(۰۵ خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۰۰ ب.ظ)big cloud نوشته شده توسط: کاملا حرف شما درسته ، اما به نظر من همه چیز پول نیست! شاید الان در ازای هر ساعت کاری پول بگیرید، اما باور کنید همین درخواست های تغیرات اجتناب ناپذیر مشتریان شما را بسیار قوی میکنه. من به شخصه عاشق ریجکت شدن کار هستم تا اکسپت شدنش،چون همیشه فردی که با عقیده شما مخالفه باعث رشدتون میشه!
من با جان و دل تغییرات را میپذیرم، البته وقتی تک توک مشتری مرض داره می فرستمش بره دنبال نخود سیاه! راضی کردن یک مشتری و پذیرفتن تغییرات باعث میشه اون مشتری همیشه به شما عتماد کنه و باور داشته باشه که تحت هر شرایطی شما در کنارش هستید. ببینید دنیاتون را بزرگ کنید، کار کردن در ۴ تا شرکت ایرانی که خودشون دارن تو سایت های دور کار مشتری جذب میکنند و یه کار مبتدی تحویل میدن اصلا خوب نیست!
باید بتوانید با شرکت های اینترنشال کار کنید، من خودم در حال حاضر دارم جوانب کار را برای این امر بررسی میکنم.
بدی های دور کاری اینه که زمان پرت نداری و نمیشه زمان را یه کوچولو به نفع خودت پرت بدی، اما اگر با شرکتهایی کار کنید که فردی به عنوان ناظر ارشد کارهاتون را بررسی میکنه عین کار تیمیه، فرقش اینه که شما تو خونه نشستید
در هر صورت در هر دو حیطه باید توانایی هندل کردن کار را داشته باشید تا درصورت نیاز بتونید سوییچ کنید.
ایرادات اساسی رو تغییر بدی خیلی هم خوبه ، مثلا ی تیکه زده بودم پرفرمنس خوبی نداشت و برای خودم چندبار زده بودمدمتوجه نشده بودم ولی مشتری که گفت رفتم دیدم چقدر بهتر میشه این کد رو زد ! ولی مشتری میاد تک تک المان های برنامه که طرحش از قبل داده شده و قبول شده رو دستکاری میکنه
ولی به شخصه مشکل اصلیم با دورکاری ددلاین پروژه است ، تحت فشار اخلاقم خیلی بد و غیر قابل تحمل میشه
البته دستمزد های شرکت های خارجی واقعا ادم رو وسوسه میکنه