زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۳:۵۲ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۵۵۹۵۱
۰۷ مهر ۱۳۹۹, ۱۰:۱۵ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب.ظ)codin نوشته شده توسط:  من شخصا از دوران نوجوونی با اضطراب روبرو بودم. خیلی از این مشکلات اضطرابی ریشه در نقطه های خیلی پنهانی توی کودکی و نوجوونی داره و به شکل های مختلفی خودشو نشون میده. مثلا الان اضطراب ارشد داری بعد این اضطراب تموم بشه یه چیز دیگه جاشو میگیره بعد یه چیز دیگه. یعنی ذهن بعضی آدما (حداقل من) مستقل از شرایط بیرونی یه چیزی پیدا میکنه برای اضطراب مگر دیگه همه چیز خیلی گل و بلبل باشه که غیر ممکنه. حتی در اون شرایط هم من گاهی مضطرب میشم چرا همه چیز خوبه نکنه مشکلیه[تصویر:  biggrin.gif] در کل خواستم بگه تنها نیستی و خیلیا در مورد مشکلاتشون صحبت نمیکنن و باعث میشن این چیزا تابو بمونه. خیلی خوبه که شما علنی در مورد این چیزا صحبت میکنین باعث میشه آدمایی که خجالت میکشن از مطرح کردن این مشکلات هم خودشونو بیان کنن. نمونش خود من دیدم شما صحبت کردین منم صحبت کردم. این چیزا بایستی توی جامعه بحث بشه. اضطراب و استرس بخش زیادی از آدم ها را درگیر میکنه ولی زیاد بحث نمیشه و تابو هست
یه چیزی که به من کمک کرد حدف شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستا و استوری فیسبوک بود. هرکی اونجا برای بقیه نسخه میپیچه و میخواد بگه زندگی خودش بهتر از بقیه هست. در صورتی که هیچکی جز خودت نمیتونه قضاوت کنه چقدر زندگیت خوبه.
وای استرس منو داغون می کنه مخصوصا که اول معده ام درگیر میشه و این یعنی کل بدنم را تحت تاثیر قرار میده

چندروز اول که رفتم کار به قدری استرس داشتم که با حالت تهوع ازخواب بیدار میشدم
دیگه یه کم رو خودم کار کردم و با محیط و همکارا بیشتر آشنا شدم بهتر شد ولی بازم حالم خوب نبود اصلا فراری بودم از جمع
دیگه با دوتا از همکارا که باهاشون کار می کنم و اشکالی چیزی دارم ازشون میپرسم صحبت کردم
کلی بهم دلداری دادن که ما هواتو داریم و کلا محیط کار همین جوره یکی اشون می گفت منم بعد ۳ سال هنوز سر کار استرس دارم و....
و این باعث شد خیلی بهتر بشم

ولی در کل ماها مشغله زیاد داریم که دیگه بهشون فکر نمی کنیم
چ خوبه آدم آروم باشه یا نه اصلا اینکه قوی باشه و با قدرت پیش بره

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam , codin , .:tarannom:. , big cloud , RangiRangi
ارسال: #۵۵۹۵۲
۰۷ مهر ۱۳۹۹, ۱۱:۰۰ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
بوستان ولایت .
نکته ای که درباره این پارک هست اینکه یه قسمتی داره به اسم شهر بانو برای بانوان و ورود آقایان اونجا ممنوع و ظاهرا امکاناتی داره که خانم ها به راحتی می تونن ورزش کنند و نکته جالب تر دورتا دور این پارک مسیر ویژه برای پیاده روی و دوچرخه سواری هست که خیلی جالبه حدود ۶ کیلومتر .
[تصویر:  477357_ydnu_bostan.jpg]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA , Riemann , .:tarannom:. , big cloud , RangiRangi
ارسال: #۵۵۹۵۳
۰۷ مهر ۱۳۹۹, ۱۱:۰۰ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
FOMO(Fear Of Missing Out)

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۵۹۵۴
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۲:۱۹ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
در مورد مانشت خیلی سریع و تیتروار بگم:
اولا تغیرات و رکودی که پیش اومد با توجه به محبوبیت و رشد شبکه های اجتماعی غیر قابل اجتناب بود. وقتی که همه ی اساتید کانال و گروه خودشون رو دارن طبیعیه برای کنکوری ها اونجاها جذاب تر و دست اول تره. اما به نظرم این عامل اصلی رکود مانشت نبود چون توی همین شرایط سایتهایی بودند که توین همین چند سال فعالیت خودشون رو شروع کردند و خیلی هم موفق عمل میکنند.
به نظر من یکی از عوامل اصلی اینه آقای تنهایی دیگه دغدغه مانشت رو نداره و ول کرده و رفته جریان زندگیش عوض شده و مثل سابق مانشت براش اولویت نیست و کار افتاده دست مدیرانی که اونا هم اهداف زندگیشون از اهداف اولیه مانشت دور شده و خیلی دیگه در جریان کنکور و دانشگاه نیستند من شک ندارم که اغلب مدیران فعلی حتی از تغییرات کنکور هم بی خبرند و دیگه اصلا از این مقوله به کلی فاصله گرفتند بجز یکی دو مورد که شاید در سالهای اخیر کنکور داشتند که اونا هم در سکوت کنکورشون رو دادند و بی خیال راهنمایی و مشاوره و این حرفها شدند شاهد این مدعا هم سوالات مشاوره ای زیادیه که توی این یکی دو سال کاملا بی پاسخ مونده و خلاصه اینکه مدیران اصلا حال ندارند وارد بحث کنکور بشوندو مسائل مالی جذابیت بیشتری داره براشون.
کار سختی نیست مانشت رو دوباره احیا کرد اما بعید میدونم مثل دوران اوجش یکه تازی کنه.
اولا مشخص بشه دقیقا موضوع فعالیت مانشت چیه؟ اگر کنکوره، مثل بقیه یک سری مشاور یا لااقل افراد مطلع به صورت منظم در زمینه کنکور مشاوره بدهند که الگوهای خوبی هم هست. ینی مخاطب بدونه که قراره توی مانشت چه اتفاقی براش بیفته.
اینکه مسعود آقا میفرمایند برای مدیریت در مانشت نیاز به سطحی از سواد هست دقیقا منظورشون چه نوع سوادیه؟ در چه زمینه ای قراره کار کنیم که در اون زمینه شخص باسواد لازمه؟ سواد فعلی مدیران مانشت به چه کاری اومده؟ افراد باسواد در مانشت چه کردند؟ دوستان باسوامون جز برای سرگرمی به مانشت میان؟ نبودنشون چی رو از مانشت میگیره؟
باید پول باشه توی کار نمیشه خدمات مفتی داد و ادعای کیفیت هم داشت باید به افرادی پول داد و از عده ای هم پول کرفت و غیر از این میشه همین جمع دور همی که اگه کسی حال داشت و خوشش اومد یکی رو کمک کنه نداشت هم که هیچ کس تعهد یا مسئولیتی براش تعریف نشده. پول باشه هم افراد حرفه ای و متعهد کار میکنند هم کنارش میشه خدمات رایگان برای جذب بیشتر مخاطب داد.
فعالیتهای حاشیه ای رو به کل حذف کرد که لااقل سر و شکل حرفه ای داد به کار. ادبیات و سیاست و آشپزی و بورس و این چیزا کلا شان سایت رو آورده پایین.
افراد مشخص با هویت مشخص و تخصص معلوم بیان حرفه ای کار کنن. من اگه مدیر بودم اول از همه افراد با هویت مجهول رو حذف میکردم. مگر سایت بازی یا سرگرمی یا دوست یابیه که اسامی عجیب غریب و هویت های نامعلوم توش فعالیت بکنن؟ مشاوری که نه اسمش نه هویتش معلومه به چه کاری میاد؟ کی میاد از خپلی و تپلی و... اسامی مستعار مشاوره بگیره یا اعتماد کنه؟ قبلا رفقای با سواد یا مدیران محترم یه رزومه ای از خودشون توی همین توضیحات کنار اسمشون مینوشتند الان اونم برداشتند و دارن در گمنامی کامل از بورس و آش رشته حرف میزنن!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۵۹۵۵
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۲:۴۰ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
یه مساله ای که الان مانشت با اون مواجه هست بیگ دیتاست Big Grin البته بیگ برای ماشین نه برای توانایی انسانی مانشت نیاز به خلاصه سازی اطلاعات مفید و حذف اطلاعات تاریخ گذشته غیر مفید داره و این کار واقعا هم ضروریه هم با این بضاعت بسیار سخته مدیر مسعود هم مگه چقد میتونه وقت بذاره؟ به هر حال این مساله وجود داره و برای تغییرات جدید لازمه امیدوارم راهکار مناسبی فک بشه و دوستان هم کمک کنن

think positive
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۵۹۵۶
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۱۱:۳۰ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
در مورد مانشت خیلی خلاصه و رک بگم اینکه خیلی انتظار خاصی از مانشت نداشته باشید .
خیلی طبیعی هست کسی که از کنکور و دانشگاه فاصله گرفته نمی تونه تو جو کنکور قرار بگیره ! نباید خیلی انتظار داشت مثلا خود من از سال ۹۵ کنکور ندادم و کلا فاصله شدید گرفتم با درس و کنکور خب من چه کمکی می تونم بکنم نباید انتظار داشت ولی اگه کسی خودجوش دوست داره کمک کنه و تو جو کنکور و درس هست مدیر یه بخشی ( درسی ) بشه و بتونه کمک کنه .
اگر هم سایت درامد داره خب کسی که همکاری کنه بهش پول بدن و اونم با انگیزه تر فعالیت می کنه اگرم پولی نیست خب هر کسی علاقه داشته باشه کمک می کنه !
در کل نباید خیلی از آدم ها انتظار داشت همه درگیر زندگی شخصی شدیم و خیلی هامون بیشتر با این تایپیک می تونیم ارتباط برقرار کنیم و بیاییم دو کلام حرف بزنیم چون تو این سال ها بلاخره یه چند نفر رو اینجا حتی مجازی می شناسیم .

در رابطه با بهبود وضعیت مانشت هیچ پیشنهادی ندارم : )
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۵۹۵۷
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۱۲:۵۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب.ظ، توسط Masoud05.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۱۹ ق.ظ)عزیز دادخواه نوشته شده توسط:  ...اینکه مسعود آقا میفرمایند برای مدیریت در مانشت نیاز به سطحی از سواد هست دقیقا منظورشون چه نوع سوادیه؟ در چه زمینه ای قراره کار کنیم که در اون زمینه شخص باسواد لازمه؟ سواد فعلی مدیران مانشت به چه کاری اومده؟ افراد باسواد در مانشت چه کردند؟ دوستان باسوامون جز برای سرگرمی به مانشت میان؟ نبودنشون چی رو از مانشت میگیره؟
...

الان مدیری نداریم که تخصصش مفید باشه یا نه. اما در سال های قبل، بیشتر سوالات درسی را مدیران همان بخش پاسخ میدادند. مثلا زمان خودم دروس ساختمان و الگوریتم فعال بودم. الان هم مدیر درسی بخواهیم داشته باشیم باید در اون درس تخصص داشته باشد تا مثلا پاسخ مناسب را به عنوان پاسخ صحیح علامت بزند. موقعیت فعلی من ایجاب میکنه موارد دیگری را بررسی کنم. ضمن اینکه سال هاست از درس دور بوده ام و بهتر است مدیر درسی، شخص فعالی باشد که تازه کنکور داده و یا در حال آماده شدن برای کنکور است.

همچنین خدمتتان عرض کنم هیچ مدیری حتی ۱ ریال هم اینجا دریافت نکرده و همه بخاطر علاقه یک مدتی فعال بودند.


(۰۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۴۰ ق.ظ)MarkLand نوشته شده توسط:  یه مساله ای که الان مانشت با اون مواجه هست بیگ دیتاست Big Grin البته بیگ برای ماشین نه برای توانایی انسانی مانشت نیاز به خلاصه سازی اطلاعات مفید و حذف اطلاعات تاریخ گذشته غیر مفید داره و این کار واقعا هم ضروریه هم با این بضاعت بسیار سخته مدیر مسعود هم مگه چقد میتونه وقت بذاره؟ به هر حال این مساله وجود داره و برای تغییرات جدید لازمه امیدوارم راهکار مناسبی فک بشه و دوستان هم کمک کنن

اگر یک روز ارسال های بی مورد و تبلیغاتی حذف نکنم اینجا تبدیل میشه به در خونه که همه نوع تبلیغی بهش چسبیده شده!!

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: MarkLand , big cloud , ezra , crevice
ارسال: #۵۵۹۵۸
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۲:۲۴ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
من اگر بخش غیر درسی فعال بشه و با حفظ پرایوسی و عدم نیاز به درج اسم و فامیل و ارائه کپی شناسنامه حاضرم مشاوره و کمک بدم حتی رایگان. ولی به شرطی که یه روز همه با جوش و خروش وارد اون بخش نشن و فردای اون روز من خودم بگم و خودم بشنوم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Saman
ارسال: #۵۵۹۵۹
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۲:۲۵ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
تخریب کردن مدیرا کار خوبی نیست.
نیست. وقتی به عمرت چهار تا فعالیت درسی نداشتی چه جور رووت میشه حرف از فعالیت درسی بزنی.
تخریب کردن کار خوبی نیست.
از سال ۹۵ به بعد سر جمع ۴۰ تا سوال اینجا ارسال نشده.
بعدش والا منم باشم با این سر و شکل مانشت هیچ سوالی اینجا نمیذارم.شما بذار توی گروه های تلگرام به دقیقه نکشیده با صد تا رفرنس بهترین پاسخ ها گیرت میاد.
---------
اینجا باید ارزش اینو داشته باشه که آدم براش وقت بذاره.(چه مالی چه عشقی)الان ارزشمند ترین بخشش همین قسمته Big Grin
راستی از بورس چه خبر Big Grin . از این به بعد وقتی یه ارسال میخوایم بذاریم باید اجازه بگیریم که به بعضیا بر نخوره
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: big cloud , crevice , RangiRangi
ارسال: #۵۵۹۶۰
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۳:۳۳ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
به زودی من یک تلاش جدی برای بخش درسی و غیر درسی (اما تخصصی) خواهم داشت و درخواست همکاری از دوستان خواهم کرد. مدیران بازنشسته هم در دسته "مدیران بازنشسته" قرار خواهند گرفت تا مشخص شود چه بخش هایی بدون مدیر باقی مانده است و افراد راحت تر حوزه های خالی را شناسایی کنند.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Saman , MarkLand , khayyam , big cloud , عزیز دادخواه , fo-eng
ارسال: #۵۵۹۶۱
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۴:۲۴ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۳:۳۳ ب.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  به زودی من یک تلاش جدی برای بخش درسی و غیر درسی (اما تخصصی) خواهم داشت و درخواست همکاری از دوستان خواهم کرد. مدیران بازنشسته هم در دسته "مدیران بازنشسته" قرار خواهند گرفت تا مشخص شود چه بخش هایی بدون مدیر باقی مانده است و افراد راحت تر حوزه های خالی را شناسایی کنند.
بنده تمام فعالیت های درسیم به قوت خودش باقیه. روی کمک من هم حساب باز کنید در تمام دروسConfused

در حال حاضر سه بخش الگوریتم و هوش و شبکه در دست من هستش.ظرفیت پذیرش سایر بخش ها هم موجوده Big Grin.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: big cloud , kilookiloo , MarkLand
ارسال: #۵۵۹۶۲
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۵:۴۵ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
آقا مسعود بهترین مدیر انجمنی بوده که تا حالا در تمام عمر فجازی خودم دیدم.
خودش یکی از ارکان اصلی مانشته. مطمئنم نبودش مساوی با مرگ مانشته.
هروقت از مدیران داخلی مانشت و مشخصاً مسعود و بهنام انتقاد شده واقعیتشو بخواید مسخرم میگیره!

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: big cloud
ارسال: #۵۵۹۶۳
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۸:۵۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۹ ب.ظ، توسط عزیز دادخواه.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  همچنین خدمتتان عرض کنم هیچ مدیری حتی ۱ ریال هم اینجا دریافت نکرده و همه بخاطر علاقه یک مدتی فعال بودند.

دریافت نکردن پول مزیت نیست. اگر میخواهید رقابت کنید قطعا به افراد حرفه ای نیاز هست. کسانی که با انگیزه ای مشخص بتونند زمانشون رو در اختیار مانشت بگذارند و شما بتونید ازشون فعالیت حرفه ای بخواید. من اگه پول نگیرم و صرفا محض علاقه و دلی کار کنم طبیعیه که به کسی هم پاسخگو نیستم و هر جور دلم بخواد کار میکنم و در نتیجه نباید توقع پیشرفت از این مجموعه داشت.

(۰۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۲۴ ب.ظ)big cloud نوشته شده توسط:  من اگر بخش غیر درسی فعال بشه و با حفظ پرایوسی و عدم نیاز به درج اسم و فامیل و ارائه کپی شناسنامه حاضرم مشاوره و کمک بدم حتی رایگان. ولی به شرطی که یه روز همه با جوش و خروش وارد اون بخش نشن و فردای اون روز من خودم بگم و خودم بشنوم

این حسن نیت شما قابل تقدیره اما خودتون حاضرید از افراد نا معلوم با تخصص نا مشخص مشاوره بگیرید؟ در ضمن چطوری به شما تضمین بدهند که جوش و خروشی که شما مطلوبتون هست تا ابد حفظ میشه؟
اینه نموه غیر حرفه ای بودن و واسه دل کار کردن. شما با این مجموعه میخواید به کجا برسید جناب مدیر مانشت؟

(۰۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۵:۴۵ ب.ظ)ezra نوشته شده توسط:  مسخرم میگیره!

نقادی و نقد پذیری فرهنگ و سواد خاصی میخاد طبیعیه که عامه مردم ازش بی بهره هستند.
شخص آقای مدیرانی که فرمودید قطعا اشخاص محترمی هستند اما شما مقایسه کنید وضعیت مانشت رو در دوره های مختلف و بعد به دوستانتون نمره بدید.

امیدوارم که اقداماتی که جناب مسعود خان برای مانشت در نظر گرفتند نتیجه بخش باشه و مهمتر از اون یک رفتار هیجانی و موقت نباشه و تا رسیدن به نتیجه ادامه دار باشه.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۵۹۶۴
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۱۰:۰۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب.ظ، توسط MarkLand.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
حالا اینقد جبهه گیری منفی هم نشه به هر حال تغییرات لازمه اگه قرار باشه با هر طرحی که داده میشه کلی بهش ایراد بگیریم و نه و نوچ کنیم که کلا تکون نخوریم بهتره دقت بشه که قرار نیست به سمت کامل شدن حرکت کنیم به سمت بهتر شدن قراره کار انجام شه حتی شده با اصلاح یه مورد باز بهتر از هیچ کاری نکردنه
مساله فقط پول هم نیست من خودم تو گروه های برنامه نویسی در حدی که وقت کنم و بلد باشم جواب میدم بقیه بچه ها هم فعلانه جواب میدن چرا؟ چون هم کمک کردن رو دوست دارن و هم از این راه تجربه خودشونم بیشتر میشه واسه همین باید مدیر بخش درسی کنکوری این صفات رو داشته باشه یعنی کنکور و درس یه قسمتی از زندگیش باشه ممکنه طرف بعد کنکور تدریس رو دوست داشته باشه و باز هم تو جو بمونه
مساله مشاوره از هویت نامعلوم به نظرم اینجا که بیشتر نمود داره چون طرف از هر دری داره سخنی میگه و یه سری اطلاعات که صحتش تایید نشده گفته من اینم... ولی تو بخش درسی طرف بخواد مشاوره الکی بده خود اون جمع اصلاحش می کنن چون تو جوش هستن و می تونن به درستی مقایسه کنن.
یه مساله دیگه هم که باید مورد توجه قرار بگیره حق الناس وقت و انرژی کسایی که اینجا رو برای گروه درسی کنکور انتخاب کردن یه کاربری بود که هی میگفت من فلانم بسانم همینجا هم پست های طولانی و تعداد بالایی می زد این ادم رفته بود تو گروه درسی اونجا رو هم مطلق دست گرفته بود همین کنکوری که گذشت خوب اینجا باید این مدل کاربرا رو بی تعارف بن کرد این وظیفه مدیر ناظر هست یعنی اقا مسعود مدیر ناظر هم نیازه غیر اون مدیر درسی مسامحه با این مدل کاربرا بخصوص تو تاپیک درسی درست نیست چون تاثیر کارشون اونجا خیلی بیشتره تا این جا بگه من فلانم بسانم

think positive
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: عزیز دادخواه , big cloud
ارسال: #۵۵۹۶۵
۰۸ مهر ۱۳۹۹, ۱۰:۵۵ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
ی سایت بزنیم برا همین گروه فعال مانشت که توی هر چه میخواهد دل تنگت بگو... حضور دارن
با همین کاربری هامون
Smile

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۵,۶۵۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۰۳,۷۹۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۳۰۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۲۹,۶۵۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۱۵۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۲۹۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۲۰ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۳۰۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۱۷۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۵۳۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close