زمان کنونی: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۱:۴۶ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۴۰۹۲۱
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۱۱:۲۳ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
نمیفهمم چرا ولی خیلیا تا توی موقعیت مشابه گیر نکنن
توان درک ندارن :/
یکی نیس اون لحظه که تو اون موقعیت قرار میگیره طرف بهش بگه د اخه تو که
تا دیروز از روشن فکری با لامپ ۱۰۰۰ در ذهنت حرف میزدی الان چته :|
اینجور افرادو باید تو منگنه گذاشت تا بهفهمن وگرنه قدرت درک ندارن :/
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: WILL
ارسال: #۴۰۹۲۲
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۱۱:۴۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶ ق.ظ، توسط big cloud.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۰۶:۱۵ ق.ظ)Behnam‌ نوشته شده توسط:  
(30 آبان ۱۳۹۶ ۰۱:۳۵ ب.ظ)big cloud نوشته شده توسط:  با توجه به حجم درست راهنمایی دوستان بنده یک سوال داشتم ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ، من سالها پیش کلاس زبان میرفتم و تا سطح تافل پیش رفتم ولی نتونستم ادامه بدم و باوجودی که زبان تخصیصم خوبه زبان عمومیم ضعیف و ضعیف تر شد متاسفانه، امسال میخوام این مشکل را برای خودم حل کنم و از زیر بار فشار روانیش خارج شم، چون وقت ندارم سری اول اموزش زبان نصرت را برای تقویت مکالمه دارم تمرین میکنم، نمیدونم سری دوم و سومشم همینه یا فرق داره! اما با توجه به این که از ۵۰۴ خیری ندیدم نمیدونم دایره لغاتم را با چه روشی افزایش بدم و هم اینطور برای مرور باز همون کتابهای اینترچنج قدیمی را بخونم یا کتاب دیگه ای، میخوام از صفر تا صد باشه، منتظر راهنمایی دوستان هستم، پیشاپیش ازوقتی که برای راهنمایی اختصاص می دهید سپاسگزارم
--سطح تافل نداریم، نمیدونم چرا همه این رو میگن! خب شما ممکنه بری تافل بدی ۵۰ بشی، یا بالای ۱۰۰ بشی. اصلا تافل خوندن یه تلاش جدا می‌طلبه و کسی تا فلان مرحله‌ی کلاس زبان رفته باشه هیچ لزومی نداره در تافل هم نمره‌ی خوب بگیره.
--نصرت اگه اونی باشه که موقع رد شدن از انقلاب به گوش آدم میخوره، مفتش گرونه. برای اسپیکینگ حتما باید یکی رو برای تمرین پیدا کرد. ضمن اینکه اسپیکینگ تافل دوباره مبحثش جدا هست.
-- ۵۰۴ همین دیروز گفتم به هیچ دردی نمیخوره. لغات تافل کتاب‌های ۴۵۰ و ۴۰۰ لغت تقریبا کافی هستند. متن‌هاش رو لزومی نداره تک‌تک لغات رو کسی بلد باشه تا بتونه جواب بده. ولی خب کسی وقت داشته باشه، کتاب ۱۱۰۰ خوبه.
-- در کل کسی زبانش در حد خوب باشه، مثلا زبان کنکور ارشد رو بتونه بالای ۶۰ بزنه، نیازی نیست به اینترچنج و ...، میتونه با یکی از کتاب‌های تافل مستقیم شروع کنه، مثل آکفسورد (که متن‌های قوی داره) یا یه سری دیگه هم هستند. کسی هم که زبانش خیلی خوب هست کلا نمیخواد بخونه و میتونه مستقیم تست تافل تمرین کنه.
سطح تافل گفتم چون یه بار امتحادن دادن و شدم ۶۲ Undecidedگفتم تا دوستان بدونن صفرم نیستم، نصرت انقلابا نمیدونم ولی این که من دارم نزدیک ۲۰ جلسه گوش دادم واقعا برای یاد آوری و تمرین خوب بودShyبابت راهنمایی دقیق و بند به بندتون واقعا ممنونم ، تمرینم خواهرم زبانش بد نیس رو اون میشه حساب کرد ،Big GrinBig Grinحرف زدن تو خونه ما مثل این خارج ندیده هاس نصف فارسی نصف انگلیسی جوری که میگم شام نمیخورم مامانم میگه اگزکتلی، ناتینگ؟Big GrinBig Grin
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۰۹۲۳
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۱۱:۵۶ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷ ق.ظ، توسط sss.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
دوست خوب همیشه خوبه، حتی اگه ۱۳-۱۴ ساعت اختلاف ساعت داشته باشیم ولی بازم بهتر از همه حرفممو میفهمه.
حتی با این که ۴ ساله ندیدمش، شاید حالا حالا هم نبینمش
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pioneer01 , big cloud , SepidehP , ANGEL* , RASPINA
ارسال: #۴۰۹۲۴
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۱۲:۰۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۴ ب.ظ، توسط Milestone.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
به نظر من گاهی ما چون دستمون به چیزی نمی‌رسه میایم و از اساس اون رو نفی می‌کنیم.
در صورتی‌که می‌تونیم به جای این حرفا، خودمون رو لایق رسیدن بهش کنیم.

مثلا من بارها دیدم که کسی اومده اساسا فلسفه تحصیل تو مقطع ارشد و دکتری رو زیر سوال برده، در صورتی‌که خودش حتی لیسانسش رو هم با سختی و نارضایتی گرفته و درک درستی از بحث تحصیلات تکمیلی و اهداف اون نداره و همه چیز رو به پول گره می‌زنه، از طرف دیگه من احساس می‌کنم وقتی ما میایم و از اساس عشق رو زیر سوال می‌بریم، یا تعریف درستی ازش نداریم، یا دوست نداریم تجربه‌ش کنیم یا تجربه‌ش کردیم ولی ناکام بودیم، پس بر اساس همون تجربه ناموفق و احتمالا فهم ناقص و نادرستی که بر اثر یک نمونه به وجود اومده، میایم و از ریشه اون رو نفی کنیم تا شاید به آرامش برسیم.

ولی به نظرم راه حلش این نیست. چون نه فقط تو این موضوع که تو خیلی از موضوعات دیگه (کنکور، کسب و کار و شاید ازدواج)، درصد افراد ناکام خیلی بیشتر از افراد کامیاب هست. این نوع نگاه‌های صفر و یکی و مطلق ناشی از همون نگاه بدبینانه‌ای هست که اگه تو دنیا ۱۰۰۰ آدم ناکام داشته باشیم و ۱ آدم کامیاب، اون ۱۰۰۰ نفر رو الگوی خودمون قرار می‌دیم نه اون یک نفر رو و همه حقیقت رو تو اون ۱۰۰۰ نفر جستجو می‌کنیم و نه اون ۱ نفر، چون رسیدن به جایگاهی که اون ۱ نفر بهش رسیده خیلی سخت‌تر از جایگاه اون ۱۰۰۰ نفر هست و ما چون نمی‌خوایم این رو قبول کنیم، پس شاید به نفعمون هست که به جای اینکه سعی کنیم خودمون رو شایسته کنیم، حقیقت رو هم بر اساس تصورات یا تجربیات خودمون تغییر می‌دیم.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: big cloud , crevice , pioneer01 , SepidehP , sss , ANGEL* , MarkLand , salam5 , WILL , RASPINA , alma1988 , Behnam‌ , diligent
ارسال: #۴۰۹۲۵
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۱۲:۴۹ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶ ق.ظ)sss نوشته شده توسط:  دوست خوب همیشه خوبه، حتی اگه ۱۳-۱۴ ساعت اختلاف ساعت داشته باشیم ولی بازم بهتر از همه حرفممو میفهمه.
از جاهای قابل سکونت فقط هاوایی این اختلاف ساعت رو داره ها Huh
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: blackhalo1989
ارسال: #۴۰۹۲۶
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۰۲:۰۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۰۲:۱۲ ب.ظ، توسط sss.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹ ب.ظ)Behnam‌ نوشته شده توسط:  
(01 آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶ ق.ظ)sss نوشته شده توسط:  دوست خوب همیشه خوبه، حتی اگه ۱۳-۱۴ ساعت اختلاف ساعت داشته باشیم ولی بازم بهتر از همه حرفممو میفهمه.
از جاهای قابل سکونت فقط هاوایی این اختلاف ساعت رو داره ها Huh
حالا ما خودمون نمیتونیم بریم، مانع پیشرفت دوستان که نمی تونیم بشیمCoolBig Grin
یه کوچولو هم اشتباه محاسباتی داره البتهTongue (حالت عرفانی خاصی داشتم اون لحظهSmile)))
----------------------------------
نواحی خیلی غربی کانادا
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۰۹۲۷
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۰۲:۴۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۰۲:۵۰ ب.ظ، توسط MarkLand.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
خدایا یا پول ssd یا توان تحمل این هارد نفتی! Big Grin

think positive
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SepidehP , WILL , Sakura
ارسال: #۴۰۹۲۸
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۰۳:۰۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۱ ق.ظ، توسط gogooli.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
.....
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۰۹۲۹
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۰۳:۱۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۰۴:۲۵ ب.ظ، توسط SepidehP.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴ ب.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  
(30 آبان ۱۳۹۶ ۰۲:۵۸ ب.ظ)SepidehP نوشته شده توسط:  
(30 آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۲۰ ق.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  ما چیزی به عنوان عشق نداریم !

قشششششنگ حداقل ۵۰ درصد ادبیات فارسی رو زیر سوال بُردیناااا Smile
هیچ ربطی ب ادبیات نداره ! شما فقط با کلمات بازی می کنید .

HuhDodgy

(۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۲۰ ق.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  چیزی که هم تجربه ثابت کرده و هم زمانه داره نشون می ده شما دخترا عاشق شرایط پسر می شید نه خود پسر !

مطمئنا اگر کسی خونه ، شغل ثابت و شرایط مالی خوب داشته باشه و تضمین شده مثل کارمند بانک به اون سمت سوق می خورید و عاشق می شید !
صرفنظر از اینکه طرز بیان تون اصلا محترمانه نبود؛
از جمله دوم تون پیداست که تعریف و فهم و درک عشق در نظر شما چیه و چون من بیس تعریف واژگانی مشترکی با شما ندارم مسلما نه شما متوجه میشید من چی گفتم و نه من حرف شما رو به طور کامل درک میکنم. به همین خاطر بحث در این باره اول نیاز به این داره که حداقل تعریفای مشترکی داشته باشیم.

اما مساله مقایسه دختر و پسر در کلیت این قضیه و این که جمله های این شکلی که مثلا "شما دخترا فلان" یا "پسرا همیشه بهمان" داشته باشیم دور از نگاه کلی نگر و محیط به موضوع هست؛ و چون شما جمله اول تون یه گزاره کلی بود (ما چیزی به عنوان عشق نداریم) من فقط یه مثال نقض که شخصی هم نبود در جواب صحبت تون دادم وگرنه درباره تجربه های شخصی تون نظری ندارم و صحبتی هم نمی کنم.


(۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۲۰ ق.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  علی رغم پست های قبلیم که دوست نداشتم دربارش reply زده بشه در مورد این پست نظر پسرا و دخترا رو می خوام بدونم .
من نمیدونم شما جامعه رو محدود به چه کسانی کردید اما در این شرایط که خودتون و دوستان دیگه هم ازش صحبت کردید و گفتین که یه پسر تا مثلا سن ۲۸ سالگی تازه شرایط و امکانات اولیه رو برای ازدواج به دست میاره و حالا پیداکردن فرد مناسب و بعضی شرایط مثل روند طی شدن شناخت تا ازدواج و البته فرض اولیه این حرفا که شرایط خوب و نه حتی متوسط بود، پس باید نتیجه گرفت اغلب ازدواجا بعد از ۳۰سالگی هست؛ در حالی که با این اوصاف و احوال همونطور که در سطح جامعه می بینیم و براساس آمار، حداقل نصف ازدواجا قبل از سی سالگی پسرا هست؛ مثلا آمار تا سال ۹۴ میانگین سنی ازدواج برای آقایون ۲۹ سال هست. (می تونید برای بررسی به آمار ازدواج و طلاق مرکز آمار ایران مراجعه کنید.)
غرض از گفتن این مطلب این بود که دنیا به اون تیره و تاری که شما توصیفش کردین نیست! و دخترایی هم هستن که به خیلی از این فاکتورایی که شما اشاره کردین نه اینکه اهمیت نمیدن، نه اما وقتی فرد مناسب رو پیدا کردن کنارش هستن و بهش کمک می کنن تا بتونه شرایط رو بهتر کنه. خونه، ماشین، کار سطح بالاتر و شرایط زندگی بهتر. و صد البته پسراو دخترایی هم هستن که دید و جهان بینی شون تعهد و ازدواج رو تایید می کنه اما مشکل شون اونجاست که شاید درک درستی از مساله و جوانبش ندارن که باعث میشه مشکلاتی مث توقعات نادرست تو این موقعیت براشون به وجود بیاد و بطور کل از ازدواج و عشق و تعهد زده بشن.

بهرحال؛ به نظر من قصه گفتن و شنیدن از عشق و توصیف کردنش چون ارتباط با روح آدما داره شاید برای بعضیا سخت باشه درکش اما وجود داره، مطمئن باشید! Smile

وقتی درباره تو حرف می زنم
صورتم را
دوست دارم...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: salam5 , alma1988 , Milestone
ارسال: #۴۰۹۳۰
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۰۳:۱۳ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
آخه Mountain Time هم شد مرجع که باهاش وقت سِت میکنی تو؟! -_-
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pioneer01
ارسال: #۴۰۹۳۱
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۰۳:۲۶ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۰۳:۱۳ ب.ظ)crevice نوشته شده توسط:  آخه Mountain Time هم شد مرجع که باهاش وقت سِت میکنی تو؟! -_-
خب نظر شما چیه؟ Shahcheraq Time خوبه؟Smile
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice , The BesT , sss
ارسال: #۴۰۹۳۲
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۰۳:۴۲ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۱ آذر ۱۳۹۶ ۰۳:۲۶ ب.ظ)pioneer01 نوشته شده توسط:  
(01 آذر ۱۳۹۶ ۰۳:۱۳ ب.ظ)crevice نوشته شده توسط:  آخه Mountain Time هم شد مرجع که باهاش وقت سِت میکنی تو؟! -_-
خب نظر شما چیه؟ Shahcheraq Time خوبه؟Smile
عالیه Big Grin
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pioneer01 , The BesT
ارسال: #۴۰۹۳۳
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۰۳:۴۷ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
گفتگوی من و خواهر زاده ام:
- چقدر فیتیله رو دوست داری؟
+ خیلی
- یعنی چند تا؟
+ (بعد از کمی فکر) ۱۲ تا

تا ۱۲ بیشتر بلد نیست بشماره Big Grin


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sss , SepidehP , big cloud , RASPINA , alma1988
ارسال: #۴۰۹۳۴
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۰۴:۱۸ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
من نمیدونم چرا ۱ ساعتو نیم تو روز ورزش میکنم تا ۵ساعت باید بخوابم تا انرژیم برگردهSad
الان خسته خوابمDodgy

پناه می آورم به تو...
بعد از هرباران،بعد از هر زخم ،قبل از هراتفاق ،بعد از هر حادثه
و بگو جز تو چه کسی می تواند مرهم باشد بردلم ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SepidehP
ارسال: #۴۰۹۳۵
۰۱ آذر ۱۳۹۶, ۰۵:۲۷ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
دکترا ثبت‌نام کنم یا نه؟Undecided

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: gogooli


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۶۵۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۲۲,۳۵۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۴۸۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۳۷,۰۷۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۲۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۳۴۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۵۵ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۵۵۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۳۹۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۶۸۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close