زمان کنونی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۴۶ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۲۹۹۵۶
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۰۹:۴۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۴۹ ب.ظ، توسط RASPINA.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
متن یادداشت #حجت_الاسلام_پناهیان برای شبهای قدر: ??

بسم الله الرحمن الرحیم

۱/ شباهت قدر و قیامت را حس کنیم

اگر کمی تامل کنیم میتوانیم شباهت #شب_قدر و قیامت را احساس کنیم. شب قدر مانند روز قیامت است که سرنوشت آدم‌ها مشخص می‌شود، تمام گذشتۀ انسان محاسبه و برای آینده برنامه‌ریزی می‌شود، با این تفاوت که عذاب در کار نیست و آبروی کسی نمی‌رود و پس از آن فرصت بازگشت هم وجود دارد، اما رحمت خدا از سر و روی عالم می‌بارد.

۲/ امیدوار باشیم و به کم قانع نباشیم

خدای مهربان شبهای قدر را برای جبران همۀ کاستی‌های ما قرار داده است، برای بخشش هیچ گناهی ناامید نباشیم و برای رسیدن به هر حاجتی امیدوار باشیم و در دعا به کم قانع نشویم. خدا هرچه را صلاح نباشد بدهد بهترش را خواهد داد، و هیچ دعایی دور ریخته نمی‌شود و اگر توانستیم فقط خود «او» را از او بخواهیم.

۳/ بی‌قراری برای خدا

خداوند بزرگ خود فرموده است شب قدر بهتر از هزار ماه است. بیایید بهترین خاطرات عمر خود را در شبهای قدر رقم بزنیم و شب قدر را برای رسیدن به قرب خدا بی‌قراری کنیم و فقط در اندیشۀ آنچه او از ما می‌خواهد باشیم.

۴/ مؤمنان مثل گنه‌کاران، گنه‌کاران مثل مؤمنان

مؤمنان مانند گنه‌کاران با دست‌های خالی به محضر خدا بروند و گنه‌کاران مانند مؤمنان با قلبی مطمئن به محبت و فضل خدا به دعا بپردازند. خدا اگر می‌خواست نبخشد، ما را صدا نمی‌زد و اگر می‌خواست سخت بگیرد، ثواب شب قدر را اینقدر بالا نمی‌برد.

۵/ جلب محبت خدا با محبت به دیگران

برای دیگران دعا کنیم و دوستان‌مان را تک تک نام ببریم و محتاجان به دعا را فراموش نکنیم. وقتی خدا محبت ما را به دیگران ببیند، بیشتر به ما محبت خواهد کرد. دل‌هایمان را از کینه‌ها خالی کنیم و همدیگر را در دل ببخشیم تا خدا هم با سهولت بیشتری ما را ببخشد.

۶/ بزرگوار باشیم

برای پیروزی و سرافرازی ملتمان دعا کنیم و برای عمران و آبادانی مملکتمان دعا کنیم و دعاهایمان را در دایرۀ تنگ خود و خانواده محدود نکنیم، زیرا خدا از بندگان با سعۀ صدر و بزرگوار خود خرسند می‌شود و به آنان بیشتر لطف می‌کند. برای محرومان جهان به‌ویژه مؤمنان مظلوم منطقه دعا کنیم و با دعا اشک داغداران را پاک کنیم و آنها را تسلی دهیم و با دعا از رزمندگان خط مقدم مقاومت پشتیبانی کنیم.

۷/ رسیدگی به نیازمندان، محبت به بستگان

برای مریض‌ها به‌ویژه آنها که می‌شناسیم صمیمانه دعا کنیم و به فقیران رسیدگی کنیم و به بستگان محبتمان را یادآوری نماییم. قبل از آنکه کسی به ما التماس دعا بگوید، برایش ملتمسانه دعا کنیم.

۸/ محبت به والدین، دعا برای پدر معنوی جامعه

از بهترین کارها در شب قدر غفلت نکنیم؛ از پدر و مادر خود حلالیت بطلبیم و به آنها محبت کنیم و با اشک از آنها بخواهیم برای ما دعا کنند. اگر از این دنیا رفته‌اند، حتماً برایشان خیراتی بفرستیم و برای علوّ مقامشان دعا کنیم. از اطرافیان حلالیت بطلبیم و تقاضای دعا کنیم. برای رهبری که پدر معنوی جامعه هستند دعا کنیم و برای استجابت دعاهای ایشان، که امام صادق(ع) دعا برای رهبری را سفارش فرموده‌اند. (امالی صدوق، ص۳۳۸)

۹/ طلب معیشت خوب و نابودی فقیرسازان

برای خود عافیت و معیشت خوب طلب کنید. مؤمنین باید بتوانند از زندگی خوب برخوردار باشند تا در اثر فقر و تنگی معیشت به گناه نیفتند و از ذکر خدا غافل نشوند. در همین جا برای نابودی مستکبران عالم که فقیرسازان جهانی هستند نیز دعا کنید.

۱۰/ حضور در جمع مردم

اگر می‌خواهیم شبهای قدر به عبادت در تنهایی بپردازیم، لااقل بخشی از شب را در میان جمع مردم حاضر باشیم تا به تواضع نزدیکتر باشد، و از نور نیّت مؤمنان بی‌بهره نگردیم. کم نیستند کسانی که در این شبها با خدا آشتی می‌کنند، آنگاه خدای مهربان به همۀ کسانی که در آن‌جا حضور دارند شادی و رحمت خود را تقسیم می‌کند. کم نیستند دل‌دادگانی که خدا هر که در کنار آنها باشد را مورد عنایت خاص خود قرار خواهد داد.

۱۱/ دعای مناسب حال

از هر ذکر و دعایی که بیشتر دلتان را به خدا متوجه می‌کند استفاده کنید و متن‌هایی که می‌تواند احساس عالی و اشک جاری به شما بدهد را در نزد خود بخوانید، اگر چه اشک شرط مطلق استجابت نیست، اما بهترین شرایط استجابت را فراهم می‌کند.

۱۲/ کمی قرآن

در شبهای قدر که شب تولد ثقل اکبر و قرآن کریم است، خوب است قدری قرآن بخوانیم و جرعه جرعه آیاتش را بنوشیم. یکی از بهترین صورت‌های قرآن خواندن قرائت قرآن در نماز است، از این مؤدبانه‌ترین حالت قرآن خواندن غفلت نکنیم. اگر حفظ نیستیم، می‌توانیم از رو بخوانیم.
. تفکر و محاسبۀ نفس

فرصتی برای تفکر و محاسبۀ نفس بگذاریم. همین که دلمان از کوتاهی‌هایمان بگیرد و حسرت عمر از دست رفته را بخوریم، خدا ما را در آغوش خواهد گرفت و ما را نوازش خواهد کرد. خدا دوست دارد همۀ گذشتۀ ما را جبران کند.

۱۴/ اندیشیدن به لحظۀ وداع و مرور وصیت‌نامه

فرصتی برای اندیشیدن به آخرت و لحظۀ وداعمان بگذاریم. وصیتنامه‌هایمان را مرور کنیم و سفرِ با شکوه آخرت را جدی بگیریم. اگر احساس ترس یا تنهایی کردیم به خدا پناه ببریم تا او به ما آرامش بدهد، نه آنکه با غفلت از مرگ آرام بگیریم.

۱۵/ از فکر و ذکر علی(ع) غافل نشویم

بخش دیگری از فرصت تفکر، که از بالاترین عبادات است، را برای اندیشیدن دربارۀ امیرالمومنین(ع) و رنج‌های او اختصاص دهیم و سعی کنیم لحظه‌ای آن شخصیت مظلوم و محبوب پیامبر اعظم(ص) را از نظر دور نکنیم، رنج‌هایش را ذکر کنیم، غمش را در دل بپرورانیم، دور خانه‌اش پروانه‌وار بگردیم و تمام شب قدر را کنار فرزندان داغدار او عبادت کنیم.

۱۶/ محضر حضرت ولی‌عصر(عج)

لحظه لحظه شب قدر را پاس بداریم و از ابتدای شب خود را در محضر حضرت ولی عصر(ع) و در بارش رحمت خدا ببینیم. شبهای قدر تابستان کوتاه است. با کمتر غذا خوردن، آمادگی خود را برای بهره برداری بیشتر کنیم.

۱۷/ کمی مشارطه و برنامه‌ریزی برای آینده

کمی هم در انتهای سحر با خود مشارطه کنید که در آینده چگونه رفتار بهتری خواهید داشت. برنامه‌هایی مختصر ولی دائمی برای یکسال آیندۀ خود بریزید و از خدا کمک بخواهید که شما را در انجام آنها یاری فرماید. عزم برای تغییر رفتار، تثبیت کنندۀ توبه است.
اگر شب #نوزدهم را بیشتر برای توبه وقت می‌گذاریم و شب #بیست_و_یکم را به دعا و عرض حاجت می‌پردازیم، بیایید شب #بیست_و_سوم را به دعا برای نجات بشریت و ظهور مولای عزیزمان اختصاص بدهیم. از خانه برای او که صاحب خانه است خارج بشویم و زمان شب قدر خود را برای امام زمان(عج) بگذاریم، تا بتوانیم بگوییم «یابن الحسن ما بهترین اوقات خود را به تو اختصاص دادیم تو هم بهترین دعاهای خود را به ما اختصاص بده.»

وقتی برای ظهور با تمام وجود دعا می‌کنی، این امام زمان(ع) است که برای تو دعا می‌کند، وقتی برای غربت او اشک می‌ریزی، آقای شما برای رنج‌های شما اشک می‌ریزد. وقتی در آسایش هستی و برای رنج مظلومان و محرومان عالم دعا می‌کنی، ملائکه به وجود تو افتخار می‌کنند.

۱۹/ دعا برای عاقبت به‌خیری و شهادت

در خاتمه برای ختم به خیر شدن خود دعا کنیم، و اگر کسی مایل بود برای «شهادت» خدا را التماس کند. دعا برای شهید شدن عمر کسی را کوتاه نمی‌کند، تنها بر معنویت و قدرت روحی افراد می‌افزاید و انسان را به سیدالشهدا(ع) نزدیک می‌کند.

۲۰/ زیارت امام حسین(ع)

راستی اگر کسی توانست، هر شب به زیارت اباعبدالله الحسین(ع) برود و اگر نتوانست، از راه دور سه بار بگوید «صلی الله علیک یا اباعبدالله»، ثواب زیارت را به او خواهند داد. برای تمام شهیدان به‌ویژه شهدای قهرمان مدافع حرم درود و فاتحه بفرستیم که حیات و امنیت ما مدیون آنهاست.

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pezhman.m-AI , fatemesoleimani
ارسال: #۲۹۹۵۷
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۰۹:۴۷ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۲۳ ب.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  
(06 تیر ۱۳۹۵ ۰۷:۱۲ ب.ظ)clint نوشته شده توسط:  تحمیل نظر می کنید چون مدیر کل هستید؟

بنظر ارسال شما بیشتر جنبه تخریب داره تا سوال کردن. کدام تحمیل نظر؟

این بار دوم بود که من گفتم در این خصوص بحث بیشتر نکنید و اصلا کاری به ارسال شما هم نداشت. ۱ مرتبه حدود ۲۰ ارسال قبل تر گفتم.

من نظرم رو گفتم n نفر هم با نظر من مخالف بود اونها هم گفتن و ایرادی نداشت و نداره.

فقط بخاطر اینکه جو تاپیک داشت خراب میشد خواستم که دیگه هیچ کس ادامه نده. اگر از نظر شما حفظ جو تاپیک و حفظ منافع مانشت تحمیل نظر هست، بله تحمیل نظر میکنم!!
ضمنا من ۵ سال سابقه حضور در اینجا دارم و به خوبی میتوانم حس کنم که جو داره خراب میشه یا نه و کی باید جلو اونو گرفت. کما اینکه دارید اثرش رو هم میبیند


(۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۳۴ ب.ظ)clint نوشته شده توسط:  
(06 تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۲۱ ب.ظ)behnam5670 نوشته شده توسط:  
(06 تیر ۱۳۹۵ ۰۷:۱۲ ب.ظ)clint نوشته شده توسط:  تحمیل نظر می کنید چون مدیر کل هستید؟
این پیش‌فرض ذهنی شما هست. اگر می‌خواست تحمیل نظر کنه، پست‌ها رو پاک می‌کرد. از نگاه من ایشون صرفاً یک نظر داده تا جو تاپیک از دیدگاه خودش متشنج نشه. شاید شما اینطوری خوندید: "به نام نامیِ مدیر کل، در مورد پست کاربر samaneh.gh بحث نکنید"
۱-تصور می کنم کاربران مورد نظر توانایی دفاع از پست هایشان را داشته باشن
۲- آقای مدیر می توانستند در یک پیام خصوصی ونه علنی به من پیشنهاد ویرایش پستم را بدهند
۳- در مورد دفاع شما از شخصیت کاربر سمانه نقدی که صورت گرفت بر محتوای پست بود ونه شخصیت ایشان
التماس تفکر

این پیش فرض ذهنی خودتان هست که هر چیز رو به خودتون میگیرید .والا من چند بار گفتم بحث رو کش ندید و این اصلا مرتبط با ارسال شما نبود. کاربران همه میتوانند نظر بدهند مادامی که جو متشنج نشه.
پست شما در جواب پست من بود کاملا هم مشخصه .مانشت با یه بحث دوستانه حفظ میشه اگر برخی کاربران یک گفت وگو ساده رو که باید حالت گفتمان داشته باشد رو تبدیل به گرزمان و مشتمان نکنندBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Everyone has duty to pursue his/her aspirations. Seeking your dreams in your future spouse or your children's destination will result in nothing but regrets.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Saman
ارسال: #۲۹۹۵۸
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۰۹:۴۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۵۴ ب.ظ، توسط Masoud05.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۶ ب.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  بازی آرژانتین امشب هست یا فردا شب؟
از دستم نه Big Grin

فردا ساعت ۴:۳۰ هست. یعنی بخ محضی که بازیکن ها نماز صبح خوندن میان تو زمین بازی Big Grin

(۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۴۷ ب.ظ)clint نوشته شده توسط:  پست شما در جواب پست من بود کاملا هم مشخصه .مانشت با یه بحث دوستانه حفظ میشه اگر برخی کاربران یک گفت وگو ساده رو که باید حالت گفتمان داشته باشد رو تبدیل به گرزمان و مشتمان نکنندBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

آقا اینکه بحث نداره، شما ارسال های قبلی منو بخون. خواهی دید ۱-۲ بار غیر از اون هم گفتم بحث نکنید (چه موافقان چه مخافان). شما به خودتون میگیرید. جناب barca هم یه پست گذاشت اما بلافاصله تغییرش داد چون حس کردن شاید جو خراب بشه. لطفا دیگه بحث نکنید اگر هم انتقاد یا پیشنهادی دارید بطور خصوصی به خودم بگید تا اینجا روند عادی خودش رو پیش ببره.

گرزمان و کشتمان نداریم که هدف این هست که دور هم شاد باشیم. بحث و دلخوری اونم شب قدر!!

سایر دوستان هم لطفا در خصوص این مسئله دیگه هیچ پستی (به نفع یا ضرر ) نزارید.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Skyrim , barca
ارسال: #۲۹۹۵۹
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۰۹:۵۳ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
سلام

بچه ها امشب ما را از دعای خودتون محروم نکنید
دعا کنید همگی عاقبت بخیر بشیم.
Heart
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA , salam5 , diligent , khayyam , alirezaei
ارسال: #۲۹۹۶۰
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۰۹:۵۵ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۴۱ ب.ظ)reza.kh نوشته شده توسط:  نمی دونم تو چین باستان به این مسئله که پایتون کار زیاد شده اشاره شده یا نه ؟؟!! Big GrinBig Grin
اختیار دارین! در چین باستان همه کار انجام شده بعد سیستم کلن ریست شده! در مورد پایتون افسانه های زیادی نقل شده که به وقتش افسانه های چین باستان رو براتون می تعرفم Big Grin

شجاعت، همیشه فریاد زدن نیست؛ گاهی صدای آرامی است که در انتهای روز می گوید : فردا دوباره تلاش خواهم کرد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Skyrim , salam5 , alirezaei
ارسال: #۲۹۹۶۱
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۱۰:۰۰ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۲۳ ب.ظ)F@gh@ نوشته شده توسط:  
(06 تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۱۹ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  
(06 تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۱۲ ب.ظ)barca نوشته شده توسط:  یه ضرب المثل چینی خیلی قدیمی هست که میگه: هر که بامش بیش برفش بیشتر Big Grin
سعی کنین بام کوچیک تری داشته باشین تا در مناطق سردسیر زندگی راحت تر باشه Big Grin
برای کدوم منطقه چینه؟
این ضرب المثل من تو کوچه بروس لی اینا زیاد شنیدم حتما برا اونطرفاست،منطقه اشون فکر کنم منطقه ۱۲ چین باشه Big Grin

منطقه ای به اسم چانگ تونگ وانگ رانگ ..... Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۹۹۶۲
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۱۰:۲۲ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
هر چند قرار شد اینجا دیگه بحث نکنیم. اما دلم نیومد دراین شب قدر کسی از دیگری ناراحت باشه و امیدوارم هیچ کس از دیگری دلخور نباشه.
من هم قصد بدی برای کسی نداشتم. اگر هم فکر میکنید مسئله ای در خصوص من باقی مانده لطفا به من پ.خ بدید.

ممکنه توی این ۵-۶ سال که اینجا عضوم به سبب حرف یا عملی کسی از من ناراحت شده باشه که من از این دوستان عذر خواهی میکنم و امیدوارم این شب قدر کسی از من دلخور نباشه...

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: diligent , clint , crevice , alirezaei , arezoo174 , **sara**
ارسال: #۲۹۹۶۳
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۱۰:۲۹ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
ما که رفتیم به یکی از کاربرا اعتبار بدیم،به خاطر صبوری و متانتش.
خدا ازمون قبول کنه تو این شب قدرBlush

"یارب نظر تو برنگردد"
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: samane .gh , barca
ارسال: #۲۹۹۶۴
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۱۰:۵۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۱ ب.ظ، توسط blackhalo1989.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۴۱ ب.ظ)reza.kh نوشته شده توسط:  پ.ن: این پلاگین پیاتون واسه ویژوال ۲۰۱۵ رو توصیه می کنید؟
حرام است آقا، حرام است!
پایتون با دنیای اوپن سورس عجینه. اکوسیستم مایکروسافت کلا تو یه عالم دیگه است. اون اکوسیستم که میگفتم این هم جزوشه.
براش شروع از IDE‌ها استفاده نکنید (هر چند از ویژوال استودیو هم برای پایتون استفاده نمیشه معمولا). برای شروع از یه ادیتور که قابلیت syntax highlighting داره استفاده کنید مثل sublime text به همراه مفسر خود پایتون. من دیدم طرف با همین سابلایم پروژه هم نوشته.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Skyrim
ارسال: #۲۹۹۶۵
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۱۱:۲۵ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  پاکوسیستم مایکروسافت کلا تو یه عالم دیگه است. اون اکوسیستم که میگفتم این هم جزوشه.
گفتی اکوسیستم خرابم کردی Big Grin
این اکوسیستم R رو هم یکم بررسی کن ببین چرا انقد سرعتش افتضاحهHuhUndecided
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۹۹۶۶
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۱۱:۴۵ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
خیلی ممنون از همتون که نظر دادید موافق بودید یا مخالف
حمایت کردید یا انتقاد
به هر حال برای من محترم هست
از دست کسی دلخور یا ناراحت نیستم
بلاخره هر کسی نظری داره

قصد تمسخر یا توهین نداشتم
اگه پستم اذیتتون کرد ببخشید

از آیینه بپرس نام نجات دهنده ات را ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: barca , diligent , Pure Liveliness , so@ , Skyrim , alirezaei , MajidManesht2012 , khayyam
ارسال: #۲۹۹۶۷
۰۶ تیر ۱۳۹۵, ۱۱:۴۷ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵ ب.ظ)crevice نوشته شده توسط:  گفتی اکوسیستم خرابم کردی Big Grin
این اکوسیستم R رو هم یکم بررسی کن ببین چرا انقد سرعتش افتضاحهHuhUndecided

مگه R هم کار میکنی؟ مگه سمت پردازش تصویر کار نمیکردی؟

منم باید برم دنبال R خیلی کلاس داره Big Grin بعد بشم دیتا آنالیزور Big Grin

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice
ارسال: #۲۹۹۶۸
۰۷ تیر ۱۳۹۵, ۱۲:۰۴ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۱۱ ب.ظ)samanbeigmiri نوشته شده توسط:  جناب بهنام که نظر خودت(نوشتید از نگاه من) رو ملاک قضاوت سایرین نیز قرار دادی و به صورت ضمنی از جانب همه حرف زدی، در اولین ارسالت راجع به مدیریت منظورمه،اجازه بده دیگران آزادانه نظر بدن خواهشا
شما به اندازه ی شریفی بودنت قابل احترامی قطعا،اگر چه این مساله ی سطح سواد بالای شما هم تا سطح تلاش های فردی میادش، اما من یکی بی نهایت بهش احترام میگذارم، و خاطرمم نمیره که چقدر بهم لطف داشتید،
اما خواهشا همه جا خودتون رو صاحب نظر ندونید، به دیگران هم اجازه بدید،و این قدر مسائل رو شخصی نکنید،
قطعا پاسخ های من پیچیده تر هم میتونه بشه، اما مبنا رو مراعات حالِ رفاقتم با مانشت و مانشتی ها قرار دادم، از جمله خود شما
ممنون که زحمت منو کم کردین
من اول که پست منشا این بحثا رو دیدم نخواستم بحثی بکنم و نه به این دلیل که مدیرکل با تمام احترامی که براشون قائلم گفتن بحث نکنین کاملا به دلایل شخصی... ولی حالا که میبینم بحث به اینجا کشیده شده خطاب آقای مدیر کل میخواستم بگم اگه مشابه همون پست قبلی اعتقادات یک بی دین را زیر سوال میبیرد یا به نوعی شوخی میکرد بازم ایشون همین نظرو داشتن؟
هرچند این پست جنبه طنز داره و خیلی ها اون رو نوعی تمسخر دیدن، ولی من میخوام پامو فراتر ببرم اگه این پست با بیانی جدی دین رو نقد میکرد اینگونه باید جلوش دراومد که ادامه ندین. چرا وقتی دین نقد میشه بحث این پیش میاد که به نظرات هم احترام بذارین و... ولی برعکس اش که پیش میاد همه آزادن هر جور که خواستن به طرف توهین کنن و زیر سوال ببرنش؟
باز جای شکرش باقیه که یکی که همه قبولش دارن پیدا شد کاربری که پستو گذاشته تایید کرده و اعلام میکنه که آدم مومنیه و منظوری نداشته باهاش کاری نداشته باشین والا معلوم نبود الان چه توهینا که بهش نشده بود.

در برابر تلاطم قلبم سکوت میکنم شاید سکوتم مقدمه ای بر انفجار باشدAngel


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۹۹۶۹
۰۷ تیر ۱۳۹۵, ۱۲:۳۲ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
منم از دوستان و هم مانشتی های عزیز تو این شب و لحظاتی که از اون به شب قدر یاد میشه از دوستان اولا طلب بخشش دارم اگر پستم کسی رو رنجونده یا با صحبت هام کسی از من دلخور شده امیدوارم عفو فرمایید و روزی برسه هیچ کس از دست دیگری دلخور و ناراحت نباشه .
RolleyesRolleyes

نمی دونم چرا یه دفعه دلم گرفت SadSad
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: diligent , RASPINA , alirezaei
ارسال: #۲۹۹۷۰
۰۷ تیر ۱۳۹۵, ۱۲:۴۱ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸ ق.ظ، توسط Masoud05.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴ ق.ظ)artmiss نوشته شده توسط:  ممنون که زحمت منو کم کردین
من اول که پست منشا این بحثا رو دیدم نخواستم بحثی بکنم و نه به این دلیل که مدیرکل با تمام احترامی که براشون قائلم گفتن بحث نکنین کاملا به دلایل شخصی... ولی حالا که میبینم بحث به اینجا کشیده شده خطاب آقای مدیر کل میخواستم بگم اگه مشابه همون پست قبلی اعتقادات یک بی دین را زیر سوال میبیرد یا به نوعی شوخی میکرد بازم ایشون همین نظرو داشتن؟
هرچند این پست جنبه طنز داره و خیلی ها اون رو نوعی تمسخر دیدن، ولی من میخوام پامو فراتر ببرم اگه این پست با بیانی جدی دین رو نقد میکرد اینگونه باید جلوش دراومد که ادامه ندین. چرا وقتی دین نقد میشه بحث این پیش میاد که به نظرات هم احترام بذارین و... ولی برعکس اش که پیش میاد همه آزادن هر جور که خواستن به طرف توهین کنن و زیر سوال ببرنش؟

باز که بحث شدBig Grin
ببینید این سایت یک سایت دینی نیست که بتونه جواب شبهات سخت رو بده یا مسائل اینطوری، برای همین هم من خودم هرگز وارد بحث اینطوری نمیشم .البته چون غالب ما مسلمان میشه یکسری چیزای در خصوص دین خودمون درتاپیک های دیگه بزاریم اما اصلا من قبول ندارم که یکی بیاد یک دین یا مذهب دیگه رو نقد کنه و قطعا اگر ببینم جلو اونو میگرم چون واقعا مانشت ظرفیت و تخصص اینکار رو نداره.

حالا شما میفرمایید اگر کسی با سوء قصد همچین کاری کرد اونوقت پاسخ چیه. خب باید گفت که چون مشخصا در این ارسال قصد بدی وجود نداشته واکنش در همین حد کافی بود بنظرم (مخافان و مواقان هر دو گروه حرفشون رو زدن) اما اگر قصد بدی وجود داشت بنظرم بستگی به نوع سوال داره و سایر شرایط:

- اگر سوال قابل پاسخ باشه و افراد دیده باشن اون شبهه باید پاسخ داده بشه
- اگر افراد دیگه ندیده باشن باید اون ارسال حذف بشه و از اون کاربر خواست که در سایت های دینی شبهه و سوالش رو مطرح کنه.
- اگر سوال سخت باشه و کاربرا دیده باشند باید بنظرم اون بحث رو کاملا بست و سوال رو در یک سایت مذهبی مطرح کرد سپس لینک اون سایت رو اینجا قرار میدیم تا هر کس دوست داره در اون سایت بحث کنه.
بنظرم این منطقی ترین کار هست و افراد متخصص جواب میدن ضمن اینکه سوال هم پیگیری میشه و بحثی بیخود بسته نمیشه.
(۰۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴ ق.ظ)artmiss نوشته شده توسط:  باز جای شکرش باقیه که یکی که همه قبولش دارن پیدا شد کاربری که پستو گذاشته تایید کرده و اعلام میکنه که آدم مومنیه و منظوری نداشته باهاش کاری نداشته باشین والا معلوم نبود الان چه توهینا که بهش نشده بود.
این حرفتون قبول ندارم. در همان ارسال اولی که من به نقد ارسال این دوستمون واکنش دادم به صراحت گفتم از ارسال تون سوء برداشت میشه کرد (یعنی اینکه قصد بدی ندارید اما قصد بد برداشت میشه) و هیچ توهینی هم صورت نگرفت.


حالا چرا هی اصرار دارید که این بحث باز بمونه (منظورم شما نیست بلکه کلی میگم)، همه چیز ختم به خیر شده بود که باز شما پیام دادید. باز هم میگم اگر کسی حرفی داره پیام خصوصی بده. الان چند ساعته داریم راجع به یک ارسال بحث میکنیم ...

این واقعا آخرین ارسالی هست که در این خصوص در اینجا پاسخ میدم چون فضا داره خراب میشه.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: artmiss


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۵۵۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۲۰,۶۱۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۴۷۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۳۴,۹۸۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۱۹۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۳۴۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۵۲ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۵۴۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۳۵۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۶۷۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close