با تستهایی که شک داریم چیکار کنیم؟
|
۲۱ آبان ۱۳۹۱, ۰۴:۲۹ ب.ظ
|
|
|
|
با تستهایی که شک داریم چیکار کنیم؟
سلام به همه.
از اونجایی که من آزمون ٢٥٪ دومم رو به خاطر تعداد زیاد غلطهام خراب کردم، تصمیم گرفتم این تاپیک رو باز کنم تا تصمیم بگریم راجع به این قضیه.
به نظر شما بهترین و منطقی ترین کار چیه؟ تستهایی که بلد نیستیم رو که نمیزنیم. اما اونایی که شک داریم رو چیکار کنیم بهتره؟
ممنون از همگی.
Sent from my Google Galaxy Nexus using Tapatalk 2.4
|
There is no there there.
|
|
|
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
ما ها که قبول نشدیم چیکار کنیم؟؟ |
ستاره بارون |
۱۳ |
۱۱,۸۶۸ |
۲۸ شهریور ۱۳۹۳ ۰۳:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: ستاره بارون
|
| |
بیایید باهم برای سلامتی همه مریضها دعا کنیم |
Doctorwho |
۱ |
۲,۸۶۱ |
۲۸ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۳۵ ق.ظ
آخرین ارسال: vesta
|
| |
آیا مناسب است که بدنبال بعضی کتابهای خاص باشیم و ذهنمون را این روزها درگیر کنیم ؟ |
Fardad-A |
۲۳ |
۱۹,۱۵۹ |
۱۸ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: tarane65
|
| |
چرا نمیتونیم با هم حرف بزنیم و تبادل آراء و نظر منطقی کنیم؟ |
Fardad-A |
۵ |
۵,۷۱۳ |
۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Somayeh_Y
|
 |
چه کنیم مایوس نشیم |
ghanbari |
۲۹ |
۱۶,۴۷۵ |
۲۲ دى ۱۳۹۱ ۱۲:۴۴ ق.ظ
آخرین ارسال: sir_ams
|
 |
با جاهلیت پیامکی مبارزه کنیم |
Eternal |
۸ |
۶,۳۳۶ |
۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: ania_13
|
| |
به نظر شما چیکار کنم؟؟ |
f.b |
۴ |
۳,۷۶۷ |
۲۰ دى ۱۳۹۰ ۰۴:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
|
| |
چگونه بر استرس (در زمان مطالعه و سر جلسه) غلبه کنیم؟ |
۲۰۶۳ |
۵ |
۶,۶۶۷ |
۳۱ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۴۷ ب.ظ
آخرین ارسال: ۲۰۶۳
|
 |
چگونه فکر کنیم؟ |
banou |
۱۶ |
۲۰,۸۹۱ |
۲۸ مرداد ۱۳۹۰ ۰۷:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: polarisia
|
 |
واسه چی مقاله پابلیش کنیم؟ ، چه جوری و کجا؟ |
Legion |
۱۸ |
۱۶,۵۰۲ |
۰۷ مهر ۱۳۸۹ ۰۶:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: Legion
|