زمان کنونی: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲, ۰۸:۴۸ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر

ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۱۲:۵۶ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ ۰۲:۵۹ ب.ظ، توسط fatemeh69.)
مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.
سلام، فاطمه احمدی، تهران
رتبه ۷ علوم ۲۲۹ مهندسی تصمیم و دانش و ۵۰ ریاضی


۱- در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟
علوم کامپیوتر که سال پیش تموم شد پیوسته خوندم

۲- با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟
نه اصلا این رشته رو دوست نداشتم اوایل خیلی به مهندسی معماریHeartعلاقه داشتم اما خب قبول نشدم. اوایل نه از رشته م بدم میومد نه خوشم میومد اما وقتی وارد دانشگاه شدم تا سه ترم دپرس بودم!
اما بعد خدا رو شکر با خوندن درس نظریه و بعدش کامپایلر و بعدش محاسبه نظرم به کلی عوض شد

۳- کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟
دانشگاه خوارزمی

۴- در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .
ترم اول فقط می خواستم از همه جلوتر باشم برا همین معدلم ۱۸ شد اما بعد که از رشته م بدم میومد همین طور پایین و پایین تر اومد تا به ۱۳ رسیدم اما با خوندن درس نظریه همه چی عوض شدو ترم آخر دوباره خودمو به ۱۸ رسوندم تقریبا از ترم ۶ به بعد با علاقه درس خوندم

۵- از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟
اول همش به این فکر می کردم که بذار این چهار سال کوفتی تموم شه ، ول می کنم می رم معماری می خونم، اما ترمای آخر که نظرم عوض شده بود به فکر ارشد افتادم

۶- آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟
از اول همین گرایشو دوست داشتم

۷- آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.
سال دومم بود، سال قبل شدم ۶۶۰۰ فکر کنم البته سال پیش کنکور مهندسی کامپیوتر و طراحی شهری(یکی از گراشهای معماری) رو دادم تو مهندسی کامپیوتر شدم ۶۶۰۰ یادمه فقط تو یه گرایش مجاز شده بودم اما طراحی شهری چهارصد و خورده ای شده بودم

۸- میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
درصدهای کنکور علوم:
زبان:۴۲/۲۲
پایه:۵۳/۳۳
تخصصی:۴۷/۷۸
پایه ۲: سفید
تخصصی۲:سفید

تعداد جواب های درست و غلط و نزده:
زبان ۳۰ سوال: ۴ غلط و ۱۲ سفیدو ۱۴ درست
ریاضی ۹ سوال: ۱غلط و ۷ سفیدو ۱ درست
مبانی علوم ریاضی ۶ سوال: ۱ سفید و ۵ درست
جبر خطی ۶ سوال: ۳ سفید ۳ درست
آنالیز ریاضی ۱۲ سوال: ۲ غلط ۳ سفید ۷ درست
آنالیز عددی ۶ سوال: ۱ سفید ۵ درست
مبانی احتمال ۶ سوال: ۲ سفید ۴ درست
گسسته ۱۵ سوال: ۱ غلط ۴ سفید ۱۰ درست
ساختمان ۱۵ سوال: ۲ غلط ۵ سفید ۸درست
نظریه ۱۵ سوال: ۴ غلط ۴سفید ۷ درست
منطق و نظریه مجموعه ها: ۳ غلط ۵ سفید ۷ درست

درصد های کنکور ریاضی:
زبان:۴۸/۸۹
پایه:۳۷/۷۸
تخصصی:۱۷/۷۸

تعداد جواب های درست و غلط و نزده:
زبان ۳۰ سوال: ۴ غلط و ۱۰ سفیدو ۱۶ درست
ریاضی ۹ سوال: ۷ سفیدو ۲ درست
مبانی علوم ریاضی ۶ سوال:۱ غلط و ۱ سفید و ۴ درست
جبر خطی ۶ سوال: ۱ غلط و۲ سفید ۳ درست
آنالیز ریاضی ۱۴ سوال: ۴ غلط ۴ سفید ۶ درست
آنالیز عددی ۴ سوال: ۱ غلط و ۱ سفید ۲ درست
مبانی احتمال ۶ سوال:۲ غلط و ۱ سفید ۳ درست
آنالیز حقیقی۱۵ سوال: ۲ غلط ۱۱ سفید ۲ درست
گسسته ۱۵ سوال: ۱ غلط ۲ سفید ۱۲ درست
مبانی جبر ۱۵ سوال: ۱۵ سفید
بهینه سازی خطی ۱۵ سوال: ۱۵ سفید


۹- بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟
مسلما تاثیر گذاره البته به شرط این که برای فهمیدن و علاقه خونده باشن نه برای نمره!
چون وقتی یه درسو برای فهمیدن و علاقه می خونین مطالب رو واقعا یاد می گیرید و کمتر یادتون می ره.
اما درسای زیادی بودن که ازشون نمره ی خیلی خوبی گرفتم و تو دانشگاه تو این درسا موفق بودم اما الان هیچی ازش یادم نمونده. چون فقط به خاطر نمره خونده بودمشون.

۱۰- از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟
از تیر ماه شروع کردم اما تیر و مرداد زیاد درس نمی خوندم شاید روزی چهار پنج ساعت مفید اما برای شروع خوب بود سه تا درس رو کامل تو تابستون خوندم

۱۱- برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟
برنامه ی کلی م ثابت بود اما هر هفته با توجه به اتفاقاتی که پیش می اومد مجبور بودم تا نهایتا برنامه ی دوهفته دیگه رو دستکاری کنم . خیلی طول کشید تا درست برنامه ریزی کردن رو یاد بگیرم تو تابستون هفته ای برنامه می ریختم و اصلاخوب نبود. از مهر به بعد سعی کردم با برنامه ی آزمونا پیش برم که این باعث می شد به خاطر آزمونا یه سری مباحث رو بدون این که روشون مسلط بشم رها کنم برم سر یه مبحث دیگه تقریبا از آذر بود که یه برنامه ی کامل نوشتم و همه ی چیز مثل کلاس و آزمون و تعطیلی و انرژی و مراسم ها و عروسی ها و... خلاصه همه ی عوامل رو در نظر گرفتم و برنامه ریختم. تقریبا تو هر هفته برای هر درس یه فرصت برای جبران عقب افتادگی هم گذاشته بودم

۱۲- بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.
بله ، به نظرم این خییییلی مهمه که درسارو با توجه به ضریبشون بخونیم . همین امسال هم دیدم دوستانی که دروس رو یک دست مطالعه می کردن یا بعضی از دروس ضریب چهار رو کنار گذاشتن واقعا ضرر کردند

۱۳- آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟
بله، مثلا تو نظریه و گسسته تقریبا وضعیت خوبی داشتم و همیشه سعی می کردم رو این دو تا درس تسلط پیدا کننم .تو درس هایی مثل ریاضی و آنالیز عددی و آنالیز ریاضی نسبتا ضعیف بودم . که با کلاس و کتاب و تمرین آنالیز عددی و آنالیز ریاضی مو قوی کردم اما تا آخرین لحظات با ریاضی کشتی می گرفتم که نهایتا تو این درسبه هیچ نتیجه ای نرسیدم

۱۴- خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟
با توجه به این که تقریبا از آذر برنامه ریزی اساسی ریختم تا اون موقع همه ی منابعم مشخص شده بود . اما تو تابستون و پاییز همش می گفتم حداقل این کتابو می خونم اگر فرصت شد فلان کتاب و هم نمی خونم مثلا تو الگوریتم می گفتم اول پوران و می خونم اگه فرصت کردم تمرینای clrs رو هم می خونم

۱۵- میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.
زبان عمومی: زبان عمومی ارشد از انتشارات سری عمومی ارشد
اینم لینک دانلود صفحات اولیه کتابه که خودش برای نحوه مطالعه کتاب برنامه ریزی داره:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


زبان تخصصی: پارسه (فوق العاده س ) اما همش به زبان انگلیسیه و یه خط هم توضیح فارسی نداره اگه خیلی با زبان مشکل دارید کتاب استاد نقی زاده از انتشارات سنجش و دانش خیلی خوب و روون فارسی توضیح داده

گسسته:پوران+گریمالدی (عالی بود) + یه کم کتاب های المپیاد(یه هفته ی آخر خوندم خیلی به دردم خورد)+سوالات دکتر سید جوادی
اگه برسید همه ی تمرینای گریمالدی رو چند بار حل کنید خیلی خوبه. اگه متن درسنامه رو از گریمالدی می خونید حتما خلاصه نویسی کنید چون برای مرور کتاب خیلی حجیمیه. در ضمن برای مرور تمرینا حتما حتما حتما تمرینا رو قر و قاطی بزنید یعنی از فصل های مختلف و بدون توجه به عنوان فصل بزنید چون ممکنه یه تمرین تو فصل مولد و بتونید راحت حل کنید چون می دونید حتما از راه مولد حل می شه اما اگه همینجوری به شما بدن ممکنه نتونید حل کنید. ولی باید براش وقت بذارید اگه جواب سوالی رو نمی دونید نباید سریع سراغ حل سوال برید و سعی کنید ذهنتونو کاملا درگیر مساله کنید. دیدن سوالات متنوع تو این درس خیلی لازمه. سوالای المپیاد و هم بچه هایی علوم هر وقت تست های کنکورهای سال های اخیر رو زدند پیشنهاد می کنم یه نگاه کوچیک به یک یدو تا کتاب المپیادی بندازند خوشون متوجه می شن که چه تیپ سوالی ممکنه بیاد و لازم نیست ذهنتونو درگیر کنید فقط نوع حل مساله و ابتکارها رو ببینید.
آزمونک های دکتر سیدجوادی رو هم از لینک زیر می تونید دانلود کنید:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


نظریه:لینز و مسائل سیپسر(کتاب مرجع)(اگه برسید سیپسر و بخونید خیلی خوبه (فقط بچه های علوم))+راهیان ارشد (اصلا جالب نبود فقط تستاشو می خوندم)
تو این درس لینز مهم ترین منبع هم برای یادگیری هم برای تمرینه و اکثر تست های کنکور از تمرین های لینز و سیپسر هستند . اول لینز و کامل تا فصل ۱۲ بخونید بعد اگه فرصت داشتید مباحث پیچیدگی زمانی و نظریه NP و تصمیم پذیری و ... را از روی سیپسر بخونید (بیشتر صورت تمریناشو بخونید) اکثر تست های عجیب غریبی که معمولا هر سال یکی دو تا تو کنکور علوم میاد از تمرینای سیپسر یا ورژن دیگه ای تمریناشه!
فصل های تورینگ و تصمیم پذیری و مرتبه زمانی خیلی برای علوم مهمه

ساختمان داده و طراحی:پوران و ۶۰۰ مسئله قدسی(خیلی به افزایش قدرت حل مسئله کمک می کنه)+سوالات دکتر سید جوادی (همون لینک بالا)+ تمرینای سه فصل اول clrs
اگه برسید تموم الگوریتم و بخونید خوبه اما برای بچه های علوم به طور مستقیم زیاد از الگوریتم سوتال نمی دن و بیشتر تاکید رو فصل های مشترک بین الگوریتم و ساختمانه و امسال فقط از فصل نظریه NP( که خیلی هم بای علوم مهمه) و کد هافمن تو الگوریتم سوال اومده بود البته اینو هم بگم که از سایر مباحث الگوریتم ه طور مستقیم سوال نیومده بود اما تو متن سوالای دیگه ازش اومده بود مثلا تو سوالات NP در مورد مرتبه کوله پشتی پرسیده بود که مسئله کوله پشتی مربوط به فصل های حریصانه و پویاست.

منطق:هیچی نخوندم و با اطلاعات مبانی علوم ریاضی و گسسته به سوالا جواب دادم و خب سوالاتی هم بودند که هیچی در موردشون نمی دونستم. کتاب منطق اردشیر خوبه

آنالیز ریاضی:پوران(یه کم کتاب نچسبیه اما (فک کنم)تنها کتاب موجوده) بالاخره باید باهاش کنار بیایید. اثبات قضیه ها و لم ها مهم نیست و سعی کنید یه کم باهاش حفظی برخورد کنید تو فصلای مثل متریک و حد و پیوستگی و مشتق و انتگرال اگه صورت قضیه ها و لم ها و مثال های مهم رو حفظ باشید تقریبا می تونید به نصف سوالا جواب بدبد. (البته منظورم حفظ همراه با فهمیدنه !) از جلد دومش فقط فصل های انتگرال و دنباله و سری تابعی تو کنکور میاد.

ریاضی عمومی:آقاسی- خیل کتاب زمانبریه و بهترین زمان خوندنش تابستونه. این درس نیاز به حل تست فراوان داره متاسفانه من فقط متن درسی می خوندم و نتیجه ی خیی بدی گرفتم.

جبر خطی:مدرسان . اثبات ها مهم نیست و مدرسان خیلی نکته ها رو ریز و مفهومی گفته و آزمون های شبیه سازی شده ش خیلی خوب و نزدیک به سطح کنکور بود .

مبانی علوم ریاضی:لین و لین . تمریناشو چند بار بخونید تا کاملا به ذهن بسپارید. جزوه ی دانشگاه شهید بهشتی هم خیلی خوبه. اینم لینک دانلودش:
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


آمار:خب آمار علوم کامپیوتر از دو بخش تشکیل شده آمار توصیفی و احتمال . برای آمار توصیفی فصل اول آمار پارسه(مخصوص رشته های علوم انسانی) + آمار و احتمال مقدماتی (نوشته بهبودیان)+حل المسائلش برای بخش آمار توصیفی و پوران(حل مسئله برای بخش احتمال)
برای آمار توصیفی اگه فرصت دارید و اطلاعات قبلی ندارید کتاب بهبودیان چند فصل اول. اگه فرصت ندارید و اطلاعات قبلی هم ندارید حل المسائلش که در هر مورد یه توضیح کوتاه آورده به علاوه حل چندین مساله (یه هفته ای می شه خوند). اگه فرصت ندارید ولی اطلاعات قبلی دارید فصل اول پارسه مخصوص رشته های انسانی(نکته وار و مختصر گفته) (از اینجا می تونید دانلود کنید:
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
)
برای بخش احتمال خب فصل آنالیز ترکیبی کتاب پارسه خیلی خوبه اما کوتاهه ولی اگه فرصت داشتید کتاب پورانو حتما بخونید (مخصو علوم) خیلی خوب وجامعه و هر چیزی که ممکنه طراح به ذهنش برسه تو این کتاب هست.

آنالیز عددی:پوران خوندم و خیلی خوب بود.
اول مدرسان گرفته بودم که انقدر خلاصه و نکته وار هیچی اش نفهمیدم و کلی سوال برام پیش میومد بعد که کتاب پیام نور دکتر بابلیانو خوندم مطالبو می فهمیدم اما می دونستم که کنکوری نیست بعد مهر رفتم سراغ پوران و خیلی خوب بود و به تسلط خوبی رسیده بودم.

از نرم افزار "قدرت ذهن" که شبیه ساز جعبه لایتنره برای مطالب حفظی استفاده می کردم که می تونید از این
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
دانلود کنید و اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت های این برنامه و یه سری فلش کارت های آمده رو از
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
دریافت کنید.

۱۶- بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.
نظریه(لینز و سیپسر) و بعضی درس ها هم مثل مبانی علوم ریاضی و منطق که کتاب کنکوری براش وجود نداره

۱۷- ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟
جزوه محور بودمBig Grin

۱۸- زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟
زبانم نسبتا خوبه و خیلی به خوندنش علاقه دارم. تقریبا هر وقت خسته می شدم زبان می خوندم یاد گرفتن لغت با جعبه لایتنر خیلی لذت بخشه! تو خونه و سر کنکورای آزمایشی معمولا تستای لغت رو خوب می زدم اما با ریدینگ ها یه کم مشکل داشتم اما سر هر دوجلسه ی کنکور دقیقا برعکس بود ریدینگ ها خیلی خوب و مرتبط به رشته مون بود و حتی اگه از هر جمله دو سه تا کلمه رو می دونستی با توجه به اطلاعاتی که در مورد موضوع متن داشتی می تونستی به سوالا جواب بدی اما تست های لغت برای من سخت بود.

۱۹- در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟
الته تو علوم کامپیوتر که تقریبا نصف بیشتر دروس ریاضی اند اما ریاضی ممومی رو می شه نخوند چون خیلی حجمش زیاده و برعکس حجمش تعداد سوالاتش کمه به نظرم ۹ تا سوال برای چهار جلد آقاسی خییییییلی کمه و خوندنش اصلا نمی صرفه

۲۰- اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.
تو برنامه ریزی به این که چقدر تو این درس ضعیف یا قوی هستم چقدر خوندنش برام سخته یا آسونه سرعتم کنده یا تنده فصل هایی که تو آزمون دو هفته دیگه قراره بیاد و یه سری موارد دیگه توجه می کردم. هر چند وقت یک بار هم یه روزی برای جبران درس های عقب افتاده می ذاشتم. مثلا دروسی مثل گسسته و الگوریتم و ریاضی رو هر روز می خوندم گسسته و الگوریتم به خاظر ضریب چهاری بودنشون و تسلط پیدا کردن و ریاضی هم به خاطر این که توش ضعیف بودم اما درس های دیگه رو تو هفته پخش کرده بودم. امایک ماه و نیم آخر تقریبا هر روز همه ی دروس رو می خوندم . تنوع درسی توی روز خیلی بهم انرژی می داد مثلا اگه یه مبحث رو بخش بخش می کردم و هر روز یه بخش کوچیکی ازش می خوندم و سعی می کرم توی روز پنج شش تا درس مختلف بخونم خیلی پرانرژی تر و با انگیزه تر از روزی درس می خوندم که می گفتم امروز باید کل فصل انتگرال رو بخونم و دو تا درس دیگه ! وقتایی از روز که بی حال و خواب آلود می شدم را می ذاشتم برای درس های عزیز دردونه که بهم انرژی می دادن. و صبحا که نسبتا سرحال تر بودم دروس ریاضی رو می خوندم که توشون ضعیف بودم.
اوایل فقط دروس ریاضی و جبر خطی و آنالیز ریاضی رو توی جعبه لایتنرم گذاشته بودم و هر شب مطالعه می کردم اما تقریبا از مهر به بعد که نرم افزار "قدرت ذهن" رو تو گوشیم ریختم شروع کردم به درست کردن فیش برای همه ی درس ها. برای همه ی درس ها به جز منطق فیش درست کردم و هر شب سعی می کردم قبل خواب همه ی فیش هامو بخونم . خیلی خوووووووووووووووووووووووب بود انگار که هر شب همه ی درسا رو مرور می کردم و دوران جمع بندی دیدم کار خاصی برای انجام دادن ندارم وفقط باید تست بزنم چون همه ی نکات ریز و درشت دروس رو هر شب دوره کرده بودم و به نوعی خیلی از مطالب برام بدیهی شده بودن!

۲۱- آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.
خیلی دوست داشتم کسی باشه که با هم درس بخونم اما دور و برم زیاد علوم کامپیوتری نبود یکی دو نفری هم که بودن تمایلی به درس خودن دوتایی نداشتن . اما بعضی وقتا که پیش می اومد بعضی از درسای مشترک با رشته های دیگه رو با دوستان می خوندم.
اوایل تو خونه درس می خوندم که بازدهی خوبی نداشت . بعد از اون هر روز می رفتم کتابخونه. دیدنِ این که بقیه ی بچه ها دارن درس می خونن بهم انگیزه می داد.

۲۲- حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.
با سنجیدن نسبت مطالب خوانده شده به مطالب باقی مانده و مقایسه با سایرین.

۲۳- اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟
از قبل تو برنامه م روزهایی رو برای این کار گذاشته بودم.

۲۴- اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟
از اول علوم کامپیوتر رو انتخاب کردم.

۲۵- آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.
تابستون کند بودم اما تقریبا از شهریور سرعتم تند شد و از اون به بعد یادم نمیاد که روزی بی انگیزه شده باشم یا سرعتم کند شده باشه.
دو تا reminder تو گوشیم بود که برای هرروز ساعت های ۳ و ۵ که بی حال و خوابالو می شدم گذاشته بودم و با دیدنشون سرشار از انرژی می شدم. متن یکیشون این بود: «تو داری برای رتبه ی زیر سی می خونی به خدا توکل کن.»
نمی دونید چه انرژی ای می گرفتم از دیدنش.
و البته به این هم اعتقاد دارم وقتی یه جمله ای رو هر روز با خودت تکرار می کنی روی ضمیر ناخودآگاهت تاثیر می ذاره و اگه خدا بخواد اون اتفاق حتما می افته.

۲۶- از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟
بله همه ی دروس به جز احتمال و زبانBig Grinبه نظرم همه ی کلاس ها لازم بود و همه شون نتیجه ی خوبی داشتن به جز ریاضی که البته از کم کاری و استعداد کم خودم بود! به نظرم کلاس رفتن هم خیلی زمان لازم برای درس خودنم رو کم کرد هم یادگیری مطالبو برام آسون کرد هم علاقه اساتید به تدریس و دیدن بچه های دیگه انگیزه مو بیشتر می کرد.
البته کلاس رفتن یا نرفتن برای هر کس بستگی به روحیاتش، پایه ی درسی ش و نحوه ی درس خوندنش داره

۲۷- آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟
بله، مهستان. همه ی آزمونارو شرکت کردم. آزمون هم استرسم رو کم کرد هم نحوه ی مدیریت زمانم رو افزایش داد هم باعث شد خودمو محک بزنم و هم یه سری مطالب و نکات جدید برای یاد گرفتن داشت. یه هفته ای که کنکور عقب افتاد مجددا آزمون های مهستان و مدرسان و ماهان رو خوندم تا نکاتشو دوره کنم

۲۸- تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.
بله برای درس هایی مثل نظریه و گسسته و ساختمان که دو سه تا کتاب خوندم وقتی کتاب اولم تموم شد با کتاب های بعدی بیشتر سعی داشتم اون درس رو مرور و جمع بندی کنم . برای هر درسی از یه تاریخی شروع کردم به جمع بندی و نمی تونم بگم مثلا از دی شروع کردم به جمع بندی چون بعضی درس ها زودتر تموم شدن بعضی درس ها دیرتر اما با وجود جعبه لایتنر حقیقتا جمع بندی رو از مهر شروع کردمSmile

۲۹- برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟
تا سه روز قبل کنکور خیلی احساس خوبی داشتم و فکر می کردم همه ی چیزایی که باید می خوندم و خوندم ولی یه سری مطالب بود که گذاشته بودم دو روز آخر بخونم اما به دلیل مشکلاتی که تو این دو روز برام پیش اومد و نرسیدم اونطور که باید این مطالب و بخونم یه کم استرس داشتم اما با صحبت کردن با مشاورم کمی نگرانی م برطرف شد

۳۰- آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟
بله،مثلا می دونستم تو دروس زبان و آنالیز ریاضی و ریاضی عمومی نمی تونم خیلی خوب جواب بدم که همین هم شد اما فکر می کردم نظریه رو خوب جواب بدم اما متاسفانه همین تفکر باعث شد غلط هام زیاد بشه.به نظرم کلا نباید به این چیزا فکر کرد.

۳۱- سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟
اصلا. فقط سعی می کردم هر سوالی که به نظرم سخت میاد رو بذارم آخر سر روش فکر کنم.

۳۲- آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.
همیشه چه سر کنکور های آزمایشی و چه سر کنکور به ترتیب دفترچه جواب دادم.

۳۳- وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟
تو بعضی درس ها مثل گسسته این انتظار رو داشتم که تا حدود زیادی همین طور بود اما تو درس ساختمان و نظریه می دونستم که باید به جنگ سوالا برم

۳۴- وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟
نه وقت کم نیاوردم ولی استرس ناشی از کمبود وقتی که در طول آزمون داشتم نمی ذاشت زیاد ذهنمو متمرکز کنم یعنی چند تا سوال بود که وقتی دفترچه ها اومد فهمیدم چقدر ساده بودن و فقط به خاطر تمرکز نداشتن نتونستم جواب بدم

۳۵- آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.
نه، ولی جواب ها یادم بود و درصد هام تا حدود زیادی همون درصدهایی بود که حساب کرده بودم. خودم تخمینی نداشتم اما مشاورم می گفت که زیر ۵۰ می شم.

۳۶- بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی(۱۰) ، دانشگاه کارشناسی(۵)، برنامه ریز برای کنکور(۳۰)، کلاس کنکور(۳۰)، کنکور آزمایشی(۱۰)،شرایط سر کنکور(۱۰)، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)(۵)

۳۷- حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.
ایشالا هیئت علمی. بیشتر دوست دارم همه ی اون چیزی که بلدم به همه یاد بدم . این خیلی برام لذت بخشه.

۳۸- چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.
خیلی زیاد

۳۹- کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.
استادام مخصوصا دکتر کارگهی و آقای یوسفی که همیشه هر آن چه بلد بودن به ما یاد دادن و از چیزی مضایقه نکردن و علاقه به تدریسشون من رو هم علاقه مند می کرد و مشاورم آقای اسداللهی که همیشه بهم انرژی و انگیزه می دادن و اگه نبودن شاید به خاطر حس بدی که دوروز آخر داشتم کنکورم رو خراب می کردم .و استاد راهنمای دانشگاهمون دکتر سعیدیان که خیلی خوب منو راهنمایی کردن. آقای جهانی و دوستان خوبم

۴۰- ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.

شاید اگه از اول ریاضی رو حذف می کردم خیلی بهتر می شد.احتمال رو هم یه کم باید بیشتر می خوندم. نظریه هم اگه زودتر سیپسر رو شروع کرده بودم شاید نتیجه ی بهتری می گرفتم.

۴۱- توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.
کنکور خوندن یه کار طولانیه و انرژی و پشتکار زیادی می خواد که لازمه ی اون داشتن انگیزه و هدفه. وگرنه زود خسته می شید یا بعضی روزها دلتون به درس نمی ره . برای کنکور خوندن باید هدف و انگیزه داشت و گرنه کم میارید. سعی کنید هدفتون مدرک و دانشگاه نباشه . هر چی هدفتون والاتر باشه انرژی بیشتری ازش می گیرید. سعی کنید هر موقع خسته شدید هدفتون رو تجسم کنید این کار به شما انرژی می ده و فول شارژتون می کنه.
و این که تقریبا از دی به بعد سعی کنید درس های با ضریب های بالاتر رو خیلی بیشتر از درس های ضریب پایین تر بخونیدو تمرکزتونو بذارید برای ضریب چهاری ها.
و این که حسی درس نخونید یعنی نیگاه نکنید امروز حس چه درسی رو دارید همونو بخونید این طوری ممکنه بعضی درس ها رو تا زمان کنکور هم نخونیدشون . سعی کنید با یه برنامه ریزی خوب پیش برید و به برنامه تون مقید باشید.

۴۲- بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟
فکر کنم همه ی سوالای ضروری رو پرسیدید

۴۳- و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟
خیلی خوبه. بیشترین چیزهایی که در مورد برنامه ریزی، منابع مختلف و تکنیک های درس خوندن می دونم رو از مانشت یاد گرفتم. ممنون مانشتHeart

ممنون که برای خوندن حرفام وقت گذاشتید. امیدورام به دردتون بخوره
و این صحبت آقای جهانی رو به یاد داشته باشید:هر روز که دست از تلاش بر داریم و فکر کنیم دیگه نمیشه کاری کرد اون روز رو از دست دادیم.همیشه یه راه حلی وجود داره فقط نباید نا امید شد و نباید دست از تلاش برداشت...

ای آموزنده ی توانا به من علمی بیاموز که سودمند باشد و مبارک
تا از آن چراغی بسازم که راه را به من نشان دهد ودر آن راه تو را بجویم و دیگران را به سوی تو بخوانم
ای راهنمای گمراهان.
محمد مهدی رسولی
۴۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pooyaa , Mehrdad_CS , SaMiRa.e , tayebe68 , زینب۶۶ , احسان مومنی , tiran22 , mashaheer , Jooybari , anonetumer , M a h d i , joyebright , chaka , sand , mshelman , sorlin , Brueder , Lantern , mehr90 , eng_majid , hnarghani , Amalthea , homa , Mohammad-A , Engineer , mahyamk , Pakniat , mohammad900 , negar.v , Ms. Saba , Menrva , ana9940 , Xilinx , swtflwr , - rasool - , Farzadi , Amoojan , hmd1 , arefeh.hp , happy07 , Pure Liveliness , virtual girl , ajabgol , albaloo , A V A , عاطفه پارسا , namBeh , K@online , jparisa , دیبا مدرس , artmiss , mostafa2012 , farhad_vr32 , IT.girll , viase , MisTeR , MajidNasiri , zarisa
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۱۰:۲۱ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
سلام. خیلی تبریک می گم. Smile
من از یک سری از دروس خلاصه برداری کردم. که تصمیم دارم هر دو هفته یک بار برای آزمونا، مباحث مربوطه رو مرور کنم.
فک میکنید همین کار کافیه یا به مدل لایتر همه خلاصه ها رو از اول مرور کنم بهتره؟
مرسی.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatemeh69
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۱۰:۲۵ ق.ظ
Smile RE: مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
ممنووووووووون خیلی مفید بودRolleyes

گـــــر تـخـم مــرغـی بــا نـیـروی بـیـرونــی بـشـکـنـد ، پــایـان زنــدگـی‌ اســت .
ولــی اگــر بــا نـیـروی داخـــلی بـشـکـنـد ، آغـــاز زنــدگــی‌ اســت .
بــهـتـریـن چــیـزهــا (و بــزرگـتـریــن تـغـیـیـرات) هـمـیـشـه از درون آغــاز مــی‌شـــونـد .
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatemeh69
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۱۲:۲۲ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
تبریک ویژه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
ممنون از مصاحبتون خیلی عالی بود.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatemeh69
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۱۲:۳۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۳۷ ب.ظ، توسط fatemeh69.)
RE: مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
(۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱ ق.ظ)زینب۶۶ نوشته شده توسط:  سلام. خیلی تبریک می گم. Smile
من از یک سری از دروس خلاصه برداری کردم. که تصمیم دارم هر دو هفته یک بار برای آزمونا، مباحث مربوطه رو مرور کنم.
فک میکنید همین کار کافیه یا به مدل لایتر همه خلاصه ها رو از اول مرور کنم بهتره؟
مرسی.

سلام ممنون
خلاصه برداری مرورش خیلی خوبه متنها جعبه لایتنر یه ویژگی خوبی که داره با مرور تو فاصله های زمانی مقرر یعنی ۱ روز بعد ۲ روز بعد ۴ روز بعد ۱۶ روز بعد و ۳۱ روز بعد باعث می شه مطلب به حافظه ی بلند مدت بره و احتمال فراموش کردن رو خیلی کاهشس می ده
من از بعد کنکور دیگه هیچی نخوندم ولی هم چنان هر از گاهی می رم فیش های زبانم رو می خونم اکثر لغت ها هنوز یادمه
البته یه دفتر خلاصه هم داشتم که هر فصل رو تو یه صفحه خلاصه کرده بودم منتها خلاصه رو می ذاشتم برای دور چندمی که درس رو می خوندم ولی فیش های لایتنر رو همون موقعی که درس رو برای اولین بار درست می کردم می نوشتم. تو فیش ها از جزئی ترین مسائل که شاید از نظر خیلی ها پیش پا افتاده باشه تا سخت ترین مطالب و می نوشتم
اما تو خلاصه آدم زیاد ننمی تونه و نباید مطالب جزیی رو بنویسه

(۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵ ق.ظ)fimen نوشته شده توسط:  ممنووووووووون خیلی مفید بودRolleyes

خواهش می کنم خدا رو شکر

(۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۲۲ ب.ظ)anonetumer نوشته شده توسط:  تبریک ویژه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
ممنون از مصاحبتون خیلی عالی بود.

ممنون
خواهش می کنم

ای آموزنده ی توانا به من علمی بیاموز که سودمند باشد و مبارک
تا از آن چراغی بسازم که راه را به من نشان دهد ودر آن راه تو را بجویم و دیگران را به سوی تو بخوانم
ای راهنمای گمراهان.
محمد مهدی رسولی
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: anonetumer , mohammad900
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۰۱:۰۶ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
سلام ممنون
خلاصه برداری مرورش خیلی خوبه متنها جعبه لایتنر یه ویژگی خوبی که داره با مرور تو فاصله های زمانی مقرر یعنی ۱ روز بعد ۲ روز بعد ۴ روز بعد ۱۶ روز بعد و ۳۱ روز بعد باعث می شه مطلب به حافظه ی بلند مدت بره و احتمال فراموش کردن رو خیلی کاهشس می ده
من از بعد کنکور دیگه هیچی نخوندم ولی هم چنان هر از گاهی می رم فیش های زبانم رو می خونم اکثر لغت ها هنوز یادمه
البته یه دفتر خلاصه هم داشتم که هر فصل رو تو یه صفحه خلاصه کرده بودم منتها خلاصه رو می ذاشتم برای دور چندمی که درس رو می خوندم ولی فیش های لایتنر رو همون موقعی که درس رو برای اولین بار درست می کردم می نوشتم. تو فیش ها از جزئی ترین مسائل که شاید از نظر خیلی ها پیش پا افتاده باشه تا سخت ترین مطالب و می نوشتم
اما تو خلاصه آدم زیاد ننمی تونه و نباید مطالب جزیی رو بنویسه

(۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵ ق.ظ)fimen نوشته شده توسط:  ممنووووووووون خیلی مفید بودRolleyes


من تو خلاصه ها تقریبا سعی کردم مثل فیش های شما تمام نکات رو بنویسم.
پس به نظرتون خلاصه ها رو با تکنیک لایتر مرور کنم، مفیدتره؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۰۱:۱۳ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
(۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ۰۱:۰۶ ب.ظ)زینب۶۶ نوشته شده توسط:  من تو خلاصه ها تقریبا سعی کردم مثل فیش های شما تمام نکات رو بنویسم.
پس به نظرتون خلاصه ها رو با تکنیک لایتر مرور کنم، مفیدتره؟

صد در صد

ای آموزنده ی توانا به من علمی بیاموز که سودمند باشد و مبارک
تا از آن چراغی بسازم که راه را به من نشان دهد ودر آن راه تو را بجویم و دیگران را به سوی تو بخوانم
ای راهنمای گمراهان.
محمد مهدی رسولی
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۰۱:۲۲ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
سلام. تبریک میگم. انشاا... تداوم موفقیت هاتون.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatemeh69
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۰۱:۲۶ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
(۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ۰۱:۱۳ ب.ظ)fatemeh69 نوشته شده توسط:  
(07 خرداد ۱۳۹۳ ۰۱:۰۶ ب.ظ)زینب۶۶ نوشته شده توسط:  من تو خلاصه ها تقریبا سعی کردم مثل فیش های شما تمام نکات رو بنویسم.
پس به نظرتون خلاصه ها رو با تکنیک لایتر مرور کنم، مفیدتره؟

صد در صد

مرسی Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۰۷:۵۵ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
کارتون عالی بود.
موفق باشید

خدایا,مرا به بزرگی چیزهایی که ارزانی کرده ای آگاه کن تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را بهم نزند...
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatemeh69
ارسال: #۱۱
۰۷ خرداد ۱۳۹۳, ۱۱:۲۷ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
(۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۵۶ ق.ظ)fatemeh69 نوشته شده توسط:  سال دومم بود، سال قبل شدم ۶۶۰۰ فکر کنم البته سال پیش کنکور مهندسی کامپیوتر و طراحی شهری(یکی از گراشهای معماری) رو دادم تو مهندسی کامپیوتر شدم ۶۶۰ یادمه فقط تو یه گرایش مجاز شده بودم اما طراحی شهری چهارصد و خورده ای شده بودم
فقط خاستم بگم طراحی شهری یکی از گرایشای شهرسازیه Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲
۰۸ خرداد ۱۳۹۳, ۱۲:۰۴ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
تبریک میگم
ایشالا در ادامه مسیر هم موفق باشید

امضا
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatemeh69
ارسال: #۱۳
۰۸ خرداد ۱۳۹۳, ۱۲:۵۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ ۰۱:۱۰ ق.ظ، توسط fatemeh69.)
RE: مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
(۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷ ب.ظ)پاریس نوشته شده توسط:  فقط خاستم بگم طراحی شهری یکی از گرایشای شهرسازیه Smile
درسته ببخشید الان یادم اومد چون هم مهندسی کامپیوتر و هم معماری بدون ستاره بودن نمی شد که جفتشونوبا هم کنکور بدیم مجبور شدم طراحی شهری انتخاب کنم

ای آموزنده ی توانا به من علمی بیاموز که سودمند باشد و مبارک
تا از آن چراغی بسازم که راه را به من نشان دهد ودر آن راه تو را بجویم و دیگران را به سوی تو بخوانم
ای راهنمای گمراهان.
محمد مهدی رسولی
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۴
۰۸ خرداد ۱۳۹۳, ۱۰:۲۹ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
آفررررررررررررررررررررررررین
ممنون از مصاحبتون دوست عزیز
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatemeh69
ارسال: #۱۵
۱۲ خرداد ۱۳۹۳, ۱۰:۴۴ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۷ علوم کامپیوتر
سلام.تبریک می گم.
یه سؤال کوچیک.شما از کلاس ساختمان داده و طراحی آقای یوسفی راضی بودین؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  گرایش های علوم کامپیوتر alisaaa ۴ ۳,۵۸۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hashemhamidi
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۲۷,۸۰۵ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۱۹۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۸۹۳ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۱,۹۵۸ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۲۵۷ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۴۷۱ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  حل تمرین شدن و مصاحبه دکتری siiib70 ۱ ۳,۱۷۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
Smile مصاحبه با رتبه ۱۹ امنیت و شبکه pouya47 ۲۴ ۲۲,۲۱۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: saharitst
  مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی Happiness.72 ۹۸ ۱۰۸,۱۰۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Ali001100

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close