زمان کنونی: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۲:۴۸ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار فناوری در مرداد ماه ۹۲

ارسال:
۰۱ مرداد ۱۳۹۲, ۰۲:۳۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ۰۷:۳۵ ب.ظ، توسط good-wishes.)
جنگ اپل و مایکروسافت بر فراز ابرها... (مرداد ۹۲)
چندی پیش اپل اعلام کرد بسختی مشغول کار روی نسخه مبتنی بر وب برنامه‌ کاربردی آی‌ورک (iWork) است و قصد دارد بزودی آن را منتشر کند؛ حرکتی که می‌تواند نرم‌افزار قدرتمند آفیس مایکروسافت را به چالش بکشد.

در کنفرانس توسعه‌دهندگان بین‌المللی اپل، راجر راسنر، رئیس توسعه آی‌ورک، چند دقیقه از نطق اصلی را به توضیح کوتاهی درباره آی‌ورک در آی‌کلود اختصاص داد. این خبر را می‌توان تلاش دوباره اپل برای خانه‌تکانی در ساختار نرم‌افزار پردازش متن اپل Pages، نرم‌افزار صفحه گسترده آن Numbers و سازنده فایل‌های ارائه اپل (Keynote) دانست؛ تلاشی که منجر به عزیمت این نرم‌افزارها به دنیای ابری icloud خواهد شد.

نتیجه اولین تلاش این شرکت وب‌سایت iWork.com بود که تنها پس از تقریبا سه سال از آغاز به کار به طرز ناراحت‌کننده‌ای متوقف شد.

بزرگ‌ترین ایراد این سایت این بود در حالی که هیچ‌گونه امکانی برای ایجاد اسناد یا ویرایش آن به ‌صورت آنلاین ارائه نمی‌کرد، اما قابلیت مشاهده، دانلود و نوشتن توضیحات برای آن اسناد را در خود داشت.

در سوی دیگر، آی‌ورک در آی‌کلود به نظر می‌رسد مجموعه نرم‌افزاری سه‌گانه با قابلیت‌هایی کامل است که در هر مرورگری چه در ویندوز و چه در OS X اجرا می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد از هر دستگاهی بتواند اسناد جدید ایجاد کرده یا اسناد قدیمی را ویرایش کند. آنها درواقع همان Pages، Numbers و Keynote هستند که به وب انتقال یافته‌اند.

این نرم‌افزارهای کاربردی در نسخه بتای خود، تنها از سه مرورگر سافاری اپل، گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر مایکروسافت (IE) پشتیبانی می‌کند. موزیلا فایرفاکس یا اوپرا هنوز پشتیبانی نمی‌شوند، ولی این حقیقت که این نرم‌افزارها روی اکسپلورر یا حتی کروم اجرا می‌شود، نشان‌‌دهنده این است که اپل برای اولین بار آی‌ورک را برای کاربران ویندوزی ارائه کرده است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به ‌وسیله آی‌ورک در آی‌کلود اسناد آفیس مایکروسافت را که به‌ وسیله یکی از نرم‌افزارهای ورد، اکسل یا پاورپوینت ساخته شده‌ است، ویرایش کنند. این مساله در کنفرانس اپل با نمایش چگونگی اجرای اسناد ورد توسط Pages در مرورگر و ذخیره آنها به همان فرمت نمایش داده شد. این قابلیت دنیای انحصاری آفیس مایکروسافت را با چالشی بزرگ روبه‌رو خواهد ساخت.

انگیزه اپل چیست؟

اپل برای این‌که بتواند در دنیای آنلاین به ‌عنوان یک رقیب جدی باقی بماند، نیاز به یک جزء آنلاین داشت؛ احتیاجی که با توجه به قابلیت‌های آی‌ورک در آی‌کلود که در پلتفرم‌های مختلف کارایی دارد، می‌تواند محقق شود. برنامه‌های کاربردی که فقط در سیستم‌های محلی اجرا می‌شوند، خواه آی‌ورک در OS X و iOS باشد و خواه آفیس در ویندوز و OS X، به تنهایی کافی نیست و درواقع آی‌ورک در آی‌کلود می‌تواند به پلتفرم‌های اپل اعتبار دهد و آنها را به‌روز نگه دارد.
پلتفرم‌های اپل، گوگل و مایکروسافت همواره با یکدیگر تداخل داشته‌ است. تمام آنها سعی می‌کنند کار را برای مشتریان خود راحت کنند و این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهند که راه رقبا را نیز سد ‌کنند

ولی بیشتر از همه اینها، آی‌ورک در آی‌کلود، با استراتژی بلندمدت اپل در تلاش برای اغوای مشتریان و مشاغل کوچک که در محیط‌های ویندوزی فعالیت می‌کنند، همسو شده تا آنها را به‌سمت OS X، iOS یا هردوی آنها سوق دهد. این مانند ساخت پلی از پلتفرم‌های ویندوزی به ‌سمت اپل است. اولین حرکت از این سری اقدامات «سافاری برای ویندوز» بود که سال ۱۳۸۶ منتشر و سال گذشته به کار خود خاتمه داد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آی‌ورک در آی‌کلود تا پایان امسال نسخه بتای عمومی را ارائه نخواهد کرد. افزون بر این سخنی درباره هزینه این نرم‌افزارهای آنلاین به میان نیامده است؛ البته اگر هزینه‌ای وجود داشته باشد. اپل به این طرح به عنوان منبع درآمد نگاه نمی‌کند؛ دست‌کم نه به‌طور مستقیم تا زمانی که رقبای اصلی آن یعنی گوگل داکز و مایکروسافت آفیس رایگان باشند. اگر طبق انتظار، اپل این محصول را رایگان ارائه کند، فرصت‌های درآمدزایی می‌تواند در فروش دستگاه‌های آن نمود پیدا کند؛ همان‌طور که آی‌کلود به ‌عنوان یک مزیت جانبی در کنار خرید آیفون، آیپد یا مک قرار می‌گیرد.

چرا حالا؟

چرا اپل این زحمت را به خود می‌دهد، بویژه بعد از آن‌که بیشتر تلاش‌های آنها در زمینه آنلاین مانند پینگ (Ping؛ یک افزونه شبکه اجتماعی برای آی‌تیونز که بسیار کم مورد استفاده قرار گرفت) یا موبایل‌می (MobileMe که آغاز به کار آن یک فاجعه بود) شکست خورده‌اند؟ شاید پاسخ این پرسش این باشد که این یک استراتژی تدافعی ـ تهاجمی است.

پلتفرم‌های اپل، گوگل و مایکروسافت همواره با یکدیگر تداخل داشته‌ است. تمام آنها سعی می‌کنند کار را برای مشتریان خود راحت کنند و این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهند که راه رقبا را نیز سد ‌کنند. به عبارت دیگر اگر مایکروسافت، نرم‌افزارهای تحت وب آفیس خود را به‌ عنوان راه‌حلی برای کاربران آیپد ارائه کرده باشد، بنابراین می‌توان به آی‌ورک در آی‌کلود به ‌عنوان یک اقدام تلافی‌جویانه از سوی اپل نگاه کرد.

هر دو طرف تلاش می‌کنند مشتریان فعلی خود را حفظ و برخی طرفداران رقیب را به‌ سوی خود جذب کنند.

از جنبه دیگری نیز می‌توان به این مساله نگاه کرد. پیش از آن‌که مایکروسافت تیر آخر خود را شلیک کرده و نرم‌افزارهای آفیس خود را به ‌صورت محلی برای آی‌پد ارائه کند، اپل تنها چاره را در بستن راه مشتریان خود دید. درواقع قبل از آن‌که مایکروسافت حرکت خود را انجام دهد، راه آنها را برای رفتن به سمت دیگر بست.

البته آی‌ورک در آی‌کلود برای مایکروسافت یک تهدید جدی به حساب می‌آید. رویکرد مایکروسافت در قبال آفیس در وب بسیار دوگانه به‌نظر می‌رسد؛ چراکه با وجود رایگان بودن این نرم‌افزارهای کاربردی تحت وب، این شرکت اقدامات بسیار اندکی برای عمومی‌سازی آنها انجام داده است. با وجود این، مایکروسافت به ازای هر کاربری که بفهمد به چیزی بیش از قابلیت‌ها و کارکردهای محدود نسخه‌های آنلاین ورد، اکسل و پاورپوینت نیاز ندارد، فروش یک نسخه از آفیس را از دست خواهد داد.

با کند شدن روند فروش رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها می‌توانند جای آنها را بگیرند و همزمان با خارج شدن استراتژی موبایل مایکروسافت از میدان نبرد، اپل فرصت پیدا می‌کند خودی نشان دهد. این مساله به اپل مژده خواهد داد که با وجود کاهش فروش آی‌ورک در OS X و iOS، ورود آی‌ورک در آی‌کلود خطر چندانی برای اپل ایجاد نخواهد کرد. البته ممکن است مایکروسافت برای پاسخگویی کمی درنگ کند؛ زیرا آفیس توانست در سه ماهه اول سال درآمد زیادی (حدود ۳۱ درصد از درآمد کل مایکروسافت) را عاید این شرکت کند، ولی چیزی که باید مایکروسافت را نگران کند، مشتریان سازمانی آن نیستند؛ بلکه کاربرانی هستند که فقط می‌خواهند نرم‌افزاری برای خواندن فرمت‌های فایل‌های آفیس و ایجاد اسناد کوچک داشته باشند. اینجا جایی است که آی‌ورک در آی‌کلود یک تهدید به ‌حساب می‌آید.

منبع: کلیک
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۰۶ مرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۰۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۰۹ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
یک دقیقه رکورد شکن در تاریخ/ دانشمندان نور را متوقف کردند(مرداد ۹۲)
به گزارش خبرگزاری مهر، محققان آلمانی با موفقیت توانستند اطلاعات را در پرتو آزمایشی در قالب یک تصویر با طول ۱۰۰ میکرومتر ذخیره و بازیابی کنند که این امر گام مهمی برای پردازش اطلاعات کوانتوم محسوب می شود.

در خلاء نور با سرعت ۳۰۰ میلیون متر در ثانیه حرکت می کند و یک دقیقه برای متوقف کردن آن زمان بسیار طولانی محسوب می شود. در یک دقیقه ای که نور متوقف شد می توانست تا ۱۷ میلیون و ۷۰۰ کیلومتر یعنی بیست دور سفر به ماه حرکت کند.

در سال ۱۹۹۹ دانشمندان نور را ۱۷ متر در ثانیه متوقف کردند، در سال ۲۰۰۱ آنها موفق شدند که نور را برای کسری از ثانیه متوقف کنند و اوایل سال جاری دانشمندان نور را برای ۱۶ ثانیه با استفاده از اتمهای سرد نگاه داشتند، اما توقف نور برای یک دقیقه یک رکورد قابل توجه محسوب می شود.

جورج هینز و همکارانش در دانشگاه دارمستات آلمان لیزری را به یک کریستال مات شلیک کردند. این امر اتمهای کریستال را به دو حالت برهم نهی کوانتومی فرستاد که در فرکانسهایی با دامنه باریک شفاف به نظر می رسد، فرآیندی که به آن شفافیت القایی الکترومغناطیسی (EIT) گفته می شود.

پس از آن محققان لیزر دوم را به کریستال شلیک کردند و با خاموش کردن لیزر اول آن را به دام انداخته، شفافیت از بین رفت و کریستال به حالت مات و کدر خود بازگشت.

یک میدان مغناطیسی می تواند زمان را افزایش دهد اما این امر مستلزم ترکیبات پیچیده لیزری است. دانشمندان برای شکستن سد یک دقیقه الگوریتمی ارائه کرده اند که می تواند مغناطیس بی نقص و ترکیب لیزر را بیابد.


محققان اظهار داشتند که با مواد بهتر امید می رود که این تحقیقات در نهایت به ده ها دقیقه ذخیره نور منتهی شود.

۶/۵/۹۲

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


پ.ن : نمی دونستم خبر رو از کدوم منبع خارجی ذکر کنم معتبر هست ضمن این که خیلی هاشون فیلترن با این حال در این صفحه هم می تونید ببنید.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


بصورت ویدئو از یه شبکه خبر :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: deh-ab , The BesT , b.kiani , atenaa , MoonRise , Doctorwho , sepidsal , Jooybari , Zx24zx26 , computerscience88 , Engineer , azad_ahmadi , pinar , Xilinx , Lonely Palm , Payam92 , zahra 67 , fayon , MEHDI_M , poursadeqi , S_Mehrjoyan , amin222 , TheLegend , TnT , Pakzad , Lantern , SaMiRa.e , good-wishes , f2000 , Fardad-A , m_molodi , Lover Of Science , M*Gh , mim_golden , احسان مومنی , Ali-B , nasrolah , saaraa , arman.fr
ارسال:
۰۷ مرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۴۳ ب.ظ
یک دقیقه رکورد شکن در تاریخ/ دانشمندان نور را متوقف کردند(مرداد ۹۲)
این یعنی اینترنت خیلی خیلی سریع در راه است.

هر که به من می رسد بوی قفس می دهد،

جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا ..
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال:
۰۹ مرداد ۱۳۹۲, ۰۵:۲۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ۰۷:۴۲ ب.ظ، توسط good-wishes.)
Sad ایران کندترین اینترنت دنیا را دارد! (مرداد ۹۲)
آیا می دانید که سرعت اینترنت ایران چه جایگاهی را در جهان به خود اختصاص داده است؟ آیا از سرعت اینترنت راضی هستید؟

کلیک: ایران در دستیابی به فناوری اینترنت پیشتاز منطقه بود، ولی امروزه کمتر کشوری در جهان وجود دارد که سرعت اینترنتی پایین‌تر از اینترنت ایران به کاربران خود ارائه کند. در اولین روزهای ورود اینترنت به ایران در مدت زمانی نسبتا کوتاه، این فناوری توانست جایگاه خود را میان مردم پیدا کند؛ ولی این رشد پس از مدت کوتاهی کند و کندتر شد. شاید نبود رقبای اصلی و کافی در عرصه رقابت و انحصار آن، این اتفاق را رقم زد.

کشور ما در قاره‌ای قرار دارد که سه رتبه اول پرسرعت‌ترین اینترنت‌های جهان از این قاره هستند. براساس آمارهایی که در سایت بلومبرگ منتشر شده است در رتبه اول، کشور هنگ‌کنگ قرار دارد که با اینترنت ۵۴/۱ مگابیتی خود در جهان خودنمایی می‌کند (برای درک سرعت آن کافی است بگوییم می‌توان در عرض چهار دقیقه یک فیلم با بالاترین کیفیت را دانلود کرد) و بعد از آن کره جنوبی با سرعت متوسط ۴۸/۸ و ژاپن با ۴۲/۲ مگابیت بر ثانیه قرار گرفته‌اند:

در حالی که ایران با سرعت متوسط دانلود ۲/۲ مگابیت بر ثانیه در بین ۱۸۸ کشور رتبه ۱۶۸ را به خود اختصاص داده است‌‌‌ پس واقعا اینترنتی که به‌عنوان پرسرعت خریداری می‌کنیم آنچنان هم پرسرعت محسوب نمی‌شود.

امروزه صحبت از اینترنت‌های چند گیگابیتی است. حدود دو سال پیش اینترنت با پهنای باند ۱۲۰ گیگابیت در ثانیه که توسط شرکت‌های سیسکو و تلیا ارائه شده است آزمایش موفقیت‌آمیز خود را پشت سر گذاشت. این آزمایش سرعت، براساس ساختار شبکه جهانی اینترنت پایه‌ریزی شد و به‌عنوان اتصال اینترنتی عمل خواهد کرد و مانند برخی پروژه‌ها یک اتصال داخلی بین چند نقطه نبوده و خدمات اینترنتی (نه اینترانتی) ارائه می‌کند.

آیا فناوری امروز جهان به ما امکان می‌دهد با این سرعت محدود به کار خود ادامه دهیم؟ امروزه جهان به‌سمت محاسبات ابری درحال حرکت است، به‌این مفهوم که پردازش‌ها و محاسبات از حالت محلی خارج شده و ازطریق اینترنت انجام می‌شود. نمونه این حرکت روبه‌جلو را می‌توانیم در کنسول‌های بازی که بتازگی از سوی شرکت‌های سونی و مایکروسافت ارائه شده‌ مشاهده کنیم؛ محصولاتی که نیاز دارند به اینترنت متصل شوند. نسل جدید بازی‌های رایانه‌ای نیز پردازش‌های خود را ازسیستم کاربر به سرورهای پرقدرت منتقل کرده‌اند که به تبادل حجم زیادی از اطلاعات نیاز دارد.

این مساله در ارائه سرویس‌های تحت وب نیز نمود پیدا کرده است. سرویس‌هایی که استفاده از آنها در چند سال اخیر بسرعت درحال افزایش است و به‌نظر می‌رسد آینده وب نیز به همین صورت باشد؛ دنیایی بدون مرز در وب. در آن زمان به نصب نرم‌افزار به‌صورت محلی روی سیستم خود نیاز ندارید. در هر زمان هر سرویسی که بخواهید براحتی در وب به آن دسترسی خواهید داشت.

علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد رویای وجود سیستم‌های رایانه‌ای با قدرت پردازش نامحدود چندان هم دور از دسترس نباشد و این سیستم‌ها و سرویس‌ها فقط درصورت وجود خطوط ارتباطی با پهنای باند بالا امکان‌پذیرند.

اگر جهان با همین روند به‌سمت جلو حرکت کند آیا می‌توانیم خود را با آن وفق دهیم؟ برای این‌که جواب این پرسش را بیابید فکر کنید آیا رایانه‌هایی که در ده سال پیش خریداری کرده‌ایم امروزه قابل استفاده است؟ بسیاری از سیستم‌هایی که در ده سال گذشته تولید شده بودند، امروزه به‌علت پشتیبانی نشدن از سوی کارخانه تولیدکننده و توقف تولید قطعات، کارایی خود را از دست داده‌اند. به‌همین صورت می‌توانیم جهان را در دهه آینده متصور شویم. درحالی که جهان بسرعت در حال پیشروی است، قدم‌زنان به‌دنبال آنها خواهیم بود.

اکنون در ایران حدود ۴۲ میلیون کاربر اینترنت وجود دارد که بیش از نیمی از جمعیت کشور را شامل می‌شود. همین موضوع باعث شده ایران کماکان از نظر تعداد کاربر اینترنتی در جایگاه خوبی قرار داشته باشد. تعداد زیاد افراد مطلع از فناوری‌های روز می‌تواند ظرفیتی عظیم ایجاد کند. بهره‌برداری از این نیروی بالقوه مستلزم ایجاد بستر مناسب است.

منبع: کلیک
۸
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: sahar_2000 , Pegasus , The BesT , tabassomesayna , fsi2013 , esi , maryam.raz , help me plz , sss , Jooybari , fa_karoon , sybarite , mhd3 , crevice , ریحان , soada , kaviresabz , Amir V , student_92
ارسال:
۱۰ مرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۱۷ ق.ظ
ایران کندترین اینترنت دنیا را دارد!
من نمی دونم این ۲/۲ مگ رو از کجا آوردن
من کارشناسی بودم همچین اینترنتی دانشگاه نداشت، ارشدم می خونم همچین اینترنی نداره، adsl هم که ۲ مگ سقفشه و کمتر کسی ۲ مگ رو می خره و نمیشه بهش گفت میانگین سرعت !!
به هر حال این میانگین که اعلام می کنه میانگین سرعت مصرفی کاربران هستش و نه سرعت اسمی ، و گرنه الان آمریکا باید میشد میانگین ۲ گیگ ( واسه گوگل)
هم شریف رفتم، هم امیر کبیر و هم تهران و ... اما اینترنت ۲ مگابایتی من ندیدم، نمی دونم این آمار و ارقام رو از کجا میارن، ما که ندیدم و جالبیش اینه که نشنیدیم کسی اینترنت بالاتر داشته باشه .
یعنی آمار واقعی اعلام بشه ، یعنی یه امار قابل قبول و قابل درک برای عموم، اون وقت رتبه چند میشم، از زمین خارج شده میریم تو لیست مریخ !!
اما دلیل نمیشه درس نخونی اسی !!!

حرفی برای گفتن نیست .... باید تلاش کرد وبس .
۴
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Lover Of Science , kevin
ارسال:
۱۰ مرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۴۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۵ ق.ظ، توسط blackhalo1989.)
RE: ایران کندترین اینترنت دنیا را دارد!
(۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۱۷ ق.ظ)esi نوشته شده توسط:  2 مگابایتی
۲ مگابیت. من همین الان اینترنتم رسما ۳ مگابیت هست در حالی که به اسم ۲۵۶ کیلوبیت گرفتم. سرعت دانلود من در روز بالای ۳۵۰ کیلو بایته.
چیزی که من شنیدم ضمن اینکه وضعیت adsl در شهرستان ها بهتر از تهرانه.
۲
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۰ مرداد ۱۳۹۲, ۰۲:۵۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۰۵:۵۶ ب.ظ، توسط k_111.)
RE: ایران کندترین اینترنت دنیا را دارد!
اینترنت سرعت بالا میخواهید چیکار؟
میخواهید بروید فیلم دانلود کنید؟Big Grin
بهتره به جای سرعت بیشتر درخواست قیمت کمتر رو بکنید(انگار همین الان دارید میرید درخواست میدید اونا هم گفتن باشه)
وقتی که سرعت بالا با قیمت بالا باشه چه فایده؟چیزی که نمیشه دانلود کرد
من امروز با اینترنت ۵۱۲ ، ۳ گیگ دانلود کردم ، پولش شد ۱۳ هزار تومان
اگر اینترنتم ۲ مگ بود همین میزان رو دانلود میکردم تازه پولش بیشتر هم میشد
اگر هم ۱۲۸ بود همین مقدار رو تو دو روز دانلود میکردم
تا زمانیکه کارهای آنلاین ندارید سرعت بالاتر فایده زیادی نداره
۳
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: sybarite
ارسال:
۱۱ مرداد ۱۳۹۲, ۰۴:۱۶ ب.ظ
ایران کندترین اینترنت دنیا را دارد!
بیخیال
با ۱۲۵ ، ۲۵۶ ، ۵۱۲ به اینترنت وصل شدم ، هیچکدوم بیشتر از ۳۰kb سرعت دانلودشون نبود . دانشگاهمونم (آزاد) هیچ وقت بیشتر از ۵۰ نبوده .
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۱ مرداد ۱۳۹۲, ۰۵:۳۳ ب.ظ
ایران کندترین اینترنت دنیا را دارد!
سرعت دانلود یه طرف قضیه است ... محتوایی که میتونین بهش دسترسی داشته باشین هم یه طرف قضیه است ... تو میزان محتوای قابل دسترس چندمیم؟!!!
بعله بعله!!!!
۷
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice , Lover Of Science , kaviresabz
ارسال: #۱۰
۱۲ مرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۳۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰ ق.ظ، توسط crevice.)
RE: ایران کندترین اینترنت دنیا را دارد!
(۱۱ مرداد ۱۳۹۲ ۰۵:۳۳ ب.ظ)MSZ نوشته شده توسط:  سرعت دانلود یه طرف قضیه است ... محتوایی که میتونین بهش دسترسی داشته باشین هم یه طرف قضیه است ... تو میزان محتوای قابل دسترس چندمیم؟!!!
بعله بعله!!!!
درست زدین تو خال.
یه سری از سایت ها که از این ور فیلتره، مثل فیسبوک و یوتیوب و اینا و خیلی از سایت های علمی و ...
یکسری از سایت ها هم که اون ور به دلیل تحریم و عدم و پشتیبانی و اینا غیرفعال و suspend هستش.
گوگل هم که دو ماهی هست هر وقت با جیمیل ساین هستم از هر ۱۰ بار فقط ۱ بار اونم با بدبختی باز میشه!
توی دانشگاهها هم که ماشالا معلوم نیست چی شده واسه دانلود یه پیپر باید هفت خوان بگذرونی و درخواست بدی تا بهش برسی!! حالا حلال حرومیش به کنار مثل اینکه دانشگاهها و وزارت علوم هم در راستای افزایش سطح علمی دانشگاهها و دانشجو ها دیگه هزینه ی عضویت در ieee و اینا رو نمیدن یا شاید از اون ور دیگه بهمون نمیدن، نمیدونم!!!
کلا اینترنت نوبری هست واسه خودش!
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Lover Of Science
ارسال: #۱۱
۱۳ مرداد ۱۳۹۲, ۰۸:۲۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ۰۷:۴۶ ب.ظ، توسط good-wishes.)
Heart ایران مالک معنوی پسوند اینترنتی "خلیج فارس" شد(مرداد ۹۲)
نماینده ایران در مذاکرات آیکان از تایید دولتها برای ثبت پسوند اینترنتی خلیج فارس خبر داد و گفت: با حمایت ایران، تقاضای ثبت پسوند اینترنتی خلیج فارس که از سوی یک شرکت خارجی مطرح شده بود به تایید کمیته مشورتی دولتها در آیکان (GAC) رسید و این کمیته ایران را به‌عنوان مالک معنوی پسوند اینترنتی خلیج فارس شناخت.

>>>
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


دوستان اینجا هم لینک هایی برای اطلاعات بیشتر و نیز پتیشن هایی برای حمایت از دامنه های دات پارس و دات پرشین گلف هست:

پسوندهای جدید اینترنتی برای ایرانیان
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۹
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , nina69 , ehsan2010 , 8Operation , aria , saeed_435 , maneshty , pinar , kati , student_92 , mohammad.ardeshiri , m@hboobe , Mänu , pooyaa , mortez28 , Pegasus , bita_it , masoudalmas , s.izadi , mehrdad372
ارسال: #۱۲
۱۴ مرداد ۱۳۹۲, ۰۳:۰۴ ب.ظ
ایران مالک معنوی پسوند اینترنتی "خلیج فارس" شد
خلیج همیشگی فارس
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۳
۱۵ مرداد ۱۳۹۲, ۰۳:۲۶ ب.ظ
RE: ایران مالک معنوی پسوند اینترنتی "خلیج فارس" شد
دو روز دیگه هم عربا میرن یکی به اسم خودشون ثبت میکنن
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۴
۱۵ مرداد ۱۳۹۲, ۰۶:۳۴ ب.ظ
ایران مالک معنوی پسوند اینترنتی "خلیج فارس" شد
بحث رو نژادی نکنیم Smile

این یک ساز و کار قانونی و حقوقی هست و بر مبنای ارائه مدارک و شواهد قانونی و نهایتا اجماع جمع تصمیم گیری میشه، اتفاقا اینجا هم نظرات موافق و مخالف بسیاری بوده و هست اما خوشبختانه در نهایت خرد جمعی تصمیم گیرندس!


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۵
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۵۶ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۵۷ ق.ظ، توسط nasrolah.)
ایران مالک معنوی پسوند اینترنتی "خلیج فارس" شد
پس من برم یه دامنه درست کنم .arabgulf
نتونند پخشش کند دامنه هم نفروشم من که نه عربم نه فارس صرفا یه ۲ دلیل موافق نیستم خلیج عرب نباشه اولین دلیل به خاطر مسائل استراتژیک که وارد بحث نمیشه خیلج فارسه و خواهد ماند منفعتمون تویه اینه و دومین هم اینکه از عربا خوشم نمیاد

کاش یکی از این عرب زبانان ایرانی خوزستان و آباد میومد در این باره نظره خودشو میداد فکر کنم خیلی جالب میشه اونا میگن خدایا من عرب هستم و ایرانی و فارسم نیستم حالا چرا باید بگه خلیج فارس خیلی باید دلیل قانعه کننده ی داشته باشه که من قبول کنم میگم حالا اسمه خلیجه فارس رو بذاریم خلیج ایرانی یا خلیج آذربایجان اینا نمیشه ؟ههههه؟
دورود بر همه اقوام ایران بخصوص فارسی زبانان دورد بر همه ی خلیجه فارسیا خلیجه فارس همیشه خلیج فارس خواهد ماند بنده بعنوان یه آذربایجانی از خلیجه فارسمون حمایت میکنم

“یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات” مجادله ۱۱
(خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده اند بالا می برد و به کسانی که بهره ای از علم دارند درجات بزرگی می بخشد.)
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  منابع برای دکترا -مهندسی فناوری اطلاعات sarit ۲ ۳,۳۹۲ ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) Lonely Palm ۲ ۵,۹۵۴ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات ۱۴۰۱ tablighjonoub ۰ ۱,۴۸۴ ۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۸:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: tablighjonoub
  طلوع ماه admin ۱۷ ۱۷,۶۰۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
  بازارکار مشاوره فناوری اطلاعات saeedtech ۰ ۱,۸۹۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۰۵:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: saeedtech
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۴۵۷ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  خرید کتابهای دست دوم پوران پژوهش همه دروس ارشد فناوری اطلاعات sherwod7 ۳ ۵,۲۲۴ ۲۱ دى ۱۳۹۸ ۰۸:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: roxana.r
  تغییر عجیب رشته های فناوری اطلاعات ارشد کنکور ۹۸ irmacfa ۴ ۵,۶۹۰ ۱۱ دى ۱۳۹۸ ۰۶:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Alireza.Moftakharzadeh
  گروه پر انرژی کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات در تلگرام popreza94 ۲ ۶,۳۴۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: kimia580
  اصول مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات master of net ۱ ۲,۰۷۳ ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ۰۴:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: master of net

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close