زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۱۱:۱۱ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

رابطه نماز با موفقیت

ارسال: #۱۶
۱۲ مهر ۱۳۹۰, ۱۰:۴۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۸ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
RE: رابطه نماز با موفقیت
(۱۱ مهر ۱۳۹۰ ۰۴:۴۶ ب.ظ)ساره نوشته شده توسط:  جالبه چند سال پیش یه دانشمند دیگه به این نتیجه رسیده بود کشیدن مسح سر باعث جلوگیری از دیوانگی میشه ..
بابا !!

من نشنیدم که مسح باعث جلو گیری از دیوانگی می شه ولی اگه متن زیر رو بخونید متوجه می شید که بارهای الکترو مغناطیس در بدن در برخی مناطق تمرکز بیشتری دارن که باید دفع بشن و یکی از این مناطق سر هست. و با کشیدن مسح سر‌، اب که خودش یه رساناست اون رو دفع می کنه.

از طرف دیگه از این جهت کفته می شه این مطالب رو یه دانشمند غیر مسلمان کشف کرده که بدونیم اون شخص بدون هیچ تعصب دینی این کار رو کرده و به این نتیجه رسیده.

ما قصد نداریم ادیان دیگه رو بکوبونیم چون اگه اون ادیان با کتاب اصلیشون باشن‌، کتاب و پیامبرشون فرستاده همون خداییه که کتاب و پیامبر ما رو فرستاده ولی مساله اینه که وقتی گفته می شه این اخرین کتابه و کامله یعنی برتری های خودش رو داره و مسلما همه به دنبال بهترینن. و این که این مطالب و کشفیات گفته می شه دلیلی بر اینه که واقعا اگه خدا از انسان خواسته تا کاری رو انجام بده به خاطر خودش بوده نه این که نفعی برای خدا داشته باشه و مطمئنن انسان که عقل و منطق داره براش این که یه کار رو انجام بده که براش دلیل محکم داره خیلی شیرین‌تر و بهتره. هر چند که اگر ما قبول داشته باشیم که واقعا خدا از مادر ما رو بیشتر دوست داره این که دلیل علمی اون چیزی که خدا گفته چیه اون قدر برامون مهم نمی شه همنطور که وقتی یه پزشک دارویی رو تجویز می کنه ازش نمی خوام که کاملا تشریح کنه که این داره به چه صورت برامون مفیده و بیمار ما رو درمان می کنه این مسئله رو نه برای شخص خاص که برای خودم گفتم.
اگه توجه کنید حضرت ابراهیم هم از خدا می خواد که زنده شدن مردگان رو بهش نشون بده و وقتی خدا میگه مگر قبول نداری میگه چرا ولی می خوام یقین پیدا کنم و بیان مسائلی از این دست هم واسه اون یقینه.

ببخشید مطلب طولانی شد.Tongue

-------------------------------------------------------------------
اینم اون مطلبیه که گفتم:

رابطه نماز با میدان مغناطیسی و بارهای الکتریکی

هارولد بور از دانشگاه بیل برای اولین بار با انجام یک آزمایش ساده به وجود میدان مغناطیسی در اطراف موجود زنده پی برد و بعد متوجه شد که این میدان در بدن انسان نیز وجود دارد.

تشکیل میدان مغناطیسی بدن:
همانطور که می دانید، در بدن ما میلیونها عصب وجود دارد که کار انتقال پیام در بدن ما بوسیله تحریک الکتریکی این عصبها صورت می گیرد. در اثر شارش بار در اطراف آنها، در بدن ما یک میدان تشکیل می شود و میدان بدن ما در اثر فعالیت همزمان میلیونها عصب به وجود می آید.


امواج مغزی:
دستگاه موج نگارمغز چهار نوع منحنی ازامواج مغزی را ارائه می دهد که عبارتند از: آلفا، بتا، دلتا و تتا.

ریتمهای دلتا کندترین امواج مغزی با تناوب ۱ تا ۳ دور در ثانیه بوده و اغلب در خواب عمیق ظاهر می شوند. ریتمهای تتا که دارای تناوب ۴ تا ۷ دور در ثانیه می باشند و به خلق و خوی بستگی دارند. ریتمهای آلفا که دارای تناوب ۸ تا ۱۲دور در ثانیه می باشد و در اوقات تفکر، تامل آزاد رخ داده و در صورت تمرکز حواس قطع می شوند. و بالاخره ریتمهای بتا با تناوب ۱۳ تا ۲۲ دور در ثانیه، ظاهرا منحصر به نواحی جلویی مغز، یعنی جایی که فعالیتهای پیچیده مغز رخ می دهد می باشند.


میدان مغناطیسی بدن و امواج مغزی در معرض خطر:
حتما تا به حال درباره خطرات گوشیهای موبایل یا زندگی در نزدیکی نیروگاه های برق چیزهایی شنیده اید. بنابر تحقیقات پرفسورلای، امواج مغناطیسی خارجی که از نیروگاه های برق یا وسایل برقی مثل سشوارو ... ساتع می شود، به DNA سلولهای مغزی آسیب می رساند و قابلیت ترمیم را در آنها از بین می برد. میدانهای مغناطیسی خارجی علاوه بر آسیب به DNA مغز اثر منفی دیگری به بدن دارند. این میدانها باعث اختلال در میدان مغناطیسی طبیعی بدن می شوند. همانطور که می دانید نزدیک به ۷۰% از بدن ما را آب فرا گرفته است و مولکولهای آب به صورت دو قطبی هستند و زمانی که ما در معرض یک میدان مغناطیسی خارجی قرار می گیریم، این مولکولها در جهت آن میدان قرار می گیرند و این پدیده باعث می شود، نظم میدان مغناطیسی ما به هم بریزد.

علاوه بر عوامل خارجی یکسری عوامل داخلی نیز وجود دارند که باعث می شوند اختلال در میدان بدن ایجاد شود. مهمترین آنها بارهای الکتریکی هستند که هنگام شارش بار در عصب، در اطراف آن به وجود می آیند و به صورت الکتریسته ساکن در بافتهای بدن ذخیره می شوند و میدانی که در اطراف این بارها به وجود می آیند در میدان بدن ایجاد خلل می کنند. این بارها به خصوص در نقاطی که تراکم اعصاب بیشتر است ذخیره می شوند و به دلیل این که هم تراکم زیادی دارند و هم در نزدیکی عصبهای بیشتر و مهمتری قرار دارند، برای بدن به شدت مضر هستند. از جمله این نقاط ناحیه سر، دستها و قسمت مچ پا به پایین است.

در بین این سه قسمت، سر اهمیت ویژه ای دارد. چون بارهای ذخیره شده در آن علاوه بر ایجاد خلل در میدان مغناطیسی بدن، باعث اغتشاش در امواج مغزی نیز می شوند.

به ظاهر ما روزانه تنها دقایقی را در معرض میدان مغناطیسی هستیم. مثل موبایل، سشوار و... اما در طول دوران زندگی خود در معرض میدان مغناطیسی بسیار قوی هستیم وآن میدان مغناطیسی زمین است.

نماز و میدان مغناطیسی:
آنگونه که از تصاویر به دست آمده از میدان مغناطیسی زمین پیداست، به طور شگفت انگیزی اگر انسان در هر نقطه ای از زمین رو به قبله بایستد، میدان مغناطیسی بدنش بر میدان مغناطیسی زمین منطبق می گردد و در مدتی که در نماز است میدان بدنش منظم می شود.

نماز وبارهای الکتریکی:
همان طور که قبلا اشاره شد، بارهای زائدی که در اثر تحریکات الکتریکی اعصاب به وجود می آیند هم شبیه میدان بدن بر امواج مغزی اثر سوء دارند. این اثرات در نواحی که اعصاب در آن تحرک بیشتری دارند، خطرات جدیتری ایجاد می کنند. و باید هر چه سریعتر از آن نواحی دور شوند.

به طرز حیرت آوری می بینیم که این نواحی، دقیقا نواحی هستند که در وضو شسته می شوند( سر، دست، مچ پا به پایین) و بنابر تحقیقات صورت گرفته، بهترین راه دفع این بارهای زائد، استفاده از یک ماده رساناست. سریعترین و ارزانترین و بی ضررترین ماده برای این کار، آب است. جالب این جاست که آب هر چه خالص‌تر باشد، سریعتر بارهای ساکن را از بدن ما به اطراف گسیل می دهد و هیچ مایعی مثل آب خالصی که در وضو به انسانها سفارش شده این اثر را ندارد.

خوب مثل این که دوستان بد برداشت کردند.همونطور که گفتم این حرفا واسه این نیست که بگم نماز بخونید که سردرد نگیرید!!!! یا مسائلی از این دست.
منظور این بود که خدا تمام اون چه رو که میگه از روی دلیله و مطمئنن از اون جایی که بهترین‌ها رو واسه بنده هاش می خواد ازشو خواسته یه سری کارها رو انجام بدن.ولی همونطور که دوستان گفتن واسه نماز خوندن دلیل و مدرک لازم نیست همین که ما میدونیم این مطلب رو خدایی گفته که خوب بنده هاش رو می خواد کافیه واسه انجام هر کاری دلیل علمی لازم نیست ولی دلیل یقین رو بیشتر می کنه.خوب حتما دوستان به اون یقین رسیدند ولی خوندن این مطلب واسم جالب بود همونطور که وقتی مستنداتی رو راجع به خلقت بعضی چیزا می بینم انگشت به دهن می مونم واقعا باید گفت:تبارک الله احسن الخالقین.
از همه به خاطر اظهار نظر و ارسالاشون ممنونم. Smile

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Bache Mosbat , پشتکار , fatima1537 , silver , parimehraban , Mahbanoo313 , baran
ارسال: #۱۷
۱۲ مهر ۱۳۹۰, ۱۱:۳۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۹ ب.ظ، توسط Bache Mosbat.)
رابطه نماز با موفقیت
نمازت توشه‌ی راه دراز است -------------------- ولی او از نمازت بی نیاز است
عطار

الهی و خلّاقی و حِرزی و مَوئلــی اِلیکَ لَدَی الاِعسارِو الیُسرِ اَفزَعُ
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: پشتکار , baran
ارسال: #۱۸
۱۳ مهر ۱۳۹۰, ۱۲:۱۴ ق.ظ
RE: رابطه نماز با موفقیت
(۱۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۰۲ ق.ظ)sasanlive نوشته شده توسط:  و اگر هم ما مزاحی میکنیم جهت عوض کردن حال و هوای دوستانه که ۲۵ ساعت در روز درس رو نابود میکننTongue.

افرین به همه چه پشتکاری Tongue اون یه ساعت اضافی رو فکر کنم واسه فرداشه Big Grin

فکر کنم ارسام جنجالی بود.اگه منظورم رو بد بیان کردم معذرت می خوام.از کسی هم دلخور نیستم .Smile
از همه دوستان و دکتر برای ارسال و اظهار نظرشون ممنونم.
امیدوارم منم مثل شما به اون یقین برسم(البته کار سختیه شما دعا کنید واسم)

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sasanlive , Bache Mosbat , mamat
ارسال: #۱۹
۱۳ مهر ۱۳۹۰, ۰۱:۳۳ ق.ظ
رابطه نماز با موفقیت
(۱۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۰۲ ق.ظ)sasanlive نوشته شده توسط:  البته جناب دکتر ما هیچوقت قصد جسارت یا مسخره کردن کسی را نداشتیم و انسان خیلی باید حقیر باشه که بخواد کسه دیگه رو مسخره کنه.
منظور من فرد خاصی نبوده. من خیلی کلی مطالبم رو بیان کردم.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sasanlive
ارسال: #۲۰
۲۶ مهر ۱۳۹۰, ۰۱:۱۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۰۷ ق.ظ، توسط Lantern.)
RE: رابطه نماز با موفقیت
روی به محراب نهادن چه سود / دل به بخارا و بتان طراز
ایزد ما وسوسه‌ی عاشقی / از تو پذیرد نپذیرد نماز

اگر تنها ترین تنهایان شوم باز هم خدا هست، او جانشین تمام نداشتن های من است‎
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۱
۲۷ مهر ۱۳۹۰, ۱۲:۳۵ ق.ظ
رابطه نماز با موفقیت
امروز یکی از دوستام میگفت تا ارشد قبول شم نماز میخونم البته فکر کنم شوخی میکرد

drink 8 glasses of water a day

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: - rasool - , Mänu
ارسال: #۲۲
۱۲ آبان ۱۳۹۰, ۰۱:۴۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ۰۱:۴۷ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
RE: رابطه نماز با موفقیت
خدا: بنده‌ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.
بنده: خدایا‌! خسته ام! نمی توانم.
خدا: بنده‌ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.
بنده: خدایا‌! خسته‌ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.
خدا: بنده‌ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان
بنده: خدایا سه رکعت زیاد است
خدا: بنده‌ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان
بنده: خدایا‌! امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد؟
خدا: بنده‌ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله
بنده: خدایا! من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!
خدا: بنده‌ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله
بنده: خدایا هوا سرد است! نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم
خدا: بنده‌ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم
بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد
خدا: ملائکه‌ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته‌ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده
ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم‌، اما باز خوابید
خدا: ملائکه‌ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست
ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!
خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده‌ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد
ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟
خدا: او جز من کسی را ندارد…شاید توبه کرد…
بنده‌ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد‌ها خدا داری.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: موج , Bache Mosbat , SarahArshad , firouzi.s , Fardad-A , - rasool - , golce , mojgan , Masoud05 , sina_bhh , Parva , najme60 , mamat , Lantern , erkin , hossein63 , پشتکار , maryami , parimehraban , nina69 , Mahbanoo313 , baran
ارسال: #۲۳
۱۳ آبان ۱۳۹۰, ۱۲:۲۵ ق.ظ
رابطه نماز با موفقیت
خدایا عقیده‌ی مرا از دست عقده هایم مصون بدار ...

الهی و خلّاقی و حِرزی و مَوئلــی اِلیکَ لَدَی الاِعسارِو الیُسرِ اَفزَعُ
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mosaferkuchulu , firouzi.s , SORUSH , Fardad-A , انرژی مثبت , good-wishes , Mahbanoo313 , baran
ارسال: #۲۴
۱۴ آبان ۱۳۹۰, ۰۴:۲۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ۰۴:۲۹ ب.ظ، توسط nasogh.)
RE: رابطه نماز با موفقیت
من رقص دختران هندی را از نماز پدر و مادرم بیشتر دوست دارم‌، زیرا آنان از سر عشق می رقصند و اینان از سر ترس نماز میخوانند .
دکتر شریعتی

چارلی چلپلین میگه :
همه چیز آخرش خوبه . اگه خوب نشد ، هنوز آخرش نشده .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SORUSH , baran
ارسال: #۲۵
۱۵ آبان ۱۳۹۰, ۰۱:۳۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ آبان ۱۳۹۰ ۰۲:۴۲ ب.ظ، توسط پشتکار.)
رابطه نماز با موفقیت
من دوست نداشتم نظری بدم ولی...
برام جالبه که ما همش سنگ غربی‌ها رو به سینه می زنیم و از اونها بعنوان انسانهای موفق یاد می کنیم و خودمون رو شکست خورده می دونیم ولی خودمون حتی اونها رو الگوی خودمون هم قرار نمی دیم.
من کار به خوبی و بدی های اونها ندارم. عقیده شخصیم اینه که اگه کسی خصلت خوبی داشت و انسان دوستانه بود تحصینش کنم. و خصلتهایی که شنیدم رو دوست دارم در خودم پیاده سازی کنم.
مثلا اونها به هم توهین نمی کنند.
اونها نظم و انضباط کاری دارند
شخصیت انسانها رو احترام می کنند.
.
.
.
ولی ما فقط حرف میزنیم.
بهتر نیست بیاییم یه ذره روی خودمون کار کنیم تا اینکه تو این تاپیک فقط حرف خودمون رو به کرسی بنشونیم؟؟؟
آری دوستان من
آنها اهل عملند و ما اهل حرف!!!
نظم خیلی مهمه که اونها دارند ولی ما نداریم.
حالا ما حدیث امام علی داریم که می فرمایند اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم و اونها همین حدیث رو بهش عمل می کنند.
زمانی حرفمون خریدار داره که اهل عمل باشیم.
من کاری ندارم کسی دین داره یا نه ولی خیلی مهمه که اینجا فقط همه داریم حرف میزنیم.
بهتره کمی به خودمون بیاییم و تا می تونیم حرفهامون رو در عمل پیاده سازی کنیم...
.
.
.
فقط تنها دردم اینه که اونها دارند ارزشهای ما رو به کار می گیرند و بهشون عمل می کنند ولی ما فقط حرف می زنیم و به هم توهین می کنیم...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: firouzi.s , hossein63 , Maryam-X , baran
ارسال: #۲۶
۱۵ آبان ۱۳۹۰, ۰۳:۴۴ ب.ظ
رابطه نماز با موفقیت
همواره رفتن گاه طی مسیر نیست...
گاه ماندن و لحظه ای نگاه به جا پای مانده، از انعکاس رفتنها و رفتنها.....
گاه شاید بتواند برانگیزد آنچه که باید برانگیخته شود.!

تنها تعمق در کارهاست که می تواند ما را به جلو ببرد نه جمع کردن حقایق!
آلبرت انیشتین
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۷
۱۵ آبان ۱۳۹۰, ۰۷:۰۸ ب.ظ
RE: رابطه نماز با موفقیت
(۱۴ آبان ۱۳۹۰ ۰۴:۲۷ ب.ظ)nasogh نوشته شده توسط:  من رقص دختران هندی را از نماز پدر و مادرم بیشتر دوست دارم‌، زیرا آنان از سر عشق می رقصند و اینان از سر ترس نماز میخوانند .
دکتر شریعتی
ببخشید که می پرسم: ولی خواستم درخواست کنم منبع این جمله تون از دکتر شریعتی را هم بفرمایید.
نمیدونم چرا ولی کمی باورش مشکله. استاد محمد تقی شریعتی(پدر دکتر) فرد عامی و بیسوادی نبوده.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: پشتکار , hossein63 , good-wishes , Mahbanoo313
ارسال: #۲۸
۱۶ آبان ۱۳۹۰, ۰۶:۳۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ آبان ۱۳۹۰ ۰۶:۳۵ ب.ظ، توسط deledivouneh.)
RE: رابطه نماز با موفقیت
و من اعرض عن ذکری فان له معیشتا زنکا

خداوند عز و جل می فرماید هر کس از ذکر من غافل باشد روزگار او تنگ می شود.

ان الصلاة تنها عن الفحشا و المنکر ولذکر الله الاکبر

و بزرگترین عبادت نماز است.پس آن را سبک نشماریم.واقعا هر رکعت ۱ دقیقه باشه کلا ۱۷ دقیقه تو روز حتی برای خوف هم باشه نه برای رجا،ارزششو نداره؟؟؟

در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم
عاشق نمی‌شوی که ببینی چه می‌کشم

با عقل آب عشق به یک جو نمی‌رود
بیچاره من که ساخته از آب و آتشم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Parva
ارسال: #۲۹
۱۸ آبان ۱۳۹۰, ۰۸:۴۵ ب.ظ
RE: رابطه نماز با موفقیت
شریعتی و مطهری و طالقانی و ... را دوست دارم چون آدمهای خوبی بودند و نیتشون کمک به زنده شدن اسلام واقعی بود و هیچکدام معصوم نبودند و به هرحال ممکنه حرف یا عمل اشتباهی داشته باشند .

و ما نباید از جملات دیگران سوء استفاده کنیم .اونها رو بنفع خودمون تفسیر کنیم .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , Bache Mosbat , انرژی مثبت , Lantern , good-wishes , Mahbanoo313
ارسال: #۳۰
۱۹ آبان ۱۳۹۰, ۰۲:۲۱ ق.ظ
Star رابطه نماز با موفقیت
پروردگار در حدیث قدسی می‌فرماید: به بندگان من بگو آن اشخاصی که به محبت من متوجه هستند، اگر در اثر عبادت من با یک کسی معاشرت نکنند؛ به آن‌ها ضرری وارد نخواهد شد.
پروردگار می‌فرماید: چرا این شخص نماز را تند می‌خواند؟! مگر رفع شداید و حوائج او و قضای حاجات او در دست کسی غیر از من است؟!
امیرمومنان فرمودند: اگر مومن، دنیا را مانع از آخرت خودش قرار بدهد؛ پروردگار او را از هر دو باز می‌دارد.
حضرت اباعبدالله (ع) می‌فرماید: «و ما الذی فقد من وجدک» خدایا کسی که تو را دارد، چه کم دارد؟!
کتاب زملک تا ملکوت/ سخنان اخلاقی مرحوم آیت الله حق شناس تهرانی

اگر تنها ترین تنهایان شوم باز هم خدا هست، او جانشین تمام نداشتن های من است‎
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , ملیکا , parimehraban , najme60 , Mohammad WR10


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  ترجمه نماز ترجمه نماز ۰ ۹۳۱ ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: ترجمه نماز
  نظر در رابطه با استاد داور علیصا ۰ ۱,۴۳۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۶:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: علیصا
  دلایل شکست پروژه های CRM و راههایی برای موفقیت آنها m2m3m92 ۰ ۲,۲۴۵ ۱۹ دى ۱۳۹۷ ۰۴:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: m2m3m92
  سمینار موفقیت دکتر شاهین فرهنگ m.abbaszadeh1995 ۳ ۳,۳۹۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: m.abbaszadeh1995
  رابطه n~1 Mr.R3ZA ۰ ۱,۷۲۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۵ ق.ظ
آخرین ارسال: Mr.R3ZA
  توصیه های مهم در رابطه با انتخاب رشته (مهم) Happiness.72 ۰ ۱,۹۳۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: Happiness.72
  رابطه چند به یک somayeh afsh ۰ ۱,۵۳۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: somayeh afsh
  حل رابطه جایگذاری با تکرار rahkaransg ۱ ۱,۹۴۲ ۱۷ دى ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: rahkaransg
  جواب رابطه های بازگشتی rahkaransg ۰ ۱,۶۶۸ ۱۴ دى ۱۳۹۶ ۱۲:۲۴ ق.ظ
آخرین ارسال: rahkaransg
  تقسیم در جبر رابطه ای Ella ۱ ۲,۰۰۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰ ق.ظ
آخرین ارسال: Ella

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close