زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۲:۰۵ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

برنامه ریزی برای پاییز - ۱

ارسال:
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۵:۳۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ ۰۵:۵۹ ب.ظ، توسط jahani.)
برنامه ریزی برای پاییز - ۱
در این تاپیک سعی میکنیم تا برای دو هفته آینده برنامه ای را برای گروه هایی که معرفی کردیم ارائه دهیم تا بتوانند بیشترین بهره را از این دو هفته باقیمانده ببرند. نقطه شروع برنامه ریزی اصلی ما برای پاییز شنبه دو هفته دیگر (یعنی درست دو هفته قبل از اولین ازمون ازمایشی پارسه و مدرسان می باشد. فرض ما بر این هست که غالب دوستان یا پارسه ثبت نام کردند یا مدرسان. دوستانی که ازمونهای دیگر ثبت نام کردند خودشان را با برنامه وفق دهند)
این دو هفته زمان بسیار طلایی میباشد که ما میتوانیم بیشترین بهره را از آن ببریم. همان طور که در تاپیک قبلی اعلام کردم دوستان به سه دسته تقسیم میشوند.
دسته اول آنهایی که بخش اعظمی از دروس را در تابستان خواندند.
دسته دوم آنهایی که یک سوم مطالب را بیشتر نرسیدن در تابستان بخوانند و باقی درسها باقی مانده است.
دسته سوم هم آنهایی هستند که در تابستان به دلیل مشکلاتی نتوانستند خوب درس بخوانند و میخواهند از اول پاییز شروع کنند.

افراد شاغل به دلیل وقت محدودی که دارند حداکثر در دسته دوم یا سوم قرار میگیرند.

اما توصیه های من برای هر کدام از این سه دسته برای این دو هفته باقیمانده:

دسته اول
دسته اول باید به این نکته توجه داشته باشند، که در آزمونهای آزمایشی ۲۵ درصد هم باید بتوانند تمام مطالب را پوشش بدهند و در ازمونهای پنجاه درصد سعی کنند فاز تسلط خودشان را کامل کنند. کارهایی که این دسته از دوستان در این دو هفته باید بکنند عبارتند از(به ترتیب اولویت کارها):
۱- مرور و جمع بندی مطالب خوانده شده در تابستان:
این دسته از دوستان باید در این دو هفته سعی کنند هر چه را که در تابستان خواندند حال به سرانجامی برسانند و جمع بندی و مروری روی آن داشته باشند. میخواهم قبل از شروع به برنامه اصلی، بخش هایی که مورد مطالعه قرار گرفته است، لااقل یک بار مرور شده باشد تا با امادگی بیشتری برویم سراغ برنامه ریزی برای ازمونهای ازمایشی. در این مرور نیازی به خلاصه برداری نیست و فقط قسمتهای مهم را با ماژیکهای علامتگذار، علامتگذاری کنید و نیز نکاتی که به ذهنتان میرسد را در کتابها حاشیه نویسی کنید. همچنین اگر از دو کتاب مختلف خوندید، قسمتهایی که از کتاب کمکی که در کتاب اصلیتون وجود ندارد را به کتاب اصلیتون به صورت حاشیه نویسی اضافه کنید. هدف این هست که طوری این درسها رو مرور کنید که در ازمونهای ۲۵ درصد با صرف زمان خیلی کمی بتوانیم از روی آنها بگذریم و به مرحله تست زنی انها برسیم.
۲- استخراج ساختار سلسله مراتبی دروس به تفکیک فصلها.:
یکی از کارهایی که در هنگام مرور میتوانید بکنید دسته بندی مطالب میباشد و برای دسته بندی بهترین روش استخراح ساختار سلسله مراتبی درسها میباشد. این ساختار بعدها در بانک تست شما خیلی به درد میخورد. همچنین در خلاصه برداری نهایی میتوانید از آن استفاده کنید و آن را با روشهای Mindmapping تطبیق دهید.

۳- دسته بندی و جمع آوری منابعی تستی غیر از سوالات کنکوری
در تاپیک قبلی راجع به فاز تسلط صحبت کردم که گفتم در این فاز سعی میکنیم سوالاتی خارج از سوالات کنکور و از کتب اصلی استفاده کنیم. منابع پیشنهادی من اینها هستند:
۱- مثالها و تمرین های کتب مرجع
۲- تمرینهای مربوط به دانشگاه های برتر دنیا
۳- ازمونهای ازمایشی موسسات مختلف که در سالهای گذشته انجام شده اند(در همین مانشت میتونید لینک دانلودش رو پیدا کنید)
۴- بعضی کتب خاص تو بعضی درسها که سوالات تالیفی خوبی دارند (مثل کتاب ۶۰۰ مسئله دکتر قدسی تو ساختمان داده و طراحی، کتاب سوالات چهار گزینه ای استاد روحانی تو پایگاه، سوالات تالیفی سیستم عامل کتاب مدرسان، سوالات چهار گزینه ای پرسمن که رو سایتش موجود هست (البته تو کتابهای تستی اکثر سوالات تستی تالیفی انها نشات گرفته از همین سوالات هست، سوالات کنکورهای دیگر که این درس را دارا میبانشد (مثلا کنکور برق که سوالات ریاضی مهندسی دارد یا کنکور مدیریت که سوالات تئوری مدیریت دارد و یا کنکور علوم کامپیوتر)
کاری که این دسته از دوستان باید بکنند جمع آوری این منابع به ازای درسهای مختلف میباشد. البته غالبا ما در ازمونهای پنجاه درصد سراغ این تستها برویم ولی به هر حال خوبه که الان به دنبال جمع آوری انها باشیم.

لازم به ذکر هست که این کارها بر حسب اولویت انجام میشوند. یعنی تا اولی تمام نشده است سراغ دومی نمیرویم و تا دومی تمام نشده است سراغ سومی نمی رویم.

دسته دوم
این دسته باید توجه داشته باشند که در ازمونهای ۲۵ درصد باید بتوانند بین ۷۰ تا ۱۰۰ مطالب را پوشش دهند. یعنی اگر در توانشان نمی بینند که تمام مطالب را پوشش دهند میتوانند برای ۷۰ درصد مطالب برنامه ریزی کنند و باقی را به ازمونهای پنجاه درصد و جامع موکول کنند.
کارهایی که این دسته از دوستان در این دو هفته باید بکنند عبارتند از(به ترتیب اولویت کارها):
۱- مطالعه ۱ یا ۲ درس دیگر
فرض من بر این هست که این دسته از داوطلبان تا الان دو یا سه درس را به صورت کامل مطالعه کردند. اگر انی دسته از داوطلبان بتوانند طوری برنامه ریزی کنند که در دو هفته باقیمانده دو درس دیگر را نیز به طور کامل مطالعه کنند این میتواند خیلی به آنها کمک نماید. به قول روش مز، فرض کنید که شما امتحان دارید و مجبورید این دو درس را به اتمام برسانید. البته میتوانید به جای انی که دو درس را به صورت کامل مطالعه کنید، سه درس را به صورت گزینشی مطالعه کنید و قسمتهای مهم این سه درس را بخوانید. این بستگی به سلیقه شما و میزان دانش شما از درسها دارد (این که بدانید تو هر درس کجاها مهم هست کجاها مهم نیست) پیشنهاد من این است که دروس پرتوقع را انتخاب نکنید ترجیخا (یعنی دروسی که زمان زیادی میگیرند و تو دو هفته شاید تمام نشوند). پیشنهاد من این هست دروسی را انتخاب کنید که تو دو هفته بشود جمعش کرد.)

۲- مرور درسهایی که خواندیم

در کنار درسهای جدیدی که میخوانیم باید بتوانیم اون دو یا سه درسی که مطالعه کردیم را مرور، جمع بندی و نتیجه گیری کنیم. برای مرور به همان روشی که برای دسته اول توضیح دادم عمل کنید.

۳- استخراج ساختار سلسله مراتبی درسها

اگر این گروه بتوانند ساختار سلسله مراتبی درسها را استخراج کنند (حداقل برای درسهایی که خواندند) میتوانند در آینده استفاده های زیادی از آن بکنند. البته میتوانند با دوستانشان کار را تقسیم کنند و هر کدام یه درس را قبول مسئولیت کند.

دسته سوم
این دسته باید توجه داشته باشند که شاید در طول برنامه ریزی های دو هفته ای ما نتوانیم تمام مطالب را پوشش بدهیم و مجبور باشیم به صورت انتخاب عمل نماییم. در هر صورت، این دسته باید توجه داشته باشند که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد مطالب را باید در ازمونهای ۲۵ درصد پوشش بدهند و باقی را به ازمونهای ۵۰ درصد موکول نمایند. کارهایی که این دسته از دوستان در این دو هفته باید بکنند عبارتند از(به ترتیب اولویت کارها):
۱- مطالعه ۲ یا ۳ درس در بازه زمانی دو هفته ای
توضیحات قبلا داده شد فقط این نکته اضافه شود که درسهایی که انتخاب میکنید ترجیخا درسو عزیز دردانه شما باشد پیشتر در اینجا
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

در مورد ویژگی های دروس عزیز دردانه صحبت کرده ام. درسوی که وقت زیادی از شما میگیرند خواندن آنها را ترجیحا انتخاب ننمایید.

۲- اولویت بندی درسها و مطالب
همان طور که گفتم برای ازمونها ما این توانایی را نداریم که همه مطالب را پوشش دهیم. بنابراین مجبور هستیم تا بخشی از مطالب را پوشش دهیم. برای همین من بر حسب زمان بندی ازمونهای مدرسان سعی کردم برای این دوستان (دوستان رشته ایتی) زمان بندی ابتدایی انجام دهم.
رنگ سبز به معنای مطالبی هست که در هر ازمون باید حتما مورد پوشش قرار دهید.
رنگ زرد به معنای مطالبی هست که بچه های دسته دوم باید جتما پوشش دهند و بچه های دسته سوم در صورت توان پوشش دهند.
بی رنگها انهایی هستند که در اولویت اخر قرار دارند.
و قرمزها انهایی هستند که چون معمولا سخت و دشوار هستند پیشنهاد من حذف آنها میباشد.
البته اگر از این مطالب سبز چیزی را حذف کرده اید باید به جایش قسمتی از زردها یا بی رنگها را بخوانید.

نکته مهم: خود شما میتوانید بر حسب توزیع موضوعی تعداد سوالات رد سالهای اخیر اولویت بندی مباحث را برای خودتان انجام دهید. برای یافتند توزیع موضوعی میتوانید به تاپیک زیر مراجعه کنید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.




فایل‌(های) پیوست شده
مبحث (۱).doc
اندازه فایل: ۱۸۹ KB

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۱۸
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Doctorwho , alice , pooyaa , rahayi , atenaa , fatemeh69 , احسان مومنی , deadly_s2 , Saoshiyant , zaynab , zeinab , elynn66 , mohammad8 , friends , m_ok , student_92 , phoenix.softeng , tinafanavari , kavehn , atyla , amin750 , SnowBlind , chaka , somaieh_hassani , mostafa 88 , directline , abibib , Mohammad.K , persian_boy , رها-مکانیک , kingmax , neda_Network , elahe-comp
ارسال:
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۲۶ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای پاییز - ۱
ممنون آقای جهانی

فقط یه سوال برام پیش اومده که " استخراج ساختار سلسله مراتبی دروس به تفکیک فصلها" یعنی باید چکار کنیم؟
من دقیق متوجه نشدم.

با تشکر
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۴۵ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای پاییز - ۱
(۰۵ مهر ۱۳۹۲ ۰۷:۲۶ ب.ظ)zimenswall نوشته شده توسط:  ممنون آقای جهانی

فقط یه سوال برام پیش اومده که " استخراج ساختار سلسله مراتبی دروس به تفکیک فصلها" یعنی باید چکار کنیم؟
من دقیق متوجه نشدم.

با تشکر
یعنی بگی هر فصل شامل چه مباحث اصلی می شود بعد خود این مباحث شامل چه زیر مبحثهایی میشود و الی اخر... اینو به شکل ساختار درختی نشون میدی مثل اون چیزی که تو ساختار سازمانی یه سازمان نشون میدهند. منظور پیدا کردن طبقه بندی مطالب درسها میباشد.

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: احسان مومنی , kimiagar , neda_Network
ارسال:
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۴۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ ۰۷:۵۰ ب.ظ، توسط zimenswall.)
RE: برنامه ریزی برای پاییز - ۱
(۰۵ مهر ۱۳۹۲ ۰۷:۴۵ ب.ظ)jahani نوشته شده توسط:  
(05 مهر ۱۳۹۲ ۰۷:۲۶ ب.ظ)zimenswall نوشته شده توسط:  ممنون آقای جهانی

فقط یه سوال برام پیش اومده که " استخراج ساختار سلسله مراتبی دروس به تفکیک فصلها" یعنی باید چکار کنیم؟
من دقیق متوجه نشدم.

با تشکر
یعنی بگی هر فصل شامل چه مباحث اصلی می شود بعد خود این مباحث شامل چه زیر مبحثهایی میشود و الی اخر... اینو به شکل ساختار درختی نشون میدی مثل اون چیزی که تو ساختار سازمانی یه سازمان نشون میدهند. منظور پیدا کردن طبقه بندی مطالب درسها میباشد.

ممنون ، پس میشه یه چیزی شبیه فهرست بندی اول کتاب ها که یه درک کلی از هر فصل داشته باشیم
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۹:۳۶ ب.ظ
برنامه ریزی برای پاییز - ۱
با عرض سلام و خسته نباشیید
ابتدا ازتون بابت پستهای عالی و مشاوره هاتون تقدیر و تشکر میکنم آقای مهندس جهانی

به همه ی اعضای و دوستانی که این پست رو خوندن و نظرمو میخونند خواهش میکنم راهنمایی کنید برای قسمت دسته سوم منظورش چی بود برای مطالعه ۲ یا ۳ درس در بازه زمانی دو هفته ای یعنی این در بازه ی زمانی ۲۰ مهرماه تا ۳ آبان هستش یا اینکه ۶ مهرماه تا ۱۹ مهرماه باید این دو تا درسی که انتخاب کردیم تموم بشه یا اینکه چند فصلی هم خوندیم اشکالی نداره
من نظرخودمو میدم اشکال داره یا نه بهم بگوید من درسی گسسته و ساختمان داده و مدار منطقی رو انتخاب میکنم و توی این دو هفته ( اگر منظورش ۶ مهرماه تا ۱۹ مهرماه بوده باشه ) میخونم تا وقتی به بودجه بندی پارسه رسیدم این کتابها رو کنار میذارم و بعد سه کتاب دیگه بر میدارم و دوباره شروع میکنم تا بودجه بندی برسم . تا آزمون ۲۵ درصد اول و بعدش یه روش دیگه برنامه هام فشرده تر میکنم که بتونم به۷۰ درصدش برسم توی دو هفته اگر نرسیدم میزارم برای ۵۰ درصد دوم جبرانش میکنم.
ممنون میشم نظرتون رو بدهیدو اگه نقد یا موافق یا مخالف هستید هم ذکر کنید و یا راه بهتری سراغ دارید .


پیشاپیش از راهنماییتون متشکرم

موفقیت برای کسی که باور دارد می تواند موفق شود و آرزوی خویشتن را مبنای عمل قرار داده، به سادگی قابل دسترسی است و اسرار پیچیده ای ندارد/انسانهای موفق دنیا همیشه رویای خود را در ذهن دارند./ .اگر یک نفر می تواند کاری انجام دهد تو هم میتوانی آن را انجام دهی اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد تو باید آن را انجام دهی.
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۶ مهر ۱۳۹۲, ۰۱:۰۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۰۹ ق.ظ، توسط Mänu.)
RE: برنامه ریزی برای پاییز - ۱
(۰۵ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۳۶ ب.ظ)reza.mahmodi71 نوشته شده توسط:  با عرض سلام و خسته نباشیید
ابتدا ازتون بابت پستهای عالی و مشاوره هاتون تقدیر و تشکر میکنم آقای مهندس جهانی

به همه ی اعضای و دوستانی که این پست رو خوندن و نظرمو میخونند خواهش میکنم راهنمایی کنید برای قسمت دسته سوم منظورش چی بود برای مطالعه ۲ یا ۳ درس در بازه زمانی دو هفته ای یعنی این در بازه ی زمانی ۲۰ مهرماه تا ۳ آبان هستش یا اینکه ۶ مهرماه تا ۱۹ مهرماه باید این دو تا درسی که انتخاب کردیم تموم بشه یا اینکه چند فصلی هم خوندیم اشکالی نداره
من نظرخودمو میدم اشکال داره یا نه بهم بگوید من درسی گسسته و ساختمان داده و مدار منطقی رو انتخاب میکنم و توی این دو هفته ( اگر منظورش ۶ مهرماه تا ۱۹ مهرماه بوده باشه ) میخونم تا وقتی به بودجه بندی پارسه رسیدم این کتابها رو کنار میذارم و بعد سه کتاب دیگه بر میدارم و دوباره شروع میکنم تا بودجه بندی برسم . تا آزمون ۲۵ درصد اول و بعدش یه روش دیگه برنامه هام فشرده تر میکنم که بتونم به۷۰ درصدش برسم توی دو هفته اگر نرسیدم میزارم برای ۵۰ درصد دوم جبرانش میکنم.
ممنون میشم نظرتون رو بدهیدو اگه نقد یا موافق یا مخالف هستید هم ذکر کنید و یا راه بهتری سراغ دارید .


پیشاپیش از راهنماییتون متشکرم
این دو هفته باقیمانده از الان تا حالا ۱۹،بعد دیگه از ۱۹ طبق برنامه آزمونا میخونی،یعنی ۱۴ روز وقت داری ۲۵ درصد اولو بخونی

برنامتونو درست متوجه نشدم یعنی از الان شروع میکنی تا ۳ ،۲۵ درصد اولو بخونی؟؟

من اناری را، می کنم دانه، به دل می گویم:
خوب بود این مردم ، دانه های دلشان پیدا بود.
می پرد در چشمم آب انار: اشک می ریزم.
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Doctorwho
ارسال:
۰۶ مهر ۱۳۹۲, ۰۱:۱۲ ق.ظ
برنامه ریزی برای پاییز - ۱
من راهنمایی هام خیلی صریح و واضح بود همانطور که خانم مهتاب فرمودند منظور از الان تا ۱۹ مهر ماه هست. نکته بعدی این که دو هفته زمان خوبیه برای اتمام دو یا سه درس.
راجع به بودجه بندی برای ازمون اول گفتم که ما از ۱۹ مهر استارت میزنیم. و اون موقع برای دروس برنامه ریزی میکنیم. که به ازمونها برسیم. فعلا با بودجه بندی پیش نمیریم و تلاش میکنیم دروسی که انتخاب کردیم رو به اتمام برسانیم.

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۳
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Doctorwho , ماه بانو , Somayeh-h
ارسال:
۰۶ مهر ۱۳۹۲, ۰۱:۲۳ ق.ظ
RE: برنامه ریزی برای پاییز - ۱
(۰۶ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۱۲ ق.ظ)jahani نوشته شده توسط:  من راهنمایی هام خیلی صریح و واضح بود همانطور که خانم مهتاب فرمودند منظور از الان تا ۱۹ مهر ماه هست. نکته بعدی این که دو هفته زمان خوبیه برای اتمام دو یا سه درس.
راجع به بودجه بندی برای ازمون اول گفتم که ما از ۱۹ مهر استارت میزنیم. و اون موقع برای دروس برنامه ریزی میکنیم. که به ازمونها برسیم. فعلا با بودجه بندی پیش نمیریم و تلاش میکنیم دروسی که انتخاب کردیم رو به اتمام برسانیم.

باسلام متشکرم واقعا شرمنده ام که این پست رو گذاشتم میخواستم مطمئن بشم . و به بیراهه نرم الان برای این دو هفته باقی مونده کتابهای مدار منطقی و ساختمان گسسته و ساختمان داده رو انتخاب کردم و از فردا استارت میزنم به امید خدا تمومش میکنم.راستی نمیشه این کار رو انجام مثل برنامه ریزی تابستون روزهای زوج: منطقی و گسسته بخونیم و روزهای فرد : آمار و ساختمان داده اینطوری پیش بریم از بین این ۴ تا درس ۲ درس منطقی و گسسته رو تموم میکنیم و دو درس دیگه رو تا هر جایی که رسیدم ممنون میشم نظرتون رو بدونم. باتشکر بازم متشکرم عجرتون با خدا

موفقیت برای کسی که باور دارد می تواند موفق شود و آرزوی خویشتن را مبنای عمل قرار داده، به سادگی قابل دسترسی است و اسرار پیچیده ای ندارد/انسانهای موفق دنیا همیشه رویای خود را در ذهن دارند./ .اگر یک نفر می تواند کاری انجام دهد تو هم میتوانی آن را انجام دهی اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد تو باید آن را انجام دهی.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۶ مهر ۱۳۹۲, ۰۱:۳۴ ق.ظ
RE: برنامه ریزی برای پاییز - ۱
(۰۶ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۲۳ ق.ظ)reza.mahmodi71 نوشته شده توسط:  
(06 مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۱۲ ق.ظ)jahani نوشته شده توسط:  من راهنمایی هام خیلی صریح و واضح بود همانطور که خانم مهتاب فرمودند منظور از الان تا ۱۹ مهر ماه هست. نکته بعدی این که دو هفته زمان خوبیه برای اتمام دو یا سه درس.
راجع به بودجه بندی برای ازمون اول گفتم که ما از ۱۹ مهر استارت میزنیم. و اون موقع برای دروس برنامه ریزی میکنیم. که به ازمونها برسیم. فعلا با بودجه بندی پیش نمیریم و تلاش میکنیم دروسی که انتخاب کردیم رو به اتمام برسانیم.
گسسته و ساختا

باسلام متشکرم واقعا شرمنده ام که این پست رو گذاشتم میخواستم مطمئن بشم . و به بیراهه نرم الان برای این دو هفته باقی مونده کتابهای مدار منطقی و ساختمان گسسته و ساختمان داده رو انتخاب کردم و از فردا استارت میزنم به امید خدا تمومش میکنم.راستی نمیشه این کار رو انجام مثل برنامه ریزی تابستون روزهای زوج: منطقی و گسسته بخونیم و روزهای فرد : آمار و ساختمان داده اینطوری پیش بریم از بین این ۴ تا درس ۲ درس منطقی و گسسته رو تموم میکنیم و دو درس دیگه رو تا هر جایی که رسیدم ممنون میشم نظرتون رو بدونم. باتشکر بازم متشکرم عجرتون با خدا

گسسته و ساختمان داده یه کم حجمشون زیاد نیست؟ واقعا میرسی این دو هفته تمومش کنی؟ من قبلتر ها کلی راجع به دروس عزیز دردانه صحبت کردم که شرایطشان چی هست. حالا باز خود دانی. اگر دلت اروم نمیگیره این دو تا رو نخونی. با اینا شروع کنSmile هدف اینه که ما قبل از شروع برنامه مان یه سری درسها رو شرش رو کنده باشیم که این درسها بعدا قراره دلخوشی ما تو روزهای نا امیدی باشند. ترجیح من اینه که درسهای ساده تر رو الان بخونی که اول راهه بهتر بتونی استارت بزنی. دوم این که امیدت بیشتر شه و سوم این که بعدا بیشتر میتونی روشون حساب کنی. باز خود دانی.

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Doctorwho
ارسال: #۱۰
۰۶ مهر ۱۳۹۲, ۰۱:۵۰ ق.ظ
RE: برنامه ریزی برای پاییز - ۱
گسسته و ساختمان داده یه کم حجمشون زیاد نیست؟ واقعا میرسی این دو هفته تمومش کنی؟ من قبلتر ها کلی راجع به دروس عزیز دردانه صحبت کردم که شرایطشان چی هست. حالا باز خود دانی. اگر دلت اروم نمیگیره این دو تا رو نخونی. با اینا شروع کنSmile هدف اینه که ما قبل از شروع برنامه مان یه سری درسها رو شرش رو کنده باشیم که این درسها بعدا قراره دلخوشی ما تو روزهای نا امیدی باشند. ترجیح من اینه که درسهای ساده تر رو الان بخونی که اول راهه بهتر بتونی استارت بزنی. دوم این که امیدت بیشتر شه و سوم این که بعدا بیشتر میتونی روشون حساب کنی. باز خود دانی.
[/quote]

ابتدا ازتون عذر خواهی میکنم پیامها زیاد شد
من قبلا دروس عزیز دردانه ها رو بهتون گفته بودم بازم دوباره میگم و پیش زمینه گسسته و آمار / درسهای که علاقه دارم
: ساختمان داده و طراحی الگوریتم و هوش مصنوعی / دروسی که نتیجه و ریکس هستن : منطقی و نظریه

دروس دوست داشتنی : ریاضی مهندسی معادت دیفرانسیلم خوب نیست / سیستم عامل و معماری و مدار الکتریکی پایه سخت افرای ام خوب نیست /
دروس انتی تابستان : روش محاسبات عددی بودن

این شرایط من هستش باز ممنون میشم خودتون توصیه ای بهم بکنید بهتره کدوم رو بخونم. باتشکر

موفقیت برای کسی که باور دارد می تواند موفق شود و آرزوی خویشتن را مبنای عمل قرار داده، به سادگی قابل دسترسی است و اسرار پیچیده ای ندارد/انسانهای موفق دنیا همیشه رویای خود را در ذهن دارند./ .اگر یک نفر می تواند کاری انجام دهد تو هم میتوانی آن را انجام دهی اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد تو باید آن را انجام دهی.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱
۰۶ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۰۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ ۰۲:۰۶ ب.ظ، توسط jigarak.)
RE: برنامه ریزی برای پاییز - ۱
با سلام
تشکر میکنم از آقای جهانی بابت راهنمایی خوبشون.
من سال دومه که میخوام کنکور بدم و جزء گروه دوم هم به حساب میام.
دروسی که برا این دوهفته انتخاب کردم:
ساختمان داده: مباحث باقیمانده کتاب ساختار داده قدسی(یه سری مباحثش رو تابستون خوندم)
پایگاه داده: مدرسان بجز ۲فصل ابتدایی
مبانی مدیریت رابینز.
البته من ۲ درس شبکه های کامپیوتری کتاب راس و معماری اجلالی رو خوندم.
(تصمیم جدیم اینه که معماری و مدیریت رو بخونم!فک نمیکنم عوض هم بشه)
آقای جهانی ممنون میشم راجع به درسها و منابع انتخاب شده راهنماییم کنید وهمچنین اینکه این درس ها رو تو این بازه به چه صورت بخونیم
(هدفمون فقط یادگیریه ونیازی به تست و نکته برداری نیس؟!)
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲
۰۷ مهر ۱۳۹۲, ۱۰:۳۸ ب.ظ
برنامه ریزی برای پاییز - ۱
سلام
آقای جهانی نظرتون راجع به کسایی که سال دومه دارن میخونن چیه؟ این افراد جزو کدوم گروه به حساب میان و چطوری باید برای آزمون ها آماده بشن ... منظورم کسانی هست مثل خودم که درسته از اول مهر شروع کردم ولی پارسال خوب خونده بودم و الان هرچی میخونم برام تکراریه تقریبا Sad می خوام بدونم امسال باید چطور بخونم ؟ و چگونه برنامه ریزی کنم؟ مطابق برنامه آزمونا پیش برم خوبه؟
باتشکر

همه چیز آن لحظه به پایان می رسد که قدم های تو از حرکت باز می ایستد!
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳
۰۷ مهر ۱۳۹۲, ۱۱:۰۷ ب.ظ
برنامه ریزی برای پاییز - ۱
آقای جهانی سلام من میخوام تا ۱۹ آبان ۳ درس تموم کنم نظرتون چیه؟تا الان هر چی می خواستم یه سری کتاب تومو کنم متاسفانه نمیشد.۱/درس مهندسی نرم افزار کتاب مدرسان ۲/ درس ساختمان داده پوران پژوهش ۳/ مدیریت پرچ انتشارات مقسمی و یه جزوه از دکتر الوانی چه طوره؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۴
۰۷ مهر ۱۳۹۲, ۱۱:۴۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۵۳ ب.ظ، توسط jahani.)
RE: برنامه ریزی برای پاییز - ۱
(۰۷ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۳۸ ب.ظ)narjesk نوشته شده توسط:  سلام
آقای جهانی نظرتون راجع به کسایی که سال دومه دارن میخونن چیه؟ این افراد جزو کدوم گروه به حساب میان و چطوری باید برای آزمون ها آماده بشن ... منظورم کسانی هست مثل خودم که درسته از اول مهر شروع کردم ولی پارسال خوب خونده بودم و الان هرچی میخونم برام تکراریه تقریبا Sad می خوام بدونم امسال باید چطور بخونم ؟ و چگونه برنامه ریزی کنم؟ مطابق برنامه آزمونا پیش برم خوبه؟
باتشکر
شما جز بچه های دسته اول محسوب میشید و امسال باید بیشتر تمرکزت رو تست زدن و تمرین حل کردن باشه. دسته اولیا قراره تو حداکثر سه یا چهار روز درس خوندنشون تموم بشه و چیزی در حدود هشت تا نه روز برای هر ازمون تست بزنند و مثال حل کنندSmile برای همین گفتم به دنبال منابع تستی و سوالی باشیدSmile بشتر دنبال مثالهای کتب مرجع و حل المسائل انها باشید.

(۰۷ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷ ب.ظ)سحرسحری نوشته شده توسط:  آقای جهانی سلام من میخوام تا ۱۹ آبان ۳ درس تموم کنم نظرتون چیه؟تا الان هر چی می خواستم یه سری کتاب تومو کنم متاسفانه نمیشد.۱/درس مهندسی نرم افزار کتاب مدرسان ۲/ درس ساختمان داده پوران پژوهش ۳/ مدیریت پرچ انتشارات مقسمی و یه جزوه از دکتر الوانی چه طوره؟

بعد برنامتون برای نوزده ابان به بعد چیه اون وقت؟ بعد از الان تا ۱۹ ابان فکر کنم زمان زیادی هست برای این سه درس هاSmile یک ماه تمام اونم فقط همین سه درس؟

(۰۶ مهر ۱۳۹۲ ۰۲:۰۲ ب.ظ)jigarak نوشته شده توسط:  با سلام
تشکر میکنم از آقای جهانی بابت راهنمایی خوبشون.
من سال دومه که میخوام کنکور بدم و جزء گروه دوم هم به حساب میام.
دروسی که برا این دوهفته انتخاب کردم:
ساختمان داده: مباحث باقیمانده کتاب ساختار داده قدسی(یه سری مباحثش رو تابستون خوندم)
پایگاه داده: مدرسان بجز ۲فصل ابتدایی
مبانی مدیریت رابینز.
البته من ۲ درس شبکه های کامپیوتری کتاب راس و معماری اجلالی رو خوندم.
(تصمیم جدیم اینه که معماری و مدیریت رو بخونم!فک نمیکنم عوض هم بشه)
آقای جهانی ممنون میشم راجع به درسها و منابع انتخاب شده راهنماییم کنید وهمچنین اینکه این درس ها رو تو این بازه به چه صورت بخونیم
(هدفمون فقط یادگیریه ونیازی به تست و نکته برداری نیس؟!)
اگه بتونی اینارو تموم کنی که خیلی خوبهSmile تا دو هفته دیگه واقعا اگر این همه بتونی درس بخونی من بهت امیدوار میشمSmile

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: narjesk , maryam.raz
ارسال: #۱۵
۰۹ مهر ۱۳۹۲, ۰۴:۳۳ ب.ظ
برنامه ریزی برای پاییز - ۱
ممنون از راهنماییاتون آقای جهانی...

میشه مباحث مهم درس معماری هم بگین...

توی فایل الویت بندی که دادین رنگ الویت بندیش همش سفیده...:-\
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کمک برای شروع برنامه نویسی seyed ehsn ۲۱ ۱۴,۳۷۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۵:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: maryamjafari63
  رودمپی برای برنامه نویسی Doctorwho ۱ ۱,۸۰۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  استخدام برنامه نویس یا کارآموز برنامه نویسی سی شارپ Hesitant_Girl ۰ ۱,۵۱۷ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: Hesitant_Girl
  رودمپی برای یادگیری برنامه نویسی Doctorwho ۰ ۱,۶۰۵ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
  درخواست برنامه برای اردینو در iot seokheiry ۱ ۳,۰۱۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: iot-programer
  کدام زبان برنامه‌نویسی بهترین انتخاب است؟ elecomco ۲ ۲,۸۰۰ ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۰۵:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: kilookiloo
Sad مشکل در برنامه نویسی شیء گرا Xialu ۰ ۱,۹۸۷ ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Xialu
  برای آموزش مبانی برنامه نویسی چکار کنیم؟ elecomco ۰ ۲,۳۲۷ ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ق.ظ
آخرین ارسال: elecomco
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۱,۹۹۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  چرا یادگیری برنامه نویسی ؟ elecomco ۰ ۲,۲۸۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: elecomco

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close