زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۳:۵۴ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه

ارسال:
۲۹ خرداد ۱۳۹۲, ۰۳:۵۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۳۰ ب.ظ، توسط jahani.)
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
قبل از این که بخواهم راجع به برنامه ریزی برای تابستان شروع کنم بهتر است یه کم راجع به برنامه ریزی صحبت کنیم. برخی ها هستند که برنامه ریزی را کار چندان دشواری نمیدانند. یه برنامه ساده بدون کمترین تنوع می ریزند و تا به انتها به آن عمل میکنند. برخی دیگرهستند که برنامه ریزی را کار بسیار پیچیده ای می دانند . برای همین هزینه های سنگینی میدهند و پیش مشاوران مختلفی می روند و برنامه های سنگینی برای خودشان می ریزند.. چند روز اول با اشتیاق به آن عمل میکنند اما هر چه زمان بیشتری میگذرد کمتر به برنامه عمل میکنند تا بالاخره به جایی میرسند که برنامه را کامل کنار میگذارند. بزرگترین مشکلی که هر دو دسته دارند این می باشد که هیچ کدام قادر نیستند از تمام ظرفیت هایی که دارند درست استفاده کنند و با این سبک برنامه ریزی دیر یا زود به مشکل می خورند. از نظرمن نحوه برنامه ریزی برای کنکور مهمترین مسئله در کنکور میباشد. اگر کنکور را یک جنگ تمام عیار در نظر بگیریم، برنامه ریزی مثل نقشه جنگ می ماند. بدون داشتن یک نقشه و استراتژی مناسب، موفقیت در جنگ اگر نگوییم غیر ممکن ، بسیار بعید به نظر میرسد. پس برای پیروز شدن در این جنگ نیازمند یه استراتژی مناسب میباشیم.
اما قبل از اینکه راجع به چند و چون این نقشه جنگ صحبت کنیم باید بدانیم که کنکور سه مرحله مختلف دارد که هر کدام از این مراحل شرایط و خصوصیات مختص به خودشان را دارا می باشند، و با توجه به این ویژگیها نیازمند این هستیم تا برنامه ریزی متفاوتی داشته باشیم. مرحله اول آن تابستان هست و مرحله دوم پاییز و مرحله سوم دی ماه و بهمن ماه هست که دوران جمع بندی می باشد. در ارتباط با مرحله دوم و سوم به وقتش صحبت خواهیم کرد اما این بار می خواهیم کمی راجع به تابستان صحبت کنیم.
مرحله اول : تابستان:
بسیاری از داوطلبان کنکور از تابستان قبل کنکور شروع به تکاپو برای کنکور می کنند. استرس و فکر کنکور از تابستان به فکر بسیاری از داوطلبان خطور میکند و خیلی از آنها از همان ابتدای تابستان شروع به مطالعه میکنند. عده ی دیگری نیز ممکن است باشند که از اواسط تابستان و یا حتی اواخر تابستان شروع به مطالعه کنند. گفتیم که فصل تابستان به دلیل ویژگی های خاصی که دارد از سایر فصل ها متمایز می باشد و شاید بتوان این فصل را سخت ترین فصل برای درس خواندن دانست. ویژگی هایی که تابستان را از سایر بخش ها جدا می کند عبارتند از:
۱- تابستان نقطه شروع کار هست و همیشه هر کاری شروعش سخت هست.تابستان جایی هست که باید موتورمان استارت بخورد و این استارت زدن همیشه سخت تر از حرکت کردن می باشد. استارت زدن و شروع به حرکت کردن همواره نیروی بیشتری میطلبد تا ادامه حرکت و سرعت را تندتر کردن...
۲- نداشتن استرس و داشتن وقت بسیار شاید در ظاهر فکر کنید من دیوانه ام . با خودتان بگویید نداشتن استرس و داشتن وقت زیاد چه بدی دارد اخه؟ مشکل کار اینجاس که چون مدت زمان زیادی تا کنکور مانده است، فشار چندانی بر روی ما نیست و همین نبودن فشار زیاد بر روی ما سبب می شود تا نتوانیم از تمام پتانسیل های خود استفاده کنیم و زمان زیادی به هدر بدهیم. تجربه به همه ما ثابت کرده مواقعی که فشاری روی ما نیست معمولا بازدهی خیلی پایینی داریم و تلاش کمتری برای موفقیت میکنیم. اما اگر مجبور باشیم و فشار را حس کرده باشیم قطعا تلاش بیشتری خواهیم کرد.
۳- شرایط اقلیمی خود فصل تابستان :گرمای هوا و به خصوص ماه مبارک رمضان که در این فصل قرار گرفته خود میتواند منجر به عدم تلاش کافی از جانب ما و کم کاری مفرط از سوی ما بشود. و در صورت نداشتن یک برنامه مناسب قطعا نمیتوانیم بر این مشکل فائق بیاییم.
۴- گمراهی بیش از حد درمورد درسها: از آنجا که نقطه شروع راه است ذهن ما با هزاران سوال بی جواب مواجه شده است که هر کدام از این سوالات هم جواب قطعی ندارند. در واقع از هر کسی که سوالی میپرسیم به نحوی به ما پاسخ میدهند و بعضا ممکن است به تناقض هم در پاسخ این سوالها برسیم. نداشتن دانش کافی در مورد درسها و ماهیت آنها و نحوه مطالعه آنها می تواند مقدار زیادی از انرژی ما را از ما بگیرد.

اگر بخواهم همین طور لیست کنم میتوانم یه لیست بلند بالا تهیه کنم. اما هدف من این نیست که بگم تابستان فصل سختی است پس درس نخوانیم. بلکه برعکس میخواهم بستر مناسبی ایجاد کنم تا از تمام قابلیتهای خود در تابستان استفاده کنیم تا بعدا حسرت نخوریم.
خوب برگردیم به سر مسئله اصلی. چطور برای تابستان برنامه ریزی کنیم؟ برای این کار من اهدافمان را به دو دسته اهداف اصلی و اهداف فرعی تقسیم میکنند. اهداف اصلی آنهایی هستند که مستقیما با خود برنامه ریزی در ارتباط هستند و اهداف فرعی آنهایی هستند که ارتباط مستقیمی با برنامه ریزی ندارند ولی باید در همین تابستان تکلیفشان مشخص شود و تاثیر بسزایی در موفقیت ما خواهند داشت. اول از همه میخواهم لیستی از اهداف فرعی که تو تابستان حتما باید به جواب برسند ارائه کنم.
اهداف فرعی:
انتخاب عامل انگیزشی: بدون این که تعیین کنیم چرا می خواهیم کنکور بدهیم ادامه راه غیر ممکن به نظر می رسد. بنابراین قبل از شروع به هر کاری، اولین کاری که باید انجام بدهیم این است که چرایی این که می خواهیم کنکور بدهیم را برای خودمان مشخص کرده باشیم. هدف ما از ادامه مسیر امری بسیار مهم و حیاتی می باشد و داشتن هر گونه ابهام برای ادامه مسیر میتواند مشکلات جدی برای ما پیش آورد.
انتخاب رشته: بهترین زمان برای تحقیق در مورد انتخاب رشته و گرایش تابستان میباشد و باید حتما تا انتهای تابستان تکلیف خود را مشخص کرده باشیم. و در صورتی که بخواهیم این تصمیم را به مهر ماه موکول کنیم بخش مهمی از وقتمان را هدر داده ایم. زیرا تا وقتی رشته خود را مشخص نکرده باشیم نمی توانیم تصمیم بگیریم که باید چه درسهایی را مطالعه کنیم و چه درسهایی را باید حذف کنیم.
پی بردن به عادات مطالعه: هر کدام از ما عادات مطالعه ی مختص به خودمان داریم. این عادات مطالعه نشات گرفته از ویژگی های فردی و سوابق تحصیلی ما می باشند. اما مشخص شدن عادات مطالعه ی ما در تابستان کمک بسیار زیادی برای برنامه ریزی بهتر و درست تر در پاییز می نماید. هر چه عادات مطالعه خود را بهتر بشناسیم شانس موفقیت ما در اجرای کامل برنامه بیشتر می شود. مثلا یک فردی ممکن است بفهمد که در ساعات انتهایی شب و در سکوت کامل راندمان بهتری خواهد داشت در حالیکه یک فرد ممکن است بفهمد در صبح زود راندمان او بالاتر خواهد بود. و یا یکی ممکن است بفهمد که خواندن درس ساختمان داده و ساختمان گسسته در طول یک روز برایش خیلی سخت خواهد بود و بهتر است این دو را در طول یک روز نخواند.
پیدا کردن نقاط ضعف اساسی و تصمیم گیری در مورد آنها: نقاط ضعف اصلی ما همان درس هایی می باشند که در دوران دانشگاه به سختی گذراندیم. و یا آن درس هایی که اصلا نگذراندنیم و هیچ شهودی نسبت به آنها نداریم. باید در مورد این درس ها اقداماتی انجام بدهیم. میتوانیم کلاسهای خوب را برای آنها پیدا کنیم و به کلاس برویم و یا میتوانیم از افراد خبره پرس وجو کنیم و شهودی نسبت به این درسها پیدا کنیم و ببینیم به چه طریق میتوانیم مشکلاتمان نسبت به این درسها را حل کنیم. حتی شاید تصمیم ما مبنا بر این باشد که این درسها را حذف نماییم. تابستان بهترین زمان برای شناسایی این نقاط زمان و اقدام برای حل آنها میباشد.
شناسایی و تهیه ابزارهای لازم برای کنکور: ابزارهایی که میتوانند به ما در موفقیت در کنکور کمک کنند میتوانند شامل خیلی از موارد باشند. مثلا کلاسهای کنکور، جزوه ها یا کتابهای مناسب برای هر درس، و ازمونهای ازمایشی مناسب حال ما. انتخاب هر کدام از اینها شاید نیازمند صرف زمانی برای تحقیق و تفحص باشد و بهترین زمان برای این مورد تابستان میباشد. اگر قرار باشه به بعد از تابستان موکول کنیم دیگه خیلی دیر میشود.
شروع به مطالعه و عادت کردن به مطالعه: مطالعه کردن یک فرآیند خارج از عادت انسان میباشد و به همین دلیل عادت کردن به آن شاید کمی دشوار باشد. در واقع به سان کودکی که شروع به راه رفتن میکند و قدم به قدم و گام به گام بر تعداد قدمهایش می افزاید ما نیز باید کم کم به ساعات مطالعه خود بیافزاییم و این طور نیست که از روز اول که تصمیم گرفتیم بتوانیم چندین ساعت مطالعه پشت سر هم را بدون مشکلی انجام دهیم. بنابراین در فصل تابستان بهترین فرصت برای افرادی هست که با مطالعه مشکل دارند تا با شروع به مطالعه و صبوری خرج دادن و مبادرت ورزیدن به امر مطالعه عادت به آن را در خودشان به وجود بیاورند. همجنین در روزهای ابتدایی ممکن است خیلی کند باشیم و مثلا در طول دو ساعت مطالعه تعداد صفحات کمی را مطالعه کنیم (به مانند کودکی که روزهای اول ارام ارام قدم بر می دارد) اما با گذشت زمان و شناسایی بهتر عادتهای مطالعه مان میتوانیم سرعتمان را به مرور زمان افزایش دهیم.
پیدا کردن چیدمان مناسب درس ها برای مطالعه: قطعا قرار نیست که با یک درس شروع به مطالعه کنیم ودرشروع ممکن است چندین درس برای شروع داشته باشیم. این که هر کدام از این درسها را در چه زمانی مطالعه کنیم و بهترین زمان برای مطالعه این درسها چه زمانهایی می باشد خود نکته ای است که جز با سعی و خطا نمی توانیم به آن برسیم. بنابراین تابستان فرصت مناسبی برای رسیدن به این دانش می باشد.

در کل اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان بداریم فصل تابستان بهترین زمان برای انجام همه سعی و خطاهای ممکن می باشد و تو این فصل باید سعی کنیم تا تمام دانش جانبی که برای ادامه راه نیاز داریم تا حد مناسبی کسب کرده باشیم.
اما اهداف اصلی برنامه ریزی چه چیزهایی می باشند؟ تا اینجا هر چه گفتیم مطالب مقدمه ای بود و از این پس سعی می کنم طی پست های بعدی به سه سوال مهم در ارتباط با برنامه ریزی پاسخ بدهم.
۱- با چه ساختار برنامه ای شروع کنم و چند ساعت مطالعه در روز؟
۲- چه درسهایی را انتخاب کنم برای مطالعه؟
۳- این درسها رو چطور مطالعه کنم؟ با چه هدفی؟

برای یافتن پاسخ سوال اول میتونید به
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مراجعه کنید.

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۶۷
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Parva , Mänu , AriAni , amash , somaieh_hassani , sanar.m , Pakzad , sepidsal , sahar bano , انرژی مثبت , mgshervin , pooyaa , AZADEH.k , Afroz , deh-ab , friends , Xilinx , saeedehs , sir_ams , zeinab , SaMiRa.e , Doctorwho , H3NGAM3H , farhud , persian_boy , lida_b , jparisa , Mohammad.K , SnowBlind , zahra.j , shokofe , slaf83 , hamid88 , The BesT , مهربان مادر , zander , sarehkar , lotus , abdi1370 , ندا۱ , Pegasus , asiehmohammadian , fatemehkh , ati314 , GoodStudent67 , kaviresabz , bargozideh , Parisa-SH , M.Amin.M , Behzad TP , tinafanavari , احسان مومنی , Iman_k26 , iApp , arian_61 , cs03 , mrsh69it , soada , رعنا , m@hboobe , starlet , mns2000 , Brave , nima047 , my major , سحاب , هاتف , zahra.motahari68@gmail.com , mohammadali1990 , tabassomesayna , r.jafari , amin750 , pouya45 , student_92 , دکترنگاربه امید خدا , الی۲۱ , azad_ahmadi , ماه بانو , mint07 , El@he , msbcomputer , rezvanjoon , .zohreh. , ican , Nolan , Iranian Wizard , e2000 , fatemeh69 , Mahsash , Ms. Saba , kingmax , niyayesh.r , mrm.sary , mshelman , پرهوده , ریحان , eli88 , lish kn , chaka , رتبه۱سال۹۴ , ashena1 , fa_shinobi , Pure Liveliness , رها-مکانیک , Hamzeh.S , mrsh1372 , hnarghani , Bahar_HS , n a z a n i n , Hera , mhr.ash , tiran22 , shhashemi , elirahman , happy07 , mousavinasab , feryal94 , Saeed.Do , ND.IT , aida! , elixxx , d_felfelak , M a h d i , mahdiyeh_f , mym , RASPINA , IT.girll , donyajoon24 , اس کا م
ارسال:
۳۰ خرداد ۱۳۹۲, ۰۸:۴۵ ق.ظ
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
خیلی خوب بود تشکر فراوان از همراهیتون با کنکوری ها و دغدغه هاشون
من دقیقا همینجورم سخته برام شروع و مطالعه با تمرکز و برنامه درست
و عمل به اون
بازم ممنون

تقدیر تقویم افراد عادی است ولی تغییر تدبیر اشخاص خاص است
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۳۰ خرداد ۱۳۹۲, ۰۲:۰۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۳۲ ب.ظ، توسط jahani.)
RE: برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
(۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۴۵ ق.ظ)saeedehs نوشته شده توسط:  خیلی خوب بود تشکر فراوان از همراهیتون با کنکوری ها و دغدغه هاشون
من دقیقا همینجورم سخته برام شروع و مطالعه با تمرکز و برنامه درست
و عمل به اون
بازم ممنون
خواهش میکنمSmile حالا سعی میکنم تو سه تا پست به اون سه تا سوال حیاتی هم جواب بدمSmile

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pooyaa , sir_ams , saeedehs , Parisa-SH , ashena1
ارسال:
۳۰ خرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۲۳ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
مرسی ممنون جناب جهانی عزیز..Smile:Wink

m.m:
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SnowBlind
ارسال:
۳۱ خرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۲۰ ق.ظ
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
بسیار عالی بود آقای جهانی.ممنون
لطفا در مورد کار و درس خوندن همزمان هم صحبت کنید
چون من همچین شرایطی دارم و به شدت علاقه دارم برای بار دوم ارشد بخونم
امیدوارم تا روز کنکور علاقم همینجوری بمونه.

به قول یکی از دوستان مانشتی:

انقدر شکست میخورم تا راه پیروزی را یاد بگیرم
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۳۱ خرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۵۰ ق.ظ
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
بسیار عالی
مرسی
آقای جهانی

هیج وقت دیر نیست
........................!!!
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۱ تیر ۱۳۹۲, ۰۶:۰۶ ب.ظ
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
ممنون و مچکر از این پست
فقط یه سوال
توی تابستون از کی باید شروع به مطالعه کرد؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۱ تیر ۱۳۹۲, ۱۱:۵۵ ب.ظ
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
تشششششششکر

خییییییییییییییییییییلی مرسی.


وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاس جَمِیعاً
وهرکس انسانى را ازمرگ رهائى بخشدچنان است که گوئى همه مردم را زنده کرده است.
سوره المائدة آیه۳۲



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۶ تیر ۱۳۹۲, ۱۱:۴۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۴۱ ب.ظ، توسط zahra_ce87.)
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
سلام آقای جهانی
ممنون بابت این دست پست هاتون
منم دارم میخونم اما چیزی که هست اینه که من و نامزدم دو شهر مختلف هستیم الان که تابستونه وقتی میرم اونجا به خاطر مسافت چندروزی می مونم بعد چون میز و محل مطالعم عوض میشه خیلی سختمه اصلا خوب درس نمی خونم برنامه خونه خودمون خیلی پرباره ۸۰%هم انجام میشه(البته برنامه هام سنگین می ریزم که کاربیشتر داشته باشم و بیشتر بخونم تنبلی نکنم) اما وقتی اونجام شاید به یک سوم برنامه ام هم نرسم.
موندم چطور درسا تقسیم کنم چکار کنم؟.؟

You can't reach any skills without hardworking
Maybe you fall
You shouldn't give up
You should stand
and
Try again and again...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰
۱۳ تیر ۱۳۹۲, ۰۱:۲۳ ق.ظ
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
ممنون از کمکتون عالی بود
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱
۱۸ تیر ۱۳۹۲, ۰۱:۳۱ ب.ظ
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
مرسی خیلی عالیه مشاوره هاتون
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲
۲۷ بهمن ۱۳۹۲, ۱۰:۲۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲ ب.ظ، توسط arian_61.)
RE: برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
سلام، لینک‌ها تغییر کرده؟ من نمی‌تونم برم به لینکی که آقای جهانی گفته :-(
لینک جدید:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

باید رفت!...Angel
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳
۰۶ تیر ۱۳۹۳, ۱۰:۱۲ ب.ظ
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
ممنونم از راهنمایی های فوق العاده تون

یک راند دیگر مبارزه کن
وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه میروی
وقتی که سر و رویت زخمی شده
یک راند دیگر مبارزه کن
و به یاد داشته باش
مردی که همواره یک راند دیگر مبارزه میکند
هرگز شکست نمیخورد...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۴
۰۷ تیر ۱۳۹۳, ۰۱:۲۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ تیر ۱۳۹۳ ۰۱:۲۴ ب.ظ، توسط fzpakzad.)
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
خیلی مفید بود
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۵
۰۷ تیر ۱۳۹۳, ۱۱:۱۲ ب.ظ
برنامه ریزی برای تابستان- مقدمه
دقت کردین هی یوزر میسازه این تبلیغ میکنه کشت خودشو دوست عزیز رایگان همه این جزوه ها تو همین سایت هست دست شما مرسی خوب شد کنکور درست شد بعضیا بیکار نمونن
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pouya47


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کمک برای شروع برنامه نویسی seyed ehsn ۲۱ ۱۴,۰۶۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۵:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: maryamjafari63
  رودمپی برای برنامه نویسی Doctorwho ۱ ۱,۷۴۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  استخدام برنامه نویس یا کارآموز برنامه نویسی سی شارپ Hesitant_Girl ۰ ۱,۴۵۸ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: Hesitant_Girl
  رودمپی برای یادگیری برنامه نویسی Doctorwho ۰ ۱,۵۴۱ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
  درخواست برنامه برای اردینو در iot seokheiry ۱ ۲,۹۵۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: iot-programer
  کدام زبان برنامه‌نویسی بهترین انتخاب است؟ elecomco ۲ ۲,۷۳۴ ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۰۵:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: kilookiloo
Sad مشکل در برنامه نویسی شیء گرا Xialu ۰ ۱,۹۴۰ ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Xialu
  برای آموزش مبانی برنامه نویسی چکار کنیم؟ elecomco ۰ ۲,۲۷۶ ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ق.ظ
آخرین ارسال: elecomco
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۱,۹۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  چرا یادگیری برنامه نویسی ؟ elecomco ۰ ۲,۲۳۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: elecomco

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close