زمان کنونی: ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۹:۱۸ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار

ارسال:
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۱:۲۸ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۷:۴۸ ب.ظ، توسط reza23108.)
مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.
با سلام، محمدرضا توکلی، متولد آذر ۱۳۶۸، شهرستان امیدیه
رتبه ۱ نرم افزار

۱- در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟
کارشناسی مهندسی کامپیوتر رو سال قبل تموم کردم.(پیوسته)

۲- با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟
خیلی اتفاقای خاصی نیفتاد، من به علوم انسانی علاقه داشتم ولی با توجه به شرایط نشد برم. شناختم هم مثل بقیه بود، نه خیلی زیاد نه خیلی کم.

۳- کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟
دانشگاه شیراز

۴- در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .
سال اول خیلی خوب نبودم ولی از سال دوم خوب بود. معمولا نمره هام خوب بود و طبعا درس هایی رو که دوست داشتم بیشتر می خوندم و بهتر می شد.

۵- از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟
از ابتدا که به اندازه معمول فکر ادامه تحصیل داشتم، به اندازه ای که بقیه بطور معمول به این فکر هستن. سال آخر هم به طور جدی تری بهش فکر کردم.

۶- آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟
از ابتدا همین رشته و گرایش رو می خواستم.

۷- آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.
نه، بار دومم بود، سال قبل شدم ۴۳۵/
۸- میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
زبان:۴۲/۲۲
ریاضیات:۴۵/۸۳
مشترک:۵۶/۴۱
تخصصی:۷۷/۷۸

۹- بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟
فکر کنم طبعا اگر کسی درس های دانشگاهی رو خوب خونده باشه تو کنکورش بسیار موثر است. ولی در سال آخر نوع خوندن به نظر من باید فرق کنه.یعنی درس هایی که بلدید رو باید کنکوری بخونید اون هایی هم که احساس ضعف می کنید بسته به شرایط راه حلی براش پیدا کنید.(مثلا خواندن کتاب های کنکور مفصل یا در شرایط خاصی کتاب مرجع اون درس)

۱۰- از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟
برای کنکور سال قبل(۹۲) از شهریور شروع کردم ولی برای کنکور امسال(۹۳) یک ماه آخر رو بصورت جدی خوندم و با توجه به اینکه کار می کردم قبلش جسته و گریخته و به مقدار کمی خوندم.

۱۱- برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟
نه، برنامه خاصی نداشتم ولی به خودم می گفتم تو چه بازه ای چی بخونم.

۱۲- بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.
بله، کاملا. فکر کنم ۲ چیز خیلی مهم هست تو انتخاب درس هایی که باید وقت گذاشت(یا بهشون توجه کرد)، یکی تاثیرش و دومی تسلطی دارید. این موضوع تو کنکور ارشد با توجه به شرایطش بسیار مهم است.

۱۳- آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟
بله، حتما بود، منطقی، سیستم عامل، نظریه، دیتابیس، زبان های برنامه نویسی و آمار خوب بودم ولی ریاضی مهندسی اصلا نخوندم. ساختمان داده و طراحی و ریاضی گسسته هم متوسط بودم ولی وقت گذاشتم و تو کنکور تونستم خوب بزنم.

۱۴- خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟
خیلی آدم نباید دقیق فکر کنه و برا همه چیز یه نسخه بپیچه. هر درسی با توجه به شرایطش تصمیم خاص خودشو می طلبه.
ولی فکر کنم در حالت کلی بهتر باشه که یه سری برنامه ها رو بگذارید اگر وقت کردید.این طوری این اتفاق پیش نمی آد که یک درس رو عالی باشید و درس دیگه رو هیچ. این خیلی بدهست و تو کنکور تاثیر منفی میذاره. البته حذف کردن یک یا ۲ درس به نظر من اصلا اشکالی نداره.
۱۵- میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.
آمار:پارسه(خیلی خوب بود،البته مدرسان هم برا کسی که بلد هست خوبه)
محاسبات:پوران(متوسط رو به خوب بود)
گسسته:پوران(خوب بود)
منطقی:پوران و مقسمی(اگر نرسیدین یکیش هم کافیه)
نظریه:پوران و لینز(کتاب مرجع)(اگه بتونید ۲تاشو بخونید خیلی خوبه)
معماری:پوران و مقسمی(اگر نرسیدین یکیش هم کافیه)
سیستم عامل:اگر وقت دارید پاسه اگر هم نه پوران(هر ۲ کتاب عالی هستن)
ساختمان داده و طراحی:پوران و ۶۰۰ تست قدسی(حتما ۶۰۰ تست رو بخونید حتی اگر فقط روخوانی کنید)
دیتابیس:مدرسان(خوب بود)
زبان های برنامه نویسی:مقسمی و پوران(اگر هر ۲ تاش رو بخونید عالیه)
کامپایلر:پوران(متوسط رو به خوب)

از چیز دیگه استفاده نکردم.

۱۶- بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.
نظریه(لینز) و در صورت نیاز ساختمان داده و طراحی

۱۷- ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟
تقریبا همیشه کتاب مرجع رو می خوندم.

۱۸- زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟
زبانم خوب نیست ولی ۵۰۴ و ۴۰۰ تافل و ۱۱۰۰ رو در طول ۲ سال خوندم.فکر کنم اصلا ضرری نداره خوندنشون.

۱۹- در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟
فکر کنم بشه، یکی از دوستام سال های مختلف رو همیشه بالای ۶۰ می زد.
با توجه به اینکه درصد های ریاضی معمولا پایین است می تونه مهم باشه ولی خوب به نظرم با توجه به شرایط میشه یکیش رو نخوند. من نخوندن ۲ تاش رو توصیه نمی کنم چون با توجه به شرایط ارشد ممکنه اتفاق بیفته اون ۲ درسی که خوندید رو هم نتونید بزنید.(من خودم ریاضی مهندسی رو نخوندم.)

۲۰- اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید..
من برنامه ریزی کلیم این بود که اول اونایی که مشکل داشتم رو خوندم بینش هم درسای دیگه رو مرور می کردم.

۲۱- آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.
من تنها مطالعه کردم. بستگی به شرایط هر کسی فرق می کنه.

۲۲- حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.
نه مقایسه می کردم نه فیدبک می گرفتم. فقط سعی می کردم تو هر لحظه و شرایط بهترین تصمیم رو بگیرم. فکر کنم تمرکز باید رو خوندن و تست زدن باشه تا هی راجع به برنامه فکر کردن. البته حرف من اصلا به معنی بی اهمیتی برنامه نیست. تجربه خودم در این ۲ سال هست.

۲۳- اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟
تعداد ساعتم رو نمی تونستم بیشتر کنم ولی یکم از وقته اونایی که بلد بودم رو می زدم تا جبران شه.

۲۴- اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟
من از ابتدا نرم رو انتخاب کردم.

۲۵- آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.
اولاش کند بود به تدریج تند تر می شد.

۲۶- از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟
راستش جواب این سوال رو نمی دونم ولی من کلاس نرفتم.

۲۷- آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟
نه شرکت نکردم. ولی فکر کنم اگر از کنکور های آزمایشی استفاده شه، خوب باشه.

۲۸- تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.
بسیار سوال مهمی هست. به نظر من از یه جایی به بعد(۱ تا ۱/۵ ماه مونده به کنکور) اصلا نباید مطلب اضافه شه و باید مطالب قبلی جمع بندی شه و تست زده شه. این نکته رو تقریبا مطمئنم و فکر کنم باید در روز های آخر از بلند پروازی دست کشید و منطقی و با آرامش درس هایی که خوندید رو جمع کنید.
۲۹- برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟
درصد نمی تونم بگم ولی چیزایی که می خواستم رو خونده بودم. مخصوصا اینکه یک هفته افتاد عقب.

۳۰- آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟
بله، کاملا این فکرا رو می کردم. ولی اکیدا توصیه می کنم بلند پروازانه برنامه ریزی نکنید چون سوالات حساب و کتاب خاصی نداره و این پیش بینی ها ممکن سر جلسه عصبی تون کنه.

۳۱- سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟
به این چیزا فکر نکردم و اگر بقیه هم فکر نکنن بهتره، باید سعی بشه بهترین عملکرد اتفاق بیفته سر جلسه.هر چی شد شد.این یکی از مهم ترین نکته هاست.

۳۲- آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.
آره ولی به این نتیجه رسیدم به ترتیب دفترچه بزنم.این می تونه برا هر کسی فرق کنه.

۳۳- وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟
اینم سوال بسیار مهمیه. حتی اگر خیلی خوندین خیال نکنید مشابه سوال رو دیدین. همیشه به جنگ سوال برید و با دقت سعی کنید بهترین عملکرد را داشته باشید. اشتباه نکنید که این سوال رو دیدم و خوشحال شید و زود بزنید تا برید سراغ بقیه سوالا. معمولا اکثر سوالات نکته دارن.

۳۴- وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟
نه وقت کم نیاوردم ولی خوب اگه وقت بود شاید می تونستم یکی دو سوال دیگه رو حل کنم.

۳۵- آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.
نه، ولی جوابام یادم بود و چک کردم. آره می تونم بگم درصد هام دقیقا همون شد. راجع تخمین رتبه هم فقط می دونستم خوب می شه.

۳۶- بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی(۳۰) ، دانشگاه کارشناسی(۱۰)، برنامه ریز برای کنکور(۲۵)، کلاس کنکور(۰)، کنکور آزمایشی(۰)،شرایط سر کنکور(۲۵)، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)(۱۰)

۳۷- حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.
تنها هدفی که می دونم دارم اینه که بی جنجال زندگی کنم.

۳۸- چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.
فکر کنم فرقی نمی کنه من به این سوال چه جوابی بدم. انسان باید به تلاشش افتخار کنه و نه هیچ چیز دیگه ای.

۳۹- کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.
خانوادم و دوستام بهترینن،ازشون ممنونم. از دوستای خوبم آقایان احمدی، بلالایی، میرخانزاده، فرجی،ذوالفقاری، اولادعظیمی، شمس، زند نیا، مهرابی و معین به خاطر روحیه ها و کمکاشون ممنونم.

۴۰- ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.
چیزی به ذهنم نمی رسه.

۴۱- توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.
فقط بدونین که کنکور یه قسمت زیادیش شانسه، سعی کنید در طول تلاش و به خصوص سر جلسه بهترین عملکرد رو داشته باشید.
من سال قبل خیلی آماده تر بودم و خیلی هم بیشتر سوالا رو زدم ولی به خاطر اینکه رفته بودم برا یه رتبه عالی نتونستم بهترین تصمیم ها رو بگیرم و سوالا رو خوب تجزیه و تحلیل کنم ولی امسال رفتم که از همه سوادم استفاده کنم چیز دیگه ای هم مهم نبود.
اینم بدونین به غلط رتبه کنکور یه معیار شده.نباید اینقدر مهم باشه.(البته دارم ایده آلش رو میگم)

۴۲- بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟
چیزی به ذهنم نمی رسه، ممنون.

۴۳- و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟
به نظرم هر چیزی که به بقیه خدمت می کنه عالیه، ایشالا بتونید پیشرفتش بدید.

بسیار ممنون که حرفام رو خوندید، ببخشید اگه خوب نبود.
mhjs.tavakoli@yahoo.com
خوشحال میشم بتونم کمکی کنم.
۱۰۲
۱۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Riemann , PanizIr , explorer , mostafa122 , Jooybari , Doctorwho , nlp@2015 , Sakura , IT_SUT , ana9940 , عاطفه پارسا , M a h d i , مهرانگیز , zahra2012 , احسان مومنی , mahyamk , virtual girl , fz_916 , mhma_1367 , hamid88 , mzha , AI. , M4$0UD , bahman2000 , ma.farshchian , m-m , amir2930 , Bahar-AI , sorlin , EhsanChess , reyman , fulgent , e2000 , reza6966 , abji22 , lFahimeh , sand , hnarghani , sajaddandy , somayebeiranvand , Ms. Saba , فررفرری , Mohammad-A , arshadhoush , izadan11 , Good! , tayebe68 , azadeh419 , fati_mah , nazi takpar , Engineer , sadafak7 , Aliteh , kaviresabz , pooyaa , sahar_rostami2 , Asemaneabi , zahra_ce87 , El@he , Samaneh1991 , behnam.m , friends , elham_sh219 , javady , zoltrix_66 , aslan.m , maryam.raz , eris229 , computerman , abdoulah , sp.sadeghi@yahoo.com , sprite , mehran666 , eng_majid , sd_javadi , iammiti , m450ud , MShariati , takin2 , chahianm , عابر , shamim_s , IT.setareh91 , S_Mehrjoyan , neda_Network , mrsh1372 , kaka22 , olom tahghighat , student_92 , mrm.sary , Pure Liveliness , nazanin2020 , soheilazadvar , Parisa-SH , Ametrine , sara-it , anonetumer , website.expert , ashkan_crash , h4cker , sohrab1 , پوونه , mshelman , MeysamPH , fsi2013 , homa , n268 , zahra 67 , mfathi , Brueder , mar2000 , vahid2068 , iwes , alim93 , fimen , سجاد۶۷ , سودابه م , rahman9611 , fatemeh69 , shoaib.narimani , nazanin92 , Menrva , ashena1 , kf1393 , masOom_abBasi , iluo , javad94 , kharazmy , elahe-comp , lish kn , dr.a_AI , m@hs@ , amin , albaloo , tabassom93 , RASPINA , آرمانا , Morris , yotab2013 , رتبه۱سال۹۴ , ziba.O , software94 , hajilari , hubble , zipper , d_felfelak , gogooli , phontom , m_parsa11 , saba_1984 , shaheen.1366 , so@ , aali361 , mohammad soto , کوثر۱۳۹۳ , pr0tector2 , brusa1994 , bahram_khan , download69 , RinoOo , moohammad.pn , Venus. , parazit , IT.girll , Paraande , iCanDoIt , neghab001 , fo-eng , morweb , hmd1 , zahra1991 , n.nazari , 24شبنم , viase , deep-romance , haveking , tohidi4503 , DANEiL , azin95
ارسال:
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۱:۴۶ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
خیلی ممنون خیلی خوب بود. واقعا خسته نباشید و آفرین به تواضعتون.
یه سوال هم داشتم. درس دیتا چیه؟ یه دیتا بیس گفتین یه دیتا. دومی چیه؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: takin2
ارسال:
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۳:۲۴ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
تبریک هم استانی عزیز
امیدوارم همینجور به پیشرفتت ادامه بدی
من خدمت سربازیم امیدیه بود Big Grin گرمتر از اهواز هست Tongue
۲
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: reza23108 , takin2 , Xilinx
ارسال:
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۰:۱۱ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
(۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۶ ق.ظ)PanizIr نوشته شده توسط:  یه سوال هم داشتم. درس دیتا چیه؟ یه دیتا بیس گفتین یه دیتا. دومی چیه؟
منظورشون درس ساختمان داده هست. (Data Structure)
دیتا و طراحی - ساختمان داده و طراحی الگوریتم
Big Grin
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: reza23108 , PanizIr
ارسال:
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۱:۴۱ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
تبریک میگم هم استانی !!!

امیدوارم که همیشه موفق باشید
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: morweb , reza23108
ارسال:
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۲:۰۷ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
تبریک ویژه

در جوانی پاک بودن شیوه ی پیغمبریست ورنه هرگبری به پیری میشود پرهیزگارTongue
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: takin2
ارسال:
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۲:۳۱ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
ماشالا به بچه های خوزستان
تبریک هم استانی

هیج وقت دیر نیست
........................!!!
۲
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: reza23108 , takin2
ارسال:
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۲:۴۶ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
ایشون فقط متولد امیدیه هستند فکرکنم بزرگ شده شیراز هستند
بازم تبریک میگم

به مصلحتم نبود
۳
۵
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۳:۳۶ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
موفق باشی هم استانی
۳
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: takin2
ارسال: #۱۰
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۶:۲۶ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
درود بر شما، موفق باشید

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ
دانی که ز عمر ما چه ماند باقی
مهر است و محبت است و باقی همه هیچ

http://www.bonshad.com/
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: takin2
ارسال: #۱۱
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۶:۵۱ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
بی نهایت مرسی که وقت گذاشتید و مصاحبتون برای کمک به من و بقیه دوستان اینجا قرار دادید...Shy
آرزو می کنم همیشه و همه جا پیروز باشید.

Don't regret anything that ever made you smile
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ریحان , takin2
ارسال: #۱۲
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۷:۰۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۷:۰۹ ب.ظ، توسط Aliteh.)
RE: مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
جناب توکلی بسیار متشکرم که وقت گذاشتید و به سوالات مصاحبه جواب دادید Smile

فقط یک سوال داشتم در مورد کتاب کنکوری نظریه زبان ها ،منظورتون از کتاب کتاب پوران پژوهش تالیف کدام نویسنده است؟
چون این کتاب دو نویسنده دارد مهندس پورمحقق و مهندس سهرابی
که در مورد کتاب سهرابی خیلیا میگن غلط زیاد داره و بیشتر باعث گمراهی دانشجو میشه Sad
کتاب پورمحقق ظاهراً خیلی وقت نیست که چاپ شده و امسال فکر کنم چاپ اولش بود

نمی دونم ، در کل اگه یه راهنمایی بکنید که از کدوم کتاب استفاده کردید ممنون میشم ، مرسی

[تصویر:  72295929875499609308.jpg]
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pooyaa
ارسال: #۱۳
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۷:۵۰ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
(۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۶ ق.ظ)PanizIr نوشته شده توسط:  خیلی ممنون خیلی خوب بود. واقعا خسته نباشید و آفرین به تواضعتون.
یه سوال هم داشتم. درس دیتا چیه؟ یه دیتا بیس گفتین یه دیتا. دومی چیه؟

منظورم از دیتا، ساختمان داده(data structure) بود.
ببخشید ابهام داشت،درستش کردم.
۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: AI. , tayebe68 , PanizIr , takin2
ارسال: #۱۴
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۸:۱۶ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
(۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱ ق.ظ)Ametrine نوشته شده توسط:  
(28 اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۶ ق.ظ)PanizIr نوشته شده توسط:  یه سوال هم داشتم. درس دیتا چیه؟ یه دیتا بیس گفتین یه دیتا. دومی چیه؟
منظورشون درس ساختمان داده هست. (Data Structure)
دیتا و طراحی - ساختمان داده و طراحی الگوریتم
Big Grin

ممنون که به جای من جواب دادین.
ببخشید من ندیدم جوابتون رو، باز جواب دادم.
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: AI. , Ametrine , arshadhoush
ارسال: #۱۵
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۸:۴۱ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۱ نرم افزار
این رتبه خیلی رویاییه!!Angel
هرچند بارم که تبریک بگیم باز جایه تبریک داره!!!

فقط مشکل اینه که وقتی آدم کارنامه شو با کارنامه ی شما مقایسه میکنه یه ذره از خودش نامید میشهSad

ایشالا که موفق باشید و خوشبخت

"یارب نظر تو برنگردد"
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: takin2


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۳۰۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۸۱ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۳۰۶ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۵۸۰ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  حل تمرین شدن و مصاحبه دکتری siiib70 ۱ ۳,۲۳۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
Smile مصاحبه با رتبه ۱۹ امنیت و شبکه pouya47 ۲۴ ۲۲,۴۵۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: saharitst
  مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی Happiness.72 ۹۸ ۱۰۹,۱۸۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Ali001100
  اعتراض به حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری q88lp ۱ ۲,۲۹۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Rezaja
  مصاحبه جذب مدرس دانشگاه علمی و کاربردی shakiba.70 ۰ ۲,۲۲۳ ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: shakiba.70
  ایده تز دکتری در مصاحبه دکتری wskf ۱ ۳,۳۶۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close