زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۶:۴۶ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.

ارسال:
۱۴ اسفند ۱۳۹۲, ۱۱:۴۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۰۹ ق.ظ، توسط حرف حساب.)
لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
سلام جناب بنیانگذار
من بعنوان یک دوست ازتون خواهش میکنم مدیر با تجربه تری را در راس این انجمن بگذارید.
اگه فقط ملاک بیکاری است میتونید از بین کاربران یه نفر را انتخاب کنید.
اگه قراره کسی مدیر کل یه سایت بشه باید حداقل در شان و سطح کاربران باشد. ایشان هر حرف منطقی را بتندی پاسخ میدهند. هر وقت که می بینند دارند در قضاوت کاربران قرار میگیرند همه سوابق را حذف میکنند.
جناب بنیانگذار شما در شریف هستید. اونجا از بچه ها بپرسید چند نفرشان مایلند سری به این سایت بزنن.(حتی فقط یه سر بزنن نه اینکه مطلبی بزنند)
ایشان فکر میکنند اعضاء بچه های مهد کودک هستند. واقعا" حرف منطقی در هیچ جا ندارند. مثل پلیس راهنمایی رانندگی پشت یه درختی قایم میشن و یهویی پیداشون میشه . شخص را بن میکنن و بعد یه جوابی که هیچ منطقی درش نیست میذارند.
استاد ارجمند انتظار نداشته باشید که کاربران خودشان را با سطح این خانم مطابقت بدهند.
ایشان خودش میگه چون کسی نبوده که مسئولیت بپذیره ایشان مدیر کل شده اند. اگه واقعا" اینجوریه یه لطفی کنید و بایشان تفهیم کنید که کلماتی مثل توهین، قانون مانشت ،حرف منطقی، سایت علمی چه معانی دارند.
باور کنید ایشان با این شکل مدیریتش به این سایت لطمه میزنه. من نمیگم به نظر ما مدیر انتخاب کنید ولی واقعا" خودتون فکر کنید ایشان در حد یه مدیر علمی است یا در حد یک مامور.
ما بارها به مدیریت فردادخان ایراد داشتیم . بعد که رفتند فهمیدیم واقعا" ایشن چه نعمتی بوده.
خانم مدیر کل با همه روابط خصمانه نداره. کافیه یه امتیاز بهشون بدین و کمی از متانت و مدیریت شون تعریف کنید و یه چند تا سپاس زیر پستهای طولانی و زائدشان که فقط جنبه توصیه داره و تکراری و بدرد نخوره بزنید در اینصورت هر کاری برای اون کاربر انجام میدهند.
خودتان میدانید که از شصت هزار عضوتان تعداد کمی فعالند. فضا را این خانم داره یه دست میکنه . یعنی هر کی ایراد بگیره بن میشه.
لطفا" شرایط بن شدن را هم واسه شان توضیح بدین. مدیر قبلی تان بسختی کسی را بن میکرد. ایشان اگه دستش میرسید تک تیرانداز میفرستاد ما را ترور کنند.

دوست گرامی که اسم شما اسم یه ریاضیدان بزرگه.
موضوع را بخونید نوشته ادمین جواب بدهند. چون چند نفریم که مایلیم ااینجا ایشان جوابی بدهند. اگه مینوشتیم لطفا" آقا ریمان جواب بدهند شما جواب میدادین.
من نمیخوام جواب شما را بدم ولی همه از ککارشناسی تو شریف نمیرن اونور آب. شما نبودی اونجا نمیدونی. حداقل یه نفرشان که آقای رهگشای هست.
از این جوابهای کلیشه ای هم زیاد تو این سایت هست.
نظر شما در مورد حذف تاپیکها اگه انجام بشه نصف بیشتر پستهای شما باید حذف بشه.

در هر صورت از شما ممنونم ولی هر وقت از شما سوال شد جواب بدین. ضمن اینکه الآن شما تا دو سال دیگه بن نمیشید و حقوقتان محفوظ شد.
۹
۱۸
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fsi2013 , عزیز دادخواه , gala , behnaz110
ارسال:
۱۵ اسفند ۱۳۹۲, ۰۳:۲۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۷:۵۷ ب.ظ، توسط fsi2013.)
لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
سلام به همه کاربرای مانشت
خیلی دوست دارم ببینم نهایت این پست چی میشه!
امیدوارم رفتار منطقی در قبال انتقادات اتخاذ بشه
من اکثرا ارسال های جناب تنهایی رو دنبال میکنم و چیزی که توی رفتارشون دیدم شوخی هایی که بعضا میکنن.کلا آدم خشکی نیستن.به نظرم محیط علمی همونقدر که باید از نظر علمی قوی و با انضباط باشه باید از لحاظ نشاط و پویایی هم قوی باشه.رفتار جناب تنهایی میتونه الگویی واسه سایر مدیرا باشه.همینطور شوخ طبعی ذاتی شون که بازم میگم توی ارسال هاشون قابل مشاهده بوده.
من شخصا قلبا انتقاداتی به رفتار خانم گود ویشیز داشتم.ولی این دلیلی نمیشه که همه ی رفتار ایشون رو زیر سوال ببریم
بازم میگم امیدوارم نسبت به این انتقاد ها به صورت منطقی برخورد بشه.
من یه پست در مورد زبان انگلیسی گذاشتم و دو تا سایت معرفی کردم ولی ایشون رفتار به نهایت توهین آمیزی با بنده داشتن.هرچند بعدا توی خصوصی باهاشون صحبت کردم و مشکل حل شد و خودشون هم قبول کردن که رفتارشون اشتباه بوده و معذرت خواهی هم کردن.من به Admin هم پیغام خصوصی در مورد مدیریت دادم ولی متاسفانه جوابی دریافت نکردم.
در کل امیدوارم این تاپیک به سرعت بسته نشه و در محیطی کاملا آزاد اجازه داده بشه رفتار مدیران نقد بشه.در واقع نقد شدن رفتار مدیران یک حسن اساسی برای خودشون داره که بتونن رفتار های بهتری نشون بدن و یه حسن خیلی بیشتر برای سایت داره که باعث میشه انجمن بسیار بزرگ مانشت دوس داشتنی تر باقی بمونه
نکته ای که باقی می مونه اینه که بازم برای سومین بار امیدوارم این گونه انتقادها سرانجام خوبی داشته باشه و اجازه ی پیشرفت به مانشت رو بده.

در آخر هم می تونم دعا کنم که دست هایی پشت پرده نباشه وسیاست های مانشت به همین اندازه که شفاف به نظر میرسه در واقعیت هم همینطور باشه

یه سری لینک هم هست که من اضافه میکنم

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

در کل اینکه رفتار اشتباه وجود داره ، هدف من شخصا سنگ اندازی نیست.
شاید نهایتش تا آخر ارشدم به مانشت سر بزنم بعدش دیگ درگیر کار و خونه و زندگی شدم و ...
خیلی دلسوزانه میگم
یه مورد دیگ هم که هست اینه که شما ارسال ها رو پانوشت میکنید.تا جایی من یادمه جناب فرداد کمتر از این مورد استفاده میکردن و این کار هم به نظر منطقی تر میاد.چون اینطوری ادامه بحث مسیر درست تری رو داره.اگر شما ارسال کنید من هم ارسال شما رو کامنت میکنم.
من قصد دعوا ندارم فقط میخوام بگم نباید هیچکس فکر کنه که رفتارش کامله و نقصی نداره . در ضمن شما اگر عذرخواهی کردید بعد از اینکه پیغام خصوصی دادم بهتون و بعد از ۷-۸ پیام که قانعتون کردم عذرخواهی کردید.در واقع شما اولش خودتون نیومدید عذرخواهی کنید و اگر من چیزی نمیگفتم هم عذرخواهی نمیکردید و این یه ایراد دیگه است
good-wishes، در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۴:۳۸ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

ببخشید من نمیخواستم در ارسال جداگانه پاسخ بدم چون این دوستمون منتظر پاسخ آقای دکتر هستند ،
و تا زمانی که آقای دکتر از من نخوان توضیح یا پاسخی به ایشون بدم ، ضرورتی نداره اینجا حرف بزنم

هرچند اون سوتفاهم مسئله شما حل شده اما اگر اجازه بدید من فقط لینک ارسال خودتون که احساس کردید بهتون نهایت توهین شده رو هم قرار میدم

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

من به صورت خصوصی بابت اینکه عنوان شما رو کامل نکردم و جایگزین عبارت حذف شده چیزی نذاشتم و باعث شد فکر کنید عنوانتون ناقص شده ازتون عذرخواهی کردم وگرنه نپذیرفتم که توهین به عمدی به شما صورت گرفته اما با این وجود از اینکه به شما برخورده عذرخواهی کردم .

به هر حال من از اینکه عملکردم نقد صحیح بشه و در قبال اشتباهم عذرخواهی بکنم هیچ مشکلی نمیبینم
مسئله اینه که ظاهرا انتقاد برای برخی دوستان هنوز تعریف مشخصی نداره و نیاز نیست اصولش رعایت بشه.

البته بهتر بود شما تاپیک جداگانه ای برای انتقاد میزدید
چون جریان این دوستمون کمی متفاوت هست


HeartTongue
۴
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۵ اسفند ۱۳۹۲, ۰۸:۵۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۸:۵۴ ب.ظ، توسط حرف حساب.)
لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
سلام
من میخوام بگم از انتقادم منصرف شدم. چون تاپیک پست داشت حذف نکردم.
علت انصرافم اینه که بعضی از اعضاء نمونه پاسخهای ادمین سایت به عضی انتقادات و حرفها را لینکش را برایم گذاشتند.
و من هم مثل بعضی دیگه باین نتیجه رسیدم که پاسخ مستدلی دریافت نمیکنم.
خصوصا" اینکه ظاهرا" بغیر از خانم گودویشیز کاندید دیگری برای مدیریت اینجا وجود نداشته و تنها فقط انتظار میره که آقای ادمین برای حفظ ایشان یک جوابی بدهند و اگه قانع نشدیم یا سوال مجدد پرسیدیم بن بشیم.

من در مورد پست دوست گرامی fsi2013باید عرض کنم من در مورد ایجاد نظم مشکلی ندارم. فقط معیار ایجاد نظم و بعضی رفتارها و خلاصه کلید واژه کلمات مدیریت ایشان با آنچه من و بعضی دیگه سرمان میشه فرق میکنه. مثلا" توهین . در بن کردن یه نفر جایی گفته بودن که ایشان زیاد جولان میده. که من نفهمیدم جولان یعنی چه؟ اون نام کاربری هم بن شد و بعد علتش را گفتند. که ازش بپرسیم جولان یعنی چی. یا میگن زیادی شما را تحمل کردیم. و از اینجور کلمات.
من فکر میکنم خانم goodwishes ناظم خیلی خوبی هستند. یعنی اگه کلمات و واژه ها براشون توضیح داده بشه خوب عمل میکنن ولی مدییت یه سایت باصطلاح علمی نیازمند یه فردی است که با بعضی کاربران درک یکسانی از کلمات و رفتارها داشته باشه. بچه ها اکثرا" دانشجو هستند. دانشجو خاصیتش سوال کردنه. خاصیتش اینه که سوال کنه تا قانع بشه. خاصیتش اینه که اگه مدیری اشتباه کرد و او توضیح خواست ازش نه در خصوصی که جلوی همه عذرخواهی بشه و شخص بن نشه. و این ویژگیها و ویژگیهای لازم در خانم گودویشیز وجود نداره. فرق هست بین برخورد یه معلم با دانش آموز و برخورد یک استاد با یک دانشجو . معلم منطقش و سیستمش منطق مدرسه است.(حالا نخواستم مثال از پادگان بزنم)
نظر من این بود که مدیر کل سایت کمی از بچه ها فاصله سنی و تجربی داشته باشه تا بعنوان بزرگتر با کمی روانشناسی بیشتر بتونه مسائل را حل و فصل کنه.یعنی بعضی مراحل را از سر گذرانده باشه. مثل ارشد و این دغدغه های بچه ها. کسی که این تجربه ها را نداشته باشه واضح هست که نمیتونه خودش را جای اکثریت بذاره.آقا فرداد در کنار انتقاداتی که بهشون بود این ویژگیها را داشتند.

تا وقتی goodwishes زبان مشترک پیدا کندو فاصله سنی شان بیشتر بشه ، مجرب بشن و .....شاید تعداد زیادی قلع و قمع بشوند.
ولی من همانطور که گفتم میپذیرم که چاره ای غیر از این وضع موجود نیست. بقول معروف رستم است و همین یک دست زره .
آقای دکتر هم شوخ هستند ولی در اینجور مسائل بیشتر نظامی عمل میکنن. و نمونه های پاسخهای ایشان هست که میتونید رجوع کنید.
بنابراین من انتظاری از گرفتن یک پاسخ قانع کننده ندارم و فقط میتونم درخواست کنم که بن نشوم.
۲
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: izadan11 , gala , behnaz110
ارسال:
۱۵ اسفند ۱۳۹۲, ۰۹:۲۷ ب.ظ
لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
این پست خوبه اگه همه دوستان عملکرد خانم good wishes به صورت منطقی و در کمال احترام نقد بشه
در مورد سخن دوستمون حرف حساب باید بگم دوست عزیز به جای این همه متلک کاشکی چند مورد از مورد هایی که می گین مدیر کل الکی بن کرده به صورت شفاف می گفتین که همه در جریان باشیم
در مورد دوست دیگرمون جناب fsi باید بگم که ضمن احترام زیاد بابت کمکشون ولی این جزو قوانین مانشت هست که از سایتهایی که خدمات رایگان میدن ولی باز تجاری هستن نباید پست گذاشت خود فرداد خان هم روی این مطلب به شدت تاکید داشتن منم باشما موافقم که باید کمی انعطاف داشت در مورد بعضی از این سایتها ولی خب جزو قوانین اصلی مانشته و فکر نمیکنم جزو اختیارات خانم good wishes باشه....
شاید تنها دلخوری من از مانشت بابت این بود که شاید بحث لو رفتن سوالها می تونست رسانه خوبی باشه تا اگه کسانی مدارکی دارن یکصدا شن ولی خوب شاید سو استفاده می شد از سایت و حتی مشکلات حقوقی برای سایت ایجاد می شد که مسلما هیچ کدوم از ما راضی به اون نیستیم
۴
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Amoojan , neda.h , f2000 , behnaz110
ارسال:
۱۵ اسفند ۱۳۹۲, ۰۹:۳۰ ب.ظ
RE: لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
سلام به همه دوستان
من از اون زمانی که اقای دکتر وبلاگ می نوشتن و بعد انجمن همیشه از نکات مفید دوستان استفاده کردم
یه چنتا نکته دوستانه
۱- بقول راسل حیات روی کره زمین دوام نمیاره مگه اینکه ما انسانها همدیگه رو درک۰(تحمل) کنیم
۲- چنتا از دوستان موقع پست گذاشتن پیش خودشون فکر می کنن که ایا این مطلب مفید هست و اونای که قرار وقت بزارن و بخونن چیزی بهشون اضافه میشه(جای بحث داره)
۳- سالم باشید و شاد

تلاش تلاش تلاش
۵
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Amoojan , Riemann , tayebe68 , neda.h , nazanin_sh
ارسال:
۱۵ اسفند ۱۳۹۲, ۱۰:۰۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۰۶ ب.ظ، توسط hamid88.)
لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
دوستای عزیز فقط١ سوال میکنم و جوابشو با خودتون در میون بزارین.
اگه مانشت نبود واقعاً من از لحاظ انتخاب کتب ، روش درس خوندن و برنامه ریزی و....(بازم بود و همینا فقط یادم اومد فعلاً) انقدر پیشرفت نمیکردم.
شما هم مثل من بودین؟ (انصاف داشته باشیا) .
نمیخوام بگم که باید تحمل کرد و هرکی ناراحته و میتونه مانشت رو ترک کنه ، ولی خودتون رو ج


Sent from my iPhone using Tapatalk

..........
نمیدونم والا چی بگم ادامشو ولی انقدر در مانشت رو جنجال درست نکنیم
ممنون از همه


Sent from my iPhone using Tapatalk

من زبان فارسی و ادبیاتم رو اول دبیرستان افتادم.
اگه جملاتم مفهومیه و یا فعل و فاعل جابجاس من پوزش میخوام


Sent from my iPhone using Tapatalk

هیج وقت دیر نیست
........................!!!
۷
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sarah_azd , abji22
ارسال:
۱۵ اسفند ۱۳۹۲, ۱۱:۰۸ ب.ظ
RE: لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
(۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۰۳ ب.ظ)hamid88 نوشته شده توسط:  دوستای عزیز فقط١ سوال میکنم و جوابشو با خودتون در میون بزارین.
اگه مانشت نبود واقعاً من از لحاظ انتخاب کتب ، روش درس خوندن و برنامه ریزی و....(بازم بود و همینا فقط یادم اومد فعلاً) انقدر پیشرفت نمیکردم.
شما هم مثل من بودین؟ (انصاف داشته باشیا) .
نمیخوام بگم که باید تحمل کرد و هرکی ناراحته و میتونه مانشت رو ترک کنه ، ولی خودتون رو ج


Sent from my iPhone using Tapatalk

..........
نمیدونم والا چی بگم ادامشو ولی انقدر در مانشت رو جنجال درست نکنیم
ممنون از همه


Sent from my iPhone using Tapatalk

من زبان فارسی و ادبیاتم رو اول دبیرستان افتادم.
اگه جملاتم مفهومیه و یا فعل و فاعل جابجاس من پوزش میخوام


Sent from my iPhone using Tapatalk

چون من تاپیک را ایجاد کردم بهتون جواب میدم.
۱- اگه قرار باشه همه به وضع موجود راضی باشند و به هر اشکالی ساکت باشن نمیشه گفت دوست یا علاقمندند. همه دنیا میدونن که گفتن اشکالات یک سیستم باعث پیشرفتش میشه. این را گفتم که بدونید اگه ما دشمن این سیستم بودیم وقت نمیذاشتیم اشکالش را بگیم.
۲- اینکه میگید اگه مانشت نبود چی میشد من فکر میکنم منظورتون اینه که چون مانشت رقیب نداره هر کاری کرد باید همه ساکت بمونیم. اگه بهمون بی احترامی شد و به دلیل حرف زدن بن شدیم باید شخصیت مون زیر سوال بره و هیچی نگیم چون مانشت یه دو نه است.

گفتن ایرادات و انتقادات بمعنی جنجال نیست.
مانشت بسته نمیشه. خیالتون راحت باشه. حداقل بخاطر آگهی این موسسه و سابقه اش هم بسته نمیشه. ما هم نمیخوایم بسته بشه. نمیخوایم هم رقیب پیدا کنه واسه همین انتقاد میکنیم. چون اگه بدتر بشه و رقیب پیدا کنه اونوقت ممکنه باشه ولی مخاطبینش را از دست بدهد.
من قصد توهین ندارم ولی ما تحصیلکرده هستیم باید همیشه دنبال تغییر بسمت بهتر شدن باشیم نه اینکه اگه تو سرمون هم زدن بگیم چون ممکنه بسته بشه خوبه .و هیچی نگید یه وقت می بندنش.
خلاصه من از زدن این تاپیک منصرف شدم. نه اینکه از حرفم برگشته باشم ولی فکر میکنم نتیجه بخش نیست. بنابراین اگه ممکنه چیزی ننویسید تا ببندنش.
۵
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sahar_rostami2 , izadan11 , عزیز دادخواه
ارسال:
۱۶ اسفند ۱۳۹۲, ۱۲:۱۰ ق.ظ
لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
والا من هیچ مشکلی توی مدیریت مانشت نمی بینم. اصلا هم نمی دونستم شخص مدیر کی هستن که حالا مثلا طرفی رو گرفته باشم، اصلا نمیشناختمشون و حتی نمی دونستم خانم هستن!
منظور اینه که منفی بافی نکنین که حالا من اینو میگم که طبق تفسیر عده ای ایشون دیگه منو تا چند سال بن نکنن!!! این چه حرفیه!
ولی این حقیقتِ تفکریه که توی این لحظه دارم. من همیشه از برخورد good-wishes راضی بودم و "اتفاقا" همیشه به لحن صحبت ایشون دقت می کردم که چقدر سعی می کنن توضیحات کامل بدن که مثلا به کسی بر نخوره!! والا من دوست داشتم رفتارشونو!
بحث آزاده دیگه درسته؟؟ اینم نظر منه!
۷
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: f2000 , nazanin_sh
ارسال:
۱۶ اسفند ۱۳۹۲, ۰۲:۰۴ ق.ظ
لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
من با مدیریت مدیر قبلی به شدت مشکل داشتم چون کمی ضد دموکراسی بود و نظر شخصیش رو به شدت تاثیر می داد
مدیر الان از لحاظ شخصیتی بسیار بهتره ولی تنها مشکلش همون رفتار کودکانه شونه که دلیلش عدم تجربه است که به مرور زمان حل میشه

Ayyy ya ya ya
۶
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sahar_rostami2 , behnaz110
ارسال: #۱۰
۱۶ اسفند ۱۳۹۲, ۰۲:۰۶ ق.ظ
لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
(حرف حساب) شما که میگین ۱- اگه ما دشمن این سیستم بودیم وقت نمیذاشتیم اشکالش را بگیم
اگه اینجوری شما داری فکر میکنید که باید دکتر تنهایی و بقیه مدیران حق به گردنمون داشته باشن و هر دفه بیان بهمون بگن که این سایتو ما زدیم و اگه کاره ای شدین ما کمکتون کردیم (بر فرض مثال بودا)Big Grin
واسه شماره ۲ که نوشتین ، باید بگم که مانشت رقیب داره ولی از نظر من نمره ی مانشت ۱۸ و بقیه رقبا ۹/۷۵ هستن.رقبا مانشت به چشم نمیان (اینم بهتون بگم که مانشت مال من نیست و دکتر تنهایی و دیگر مدیران فامیلام نیستن ) . اینجا کسی به کسی بی احترامی نکرده که شما انقدر کشش میدین دوست من.(شاید ۲ کاربر با هم بد و بی راه بگن که اونم از سمت مدیران طبق قانون خودشون برخورد میکنن ولی من تا حالا ندیدم که از سمت مدیر به کاربر بی احترامی بشه). تا مشکلی ایجاد نشه کسی کاری به من و شما نداره که. مثل تمام سایت ها ، مانشت هم قوانینی داره که باید آنها رو انجام داد.اگه هر شخصی بخواد هرچی دوست داره بنویسه و .... اینجا که میشه هرج و مرج.
در مورد تبلیغ اگه من جایی مدیر یا بنیانگذاران مانشت بودم همه ی موسسات رو تبلیغ میکردم (فکر نکنم کسی باشه که از پول بدش بیاد بگه اخه و اهه). وقتی موسسه ای میاد و به مانشت درخواست میکنه که سایت منو اینجا تبلیغ کن ، این نشاندهنده بزرگ بودن این سایت رو نشون میده.
دوست من تبلیغ کردن سایتی(مثل مانشت) که من و شما یه کاربر ساده ای هستیم ، ارتباطی به من و شما و دیگر کاربر ها نداره.
Winkامیدوارم از دست من ناراحت نشده باشی رفیقWink
ما ایرانی ها یه عادت های بدی داریم که نگم بهتره
ایشالا که موفق و سربلند باشی
اگه جاهایی از متنم غلط املایی داره منو عفو کنید.گفتم که ادبیات و زبان فارسیم مثل برنامه نویسیم صفرهTongue

هیج وقت دیر نیست
........................!!!
۳
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: nazanin_sh
ارسال: #۱۱
۱۶ اسفند ۱۳۹۲, ۰۸:۳۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ۰۸:۳۳ ق.ظ، توسط حرف حساب.)
RE: لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
مثل اینکه بعضی دوستان مامور هستند که یک چیزی بهشون گفته بشه و بعد مدیریت بذارند بحساب توهین و من را بن کنند و خیالشون راحت بشه. ولی سعی میکنم در کمال ادب پاسخ بدهم.

اول اینکه نمیدونم چرا بعضی دوستان عنوان یک تاپیک را نمیخوانند. اگه قرار بود تو پاسخ بدی مینوشتم آقای حمید ۸۸ بیا بگو. حتما" شما را در سطحی نمی بینم که از شما جواب نخواستم.
اینه که صرفنظر از پست آقایfsi2013که ایشان هم سوال داشتند بنظرم بقیه دوستانی که در این تاپیک چیز مینویسند و دو سه نفرند و هی هم منفی میدهند به ما رحم نمیکنند به شخصیت خودشان احترام بگذارند و قبل از ورود به هر موضوعی اول ببینن ازشون دعوتی شده یا نه.
(۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ۰۲:۰۶ ق.ظ)hamid88 نوشته شده توسط:  (حرف حساب) شما که میگین ۱- اگه ما دشمن این سیستم بودیم وقت نمیذاشتیم اشکالش را بگیم
اگه اینجوری شما داری فکر میکنید که باید دکتر تنهایی و بقیه مدیران حق به گردنمون داشته باشن و هر دفه بیان بهمون بگن که این سایتو ما زدیم و اگه کاره ای شدین ما کمکتون کردیم (بر فرض مثال بودا)Big Grin
واسه شماره ۲ که نوشتین ، باید بگم که مانشت رقیب داره ولی از نظر من نمره ی مانشت ۱۸ و بقیه رقبا ۹/۷۵ هستن.رقبا مانشت به چشم نمیان (اینم بهتون بگم که مانشت مال من نیست و دکتر تنهایی و دیگر مدیران فامیلام نیستن ) . اینجا کسی به کسی بی احترامی نکرده که شما انقدر کشش میدین دوست من.(شاید ۲ کاربر با هم بد و بی راه بگن که اونم از سمت مدیران طبق قانون خودشون برخورد میکنن ولی من تا حالا ندیدم که از سمت مدیر به کاربر بی احترامی بشه). تا مشکلی ایجاد نشه کسی کاری به من و شما نداره که. مثل تمام سایت ها ، مانشت هم قوانینی داره که باید آنها رو انجام داد.اگه هر شخصی بخواد هرچی دوست داره بنویسه و .... اینجا که میشه هرج و مرج.
در مورد تبلیغ اگه من جایی مدیر یا بنیانگذاران مانشت بودم همه ی موسسات رو تبلیغ میکردم (فکر نکنم کسی باشه که از پول بدش بیاد بگه اخه و اهه). وقتی موسسه ای میاد و به مانشت درخواست میکنه که سایت منو اینجا تبلیغ کن ، این نشاندهنده بزرگ بودن این سایت رو نشون میده.
دوست من تبلیغ کردن سایتی(مثل مانشت) که من و شما یه کاربر ساده ای هستیم ، ارتباطی به من و شما و دیگر کاربر ها نداره.
Winkامیدوارم از دست من ناراحت نشده باشی رفیقWink
ما ایرانی ها یه عادت های بدی داریم که نگم بهتره
ایشالا که موفق و سربلند باشی
اگه جاهایی از متنم غلط املایی داره منو عفو کنید.گفتم که ادبیات و زبان فارسیم مثل برنامه نویسیم صفرهTongue
اما جواب شما:
بله اگه این سایت برای شما مفید بوده و شما بجایی رسیدی حق مطلب اینه که بیای بگی و از مدیران و دکتر تنهایی تشکر کنی. قبل از شما هم افراد زیادی بوده اند که در کنکور ارشد موفق شده اند و امومدن تشکر کرده اند. و این نشان میده که بعضی از کاربران اینجا از سطح شعور و فهم بالایی برخوردارند. و اگه ما اینجا انتقاد میکنیم برای بهتر شدن هست. اگه بحساب شما بود مثلا" تا وقتی گالسکه بود کسی اتومبیل اختراع نمیکرد چون همان کار خیلیها را راه می انداخت.
اینکه مانشت قوانینی داره فرق میکنه با اینکه هر کس صرفا" بدلیل اینکه اسمش مدیر هست هر کاری خواست بکنه. ما در قرن ۱۵ میلادی زندگی نمیکنیم . در یک جامعه حتی از نوع مجازیش که آدمهای با شعوری زندگی میکنن قوانین بیان میشه و بعد اگه کسی از اون قوانین تجاوز کرد بهش میگن شما بخاطر اینکه از فلان قانون تخطی کردی و مجازاتت بن شدن هست بن میشی. اگه هم کسی به مدیران ایراد گرفت مدیران توضیح میدن. این اسمش هرج و مرج نیست. ولی بعضیها فکر میکنن باید هر رفتاری باهاتشون شد هیچی نگن چون اسمش هرج و مرجه. این دوستان اشکالشون اینه که هنوز نمیدونن که چه رفتاری در شان شان هست. شاید جاهای دیگه هم بهشون بی احترامی میشه و عادت کرده اند.
در مورد دمکراسی یک سایت علمی نباید مطابق نظر کاربران اداره بشه و دموکراسی معنا نمیده. مگه تو دانشگاه شما رئیس دانشگاه با دموکراسی عمل میکنه. ولی پایبند بودن به قوانینی که خود مدیران میذارند لازم هستش.
در مورد تبلیغ کردن در یک همچین سایتی ما هم نگفتیم بما ربط داره. ولی همانطور که گفتم ممکنه بعضی یه چیزایی ببینن که بقیه نمیتونن ببینند یا درک کنند. علتش را بذارید نگم. ولی الآن خیلی از سایتها تبلیغ این موسسه را دیگه نمیکنند . بدلایلی که خودشان میدانند. ولی بنظر یه تعداد زیادی از افراد و کل دانشجویان دانشگاه شریف(منهای آقای تنهایی) تبلیغ این موسسه کار مناسبی نیست.
اینه که ما فکر میکنیم تبلیغ این موسسه خاص نشاندهنده بزرگی یک سایت نیست. معنایش را بذارید نگم.

اینکه اگه شما مدیر این سایت بودی تبلیغ همه موسسات را میکردی باید گفت مدیران ربطی به تبلیغات اینجا ندارند و این مربوط به بنیانگذارش هست. مدیر کل سابق که با این نوع تبلیغات و بخصوص تبلیغ این موسسه خاص مخالف بود خداحافظی کرد و رفت.
اگه شما یه روزی بنیانگذار یه سایتی شدی از اول بگو که من هدفم عدالت آموزشی و این قصه ها نیست. شما را جمع میکنم و وقتی سایت گرفت تبلیغ جگرکی سر کوچه مون را هم میزنم. اینجوری همه از اول تکلیفشان معلومه.
من امیدوارم این تاپیک به مشاجره دو نفره تبدیل نشه.چون خیلی دقیق جملات حتما" خونده میشه تا دلیلی برای نبودش پیدا بشه.
هیچ نوع اهانتی هم در متن من دیده نمیشه ولی باز به کلید واژه مدیرکل محترم بستگی داره.
از دوست گرامی آقا حمید هم معذرت میخوام که جوابشان را دادم. جواب دادم که یه وقت بحساب لال بودنم نگذارید.
مثل حمید خان رنگ آمیزی هم نکردم چون همه حرفام مهم بود.Big Grin

باز هم از همه دوستانه میخوام که با من جر و بحث نکنند چون مطمئن باشید منطق جوابگویی را دارم ولی اینجا جایش نیست.اینجا را گذاشتم تا ادمین جواب بدهند. و فعلا" هم منصرف شدم.
من هم هر چی گفتم از سر دلسوزی بود. حالا بعضی فکر میکنن دلسوزی یعنی پاچه خواری. بعضی هم فکر میکنن دلسوزی یعنی نقد و بیان ایرادات. دوستان سری اول دلسوزی شان خیلی مشکل ایجاد میکنه.

یه ضرب المثلی هست که میگه :اگر می خواهید حقیقتی را خراب کنید ، خوب به آن حمله نکنید، بد از آن دفاع کنید.
۲
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: anika
ارسال: #۱۲
۱۶ اسفند ۱۳۹۲, ۱۱:۰۳ ق.ظ
لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
سلام دوستان. من کار خاصی نداشتم . فقط هم خواستم از ادمین تشکر کنم هم یه پاسخ ارسال کنم چون امضام هنوز فعال نشده Big Grin
۵
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: be_sooye_movafaghiat
ارسال: #۱۳
۱۶ اسفند ۱۳۹۲, ۱۲:۱۳ ب.ظ
RE: لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
(۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ۰۲:۰۴ ق.ظ)izadan11 نوشته شده توسط:  من با مدیریت مدیر قبلی به شدت مشکل داشتم چون کمی ضد دموکراسی بود و نظر شخصیش رو به شدت تاثیر می داد
مدیر الان از لحاظ شخصیتی بسیار بهتره ولی تنها مشکلش همون رفتار کودکانه شونه که دلیلش عدم تجربه است که به مرور زمان حل میشه

دقیقا در مورد مدیر قبلی موافقم...بچه ها سر چیزایی بن شدن که.... اصن نمیشه گفت! Smile کافی بود یه حرف مخالف نظرشون زده شه کافی بود بگی چرا !!! بلافاصله همه چی پاک میشد طرفم بن! اصن چیزی باقی نمیذاشتن برای دفاع !! به شخصه خوشحالم از رفتنشون چون باعث شدن خیلی از کسایی که میتونستن کمک بزرگی برای مانشت باشن دیگه نیان مانشت...اما در مورد گود ویشز من تا حالا بی احترامی یا رفتار تند و بی دلیلی ازشون ندیدم!

آرامشه ماقبل طوفانم...
۳
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۴
۱۶ اسفند ۱۳۹۲, ۰۱:۲۴ ب.ظ
لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
با احترام کامل به شما دوست عزیز مانشتی ، قصد دارم من هم از شما یک انتقاد کوچکی داشته باشم که امیدوارم موجب رنجش خاطر شما نشه و فقط نظر من در رابطه با یکی از جملاتتونه که به کار میبرید در این تاپیک که فلانی تو دعوت نشدی من گفتم ادمین پاسخ بدن!
اگر میخواستید فقط جناب ادمین پاسخ این پست رو بدن پیام شخصی بهترین گزینه بود و لزومی به تاپیک زدن نبود.
وقتی انتقادی رو در یک فضای عمومی مطرح میکنیم طبیعیه که خواه ناخواه خودمون این اجازه رو به بقیه دادیم که نظر خودشون رو بگن و بحث کنند چون ماهیت فاروم همینه.
پس این کار دوستان بی احترامی به شخصیت خودشون تلقی نمیشه.

باز هم تاکید میکنم که هدف من خدای نکرده بی احترامی به کسی و یا زیر سوال بردن پست شما و یا دیگر دوستان نیست و اصلا به شخصه تمایلی به شرکت در این بحث ندارم و نه مثبتی به کسی دادم و نه منفی. فقط خواستم این نکته رو بگم که اگر شما خودتون مخالف سانسور نظرات در مانشت هستید اجازه دهید دوستان هم نظرشون رو بگن چون یک تاپیک عمومی هست این تاپیک. با اجماع نظرات شاید هم شما و هم مدیران بهتر به نتیجه برسید.
۱۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: f2000 , Amoojan , friends , neda.h , Sakura
ارسال: #۱۵
۱۶ اسفند ۱۳۹۲, ۰۲:۰۳ ب.ظ
RE: لطفا" ادمین انجمن پاسخ دهند.
(۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۱۳ ب.ظ)sahar_rostami2 نوشته شده توسط:  
(16 اسفند ۱۳۹۲ ۰۲:۰۴ ق.ظ)izadan11 نوشته شده توسط:  من با مدیریت مدیر قبلی به شدت مشکل داشتم چون کمی ضد دموکراسی بود و نظر شخصیش رو به شدت تاثیر می داد
مدیر الان از لحاظ شخصیتی بسیار بهتره ولی تنها مشکلش همون رفتار کودکانه شونه که دلیلش عدم تجربه است که به مرور زمان حل میشه

دقیقا در مورد مدیر قبلی موافقم...بچه ها سر چیزایی بن شدن که.... اصن نمیشه گفت! Smile کافی بود یه حرف مخالف نظرشون زده شه کافی بود بگی چرا !!! بلافاصله همه چی پاک میشد طرفم بن! اصن چیزی باقی نمیذاشتن برای دفاع !! به شخصه خوشحالم از رفتنشون چون باعث شدن خیلی از کسایی که میتونستن کمک بزرگی برای مانشت باشن دیگه نیان مانشت...اما در مورد گود ویشز من تا حالا بی احترامی یا رفتار تند و بی دلیلی ازشون ندیدم!
این دیگه از اون کارهای زشتیه که بعضی از ما بدلیل نداشتن شهامت انجام میدیم. اونهم اینه که در حضور افراد ساکتیم یا تعریف میکنیم و در غیابشون بدی میگیم. خواهر عزیز این رفتار خیلی زشت و زننده است.
میدانید که همچنان نام ایشان بعنوان مدیر کل اینجاهست و تا جایی که پیداست همچنان اصرار بر بازگشت ایشان هست. من نمیخوام از کسی تعریف کنم ولی پشت سر کسی یا در غیابش هم بدی گفتن کار ناجوانمرادنه ای است. بهتره ایشان حضور داشته باشه و شما هم بگید کجا و چگونه با شما بد رفتاری کرده اند در حضورشان.
۵
۵
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  سوالات آزمونهای کارشناسی ارشد با پاسخ تشریحی sima84 ۰ ۲,۱۸۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  کمکم لطفا پایان نامه ارشد mahtab1928 ۰ ۱,۸۳۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۶:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mahtab1928
Tongue انجمن پسران مانشتی aatwo ۴۰ ۲۹,۸۲۹ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۲۵ ق.ظ
آخرین ارسال: khayyam
Question یک اشکال ریز، کمک لطفا! marvelous ۶ ۵,۲۲۳ ۳۰ دى ۱۳۹۸ ۰۲:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  پرسش و پاسخ و بحثهای مدیران در مورد امور جاری مانشت Fardad-A ۴,۸۰۶ ۴۴,۶۶۸ ۰۳ دى ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05
  تفکیک سوالات پاسخ درست بر اساس هر درس Distance ۰ ۲,۶۷۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Distance
  نحوه مطالعه دروس...راهنمایی لطفا... mona64 ۳ ۳,۸۱۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
Sad وسواس فکری شدیدی دارم لطفا کمکم کنید help me plz ۲۸ ۲۳,۵۲۹ ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۷:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه سلیمانی
  تست کمک کنین لطفا Sanazzz ۹ ۷,۶۰۰ ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  پاسخ کنکور ارشد ۹۵ ا یتی parving ۰ ۱,۵۷۰ ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۱:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: parving

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close