(۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۵۴ ب.ظ)RASPINA نوشته شده توسط: خیلی با حال میشه. مخصوصا اگه پس نگیره و مثل مانکن ها وایسید جلوی مغازه
کاش این کار را بکنید .اصلا فرهنگ سازی تو پس دادن جنس خراب را شما رواج بدید
صبح ساعت ۹ بردم پس دادم. فکر کنم دشتِ اولش شد! اصلاً خدائیش ناراحت خوابیدم نه به خاطر ۷-۶ تومن به خاطر اینکه بهم کلک زده بودند. مگه ممکنه صاحب مغازه ندونه نارنگیهاش سرما زده هستند. بهش گفتم شما پرسیدید کدوم رو بدم، منم گفتم اونی که بهتره نه اونی که فقط پوسته. شاگردش گفت یعنی چی فقط پوسته؟ منم یکی در آوردم گفتم بذار باز کنم تا متوجه بشی. بعد صاحب مغازه یا چون مشتری اونجا بود نخواست بپرن یا خودش میدونست نارنگیهاش چه گندی هستند یا از قیافهم فهمید اعصابم خورده گفت نه داداش دوست نداری خب پس میگیریم ازت ولی نارنگی جنوب هم هست میخوای از اونا بدم. هر چند مثل اینا شیک و پیک نبودند ولی این بار عمداً اول یدونه باز کردم که هم دوبار گول نخورده باشم هم صاحب مغازه بدونه که از مشتری سلب اعتماد کرده. دیدم بدک نیست و شیرین هم هست، قبول کردم. از طرفی هم میومدم دانشگاه دیگه وقت نبود ببرم خونه بذارم، همه رو چپوندم توو کولهم الان گذاشتم یخچال :دی نمیدونم چی بهشون میزنن دستم به طور غیرطبیعی شدیداً بوی نارنگی میده!
امکانِ اینکه دو بار گول بزنند هم هست. یه بار توو یه سایتی گزارش این بازرس و اینا که میرن شکایات رو بررسی میکنند رو نوشته بود. پاساژ موبایل علاالدین که پیشنهاد میکنم هیچ وقت پاتون رو نذارید. چیزای عجیب غریبی نوشته بود. مثلاً به یه خانومه، یه روغن مانندی رو ۱۵۰ هزار فروخته بودند به اسم چی چیِ نانو! که صفحهی موبایلت رو باهاش پاک کنی فلان میشه! یا یه مغازه بود که گوشی آیفون دسته دوم انداخته بود به چند نفر. بعد اونا هم شکایت کرده بودند. رفته بودند مغازه دیده بودند یه نفر دیگه هست و گفته بود که من تمام وسایل این مغازه رو اخیراً از صاحب قبلی خریدم و اینا، ولی اوکی براتون عوض میکنم و یکی نو داده بود. بعد از چند روز دیده بودند اینم باز کار کرده هست! ظاهراً شگردشون این بوده ولی اینجوری که بووش میومد پلمپ که نه حتی جریمه هم نکرده بودند و صرفاً گفته بودند گوشی نو باید بدی! یعنی ۲۰۰۰ بار هم این کار رو بکنه و ۲۰ بار متوجه بشن، فقط اون ۲۰ بار باید گوشی تازه بده!