زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۷:۲۰ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

آموزش نحوه گرفتن پرتره ای حرفه ای

ارسال:
۲۵ بهمن ۱۴۰۰, ۰۲:۱۹ ب.ظ
آموزش نحوه گرفتن پرتره ای حرفه ای
پرتره ها طیف گسترده ای از سبک ها را پوشش می دهند، هر کدام برای هنرمندان حرفه ای که آثار خود را می فروشند و برای کسانی که به عکاسی علاقه مند هستند و می خواهند خلاق باشند و کارهای خود را داشته باشند. گزینه مهمی باشید عکس های سر یکی از ساده ترین نمونه کارهای پرتره هستند، به راحتی در دسترس هستند، اما یکی از مهم ترین آنها نیز هستند. زیرا بدون هیچ گونه حواس پرتی و حواس پرتی بر روی شی متمرکز می شود. بنابراین یک تصویر بسیار دقیق از شخص (که می تواند یک بازیگر، نوازنده یا برای تبلیغات باشد) در مقابل شما قرار دارد.
برخی از عکاسان پرتره از عکس های سر خود متنفرند و با تمسخر به آنها نگاه می کنند. چون هیچ خلاقیتی در آن نمی بینند. اما در واقع، آنها می توانند به اندازه سایر انواع پرتره خلاق باشند. در واقع، وقتی با چنین سبک حساسی کار می‌کنید، انتشار آن می‌تواند یک هنر واقعی باشد، زیرا تمام تمرکز روی موضوع، ظاهر است. ، روشنایی و کیفیت کلی تصویر. همه چیز در حال بررسی است، بنابراین شما فقط باید آنها را تعمیر کنید.



نحوه قرار دادن جسم
صورت ها به یک سر و گردن محدود می شوند، اما حرکات ظریف سر و شانه ها می تواند تفاوت زیادی در یک عکس ایجاد کند. همچنین می توانید در حالت افقی و عمودی عکس بگیرید تا فاصله بین سوژه و حاشیه را تغییر دهید یا سوژه را روی حاشیه بچسبانید. عکسی را که در آن می توانید فرد کنار کمر را ببینید تغییر دهید. به زبان ساده، عکاسی پرتره نباید با چهره افراد مرتبط باشد.
Headshot به معنای فردی است که در معرض دوربین قرار می گیرد و به دنبال آرامش و اعتماد به نفس است. بنابراین باید کاری کنید که فردی که از او عکس گرفته می شود احساس راحتی کند. برای این کار سعی کنید در حین عکاسی با او صحبت کنید یا حتی عکس های گرفته شده را به او نشان دهید تا رابطه خوبی بین شما ایجاد شود و بهترین نتیجه را از آن بگیرید. هم لبخند و هم قسمت‌های طبیعی صورت از نظر ترکیب صورت به خوبی کار می‌کنند، بنابراین هر دو را امتحان کنید، حتی اگر فردی که عکاسی می‌کنید می‌گوید قسمت خاصی از صورت را دوست دارد و می‌خواهد بیشتر در عکس نشان دهد.
این کمتر از یک دقیقه طول خواهد کشید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تصاویر بیشتری را در انتها ارائه دهید که می تواند برای موقعیت های مختلف استفاده شود.


تنظیم نور
رایج ترین روش تنظیم نور در عکاسی پرتره استفاده از یک یا دو لامپ استودیویی با سافت باکس است که نور اصلی ساطع شده (نور کلیدی) را تامین می کند. اگر کیت استودیو ندارید، فلاش دوربین (خارج از دوربین) نیز می تواند کار کند، اما سافت باکس حتی برای نور پراکنده ضروری است. اگر از دو لامپ استفاده کنید، خیلی بهتر است. زیرا دو چراغ همیشه کنترل بهتر و گزینه های بیشتری را از منبع نور فراهم می کنند، اما اگر فقط یک فلاش دارید، می توانید از یک بازتابنده (بازتابنده نور) برای کاهش سایه ها استفاده کنید.
تنظیمات نور و نور برای عکاسی پرتره می تواند بسیار ساده باشد. فقط سافت باکس را در ارتفاعی جلوی سر جسم قرار دهید (با زاویه ۴۵ درجه) این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید. زیرا حتی سایه زیر بینی را نیز از بین می برد. بازتابنده را بالا قرار دهید؛ سعی کنید نور را تا لبه لباس (بالای ران) نگه دارید. سپس خواهید دید که سایه زیر چانه کم می شود.
اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در مورد نورپردازی داشته باشید، می توانید روش های مختلفی را از آن یاد بگیرید; "نورپردازی رامبراند" یکی دیگر از روش های ساده اما جامع نورپردازی است که برای افزودن توضیحات، سایه بیشتری روی صورت دارد (تصویر). برای این کار فلاش و سافت باکس را با زاویه ۴۵ درجه نسبت به جلوی سوژه قرار دهید. سپس خواهید دید که یک مثلث نور در زیر چشم انسان ایجاد می شود. برای کاهش سایه ها می توانید از بازتابنده یا دیواری با چتر نقره ای یا چیدمان شش ضلعی استفاده کنید.

شما میتوانید جهت
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
خود از سایت گالری لو استفاده کنید
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  آموزش زبان ترکی ( آذری ) Eternal ۱۴۶ ۵۹۶,۴۱۵ ۰۳ دى ۱۴۰۱ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: yeni_iran_1290
  فیلم آموزش ساختمان داده negin_bt ۰ ۹۶۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۷:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: negin_bt
  درخواست معرفی منبع برای دروس پایگاه داده پیشرفته، تجارت و آموزش الکترونیکی ehsannaq3 ۱۱ ۱۲,۹۲۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۳ ق.ظ
آخرین ارسال: pouya47
  سایت آموزش زبان H-Arshad ۳ ۴,۰۰۰ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  آموزش زبان انگلیسی:اصطلاح حساب حساب کاکا برادر! cyruskingsolomon ۰ ۱,۹۷۶ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۴۵ ق.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای مبتدی ها + مکالمه وحشتناک واقعی cyruskingsolomon ۰ ۱,۶۶۸ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۰۲:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  اصطلاحات انگلیسی با رنگ‌ها آموزش زبان انگلیسی cyruskingsolomon ۰ ۱,۶۰۴ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  کتابهای چاپی آموزش اندروید h_kh ۰ ۱,۷۷۳ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: h_kh
  آموزش زبان انگلیسی:گرامر cyruskingsolomon ۱ ۲,۹۹۳ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ۰۱:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  آموزش رایگان جاوا اسکریپت djhamid33 ۰ ۱,۲۹۹ ۰۸ دى ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ق.ظ
آخرین ارسال: djhamid33

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close