زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۲:۱۱ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

[اختصاصی مانشت] مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹

ارسال:
۲۸ شهریور ۱۳۸۹, ۰۳:۳۸ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۴ آبان ۱۳۸۹ ۰۶:۰۸ ب.ظ، توسط admin.)
[اختصاصی مانشت] مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
با سلام به همه دوستان؛
من رتبه ۲۰ آزمون سراسری ۸۹ رو به لطف خدا بدست آوردم و امید ورام مطالب زیر برای همه مفید باشه...
- لطفا درصدهای کارنامه و رتبه در هر گرایش و تراز و نوع سهمیه ات رو بیان کن.
زبان ۲۰ – ریاضی ۴۴/۴۴- مشترک ۴۸ – تخصصی نرم افزار ۷۶ – تخصصی هوش مصنوعی ۱۵ – تخصصی معماری ۰
رتبه در گرایش نرم افزار ۲۰ – رتبه در منطقه ۲۰ - تراز ۷۵۶۵ سهمیه آزاد منطقه ۱
رتبه در گرایش هوش مصنوعی ۹۷ – رتبه در سهمیه ۹۷
رتبه در گرایش معماری کامپیوتر ۱۱۱ – رتبه در سهمیه ۱۱۰
معدل موثر ۱۷/۹۹

۳ - آیا سابقه شرکت در کنکور ارشد رو داشتی یا سال اول بود که شرکت میکردی؟ اگر جوابت مثبته، کنکورای قبل چطور بود؟!
من پارسال (کنکور ۸۸) هم شرکت کردم ولی خیلی دیر شروع کردم (از اواسط آبان) و زمان کافی برای تکمیل دروس رو نداشتم (مثلا به ریاضی‌ها نرسیدم) ولی با توجه به گفته یکی از دوستان که می گفت با ریاضی ۷ درصد و مشترک ۶۰ تونسته بود تو کنکور ۸۷ رتبه حدود ۷۰ رو کسب کنه منم روی مشترک‌ها متمرکز شدم وکمی هم روی تخصصی‌ها وقت گذاشتم ولی خوب مشترک‌ها رو هم در کنکور زیاد خوب نزدم! و ریاضی هم که اصلا دست نزدم(یک اشتباه بزرگ) و رتبم حدود ۱۸۰۰ شده بود... ولی امسال سعی کردم از تجربه سال قبل استفاده کنم...

۴ - در صورت تمایل بگو کارشناسیت رو کدوم دانشگاه بودی و وضعیت تحصیلت چطور بود؟
دانشگاه الزهراء؛ معدلم ۱۷/۹۹ بود
۵ - آیا قبول داری کسب رتبه خوب در کنکور سراسری کار بچه هایی هست که توی دانشگاه های طراز اول درس خوندن و پایه قوی دارن... و بقیه بهتره به آزاد و اینا راضی باشن؟!
دانشگاه ما که طراز اول محسوب نمیشد! ولی بچه های دانشگاهها آزاد و پیام نور رو هم زیاد می شناسم که رتبه های عالی آوردن...
تاجایی که من دیدم اکثر دانشگاههای طراز اول بچه های قوی خودشون و حتی دانشگاههای دیگه رو بدون کنکور می گیرن و اونا دیگه رقیب کنکوری محسوب نمی شن! بنابراین تعداد دانشجوهایی از این دست که به کنکور می رسن زیاد نیستن...
به نظر من هرکس می تونه براساس اون چیزی که می خواد برنامه ریزی کنه و ان شاءالله به هدفش هم میرسه...

۶ - از چه زمانی شروع به درس خوندن کردی و روزانه چقدر مطالعه میکردی؟
از حدود شهریور شروع کردم ولی بطور جدی از ۲ مهر, تو هفته ۵ روز رو از ۸ صبح تا ۷ شب میرفتم کتابخونه و شب‌ها هم ۳ ساعتی درس می خوندم؛در کل میانگین روزی ۱۰ ساعت میشد.

۷ - از چه منابعی استفاده میکردی؟ حتما میدونی این مهم ترین سواله! پس اگه امکان داره در مورد تک تک درسها کامل توضیح بده.
- ریاضی مهندسی:
من با کتاب مدرسان شریف شروع کردم (نامی) که به نظرم عالی بود. بعد مباحث رو از روی کتاب ریاضی مهندسی انتشارات نصیر (مهندس کریمی) خوندم که اونم خوب بود کتاب معتقدی (پارسه) رو هم تست هاش رو بررسی کردم(تالیفی ها.
- آمار و احتمال مهندسی:

سال ۸۸ یک کمی از روی امار و احتمال نیکوکار خونده بودم ولی به نظر من برای یادگیری خوب نبود و بیشتر به درد تمرین اضافی بعد از یادگیری می خورد... برای کنکور ۸۹ نمی خواستم خیلی زیاد برای امار و احتمال وقت بگزارم. برای همین جزوه یکی از اساتید موسسه نصیر (محبی) رو گرفتم که مطالب رو با توجه به اون سرفصلها دنبال کنم ولی با اولبن آزمون پارسه فهمیدم که کاملتر از جزوه نصیر باید بخونم و بنابراین سعی کردم همون کتاب طورانی (پارسه) رو بخونم ولی بازهم اون اواخرش رو برای خودم حذف کردم(جاهایی که تا حالا اصلا ازش تست نیومده بود) و خدارو شکر امسال هم از اون مطالب تست نیومد! در هر حال امار پارسه واقعا کامل بود و یکی از تستهایی که امسال تو کنکور اومد رو من فقط اونجا روشش رو دیده بودم.
- محاسبات عددی:
این درس به نظر خیلی راحت میاد! بیشترش یک سری فرمول هست که باید از اونا استفاده بشه... برای کنکور ۸۸ خیلی روش حساب کرده بودم. ولی یک سری سوالاش واقعا وقت گیر هستش! و با همون وقت میشه از مشترک‌ها و یا حتی سایر درسها ریاضی بیشتر نتیجه گرفت. من این درس رو در حد زدن ۲ یا ۳ تا تست روش حساب کردم و در همون حد هم خوندم از کتاب محاسبات عددی راهیان ارشد استفاده کردم که به نظرم خلاصه و برای زدن ۳ تا تست کاملا مکفی بود...
- ریاضیات گسسته:
من عمده تمرکزم رو جزوه جناب یوسفی (نویسنده کتاب پوران پژوهش) بود جزوه دست نویس یکی از بچه های نصیر بود و مثل کتاب خودشون بود تقریبا ولی خلاصه‌تر و من با توجه به جزوه پیش می رفتم و تست‌ها رو هم حل می کردم... جزوه دکتر حاج سید جوادی روهم بررسی کردم...
- ساختمان داده:
سال اول کنکور کتاب مقسمی رو خونده بودم و لی برای امسال اصلا سراغش نرفتم.(خیلی‌ها می گم تخصصی مقسمی رو کنکور کاردانی به کارشناسی هستش و ارشد رو نباید رو مقسمی حساب کرد) اول با ساختمان داده پارسه (طورانی) شروع کردم ودر کنارش مرجع CLRS رو هم بررسی می کردم و سعی می کردم تمرینهاش رو خودم حل کنم. جزوه ساختمان داده نصیر (ابراهیمی مقدم) رو هم بررسی کردم که به نظرم اصلا جالب نبود. کتاب ساختمان داده و طراحی الگوریتم پوران پژوهش روهم قسمتهای درخت و مرتب سازیش رو بررسی کردم ولی جزوه پارسه کاملتر بود.
- نظریه زبانها:
این درس از جمله درسهای مورد علاقه من بود. ما تو دانشگاه این درس رو از روی کتاب زبان اصلی لینز خونده بودیم و تمرینهش رو هم بررسی کرده بودیم. من سعی کردم تمرینهای مهم رو مرور کنم و جزوه کارگهی (نصیر) و سید جوادی(پارسه) رو هم بررسی کردم. برای تست هم از پوران پژوهش استفاده کردم که هر چند کلی غلط داشت ولی در کل مفید بود. قسمتهای مربوط به ماشین تورینگ و ویژگیهای زبانها رو هم جزوه کارگهی خیلی خوب گفته بود. مقسمی هم یک کتاب نظریه زبانها داره که به نظر من اصلا خوب نبود (بیشتر تم سوالهای آزاد رو داشت) و خیلی هم ناقص بود (به خصوص برای قسمتهای آخر)
- مدارمنطقی:
کتاب پوران پژوهش و کتاب مقسمی که کتاب مقسمی تو حل تستها غلط داشت ولی مطالبش رو جالب گفته بود ولی تمرکز بیشتر من رو همون کتاب پوران پژوهش بود.
- معماری کامپیوتر:
من کتاب پوران پژوهش (یوسفی) و جزوه دست نویس یوسفی (نصیر) رو خوندم بعد رفتم سراغ کتاب مقسمی که خوندنش خیلی سریع شد ولی در کل مفید بود. شنیده بودم که جناب یوسفی استاد خوبی هستن ولی زیاد مفهومی درس نمیدن و بیشتر بر اساس مباحث مطرح شده تو سالهای گذشته درس میدن تا مفهوم معماری کامپیوتر بصورت کلی! به همین خاطر جزوه اجلالی (استاد نصیر) رو هم بررسی کردم که شنیده بودم مفهومی‌تر درس میدن و خوب برای من که قبلا کتاب یوسفی رو خونده بودم خیلی جاهاش حوصله سربر بود (ظاهرا ایشون سر کلاس حسابی!! توضیح می دن برای بچه ها) خیلی از جاهای جزوه سریع رو ورق میزدم!

- سیستم عامل:
سال اول من رو مقسمی متمرکز بودم ولی امسال مرجع تننباوم ترجمه حقیقت در کنار جزوه حقیقت (دستنویس پارسه) به همراه جزوه عابد سلیمی (نصیر) رو خوندم و همین طور کتاب پارسه رو هم بررسی کردم به خصوص تستهاش ولی در نهایت به نظرم کتاب پوران پژوهش نوشته موسوی برای حل تست کامل هستش... (این نکته هم به نظرم مهم هستش که پوران پژوهش یک کتاب دیگه سیستم عامل هم داره که نویسندش عابد سلیمی هستش وبه نظرمن اصلا خوب نیست! حداقل تو حل تستها غلط داشت)
ماه آخر تمرینهای کتاب دیگه ای رو هم بررسی کردم به نام "راهنمای Schaum در طراحی سیستم عامل ها" نوشته دکتر کامران زمانی فر که خوندن تمرینهاش یک روز بیشتر طول نکشید ولی مفید بودن! خیلی از تمرینهای این کتاب عینا تو کنکور تکرار شده بودن هر چند امسال چیزی نیومد!

- کامپایلر:
من تو دانشگاه استاد کامپایلر خوبی نداشتم و به این نتیجه رسیدم اگه خودم بخوام بخونم وقتم حسابی تلف میشه! و این درس رو سر کلاس استاد نصیر (کارگهی) رفتم. ایشون واقعا سطح بالا درس میدادن واگه من سال قبل یک کمی مطالعه نداشتم از کلاس عقب میفتادم...سر کلاس بچه‌ها عقیده داشتن که استاد پارسه خلاصه‌تر درس میده ولی در کل کلاس ایشون مفهومی محسوب میشد و برای زدن تست واقعا مفید بود. من برای دوره خلاصه‌تر از کتاب پارسه استفاده کردم که خیلی خلاصه‌تر از جزوه سر کلاس کارگهی بود و کتاب پوران پژوهش هم خیلی جاها مطالبش بیشتراز کتاب پارسه بود. و تستهای زیادی هم داشت... (علاوه بر تستهای کنکور) که زیرش نوشته بود مولف! این کتاب خیلی جامع و کامل بود و من به این نتیجه رسیدم که اگه استاد دانشگاهمون یک کم بهتر بود و لااقل LL1 رو کامل بهمون درس داده بود می تونستم اصلا کلاس نرم و این کتاب کامل می بود... هر چند یک جاهایی رو کتاب پارسه (قاسم ثانی) خیلی بهتر از پوران پژوهش گفته بود(قسمت مربوط به حافظه گیری و...) کتاب کامپایلر مقسمی رو هم که بررسی کردم خیلی!! ناقص بود و اصلا روش وقت نگذاشتم...
- زبانهای برنامه سازی:
من اول کتاب پارسه(طورانی) رو برای این درس خوندم و به نظرم بد نبود (هر چند که خیلی خلاصه شده همون کتاب مرجع (پرت) هستش ظاهرا) بعد رفتم سراغ جزوه یکی دیگه از اساتید پارسه (علی نورالله) که به شیوه دیگه ای مطالب رو گفته بود و در نهایت هم جزوه سنجش تکمیلی رو خوندم . البته کتاب مقسمی رو هم سال قبل خونده بودم و تستهاش رو هم امسال دوره کردم...
- طراحی الگوریتم:
اوایل از این درس این حس رو داشتم که باید گذاشتش کنار و نمیشه هیچ تستیش رو زد! یکی از دوستان سال قبل کلاس دکتر حاج سید جوادی (نصیر) رو رفته بود (دانشگاه خواجه نصیر (هوش) قبول شد) و این کلاس رو به من معرفی کرد! برای من خیلی مفید بود هر چند خیلی از بچه‌ها هم راضی نبودن... خیلی‌ها میگفتن درس کند پیش میره.. خیلی هام میگفتن هیچ چی نمیفهمن از کلاس...اما من با کلاس ایشون خیلی پیشرفت کردم و همین جا ازشون تشکر میکنم...
من برای این درس هم همون مرجع CLRS استفاده می کردم. و همین طور جزوه چاپی جناب سید جوادی (که تو اینترنت هم پیدا میشه) که خیلی مفید بود؛ هر چند که مثلا تو مبحث BFS و DFS چندان کامل نبود.
برای تست هم تمام تستهای سالهای گذشته طراحی الگوریتم و همینطور ساختمان داده از سال ۸۱ تا ۸۸ رو برای IT و مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر بررسی کردم. که واقعا تو مسلط شدن مفید بودن.

- پایگاه داده:
من اول کتاب مقسمی رو خوندم و تستهاش رو هم زدم بعد جزوه استاد نصیر (ابراهیمی مقدم) رو بررسی کردم . و جزوه روحانی(دستنویس پارسه) رو هم گیر آوردم که که کامل بخونم ولی این قدر با شیوه ای که من پایگاه خونده بودم متفاوت بود که از خیرش گذشتم. برای دوره قسمتهای حفظی اول پایگاه از کتاب پایگاه داده راهیان ارشد استفاده کردم. تا جایی که می تونستم تمرینهای فصل SQl کتاب مرجع (Date) رو هم بررسی کردم. جدیدا شنیدم کتابی هم از جناب حق جو هست که تمرین هاش خیی مفید هستش ...

۸ - در روزهایی که برای کنکور مطالعه میکردی، چقدر انتظار داشتی این رتبه رو کسب کنی؟ آیا در دوران آمادگی برای کنکور، ناامید و بی انگیزه هم میشدی؟
با توجه به تجربه کنکور سال اول من کاملا ناامید بودم! فکر میکردم میبایست همون سال اول نتیجه بهتری بدست بیارم... ولی خوب همون سال یکی از بچه‌ها که از مهر ماه شروع کرده بود و پایه درسیش هم خیلی از من ضعیف‌تر بود تونست رتبه خوبی بیاره همین مسئله تلنگری به من بود که یک جای کارم غلط بوده که باید جبرانش کنم. هر وقت ناامید می شدم یاد اون دوستم میفتادم. منطق می گفت اگه من هم به اندازه اون تلاش کنم حتما موفق میشم و اگه بیشتر از اون تلاش کنم رتبم هم از اون بهتر میشه...
انتظار رتبه زیر ۵۰ داشتم که شکر خدا همین طور هم شد؛ البته خیلی بهتر از انتظار من...

۹ - در کل نقش کتابهای مرجع رو در موفقیت داوطلب چقدر موثر میدونی؟ و همینطور از کتابهای کنکوری چجوری و چقدر باید استفاده کرد؟
برای دوتا از درس‌ها (سیستم عامل و طراحی الگوریتم) از مرجع استفاده کردم که به نظرم به خصوص در مورد طراحی الگوریتم مفید بود. در کل منابع ارشد زیاد مرز مشخصی ندارند و اگه هر مرجعی رو بخونی ممکن هست که سوالها از مراجع دیگه بیاد... برای همین هم بهتر هست که مطلب رو بصورت مفهومی بخونی با بتونی به سوالها (از هر مرجعی که باشن) جواب بدی...
ولی به نظر من خوندن کتابهای مرجع بدون تمرین مهارت تستی سود چندانی نداره!
من برای بقیه درس‌ها از کتاب های کنکور استفاده کردم و معتقدم خوب مسلط شدن روی مطالب کتابهای کنکور باعث میشه که روی درصد زیادی از مطالب کتاب مرجع (مخصوصا مطالبی رو که از نظر طراحان سوال کنکور مهم هستن) مسلط بشیم. و خوب چون خود کتابهای کنکور خلاصه هستن باید مطالبشون با دقت خونده بشه و هیچ چیزی نادیده گرفته نشه... که خوب گاهی اوقات این خلاصه بودن مطالب اونقدر زیاد بود که مجبور می شدم برای تسلط رو موضوع به کتاب مرجع درس مراجعه کنم...
در کل می تونم بگم از سایر کتابهای مرجع با توجه به سرفصل هایی که تو کتابهای کنکوری بود استفاده کردم و همشون رو کامل بررسی نکردم...

۱۰ - در آزمون های آزمایشی هم شرکت می کردی؟ نقش این آزمون‌ها رو در موفقیت چگونه ارزیابی می کنی؟بهترین و بدترین رتبه در آزمون های آزمایشی؟
بله در آزمونهای آزمایشی پارسه شرکت می کردم و به نظر مفید بود (هر چند که سوالهای طراحی الگوریتم و ساختمان دادش خیلی وقت‌ها کپی تمرینهای CLRS بود ولی در کنکور هم یکی از همین تمرینها اومد!) البته ایراد زیاد داشت ولی در کل خوب بودن البته من با برنامه ریزیشون خیلی مشکل داشتم یک نواخت نبود برای سطح مطالب یک دفع تو یک قسمت باید کلی مبحث سخت رو اماده می کردی.. برای همین من تو بعضی از درسها مثل ساختمان داده ازش جلوتر بودم...
بهترین رتبم ۲ و بدترین رتبم ۱۵ شده بود.

۱۱ - در کل عامل اصلی موفقیت خودت در کنکور چه مواردی بود؟
تجربه سال قبل برای هدر ندادن وقت سر منابع غیر مفید و هدفداردرس خوندن؛ ادامه دادن مستمر درس و نا امید نشدن؛ کمک خانواده که محیط مساعدی رو برای درس خوندن من آماده کرده بودن, و لطف خدا...

۱۲ - با این رتبه کدوم دانشگاه رو قبول شدید (روزانه/شبانه/گرایش) ؟
دانشگاه صنعتی شریف- نرم افزار - روزانه

۱۳ - فکر میکنی چرا بعضی دوستان دو سال یا بیشتر در کنکور ارشد شرکت میکنن اما موفق نمیشن؟ بنظرت کجای کارشون ایراد داره؟
خوب به نظر من هرکسی باید ضعفهای خودش رو تو دروس مختلف بشناسه و سعی کنه اونها رو بر طرف کنه و هر سال از سال بعد بیشتر و بهتر تلاش کنه...


۱۴- چه گونه برنامه ریزی کردی برای درسها و تا چه حد به برنامه پایبند بودی؟
من از برنامه ریزی پارسه استفاده می کردم و بهش پایبند بودم البته در مورد ساختمان داده ازش جلو‌تر بودم. دو ماه آخر هم سعی کردم تمام کنکورهای دولتی از سال ۸۱ تا ۸۸ رو بررسی کنم و از کتاب حل سوالات کنکور مقسمی برای این کار استفاده کردم. برای کنکور دانشگاه آزاد هم از اواسط فروردین شروع کردم به دوره و عمده کارم حل بررسی تستهای کنکورهای سالهای گذشته دانشگاه آزاد بود.

۱۵- چه کارهایی غیر از درس خوندن انجام می دادی ؟کار، تفریح و...
خوب من تا ماه آخر هفته ای دو روز می رفتم سر کار (تا ۳ بعد از ظهر) ولی ماه بهمن رو کامل به درس اختصاص دادم. در ازاش سعی کردم از تفریح کم کنم!

۱۶ - حرف آخر؟
به نظر من یکی از مهمترین مسائل تو کنکور ارشد که حجم مطالب هم زیاد هستش مرور مستمر هست! من برای این کاریک دفترچه خلاصه نویسی شده داشتم که همه چیزهایی رو که به نظرم مهم میومد توش یادداشت کرده بودم می گرفتم دستم و تو اتوبوس و ... هم مرور می کردم... هر چند این جور خلاصه نویسیها باید با دقت انجام بشن چون ممکن هستش بد‌تر آدم رو برای بلد بودن یک درسی گول بزنن!
در آخر امیدوارم همه دوستان این شرایط رو داشته باشن که نهایت تلاششون رو برای کنکور ارشد انجام بدن و به امید خدا به نتیجه ای که می خوان برسن.

آب را گل نکنیم: شاید این آب روان می رود پای سپیداری، تا فروشوید اندوه دلی...
۸
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , lida , Soheil , SarahArshad , parsaNA , admin , ss252 , no0shin , Afra , HighVoltage , Mozhgan , saba_1984 , sina_n , ف.ش , حامد , rezvan_m , zhaleh , parvaneh , Arshad.IT90 , hamidkhl , Raavak , tahereh , خانه سبز , haniyeh , luna , faraaz_mb , میترا , mehrdad8512 , Maryam-X , Raman , ایرسا , alavinejad , sina_bhh , noorolhoda , ana9940 , 2khtarbache , پشتکار , Mansoureh , sajad_8900 , Aurora , negar.28 , ماه بانو , alias , Payam92 , zarei1991 , ayfer.a11 , banafshehjooon , good-wishes , Behzad TP , neda_Network , Engineer , chavir , احسان مومنی , Xilinx , salimeh , mrsh1372 , sparrow7000 , Sadra.T
ارسال:
۲۸ شهریور ۱۳۸۹, ۱۰:۲۲ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
(۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ۰۹:۳۰ ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  سلام
بنظرم در قسمت سیستم عامل منظورتون از کتاب پوران که خوب نیست اونی هست که نویسنده اش ابراهیمی مقدم هست.نه عابد سلیمی . درسته؟
بله منظورم همونی هست که ابراهیمی مقدم نوشته.

آب را گل نکنیم: شاید این آب روان می رود پای سپیداری، تا فروشوید اندوه دلی...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۸ شهریور ۱۳۸۹, ۱۲:۰۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۱۴ ب.ظ، توسط SarahArshad.)
RE: مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
ممنون از شما یه خاطر این که لطف کردید و تجربیات خودتونو گفتید میشه برا آزاد هم بگید برا شبکه چه کردید ؟ و به نظر شما که تقریبا نفر اول آزاد هم بودید راهنمایی خاصی برای آزاد ندارید؟
ممنون از شما

من هم چون شنیدم که استاد یوسفی بیشتر نکته ای دروس منطقی و معماری را درس می دهند می خاستم جزوات استاد اجلالی رو تهیه کنم به نظر شما برا شروع
بهتره ابتدابا یوسفی شروع کرد یا اجلالی ؟


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۸ شهریور ۱۳۸۹, ۰۲:۰۵ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
واقعا ممنون از مصاحبه پربار و با ارزشتون . یه نکته جالب اینه که من شرایطم دقیقا مثل شماست . دو روز در هفته سر کار میرم و از شهریور هم درس خوندنو شروع کردم . پارسال شرکت کرده و رتبم ۲۰۰۰ شد . در مورد منابع و روش درس خوندن و خیلی چیزای دیگه باهاتون هم عقیده‌ام . امیدوارم منم مثل شما رتبه خوب بیارم . موفق باشید .

The greatest pleasure in life is doing what people say YOU CANNOT DO

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۸ شهریور ۱۳۸۹, ۰۲:۲۴ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
سلام ممنون از مصاحبه خوبتون ونکات مفید و ارزنده ای که گفته بودین

منم آن بیدل شیدا و غمش هست هویدا به دو چشمان همیشه تر
و پیداست درون دلم آشوب و چه رسواست، دریغا...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۸ شهریور ۱۳۸۹, ۰۴:۰۷ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
(۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۰۹ ب.ظ)SarahArshad نوشته شده توسط:  ممنون از شما یه خاطر این که لطف کردید و تجربیات خودتونو گفتید میشه برا آزاد هم بگید برا شبکه چه کردید ؟ و به نظر شما که تقریبا نفر اول آزاد هم بودید راهنمایی خاصی برای آزاد ندارید؟
ممنون از شما

من هم چون شنیدم که استاد یوسفی بیشتر نکته ای دروس منطقی و معماری را درس می دهند می خاستم جزوات استاد اجلالی رو تهیه کنم به نظر شما برا شروع
بهتره ابتدابا یوسفی شروع کرد یا اجلالی ؟

سلام سارا جان,
من برای شبکه از voice کلاس پارسه حقیقت و جزوه پارسه و کتاب پوران پژوهش استفاده کردم ولی دیگه نرسیدم سراغ تستهای سراسری شبکه برم و فقط تست های آزاد شبکه و دو سال قبل سراسری رو بررسی کردم...
من برای آزاد کنکورهای سالهای قبل (سراسری و آزاد) رو بررسی کردم که به نظرم خیلی مفید هستش...

در مورد اجلالی و یوسفی به نظرم بهتره اول با جزوه اجلالی شروع کنید و برای دوره و تسلط از جزوه یوسفی استفاده کنید... 

آب را گل نکنیم: شاید این آب روان می رود پای سپیداری، تا فروشوید اندوه دلی...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad
ارسال:
۲۸ شهریور ۱۳۸۹, ۰۴:۴۳ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
واقعا انسانهایی مثل مهدیه خانم و سایر دوستان وصد البته دکتر تنهایی انسانهای بزرگمنش و وارسته ای هستن که بعد از این که به نتیجه مطلوب رسیدن بی خیال بقیه نیستن و بی هیچ چشم داشتی به بچه‌ها کمک می کنن واقعا مطمئن باشید که خدا یه جایی همین طوری دستتون رو میگیره آدم از انسانهایی
مث شما علاوه بر راهنمایی علمی خیلی چیزای دیگه هم می تونه یاد بگیره براتون دعا می کنم پاینده باشید . میدونید این سایت یه خوبی که داره اینه که آدم ازش آرامش میگیره و مث سایتهای مشابه
نیس که باند بازیش کردنو در انحصاره یه عده خاصه و هر کی بخاد کمک کنه کلی منت میذاره تاره جالب اینه که نه مدیر سایت ارشدیه و نه بیشتر اعضای اون و همه اکثرا مث ما بچه کنکوری اما ....
مردم دروازه غار و مردم دریا کنار هر دو عریانند اما این کجا وآن کجا
یادش به خیر دبیرستانی که بودم همیشه دبیر هندسه اینو می خوند برای بیان بعضی تفاوتها.
در هر صورت باز هم ممنون


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ana9940 , chavir
ارسال:
۲۸ شهریور ۱۳۸۹, ۰۷:۵۹ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
لطف دارید دوستان. من اگه موفقیتی داشته باشم از دعاهای خیر شماست. باور کنید مانشت و دعاهای خیر شما اینقدر تاثیر خوب توی زندگی من داشته که باید من از شما تشکر کنم.
می دونین اهداف مانشت خیلی کلان‌تر از نگاه های مقطعی و سطحی برخی افراد هستش. اگه فرهنگ کمک و همکاری توی کشور ما نهادینه بشه همه با هم پیشرفت خواهیم کرد.
خوشحالم که راه اندازی فروم باعث شده که دوستان دیگه ای هم وارد گود بشن و تجربیاتشون رو به اشتراک بگذارند، در واقع رقیبهایی برای من به وجود اومده Smile


از مهدیه خانم واسه مصاجبه دقیق و کاملشون تشکر می کنم.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mary-joon , Donna , ana9940 , M.H.P , capitan , Payam92 , ayfer.a11 , mohamad304 , neda_Network , Engineer , Sadra.T
ارسال:
۲۹ شهریور ۱۳۸۹, ۱۲:۵۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ شهریور ۱۳۸۹ ۰۱:۱۳ ق.ظ، توسط sina_n.)
RE: مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
خیلی ممنون از جواباتون

این کتاب اجلالی معماری ماله کدوم انتشاراته؟

این جزوات نصیر رو جدا می‌فروشن؟
در مورد درس مهندسی نرم‌افزار کدام کتاب بهتره

پارسه یا پوران؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰
۳۰ شهریور ۱۳۸۹, ۰۴:۳۶ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
(۲۹ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۵۷ ق.ظ)sina_n نوشته شده توسط:  خیلی ممنون از جواباتون

این کتاب اجلالی معماری ماله کدوم انتشاراته؟

این جزوات نصیر رو جدا می‌فروشن؟
در مورد درس مهندسی نرم‌افزار کدام کتاب بهتره

پارسه یا پوران؟
سلام,
فکر نمی کنم جناب اجلالی کتاب داشته باشن منظورم همون جزوه کلاس نصیرشون بود...
من جزوه یوسفی و اجلالی رو از یکی از بچه های نصیر گرفتم...
واسه داونلود هم تو اینترنت هست یکی از دوستان گذاشتن:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


در مورد مهندسی نرم افزار هم من خودم نخوندمش! ولی یکی از دوستان کتاب پورانپزوهش رو می خوند و راضی بود... در مورد کتاب پارسه چیزی نمی دونم...

آب را گل نکنیم: شاید این آب روان می رود پای سپیداری، تا فروشوید اندوه دلی...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sina_n
ارسال: #۱۱
۳۰ شهریور ۱۳۸۹, ۰۵:۳۷ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
(۳۰ شهریور ۱۳۸۹ ۰۴:۳۶ ب.ظ)mahdieh-Z نوشته شده توسط:  
(29 شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۵۷ ق.ظ)sina_n نوشته شده توسط:  خیلی ممنون از جواباتون

این کتاب اجلالی معماری ماله کدوم انتشاراته؟

این جزوات نصیر رو جدا می‌فروشن؟
در مورد درس مهندسی نرم‌افزار کدام کتاب بهتره

پارسه یا پوران؟
سلام,
فکر نمی کنم جناب اجلالی کتاب داشته باشن منظورم همون جزوه کلاس نصیرشون بود...
من جزوه یوسفی و اجلالی رو از یکی از بچه های نصیر گرفتم...
واسه داونلود هم تو اینترنت هست یکی از دوستان گذاشتن:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


در مورد مهندسی نرم افزار هم من خودم نخوندمش! ولی یکی از دوستان کتاب پورانپزوهش رو می خوند و راضی بود... در مورد کتاب پارسه چیزی نمی دونم...

ممنون از جوابتون

ولی این لینکی که دادید ماله یوسفیه نه اجلالی

خودم یوسفی رو دارم کافیه؟

لینک اجلالی رو هم دارید؟

اگه تو اینترنت نیست. اون جزوه‌های نصیر رو می‌تونم از کجا تهیه کنم

در مورد مهندسی نرم‌افزار هم اون دوستتون که گفته بود پوران خوبه قبول شدند البته قصد جسارت

ندارم می‌خوام بدونم کدوم رو بخونم

بازم ممنون
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲
۳۱ شهریور ۱۳۸۹, ۱۰:۳۵ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
تبریک میگم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳
۳۱ شهریور ۱۳۸۹, ۱۱:۵۴ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
(۳۰ شهریور ۱۳۸۹ ۰۵:۳۷ ب.ظ)sina_n نوشته شده توسط:  ممنون از جوابتون

ولی این لینکی که دادید ماله یوسفیه نه اجلالی

خودم یوسفی رو دارم کافیه؟

لینک اجلالی رو هم دارید؟

اگه تو اینترنت نیست. اون جزوه‌های نصیر رو می‌تونم از کجا تهیه کنم

در مورد مهندسی نرم‌افزار هم اون دوستتون که گفته بود پوران خوبه قبول شدند البته قصد جسارت

ندارم می‌خوام بدونم کدوم رو بخونم

بازم ممنون

سلام,
من خودم جزوه های نصیر رو از یکی از بچه های نصیر گرفتم البته با ایشون از طریف اینترنت آشنا شده بودم:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

کامنت ۳۰ ام.
بهشون e-mail زدم و ازشون جزوه‌ها رو گرفتم...
تو این سایت دوستان دیگه ای هم بودن که جزوه هاشون رو می فروختن...

دوستم که کتاب پوران پژوهش رو خونده بود متاسفانه رتبش ۱۲۷ شد تو IT ولی ظاهرا مهندسی نرم افزارش رو خوب زده بوده!

آب را گل نکنیم: شاید این آب روان می رود پای سپیداری، تا فروشوید اندوه دلی...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sina_n
ارسال: #۱۴
۳۱ شهریور ۱۳۸۹, ۱۲:۴۷ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
سلام
من چند تا از مدارمنطقی پوران پژوهش فصل چهارش اشکال دارم
تو بخش مباحث درسی مدار منطقی نوشتم
ممنون میشم اکه یه نکاه بکنین و اگر در خوصلتون بگنجه جواب بدین
ممنون
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۵
۳۱ شهریور ۱۳۸۹, ۰۷:۰۹ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۲۰ مهندسی نرم افزار - کنکور ارشد سراسری ۸۹
(۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۵۴ ق.ظ)mahdieh-Z نوشته شده توسط:  
(30 شهریور ۱۳۸۹ ۰۵:۳۷ ب.ظ)sina_n نوشته شده توسط:  ممنون از جوابتون

ولی این لینکی که دادید ماله یوسفیه نه اجلالی

خودم یوسفی رو دارم کافیه؟

لینک اجلالی رو هم دارید؟

اگه تو اینترنت نیست. اون جزوه‌های نصیر رو می‌تونم از کجا تهیه کنم

در مورد مهندسی نرم‌افزار هم اون دوستتون که گفته بود پوران خوبه قبول شدند البته قصد جسارت

ندارم می‌خوام بدونم کدوم رو بخونم

بازم ممنون

سلام,
من خودم جزوه های نصیر رو از یکی از بچه های نصیر گرفتم البته با ایشون از طریف اینترنت آشنا شده بودم:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

کامنت ۳۰ ام.
بهشون e-mail زدم و ازشون جزوه‌ها رو گرفتم...
تو این سایت دوستان دیگه ای هم بودن که جزوه هاشون رو می فروختن...

دوستم که کتاب پوران پژوهش رو خونده بود متاسفانه رتبش ۱۲۷ شد تو IT ولی ظاهرا مهندسی نرم افزارش رو خوب زده بوده!

خیلی ممنون از جوابتون
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۲۷,۹۷۴ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۵,۶۷۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۲۶۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  جزوه خلاصه نکات مهم فصول ابتدایی درس مهندسی نرم افزار Happiness.72 ۱ ۳,۴۸۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: M o h m m @ d
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۳۶ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  مهندسی نرم افزار rh1995 ۰ ۱,۳۱۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  مهندسی نرم افزار rh1995 ۰ ۱,۱۱۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ Seyyedab ۴۶ ۱۷,۸۴۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۱,۹۹۴ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92
  فیلم های مهندسی نرم افزار خلیلی فر osouly ۰ ۱,۹۰۲ ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: osouly

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close