زمان کنونی: ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۲:۴۴ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

تحریم گوگل و یوتیوب از سوی تمام مسلمانان جهان

ارسال: #۱۶
۰۳ مهر ۱۳۹۱, ۰۴:۵۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۵:۱۵ ب.ظ، توسط follower.)
RE: تحریم گوگل و یوتیوب از سوی تمام مسلمانان جهان
(۰۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۴:۲۶ ب.ظ)admin نوشته شده توسط:  در مورد تحریم باید جایگزین‌های موفقی وجود داشته باشه، وقتی تمامی دوستان و آشنایان از سرویس‌های گوگل استفاده می‌کنن تحریم بیشتر شبیه طنز می‌مونه.
گوگل درآمد خاصی از ایران نداره، چون به صورت رسمی هیچ قرارداد تبلیغاتی‌ای از این کشور نداره، اندک تبلیغاتی که به زبان فارسی زده می‌شه هم از طرق غیرمجاز و خارج از ایران هست و خود گوگل هم گرفتن چنین تبلیغات‌هایی رو خیلی اجازه نمی‌ده.
تحریم گوگل از جانب ایرانی‌ها، اندکی از هزینه‌های روزانه گوگل برای پهنای باند رو کم می‌کنه.

در مورد جایگزین های موفق :وجود جایگزین های موفق بی شک برای کنار گذاشتن هر چیزی در صورت نیاز به آن ضروری است اما این حرف شما زمانی صحیح است که این اقدام، اقدامی دائمی باشد. جایگزین های موقت هم که نیاز به معرفی ندارند...
در مورد درآمد : حتما با سازوکار بورس و ارزش سهام شرکت ها آشنا هستید و قطعا می دانید که چنین حرکت های همگانی چقدر تاثیر گذار است و هر چه دامنه ی حرکت گسترده تر باشد تاثیر آن بیشتر است. (نمی خواهم وارد بحث های سیاسی شوم و از شما معذرت می خواهم که این مثال را می زنم. زمانی که ایران کشورهای اروپایی را در خصوص فروش نفت تحریم کرد چه اتفاقی افتاد؟ آن موقع هم خیلی ها چنین کاری را طنزگونه می دانستند. به هر حال طولی نکشید که ... حتما ادامه ی آن را می دانید...)
اما در خصوص تحریم ایران : همان طور که عرض شد این یک اقدام بین المللی است و تمامی مسلمانان جهان در آن شرکت دارند. در این خصوص یک سوال از شما دارم : " چرا گوگل (بنا به گفته ی شما) علی رغم این که هیچ درآمدی از ایران عایدش نمی شود و سرویس دهی به ایران فقط برایش هزینه آور است، در راستای همان سیاست تحریم، ایران را تحریم نمی کند؟"

(۰۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۴:۳۹ ب.ظ)babakk نوشته شده توسط:  
(03 مهر ۱۳۹۱ ۰۳:۵۳ ب.ظ)follower نوشته شده توسط:  تحریم ما نشانه ی اعتراضه ولی تحریم اونا نشانه ی عجز و ناتوانی شونه.
بعد با این حرفتون که می فرمایید " آیا باید اینگونه اتفاقاتی بیفته که ما اتحادمون رو نشون بدیم" کاملا موافقم. هر حال در این جور مواقع میشه قدرت این اتحاد رو فهمید. اگر روزی همه ی مسلمانان با هم متحد بشن اون وقت دیگه هیچ کس به خودش اجازه نمی ده که به اعتقادات و مقدساتمون توهین کنه. البته الآن هم موقعیت خوبیه برای نشان دادن این اتحاد...

تحریم وقتی معنی پیدا میکنه که شما اینقدر قدرت داشته باشی کلا ازش استفاده نکنی. نه اینکه ۲ روز استفاده نکنی بعد دوباره استفاده کنی.اگه وقعا این سایت علیه اسلامه خوب استفاده ازش بر شما حرام میشه پس چرا دوباره استفاده میکنی؟
کدوم اتحاد؟ اکثر کشورهای مسلمان تا دیروز با آمریکا همکاری میکردن بر علیه ایران.
اینا همش تبلیغاته. اگه ایران واقعا با عملی مخالفت کنه باید قدرت داشته باشه وقتی تحریم میکنه چیزیو جایگزینش کنه. این قدرت هم وقتی حاصل میشه که بودجه مملکت به درستی تو خود مملکت خرج بشه تا کشور پیشرفت کنه نه اینکه از جیبه مردم در بیاد بره تو جیبه کشورهای دیگه به عنوان باج برای سرپاموندن و کوچکترین چیزو نتونه بسازه و همه رو وارد کنه.
خانه از پایبست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است.
شما یه چیز تو این مملکت پیدا کنین که بر اساس مبانی اسلام اجرا بشه. فقط یه مورد ببینین می تونین پیدا کنین که با هزار کلک لایی کشیده نشه تو مملکت.
فعلا فقط داره به نام دین تو مملکت سوء استفاده میشه.

۱) این یک اقدام مردمی است نه یک اقدام دولتی . فکر کنم این رو متوجه نشدید.
۲) اکثرکشورهای مسلمانی که با امریکا همکاری می کردند کدامند ؟ دوست عزیز این دولت های بعضی کشورهای مسلمان هستند که با امریکا همکاری می کنند والا مردمشان و عقاید مردمشان را داریم در این روزها می بینیم.
۳) وارد بحث های سیاست داخلی نمی شوم و به شما هم پیشنهاد می کنم نشوید. (این اجازه رو ندارم)
۴) اگر دست من بود می گفتم هیچ کس استفاده نکنه برای همیشه ... شما این قدرت رو دارید؟؟؟
۵) جایگزین برای چی ؟ جیمیل ؟ حتما یاهو رو می شناسید...
گوگل هم قدرتش را مدیون کاربرانش است... . فکرش را بکنید یک پنجم کاربران گوگل به سوی سرویس های رقیب سرازیر شود. چه اتفاقی می افتد؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mahbanoo313
ارسال: #۱۷
۰۴ مهر ۱۳۹۱, ۰۲:۱۲ ب.ظ
تحریم گوگل و یوتیوب از سوی تمام مسلمانان جهان
به نظرتون عرضه کننده اگه از یه جایی به بعد تقاضا نداشته باشه با چه وضعی روبرو میشه ؟؟؟

یکی اینو گفت باید بگم ما اگه استفاده نکنیم هیچ فرقیبراشون نداره ما اصن انقدر سرانه استفاده اینترنتمون کمه که تو دنیا به حساب نمایم تو دنیا از احر ۲ ۳ اومیم .. جمعیت ما با احتساب مصرف اینترنمون یک صدم دنیاست اصن استفاده نکنیمم از خداشونه
فیلمم که بسازیم یه سری مردم مذهبی داخل میبینن انقد بی کیفیته لابد
اینکه ناراحتید درست ! اما ریشه ای تر فک کنید ... شرایطو ببینید ..

راهش اینه رسانه قوی داشته باشیم توریست به ایران بیاد محصولاتمون به کشورهای دیگه بره فرهنگمون بره
الان امریکاییا درباره ما فکر خوبی ندارن ما عقب افتاده ایم ! کاری به فیلم ندارم ! اما اگه تورست داشته باشیم مردمشون بیان ایرانو ببینن فیلمهای خوب و با کیفیت بسازیم که مردم دنیا با ایران و ایرانی در ارتباط باشن اونوت اگه دولتی هم بخواد این کارو کنه مردمش نمیذارن
حالا اینکه حالا حالا ها اتفاق نمیافته
با این روند فعلی که ما بخواهیم سایتی که برامون فیلتره بهواییم با وی پی ان بریم یه فیلم ۳ ثانیه ای ببینم ۳ ساعت طول میکشه و نریم ببینیم که نشد راه خل ..
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۸
۰۵ مهر ۱۳۹۱, ۰۲:۴۱ ب.ظ
RE: تحریم گوگل و یوتیوب از سوی تمام مسلمانان جهان
دوستان عزیز اگر می خواهید از نتایج این تحریم آگاه شوید، حتما پست ۱۴ از
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
رو ببینید ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۹
۲۲ فروردین ۱۳۹۲, ۰۳:۴۹ ب.ظ
گوگل
جالبه گوگل ایرانی ها رو در سرچ سایت ها و عکس ها و فیلم ها تحریم نکرده(چون به نفع خودشه و Ranking اون رو بالا میبره) اما جایی که به نفع ماست و چیزی عایدمون میشه ما رو تحریم کرده!
برای مثال نمیتونیم از Android market سابق یا Google play فعلی نمیتوانیم استفاده کنیم.نمیتوانیم از کدها و آموزش های Google.android استفاده کنیم.
چه تحریم حساب شده ای.به این میگن حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی !!! که متاسفانه ظاهرا شعار ماست و با چاپ بنرها و پوستر ها در سطح شهر فقط هزینه میکنیم ولی عمل نمیکنیم.الان که من دو تا Account در Mail server های Gmail دارم و هر موقع هم نیاز به مطلبی دارم سراغ Google میرم چه کار کنم . به نظر شما راهی برای تحریم اون دارم. شاید چند Mail server ایرانی کارمو راه بندازه(شایدم نه به خوبی گوگل بیگانه).اطلاعات سیاسی و مهمی هم در جیمیل ندارم پس نا امن بودن جی میل برای ایرانیان هم برایم اهمیتی ندارد. اما مطالب مفیدی که سازنده اندروید در سایتش داره و ما رو تحریم کرده توی هیچ جای دنیا وجود نداره.به نظر شما راهی با رسیدن به توافقات و احترام مطقابل با آمریکا وجود نداره.به نظر شما دور شدن از آمریکا و تحریم ها به نفع ماست و یا به ضرر ماست.و باید این واقعیت رو بپذیریم که اونها در کامپیوتر و موبایل وسخت افزار و نرم افزار و سیستم عامل و هرچه که مربوط به رشته ماست حرف اول رو میزنند.و حداقل این قطع رابطه به ضرر ما کامپیوتری هاست

چون به دریا میتوانی راه یافت Heart سوی یک قطره چرا باید شتافت
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Dark Knight
ارسال: #۲۰
۲۲ فروردین ۱۳۹۲, ۰۴:۳۶ ب.ظ
تحریم گوگل و یوتیوب از سوی تمام مسلمانان جهان
منم با جناب مدیر موافقم
ما خیلی کارامون با گوگل هست اصلن تحریم گوگل خواست خود گوگل هست ما که بهش فایده نمی رسونیم تازه سربارش هم هستیم درثانی جایگزین مناسبی واسش هست؟ اولین کسی که از تحریم ضرر میخوره خودمون هستیم !
الان تمام استادهای ما از گوگل مقاله میگیرن!
اگه تحریم بشه چی میشه ! خود دولت اینو میدونه وگرنه نیازی به اجازه از کاربرا نداشت خودش فیلتر میکرد!
یوتیوب که فیلتره (الان قابل دسترس هست ولی نه براحتی!) به خاطر فیلمهای ضد نظام بیشتر فیلتره!
تو زمینه کاری خیلی میتونه کمک کنه یادمه میخاستم گوشی n70 رو باز کنم برام سخت بود تنها تو یوتیوب فیلمش بود وقتی دیدم مشکلم حل شد ای کاش هیچ سایتی فیلتر نمیشد بنظرمن فیلتر کردن سایتها بیشتر از دنیا عقبمون میندازه!
ما اگه راست میگیم یه سایت مثل گوگل راه بندازیم که هیچکی دیگه نره گوگل همه از اون استفاده کنن ما حتی تو یه سیستم عامل ملی که دانشگاه شریف میخاست بسازه و کلی پول گرفتند و حیف و میل شد نشون دادیم که هیچی از فناوری نمی دونیم
بنظر من به این فکر کنین که باعلم به جنگ اونا برین اونا خودشون به اندازه کافی ما رو تحریم کردند!
الانم که تمام صنعت ما شده چین (کشور دوست و برادر چین) و فقط جنسهای اشغال اونا میاد تو کشور! دیگه بهتر از این نمیشه
یک دقیقه فکر کنین تحریم نکنیم ازشون ایده بگیریم و با علممون به جنگشون بریم
یه زمانی پیامبر به اسرا امر کرد که علم رو به مسلمانان یاد بدن!(سواد) بنظرتون الان تحریم به سود ماست کالاهاشون چی
شما یه قطعه درنظر بگیر cpu intel از صهیونیست هاست بنظرتون اونا دوست دارن ما بخریم! عمرن که بخواند اونا میخان ما عقب بیوفتیم سی پی یوهای ساخت شرکت amd که جایگزین اینتل نمیشه! با اون کیفیت پایین
وقتی فروش کالاهای استراتژیک رو به ما ممنوع کردند! اگه دستشون باز بود بیشتر تحریم میکردند!
یه روزی کتابهای ما تو دانشگاهای اونا تدریس میشد حالا اینقدر از دنیا عقبیم که مجبوریم کتاباشون رو بخونیم امکانات دانشگاهای ما واقعن ضعیفن کتاباشون قدیمی. استادامون هیچ بازده مناسبی ندارن ! ما چند تا نظریه تو کامپیوتر داریم کدوم قعه رو ساخیتم کدوم فناوری تو علم کامپیوتر مال ماست؟ متاسفانه اونایی که چیزی میدونستن الان اون ور اب دارن به بیگانه ها سرویس میدن اینایی که این ور اب هستن زیاد نیستن و بازده مناسبی ندارن .ببین مقاله دارن میزنن تو دنیا ولی وقتی عملن خروجی نداریم چه فایده ؟ شما مقاله بده کابرد فلان قطعه تو ساخت فلان قطعه وقتی نتونی بسازی چه فایده ؟ مگه نگفتن عالم بی عمل زنبور بی عسل؟
. ما مجبوریم برا دسترسی به علم دنیا از گوگل استفاده کنیماگه برا عکس و فیلم بود که همه سایتها پره بنظرم ما که قشر علمی هستیم با مردم عادی که برا کار روزمره از گوگل استفاده میکنن فرق میکنیم شاید اونا بتونن تحریم کنن ولی ما نمیتونیم!
خیلی دلم میخاد همه شون رو تحریم کنم ولی اگه خدا خواست روزی جایگزین مناسبی واسش ساختم(یکی از ارزوهام ساخت موتورجستجوی قوی تر از گوگل هست -سخته چون اونا دیگه غول شدن ولی وقتی مسلمان دنیا ازت حمایت کنن میتونی چند نفر مسلمون داریم !) اون وقت عمرن برن سراغش و مثل خیلی از شرکتهای دیگه تعطیل میشه! کی فکر میکرد جاوا محبوبیتش رو بده به اندروید! نوکیا فکر میکرد مایکروسافته!

گفتند عینک سیاهت را بردار

دنیا پر از زیباییست!!!

عینک را برداشتم..

وحشت کردم از هیاهوی رنگها

عینکم را بدهید

میخواهم به دنیای یکرنگم پناه ببرم...
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Dark Knight
ارسال: #۲۱
۲۲ فروردین ۱۳۹۲, ۱۱:۵۴ ب.ظ
تحریم گوگل و یوتیوب از سوی تمام مسلمانان جهان
این عُلما هم خوشحالنا.

گول این حرفا رو نخورید. زندگیتونو بکنید.

There is no there there.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۲
۲۳ فروردین ۱۳۹۲, ۱۲:۳۷ ب.ظ
تحریم گوگل و یوتیوب از سوی تمام مسلمانان جهان
بعضی ها فکر میکنن اینجا هم ایرانه تا یکی یه کاریکاتوری چاپ کرد فوری تعطیلش کنن و دودمانشو به باب بدن و از همون منظر هم دارن به بقیه جاها نگاه میکنن. تو آمریکا و هرکشور غربی دیگه مجاز هست از اوباما تا حضرت مسیج رو هم به نقد بکشن و هم دربارش فیلم بسازن کسی هم نمیتونه توبیخشون کنه حالا یک عده تندرو میخوان جمع شن اونارو تنبیه کنن؟ این چیزا باعث نمیشه از دموکراسیشون عقب نشینی کنن. ما خودمون رو باید اصلاح کنیم و تحملمون رو بالا ببریم. هرر.ز به اسم همین اسلام قومهای وحشی تو پاکستان تو جون هم می افتند روزی نیست ۶۰ نفر نمیرن. ۱۰۰۰ تا فرقه مختلف اسلامی داریم تو پاکستان که علیه هم بمب میذارن معلومه خون اینها هم با دیدن همچین فیلمی به جوش می آید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  بوک کلاب ماشین لرنینگ با حضور متخصص از شرکت های گوگل ، اساتید و دانشجویان دکترا و. Doctorwho ۰ ۱,۴۱۶ ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
  تشخیص گوگل مپس با Live View AR برای مکان دقیق elecomco ۱ ۳,۸۷۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: kooshaideal1
Photo نقش جهان admin ۵ ۶,۰۱۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
  چپ دست های موفق و مشهور جهان شهریار ۱۲۳۴ ۰ ۱,۸۶۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷ ب.ظ
آخرین ارسال: شهریار ۱۲۳۴
  چپ دست های موفق و مشهور جهان شهریار ۱۲۳۴ ۰ ۱,۷۴۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: شهریار ۱۲۳۴
Information کتابهای بزرگ جهان را بخوانید! marvelous ۷ ۴,۴۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
Information کتابهای بزرگ جهان را بخوانید! marvelous ۰ ۱,۶۷۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  تاریخچه چاپ در جهان و ایران melinaa ۰ ۱,۷۵۳ ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۲۶ ق.ظ
آخرین ارسال: melinaa
  فیلم آموزش گوگل آنالیتیکس لیندا با زیرنویس فارسی cmoorq1 ۰ ۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: cmoorq1
  درآمد یک مهندس در شرکت گوگل چقدر است؟ hnarghani ۱ ۳,۹۰۴ ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ۰۶:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: simayeshahr

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close