زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۴۰ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

ارسال: #۱۶
۰۷ شهریور ۱۳۹۴, ۰۲:۰۶ ق.ظ
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
چه خوب شد این موضوع مطرح شد چون من هم یه همچین فکر هایی دارم برم ارشد بخونم یا برم سربازی با برم دنبال کار؟؟؟؟؟
خواهشا کسایی که شاغل یا ارشد خوندن راهنمایی کنن بهتره
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۷
۰۷ شهریور ۱۳۹۴, ۰۹:۲۷ ق.ظ
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
من کارشناسیمو سال ۸۲ گرفتم و از ۸۳ وارد کار شدم
واقعا از کار لذت میبردم
اما بعد از ده سال احساس نیاز شدید به ادامه تحصیل پیدا کردم
دوسال هم هست کنکور شرکت میکنم اما با توجه به عدم وقت جهت مطالعه فقط غیرانتفاعی قبول شدم
دوست دارم اگه قراره بخونم یه جای خوب بخونم نه اینکه صرفا فقط مدرک بگیرم
مخصوصا که این روزا فقط و فقط مدرک گرایی شده

امروز از آن من استBlush
۴
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: gubriyas
ارسال: #۱۸
۰۷ شهریور ۱۳۹۴, ۱۲:۵۵ ب.ظ
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
به نظر من کلا هدف اصلی ادامه تحصیل در دانشگاه بیشتر خوندن تئوری و کار روی تئوری و تربیت پژوهشگر هستش، نه کارهای کاربردی. که البته خیلی خیلی هم مهم هستش چون شما هر کار بزرگی رو که دنبال کنید آخرش می بینید که از یک پروژه تحقیقاتی شروع شده، مثلا همین نرم افزار های پایگاه داده که این همه کاربردی هستن از یک کار ریاضی و تئوری شروع شد توسط دانشمند معروف آقای کاد، یا اینترنت امروزی هم از یک کار پژوهشی در وزارت دفاع امریکا شروع شد توسط ریاضی دان بزرگ آقای وینتون سرف و ... ولی چون کارهای پژوهشی هنوز داخل ایران خیلی جا نیافتاده چه از لحاظ درآمد و آینده و چه از نظر ذهنیت جامعه، پس ممکنه خیلی ها برای ادامه تحصیل تردید کنن یا لاقال دنبال خارج رفتن باشن که منطقی هم هست.

پس به نظر من دلیل اول برای ادامه تحصیل در ایران در شرایط فعلی علاقه شخصی هستش و بعد چیز های دیگه. امیدوارم روزی برسه که پژوهشگرها هم جایگاه خودشونو در ایران پیدا کنن اون طوری که در خارج بهشون بها می دن.
۱۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: saeedeivazi , Tehran_95 , gogooli , mk1992 , dr.a_AI , Parisa-SH , SEVES , Happiness.72
ارسال: #۱۹
۰۷ شهریور ۱۳۹۴, ۰۳:۱۳ ب.ظ
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
اتز نظر من ارشد دید تخصصی میده. مثلا شاید در مقطع لیسانس کد نویسی کار خیلی مهمی باشه ولی در مقطع ارشد کد نویسی صرفا یه ابزار برای پیاده سازی طرح های خیلی پیشرفته تر به حساب میاد. خواندن ارشد واقعا لازم است.

کامیابی و شادمانی تو در درونت قرار دارد، اراده کن که شاد بمانی، آن زمان، تو و شادمانی‌ات، میزبان نامریی دشواریها خواهید بود.((هلن کلر))Big GrinBig Grin
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: zhid
ارسال: #۲۰
۰۷ شهریور ۱۳۹۴, ۰۶:۵۶ ب.ظ
RE: مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
یکی از مزایایی که اشاره نشده برای پسرها اینکه اگه تو یه دانشگاه خوب قبول شدی می تونی از یه جای خوب زن بگیری و بعدم شغلتم پیدا میکنی به واسطه همین ازدواج و بعد بشی داماد سرخونه وبه قول اون آخوند فیلم مارمولک گور بابای تحصیلات تکمیلیBig GrinBig GrinBig Grin
۱۰
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۱
۰۷ شهریور ۱۳۹۴, ۰۷:۵۵ ب.ظ
RE: مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
سلام دوستان من یه سوال دارم:
اینکه بنده میخوام واسه ارشد بخونم. ولی با خودم میگم برای ارشد اگه با تخصص وارد بشم بهتره.
برای همون بنظرتون بنده برم چندتا مدرک شبکه بگیرم بعد بیام برم ارشد بخونم و برای دکترا برم اونطرفا. چطوره؟؟؟

هیچگاه خودت را دست کم نگیر!!!
کشتی نوح را آماتور ها ساختند و کشتی تایتانیک را حرفه ای ها ساختند.
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۲
۰۷ شهریور ۱۳۹۴, ۰۸:۱۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ ۰۸:۲۶ ب.ظ، توسط Amoojan.)
RE: مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
(۰۷ شهریور ۱۳۹۴ ۰۶:۵۶ ب.ظ)tohidi4503 نوشته شده توسط:  یکی از مزایایی که اشاره نشده برای پسرها اینکه اگه تو یه دانشگاه خوب قبول شدی می تونی از یه جای خوب زن بگیری و بعدم شغلتم پیدا میکنی به واسطه همین ازدواج و بعد بشی داماد سرخونه وبه قول اون آخوند فیلم مارمولک گور بابای تحصیلات تکمیلیBig GrinBig GrinBig Grin

دیگه گذشت اون دوران که با مدرک بهت زن میدادن...Big Grin
الان فقط باس پورشه داشته باشی یا مازراتی...Big Grin

(۰۷ شهریور ۱۳۹۴ ۰۱:۲۴ ق.ظ)iCanDoIt نوشته شده توسط:  
(07 شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ ق.ظ)codin نوشته شده توسط:  اول این که درسای ارشد خیلی از درس های کارشناسی عملی تر هستش و معمولا همه درس ها کلی تمرین و پروژه عملی دارن.اما خب قطعا مثل صنعت به روز نیستن و یه خورده کلاسیک ترن.

دانشجوی ارشدی که به خواد ۴ ترمه + دو تا تابستون رو درس بگیره در طول ترم چند واحد باید بگیره؟ چند روز باید بریم کلاس؟
تمرین هایی که بهمون میدن چقدر وقت آدمو می گیره؟
این سئوالم از روی کنجکاوی: میشه هر درسی که میگیرم اگه کارمون خوب باشه براش یه مقاله ISI هم بدیم یا فراتر از این حرفاست؟

تابستونا تعطیله برادر من... Big Grin
این که بخوای برای هر درست یه مقاله بدی، تفکراتی هست که قبل از شروع درس و کلاس همه بهش فکر میکنن..Tongue مشکل اینه که وقتی ارشد رو شروع کنی میبینی وقت برای این کارا نداری... نهایتش مثله همه از توی پایان نامه یکی دوتا مقاله دربیاری... Big Grin

[تصویر:  balloons.gif]
۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: nlp@2015 , tohidi4503
ارسال: #۲۳
۰۷ شهریور ۱۳۹۴, ۰۸:۳۵ ب.ظ
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
سلام،
تحصیل در مقاطع بالاتر، مخصوصا در یک دانشگاه ممتاز، نیاز به صرف وقت و تمرکز داره. قطعا همه چیزهایی که تدریس میشه مورد علاقه شما ممکنه نباشه. ممکنه از بین تمامی درس ها، فقط از یک درس لذت ببرید؛ یا حتی ممکنه هیچ کدوم مورد پسند و علاقه شما نباشند و فقط به خاطر علاقه کار پژوهشی با استاد خاصی که توی دانشگاه مورد نظرتون هست اون رشته رو انتخاب کنید.
بحث تمرکز داشتن بسیار اهمیت داره. شما باید خیالتون از نظر مالی، تا حدی که دغدغه ساز نباشه، راحت باشه. ممکنه متاهل باشید و همسرتون(در مورد آقایون) خونه دار باشه. قطعا باید زمانی رو صرف خانواده کنید. ممکنه که سر کار برید و نتونید به کلاس ها برسید. ممکنه تا پایان تحصیلات نتونید از تعطیلاتتون هم لذت ببرید و مجبور باشید اون موقع هم فعالیت کنید.
اساتیدی که در دانشگاه های خوب هستند، فشار بیشتری هم به دانشجو میارند. طوفانی از پروژه ها و تمرین ها به سمتتون میاد. علاوه بر اون، کار تحقیقاتی پایان نامه هم باید انجام بدید. مجبور میشید بارها و بارها شب نخوابی بکشید. در نهایت هم بعد از گرفتن مدرکتون کار براتون نیست یا اگرم باشه حقوقش با توجه به توقعات شما ( که با بالا رفتن سن بیشتر میشه) کافی نیست.

اما جنبه های مثبتی هم در کار هستند. وقتی در یک دانشگاه خوب باشید، فرصت های پیشرفت براتون مهیا میشه. با افراد مطرح آشنا می شید و می تونید موقعیت اجتماعی خودتون رو بهتر بدید. ممکنه اتفاق هایی براتون بیفته و متوجه بشید در چه زمینه ای استعداد بیشتری دارید و به سمت اون برید. کسانی که درس می خونن، به دلیل فعالیت بیشتر مغز، قدرت تحلیل و تفکر بیشتری هم خواهند داشت و می تونند بهتر از بقیه گلیم خودشون رو از آب بیرون بکشند یا وقتی که بقیه راه حلی به ذهنشون نمی رسه خودشون را نشون بدن. خود مدرک هم به نوعی شأن اجتماعی به همراه داره. به قول یکی از دوستان، حداقل در خواستگاری به کارتون میاد!!

اگر هدفتون خروج از کشور هست، راه های خیلی ساده تری از چند سال سختی کشیدن و شب نخوابی هم هست. این جنبه رو هم در نظر بگیرید که اگر اون طرف امکانات و تفریحاتش بیشتره، دانشگاه هاش هم ممکنه سخت گیر تر باشن در عین داشتن کلی امکانات نتونید ازشون لذت ببرید. اقامت گرفتن به این سادگی ها هم نیست. خیلی از کشورها درستون که تموم شه، برتون میگردونن وطنتون.

در پایان، نظر شخصی بنده اینه که اگر واقعا به تحصیل، مطالعه و تحقیق علاقه مند هستید برای مقاطع بالاتر اقدام کنید. این کار اگه با علاقه همراه نباشه باعث میشه سر به بیابون بذارید. شرایط خودتون رو بررسی کنید و بعد تصمیم بگیرید.

موفق باشید.

چیزهای مورد علاقه من در زندگی هزینه مالی برای من ندارند. کاملا مشخص است که تنها منبع با ارزشی که ما داریم زمان است.

- استیو جابز
۱۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: nlp@2015 , khayyam , The BesT , dr.a_AI , Parisa-SH , tondar.sal , SEVES , didar
ارسال: #۲۴
۰۷ شهریور ۱۳۹۴, ۱۰:۲۴ ب.ظ
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
ارشد گرفتن از یک دانشگاه خودب با هدف مقاله دادن و بورسیه تحصیلی گرفتن از یک دانشگاه خارجی و مهاجرت فکر خوبی میتونه باشه و یا ارشد گرفتن درشرایطی که الان شغل ثابت و مشخصی دارید و امنیت شغلی در ایران دارید گزینه مناسبی هست اما ارشد گرفتن با هدف کار پیدا کردن در ایران نمیتونه گزینه مناسبی باشه.شاید ۸ یا نهایتا ۵ سال پیش که ماراتون ارشد و دکتری گرفتن شروع نشده بود ارشد و دکتری گرفتن تصمیم درستی بود و در نهایت میشد به کار پیدا کردن و یا در صورت شانس و پارتی داشتن به درس دادن و ... در یک دانشگاه نچندان خوب ازاد و ... امیدوار بود اما با وضعیت فعلی و ماراتونی که برای ارشد گرفتن راه افتاده نمیشه ارشد گرفتن رو به عنوان یک گزینه برای ایجاد برتری شغلی و ... در ایران حساب کرد و الان همه مدرک ارشد و دکتری رو دارند.مثلا چندین سال پیش گرفتن مدرک های سیسکو و ماکروسافت در زمینه شبکه میتونست یک شرایط شغلی بهتر رو ایجاد کند اما الان که همه مردم از هر رشته ای ۱۰۰ تا مدرک شبکه دارند و با وجود اینکه پارتی در ایران حرف اول رو میزنه گرفتن مدارک شبکه در ایران نمیتونه برتری و یا موقعیت خاصی یا حتی معمولی ایجاد کند.رویکرد دولت نسبت به ارشد و دکتری تغییر کرده و به ارشد و دکتری به عنوان یک گزینه برای کاهش امار بیکاری و ابزاری برای جلوگیری از اعتراض های اجتماعی ناشی از بیکاری و وضعیت اقتصادی و ... وابزاری برای سرکار گذاشتن و مشغول کردن مردم نگاه میشه و دانشگاه ازاد و حتی سراسری دنبال مدرک دادن به هر قیمتی هستند و کنکور امسال ارشد دانشگاه سراسری در تمام رشته ها نسبت به سال های گذشته خیلی سوالات آسانتری داشت از طرف دیگه سال گذشته دانشگاه ازاد تعداد زیادی دانشجوی ارشد و دکتری جذب کرد و امسال دانشگاه سراسری هم دانشجوی دکتری زیادی جذب کرد و تقریبا به راحتی در تمام رشته ها با افزایش پذیرش مواجه بود به شکلی که من افرادی رو از دوستان و اطرافیان خودم دیدم که ارشد خودشون رو مثلا از واحد بین الملل یک دانشگاه در دور افتاده ترین شهرهای ایران گرفته بودند اما امسال دکتری در یکی از دانشگاه های سراسری پذیرش شدند و قوانین پذیرش و ازمون و .... دکتری هم توسط سازمان سنجش تغییر کرد به نظرم تصمیم گیری برای ارشد و دکتری گرفتن باید بر اساس واقعیت های موجود و شرایط فردی و اجتماعی باشه .
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۹
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۵
۰۷ شهریور ۱۳۹۴, ۱۱:۵۰ ب.ظ
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
نمیشه گفت ارشد باید خیلی دانشگاه سطح بالا و ارشد از مدرک خارج کشور داشت تا کالیفرنیا و ماساچوست اپلای بگیرید.دوستی میشناسم ارشد دانشگاه مشهد بوده الان کالیفرنیا هست.درجه و رزومه علمی خیلی قوی داشت.پس منحصر به افراد خاص نمیشه.
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۶
۰۸ شهریور ۱۳۹۴, ۰۲:۱۹ ق.ظ
RE: مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
(۰۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ب.ظ)Riemann نوشته شده توسط:  
(07 شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶ ب.ظ)iCanDoIt نوشته شده توسط:  مث ماساچوست، کالیفرنیا
دور این دوتا رو خط بکش برادر ، مگه اینکه یه ارشد خارج بگیری بعدش واسه دکتری برید سمت این دانشگاه ها ...

اگه منظور از ماساچوست، MIT هست (و نه مثلاً university of massachusett) این تک مورد یه خورده سخت هست اما بقیه اینطوری هم نیست. دوست من کارشناسی علم و صنعت و ارشد شریف بود رفت استنفورد.
ضمناً کالیفرنیا صد تا دانشگاه داره کدومش؟ کالیفرنیا برکلی، کالیفرنیا لوس آنجلس، کالیفرنیای جنوبی، ایرواین، سن دیگو و ...
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: iCanDoIt , Pure Liveliness
ارسال: #۲۷
۰۸ شهریور ۱۳۹۴, ۱۱:۲۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴ ق.ظ، توسط Fardad-A.)
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
دیشب تو یه برنامه حوالی ساعت ۹ شب شبکه ۳ معاون علمی رئیس جمهور صحبت میکرد و میگفت وضعیت تولیدات دانش بنیان بالاست . ازش خواسته شد مثال بزند ایشان گفت ما متخصص داریم که از امریکا اومده اینجا شرکت دانش بنیان زده مثلا" از یک دکتر نرم افزار ایرانی میگفت که از برکلی اومده و شرکت نرم افزاری زده تو تهران. میگفت ایشان روزی ۱۸ ساعت تو شرکتش کار میکنه و این شرکت روزی صد میلیون تومان درآمد داره!!!
(واقعا" آدم امیدوار میشه.)
در ادامه گفتش این شرکت با دانشگاه شریف جوینت شده و از بعضی بچه های اونجا هم درش شاغلند.
نرم افزار هم گفتش اپ مینویسند.

از جمله شرکتهای پردرآمد دیگه ه ایشان توضیح میداد هم شرکتهای فرآوری گیاهان دارویی را گفت.
عجیبه که ما ۲۰۰۰ نوع گیاه دارویی داریم و اکثرا" در کهکیلویه و بویراحمد و کل اروپا فقط ۷۰۰ نوع گیاه دارویی بعمل میاد..

شاید بدردتون بخوره و انگیزه پیدا کنید درس بخونید.

اونکه منفی داده بمن داده یا به دکتر ستاری معاون رئیس جمهورSmileBig Grin؟؟؟؟


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۲۰
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: nlp@2015 , so@ , Venus. , arefeh.hp , dr.a_AI , A L I , Aurora , iwes , Ariyanic , software94 , pezhman.m-AI , m450ud , RASPINA , Happiness.72
ارسال: #۲۸
۰۸ شهریور ۱۳۹۴, ۰۱:۰۵ ب.ظ
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
(۰۸ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۵۶ ب.ظ)Aurora نوشته شده توسط:  دوستان اگر سوال دیگه ای دارید که ربطی به این تاپیک نداره لطفا تاپیک جدا بزنید.
سوالات در مورد اپلای لطفا در تاپیک دیگه ادامه بدید.
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد!

والله این رفیقمون بد نمیگه.
من تمام پست هایی که در خصوص اپلای از این جور چیزا بود رو پاک کردم. دوستان اگه محبت کنند نقل قول ها رو هم پاک کنند ممنون میشم.
باید به موضوع تایپیک(بحث) احترام گذاشت.
موفق باشید

کسی که هدف دارد هیچ توجهی به وسوسه های مسیر نمی کند.
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Riemann , Morza , Aurora
ارسال: #۲۹
۰۸ شهریور ۱۳۹۴, ۰۱:۴۴ ب.ظ
مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
ارشد خوبه...
اینم نظر من!!
من خیلی دوست داشت


و اینک ای دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد
سعادت آن کسی دارد که از تن ها بپرهیزد
خداوندا Heart تو می دانی که انسان بودن و ماندن در ابن دنیا چه دشوار است
چه رنجی می بردSleepy آنکس که انسان است و از احساس سرشار است
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA
ارسال: #۳۰
۰۸ شهریور ۱۳۹۴, ۰۴:۲۳ ب.ظ
RE: مزایای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
(۰۶ شهریور ۱۳۹۴ ۰۴:۵۹ ب.ظ)gubriyas نوشته شده توسط:  به نظر شخص من, ما فقط یه بار میتونیم تو این کره خاکی زندگی کنیم
من به دنیای پس از مرگ کاری ندارم که آیا هست و یا نیست
اما من در زمان حال و در دنیای فعلی که فعلا معتقدم فقط یه بار شانس حیات در اون رو داریم میخوام از زندگیم نهایت لذت رو ببرم تنها در شرایطی که به دیگران لطمه ای نرسونم
به همین دلیل تصمیم گرفتم که ارشد بگیرم حتما از یه دانشگاه معتبر ترجیحا ۲۰ دانشگاه اول ایران حالا شبانه هم باشه تفاوتی ایجاد نمیکنه بلکه برای من بهتر هم هست چون در دوره شبانه به علت پرداخت شهریه و هزینه بلافاصله مدرکتون رو جهت ترجمه و کار و ارائه به دانشگاه های خارج از کشور آزاد میکنن و در اختیارتون قرار میدن
میخوام پس از اخذ مدرک ارشد برای ادامه تحصیل در مقطع PHD به خارج از کشور برم ترجیحا کانادا یا نیوزیلند و نهایتا همون جا امیدوارم بتونم تابعیت بگیرم و مقیم شم و از مابقی زندگیم لذت ببرم
چون متاسفانه ما دهه شصتی ها و تا حدودی دهه هفتادی ها تا به حال پدرمون در این مملکت در اومده و احساس میکنم باید از این کشور بریم و حقمون رو از زندگی بازپس بگیریم
این تمام هدف و انگیزه منه
من واقعا دوست دارم اروپا و آمریکا و اقیانوسیه رو ببینم
من حقیقتا بسیار اشتیاق دارم برج ایفل و بیگ بن و لاس وگاس و ... رو از نزدیک ببینم و حسشون کنم
من جدا میخوام در یه کشور امن تر و بهتر زندگی کنم
قبول دارم که عاطفی تر اینه که تو همین ایران بمونیم و همین کشور رو یه جای بهتری واسه زندگی کنیم و به قول انگلیسیا بلا بلا بلا بلا بلا ...
اما منطقی تر اینه که ما سهممون رو پرداخت کردیم و حسابمون تسویه شد
باشد مابقی دهه هفتاد و دهه هشتادی ها این کشور رو بسازن
ما دهه شصتی ها کارمون تموم شد
من تمام حرفام رو صادقانه بیان کردم

پشت یه تاکسی دیدم نوشته بود: می باس رف
این جمله چقد آدم و یه دل میکنه که باید از اینجا بره .
موافقم ارشد در یک دانشگاه خوب سکوی پرتاب خوبیه برای رفتن از اینجا
یه زندگی معمولی اون سر دنیا با تمام حقوق شهروندی و انسانی در حد عالی از بهترین زندگی در اینجا بهتره
۳
۸
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: gubriyas


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۸۷۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  راهنمایی درباره مقطع کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۸۱۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ عزیز دادخواه ۲ ۳,۸۲۱ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات ۱۴۰۱ tablighjonoub ۰ ۱,۴۸۸ ۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۸:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: tablighjonoub
  سوالات آزمونهای کارشناسی ارشد با پاسخ تشریحی sima84 ۰ ۲,۲۵۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  بهترین گرایش ها برای اپلای در مقطع دکتری rezamim2020 ۰ ۲,۵۲۷ ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ۰۴:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: rezamim2020
  طرح آ ت ت یا مصاحبه برای کارشناسی ارشد sima84 ۱۸ ۹,۴۳۲ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  کارشناسی ارشد و دکتری کامپیوتر نشر پردازش pardazeshpub ۱ ۲,۵۵۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۴:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hisanat
  ثبت نام آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف،کنکور کارشناسی ارشد ،اردیبهشت ۹۶ modaresan sharif ۸۴ ۵۷,۷۱۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: mohamadreza025
  دفترچه ی کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ Doctorwho ۱ ۴,۰۹۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۰۵:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: mohamadreza025

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close