زمان کنونی: ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۸:۰۱ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)

ارسال: #۴۶
۲۲ خرداد ۱۳۹۱, ۰۹:۱۶ ق.ظ
RE: انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
(۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۲۳ ق.ظ)arixooo نوشته شده توسط:  خطاب به مدیر کل گرانقدر:
یه نگاه بندازید ببینید ببینید توی اون تاپیک در کل چند ارسال شده و من چنتا داشتم...فکر کنم ۳ تا که یکیشو هم حذف کردید..که البته کار خوبی کردید...یکی از دوستان چیزی گفتن که گویا خودشون معنیش رو نمیدونستن و منم دچار سو تفاهم شدم..من اصرار به ادامه بحث داشتم؟؟ من همش ۳ تا پست داشتم...بین ۱۳ صفحه ..
مهم تعداد نیست،محتواست. تذکر هم فقط یه تلنگر هست. خیلیا گرفتندBig Grin
اگه در مورد شما گفتم چون شما اینجا انتقاد کردین و نیاز به جوابگویی بود. دوستانی بودن که دو برابر شما در اون تاپیک پست داشتن و بیش از نصفش را یا ویرایش کردیم یا حذف. خودشان دلیلش را پذیرفتندو اینجا هم ذکری ازشون نشد.
محدودیت در اینجا جاهایی است که مدیران ناچار میشن مصلحت جمع و اهداف مورد نظر انجمن و حقوق دیگران را به مصلحت و خواست فردی ترجیح بدهند ،و طبیعی است که در بعضی موارد این امر خوشایند نباشه و گاها" به سلب آزادی تعبیر بشه.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۴۷
۲۲ خرداد ۱۳۹۱, ۰۱:۰۹ ب.ظ
RE: انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
(۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۲۳ ق.ظ)arixooo نوشته شده توسط:  خطاب به مدیر کل گرانقدر:
یه نگاه بندازید ببینید ببینید توی اون تاپیک در کل چند ارسال شده و من چنتا داشتم...فکر کنم ۳ تا که یکیشو هم حذف کردید..که البته کار خوبی کردید...یکی از دوستان چیزی گفتن که گویا خودشون معنیش رو نمیدونستن و منم دچار سو تفاهم شدم..من اصرار به ادامه بحث داشتم؟؟ من همش ۳ تا پست داشتم...بین ۱۳ صفحه ..

دوست عزیز از این مسائل زیاد پیش می اد!ناراحت نشید!از قدیم گفتن تذکر آقا فرداد گله...هر کی نگرفته مانشتی نیستBig GrinBig GrinTongue

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , SarahArshad , انرژی مثبت , Bache Mosbat , narges_r , nomad:D
ارسال: #۴۸
۲۵ خرداد ۱۳۹۱, ۰۴:۳۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ ۰۴:۳۷ ب.ظ، توسط MarkLand.)
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
من الان ۶۰درصد! اخطار گرفتم به خاطر جمله ای که گفتم بچه ها به این بحثها دامن نزنید شاید هدف بد خواه همین باشه:
اینم ادرسش:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


من گفتم بد خواه، اسم کس خاصی رو هم نیاوردم خوب هر کس بد خواه هست منظور همونه اما اقای مدیر ارشد تشخیص ۶۰% اخطار رو دادن اگه واقعا فکر می کنید منطقی بوده این اخطار من حاضرم با شما کاملا متطقی بحث کنم به شرطی که تهدید به بن شدن نکنید.
اما در بستن تاپیک اقای دکتر حرف درست و منطقی رو زدند اما باز شما اون تاپیک رو باز کردید با اختیارتون و حرف اخر رو زدید در صورتی که طرف مقابل فرصت دفاع عمومی از خودش رو نداره این از عدالت به دوره.
Fardad-A، در تاریخ ۰۷ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۰۳ ق.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

خیلی هوش و ذکاوت نمیخواد که بشه منظور شما را فهمید. در مورد تاپیک بسته شده هم انتقاد و جواب مربوط به دو نفر غیر از شماست. پس بسته بودن و باز بودنش برای شما موثر نیست چون دخالت شما تقریبا" بیجاست.
در ضمن تاپیک انتقاد دادگاه نیست که کسی محاکمه کنه که کسی بخواد دفاع کنه. حالا اگه شما وکیل هستید بگید موکلتون کیه تا با هم بحث کنیم (البته در پیا خصوصی). اگر هم وقت زیادی دارید جای دیگری صرف کنید.
اخطار شما حذف شد.


think positive
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Parva , mjzarrin
ارسال: #۴۹
۲۵ خرداد ۱۳۹۱, ۰۴:۴۱ ب.ظ
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
بله..من خوندم فکر کنم سو تفاهم شده...منظورتون رو گویا جناب مدیر درست متوجه نشدن...حالا اشکال نداره...چیزی نشده که

Real education must ultimately be limited to men who insist on knowing, the rest is mere sheep-herding
Erza Pound
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: MarkLand
ارسال: #۵۰
۲۵ خرداد ۱۳۹۱, ۰۴:۴۸ ب.ظ
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
یه خورده احساس جبر و دیکته شدن بهم دست داده، خدا رو شاکرم که فقط یه عضو ساده با ۶۰% اخطار اینجا هستم زیاد هم حضور نداشتم اما وقتی می بینم که کار خوب یه نفر به این راحتی پایمال میشه گفتم باید حرفی بزنم.

think positive
۴
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Parva , mjzarrin
ارسال: #۵۱
۲۵ خرداد ۱۳۹۱, ۱۱:۳۳ ب.ظ
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
اقا فرداد ببخشید ولی باید یه چیزهایی گفته بشه تا مساله بیشتر روشن شه؛ شما که تاپیک "توهین به افراد بدون مجازات "رو قفل کردین و جای اعتراض نداریم بهرحال اینجا میگم.

وقتی یه نفر سکوت میکنه دلیل بر این نیست که از همه ی اتفاقای افتاده شده راضیه ، شما میگین

"اگه سارا خانم هفتاد صفحه دیگه هم اینجا چیز بنویسه ، اسمان و زمین را هم به هم بدوزد و تمام ۲۳۰۰۰ عضو مانشت هم در طرفداری ایشان بهش مثبت بدهند ، ایشان توهین کرده و بهترین کار این بود که عذرخواهی کنند. ایشان که سنش بگفته خودشون از همه بیشتره یا در موضوعی که مربوط به دیگری است دخالت نکنند و وارد نشوند و یا بدانند از بزرگترها انتظار بیشتری هست. یکی از این انتظارات که بزرگترها به کوچکترها یاد میدن اینه که بعد از هر اشتباهی عذرخواهی کنیم."

خوب توهین هایی که به من شد رو کی باید جوابگو بشه،‌اینجا دنیای مجازی ولی کی میدونه که اثراتش تو زندگی واقعی ماچقدره؟ یه نفر میاد دقیقا دست میزاره رو تاپیکی که ممکنه واقعا سرنوشت بعضی ها رو عوض کنه، نظر شخصی خودش رو اعلام میکنه تا اینجای کار مشکلی نیست ولی وقتی به شعور من توهین میکنه وقتی به طراحی من توهین میکنه وقتی کاری که من گذاشتم واسه استفاده بچه ها وهدفی جز کمک بهشون ندارم ایشون میکن

"اون تصاویر اگه دو سه تا گل و بوته دیگم کنارش بزنید آدم یاد برنامه دوران ابتدایی اش می افته.
خانم محترم اینجا ۲۳۰۰۰ نفر مهندس دارن نگاه میکنن.
خواهشا" جمع کنید این برنامه های مهد کودکی را!!!"

خوب این توهینات رو کی باید جوابگو باشه؟؟
آقا فرداد شما که می فرمایین سارا خانم توهین کرده باید عذرخواهی کنه اگه عدالت واقعی قرار بود اعمال بشه؛ باید یکی از همین جملات رو در حق آقای امین مینوشتینو از ایشون هم میخواستین که معذرت خواهی کنه.
یا به قول خود اقای امین توهین کردن و باید مجازات بشن !!!!

اینم بگم من از جرو بحث کردن خوشم نمیاد اولین جواب هم که به آقای امین دادم ازشون خواستم با پ.خ اعتراضشون رو بهم بگن ولی گوش نکردن اینجوری باعث شدن جو تاپیک خراب بشه کاربرای قدیمی زیر سوال برن، دلیل این جرو بحث ها کسی هستش که فقط خواست نظر شخصیش رو با "توهین به من و شعور دوستان" اعمال کنه و این راه درستش نیست.
امیدوارم افراد قبل اینکه پستی میزنن قبلش فک کنن که این کارم چه تاثیراتی رو روحیه افراد میتونه داشته باشه.
اشکالی نداره این نیز بگذرد.
admin، در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ ۰۵:۱۷ ق.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

البته اون ارسال رو من بستم نه فرداد.


ای نسخه ی نامه الهی که تویی

ای آینه ی جمال شاهی که تویی

بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست

از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی


(حضرت مولانا)
۱۵
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mamat , Aurora , MarkLand , arixooo , SarahArshad , narges_r , s.sadri , ashkan_d13 , Mahbanoo313 , ahmadi_development , Mansoureh , farhud , navid-p , Shiny , mjzarrin
ارسال: #۵۲
۲۶ خرداد ۱۳۹۱, ۱۲:۱۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۲۵ ق.ظ، توسط MarkLand.)
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
پروا خانم واقعا از زحماتتون سپاس گزارم این رو مطمئنم از طرف جمع کثیری از بچه ها دارم میگم. دعا میکنیم خدا عوضش رو در زندگی شخصی تون به شما بده، خوبی قابل پایمال شدن نیست.
درود بر این وقار و متانت شما افتخار میکنم که اینجا این چنین اعضایی داره.
خدایا خودت بهترین ها رو بهش بده آمین!

think positive
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Parva , mjzarrin
ارسال: #۵۳
۲۶ خرداد ۱۳۹۱, ۱۲:۲۷ ق.ظ
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
جوابیه خانم Parva:
۱- من تاپیک را نبستم. آقای دکتر بستند. من دوست داشتم باز بمونه تا همه حرفهاشون را بزنند و مدام در تاپیکهای دیگه این حرفها ادامه پیدا نکنه. تصورم اینه که ایشان خواسته اند بحث خاتمه پیدا کنه.
۲-حالا میرسیم به اصل صحبتهای شما:
من وکیل مدافع آقای امین نیستم. ایشان میتونند در مواردیکه شما انتقاد دارید یا داشتید بیایند و صحبت کنند.ولی در ایمیلی بمن گفتند که اگه باز سارا خانم توهین کرد اونوقت چی؟
من در مورد اینکه فرمهای شما را مورد تمسخر قرار دادند با پانویس مدیریتی بهشون تذکر دادم. ولی ایشان انسانیت کسی را زیر سوال نبردند. همون اول که اولین پست را زدند بایشان تذکر دادم و ایشان در جواب گفتند "برای یه سایت مهندسی زشته که مثل بچه های ابتدایی مربع بکشند و مربع سیاه کنند نا سلامتی همه مهندس کامپیوتر هستند و کلی برنامه زمانبندی و برنامه ریزی آماده هست که میشه باهاش انواع برنامه ریزیها را کرد و اینکارها را اگه کسی ببینه از بیرون بیشتر میخنده ......."
که من گفتم ایشان باید بیاد و عذر خواهی کنه و سلیقه افراد ربطی باو نداره ولی در حین همین بحثها بود و انگار خوشون هم یه پستی زدند و توضیحاتی دادند که خانم سارا با کمال تاسف شروع به زدن حرفایی کردند که دیگه موضوع از کنترل خارج شد.

از طرفی جو منفی دادن اونقدر شدید شد که اقای امین گفتند بدلیل اینکه ممکنه دوباره بهشون توهین بشه نمیتونند پستی در انجمن بزنند و اینها همه ناشی از دفاع سارا خانم از شما بود!!!
در ضمن اقای امین از کاربران اولیه مانشت هستند ولی بدلیلی تمام پستهاشون را پاک کردند .تاریخ عضویت ایشان خرداد ۸۹ و در زمان تاسیس مانشت هست.

بهر حال ایشان انتقاد و نقد کردن و پیشنهاد دادن را احتمالا" بلد نبودند. بعدا" یه جوابیه بلند بالا برای من ایمیل کردند که من از طرف ایشان بزنم که با منطق خودشون جواب خیلی از حرفها را دادند از جمله در مورد اشکالات کنکور امسال و خیلی حرفای دیگه.
خب طبیعی است که من فقط از طرف خودم حرف میزنم و اگه قراره قضاوتی بکنم باید بیطرف باشم.زدن جوابیه ایشان توسط من معنای دیگری پیدا میکرد.
من حرفای دوطرف و تمام پاسخها را خواندم. ولی قضاوت نهایی در اینمورد فقط یه مانع داشت که زبان من را می بست و اونهم توهین سارا خانم بایشان بود که با هیچکدام از حرفای دیگه قابل قیاس نیست.
اینکه ایشان این را قبول دارند یا ندارند زیاد مهم نیست. مهم اینه که بشدت پایبند به آبرو و حیثیت افراد هستیم و اینکه آقای امین روحیه بقیه را خراب کردند یا دل دیگران را شکستند یااین تاپیک میتونست سرنوشت همه را عوض کنه یا.... ..... توجیهات قابل قبولی نیستند.
به بیان دیگر باید احساس امنیت اول از نظر شخصیتی برای افراد ایجاد بشه بعد کار ادامه پیدا کنه.

من میگم آقای امین خاطی و باید مجازات میشد. کی باید مجازاتش کنه من یا سارا خانم. به روشهای معمول اینجا یا با حرفهای نادرست.

بهر حال شما میتونید برید و بکارتون ادامه بدید و مشکلی که وجود نداره.میشد این مسئله درش چیزایی باشه که برای همه مون مفید باشه ولی نشد.هنوز هم بعضی در حال غلط دفاع کردن از این موضوع هستند که ناچار شدم یهنفر را بن و به دو نفر دیگه اخطار بدم. اینا اصلا" خوب نیست و مطمئن باشید من خودم خیلی بیشتر از شما و اونهایی که باهاشون برخورد شد از این اتفاقات آزرده ام.
موفق و پیروز باشید.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۸
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Parva , Mohammad-A , nomad:D , navid-p
ارسال: #۵۴
۲۶ خرداد ۱۳۹۱, ۱۲:۴۱ ق.ظ
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
شما کاملا حق دارید آقای مدیر..اما دوستان این جناح هم حق دارند...به نظرم تنها کسی که این وسط حقی نداره امین جانه..آخه چه دلیلی داره بیای اینجوری جمع یه سری رو که دارن یه کاری میکنن بهم بزنی؟؟؟ اگه مخالفی...اگه به نظرت کاره مسخره ایه اه...میتونی آروم از کنارش بگذری...بعد هم میان و رتبه مجید زرین رو زیر سوال میبرن...میگن کنکور استاندارد نیست..منم میگم نیست..اما واسه همه نیست..چرا فکر میکنیم فقط این بدشانسی ها مال ماست..به نظرم یه چیزی آزار میداد این دوستمون رو...شاید شما بهتر بدونید از چی اینقد ناراضی بودند که اومدند و این داستان ها رو شروع کردند...

Real education must ultimately be limited to men who insist on knowing, the rest is mere sheep-herding
Erza Pound
۸
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Parva , SarahArshad , MarkLand , s.sadri , Mansoureh , annmary
ارسال: #۵۵
۲۶ خرداد ۱۳۹۱, ۱۲:۵۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۰۳ ق.ظ، توسط Fardad-A.)
RE: انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
(۲۶ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۱ ق.ظ)arixooo نوشته شده توسط:  شما کاملا حق دارید آقای مدیر..اما دوستان این جناح هم حق دارند...به نظرم تنها کسی که این وسط حقی نداره امین جانه..آخه چه دلیلی داره بیای اینجوری جمع یه سری رو که دارن یه کاری میکنن بهم بزنی؟؟؟ اگه مخالفی...اگه به نظرت کاره مسخره ایه اه...میتونی آروم از کنارش بگذری...بعد هم میان و رتبه مجید زرین رو زیر سوال میبرن...میگن کنکور استاندارد نیست..منم میگم نیست..اما واسه همه نیست..چرا فکر میکنیم فقط این بدشانسی ها مال ماست..به نظرم یه چیزی آزار میداد این دوستمون رو...شاید شما بهتر بدونید از چی اینقد ناراضی بودند که اومدند و این داستان ها رو شروع کردند...
بله این را من هم متوجه شدم که چیزی گاهی وقتها اسباب تحریک دوستان هست. بالاخره بعد از دوسال موند اینجا روانشناسی هم یادگرفتم. من با صحبت فراوان تونستم بفهمم مشکل کجاست ولی خب برای اینکه باز به افشای اسرار دوستان متهم نشم این را هم اضافه میکنم به صندوقچه خاطرات از مانشت.

مطمئن باشید وقتی من و مدیران اینقدر وقت میذاریم و تلاش میکنیم نه هدفمون کوبیدن کسیه و نه ارضاء حس مدیر بودن. همه دوستانی که مدیر اینجا هستند میدونند که بخاطر کمک به اونهایی است که میخوان از اینجا استفاده کنند.

ولی کاش بعضی از دوستان قدیمی (در هر دو طرف اینجور دعواها)برخی گره های بسته را اطمینان میکردند و میدادند من براشون بازکنم. خیلی راحت تر باز میکردم. طوریکه آب تو دل کسی تکان نخورهHeart


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۷
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , ف.ش , arixooo , y_amin , nomad:D , انرژی مثبت , bahari1 , mali_IT
ارسال: #۵۶
۲۶ خرداد ۱۳۹۱, ۰۲:۰۰ ق.ظ
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
جناب دکتر تنهایی:
بهتره این رفتارها اسیب شناسی بشه تا بیش از این باعث رنجش اعضای محترم و واقعا دلسوز مانشت نشه، خیلی سخته که این رو بگم اما گاهی وقتا با این رفتارها خیلی ها به فکر یه جای دیگه مشابه اینجا میافتند. اگر جلوی رفتار های افراطی گرفته نشه معلوم نیست مانشت باز هم بتونه در اوج بمونه.
ممنون که توجه می کنید.

think positive
۲
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۵۷
۲۶ خرداد ۱۳۹۱, ۰۲:۴۱ ق.ظ
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
یه سری افرادی که هیچ خیرو فایده ای ندارن این روزا مانشتو دوره کردن و خیلی حاشیه سازی می کنن

مرا به خیر تو امید نیست ، شر مرسان
۷
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mansoureh
ارسال: #۵۸
۲۶ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۳۵ ق.ظ
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
شما هم آقای دکتر مثل بعضی مسئولین که سیاست هاشون مشکلات فراوان برای مردم ایجاد کرده در توهم توطئه و فرافکنی هستید.
من نه کلاس کنکور دارم نه سایتی یا حتی وبلاگی در زمینه کاری شما دارم که بشما حسادت کنم. من فقط اشکالات کنکور امسال را دیدم که حق بعضی ضایع شد و بعضی که بشدت درسشون خوب بود و امتحان را هم بد ندادند بخاطر اشکال در سیستم سنجش رتبه هایی غیر از آنچه حق شون بود آوردند. ما داریم بچه هایی که با رتبه بالای ۷۰ اصلا" انتخاب رشته نمیکنند. حقشون هم غیر از این نیست. کسانیکه حتی دو رشته ای بودند و در پنج سال دوتا کارشناسی گرفتن و معدلشون بالای ۱۷ ،۱۸ هست.
در پاسخ به دوستی که گفتند کنکور همین جوره و برای همه هست. حرف شما متین . ولی اینکه اشکال داره باعث میشه جای افراد قبول شده و نشده عوض بشه که امسال کولاک بود. تو سایت خودتون هم دیدین بچه ها حتی شکایت به بازرسی و غیره هم کردند.
من چون دیدم خیلیا به سیستم سنجش امسال اعتراض کردند خواستم به بچه ها بگم اگه در درسی در لیسانس خوب نبودید برید بشینید کتاب مرجع بخونید. انتظار نداشته باشید سال دیگه اینجوری باشه. و اینکه بعضی الگوی مناسبی برای تمام فصول نیستند!!!!
در مورد اینکه خود شما سایت تون را جناح بندی میکنید کلی متعجب شدم. بنظرم اشتباه میکنید. بسیاری از مدیران فعلی و قبلی تون در یک جناح بودند. مدیر کل تون خیلی فراتر از این جناح بندیهاست. من بهش تبریک میگم و متعجبم چطور اینجا مونده و دوام آورده!!!
الآن همه تو جو فوتبالن. نگاه کنید مربیان خوب اگه شانسی ببرند میگند شانسی بردیم. بچه هامون بد بازی کردند. به کسی هم برنمیخوره. ولی اینجا نمیدونم وقتی کسی قبول شده و خودش میدونه یا نمیدونه که مثلا" شانس خیلی درش دخیل بوده اینقدر بهش برمیخوره. خب کنکور هم مسابقه است. اگه تو مهندسی ۵ تا مشترک را درست یا غلط بزنی از رتبه تک رقمی تا سه رقمی جابجا میشی. حالا اگه کلید غلط باشه و این اتفاق بیافته چی!!!!!!

لازمه بگم بعنوان کسی که از بیرون نگاه میکنه بسیاری از موفقیتهای انجمن را مدیون پیگیری و زحمات مدیر کل تون میدونم. اگر چه بایشان انتقادات جدی دارم ولی همین که با صبر و متانت به حرفام گوش کرد برایم خیلی مهم بود. شما از این بابت بسیار خوش شانس هستید و امیدوارم این صحبت من برای ایشان بد تموم نشه. من براتون آرزوی توسعه بیشتر میکنم ولی یادتون باشه اونهایی که سعی کردند نظر ،نظر خودشون باشه خیلی زود محدود شدن! من از سر خیرخواهی وارد شدم ولی شاید راهش را بلد نبودم. معترف باشتباهاتم هستم. اگه شما دیکته بدون غلط مینویسید من باور ندارم.
۱۸
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatima1537 , Mohammad-A , nomad:D , y_amin , SarahArshad , Parva , nikou , arixooo , navid-p , bahari1
ارسال: #۵۹
۲۶ خرداد ۱۳۹۱, ۱۱:۲۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۱۴ ب.ظ، توسط admin.)
انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
اول تبریک میگم به روحیه خوب شما که کمتر دنبال دیکته کردن هستید، در مورد بچه هایی که با انرژی دور هم جمع شدن یک مثال مسلمش پروا خانم هست که دو کار عالی رو در این مدت انجام دادند که از حوصله خیلی ها خارج هست. امیدوارم اگر به ایشون بی احترامی شده عذر خواهی بشه.
به امید اینکه بن نشم و مورد تهمت بی جهت هم قرار نگیرم یه مطلبی رو عرض می کنم:
با اینکه لحن صحبتهای شما منطقی هست اما متاسفانه جهت گیری اون بی طرف نیست، این حرف که ما دشمن خارجی داریم و حمایت غیر منطقی از افراد خودمون بکنیم نتیجه اش پیشرفت و اصلاح نیست. خوب زیاد بحث رو باز نمی کنم اما به یه مثال می زنم :
شما به هر علتی تشخیص می دهید که یه تاپیک باید بسته بشه و حرفهای تقریبا بی طرف و منطقی از طرف شما زده میشه و تاپیک بسته میشه. خوب یا این تاپیک واقعا بسته شده که برای همه بسته هست نه اینکه یک نفر از قدرت خودش استفاده کنه اون رو باز کنه و حرفهای مورد نظر خودش رو بزنه و بعد دوباره ببنده اون رو. بعد هم بگوید دکتر تاپیک رو بستند. خوب برای همه بستند حتی شما.
اگر هم تمایل به ادامه بحث هست که بعد از زدن حرفهای خود باید فرصت رو به طرف مقابل هم داد تا از خودش دفاع کنه.

این یک نمونه از بی عدالتی بود که من دیروز شاهدش بودم و نخواهید که ساکت باشم.

think positive
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۶۰
۲۶ خرداد ۱۳۹۱, ۱۱:۴۲ ق.ظ
RE: انتقاد به مدیران (نحوه بستن تاپیک ها)
(۲۶ خرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۳۵ ق.ظ)امین-۲۰۱۰ نوشته شده توسط:  شما هم آقای دکتر مثل بعضی مسئولین که سیاست هاشون مشکلات فراوان برای مردم ایجاد کرده در توهم توطئه و فرافکنی هستید.
من نه کلاس کنکور دارم نه سایتی یا حتی وبلاگی در زمینه کاری شما دارم که بشما حسادت کنم. من فقط اشکالات کنکور امسال را دیدم که حق بعضی ضایع شد و بعضی که بشدت درسشون خوب بود و امتحان را هم بد ندادند بخاطر اشکال در سیستم سنجش رتبه هایی غیر از آنچه حق شون بود آوردند. ما داریم بچه هایی که با رتبه بالای ۷۰ اصلا" انتخاب رشته نمیکنند. حقشون هم غیر از این نیست. کسانیکه حتی دو رشته ای بودند و در پنج سال دوتا کارشناسی گرفتن و معدلشون بالای ۱۷ ،۱۸ هست.
در پاسخ به دوستی که گفتند کنکور همین جوره و برای همه هست. حرف شما متین . ولی اینکه اشکال داره باعث میشه جای افراد قبول شده و نشده عوض بشه که امسال کولاک بود. تو سایت خودتون هم دیدین بچه ها حتی شکایت به بازرسی و غیره هم کردند.
من چون دیدم خیلیا به سیستم سنجش امسال اعتراض کردند خواستم به بچه ها بگم اگه در درسی در لیسانس خوب نبودید برید بشینید کتاب مرجع بخونید. انتظار نداشته باشید سال دیگه اینجوری باشه. و اینکه بعضی الگوی مناسبی برای تمام فصول نیستند!!!!
در مورد اینکه خود شما سایت تون را جناح بندی میکنید کلی متعجب شدم. بنظرم اشتباه میکنید. بسیاری از مدیران فعلی و قبلی تون در یک جناح بودند. مدیر کل تون خیلی فراتر از این جناح بندیهاست. من بهش تبریک میگم و متعجبم چطور اینجا مونده و دوام آورده!!!
الآن همه تو جو فوتبالن. نگاه کنید مربیان خوب اگه شانسی ببرند میگند شانسی بردیم. بچه هامون بد بازی کردند. به کسی هم برنمیخوره. ولی اینجا نمیدونم وقتی کسی قبول شده و خودش میدونه یا نمیدونه که مثلا" شانس خیلی درش دخیل بوده اینقدر بهش برمیخوره. خب کنکور هم مسابقه است. اگه تو مهندسی ۵ تا مشترک را درست یا غلط بزنی از رتبه تک رقمی تا سه رقمی جابجا میشی. حالا اگه کلید غلط باشه و این اتفاق بیافته چی!!!!!!

لازمه بگم بعنوان کسی که از بیرون نگاه میکنه بسیاری از موفقیتهای انجمن را مدیون پیگیری و زحمات مدیر کل تون میدونم. اگر چه بایشان انتقادات جدی دارم ولی همین که با صبر و متانت به حرفام گوش کرد برایم خیلی مهم بود. شما از این بابت بسیار خوش شانس هستید و امیدوارم این صحبت من برای ایشان بد تموم نشه. من براتون آرزوی توسعه بیشتر میکنم ولی یادتون باشه اونهایی که سعی کردند نظر ،نظر خودشون باشه خیلی زود محدود شدن! من از سر خیرخواهی وارد شدم ولی شاید راهش را بلد نبودم. معترف باشتباهاتم هستم. اگه شما دیکته بدون غلط مینویسید من باور ندارم.



سلام ببخشید که من که خیلی وارد ماجرا نشدم و از دور دیدم هم حرفی میزنم فقط یک چیز:منظور آقای تنهایی از اینکه میگن سایت های دیگه و موسسات اینجا میان و حاشیه سازی میکنند الزاما شما نیستید(این نظر منه) در کل میگن این حرفو و اشاره به فرد خاصی ندارن. و فکر کنم به فرموده ی خودتون شما حرفهای جدی برای گفتن داشتید ولی راه درست بیان کردنش رو بلد نبودید. (اصلا منظوری ندارم و در کل صحبت میکنم:بشین و بفرما و بت...گ هر سه یک معنا میده ولی کدوم واقعا تاثیر داره؟)
مانشت قبل از اینکه بخواد از نظر درسی و علمی نونه باشه باید از نظر اخلاقی نمونه باشه که به نظرم هست و ان شاءا... بهتر هم خواهد شد.
حالا هم طوری نشده که! اینا تجربه است! بیاییم آستانه تحملمون رو بالا ببریم و گذشتمون رو زیاد کنیم و به هم کمک کنیم که از طریق اینجا خودمون روز به روز کامل تر بشیم،هم علمی و هم اخلاقی و روحی.
این دوستمون آقا امین هم از کنکور ناراحت بودن و ناراحتیشون اینطوری نمود پیدا کرده و خودشون میگن که نحوه اعتراضشون اشتباه بوده.پس همه بگذرید و فراموش کنید و فقط تجربه اش رو نگه دارید.
باز هم تاکید میکنم که حرفهام بیشترش کلی بود و نظر به فرد خاصی نداشت.

*اگر مردم بدانند که مدت با هم بودنشان محدود است ، محبتشان به هم بی اندازه میشد.
معصوم (ع)*
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Parva , Mahbanoo313


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  آینده شغلی برقکاران و نحوه آموزش چگونه است؟ liliahmadi ۰ ۳۲ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۹ ق.ظ
آخرین ارسال: liliahmadi
  آموزش نحوه گرفتن پرتره ای حرفه ای mortazangz ۰ ۱,۲۶۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mortazangz
  پرسش و پاسخ و بحثهای مدیران در مورد امور جاری مانشت Fardad-A ۴,۸۰۶ ۴۴,۶۶۸ ۰۳ دى ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05
  نحوه محاسبه دفیق لگاریتم بدون ماشین حساب mcse2010 ۲ ۸۰,۱۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: chemical_darton29
  نحوه مطالعه دروس...راهنمایی لطفا... mona64 ۳ ۳,۸۸۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  نحوه کار با شبیه ساز cooja amani96 ۳ ۳,۴۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۳۵ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
Question نحوه دانلودpatent imsad88 ۲ ۵,۴۳۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۶:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: zahramotieeyan
  نحوه مشخص کردن بیت‌های حافظه کنترل Erfan_Ekh ۰ ۱,۸۴۵ ۰۹ تیر ۱۳۹۷ ۰۳:۱۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Erfan_Ekh
  نحوه محاسبه مجموعه پیش بینی یا lookahead Erfan_Ekh ۱ ۲,۳۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۱ ق.ظ
آخرین ارسال: ftmbghrn
  آخرین متدهای روز جهان در زمینه ی نحوه ی محبت و نفوذ دانشجو به دل استاد Xilinx ۱۰ ۶,۵۷۸ ۲۰ دى ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: αɾια

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close