توافق‌نامه ثبت نام در مانشت

۱. با اینکه همه‌ی ما در تلاش برای حذف و یا ویرایش ارسال‌هایی که در برگیرنده‌ی مطالب غیر اخلاقی، سو استفاده، منفور، بدگویانه، تهمت و یا هرچیز دیگری که حریم خصوصی افراد را مورد تجاوز قرار می‌دهد و یا هر مطلب و چیزی که حریم قانون را مورد نقض قرار می‌دهد هستیم اما این غیر ممکن است که بتوانیم هر پیام و ارسال و هر چیزی را کنترل کنیم. به همین دلیل شما قبول می‌کنید که مطالب ارسال شده در این انجمن، نظر‌ها و دیدگاه‌های نویسنده‌ی آن است و لزوماً دیدگاه مدیریت نیست! لذا ما مسئول هرگونه پیام ارسال شده در این انجمن نیستیم و دقت و تمامیت هیچ پیام فرستاده شده در این انجمن را تأیید نمی‌کنیم.

شما، می‌پذیرید که

۲. عدم اجابت این قوانین ممکن است به تعلیق حساب کاربری شما و یا ممنوعیت دائم از دسترسی شما به این انجمن بیانجامد. شناسه‌ی IP شما با هر ارسال در این انجمن ثبت شده‌ی و در صورت لزوم قابل یافتن توسط تیم مدیریت انجمن می‌باشد. شما می‌پذیرید که ما توانایی و حق پاک کردن، ویرایش و یا بستن هر حساب کاربری و یا مطلب ارسالی در هر زمان که مورد نیاز باشد را داریم. شما همچنین توافق می‌کنید که همه‌ی اطلاعاتی که شما در این انجمن وارد می‌کنید در یک دیتابیس حفظ می‌شود و همچنین کوکی‌ها در روی کامپیوتر شما جهت ذخیره‌ی اطلاعات ورود شما ذخیره می‌شوند.

شما، می‌پذیرید که

۳. با ثبت نام شما در این انجمن شما می‌پذیرید که از ارسال هر مطلبی که محتوای دانستنی‌های غلط، مطالب بدون صحت، بد گویی، منفور و یا تجاوز به حقوق و شخصیت دیگران و مطالب غیر اخلاقی و یا هر مطلب دیگری که قوانین را نقض می‌کند خودداری می‌کنید.

شما، می‌پذیرید که

۴. هرگونه اطلاعات شما در این انجمن بدون رضایت و موافقت شما به هیچ شخص ثالثی ارائه‌ی نخواهد شد. هرچند که تیم مدیریت انجمن هیچ گونه مسئولیتی در مقابل حملات آنلاین (هک) که باعث فاش شدن اطلاعات شما می‌شود ندارد.

شما، می‌پذیرید که

۵. تبلیغات تجاری یا آموزشی بجز در موارد انسان‌دوستانه ، مجانی و امثالهم ممنوع است. فروش کتاب فقط کتاب‌های عضو مانشت قابل فروش است که از هر کتاب یک جلد است و به قیمت زیر قیمت پشت جلد فروخته میشود . جزوه هم دقیقاً یک نسخه نه بیشتر. پس سایت محل باز کردن کتابفروشی یا کپی و تکثیر جزوه و کتاب نیست.

شما، می‌پذیرید که

۶. کپی ، انتشار مجانی یا اعلام لینک دانلود کتاب‌ها یا آثار دارای حق مولف و ناشر مجاز نیست و قانون حمایت حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان آمده در مانشت بشدت رعایت می‌شود. در اینگونه کتاب‌ها در صفحه اول شناسنامه کتاب دقیقاً این موضوع ذکر شده و دارای شابک و مولف یا مترجم و ناشر هستند. حتی لینک برای سایت‌های دیگر هم مجاز نیست. چون در مانشت معتقدیم حقوق مولف و ناشر مثل حقوق همه مالکان دیگر محترم است و کسی حق تجاوز به آن را ندارد.

شما، می‌پذیرید که

۷. زبان مانشت فارسی است. با اینحال پست‌های انگلیسی هم قابل قبولند. ولی فینگلیش، کردی و ترکی بخصوص در امضاء ها ، قابل قبول نیست و در صورت مشاهده امضاء از امکانات پروفایل عضو مذکور، حذف می‌شود. یعنی بی امضاء می‌شوید. پست‌های فینگلیش تذکر داده می‌شوند و در صورت تکرار عضو مربوطه اخطار و در صورت مداومت حق ارسال پست یا ایجاد تاپیک را بمدت محدود یا نامحدود از دست خواهد داد.

شما، می‌پذیرید که

۸. در مورد تاپیک‌های درسی : هر درس دارای تالار بخصوص می‌باشد. در تالار هر درس سابفرومی برای لینک منابع و بخصوص سابفرومی برای سوالات اعضاء در مورد آن درس در نظر گرفته شده. درج سوالات اعضاء در محلهای دیگر بجز سابفروم سوالات و درخواست‌های اعضاء مجاز نیست و حتی اگه پاسخ هم داده شود حذف خواهد شد. اگر پاسخ داده نشود تاپیک بسته و بعداً حذف می‌شود. سوالات اعضاء فقط در این قسمت مجاز است. سوالات کلی در مورد مسائل کلی دروس را فقط در تالارهای مشاوره بپرسید.

شما، می‌پذیرید که

۹. هر عضو حقیقی مجاز به داشتن فقط یک نام کاربری مجازی است. اگه بیش از یکی دارید مدیریت انجمن مجاز است هر وقت خواست همه را بجز یکی حذف کنه. در اینمواقع تمام پستهای فرد خاطی هم حذف میبشود.

شما، می‌پذیرید که

۱۰. جز در موارد خاص حذف امتیازات منفی میسر نیست. لطفاً درخواست نکنید . از جمله موارد خاص سوء استفاده از حق امتیاز است که در صورت مشاهده کاربر مذکور هم محروم می‌شود و هم به بقیه معرفی می‌شود. لطفاً اگه با کسی مشکلی دارید از طریق امتیاز منفی به همه پست‌های قبلی و بعدیش تلافی نکنید چون اینجور امتیازها ملغی می‌شود و شما هم ممکنه معرفی بشید که خوب نیست.

شما، می‌پذیرید که

۱۱. در مورد تاپیک‌های درسی: عنوان سوال باید گویای مبحث سوال باشد . سوالاتی با عناوین " کمک " "سوال فوری"، " یک سوال از ساختمان داده " و امثالهم بسته و حذف می‌شوند . ضمنا" در هر تاپیک فقط یک سوال بپرسید.

شما، می‌پذیرید که

۱۲. مانشت یک انجمن علمی و تخصصی است و هدف اصلی اون ایجاد عدالت آموزشی است. بنابراین مباحث غیر علمی مثل ازدواج ، نظام وظیفه ، سبک زندگی و سرگرمی برای گپ دوستانه و همفکری جمعی یا پاسخ به سوالات اعضاء است. ولی این بخشها جوانب مانشت هستند. بهمین دلیل لطفا" از ایجاد تاپیکهای سیاسی و امثالهم خودداری کنید. شبهات مذهبی در حد معمول پاسخ داده میشوند ولی در مواردیکه در حد معمول نیست الزامی به پاسخ نداریم. توهین به مقدسات و ادیان آسمانی و مذهب رسمی کشور و امثالهم بطور کلی تحمل نخواهد شد و خاطی بمحض اطلاع از انجمن اخراج و پست‌هایش حذف می‌شوند.

شما، می‌پذیرید که

۱۳. مطالب غیر مربوط به موضوع تاپیک به تشخیص مدیران حذف می‌شوند. بنابراین اگر پست شما در یک تاپیک ربطی به موضوع نداره یا در پاسخ به بحثی است که اونهم ربطی بعنوان نداره مطمئن باشید پست تون حذف می‌شود . پس نزنید که بعداً ناراحت از حذفش بشید و ما شرمنده از زحمت شما در تایپ پست. لطفاً از زدن سوال جدید زیر سوالات جواب داده شده یا نشده بقیه هم خودداری کنید که این موارد هم حذف می‌شوند.

شما، می‌پذیرید که

۱۴. مدیران در مانشت حقوقی دریافت نمی‌کنند و داوطلبانه مانشت را منظم و فضا را برای استفاده بهتر شما فراهم می‌کنند. اون‌ها هم دوستان خودتون هستند و نگاه رئیس و مرئوسی در مانشت حاکم نیست . ولی در عین حال مدیران در انجام امور مدیریتی بشدت مورد حمایت هستند. اگر از مدیری شکایت دارید خصوصی مطرح کنید حتماً رسیدگی می‌شه ولی امتیازهای منفی به تذکرات مدیران دهن کجی به حفظ نظم در مانشت هست و در صورت اطلاع با عکس العمل روبرو میشه. توهین از هر نوعی که باشه در مانشت مجاز نیست. اگر کسی مورد توهین قرار گرفت می‌تونه خصوصی مطرح کنه تا رسیدگی بشه. برای شخصیت تک تک اعضاء احترام بی اندازه ای قائلیم ولی انتظار داریم توهین با توهین جواب داده نشه. توهین به مدیران در مورد انجام امور اداره تالارها موجب محرومیت شدید و حذف تمامی پستهای توهین کننده خواهد شد. استفاده از کلمات زشت به هر دلیل در مانشت موجب محرومیت کسی که استفاده کرده خواهد شد و پستهایش هم ازاول تا آخر حذف میشه. حرفهایش ولو بحق هم باشه شنیده نمیشه. پس لطفاً بشدت رعایت کنید.

شما، می‌پذیرید که

۱۵. نام یک عضو اختیاری و آزاد است ولی انتخاب بعضی نام‌ها مجاز نیست و در صورت اطلاع، امکان ارسال از کاربر مذکور تا زمان تغییر نام سلب میشود. نامهای غیرمجاز شامل نامهای حاوی ناسزا و توهین بخود یا دیگران، کلمات زشت، اسامی اشخاص بدنام یا افراد شاخص ضد انقلاب و .... و نیز اسامی حیوانات است. تغییر نام همواره مجاز است. کافیست نام مورد نظرتان را در بخش جستجو، پیدا کنید اگر کسی قبلا" ثبت نکرده به یکی از مدیران درخواست بدین تا براتون تغییر دهند.

شما، می‌پذیرید که

۱۶. پیام‌های خصوصی هرگز خوانده نمی‌شوند ولی اگر کسی گزارشی مرتبط با یک پیام خصوصی کند. مثلا" بگه شخصی در پیام خصوصی تبلیغات می‌کنه یا برای ارسال پیام‌های زشت و دور از ادب از پیام خصوصی استفاده می‌کنه یا ابزاری برای مزاحمت هست مطمئن باشید پیام‌های خصوصی مورد ارجاع توسط بنیانگذار انجمن بررسی میشن.

شما، می‌پذیرید که

۱۷. لینک دانلود مستقیم باشد. کتابها و منابعی که با بند ۶ فوق الذکر از نظر دانلود منافات ندارند برای دانلود باید لینک مستقیم برای دانلودشون در مانشت ذکر بشه. لینکهای دانلود غیر مستقیم یا دانلود از طریق سایتها و وبلاگ‌هایی که سایتهای تجاری یا فروش جزوات و امثالهم ممنوع است و اینگونه تاپیکها حذف می‌شوند. این قوانین بتدریج تکمیل خواهد شد.

شما، می‌پذیرید که

۱۸. اعضاء بطور مستقیم مسئول تاپیک‌ها و پست‌هاشون هستند. مدیران در صورت اطلاع از تاپیک یا پستی خلاف قوانین فوق اقدام می‌کنند ولی ممکنه متوجه پستی نشوند. بنابراین وجود تاپیکها و پستها به معنای تایید آنها توسط مدیران نیست مگر اینکه بصراحت اعلام شود.

شما، می‌پذیرید که