زمان کنونی: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۷:۲۵ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۳۹۱۶۶
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۱۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۱۷ ب.ظ، توسط blackhalo1989.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۰۴ ب.ظ)The BesT نوشته شده توسط:  من هم به مدیرپروژه گفتم زمانبندی تعیین کنید بگید این فاز پروژه قرار هست کی تمام بشه تا من شخصا خودم حساب کار دستم بیاد. گفت اگر خودم میخواستم انجام بدم حدودا یک هفته این فاز تمام میشد ولی چون شما چندنفر هستید و خیلی در حد خودم مسلط نیستید احتمالا یکی دوماه دیگه تمام بشه... بعد من گفتم خب کل کار باید کی تمام بشه؟ گفت محصول مال خود شرکت هست و مشتری هنوز بالای سرش قرار نگرفته و برای همین من عجله ای توی انجام کارش ندارم .محصولات دیگر شرکت هم که مشتری دارن به ما نمیگه خودشون جلسه میذارن .حتی بعضی روزها هم که جلسشون طول میکشید میگفت نیایید توی خونه کار را تمام کنید!


اگر شرکتی نیرویی میگیره که بخواد هم کار پروژه را انجام بده و هم اون طرف در حین کار اموزش هم داره میبینه در کنارش ، اون شرکت حقوقی موظف هست بده؟ میتونه بگه مفتی دارید پروژه شرکت را انجام میدید ولی در قبالش مفتی هم دارید آموزش میبنیید و خودتون یه چیزی یاد میگیرید؟ این حرفشون منطقی هست؟
اول بگم که اصلا دید خوبی نسبت حرفای کارفرماتون ندارم. چون ممطمئن نیستم قضاوت نمی کنم.
ببینید اینا دلیل نمیشه که. من هنوز سی++ رو درست حسابی بلد نبودم اما مدیر پروژه شرکت برای من زمانبندی می کرد. شما چه مشتری داشته باشید چه نه باید ددلاین بذارید وگرنه کارها بی نهایت طولانی میشه.
من برای هر کاری حتی آموزش خودم پول گرفتم. اصلا نشستم تو شرکت فریمورک اسپرینگ یاد گرفتم و ماهی ۱.۵ هم میگرفتم براش.
به نظر میرسه شغل شما خیلی بی حساب و کتابه. متنفرم از اینجور کار کردن. Angry من آدمیم که توی محیط کار کدی بهش تحویل میدادم که عالی بود اما از اون طرف وقتی میرفتم خونه دیگه حق نداشت بهم زنگ بزنه و کار بده. یادمه یه بار ۵شنبه کارفرما زنگ زد که فلان اتفاق افتاده منم بهش گفتم شنبه که اومدم درستش می کنم. Big Grin


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: The BesT , gogooli , pioneer01 , kilookiloo , shahlaj , ele
ارسال: #۳۹۱۶۷
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۱۸ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۲:۴۳ ب.ظ)The BesT نوشته شده توسط:  حالا مگه به شما پول بیشتری بده قراره بقیه بفهمند؟ من میشناسم کسی که مدیر شرکت حقوق خیلی بالاتر بهش میده ولی بهش گفته به بقیه اعضا نگو چون کار تو خیلی بهتره من بهت بیشتر میدم ولی مطرح نکن که صدای بقیه در نیاد
می خواستم بگم به کسی نمی گم، گفتم شاید خودش نمی خواهد پول بدهد دنبال بهونه است. بیشتر هم دوست داشتم در شرکت بزرگتری کار کنم.
البته درز که احتمال داشت بکنه. اینا دو تا مدیر پروژه بودن، خانم یکی شون هم در شرکت بود. حسابدار هم که باید در جریان می بود حقوق ها رو اون واریز می کرد. رییس شرکت و خانمش هم اون جا بودن. از بین این همه یک نفر بگه دیگه کافی است. البته واقعا می دونستن هم نباید صداشون در می اومد من دو سال پیش در اون شرکت کار کرده بودم و می دونستن من خوب کار می کنم و بعضی هاشون می گفتن کار شما سخت تر است،...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۲:۴۳ ب.ظ)The BesT نوشته شده توسط:  من اتفاقا دیروز داشتم به همین قضیه فکر میکردم که کار یا باید دولتی باشه که مطمئن باشی حقوقی بهت میدن یا اینکه خودت کار راه بندازی که من نمیخوام خودم شرکت بزنم و کار راه بندازم چون خودم را موندگار تو شهر خودم و ایران نمیبینم. پس باید چکار کنم؟
من در همین شرکت با این که قرارداد نبستم اول هر ماه حقوق رو واریز می کردن.
فکر می کنم بیشتر شرکت ها به حقوق دادن پایبند هستند. البته من دوستایی داشتم که می گفتن با داد و بیداد حقوقشون رو گرفتن، اون ها می گفتن حتما قرارداد ببندین.
دولتی به نظرم بدیش اینه که حقوق کمی می دهند و هم اینکه به اندازه شرکت های خصوصی یاد نمی گیری.

دوستای من با این که کارآموزی رفته بودند، پول می گرفتند می گفتند درست است که داریم یاد می گیریم ولی پول می رسونیم به رییس شرکت.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: The BesT
ارسال: #۳۹۱۶۸
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۲۱ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۲:۴۰ ب.ظ)The BesT نوشته شده توسط:  مستقیم و واضح و رک نگفتم.
اشتباه اینجاست دیگه.
بعضیا یه حرفایی به آدم میزنن وقتی میگی قرارداد که ...
این حرفای کارفرمای شما هم آشناست Smile
ولی اگه رفتید کار کنید تو این مملکت باید رک و واضح حرفتونو بزنید و دنبال حقتون باشید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: The BesT
ارسال: #۳۹۱۶۹
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۲۹ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۱۸ ب.ظ)gogooli نوشته شده توسط:  دولتی به نظرم بدیش اینه که حقوق کمی می دهند و هم اینکه به اندازه شرکت های خصوصی یاد نمی گیری.
بستگی داره. تو منطقه ما حقوق دولتی بالاتره. ضمن اینکه حقوق دولتی پله پله میره بالا که ممکنه محسوس نباشه این قضیه.
یه فردی بود تو منطقه ما می گفت اولش که میخواستم کار کنم یه شرکت خصوصی بود که پیشنهاد حقوقش خیلی بالاتر از دولتی بود (شاید دو برابر) اما من رفتم تو اداره دولتی و الان (بعد از ۱۵ سال مثلا) حقوقم از همون شرکت بیشتره. منظور اینکه حقوق دولتی آروم آروم میره بالا.
به علاوه دولتی بعضا امکاناتی رفاهی و شاید هدیه داره که شرکت های خصوصی کمتر از این چیزا دارن. شرکت های خصوصی اگه میتونستن عیدی رو هم میپیچوندن. Tongue


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: The BesT , gogooli
ارسال: #۳۹۱۷۰
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۳۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۴۰ ب.ظ، توسط Riemann.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۲:۲۰ ب.ظ)gogooli نوشته شده توسط:  من هم مدیر پروژه مون چند ماه پیش گفته بود بیا ماهی ۲.۵ نرفتم البته اون جا بالاترین حقوق شرکت همین بود می گفت به تو زیادتر بدهم جو شرکت بهم می ریزه. کلا شرکت هایی که در تهران هم شرکت های خوبی هستند و تخصصی کار می کنند و هم پول خوبی می دهند رو اگه کسی می شناسه معرفی کند خوب است.
شما کافیه بری سایت jobinja و کلی شرکت خوب میبینی اونجا!

(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۰۴ ب.ظ)The BesT نوشته شده توسط:  اگر شرکتی نیرویی میگیره که بخواد هم کار پروژه را انجام بده و هم اون طرف در حین کار اموزش هم داره میبینه در کنارش ، اون شرکت حقوقی موظف هست بده؟ میتونه بگه مفتی دارید پروژه شرکت را انجام میدید ولی در قبالش مفتی هم دارید آموزش میبنیید و خودتون یه چیزی یاد میگیرید؟ این حرفشون منطقی هست؟
شما تهران هستید؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: gogooli , kilookiloo , The BesT
ارسال: #۳۹۱۷۱
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۴۱ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۲:۴۷ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  ۱- کسی بدون پول و قرارداد کار نمی کنه. اصلا منطقی نیست. من خودم یه بار بدون قرارداد پروژه گرفتم طرف وسطش بیخیال شد. آخرش با کلی دعوا حاضر شد پروژه ادامه پیدا کنه. کار همیشه با قرارداد سفت و سخت بسته میشه و لاغیر. فعالیت اقتصادیه مسخره بازی که نیست. یه ریال هم توش حسابه.
۲- یکی دو ماه نداریم. کار حساب و کتاب داره و باید مدیر پروژه داشته باشه. مدیر پروژه برنامه ریزی می کنه و زمان بندی میده. باید بگه دقیقا کی؟ ۳۰ روز دیگه؟ ۳۵ روز دیگه؟ ۶۰ روز دیگه؟
۳- به نمایندگی معنی نداره (از نظر من). هر کسی خودش زبون داره و شرایطش با بقیه فرق داره.
۵- اگه شما کارمند هستید (شریک نیستید) در نتیجه شما پولتون رو میگیرید. موفقیت پروژه مشکل شما نیست. اگه پروژه موفق بشه سودش رو کارفرما میبره. اگه ضرر کنه هم اون ضرر می کنه.
۶- بررسی ایده روش های درست حسابی داره. مثلا روش های آماری. بر حسن حدس و ظن و اینکه اون بازاریه خیلی حالیشه نیست.

من حدود سه ماهه وارد بازار کار شدم (استخدام و گرفتن پروژه و تدریس و ....) ولی قبلا برای خودم و کاملا از روی علاقه پروژه تعریف و پیاده سازی میکردم. ولی تجربیاتی که توی این ۳ ماه بدست آوردم کم نبوده و در راستای مواردی که شما گفتید اینجا مطرح میکنم شاید برای دوستان مفید باشه :

۱-برای کار از شهر خودم اومدم تهران و توی ی شرکت استارت آپی مشغول به کار شدم برای ساعتی زیر ۱۰ هزار تومن ( نسبت به توانایی هام خیلی کمه ولی رزومه خاصی نداشتم) بعد اینکه کارش دائمی نبود و مثلا شاید ی روز ۳ ساعت به من احتیاج داشتن و ی روز دیگه هیچی . مدیریت پروژه در حد صفر بود و کلا ۲ نفری روی پروژه کار میکردیم یک نفر کار الکترونیک و من هم برنامه نویسی . بعد از ی مدت فهمیدم که پروژه در حقیقت برای مدیر پروژه جنبه فان داره و عجله ای هم نداره تمومش کنه و حاضره ی نفره پروژه رو پیش ببره ولی پول خرج نکنه . تصمیم گرفتم از اینجا خارج بشم و دقیقا به خاطر اینکه قرارداد نبسته بودم نمیتونستم ادعای حقوق و ... کنم و کلا هم بیخیال پولی شدم که باید میگرفتم. بعد از اون تصمیم گرفتم هر شرکتی و برای هر مبلغی کار نکنم حتی شده گوشه خیابون بخوابم!

۲-ی پروژه گرفتم ارزشش شاید حدود ۵ تومن بود ولی پیشنهاد ۳ تومنی دادم که هم از زیر فشار کار قبلی در بیام هم ی مقدار پول دستمو بگیره و مجبور نباشم فشار مالی به خانواده بیارم (اینکه تنهایی بیای ی شهری مثل تهران کار کنی هزینه های زیادی داره!) پروژه خوبی بود مدیریت پروژه هم بد نبود

۳- رزومه ای که داشتم رو برای ی شرکت فرستادم و حقوق ۲/۵ پیشنهاد دادم و مصاحبه و ... هم قبول شدم . قرار شد چند روز به صورت آزمایشی براشون کار کنم . روز اول چند تا از مشکلاتی که توی برنامه شون داشتن و ی مدت بود درگیرشون بودن رو براشون حل کردم و خیلی از کارم خوششون اومده بود. ولی پیش خودم فکر کردم دیدم شرکت کار اصلیش کامپیوتری و برنامه نویسی نیست و اصلا جای پیشرفتی نداره و افراد دیگه ای هم که توی این شرکت کار میکنن (۲ تا برنامه نویس دیگه بودن) سطحشون در حدی نیست که من بتونم کاری ازشون یادبگیرم یا تجربه ای بدست بیارم . به همین خاطر تصمیم گرفتم قرارداد نبندم و به مدیر شرکت گفتم که نمیتونم باهاتون همکاری کنم . پیشنهاد حقوق بیشتر هم داده شد ولی قبول نکردم

۴- از اولین روزی که تهران اومدم و کار شماره ۱ رو شروع کردم چون ساعت کاریش تمام وقت نبود رزومه ام رو برای چندتا شرکت فرستادم و نتیجه اش این شد که اگه میخوای جای خوب استخدام شی و حقوق خوبی هم بگیری توانایی تنها به دردت نمیخوره و رزومه حرف اول رو میزنه و هرچی هم بلد باشی و همه فن حریف باشی رزومه مهمتره . به همین خاطر زمان های بیکاریم رو ( همزمان با ۱ و ۲ و ۳) روی ی برنامه کار کردم که میدونستم احتمال زیاد درآمدی برام نداره ولی اگه درست و حسابی انجامش بدم ی رزومه خیلی خوب میشه. پروژه رو تموم کردم.

۵-ی کار خوب به من پیشنهاد شد که ی جای خوب تدریس کنم و منم قبول کردم و پول مناسبی هم توش بود

۶-کار تدریس + پروژه شماره ۲ + پروژه شماره ۴ + سابقه کار توی شرکت شماره ۱ = رزومه مناسب و خوب نسبت به رزومه خالی ۳ ماه پیش

۷- از چندتا شرکت تماس گرفتن برای استخدام و وقتی مصاحبه میشدم به خاطر رزومه ای که داشتم کلا مسیر مصاحبه نسبت به مصاحبه های ۳ ماه پیش متفاوت پیش میرفت. از ۳ تا شرکتی که رفتم ی شرکت قبولم کرد نرفتم , ی شرکت دیگه مصاحبه فنی قبول شدم و مصاحبه hr رو خراب کردم (Big GrinBig Grin) و ی شرکت دیگه هم مصاحبه فنی و هم مصاحبه hr رو قبول شدم و قراره هفته دیگه مشغول به کار بشم. یکی از شرکت های خوب تهران هم هست CoolCoolTongue

خیلی زیاد شد ولی اگه بخوام تجربه ام رو به صورت خلاصه بگم : برای تخصصی که بلدید هرچند کار با ویندوز خالی باشه ارزش قائل شید , برای هر شرکت و هر مبلغ پولی کار نکنید , رزومه حرف اول رو میزنه اگه رزومه ندارید بشینید برای خودتون کار کنید و رزومه جمع کنید (ی برنامه خوب بنویسید بهتر از اینه که ۲۰ تا برنامه ساده و غیر حرفه ای بنویسید) , برای کار های استخدامی به هیچ عنوان مبلغ کمتر از حقتون رو پیشنهاد ندید چون مثلا وقتی پیشنها شما ۲ تومن باشه کارفرما فکر میکنه شما اندازه همین ۲ تومن برای شرکت ارزش دارید!!!!!

راهی به انتها هست؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pioneer01 , blackhalo1989 , The BesT , diligent , ele , khayyam , adel71 , zhid , Avril89
ارسال: #۳۹۱۷۲
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۴۸ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
من واسم سواله، آیا کسی توی این فروم از بین این کلمات: angularjs, angular, react, ts و یا web api یا spring و hibernate و entitry framework ، چندتاشو میدونه چیه و با چندتاش کار کرده؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۱۷۳
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۴۸ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
منم درد مشابهی داشتم، اصلا از یادارویش هم حالم بد میشه ،من تا شکایت از وزارت کار هم پیش رفتم؛ خیلی خوشحال بودم چون ۳ تا تیر نهایی برای خودم داشتم، علاوه بر اون همچیشون دست من بود ولی بخاطر وقتی که گذاشته بودم حرصم درومده بود، ولی زمانیکه رفتم وزارت کار و شکایت رو تنظیم کردم تازه فهمیدم وا مصیبتا چند نفر مثل من هستن، انقدر زیاد بود که حد نداشت. همه هم دردشون همین بود،تازه با چند نفری هم صحبت کردم گفتن چندماهه میایم و میریم ولی جلسه دادگاه( که البته اونجا یه اسم دیگه داشت خاطرم نیست) تشکیل نشده دلایلشم مسخره ، مثلا چی؟ همه ی موارد به نوعی کارفرما نیومده بود و جلسه تشکیل نشده بود واسه همین مجری هی باید میدوید دنبال پولش انقدر که خسته بشه، منم در انتها با اینکه تصمیم داشتم حسابی اذیتشون کنم تا دلم خنک شه ولی مجبور شدم صلح امام حسن (ع) رو سرلوحه کارم قرار بدم، هرچند تمام حقم رو هم ندادن.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: The BesT , diligent
ارسال: #۳۹۱۷۴
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۵۷ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
اقا من پولمو میخااااام Undecided
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۱۷۵
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۵۸ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۴۸ ب.ظ)Riemann نوشته شده توسط:  من واسم سواله، آیا کسی توی این فروم از بین این کلمات: angularjs, angular, react, ts و یا web api یا spring و hibernate و entitry framework ، چندتاشو میدونه چیه و با چندتاش کار کرده؟
من


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Riemann
ارسال: #۳۹۱۷۶
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۵۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۴:۰۱ ب.ظ، توسط pioneer01.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۴۸ ب.ظ)Riemann نوشته شده توسط:  من واسم سواله، آیا کسی توی این فروم از بین این کلمات: angularjs, angular, react, ts و یا web api یا spring و hibernate و entitry framework ، چندتاشو میدونه چیه و با چندتاش کار کرده؟

یاد معلمای زبان فارسی افتادم که ساختار جمله رو تعرف میکردنو خودشون رعایت نمیکردنBig GrinTongue
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۱۷۷
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۵۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۴:۲۴ ب.ظ، توسط blackhalo1989.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۴۸ ب.ظ)NP-Cσмρℓєтє نوشته شده توسط:  منم درد مشابهی داشتم، اصلا از یادارویش هم حالم بد میشه ،من تا شکایت از وزارت کار هم پیش رفتم؛ خیلی خوشحال بودم چون ۳ تا تیر نهایی برای خودم داشتم، علاوه بر اون همچیشون دست من بود ولی بخاطر وقتی که گذاشته بودم حرصم درومده بود، ولی زمانیکه رفتم وزارت کار و شکایت رو تنظیم کردم تازه فهمیدم وا مصیبتا چند نفر مثل من هستن، انقدر زیاد بود که حد نداشت. همه هم دردشون همین بود،تازه با چند نفری هم صحبت کردم گفتن چندماهه میایم و میریم ولی جلسه دادگاه( که البته اونجا یه اسم دیگه داشت خاطرم نیست) تشکیل نشده دلایلشم مسخره ، مثلا چی؟ همه ی موارد به نوعی کارفرما نیومده بود و جلسه تشکیل نشده بود واسه همین مجری هی باید میدوید دنبال پولش انقدر که خسته بشه، منم در انتها با اینکه تصمیم داشتم حسابی اذیتشون کنم تا دلم خنک شه ولی مجبور شدم صلح امام حسن (ع) رو سرلوحه کارم قرار بدم، هرچند تمام حقم رو هم ندادن.
خوب دادگاه غیابی برای همین روزاست. طرف این فرصت رو داره که از حقش دفاع کنه اما اگه از فرصتش استفاده نکرد دیگه هرجور خواستن ازش دفاع می کنن.

(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۴۱ ب.ظ)kilookiloo نوشته شده توسط:  من حدود سه ماهه وارد بازار کار شدم (استخدام و گرفتن پروژه و تدریس و ....) ولی قبلا برای خودم و کاملا از روی علاقه پروژه تعریف و پیاده سازی میکردم. ولی تجربیاتی که توی این ۳ ماه بدست آوردم کم نبوده و در راستای مواردی که شما گفتید اینجا مطرح میکنم شاید برای دوستان مفید باشه :
حرف شما متین اما...
من تهران رو خبر ندارم اما تو شهرستان به یه جایی رسیدم که دیگه برنامه نویسی برام رضایت بخش نبود. انقدری که توقع پویایی داشتم نبود و یه جورایی به سقفش رسیده بودم. به علاوه پرداختی ها هم پایین بود. به قول یکی از مسئولین یکی از همین شرکت ها: توقع پراید هم توقع زیادی حساب میشه!
احتمالا منظورش این بود که با فرغون برم سر کار!


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۱۷۸
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۴:۰۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۴:۰۶ ب.ظ، توسط pioneer01.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۵۸ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  
(14 مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۴۸ ب.ظ)Riemann نوشته شده توسط:  من واسم سواله، آیا کسی توی این فروم از بین این کلمات: angularjs, angular, react, ts و یا web api یا spring و hibernate و entitry framework ، چندتاشو میدونه چیه و با چندتاش کار کرده؟
من
شما چی ؟! به سوالات دقیق پاسخ بدهیدBig GrinTongue
(من وقت استراحتمه اومدم مانشت اذیت کنم یکم خستگی در بره Big GrinCool )
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۱۷۹
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۴:۰۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۴:۱۴ ب.ظ، توسط blackhalo1989.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۴:۰۵ ب.ظ)pioneer01 نوشته شده توسط:  
(14 مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۵۸ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  
(14 مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۴۸ ب.ظ)Riemann نوشته شده توسط:  من واسم سواله، آیا کسی توی این فروم از بین این کلمات: angularjs, angular, react, ts و یا web api یا spring و hibernate و entitry framework ، چندتاشو میدونه چیه و با چندتاش کار کرده؟
من
شما چی ؟! به سوالات دقیق پاسخ بدهیدBig GrinTongue
(من وقت استراحتمه اومدم مانشت اذیت کنم یکم خستگی در بره Big GrinCool )
با یه سریش کار کردم (به صورت فول تایم و بابتش حقوق گرفتم). بعضیای دیگه اش رو هم میدونم چیه. Smile

(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۵۹ ب.ظ)pioneer01 نوشته شده توسط:  یاد معلمای زبان فارسی افتادم که ساختار جمله رو تعرف میکردنو خودشون رعایت نمیکردنBig GrinTongue
اول یه چیز دیگه بودا TongueSleepy


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pioneer01
ارسال: #۳۹۱۸۰
۱۴ مهر ۱۳۹۶, ۰۴:۱۵ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۵۹ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  حرف شما متین اما...
من تهران رو خبر ندارم اما تو شهرستان به یه جایی رسیدم که دیگه برنامه نویسی برام رضایت بخش نبود. انقدری که توقع پویایی داشتم نبود و یه جورایی به سقفش رسیده بودم. به علاوه پرداختی ها هم پایین بود. به قول یکی اس مسئولین یکی از همین شرکت ها: توقع پراید هم توقع زیادی حساب میشه!
احتمالا منظورش این بود که با فرغون برم سر کار!
بله منم توی شهرستان کار خاصی نمیکردم و برام عذاب آور شده بود واقعا . ولی تصمیم گرفتم برای کار بیام تهران و به نظرم توی تهران کار برنامه نویسی خیلی زیاده و اگه خوب بلد باشید که شما بلدید حقوق خوبی هم میگیرید

راهی به انتها هست؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۶۲۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۲۱,۸۸۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۴۷۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۳۵,۳۷۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۱۹۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۳۴۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۵۵ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۵۵۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۳۷۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۶۷۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close