زمان کنونی: ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۱:۰۰ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت

ارسال:
۰۶ خرداد ۱۳۹۲, ۰۶:۱۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ ۰۶:۱۷ ب.ظ، توسط homa.)
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت

به نام خدا
مانشت ۱ : اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.

مرتضی هستم متولد ۶۶ و از سامان؛ به لطف خدا رتبم در گرایش تجارت ۶۵ و گرایش شبکه و امنیت ۱۰۱ شد

مانشت ۲ :در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟

کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر خوندم و سال ۸۹ فارغ التحصیل شدم

مانشت ۳ : با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟

زمانی که وارد هنرستان شدم برخلاف نظر خانواده این رشته رو خودم انتخاب کردم چون واقعا به کامپیوتر علاقه داشتم و بعدش دوره کاردانی و بعد کارشناسی

مانشت ۴ : کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟

کاردانی:آموزشکده فنی شهرکرد ، کارشناسی: جهاددانشگاهی اصفهان

مانشت ۵ :در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاطر معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .

دوره کاردانی شاگرد اول کلاس بودم ولی دوره کارشناسی دانشجوی تاپی نبودم و خیلی معمولی بودم جوری که حتی معماری و معادلات دیفرانسیل و ریاضی مهندسی رو به زور پاس کردم،ولی من به شدت به شبکه علاقه داشتم و توی یه شرکت هم کار میکردم که اونجا هم کارم در زمینه شبکه بود و درسهای شبکه رو با علاقه میخوندم و بقیه رو فقط آخر ترم میخوندم.


مانشت ۶ : از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟

من از زمانی که کاردانی میخوندم به فکر ارشد بودم

مانشت ۷ :آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟

هدف من فقط شبکه بود


مانشت ۸ : میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.

زبان:۲۸ ،مشترک:۳۳،مدیریت:۴۰،دروس تخصصی:۳۷،معماری:۱۲
البته کامپیوتر هم امتحان دادم که درصدهاش ایجور بود:
زبان:۲۵،ریاضیات:۳،مشترک:۲۵،تخصصی معماری:۹،تخصصی هوش:۹،تخصصی نرم افزار:۰

راستش من از سال ۸۸ ارشد شرکت میکردم یعنی امسال سال پنجم بود که شرکت کردم، البته نمی خوندم و واسه اینکه تو حال و هوای ارشد بمونم سالهای پیش شرکت میکردم

مانشت ۹ : بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟

بنظر من بستگی به روش خوندن داره، مثلا خوندن تو دانشگاه به قصد پاس کردن با اینکه بخایم واسه کنکور بخونیم خیلی فرق میکنه؛ واسه کنکور باید درس رو فهمید
اصلا هم نمیشه گفت شاگرد اولا همیشه بهتر میخونن و بهتر قبول میشن، بستگی به نوع خوندن داره

مانشت ۱۰ :از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟

راستش من معلم هستم و به خاطر کمبود وقت واسه خوندن، یه برنامه دوساله برای کنکور داشتم. برنامم هم این جوری بود که چون محل کارم یه روستای دور افتادس بهمین خاطر مجبور بودم ۳ شب اونجا بمونم و محیط خوابگاه اونجا بخاطر شلوغی اصلا جای خوبی واسه مطالعه نبود ولی با این شرایط من از مهرماه سال ۹۰ شروع به خوندن کردم و شب هایی که اونجا بودم، زمانی که همکارام بیدار بودن و سروصدا میکردن من میخابیدم و زمانی که اونا میخابیدن من بیدار می شدم و تا صبح میخوندم با این حال پارسال رتبم ۱۳۰۰ شد و مجازی قبول شدم ولی نرفتم و سال ۹۱ متاسفانه پدرم رو از دست دادم و اصلا روحیه ای برای خوندن نداشتم ولی دوباره از اول شهریور ۹۱ شروع به خوندن کردم تا آخر آبان خوندم ولی بعدش توی محیط مدرسه، مدیر مدرسه بخاطر یکسری مسائل شخصی، برنامه هفتگی کار منو به هم زد و کل برنامه های من بهم ریخت و بخاطر ناراحتی روحی هم که داشتم دیگه کلا قید کنکور رو زدم و دیگه نخوندم

مانشت ۱۱: برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟اگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟

تا اون زمانی که میخوندم برنامم ثابت نبود و مجبور بودم با شرایط محیط کار هم هماهنگ باشم بعضی مواقع برنامم کلا به هم میریخت ولی سعی میکردم روال کلی خوندن حفظ بشه


مانشت ۱۲ : بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.

بله، من بیشتر سعی میکردم دروس مشترک رو بخونم


مانشت ۱۳ : آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟

من با معماری رابطه خوبی نداشتم بخاطر همین کمترین وقت رو روش گذاشتم که الان وقتی به کارنامم نگاه میکنم میبینم که اگه معماری خونده بودم رتبم خیلی بهتر میشد
ریاضی گسسته ضعیف بودم ولی نشستم خوندمش و نتیجه خوبی گرفتم


مانشت ۱۴ : خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟

خب چون من سال پیش هم کنکور دادم تقریبا میدونستم کدوم منابع رو باید واسه امسال بخونم و برنامه ریزیم بیشتر بصورت زمانی بود و منابع رو مشخص کرده بودم


مانشت ۱۵ : میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.آیا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.

گسسته: کتاب دکتر بهروز قلی زاده که همشو خوندم و کل تمریناتشو حل کردم
ساختمان داده و الگورییتم: کتاب پارسه و توی بعضی مباحث از روی پوران هم میخوندم
شبکه: فقط کتاب پارسه دکتر حقیقت
مهندسی نرم افزار: کتاب پارسه(البته همه میگن بدرد نمیخوره) و بعدش کتاب پوران؛ باید جفتش خونده بشه
هوش : کتاب راسل
سیستم عامل: پارسه
پایگاه: پوران
زبان: فقط لغات زبان تخصصی پارسه
مدیریت: پارسه

مانشت ۱۶ : بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.

این بستگی به شخص داره که کدوم درسا رو ضعیفتره و بخواد از روی منبع بخونه


مانشت ۱۷ : آیا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟

من واسه دروس شبکه ای مرجع میخوندم و کاری به کلاس نداشتم و مطالعه در زمینه شبکه رو دوس داشتم و البته یه سری دیگه از دروس رو از روی مرجع میخوندم ولی بیشتر سعی میکردم اونا رو با جزوه یه جوری بخونم.


مانشت ۱۸ : زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟

من از مهر۹۰ کتاب زبان تخصصی پارسه رو میخوندم و فقط لغات رو با جعبه لایتنر حفظ میکردم و خودمو درگیر گرامر و ... نکردم. زبانم هم بد نیست


مانشت ۱۹ : در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟

من گسسته رو نمی فهمیدم ولی نشستم و کل کتاب دکتر قلی زاده رو کامل خوندم و کل تمریناشو حل کردم و نتیجه خوبی هم گرفتم


مانشت ۲۰ : اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.

اول یه برنامه ماهیانه همراه با بودجه بندی دروس انجام می دادم و بعد هر هفته واسه کل هفته برنامه ریزی میکردم. دروس مشترک رو هم همیشه صبح ها میخوندم و بعدازظهرها یا مهندسی و هوش میخوندم یا جعبه لایتنر را میذاشتم جلوم و لغت میخوندم و شبها هم بیشتر اوقات، درسهایی را که خونده بودم مرور می کردم

یه اشتباهی که سال پیش کردم این بود که خودمو درگیر کتابا کرده بودم؛ یعنی مثلا واسه سیستم عامل هم پوران میخوندم و هم پارسه
اینو تجربه کردم که اگه یه درسو از روی دوتا کتاب بخونم نمی تونم روی مطلب تمرکز کنم و نتیجه نمیده


مانشت ۲۱ : آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.

من تنها توی خونه مطالعه میکردم و توی محیط کار هم با اینکه با همکارا توی یه خوابگاه بودیم و اونا دوس داشتن بگن و بخندن و.... من زمانی که همکارا بیدار بودن میخابیدم و دورتادور تختمو با پتو میپوشوندم و وقتی اونا میخابیدن یه لامپ اون داخل روشن میکردم و درس میخوندم تا صبح


مانشت ۲۲ : حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.

براساس تجربه سال پیشم فقط هدفم این بود که مفهوم درسو کامل بفهمم و معیارم همین بود، چون هرموقع معیار تموم کردن یه درس بود اونو سرسری میخوندم که فقط تمومش کنم


مانشت ۲۳ : اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آیا با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟

سعی میکردم از درسهای دیگه بصورت نامحسوس از وقت شون کم کنم تا درسی را که عقب بودمو برسونم
ولی معماری رو کامل گذاشتمش کنار که اشتباه بزرگی بود


مانشت ۲۴ : اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟

هدفم فقط شبکه بود ولی خب بدم نمی اومد تجارت هم بخونم


مانشت ۲۵ : آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.

بله خیلی از مواقع بود که برنامم بهم میریخت که توی یکی از سوالای بالا هم توضیح دادم که تو این ۲ سال که میخوندم چه فراز و نشیب هایی توی زندگی بود؛مشکلات من خیلی زیاد بود و الانم که قبول شدم، معتقدم خدا همه چیزو درست کرد که من بتونم رتبه دورقمی بیارم


مانشت ۲۶ : از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟

نه من از کلاس کنکور استفاده نکردم یعنی اصلا وقتشو نداشتم که کلاس برم


مانشت ۲۷ : آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟

من آزمون های پارسه رو ثبت نام کردم، سال پیش کل آزمون هاشو شرکت کردم ولی امسال فقط آزمون ۲۵ درصد اولشو شرکت کردم و بخاطر مشکلاتی که برام پیش اومد دیگه بقیه رو شرکت نکردم


مانشت ۲۸ : تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بود از کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.

امسال که هیچی ولی سال پیش جمع بندی من از دی ماه شروع شد و درخلالش بعضی درسا بودن که هنوز تموم نشده بود که اونارو هم میخوندم


مانشت ۲۹ : برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟

احساس خوبی نداشتم چون سه ماه طلایی آخر رو نخونده بودم


مانشت ۳۰ : آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟

اصلا د فکر این چیزا نبودم
به بچه ها هم پیشنهاد میکنم که قبل از کنکور نشینن حساب کنن که فلان درس رو چند درصد بزنن، چون اگه این تصور رو داشته باشن ممکنه اون درس خاصی رو که مثلا روش ۱۰۰ حساب کردن سوالاش خیلی سخت باشه و نتونن بزنن و روحیه خودشونو سر جلسه از دست بدن


مانشت ۳۱ : سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟

بهترین حس رو سر جلسه داشتم، ذره ای استرس نداشتم و با آرامش خاصی کار خودمو انجام میدادم
با این حال که میدونستم سه ماه آخر هیچی نخوندم ولی با دقت تست ها رو میخوندم و روشون فکر میکردم


مانشت ۳۲ : آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.

من همیشه سوالای زبان رو میذاشتم واسه آخر از همه، ولی امسال از اول دفترچه شروع کردم به خوندن و تست زدن

مانشت ۳۳ : وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟

خب البته انتظارشو داشتم که قبلا مشابه سوال رو دیده باشم ولی اونایی که برام جدید بود رو خیلی باهاشون کلنجار میرفتم


مانشت ۳۴ : وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟

نه وقت کم نیاوردم و حدود ۱۰ دقیقه هم زودتر بلندشدم از سر جلسه


مانشت ۳۵ : آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.

بله من پشت کارتی که روی صندلی زده بودن سوالارو با جواباش نوشتم و بیرون آوردم و تقریبا مشابهت داشت با درصدای الانم و تخمین رتبه هم تقریبا درست بود


مانشت ۳۶ : بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی ، دانشگاه کارشناسی، برنامه ریز برای کنکور، کلاس کنکور، کنکور آزمایشی،شرایط سر کنکور، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)،سایر عوامل

تمام این موارد تاثیر دارن ولی چیزی که من تجربه کردم اینه که شرایط سر کنکور و شرایط مطالعه و زندگی خیلی مهم هستن
سعی کنید توی بازه زمانی که واسه کنکور میخونید خودتونو زیاد درگیر استرس ها و مشکلات زندگی نکنید

مانشت ۳۷ : حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.

من الان که معلم هستم ولی از شغلم راضی نیستم و میخام تو زمینه امنیت کار کنم


مانشت ۳۸ : چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.

وقتی عبادت و توکل به خدا هست احساس میکنی تنها نیستی و یکی هست که کمکت میکنه، همین احساس خیلی شوق به وجود میاره که بخونی


مانشت ۳۹ : کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.

مادر عزیزم که قبولیم رو مرهون دعای خیرش میدونم


مانشت ۴۰ : آیا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.

اگه معماری رو خونده بودم قطعا نتیجه خیلی بهتری میگرفتم


مانشت ۴۱ : چگونه و بر چه اساسی انتخاب رشته میکنید ؟ کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد ترجیح میدید؟ (اگر مایلید دلیل آن را هم بنویسید)
احتمال میدید در کدام دانشگاه قبول شوید؟

امنیت امیرکبیر
امنیت تربیت مدرس
شبانه امنیت امیرکبیر
شبکه امیر کبیر
شبکه علم و صنعت
شبانه شبکه امیرکبیر
امنیت اصفهان
شبکه اصفهان
...
بنظر خودم به احتمال خیلی کم علم و صنعت رو میارم ولی امنیت اصفهان رو بیشتر احتمال میدم قبول شم


مانشت ۴۲ : توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.

دوستای گلم اونایی که قبول میشن آدمای خاصی نیستن که فکر کنید نابغن، اونا هم افرادی هستن مث همه که فقط روش مطالعه درستی انتخاب کردن و پشتکار داشتن و نذاشتن تحت هیچ شرایطی تعادل روانی شون به هم بخوره
من با این همه مشکلاتی که داشتم بازم به خودم امیدوار بودم و باید اینو بدونید که خدا هیچ تلاشی رو بدون پاداش نمی ذاره
پس تا موفقیت راهی نیست


مانشت ۴۳ : بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟ جواب شما به این سوال چی هست؟

فکر نمی کنم چیز مهمی از قلم افتاده باشه


مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟

مانشت؛ مانشت بهترین همراه من بود. انتظار که نه بلکه به مانشت مدیونم

گر مرد رهی میان خون باید رفت *** از پای فتاده سر نگون باید رفت
تو پای در ره نه و هیچ مپرس*** خود راه بگویدت که چون باید رفت
۳۳
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: hesamvazirii , SaMiRa.e , mahkaameh , انرژی مثبت , sahar_rostami2 , agh42778 , friends , elynn66 , mim_golden , neda_Network , cs03 , M@A , saba_1984 , Mehman , رقابت , Mänu , mohsen_4050 , web132 , Amir V , anika , Parisa-SH , shiva865 , nina69 , samaneh_aftab , sarehkar , mortez28 , borna91 , mahua , s.sadri , user22 , hiva60 , سجاد۶۷ , ana_12345 , xani , fatemehkh , ReihanehTorkzadeh , tehran_it_93 , amirbahador , x86 , baranchi , رعنا , chavir , 007girl , احسان مومنی , sahar bano , sellena , - rasool - , virtual girl , jparisa , sahar salehi , happy07 , dr.a_AI
ارسال:
۰۶ خرداد ۱۳۹۲, ۰۹:۴۰ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
موفق باشید

حرفی برای گفتن نیست .... باید تلاش کرد وبس .
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport
ارسال:
۰۶ خرداد ۱۳۹۲, ۱۰:۳۵ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
جالب شدBig Grinهمشهری هستیم تبریک میگم همشهری ایشالله همیشه موفق باشی
۳
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport
ارسال:
۰۶ خرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۰۶ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
سربلندوپاینده باشید
آدم مصاحبه شما رو میخونه از خودش خجالت میکشه با این همه دردسر رتبه دو رقمی
موفق باشید

وسیع باشو سربه زیرو سخت.....
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport , Parisa-SH , Amir V
ارسال:
۰۶ خرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۵۳ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
بقول استاد سیستم عاملم مهندس منصوری میگفت یا همشهریا شما کاری نمیکنن یا کاری میکنن کارستون Smileآفرین به ارادت روسفیدمون کردی دعا کن همشهریت سال دیگه یه رقمی شه امسال که شد ۳۸۰Confusedدعا میکنم به بهترین درجات برسی اجازه میدن با معلمی برای تحصیل تهران بری؟
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Parisa-SH , netsupport , sahar bano
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۷:۳۹ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۴۱ ق.ظ، توسط sadeghd.)
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
منم تبریک عرض می کنم انشالله موفق باشید
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۸:۳۰ ق.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
موفق باشی همکارSmile
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۸:۵۹ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
تبریک فراوان
ارادتون قابل تحسین
موفق باشید

چقدر دیر متوجه میشویم که زندگی یعنی همان روزهایی

که زود گذشتن ان را ارزو میکردیم
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport
ارسال:
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۵۳ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
سلام دوست عزیز
بهتون تبریک میگم و افرین بخاطر همت بلندتون...
موفق باشید

You can't reach any skills without hardworking
Maybe you fall
You shouldn't give up
You should stand
and
Try again and again...
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport
ارسال: #۱۰
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۳:۳۰ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
تبریک میگم
موفق باشید

هیج وقت دیر نیست
........................!!!
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport
ارسال: #۱۱
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۶:۴۷ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
تبریک میگم بخاطر موفقیتتون و بخاطر اراده و پشتکاری که دارید
امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport
ارسال: #۱۲
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۸:۴۸ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
تبریک موفق باشی
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport
ارسال: #۱۳
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۰۹:۳۹ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
(۰۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۵۳ ب.ظ)neda140781 نوشته شده توسط:  بقول استاد سیستم عاملم مهندس منصوری میگفت یا همشهریا شما کاری نمیکنن یا کاری میکنن کارستون Smileآفرین به ارادت روسفیدمون کردی دعا کن همشهریت سال دیگه یه رقمی شه امسال که شد ۳۸۰Confusedدعا میکنم به بهترین درجات برسی اجازه میدن با معلمی برای تحصیل تهران بری؟
شما خیلی لطف دارید؛ انشالا سال دیگه شما جز رتبه های خوب کنکور هستید البته امسال هم رتبتون خوبه؛ در مورد کارم هم باید بگم که طی این چن هفته که اعلام نتایج انجام شده چندین بار رفتم و با آقایون صحبت کردم ولی متاسفانه به هیچ وجه به بنده انتقالی موقت نمیدن و اگه انشالا تهران قبول شدم باید هر هفته برم و برگردم!

اگر باور داری که روزی پروانه میشوی بگذار روزگار هرچه میخواهد پیله کند.
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۴
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۰۹ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
سلام ارادتون فوق العاده ست تبریک میگم .
انشالله همه دوستان روز جمعه همراه خودم موفق بشیم
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: baranchi , netsupport
ارسال: #۱۵
۰۷ خرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۴۶ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲ : مصاحبه با رتبه ۶۵ تجارت و ۱۰۱ شبکه و امنیت
مبارکه
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: netsupport


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  درخواست معرفی منبع برای دروس پایگاه داده پیشرفته، تجارت و آموزش الکترونیکی ehsannaq3 ۱۲ ۱۳,۱۲۵ دیروز ۱۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  بهترین منبع برای درس شبکه ارشد msnmkh ۲ ۱,۲۴۶ ۱۲ دى ۱۴۰۱ ۱۲:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: پشتکار
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۳۵۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۴,۰۱۹ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
Star درخواست کمک و راهنمایی برای شرکت در آزمون ارشد marvelous ۹ ۸,۱۳۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۲,۰۴۱ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92
  تجارت الکترونیک خواجه نصیر یامدیریت سیستمهای اطلاعاتی تربیت مدرس؟ lotuss ۰ ۱,۶۳۲ ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۰۴:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: lotuss
  منابع آزمون دکتری گرایش تجارت الکترونیک wskf ۳ ۶,۰۷۸ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Ametrine
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۳۲۴ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۶۱۰ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close