زمان کنونی: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳, ۰۸:۱۹ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل

ارسال:
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۱۲:۳۲ ق.ظ
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
سلام دوستان
از اینکه نسبت بمن لطف دارید و براحتی همه جور سوالی از درسی ، مشاوره، ازدواج ، خانوادگی ، حقوقی ، شغلی و ... از من میپرسید برایم احساس خوبی ایجاد میکند ولی ممکنه بعضی از من دلگیر بشوند که چرا پاسخشون را نداده ام . چند مورد وجود داره که باید توضیح بدهم شاید کمی این دلگیری کمتر بشه.
۱- سوالات درسی را خصوصی نپرسید . البته گاهی که پاسخش کوتاه بوده جواب داده ام. بعضی اش را مطمئن نبوده ام. بعضی اش را هم نمیدونستم. ولی در کل اینجور سوالات را در تالارهای درسی بپرسید که بقیه هم اگه در اینده داشتند دوباره نپرسند.
۲- بعضی سوالات کوتاهند ولی بعضی طولانی هستند. گاهی سوالی را بعد از باز کردن می بینم که طولانی است . واگذار میکنم به فرصتی مناسب. خیلی مواقع علامتی یا چیزی مینویسم که یادم بمونه ولی گاهی هم یادم میره. بذارید بحساب حجم زیاد کارها.
بعضی وقتها حتی سوال را میخونم ولی نیازمند پاسخ دقیقی است. سعی میکنم بقیه سوالات کوتاه را جواب بدم و برگردم ولی گاهی یادم میره.
در اینجور مواقع گاهی لازمه که به من یادآوری کنید.
۳- سیستم گزارش دهی در تالارها هست و گزارشات توسط مدیران تالارها قابل رسیدگی است . گزارش دهی زودتر جواب میده تا پیام خصوصی . مگر اینکه موضوعی باشه که لازم می دانید من بخونم . در اینصورت پیام بگذارید حتما" رسیدگی میکنم.
۴- دوستان گرامی من در حد تجربه یا دانش محدودم جواب میدم یا راهنمایی میکنم . گاهی اطلاعات داده شده در سوال خیلی کمه که حتی راهنمایی هم نمیشه کرد. وقتی یک هفته یا ده روز بعد در یک پیام جدید اطلاعات میدین مشکله که من بین پیامها دنبال پیام قبلیتون بگردم. بنابراین بهتره سوابق یه پیام بعضی وقتها همراهش باشه .
۵- کارهای مدیریتی بخصوص تغییر نام کاربری را برای تسریع میتونید از سایر مدیران هم بخواهید.
با وجود همه اینموارد برای تک تک پیامهای شما ارزش قائلم و سعی میکنم با دقت بخونم و اگه توصیه ای میکنید سپاسگزارم که نظر میدین. اگه اشتباهاتم را گوشزد میکنید منت میگذارید و اگه سوالی میپرسید اگه چیزی بدونم کمک کنم . اگه تاخیری در پاسخ به سوالات هست ببخشید. اگه پاسخی دریافت نکردین حتما" دوباره یادآوری کنید.. من حتی سوالاتی که نمیدونم را با کلمه " نمیدونم " جواب میدهم . اگه جواب نداده ام یادم رفته.
البته گاهی هم از سر تعمد جواب نمیدهم و میگذارم برای آینده. مثلا" بعضی در نزدیکای کنکور سوالاتی پرسیدند ولی بنظرم اومد که جوابش باید بعد کنکور داده بشه.
این چیزها را خیلی وقته که میخواستم بگم و فرصت نمیشد.

اما در مورد بازنشستگی من:
بدون تعارف مانشت برای جهش در آینده نیاز به مدیر کل جدید و جوان و پرانرژی است. من هم حتما" کمک لازم را میکنم تا راه بیافته ولی هر جامعه ای حتی مجازی برای تحول و پیشرفت نیاز به تغییر افکار داره. مدیریت و اداره با یک فکر در مدت خیلی طولانی بخصوص برای جامعه علمی حتی از نوع مجازیش مناسب که نیست هیچ مضره.
اینها تعارف تیکه پاره کردن نیست .Shy واقعیته. باید اندیشه و فکر جدید و تحول در یک محیط باشه و شایسته سالاری جای پیشکسوتی را بگیره تا پیشرفت ایجاد بشه. مدیریت حتی در محیطهای غیر علمی هم دیگه حداکثر سه چهار ساله.
اینها را قبلا" هم در تالار مدیران گفته ام.امیدوارم من دیگه بازنشست بشم و برم تو پارک روزنامه بخونم. دست نوه هام را بگیرن ببرمشون شهر بازیBig GrinBig GrinBig Grin
نمیدونم چرا آقای دکتر این موضوع را جدی نمیگیرند. زمان نیازها را عوض میکنه. افراد را هم همینطور. هم نیازهای مانشت عوض شده و هم من. امیدوارم شما هم در پیامهاتون این را به اقای دکتر بگید.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۳۴
۳
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , good-wishes , aydingol , انرژی مثبت , azad_ahmadi , esi , narges_r , nomad:D , mohammadali1990 , Xilinx , berkeley , nina69 , Breeze , mosaferkuchulu , Pakzad , Jessica2013 , banafshehjooon , مورتن , امین-۲۰۱۰ , farnaz55 , asiehmohammadian , nazibahar , diligent , Solmaziranica , banafshe , tesna , احسان مومنی , Eternal , Dark Knight , foranyone , neda_Network , sheyda , Ali-B , shima_24 , mfXpert , Aurora , banafsheh68 , Pegasus , slinda , hamed_k2 , aahmadi83 , -Ali- , reyhaneh64 , virtual girl , Lantern , nader618 , Jooybari , M.Amin.M , xani , srj , 8Operation , Nima Masghadi , dear-saideh , tbl , mohamad304 , sellena , saaraa , The BesT , Manix , آرمین , ف.ش , Parva , Helmaa , white bird
ارسال:
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۱۲:۵۷ ق.ظ
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
میخواید "کمپین بازنشستگی فرداد علیخانی" رو راه بندازیم؟
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohammadali1990 , mosaferkuchulu , Fardad-A , Amir V , srj , tiran22
ارسال:
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۱۱:۳۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۳۴ ق.ظ، توسط mosaferkuchulu.)
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
می تونیم تو یه ساعت مشخص همه به دکتر پیام خصوصی بدیم با عنوان لطفا مدیر کل را بازنشست کنید Big Grin
اما فکر کنم قبل از اینکه به دکتر برسن مانشت منفجر شه Big Grin

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: anika , Avicenna , diligent
ارسال:
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۰۲:۳۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۰۲:۴۶ ب.ظ، توسط امین-۲۰۱۰.)
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
شما همیشه از تحلیل آدمهای غایب خوشتون نیومده چون نبوده اند که دفاع کنند. با بعضی سر اینکار درگیر هم شده اید . این از خصوصیات خوبه.
چون هستید من میخوام کمی در مورد خودتون حرف بزنم. Smile
من از اون دسته کاربرانی هستم که خیلی با بعضی نظرات شما موافق نیستم. ولی در بعضی موارد هم کارهاتون درست و بجا بوده. من از تون مدتها قبل اخطار گرفته ام و جزء کاربران خاموش هستم ولی فکر میکنم که بعضی سخت گیریهای شما لازم بوده . بعضیشم بنظرم نبوده. Cool
کارهایی مثل احترام به حق ناشر و مولف و .... کارهای خوبی هستند که خیلی سایتها برای داشتن مخاطب زیر پا میگذارند.. در مورد مطالب علمی هم مانشت آزاده و این بهانه که بعضی میگن بخاطر حضور شما ساکتن ، اگه منظورشون مطالب علمی است بنظرم بهانه است و حرفی واسه گفتن ندارند و شما بهانه خوبی واسه شون هستید .این را گفتم چون گاهی بعضی تریپ قهر میگیرن و ......Big Grin
اگه منظورشون سر گرمی و اسپم نویسیه این دیگه جزء سلایق مدیره که جو را بسنجه. بعضی وقتها موافق با برخورد شما نیستم و بعضی جاها هستم. همه چیزها در دنیا دلیل نمیخواد بعضی جاهاش سلیقه ایه. Smile
بعضی جاها اگه سخت گیری نباشه ، دیگه نظمی نمی مونه.
من اگرچه در ظاهر خاموشم ولی زیاد با شما مکاتبه کرده ام.
در مورد سایر مدیران حاضر هم حرف دارم که میگم اول بگم مدیرانی که قبلا" مدیر بوده اند بعضیشون خیلی مظلوم نمایی میکردند. بارها دیده ام که بعضی از اونها هم میگن سکوت اونها بخاطر حضور شماست. من این نظر را قبول ندارم. بنظرم حرف علمی در مانشت آزاده. انتخاب اونها از اول غلط بود. این طبیعت بعضیهاست. ادامه نمیدم ولی قبلا" هم با بعضیها اینجا مشکل داشتم.
روزی که شما مدیر مانشت شدین شاید جمع مانشتی ها به پانصد هم نمیرسید. نمیخوام بگم همه این تعداد که اینجا عضو شدن کار شما بوده. نه اینطور نیست. ولی نقش شما را نمیشه نادیده گرفت. اگه مدیر بودنتون را بذاریم کنار باید بگم عضوی به فعالی و جامعیت شما نداریم.
در کنارش همانطور که گفتید بی عیب هم نیستید.
من بارها برای شما نامه نوشته ام و نظراتم را گفته ام. همینکه با بعضی عقاید شما موافق نیستم ولی گاهی یک صفحه نامه مینویسم بخاطر اینه که ته دلم شما را آدم مثبتی میدونم.یکی دو نفر دیگه را هم میشناسم که اینجوری باهاتون در تماسند. و گاهی می بینم که حرفهای منطقی در رفتار شما موثره.
در مورد اینکه مدیر باشید یا نباشید من میگم باشید خیلی بهتره ولی یه اشکالات بزرگی در کار شما هست که میگم.

اولیش اینه که تیم شما تیم مدیریت ضعیفی است. خیلی از کارها روی دوش شماست. تا حالا اینجوری بوده. بعضی از مدیران فقط اسمشون مدیر هست و رنگشون بنفش.Smile (حرف حق تلخه)البته بعضی هم همکاری و فعالیت خوبی میکنند . یکبار هم دلیل مدیریت بعضیها را ازتون پرسیدم. چون برام خیلی سوال بود.
خلاصه اینکه بنظرم شما بهتره بعضی را از مدیریت خارج کنید. بعضی اولش فعالند ولی وقتی مدیر میشن دیگه پیداشون نیست. حضور و فعالیت در مانشت در مورد بعضیها یه منحنی نمایی با نمای منفی است که بعد از مدیریت میرا میشه. Smile
اگه شما انتخابشون میکنید بنظرم انتخابتون اشتباه هست. اگه خودشون درخواست میدن بنظرم یه دوره ازمایشی بذارید براشون.
در مورد بنیانگذار هم نمیشه چیزی گفت(Big Grin) ولی ایشان هم همکاری مناسبی مثل سال اول ندارند.

دومیش هم اینه که جو مانشت بیشتر دست کنکوریها است. اینکه کمک به عدالت آموزشی بشه خوبه ولی اینکه مثل کلاس کنکور یا مدرسه باشه موجب میشه خیلیها تمایلی به نوشتن در مانشت نداشته باشند. اکثریت اونهایی فعال هستند نمیتونن در مباحث درسی به بقیه کمک کنن یا اگه کمک میکنن در حد کمک یه همکلاسی است و خودشون هم مطمئن به چیزی که میگن نیستند. این را هم براتون نوشتم.

در کل من مدیریت شما را مثبت ارزیابی میکنم. و فکر میکنم تحمل شما خوب و زیاد هست.
میدونم که جمع افراد موافق با نظرات من جزء طیف اقلیت مانشت هست ولی خواستم که اینها را بگم.
۱۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: marefat01 , Avicenna , sahar121 , good-wishes , Dark Knight , Fardad-A , asiehmohammadian , slinda
ارسال:
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۰۴:۳۴ ب.ظ
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
من هم این فضای مانشت را دوست دارم و فکر می کنم مدیریت شما تاثیر زیادی در موفقیت مانشت داشته البته جو مانشت باعث شده ما ها دور هم جمع بشیم و همه با هم برای حفظ این فضای علمی کمک کنیم .از زحماتتون تشکر می کنم امیدوارم اگه روزی بازنشسته شدین انسانی شایسته رو برای جایگزینی انتخاب کنین که جو مانشت همیشه پویا و زنده بمونه...ان شا الله.

چرا رفتی چرا من بی قرارم به سر سودای آغوش تو دارم
۲
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: عزیز دادخواه , good-wishes , Fardad-A
ارسال:
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۰۷:۱۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۰۷:۲۳ ب.ظ، توسط nomad:D.)
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
ما حق وتو داریم؟!!!
اگر خدایی نکرده آقای تنهایی قبول کرد ما بتونیم یه کاری بکنیم که بازنشستگی آقا فرداد پذیرفته نشه!!!

در کارگه کوزه‌گری رفتم دوش
دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش
ناگاه یکی کوزه برآورد خروش
کو کوزه‌گر و کوزه‌خر و کوزه فروش
۵
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , asiehmohammadian , شاپری
ارسال:
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۰۸:۱۱ ب.ظ
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
فکر کنم این استفا مثل استفا حاج علی فتح الله زاده باشه.......
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , tiran22
ارسال:
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۰۸:۳۱ ب.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
(۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۳۲ ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  زمان نیازها را عوض میکنه. افراد را هم همینطور. هم نیازهای مانشت عوض شده و هم من.

سلام آقا فرداد
بی شک حضورتون فراوان تاثیر گذار بوده و اگرم باشید همین طور ادامه دار خواهد بود
فقط در رابطه با این یه جمله ی آخر
میخواستم بدونم که راستیتش خسته شدید؟
Fardad-A، در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۲۲ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

بله. خسته هم شده ام. راستش کارهام هم زیاد شده.

۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۰۹:۲۹ ب.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
دکتر تنهایی تحت هیچ عنوان آقا فرداد را بازنشت نکنید ما هم به وجودشون نیاز داریم هم به توصیه هاشون مرسی این یه واقعیته که مانشت با دکتر تنهاییش که هم مهربونه و هم با سواد و متواضع با آقا فرداد رک و با صراحتش و با خانم انرژی مثبت مهربونش مانشته با این همه بچه های با مرام و تک هیچ کی هیچ جا نمیره اینجا همه چیز تازه س و هیچ وقت زمان کادر موفق را عوض نمیکنه اپل و گوگل وماکروسافت و مانشت تا ابد باقی هستند چون خدا خواسته جاودانه باشن پس کنار هم باشید دوستان عزیز
۴
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , asiehmohammadian , reyhaneh64 , good-wishes , banafshe , The BesT
ارسال: #۱۰
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۱۰:۳۳ ب.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
(۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۰۸:۱۱ ب.ظ)reza_shadow نوشته شده توسط:  فکر کنم این استفا مثل استفا حاج علی فتح الله زاده باشه.......
Big Grin
حاجی که تکذیب کرد ولی من تکذیب نمیکنم.
البته من استعفاء ندادم . فقط میخوام مدیریت عوض بشه و اگه عوض بشه باز هم هستم. خیلی حرف دارم که بزنم. فقط حالا نمیشهBig Grin


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۴
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: asiehmohammadian , mohamad304 , Manix
ارسال: #۱۱
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۱۰:۳۹ ب.ظ
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
ممنون از این لطف شما. من اگه مدیر نباشم باز هم در مانشت هستم.
وقتی من مدیر شدم اعضاء کم بودند و تجربه هم کم بود . الآن اعضاء خیلی زیادند. بنظرم خیلی خوبه که تجربه مدیریتهای دیگری را هم مانشت داشته باشه. من در پایان اسفند حدودا" ۲۸ ماهه که مدیرم.
خودم را نمیگم ولی هر مدیری هر چقدر هم خوب باشه باید مدت مدیریتش محدود باشه . بعدش بشه یکی مثل بقیه. اگه اینجوری نباشه فاصله دائمی افراد را از هم دور میکنه. شما الآن می بینید بعضی تو جامعه ما سی ساله که مدیرند. وقتی حرف میزنن انگار تو ایران نیستنSmile


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۹
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: nomad:D , mosaferkuchulu , asiehmohammadian , nina69 , good-wishes , saaraa , Manix , آرمین
ارسال: #۱۲
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۱۰:۳۹ ب.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
(۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳ ب.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  
(13 اسفند ۱۳۹۱ ۰۸:۱۱ ب.ظ)reza_shadow نوشته شده توسط:  فکر کنم این استفا مثل استفا حاج علی فتح الله زاده باشه.......
Big Grin
حاجی که تکذیب کرد ولی من تکذیب نمیکنم.
البته من استعفاء ندادم . فقط میخوام مدیریت عوض بشه و اگه عوض بشه باز هم هستم. خیلی حرف دارم که بزنم. فقط حالا نمیشهBig Grin

مگه دست خودته که استعفا بدی؟ Big Grin
شما باید حالا حالا باشی ، مانشت بهتون نیاز داره Smile

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
۴
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , asiehmohammadian , شاپری , reyhaneh64
ارسال: #۱۳
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۱۱:۰۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۰۳ ب.ظ، توسط mosaferkuchulu.)
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
فکر کنم همه ی ما خوب می دونیم که آقا فرداد واسه مانشت خیلی زحمت کشیدن و فکر کنم که اگر ایشون نبودن مانشت حالا اینجایی که هست نبود...ذرسته که ممکنه خیلی ها گله مند باشن و ... اما همه اگر خوب فکر کنن متوجه می شن که این همه وقتی که آقا فرداد اینجا گذاشتن اونم بی هیچ مزد و منتی واقعا جای تشکر داره...
اما بهتره یه کم هم به این فکر کنیم که الان کلی وقته اینجا مدیرن و دارن هر روز کلی از وقت خودشون و صرف مشاوره دادن، جواب دادن سوالات و ... می کنن و اگر یه کمی بیشتر فکر کنیم می بینیم که هر ادمی یه زندگی واقعی و خصوصی هم پشت این زندگی مجازی و نتی داره که باید به اون برسه... و از اونجا که می دونم ایشون ادم پر مشغله ای هستند به نظر من هم تصمیم درست اینه که مدیر کل جایگزین شه ...البته آقا فرداد حودشونم گفتند که مدیر نبودنشون به معنای ترک مانشت نیست!

امیدوارم آقای دکتر هم به این نکات توجه کنند...

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , asiehmohammadian
ارسال: #۱۴
۱۳ اسفند ۱۳۹۱, ۱۱:۰۹ ب.ظ
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
در مورد صحبتهای آقای امین باید بگم ایشان همیشه نکاتی را خصوصی تذکر میدهند مثل خیلی از دوستان دیگه بعضی کم مثل آقای black و بعضی هم هر ماه خیلی نظراتشون را مطرح میکنن.گاهی انتقادهایی دارند. گاهی هم پیشنهاداتی.
در مورد مدیران و انتخابشون باید بگم عدم حضور مدیران با اطلاع من هست. همیشه هم گفته ام که مدیران کارشون افتخاری است. اینکه مدیران بعد از مدتی که مدیر شدند کم کار میشن واسه اینه که بعضی شون وقتی مدیر میشن تازه کنکور داده اند. وقتی دانشجوی ارشد میشن ترم اول دیگه درساشون زیاده و کارشون تو مانشت کم میشه.
بعضی هم کنکوری هستند و یکی دو ماه مونده به کنکور خودبخود کارشون کم میشه.
ولی این را قبول دارم که بعضی از درسهای خیلی پر سوال نزدیک کنکور نباید مدیر شان نباشه. این تجربه واسه مدیر بعدی خوبه که تو این درسها دو سه تا مدیر باشه.
حالا که باینجا رسیدیم لازم میدونم از بعضی مدیران درسی در زمان کنکور بخصوص آقای جویباری ،آقای esi، خانم fatima1537، و بعضی اعضای فعال که در مدت کنکور خیلی زحمت کشیدند تشکر کنم مثل آقای teacherpc،آقای csharpistechnology و خانم narges-r،آقای هاتف که دو عضو آخری مدیر شدند.خیلی دیگه هم هستند اگه نمیشه همه را نام ببرم باید ببخشند.
از همه کسانیکه خیلی ساده کمک میکنن ممنونم.
من از دوستانی که سپاس میزنند و تشکر میکنن سپاسگزارم. فکر کنم همه شما هم جای من بودین همین کارها را میکردین.
ممکنه این شائبه پیش بیاد که من تاپیک زدم تا بقیه ازم تشکر کنند . برای اینکه اینجوری نباشه بهتره اونایی که گله مندند بیایند ایرادات مدیر فعلی را بگویند و بگویند مدیر بعدی بهتره چجوری باشه.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۷
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , asiehmohammadian , blackhalo1989 , nina69 , Dark Knight , عزیز دادخواه , Pakzad , good-wishes , Jooybari , azad_ahmadi , narges_r , Manix , maneshty
ارسال: #۱۵
۱۴ اسفند ۱۳۹۱, ۰۳:۵۴ ق.ظ
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
هر چقدر هم کاربر جدید بیاد به هرحال یابد یک مدیر با تجربه ای باشه که کمک کنه
منم واقعا راضی نیستم آقا فرداد بازنشست بشه میتونی تقسیم کار کنی ولی باشی و مدیریت کنی بهتره
دوست خوبم آقا فرداد وقتی میگی خسته ای دوست دارم این شعرو تقدیمت کنم

میشه پرنده باشی،اما رها نباشی
میشه دلت بگیره،اسیر غصه ها شی


حالا که آسمونم،دنیای تازه ای نیست
اونوقت یه جا بشینی،محو گذشته ها شی


ترسیده باشی از کوچ،اوجو ندیده باشی
واسه یه مشت دونه،اهلیه آدما شی


تو سایه ها بمونی،درگیر سایه ها شی
مفهوم زندگی رو،از یاد برده باشی


دلت بخواد دوباره،از ته دل بخونی
از ترس ریزش اشک،غمگین و بی صدا باشی
Fardad-A، در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۱۱ ق.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

ممنون از شعر زیبات.
و اینکه همیشه بمن لطف داری حامد جان.
برایت آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.


شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم

صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم
Heart
.
.
.
.
Heart
بگم
این حقه هیج کس نیست که با ثروت فقیر باشه
کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: شاپری , Eternal


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  سوالات آزمونهای کارشناسی ارشد با پاسخ تشریحی sima84 ۰ ۲,۲۱۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  ساختمان داده و پایگاه داده پارسه امیدوار ۴ ۴,۰۰۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  پرسش و پاسخ و بحثهای مدیران در مورد امور جاری مانشت Fardad-A ۴,۸۰۶ ۴۴,۶۶۸ ۰۳ دى ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05
  تفکیک سوالات پاسخ درست بر اساس هر درس Distance ۰ ۲,۶۹۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Distance
  پاسخ کنکور ارشد ۹۵ ا یتی parving ۰ ۱,۵۸۰ ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۱:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: parving
  پاسخ تشریحی کنکور ارشد ۹۶ ای تی Mis.faraji@yahoo.com ۱ ۴,۷۴۸ ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ۰۴:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: parving
  پاسخ به چند سوال مبهم Mr.R3ZA ۲ ۲,۸۹۴ ۰۲ تیر ۱۳۹۷ ۰۱:۲۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Mr.R3ZA
  پاسخ های تشریحی poneh35 ۰ ۱,۷۶۳ ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۱۳ ق.ظ
آخرین ارسال: poneh35
  پاسخ تشریحی سوالات سیستم عامل پیشرفته -دکتری ۹۱ Farid_Feyzi ۲ ۷,۴۴۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۴۸ ق.ظ
آخرین ارسال: b.kiani
  پاسخ به سوالات دو گرایش یک رشته Save Him ۱ ۱,۹۰۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: The BesT

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close