زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۲۱ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۴۵۱۹۶
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۰۲:۳۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۳۷ ق.ظ، توسط RangiRangi.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۲۳ ق.ظ)crevice نوشته شده توسط:  من اصلا حرفم این نبود که ما بدیم اینا خوبن. یا آرایش خوبه یا بده. کاری هم ندارم واقعا. نظر شخصیم هم اینه که نه ارایش زیاد خوبه و نه بدون ارایش. هر چیزی متعادلش خوبه (میخام بگم که من مخالف ارایش نبودم که اونو گفتم).
فقط میخواستم بگم اگه ما خیلی از ایرادای خودمونو درک میکردیم خیلی از مشکلاتمون اتومات حل میشد. برعکس، همیشه دنبال توجیه خودمونیم.
مثلا یکی ش همین فرهنگ مون. انقد توی مخ خوندن و روی زبونمون چرخیده "تمدن و فرهنگ ۲۵۰۰ ساله" و یا "فلانی ها سوسمار خور" که خودمونم باورمون شده...
نمیدونم
شاید منم یه روزی یه جای دیگه ای زندگی کنم مثل شما فکر کنم و ایرادهای خودمون بیشتر به چشمم بیاد
ولی الان که اینجام و از اونجا خبر ندارم برعکس شما فکر میکنم و به نظرم خیلی از مشکلاتمون به خاطر خود کم بینی خودمونه.
(نه نژادپرستانه.. کلا نژادپرستی منفوره و از تعصب بیجا به نژاد و قومیت و .. واقعا بدم میاد چون که من خودم متعلق به یه قومیتم و کل کل نژادی رو زیاد دیدم بین قومیت خودم و قومیت های دیگه و قبلا هم در این مورد گفته بودم فکر کنم. )
ما هنوز باور نداریم که تو جامعه ما آدم خوب کم نیست. اگر اونجا برای مشما پول میگیرن ما اینجا کسایی رو داریم که خودشون هر جمعه داوطلبانه آشغالی که بقیه ریختن رو از طبیعت جمع میکنند و به اندازه خودشون هر چند کم به محیط زیست کمک میکنند. درسته قابل مقایسه نیست کمکشون ولی نیت هر دو یکیه که دومی تو جامعه دیده نمیشه و از نیتش استفاده تبلیغاتی نمیشه به خاطر اینکه ما توجهمون به آدمای منفی و نیت های منفیه.
باز هم میگم نظر الانم ممکنه با عوض شدن محیط زندگیم عوض بشه ولی الان واقعا دلم میسوزه خودمون هم دید خوبی نسبت به خودمون و مردممون و کارهامون نداریم.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۵۱۹۷
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۰۲:۴۸ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
من خبرا رو خوندم شهروندان انگلیس معترض بودن به اینکه دستمزد هاشون کاهش پیدا کرده ولی خاندان سلطنتی از مخارج جشن باشکوهش کم نکرده...اونوقت ماها میگیم وای چقد ساده و بی آلایش .. خب آرایش اروپایی لایته ...این به این معنی نیست که هزینش پایین تره...سلیقه ایه
در ثانی اگه همچین عروسی یکی از مسئولین ما برای پسرش با پول خودش بگیره پدرشو درمیاریم که مردم تو گشنگی دارن میمیرن بعد تو عروسی گرفتی وای بر تو...و کلی مورد سواله که هزینه عروسی رو از کجا آورده...حالا کار ندارم به این که از جیب مردم برداشته یا دسترنج خودشه میخوام بگم چون این عروسی خارج از ایران بوده هیچ اعتراضی بهش نداریم هیچ تحسین برانگیزم هست برامون...جهان سومی یعنی این!
بعدشم ما داشتیم تو فامیلوم عروسایی که گفتن ما عروسی نمیخوایم هزینه عروسی صرف زندگیمون بشه یا اصلا نشه...ولی خانواده داماد فریاد وا اسلاما سر دادن که اگه عروسی نگیریم فک میکنن گداییم خسیسیم و ....به وفور هم بود عروسایی که با ۵ تا سکه رفتن سر زندگیشون..
نمیخوام تعصب به خرج بدم که دخترا گلن و فلان..چرا داریم از قشری هم که مثلا دختره پرستاری دارقوز آباد سفلا درس خونده بعد میگه من غیر پزشک راه نمیدم!!Confused...
پ ن:حالا تا پسرا میان درد و دل کنن از جامعه ما خانوما شاکی میشیمBig Grin...بگید هرچه میخواهد دل تنگتون بگید..
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RangiRangi
ارسال: #۴۵۱۹۸
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۰۳:۱۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۳:۱۷ ق.ظ، توسط Behnam‌.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۰ ب.ظ)The BesT نوشته شده توسط:  شاید برای شما هم موثر باشه :
"دیگه این حرفهارو قبول ندارم چون جوونای اینا در حدی ارایش میکنن که اصلا چهره شون مشخص نیست همه مژه کاشتن. صرفا بخاطر اینکه یک ملکه اینجوری منگول بوده دیگه نباید اینقدر ارایش را رو سر دخترای ایرانی بکوبیم. من به این نتیجه رسیدم ارایش لازمه یک دختر و زنده بودنش. هرجا و هرشخصیتی باشه. این چرندیات را هی تلگرام میکنن که نقطه ضعف برای دخترا ایرانی ایجاد کنن. دیگه حالم ازینهمه نیش و کنایه که تاالان خودمون به خودمون میزدیم بهم میخوره.
خارجیارو همه چیز تمام فرض میکنیم و هی میزنیم تو سر ایرانیا. ماها به هزارتای اینا می ارزیم چ باارایش چ بی ارایش
بعدشم این شاهزاده از ۱۲ سالگی س*ک*س داشته الان جشن کوفتشو میگیره
ولی ما خاک بسرها تو سن ۳۰ سالگیم نمیشه ۱بار بریم ارایشگاه والا!!!
خودتم بیای اینجا میفهمی که ایران طلای ناب و ادماشم بهرحال خیلی ویژگی های خوب را دارن ولی خارجیا ملوس بنظر میان مهربونن ولی ریشه و اصالت یک ایرانی ندارن. اگه اینقدر خودمون دست کم نمیگرفتیم و اینقدر دختر و پسر را مسخره نمکردیم و نمیکوبندیم جامعمون بهتر ازین بود
جالبه که فقط ارایش و لباس سادشو میبینن و مقایسه میکنن خب شاید خودش ساده پسند سلیقش. اونوقت اون مراسم باشکوه چند صدهزارنفری که خدامیدونه عروسی چند شب و چندروز شام و ناهار دادن نمیبینن بعد با ۱ وعده عروسی دخترای ایران مقایسه میکنن
مقایسه هامونم سلیقه ایه همش نقد نه مقایسه
دقیقا عین اینه که میگیم مثلا سوید و اسکاندیناویا رفاه دارن بیکاری کم
این کشورها ۷ میلیون جمعیت دارن که ۲۵درصدشم مهاجراشن
ایران بالای ۷۰ میلیون جمعیت فقط ایرانی داره والا تا الانم خوب رفاه داشتیم
کاش اینقدر همو گاز نمیگیرفتیم کاش ۲تا مدل قابل مقایسه را باهم قیاس میکردیم"
دوباره تحت تأثیر قرار گرفتم!
حرف‌های دوست‌تون دور از واقعیت و بعضاً بوی خودشیفتگی (narcissism) هم میاد ازش. یه لحظه فکر کردم دوست‌تون بهتون دروغ گفته که خارج از کشور هست. عرض می‌کنم چرا.
هم تجربه و هم آمار نشون داده که زنان ایرانی چند برابر زنان خارجی آرایش می‌کنند. خب این به من ربطی نداره ولی ضرری هم بهم نمی‌رسونه (هر چند که بدم نمیومد اون پول و وقت رو صرف مطالعه بکنند) ولی اینکه حاشا بکنیمش و بگیم اروپائی‌ها چند برابر آرایش می‌کنند هم خب دروغ هست. خب مثلا من آلمان و آمریکا رو دیدم و crevice الان از هلند گفت و codin هم می‌تونه در مورد کانادا نظر بده، واقعا کمتر آرایش می‌کنند. به آمار هم اگه باشه، یه آمار قبلا دیده بودم که زنان ایرانی ۳ برابر کشورهای اروپایی (نسبت به درآمد) خرج لوازم آرایشی می‌کنند. عمل جراحی هم که خب همه می‌دونند در ایران چقدر بیشتر هست. به نظرم این چیزا به خاطر نارضایتی‌ای هست که شخص از زیبایی خودش داره که اونم برمی‌گرده به کمبود اعتماد به نفس.

این‌که دوستتون فرموده "ارایش لازمه یک دختر و زنده بودنش" هست و ملکه‌ی انگلیس که آرایش نکرده بوده رو منگول فرض کرده، نظر خودشون هست و البته صرفا هم نظر خودشون هست. نظر بنده هم این هست که ایشون با این حجم از تندروی، مشکل اعتماد به نفس دارند و به ملکه هم شدیدا حسودی می‌کنند مخصوصا که خودشون هم ظاهرا مجرد هستند و وارد دهه‌ی چهارم زندگی‌شون شدند.
"ماها به هزارتای اینا می ارزیم چ باارایش چ بی ارایش". اینم حرف مهملی هست که تاریخ مصرف‌ش چند دهه هست گذشته. چرا ما برتریم؟ به خاطر نژاد برتر؟ به خاطر حکومت دموکراتی که داریم؟ یه به خاطر سرانه‌ی بالای مطالعه؟ بر چه اساسی هر ایرانی برابر هزار خارجی هست؟
"خودتم بیای اینجا میفهمی که ایران طلای ناب و ادماشم بهرحال خیلی ویژگی های خوب را دارن ولی خارجیا ملوس بنظر میان مهربونن ولی ریشه و اصالت یک ایرانی ندارن. اگه اینقدر خودمون دست کم نمیگرفتیم و اینقدر دختر و پسر را مسخره نمکردیم و نمیکوبندیم جامعمون بهتر ازین بود". این حجم از یاوه رو از احمدی‌نژاد و ترامپ هم نشنیده بودم. اگه اینجوریه، دوستتون اونجا چیکار می‌کنه و چرا نمونده ایران خب؟ ریشه و اصالت یعنی چی؟ اصالت کجا خودش رو نشون داده؟ تمام کشورها اخلاق‌های خوب و خاص خودشون رو دارند و به دوستتون هم خودش اعتراف کرده که خارجی‌ها مهربون‌تر هستند (البته نه همه)، ولی این که اصالت ایرانی‌ها رو ندارند رو متوجه نمی‌شم. یعنی این که یه ایرانی با اصالت توو مترو سوار سر و کولت بشه، بهتر از یه ژاپنی بی‌اصالت هست که توو صف وایمیسه؟

بله این مراسم قطعا خرج زیادی برداشته و البته نمادین هم هست و مقایسه‌ش اشتباه هست. ولی هر کسی رو با شرایط خودش باید مقایسه کرد. میانگین هزینه‌ی عروسی در آمریکا ۳۰ هزار دلار هست که می‌شه یک سوم یا نصف درآمد سالیانه‌. در ایران چطور؟ چند برابر درآمد سالیانه خرج برمیداره؟ دوستتون گفت مقایسه‌ها سلیقه‌ای هست. الان خب اینم مقایسه‌ی غیرسلیقه‌ای (نسبت مخارج، به نسبت درآمد). وارد جزئیات هم بشیم، میانگین هزینه‌ی آرایش عروس در آمریکا ۲۰۰ دلار هست (تقریبا درآمد یک یا دو روزشون) که با دلار ۶ تومنی هم در نظر بگیری میشه یک میلیون و دویست که باز از هزینه‌ی آرایش عروس ایران کمتر هست. فکر کنم الان حداقل یه ۲ تومن می‌دن؟ میشه درآمد یک ماه واسه خیلی‌ها.

بعدش دوستتون گفته مقایسه‌ی رفاه اشتباه هست چون کشورهای اسکاندیناوی جمعیت‌شون کم هست که تازه مقدار زیادی‌شون هم مهاجر هست. اولا مهاجرها هم جزو جمعیت هستند و از امکانات دولتی استفاده می‌کنند و ۱۴ درصد جمعیت سوئد مهاجر هست، نه ۲۵ درصد. بعدش هم رفاه چه ربطی به جمعیت داره که نشه مقایسه کرد؟ اگه از ایران به خاطر جمعیت زیادش نباید انتظار رفاه داشته باشیم، پس آمریکا با ۳۲۰ میلیون جمعیت باید از گرسنگی بمیره؟ یا آلمان و کره با ۸۰ میلیون و ژاپن با ۱۳۰ میلیون؟ بعدش اگه رفاه ایران خوب بوده پس دوستتون اونجا چیکار می‌کنند و اگه برای درس هست، بلافاصله بعدش قصد دارند برگردند؟ رفاه رو میشه با آمار و ارقام نشون داد (بر خلاف شاخص اصالت!). توو اینترنت سرچ کنید شاخص رفاه لگاتوم. در بین ۱۴۹ کشور بررسی شده، ایران رتبه‌ی ۱۱۷ داره.
کاش اینقدر همو گاز نمیگیرفتیم کاش ۲تا مدل قابل مقایسه را باهم قیاس میکردیم عرض کردم اگه به جمعیت هست که خب ایران و آلمان رو مقایسه می‌شه کرد (چون بحث ایران و اروپا بود). اگه به شرایط بود، خب ایران و کره ۴۰ سال پیش مثل هم بودند، کره رنک ۲۵ اینای رفاه هست و درآمد بالایی هم دارند (تازه این رنک ۱۱۷ ایران هم به خاطر نظام آموزشی ارزون هست و الا صرفا اقتصاد رو در نظر بگیریم فکر کنم وضع بدتر بشه).
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice , Milad_Hosseini , kilookiloo , diligent , big cloud , pioneer01 , ele , همیلا , Avril89
ارسال: #۴۵۱۹۹
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۰۴:۲۲ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۴:۳۸ ق.ظ، توسط RangiRangi.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
از شب متنفرم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۵۲۰۰
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۰۸:۲۷ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
بحث ارایش شد اینو بگم که کاش هرکی ارایش میکرد خوشکل تر میشدBig GrinBig Grin
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: big cloud
ارسال: #۴۵۲۰۱
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۱۰:۲۷ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
همیشه وقتی فیلم و کلیپهایی که دوستام میفرستن یا در اینترنت از کشورهای دیگه هست را میبینم فقط به این نکته فکر میکنم که چرا من باید ایران به دنیا میومدم آخه!!!!جا قحط بوده !!Exclamation
در مورد عروسی هم من فقط انقد بگم کشیش و کلهم اجمعین یه سره در رابطه با عشق حرف میزدن و این که دو نفر عاشق را خدا سر راه هم قرار داده و هیچ احدی نمیتونه جداشون کنه، حالا تو کشور ما کافیه بفهمن دو نفر همدیگه را دوست دارن از جادو و جنبل بگیر تا دو به هم زنی علم میشه تا هر جوری شده این دو تا به هم نرسن! من هنوز نمیفهمم چرا ایرانیا عقده دیدن دوتا عاشق را دارن! میگم ایرانیا چون ۹۹درصد اینجورین!
مثلا پدره خودش کسی را دوست داشته و بهش نرسیده و الان پسرش هم باید مثل خودش ازدواج کنه و...، چند تا عاشق دیدین که بتونن بی مهمابا و ترس به هم عشق بورزن! همه میترسن ! از جدا شدن از فهمیدن دیگران از دسیسه های شیطانی!

من مثل همیشه همچنان عاشق ملکه الیزابت و اون استایل با مزه اش هستمBig GrinBig Grin
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۵۲۰۲
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۱۰:۵۷ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
من نمیدونم چرا همه فقط سادگی ظاهر عروس خانم رو میبینن و یکم از شعور بالای شاهزاده و سادگی انتخابش صحبت نمیکنن که کسی رو برای ازدواج انتخاب کرده که اگر تو ایران بود نهایت باید یا زن دوم مردی میشد یا با یه پیرمرد ۶۰ ساله ازدواج میکرد و یا .... یکم هم درباره تفاوت آقایون اینجا با اون کشورهایی که زیارت کردید صحبت کنید، چه ظاهری و چه رفتاری.

Stop talking. Start walking
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RangiRangi , nlp@2015 , Milad_Hosseini , قاصدک۲۳ , همیلا
ارسال: #۴۵۲۰۳
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۱۱:۳۹ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹ ق.ظ، توسط αɾια.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
زاهد مگیر خرده که ما دائم الغمیم...

آدم های کوچک و حقیر با عقده های بزرگ ترسناکند،
زیرا از صدمه زدن به دیگران...
هراسی ندارند!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RangiRangi
ارسال: #۴۵۲۰۴
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۱۲:۱۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲ ب.ظ، توسط RangiRangi.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷ ق.ظ)sanaz777 نوشته شده توسط:  یکم از شعور بالای شاهزاده و سادگی انتخابش صحبت نمیکنن
و همینطور شعور بالای رئیس جمهور فرانسه و سادگی انتخابش.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۵۲۰۵
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۱۲:۲۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۵:۵۹ ب.ظ، توسط elect.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
........


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۵۲۰۶
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۰۱:۳۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۲۷ ب.ظ، توسط Behnam‌.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
although چند نفر دیدند و دارن می‌بینن، ولی گفتند حذف بشه.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: big cloud
ارسال: #۴۵۲۰۷
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۰۲:۲۵ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۱:۳۷ ب.ظ)Behnam‌ نوشته شده توسط:  آقایون رو مقصر می‌دونید.

من کسی رو مقصر نمیدونم، خودتون میگین فرهنگ مردسالاری، علت آرایش بیش از حد بعضی خانم ها هم شاید ریشه در همین فرهنگ داره چون فکر میکنن باید بی نقص باشن جلوی مردها و همینطور اجبار و محدود کردن بچه ها که باعث عقده ای شدن اونها میشه. کلا اکثر آقایون وقتی پای دخترای به اصلاح خارجی وسط میاد فقط میخوان ارزش دخترای سرزمینشون رو پایین بیارن و هرکاری که اونها میکنن بی ایراده اما همون کارا رو دخترای ایرانی بکنن ۱۰۰ تا لقب بهشون میزنن!

Stop talking. Start walking
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RangiRangi , قاصدک۲۳ , salam5
ارسال: #۴۵۲۰۸
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۰۲:۴۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۵۶ ب.ظ، توسط RangiRangi.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
.......

بعد از ویرایش:
واقعا ممکن نیست بشه مثل سال ها قبل پست رو حذف کرد و انقدر سه نقطه نذاریم تو پست هامون؟ من به این وضعیت اعتراض دارم Big Grin
ما تو این تاپیک کمترین حق کاربری یعنی امکان حذف پست خودمون رو نداریم بعد داریم در مورد آرمان شهر هامون بحث میکنیم Big Grin

(۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۱:۳۷ ب.ظ)Behnam‌ نوشته شده توسط:  دارن می‌بینن،
یعنی بعد ادیت پست هامون مدیران همچنان میتونن پست های ما رو ببینن؟Big Grin
قبلا میگفتن اینطوری نیست : ))
اگه اینطوریه لطفا بگید که من کلا از این به بعد قبل ارسال هر پست سه چهار ساعتی فکر کنم مطمئن بشم پشیمون نمیشم از ارسالش و ادیتش نمیکنم Big Grin
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۵۲۰۹
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۰۲:۵۷ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۴۲ ب.ظ)RangiRangi نوشته شده توسط:  یعنی بعد ادیت پست هامون مدیران همچنان میتونن پست های ما رو ببینن؟
یعنی صفحه رو هنوز رفرش نکردند.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RangiRangi
ارسال: #۴۵۲۱۰
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷, ۰۳:۴۰ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
صبح تا شب باید دنبال فیلتر شکن باشیم تا بتونیم توییتر، تلگرام یا حتی یوتیوب را چک کنیم، اینجوری میخوان مردم ایران پیشرفته ترین آدمای کره زمین باشن!ExclamationExclamationDodgy
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: قاصدک۲۳ , RASPINA


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۴۳۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۱۹,۹۷۵ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۴۶۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۳۴,۷۸۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۱۹۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۳۴۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۵۲ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۵۲۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۳۲۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۶۶۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close