زمان کنونی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳, ۰۳:۳۷ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل

ارسال: #۱۶
۱۴ اسفند ۱۳۹۱, ۱۱:۴۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۴۲ ب.ظ، توسط شاپری.)
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
آقا فرداد این دیگه چه حرفیه!!!
جوری میگین ۲۸ ماه انگار که ۲۸ ساله
حالا تا ۲۸ سال خیلی مونده ، یکم دارین زود اقدام میکنین. یه ۲۶ سالی مونده
ربطی نداره!!!خب تقسیم کار کنید هم با نوه هاتون برید شهربازی و باهاشون فوتبال بازی کنید Big Grin Big Grin هم تشریف بیارید مانشت و مدیریت کنید..
مانشت به وجود شما نیاز داره .
مانشت به وجود شما نیاز داره. چه کسی بهتر از شما !!
مانشت به وجود شما نیاز داره .
به دلیل تاکید زیاد ۳ بار گفتم
لطفا منصرف شین
Fardad-A، در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۱۲ ق.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

من بازنشست هم بشم باز در مانشت هستم.
از شما ممنون و سپاسگزارم.


چرااا.... چرا....
۴
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: asiehmohammadian
ارسال: #۱۷
۱۴ اسفند ۱۳۹۱, ۰۵:۲۹ ب.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
من به عنوان یه عضو قدیمی مانشت مخالفت خودم رو با استعفای اقای فرداد اعلام میدارم.
بهانه پذیرفتنی نیست

میشه یه مدیری هم باشه که وظایف مدیربتیش در سطح شما باشه و همپای شما پیش بره اما شما همچنان با همون پست حضور فعال داشته باشین.
Smile

هر تلاشی بالاخره به نتیجه میرسد...........................
آرامش واقعی ذهن از پذیرش بدترین حالت پیش می آید، زیرا پذیرش آنچه اتفاق اقتاده اولین گام برای غلبه بر پیامدهای هر بداقبالی است.

هرکه اطمینان داشته باشد که آنچه خدا برایش مقدر کرده به او میرسد دلش ارام میگیرد.
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , hamed_k2
ارسال: #۱۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۱, ۰۷:۰۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ۰۷:۰۹ ب.ظ، توسط good-wishes.)
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
دوستان و یاران گرامی !
من خودم به عنوان اولین نفری که بلافاصله بعد از گشایش این تاپیک توسط جناب آقای فرداد، پست گذاشتم و ناراحتی و مخالفت خودم رو اعلام کردم (اما بعد پاکش کردم تا سر فرصت با دلیل صحبت کنم که الان وقتش رسید) می خوام دوباره ابراز نارضایتی خودم رو از فکر کردن ایشون به بازنشستگی عنوان کنم اما باید به چند نکته توجه کنیم :

- اول اینکه احساساتی تصمیم نگیریم . به نقل به مضمون از خود جناب آقای فرداد که در یکی از اعلانات اینجا فرمودند محیط علمیه و هر چیزی باید با استدلال منطقی و سند بیان و پذیرفته بشه (پیرو همین اصل عذرخواهی می کنم که منبع نقل قول این پست ایشون رو یادم نیست که آدرس بدم )

- دوم اینکه همه ما اینجا بی هیچ تعهد و اجباری دور هم جمع شدیم و هرکدوم بخواهیم می تونیم از فردا یا همین الان دیگه نیاییم یا هیچ سوالی رو پاسخ ندیم یا .... و در این بین دوستانی که مسئولیت چنین جمعی رو پذیرفتند قاعدتا به قول mosaferkuchulu زندگی شخصی هم دارند و از نظر من زمانی رو که می تونند به علایق و سلایق دیگه خودشون برسند صرف رسیدگی و نظم دادن به انجمنی کردند که توجه نکردن برخی کاربرانش به اعلانات و قوانین (جسارت خدمت کسی نشه باید واقع بین باشیم) حتی بی دقتی در کوچکترین امور مثل ارسالها و سوالات تکراری و مکان نامناسب تاپیک و ... گاه کلافه کننده هم هست. اما این دوستان و در راس ایشان جناب آقای فرداد با سعه صدر در نظم و ارتقای علمی و مفید بودن این بنای خیر جناب آقای دکتر، تلاش کردند و می کنند . پس نباید ایشون که اینقدر بی منت زحمت کشیدن رو تو رودربایسی یا منگنه قرار بدیم چون ممکنه حضور -در قالب مدیر کل- ایشون در اینجا هرچند به نفع ما و این انجمن باشه اما به نفع خودشون دیگه نباشه . حقیقتیه .

- در جواب دوستانی که میگن ایشون می خوان استعفا بدن به گفته ایشون توجه کنند که
(۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳ ب.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  البته من استعفاء ندادم . فقط میخوام مدیریت عوض بشه و اگه عوض بشه باز هم هستم. خیلی حرف دارم که بزنم. فقط حالا نمیشه Big Grin
این همه ایشون اجازه دادند تا ما حرف بزنیم بیایید ما هم این فرصت رو به ایشون بدیم اون جور که دوست دارند و راحتند حرف بزنند.

- انسانها در جایگاههای مختلف خلاقیتهای متفاوتی ازشون بروز می کنه . شاید با توجه به تجربه ای که دارند اگر به عنوان کاربر غیر مدیر کل (البته با عرض ارادت خدمت ایشون ، ایشون همیشه برا ما جایگاه خودشون رو دارند) کمک شایان توجهی هم به خودشون و هم به سایرین بتونند بکنند.

- البته با توجه به این که خودشون فرمودند
(۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۳۲ ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  از اینکه نسبت بمن لطف دارید و براحتی همه جور سوالی از درسی ، مشاوره، ازدواج ، خانوادگی ، حقوقی ، شغلی و ... از من میپرسید برایم احساس خوبی ایجاد میکند ولی ممکنه بعضی از من دلگیر بشوند که چرا پاسخشون را نداده ام ...
دوستان گاهی ما اینقدر در خوبی و متانت برخی آدمها غرق میشیم که یادمون میره اگر طرف آدم دلسوز،کار راه انداز ، مشاور خوب و باتجربه ، متعهد و ... هم باشه بالاخره رجوع کردن بهش حدی هم داره و ممکنه ما با کسی راحت باشیم و برامون معتمد باشه اما خودش هم درگیری هایی داره و ممکنه ما با بی توجهیمون ایشون رو معذب کنیم .

- خلاصه که جناب آقای فرداد شما هر تصمیمی بگیرید برای من یکی لااقل قابل احترامه (البته فکر کنم برای اکثر قریب به اتفاق هم همینطوره) و حاضر نیستم جهت حفظ منافع من کاربر ، منافع مدیران اینجا به خطر بیفته، و طوری بشه که کسی از قبول زحمتی که کرده پشیمون بشه.
و از دوستان هم می خوام بیایید جو رو به سمتی نـــــبریم که ایشون اگر انگیزه ای برا ادامه پیدا کردند و از حرفی که در خصوص بازنشستگی زدند منصرف شدند خلاصه ... بهتره دیگه نگم

پیشنهاد من به شما جناب آقای فرداد اینه که یک مدت در خصوص مانشت استراحت کنید و تفویض اختیار به سایرین کنید بعد که سرتون خلوت شد به قبول زحمتتون ادامه بدید. می دونم دم عید همه کارا چند برابره خصوصا وقتی مسئولیتی داشته باشی و بخوای حساب سال رو ببندی دیگه نور علی نور .

با آرزوی موفقیت و سلامت برای همه کسانی که بدون چشم داشتی به دیگران کمک می کنند

امام حسن ﻓﺮﻣﻮدند از ﭘﺪرم ﺷﻨﯿﺪم که از رﺳﻮل ﺧﺪا (ص) رواﯾﺖ ﻧﻤﻮد :
"ﻣﻦ ﺳﻌﯽ ﻓﯽ ﺣﺎجه اﺧﯿه اﻟﻤﺴﻠﻢ ﻓﮑﺎﻧّﻤﺎ ﻋﺒﺪﷲ ﻋﺰ و ﺟﻞ ﺗﺴﻌﮫ اﻻف ﺳﻨﮫ ﺻﺎﺋﻤﺎ ﻧﮭﺎره و ﻗﺎﺋﻤﺎ ﻟﯿﻠﮫ(وﺳﺎﺋﻞ اﻟﺸﯿﻌﮫ ج۷ ص۴۰۹)"
ھﺮ ﮐﺲ ﺑﺮای رﻓﻊ ﻧﯿﺎز ﺑﺮادر ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺶ ﺗﻼش ﮐﻨﺪ ﭼﻨﺎن اﺳﺖ که ﮔﻮﯾﺎ نه ھﺰار ﺳﺎل به ﻋﺒﺎدت ﺧﺪا ﭘﺮداﺧته اﺳﺖ . در ﺣﺎﻟﯿکه ھﻤه روزھﺎ را روزه و ھمه ﺷﺒﮭﺎ به ﻧﻤﺎز اﯾﺴﺘﺎده اﺳﺖ ."

موفق باشید
۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: asiehmohammadian , M.Amin.M , Fardad-A , شاپری , nina69 , maedeh , hamed_k2 , آرمین
ارسال: #۱۹
۱۴ اسفند ۱۳۹۱, ۰۹:۲۲ ب.ظ
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد!

اقا فرداد عزیز شما همه جوره برای همه ما عزیزی. چه مدیر کل باشی چه نباشی . همه به وجود کسانی مثل شما که با دلسوزی زحمت میکشید افتخار میکنیم . امیدوارم هر جا و تو هر پستی که هستید "زنده باشید" و "زندگی" کنید . سربلند باشید
Fardad-A، در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۱۴ ق.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

شما بزرگوارید و لطف دارید.
افتخار من دوستی با شما و همه اعضاء است .
برای شما آرزوی موفقیت دارم.


انقدر شکست میخورم تا راه پیروزی را یاد بگیرم
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: nomad:D
ارسال: #۲۰
۱۴ اسفند ۱۳۹۱, ۱۰:۰۱ ب.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
(۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۳۲ ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  سلام دوستان
از اینکه نسبت بمن لطف دارید و براحتی همه جور سوالی از درسی ، مشاوره، ازدواج ، خانوادگی ، حقوقی،شغلی و ... از من میپرسید برایم احساس خوبی ایجاد میکند ولی ممکنه بعضی از من دلگیر بشوند که چرا پاسخشون را نداده ام . چند مورد وجود داره که باید توضیح بدهم شاید کمی این دلگیری کمتر بشه.

خودم جزو آندسته از داوطلبینی بودم که سوالات شغلی پرسیده بودم. و البته جوابی نگرفتم! از آقای مدیر کل تشکر می کنم همیشه پست های خیلی خوبی ارسال می کنند.
طبیعیه که بعضی سوالها گاها بی معنی هستند و شاید از اصل باید پرسیده نشوند! شغل استاندارد خاصی ندارد هر کدام از ما بهتر می دانیم که چه کاره خواهیم شد یا بهتر بگویم مسیر زندگی را باید خودمان انتخاب کنیم.
Fardad-A، در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۰۸ ق.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

سوالتون از اون سوالات سخت بود. بهتره اینجور سوالات را در انجمن طرح کنید که در اینده هم جوابهای بیشتری توسط دوستان داده بشه و برای ایندگان هم مفید باشه.


مرا کسی نساخت خدا ساخت نه آنچنان که کسی می خواست که من کسی نداشتم کسم خدا بود کس بی کسان
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۱
۱۵ اسفند ۱۳۹۱, ۱۲:۲۵ ق.ظ
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
ممنون از لطف همگی دوستان که در اینجا یا بصورت پیام بمن لطف داشته اند.
مانشت برای همه ما یک فرهنگ بود فرهنگ همکاری جمعی و موفقیت جمعی.

اینهمه استعداد و اینهمه قابلیت میدونید اگه در کنار هم هماهنگ بشن و هر کس سر جایش قرار بگیره چی میشه؟ من که بدلایلی که مفصله نتونستم کاری در این زمینه بکنم.
مجموعه اعضای مانشت ظرفیت بالقوه ای دارند . خیلی دوست داشتم ساز و کاری ایجاد کنم که هم در تحصیل هر کس در جایگاه خودش قرار بگیره و هم دیگه در رشته ها و گرایشهای مختلف کامپیوتر کسی دغدغه کار نداشته باشه. اگر میشد
بزرگترین مجموعه مهندسی این مملکت میشد .
موانعی بود که من نتونستم. راستش کمکی هم نشد. اون اوایل هم پیشنهادش را بصورت انجمن مهندسین مانشت دادم و میتونست با زیاد شدن اعضاء بزرگ بشه ولی اقدامی نشد بدلایلی ....
بهر حال آرزو بر جوانان و جوانان قدیم و جوانان جدید عیب نیست.
Big Grin


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , SaMiRa.e , Nima Masghadi , saaraa , شاپری , azad_ahmadi , nina69 , maedeh , ماه بانو , Pakzad
ارسال: #۲۲
۱۵ اسفند ۱۳۹۱, ۱۲:۳۸ ق.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
(۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۲۵ ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  موانعی بود که من نتونستم. راستش کمکی هم نشد. اون اوایل هم پیشنهادش را بصورت انجمن مهندسین مانشت دادم و میتونست با زیاد شدن اعضاء بزرگ بشه ولی اقدامی نشد بدلایلی ....
یادش بخیر رئیسم می گفت پیشنهادات رو میشه هر زمانی مطرح کرد ولی در هر زمانی نمیشه اجرا کرد. گاهی یک پیشنهاد خیلی خوب در نظام سازمانی الان اگر اجرا بشه پاسخ نمی گیره اما شاید خیلی بعدتر زمان اجراش فرا برسه و اون موقع هست که تبدیل میشه به یک پیشنهاد سازنده . می گفت پیشنهادات باید حتما ثبت بشن و پیشنهادات گذشته هر از چند گاهی بازبینی بشن شاید زمان اجراشون فرارسیده باشه. جسارتا الان پتانسیل مانشت تغییر کرده اگر فکر می کنید دوباره مطرح کردن پیشنهادتون ممکنه با استقبال بیشتری روبرو و به اقدام نزدیک بشه و اگر صلاح می دونید دوباره مطرح کنید
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۳
۱۵ اسفند ۱۳۹۱, ۱۲:۴۷ ق.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
(۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۳۸ ق.ظ)good-wishes نوشته شده توسط:  
(15 اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۲۵ ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  موانعی بود که من نتونستم. راستش کمکی هم نشد. اون اوایل هم پیشنهادش را بصورت انجمن مهندسین مانشت دادم و میتونست با زیاد شدن اعضاء بزرگ بشه ولی اقدامی نشد بدلایلی ....
یادش بخیر رئیسم می گفت پیشنهادات رو میشه هر زمانی مطرح کرد ولی در هر زمانی نمیشه اجرا کرد. گاهی یک پیشنهاد خیلی خوب در نظام سازمانی الان اگر اجرا بشه پاسخ نمی گیره اما شاید خیلی بعدتر زمان اجراش فرا برسه و اون موقع هست که تبدیل میشه به یک پیشنهاد سازنده . می گفت پیشنهادات باید حتما ثبت بشن و پیشنهادات گذشته هر از چند گاهی بازبینی بشن شاید زمان اجراشون فرارسیده باشه. جسارتا الان پتانسیل مانشت تغییر کرده اگر فکر می کنید دوباره مطرح کردن پیشنهادتون ممکنه با استقبال بیشتری روبرو و به اقدام نزدیک بشه و اگر صلاح می دونید دوباره مطرح کنید
طرحش که میشه کرد ولی موانعی برای اجرایش هست. مثلا" ساده ترینش اینه که الآن تعداد اعضاء خیلی زیاد شده اند. دومیش رکود حاکم در کشور هست و فکر میکنم تا بعد از انتخابات باشه . یه مشکلات خصوصی هم داره مثل موضوعات ثبت قانونی مانشت و ....


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes
ارسال: #۲۴
۱۵ اسفند ۱۳۹۱, ۰۱:۰۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ۰۱:۴۵ ب.ظ، توسط azad_ahmadi.)
پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
البته با مدیر نبودن آقای علیخانی چیزی تغییر نمی کنه!!!! چون ما کلا Fardad-A رو بعنوان Super Moderator تو حافظه فقط خواندنی مون ذخیره کردیم. Smile . تنها رنگ نام کاربریش از صورتی به آبی تغییر می کنه که این هم به بزرگی خودمون می بخشیمش.Tongue

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A
ارسال: #۲۵
۱۶ اسفند ۱۳۹۱, ۰۶:۳۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۰۱:۲۱ ب.ظ، توسط Somayeh_Y.)
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
من اینجا از آقای دکتر تنهایی درخواست میکنم با بازنشستگی موقتی آقا فرداد موافقت کنند. البته در فرهنگ ما متاسفانه اشتباهی که وجود داره، اینه که بازنشستگی = از کار افتادگی میدونیم.در حالیکه فرد بازنشسته کوهی از تجربه همراهش هست، و باید بیشتر از دانش و مهارتش استفاده بشه اما به شیوه ای دیگه.

سایر مدیران هم لطف کنند حالا که آقا فرداد گفتن کمک می کنند و ما هم سعی می کنیم یه کمی، فقط یه کمی مدیر جدید رو کمتر اذیت کنیم Wink یک نفر این جسارت و جرات رو بخرج بده و پست اقا فرداد رو ازش تحویل بگیره این بنده خدا رو بفرستید دنبال زندگیش، واقعا من موندم روزهای ایشون چند ساعته هست، من یه پست چهار خطی میخوام بزنم، کلی ازم وقت میگیره، اما اغلب که میام مانشت می بینم ایشون پست های یه صفحه ای زده، واقعا موندم اینا رو کی می نویسند؟ توی خواب Big Grin

بنظرم الان موقعیت مناسبی هست برای ایجاد برخی تغییرات بنیادی. مانشت به هدفش یعنی "عدالت آموزشی" رسیده. الان اینجا آرشیو مناسبی از مطالب مشاوره ای و درسی بایگانی شده و برای فردی که بخواد در کنکور ارشد موفق بشه کافی هست. وقتشه مسیر تازه ای تعریف بشه، حضور کاربران دانشجو یا فارغ التحصیل کارشناسی ارشد پر رنگ تر بشه و اینجا از اون حالت صرفا کنکوری در بیاد.

البته اجرایی کردن هدف جدید قطعا محدودیت ها و مشکلاتی رو به همراه داره که اینا رو پدر خانواده بهتر میدونه. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده مانشت منتظر رای و نظر پدر خانواده هستم در این باره. ( حالا فکر کن الان دکتر تنهایی هم بیان و بگن که میخوان استعفا بدهند. خانواده از هم می پاشه Big Grin )
پستم رو با یه دعا تموم میکنم
الهی که سایه پدر بر سر همه خانواده ها باشه Smile
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: آرمین , nina69
ارسال: #۲۶
۱۶ اسفند ۱۳۹۱, ۰۶:۵۴ ب.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
بنظرم کارها باید تقسیم بشه .
باید یه سری مدیر سطح میانی تعریف بشه که دارای توانایی های کمتر از خود آقا فرداد و بیشتر از مدیران فعلی باشه .
با این شیوه تقسیم کار مدیریت منظم تر و فشار روی مدیران کمتر خواهد شد .

من بارها این پیشنهاد رو داده ام !!

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , SaMiRa.e , شاپری
ارسال: #۲۷
۱۸ اسفند ۱۳۹۱, ۱۰:۱۳ ب.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
(۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ۰۸:۰۴ ب.ظ)barca نوشته شده توسط:  در کل در اینجا هم فرداد حق داره بگه که می خوام بازنشست بشم و هم کاربرا حق دارند که ازش بخوان منصرف بشه!
الان چندمین بار که آقا فرداد این موضوع و مطرح می کنند.شاید کاربرا هم باید به خواسته ی ایشون توجه کنن...شاید یکی نتونه واسه همیشه اینجا بمونه...

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۸
۱۸ اسفند ۱۳۹۱, ۱۱:۳۲ ب.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
(۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۱۳ ب.ظ)mosaferkuchulu نوشته شده توسط:  
(18 اسفند ۱۳۹۱ ۰۸:۰۴ ب.ظ)barca نوشته شده توسط:  در کل در اینجا هم فرداد حق داره بگه که می خوام بازنشست بشم و هم کاربرا حق دارند که ازش بخوان منصرف بشه!
الان چندمین بار که آقا فرداد این موضوع و مطرح می کنند.شاید کاربرا هم باید به خواسته ی ایشون توجه کنن...شاید یکی نتونه واسه همیشه اینجا بمونه...

یکی مثل من دوست دارم آقا فرداد باشه ، اما فقط دوست دارم! این آقا فرداد هست که تصمیم گیرنده هست . پیشنهاد من بودن ایشان اما تقسیم کارهSmile

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۹
۱۹ اسفند ۱۳۹۱, ۰۱:۰۵ ق.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
(۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۳۲ ب.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  
(18 اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۱۳ ب.ظ)mosaferkuchulu نوشته شده توسط:  
(18 اسفند ۱۳۹۱ ۰۸:۰۴ ب.ظ)barca نوشته شده توسط:  در کل در اینجا هم فرداد حق داره بگه که می خوام بازنشست بشم و هم کاربرا حق دارند که ازش بخوان منصرف بشه!
الان چندمین بار که آقا فرداد این موضوع و مطرح می کنند.شاید کاربرا هم باید به خواسته ی ایشون توجه کنن...شاید یکی نتونه واسه همیشه اینجا بمونه...

یکی مثل من دوست دارم آقا فرداد باشه ، اما فقط دوست دارم! این آقا فرداد هست که تصمیم گیرنده هست . پیشنهاد من بودن ایشان اما تقسیم کارهSmile

ما هم دوست داشتیم شما بمونید.واسه چی تقسیم کار نکردید؟Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Masoud05 , azad_ahmadi
ارسال: #۳۰
۱۹ اسفند ۱۳۹۱, ۰۱:۵۱ ق.ظ
RE: پیامها و ایمیلهایی که گاهی پاسخ داده نمیشوندو بازنشستگی مدیرکل
(۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ۰۱:۰۵ ق.ظ)mosaferkuchulu نوشته شده توسط:  ما هم دوست داشتیم شما بمونید.واسه چی تقسیم کار نکردید؟Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
ایشون که فرصت مطالعاتی هستند و برمی گردند!Smile همین جوری که حقوق نمیدیم دوستان برن فرصت مطالعاتی برنگردن CoolTongue

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Masoud05 , mosaferkuchulu


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  سوالات آزمونهای کارشناسی ارشد با پاسخ تشریحی sima84 ۰ ۲,۲۱۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  ساختمان داده و پایگاه داده پارسه امیدوار ۴ ۳,۹۹۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  پرسش و پاسخ و بحثهای مدیران در مورد امور جاری مانشت Fardad-A ۴,۸۰۶ ۴۴,۶۶۸ ۰۳ دى ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05
  تفکیک سوالات پاسخ درست بر اساس هر درس Distance ۰ ۲,۶۹۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Distance
  پاسخ کنکور ارشد ۹۵ ا یتی parving ۰ ۱,۵۷۷ ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۱:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: parving
  پاسخ تشریحی کنکور ارشد ۹۶ ای تی Mis.faraji@yahoo.com ۱ ۴,۷۴۵ ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ۰۴:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: parving
  پاسخ به چند سوال مبهم Mr.R3ZA ۲ ۲,۸۸۴ ۰۲ تیر ۱۳۹۷ ۰۱:۲۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Mr.R3ZA
  پاسخ های تشریحی poneh35 ۰ ۱,۷۶۱ ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۱۳ ق.ظ
آخرین ارسال: poneh35
  پاسخ تشریحی سوالات سیستم عامل پیشرفته -دکتری ۹۱ Farid_Feyzi ۲ ۷,۴۴۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۴۸ ق.ظ
آخرین ارسال: b.kiani
  پاسخ به سوالات دو گرایش یک رشته Save Him ۱ ۱,۹۰۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: The BesT

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close