زمان کنونی: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۸:۰۶ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۲۷۹۶۱
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۰۱:۳۸ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۴۱ ق.ظ، توسط codin.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ ق.ظ)hamideh1371 نوشته شده توسط:  بسیار ممنونم از لطفتون آقای بیگ میری.
این سؤال از اونجا تو ذهن من ریشه پیدا کرد که تو کلاس مون کسی رو دیدم که برخلاف تمام افرادی بود که تا حالا دیدم. تا حالا افرادی رو در جامعه دیدم که از ارتباطات و درک و فهم متقابل خوبی برخوردار هستن اما خب هوش درس خوندنشون کمه و هر مطلب رو باید بارها بخونن تا یاد بگیرن. اما این آقا واقعاً برای من و سایر همکلاسی هام شده معما!
داره کارشناسی ارشد یه رشته نسبتاً سخت رو میخونه (و البته به گفته خودش دو تا لیسانس داره: مکانیک و کامپیوتر)، پس قطعاً مشکل هوش یادگیری درس رو نداره. اما رفتارهاش خیلی خیلی خیلی دور از ذهن و بچه گانه هست. صحبت ها و کارهای نابجا میکنه. بارها بهش تذکر داده میشه اما بازم اون کار رو انجام میده. مثلاً تو گروه درسی مون تو تلگرام میاد یه آهنگ که با صدای خودش خونده رو میذاره. بهش تذکر داده میشه. دوباره بعد یه مدت کارشو تو چند تا گروه همزمان تکرار میکنه و بعدشم میگه اشتباهی پیام گذاشتم (در صورتی که واضحه از قصد این کار رو کرده). یا اینکه سر کلاس موقع ارائه بچه ها الکی میخنده و حرفای نامربوط میزنه. تا حدی که یکی از اساتید به کنایه بهش گفتن: شما حیفه این حرفات هدر بره. یه وبلاگ درست کن اینا رو توش بنویس. اما طرف اصلاً به خودش نگرفت این تیکه های اُستاد رو. توی گروه بچه ها دیگه از دستش به ستوه اومدن و دائم با کنایه باهاش صحبت میکنن اما این آقا مثلاً وقتی که به کنایه بهش میگن: "شما واقعاً مایه سرافرازی هستین"، فکر میکنه این حرفو جدی بهش گفتن و باورش میکنه و تشکر هم میکنه (تشکر کنایه وار نه ها! تشکر واقعی با کلی حرف اضافه). هر حرفی بهش گفته میشه، اصلاً نمی فهمه که جدیه یا به کنایه گفته شده. یا مثلاً تو گروه خیلی جدی پیشنهاد میده که سر کلاس پردازش موازی دکتر حاج سیدجوادی اگر اُستاد اجازه داد یه آهنگ بخونه!!! سر کلاس کارشناسی ارشد اونم کلاس اُستادی که بسیار رو نظم کلاس و حفظ شأن کلاس حساس هستن.
واسه همین واقعاً برام سؤال شده بود که به قول همکلاسیام این آقا واقعا "کم داره" (البته من خودم از این عبارت بدم میاد) یا نه!
____________________________
ببخشید سرتون رو درد آوردم.
تا الآن فقط رفتار این آقا و علتش برام سؤال بود اما با خوندن پاسخ شما به سؤالم و کتابائی که بنده رو بهشون ارجاع دادین علاقمند شدم که برم دنبالشون و مطالعه شون کنم. موضوع جالب و جذابی به نظر میاد.
مرسی.

.....
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۷۹۶۲
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۰۱:۴۸ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
ناگفتنی های گفتنی، گفتنی های نا گفتی، گفتنی های گفتنی، نا گفتنی های نگفتنی!
چیزه خاصی نیست خواستم ترکیبشون رو بنویسم Big Grin

شجاعت، همیشه فریاد زدن نیست؛ گاهی صدای آرامی است که در انتهای روز می گوید : فردا دوباره تلاش خواهم کرد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۷۹۶۳
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۰۱:۵۱ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
مشکل از مانشت نیست، مانشت خوبه ولی بیچاره مانشت زورش به هر جایی نمی رسه.

شورای سیاستگذاری نداره به جاش کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه داره.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

...........

در انتها ممنونم.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۷۹۶۴
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۰۱:۵۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ق.ظ، توسط crevice.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
.....
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۷۹۶۵
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۰۲:۲۷ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
به دوست محترمی که نظرشون رو گذاشتن و پاک کردن:
من تو این چند سطر قطعاً نتونستم اصل ماجرا رو بیان کنم. اما در همین حد میگم که من خودم به شخصه از توهین به هیچکس خوشم نمیاد و به نظرم کار اشتباهیه. در مورد این آقا هم هدفم هرگز توهین نبوده و نیست. فقط برام سؤال شده بود.
در مورد صحبت هائی که همکلاسیام در مورد ایشون میکنن هم باید بگم برخلاف تصور شما اصلاً صحبت های خاله زنکی نیست. قطعاً این فرد در طول یک ترم رفتارها و گفتارهائی داشته که هم همکلاسی ها (منظور اکثریت همکلاسی هام هست... نه فقط دوستان خودم) و هم استاد در موردش اینطوری فکر میکنن. این فرد در حضور اُستاد اونقدر حرف های نامربوط زده که دیگه اُستاد هم متوجه شدن و با کنایه میگن که این حرفای نامربوط چیه که به زبون میاری؟؟؟
بعضی کارها در حد کم ایرادی ندارن اما وقتی کارهای نادرست با وجود تذکرهای فراوان مکرراً تکرار بشه دیگه نشان از درک پائین طرف داره.
مثلاً آهنگ های عاشقانه گذاشتن برای بعضی خانم های کلاس (متأهل و مجرد)
مثلاً صحبت های بی مورد و خندیدن ها و تمسخرهای بی جا موقع سمینار همکلاسی ها. به قول یکی از دوستان: ایشون سمینار درسی رو با سیرک اشتباه گرفتن.
مثلاً گذاشتن مطالب کاملاً غیرمرتبط در یک گروه درسی که روالش بر اینه که فقط پیرامون اون درس صحبت بشه.
مثلاً تکرار کاری در گروهی که میدونه هیچ مخاطبی نداره و باعث آزار دیگران میشه. دیگران بارها تذکر میدن اما باز هم تکرار میشه.
مثلاً اینکه اُستاد یک درس میگن با توجه به تعداد دانشجوها و میزان کار لازم برای پروژه حداکثر تعداد افراد یک گروه برای پروژه درس میتونه سه نفر باشه. گروه های مختلف تک نفره، دو نفره و سه نفره تشکیل میشن. بعد این آقا میاد جار و جنجال راه میندازه که چه جور گروه یک نفره میشه، دو نفره میشه، سه نفره میشه اما چهار نفره نمیشه؟؟؟!!! یعنی این آدم واقعاً تا اینجا که رسیده معنای "حداکثر" رو درک نکرده؟
اینکه یک فرد در اکثر قریب به اتفاق موارد فرق صحبت شوخی و جدی و کنایه رو ندونه عجیب نیست؟
ضمناً! صحبت اطرافیان در مورد ایشون از سر بیکاری و غیبت نیست، فقط و فقط به خاطر اینه که ایشون با رفتارها و گفتارهاشون همه رو به ستوه آوردن. و دیگران نه از سر تمسخر، بلکه به خاطر کنجکاوی در این مورد با هم بحث می کنن که رفتارهای ایشون واقعاً نرمال هست یا نه؟ همین سؤالی که تو ذهن من شکل گرفته بود.
_________________________
بگذریم.
ضمناً دشمنتون شرمنده.
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: jazana
ارسال: #۲۷۹۶۶
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۰۳:۱۹ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۰۶ ق.ظ)salam az ma نوشته شده توسط:  سلام اولا دفاع از بشار اسد دفاع از حقوق مردم سوریه هست که خودشون این حکومت و این فرد رو قبول کردن و موضع گیری ایران به این دلیل هست که آمریکا میگه باید بشار اسد بره تا بعد با مذاکره در مورد بحران سوریه تصمیم گیری بشه ولی ایران میگه تعیین تکلیف کردن برای سوریه کار اشتباهی هست و این مردم سوریه هستند که باید برای خودشون تصمیم بگیرند و تا به حال ایران در مرود سوریه چند بار پیشنهاد همه پرسی رو داده حالا کدومش به دخالت بیشتر شباهت داره؟
دوما هیچ ناسیونالیستی حاضر نیست بره تو خاک یک کشور دیگه بجنگه و اگر این شهدا میرن سوریه میجنگن برای دفاع از مظلوم هست در برابر ظالم و دفاع از حرم حضرت رینب نه برای اینکه بخوان از رهبر دفاع کنند بلکه گوش به فرمان رهبر هستند «... إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِى الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ... ۷۲ انفال؛ اگر گروهى(مؤمنان مهاجر) به خاطر حفظ دین و آئین شان از شما یارى طلب کنند، بر شما لازم است که به یارى آنان بشتابید.»این دو با هم فرغ دارند همونطور که رهبرمون گفتند ما آمادگی دفاع از تمام مظلومین رو داریم و این دفاع هیچ ربطی به رقابت با عربستان نداره که این دفاع از مظلوم از زمانی که جمهوری اسلامی شکل گرفته دفاعش رو رسما از فلسطین علنی کرد تنها مساله ای که هست اینه که خود عربستان به ما به عنوان یه رقیب نگاه میگنه ولی مه به آل سعود نه مملکت حجاز به عنوان دشمن اسلام نگاه میکنیم. برای جوابتون در خصوص انزوای شیعه در بین اهل تسنن باید بگم ما از ۹۰ درصد کشورهایی که دفاع میکنیم تسنن هستند نه شیعه ( حدود ٣٥درصد جمعیت ٢٦ میلیون نفری یمن را شیعیان و ٦٥درصد را سُنییان تشکیل می‌دهند. حدود ۷۴٪ جمعیت سوریه را مسلمانان سنی، ۱۳٪ علویان، شیعیان دوازده‌امامی و اسماعیلیان، ۱۰٪ مسیحی و ۳٪ دروزی تشکیل می‌دهند.۳۹% مردم لبنان پیرو دین مسیحیت هستند اکثریت مردم لبنان در حدود ۶۰درصدمسلمان هستند که از این تعداد حدود ۲۳درصد اهل تسنن و بقیه از اقلیتهای دیگر میباشند.) فکر کنم اینها کافی باشه برای اینکه نشون بده از نگاه ایران تفاوتی بین شیعه و سنی برای حمایت کردنشون در برابر ظلم نداره.
مورد ۴ رو هم اصلا متوجه نمیشم که بخوام چیزی بگم. در پایان هم بگم دشمنی ایران با آلسعود دشمنی عرب و عجم نیست که شما سعی دارید نشون بدین بلکه دشمنی با اسلام آمریکایی هست و هر کشور دیگه ای هم همچین تفکری داشت ما با اون دشمن بودیم.

به نظر نمیاد بحث به نتیجه برسد و معمولا این بحث ها بیهوده هست و طرفین از پیش انتخاب کرده اند عقیده شان را.

چرا اعتراضات در برخی کشور ها بیداری اسلامی و صدور انقلاب و احسنتم بود ولی در برخی کشور ها دقیقا همان نوع اعتراضات منجمله در سوریه توطئه و فتنه تلقی شد و منجر به کشتار تظاهرکنندگان؟

اگر دلیل و هدف ایران حمایت از مظلوم هست و نه رقابت های ژئوپولیتیکی پس دفاع از دیگر مظلومان چه؟ اصلا بیخیال غیر مسلمان، دفاع از دیگر مظلومان مسلمان گوشه و کنار دنیا چه؟ اگر مشکل داعش هست و تروریست ها، دفاع از مظلومان مورد هجوم داعش در شمال آفریقا چه؟ به بیچارگانی که داعش اونجا سر میبره سرباز نفرستیم؟ همین مسئولینی که نام می بری چند درصد از حرفاشون، سخن از قتل عام مسلمانان توسط بودایی ها و اعزام نیرو به برمه واسه دفاع از اون شده؟

چرا نمیگیم ها میلیون ها نفر از آوارگان و جنگ زدگان سوری/عراقی/میانماری به جای غرق شدن در دریاها، بیان ایران و شهروند ایران بشن؟ حمایت از این بهتر داریم؟

چگونه سوری ها بشار رو انتخاب کردند؟ دموکراسی؟ چطور بشار اسد تونست با ۹۹درصد رای بدون رقیب در انتخاباتی فانتزی سالیان سال رئیس جمهور انتخاب(!) شود یا چطور پدرش ده ها سال رئیس جمهور(!) سوریه بود؟

----------------------------------

اونایی هم که متولد آمریکا هستند و صبح کشته شدن هزاران نفر رو تو تلویزیون به طور زنده دیدند ایمان داشتند که کشورشان مظلوم واقع شده و منجی دنیا هستند برای کم کردن شر تروریست ها از سر همه به ارتش ملحق شدند. اونایی هم که تو هندوستان با ایمان کامل آلت پرستی می کنند فکر می کنند بقیه در گمراهی اند. ما متولدین اینجا از دماغ فیل نیفتاده ایم که حق دو دستی تقدیمان شده.

همه چیز صفر و یک نیست، حق و باطل کاملی قرار نیست تو دولت ها باشه، بعضی موقع ها دنیا فقط خاکستریه.

جواب سوالا یا کلا پست رو نمی خوام بدی و منم بحث نمی کنم، اون سوالا واسه پاسخ دادن و بحث کردن نبود ولی اگه شد و اگر خواستی و دوست داشتی کمی روشون فکر کن شاید منجر به تقارب آرا شد، بلکم نشد....

----------------------------------

پ.ن: اول گفتم جواب ندم و فقط دکمه سپاس بزنم بعد گفتم فقط پیغام خصوصی بدم بعدش گفتم نچ.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: clint , khayyam
ارسال: #۲۷۹۶۷
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۰۳:۲۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۱:۱۸ ق.ظ، توسط RangiRangi.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
....ffffffffff
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: **sara** , gogooli , jazana , Bahar_HS , khayyam
ارسال: #۲۷۹۶۸
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۰۹:۰۶ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۲:۲۷ ق.ظ)hamideh1371 نوشته شده توسط:  به دوست محترمی که نظرشون رو گذاشتن و پاک کردن:
من تو این چند سطر قطعاً نتونستم اصل ماجرا رو بیان کنم. اما در همین حد میگم که من خودم به شخصه از توهین به هیچکس خوشم نمیاد و به نظرم کار اشتباهیه. در مورد این آقا هم هدفم هرگز توهین نبوده و نیست. فقط برام سؤال شده بود.
در مورد صحبت هائی که همکلاسیام در مورد ایشون میکنن هم باید بگم برخلاف تصور شما اصلاً صحبت های خاله زنکی نیست. قطعاً این فرد در طول یک ترم رفتارها و گفتارهائی داشته که هم همکلاسی ها (منظور اکثریت همکلاسی هام هست... نه فقط دوستان خودم) و هم استاد در موردش اینطوری فکر میکنن. این فرد در حضور اُستاد اونقدر حرف های نامربوط زده که دیگه اُستاد هم متوجه شدن و با کنایه میگن که این حرفای نامربوط چیه که به زبون میاری؟؟؟
فقط می تونم بگم خدا صبرتون بده.........

خیلی عذاب آوره کسی این جور جو را خراب کنه . من فکر می کنم بیشتر خانم ها از دستشون حرص می خورند
ماهم دوره کارشناسی ترم ۱و۲ از این رفتار ها می دیدیم البته نه تا این حد. در حد تیکه پروندن سر کلاسا بودالبته بعدش دیگه عاقل تر و سنگین تر شدند خب اون موقع اونا کم سن و سال بودند

ولی در مورد ایشون از دست هیچ کسی کاری بر نمی آید فقط باید دعا کنید کلاساتون با هم نباشه
دیگه ارشد هم که مدتش کوتاهه تموم میشه فقط خاطره اش (زجرش) به یاد می مونه

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: jazana
ارسال: #۲۷۹۶۹
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۰۹:۱۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۱۸ ق.ظ، توسط x86.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۳:۲۳ ق.ظ)@s@kur نوشته شده توسط:  میشه گفت که فقط بلند بلند فکر کردم به سوال جالب شما.

توصیه ی برادرانه ام به شما و بقیه ی عزیزان فعال در اینجا اینه که دیگه هیچ وقت بلند بلند فکر نکنید. ما یک بار این کار را کردیم و بسیار پشیمان هستیم. هیچ وقت سعی نکنید خودتون رو خالی کنید، عقاید و نظراتتون رو برای خودتون نگه دارید، چون ممکنه هزار و یک برداشت ازش بشه. حتی به عزیزترین و رازدارترین دوستانتون هم نگید. خیلی از حرفایی که اینجا و کلا خیلی جاها ینی حتی تو دنیای واقعی زده میشه عملا آب در هاونگ کوبیدنه، ولی کاش فقط همین بود! با حرفی که میزنیم ممکنه خیلی ها ناراحت بشن و ما ندونیم. ممکنه برداشت هایی بشه که به ضرر طرف مقابل تموم بشه، و هزار و یک اتفاق دیگه ای که ما ازش خبر نداریم. فقط میخوام بگم که حرف بزنید ولی حرف دلتون رو هیچوقت نزنید! هیچوقت! رسما این تاپیک را هم باید گِل گرفت، من غلط کنم یه بار دیگه هر چه میخواد دل تنگم رو بگم Smile

راز دل با کس نگویم چون ندارم محرمی
هرکه را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم
راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی
عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم

پ.ن: چه روز خوبیه این ۲۳ اردیبهشت. به به.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RangiRangi , pezhman.m-AI , jazana , Bahar_HS
ارسال: #۲۷۹۷۰
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۱۱:۰۵ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۳:۲۳ ق.ظ)@s@kur نوشته شده توسط:  
(23 اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۲:۲۷ ق.ظ)hamideh1371 نوشته شده توسط:  همین سؤالی که تو ذهن من شکل گرفته بود.
قضیه زیاد پیچیده نیست. رفتار ما یکجور پوشش هستش برای نقطه ضعف های ما. این شخص همه جا به جای اینکه درک بشه، طرد میشه. و اتفاقا به خاطر هوش بالای این فرده که شما این رفتارها رو ازش میبینید هرچند که این رفتارها از نظر بقیه موردقبول نیست. ایشون میدونه همکلاسی هاش اذیت میشن اما برای جلب توجه این کارها رو میکنه. با این استدلال که حتی باهام بد حرف زدند هم زدند اما من رو که دیدند!

چه جالب. اتفاقاً پدرم هم همین نظر (بخش اول صحبت هاتون) رو در مورد ایشون دارن.
خیلی هم خوبه که لطف کردید و نظرتون رو در میان گذاشتید. من خیلی دوست داشتم بدونم دیگران از این رفتارها چه برداشتی میکنن.
مرسی.
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RangiRangi , jazana
ارسال: #۲۷۹۷۱
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۱۱:۰۷ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
یه کاسه ای هست اسمش کاسه صبره جنس خوبش رو بخرین قشنگ جا دار باشه Big Grin

شجاعت، همیشه فریاد زدن نیست؛ گاهی صدای آرامی است که در انتهای روز می گوید : فردا دوباره تلاش خواهم کرد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: jazana , Bahar_HS
ارسال: #۲۷۹۷۲
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۱۱:۱۰ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۰۶ ق.ظ)RASPINA نوشته شده توسط:  
(23 اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۲:۲۷ ق.ظ)hamideh1371 نوشته شده توسط:  به دوست محترمی که نظرشون رو گذاشتن و پاک کردن:
فقط می تونم بگم خدا صبرتون بده.........

خیلی عذاب آوره کسی این جور جو را خراب کنه . من فکر می کنم بیشتر خانم ها از دستشون حرص می خورند
ماهم دوره کارشناسی ترم ۱و۲ از این رفتار ها می دیدیم البته نه تا این حد. در حد تیکه پروندن سر کلاسا بودالبته بعدش دیگه عاقل تر و سنگین تر شدند خب اون موقع اونا کم سن و سال بودند

آره. ما هم تو کارشناسی کسی رو داشتیم که سر کلاس یکسره تیکه می نداخت. اما اون واقعاً آدم نرمالی بود.
مشکل اینجاست که این آقا کلاً نرمال به نظر نمیرسه. اصل رفتارها و صحبتاش خیلی بچه گانه و دور از ذهنه. طوری که همه تعجب میکنن یه آدم با این سن و سال چه جور میتونه این رفتارها رو از خودش نشون بده و دائم هم تکرارشون کنه و اعتراضات دیگران حتی ذره ای روش تأثیر نداشته باشه. تازه باعث پافشاری بیشترش رو کاراش هم بشه. و از همه مهمتر اینکه اصلاً متوجه فرق بین حرف جدی و کنایه نمیشه و همه حرفا رو جدی میگیره.
مرسی از نظرتون.
آره واقعاً. این ترم که تموم شد. ترم بعد هم به خیر بگذره ما یه نفس راحت شاید بکشیم.
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: jazana
ارسال: #۲۷۹۷۳
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۱۲:۰۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۰۸ ب.ظ، توسط codin.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰ ق.ظ)hamideh1371 نوشته شده توسط:  
(23 اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۰۶ ق.ظ)RASPINA نوشته شده توسط:  
(23 اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۲:۲۷ ق.ظ)hamideh1371 نوشته شده توسط:  به دوست محترمی که نظرشون رو گذاشتن و پاک کردن:
فقط می تونم بگم خدا صبرتون بده.........

خیلی عذاب آوره کسی این جور جو را خراب کنه . من فکر می کنم بیشتر خانم ها از دستشون حرص می خورند
ماهم دوره کارشناسی ترم ۱و۲ از این رفتار ها می دیدیم البته نه تا این حد. در حد تیکه پروندن سر کلاسا بودالبته بعدش دیگه عاقل تر و سنگین تر شدند خب اون موقع اونا کم سن و سال بودند

آره. ما هم تو کارشناسی کسی رو داشتیم که سر کلاس یکسره تیکه می نداخت. اما اون واقعاً آدم نرمالی بود.
مشکل اینجاست که این آقا کلاً نرمال به نظر نمیرسه. اصل رفتارها و صحبتاش خیلی بچه گانه و دور از ذهنه. طوری که همه تعجب میکنن یه آدم با این سن و سال چه جور میتونه این رفتارها رو از خودش نشون بده و دائم هم تکرارشون کنه و اعتراضات دیگران حتی ذره ای روش تأثیر نداشته باشه. تازه باعث پافشاری بیشترش رو کاراش هم بشه. و از همه مهمتر اینکه اصلاً متوجه فرق بین حرف جدی و کنایه نمیشه و همه حرفا رو جدی میگیره.
مرسی از نظرتون.
آره واقعاً. این ترم که تموم شد. ترم بعد هم به خیر بگذره ما یه نفس راحت شاید بکشیم.

دوست عزیز من نظرم رو پاک کردم چون تجربم این بود که توی این فروم هر وقت بر خلاف نظر جمع حرف بزنی برچسب های مختلفی میخوری. به هر حال چون اشاره کردین من به صورت خلاصه خدمتتون عرض کنم که ما هم حق نداریم شخصیت دیگران رو تحلیل کنیم و یا انتقاد کنیم. انتقاد تنها باید به یک عمل باشه که از سوی یه نفر انجام شده. اگر برای خانم متاهل اهنگ عاشقانه میفرستن اون فرد یا افراد اگر صلاح بدونن میتونن به عنوان مورد آزار جنسی یا sexual harassment و از طریق دانشگاه پیگیری کنن. اگر در گروه مطلب نا مرتبط میفرستن مدیر گروه میتونه ایشون رو با نظر اکثریت یا هر مکانیزمی که وجود داره حذف کنه. اگر سر کلاس استاد تیکه میندازه اون وظیفه استاده که رفتار ایشون رو به دانشگاه گزارش بده و نه شما.
هر فردی شخصیت و نظراتی داره که زیر سوال بردنش و حتی حرف زدن در موردش بدون رضایت فرد "از نظر من" چزو سخیف ترین کارهاست. شما میتونید یک عمل رو نقد و باهاش برخورد کنید اما من شخصا حالم بد شد وقتی میگید فلانی "کم داره".
من قصدم نیست دانای کل بشم و شما رو نقد کنم روی صحبت بیشتر به خودم هست. جامعه ای شدیم که که یکی باب میل ما نیست با برچسب زدن مثل همین که فلانی دیوونه هست یا کم داره طرفو از نظر اجتماعی ترور میکنیم.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: jazana , ele
ارسال: #۲۷۹۷۴
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۱۲:۳۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷ ب.ظ، توسط blackhalo1989.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵ ب.ظ)codin نوشته شده توسط:  دوست عزیز من نظرم رو پاک کردم چون تجربم این بود که توی این فروم هر وقت بر خلاف نظر جمع حرف بزنی برچسب های مختلفی میخوری.
البته اینکه "جمع" کی هست هم بحث داره. بعضی وقت ها این جمع میشه "خانم های مانشت".
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: codin
ارسال: #۲۷۹۷۵
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۱۲:۴۳ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
یه جای یادمه خونده بودم قضاوت خوب نتیجه تجربه و تجربه حاصل قصاوت بده! اقا تا می تونی قصاوت کن ولی خدا وکیلی تجربه هم بشه برات Tongue

شجاعت، همیشه فریاد زدن نیست؛ گاهی صدای آرامی است که در انتهای روز می گوید : فردا دوباره تلاش خواهم کرد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: jazana , RASPINA


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۳۵۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۱۹,۶۷۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۴۶۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۳۴,۶۲۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۱۸۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۳۳۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۴۵ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۵۱۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۳۱۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۶۵۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close