زمان کنونی: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲, ۰۲:۱۶ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

[اختصاصی مانشت] مصاحبه با رتبه ۵۲ علوم کامپیوتر-کنکور ارشد سراسری ۹۰

ارسال:
۲۱ تیر ۱۳۹۰, ۰۹:۱۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱ تیر ۱۳۹۱ ۰۷:۳۶ ب.ظ، توسط ف.ش.)
[اختصاصی مانشت] مصاحبه با رتبه ۵۲ علوم کامپیوتر-کنکور ارشد سراسری ۹۰
سلام دوست عزیز ضمن تبریک قبول شما و آرزوی بهترین تبریکات ازشما به منظور مصاحبه اختصاصی مانشت دعوت به عمل می آوریم .امید است که شما دوست گرامی ما را دراین امر بسیار مفید یاری نماییید وتجربیات مفید خود را در این زمینه در اختیار دیگر دوستان قرار دهید.

سلام،ممنون،امیدوارم که تجربه های من برای دوستان مفید باشه

بهتره ازدانشگاه محل تحصیل کارشناسی تون شروع کنیم :
۱- دوران کارشناسی را در کدام دانشگاه وبا چه کیفیتی گذراندید و نتیجه این دوره چه بود؟(چطور دانشجویی بودید و معدل دوران لیسانستون چند بود؟)


دانشجوی دانشگاه سراسری یزد بودم دانشجوی خیلی درس خونی نبودم ولی خوب تمرینها و پروژه های دروس تخصصی رو خودم انجام میدادم و این تمرینات خیلی به من کمک کرد تا مسلط‌تر بشم.
ما ۵ تا استاد خوب داشتیم که ۴ تا از درسهایی که ارائه دادند جزو دروس کنکوره مهندسی کامپیوتره ولی فقط ۲ تا از اون دروس جزو کنکور علوم کامپیوتر بود وحتی با اینکه فکر میکردم که این درسها رو خیلی خوب یاد گرفتم چون اساتید خوبی داشتم ولی وقتی شروع کردم به خوندن متوجه شدم که خیلی مباحث گفته نشده یا روشهای گفته شده مناسب کنکور نیست.
معدلم ۱۵ بود البته نمرات دروس تخصص‌ام خیلی خوب بود ولی دروس ریاضی ،آمار و عمومی‌ها خوب نبود و همونها معدلم رو پایین آورد! (نتیجه شب امتحانی بودنSad)


۲-می دانیم یکی از سخت ترین مراحل برای هر کاری استارت آن کار است .از کی وچطور و با چه درسهایی شروع کردید؟


بعد از اینکه فارغ التحصیل شدم یعنی تیر ۸۹ یک سری کتاب خریدم و تابستان کتابهای طراحی الگوریتم و گسسته مقسمی و کتاب ریاضی ۱ نیکوکار رو خوندم که تقریبا هیچکدام توی کنکور به درد من نخورد.هم به خاطر اینکه کتاب رو کامل خونده و کنار گذاشته بودم هم به خاطر مفید نبودن مطالب کتاب ها.
از مهر در آزمونهای مدرسان شریف شرکت میکردم که رتبم در اولین آزمون ۲ شد .
میتونم بگم که از مهرماه به صورت جدیتر و مفیدتر برای کنکور شروع کردم و این بار درسها رو به موازات همدیگه میخوندم.البته ساعات مطالعه‌ام زیاد نبود ولی سعی میکردم درسها رو به صورت مفهومی بخونم ولی هیچ وقت به مبحثی گیر نمیدم واگر بدونم متوجه نمیشم موقتا یا برای همیشه ازش میگذرم!


۳- منابع درسی وکنکوری خود را برای هر درس جداگانه بیان کنید ونقش کتابهای مرجع وکتابهای کنکوری در قبولی شما چقدر بوده است؟


به غیر از معماری موریس مانو که نزدیک کنکور روخونی کردم و قسمتهای از کتاب لینز که مطالعه کردم مرجع دیگه ای استفاده نکردم.فکر میکنم اگر کتاب کنکوری یا جزوه خوبی انتخاب کنید نیازی به کتاب مرجع نباشه.

ریاضی عمومی‌:
کتاب ریاضی ۱ و یه قسمتهایی از ریاضی ۲ نیکوکار رو خوندم ولی چون تمرین نداشتم بیخیال این درس شدم!

مبانی کامپیوتر:
مقسمی رو خریدم ولی فقط یه چندتا تست ازش زدم.فرصت نشد.C++


آمار و احتمال:

برای این درس
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
از اساتید صنعتی اصفهان و کتاب آمار پارسه که فکر میکنم همون جزوه کافی بود چون برای بچه های صنایع هست و کامله ولی خوب من قسمت های مثل رگرسیون که احتمال اومدنش کم بود رو مطالعه نکردم. برای کنکور علوم کامپیوتر فکر میکنم به هر ۱۰ سوال آمار پاسخ درست دادم.البته برای کنکور مهندسی نتونستم به سوالای آمار پاسخ بدم نمیدونم علتش خستگی بود یا تمرینهای من کافی نبوده .


گسسته‌: :
تابستان کتاب مقسمی رو خوندم که بی فایده بود کتاب قلی زاده و پوران پژوهش رو خوندم که هردو عالی بودن. واسه جواب بعضی تستها که توی کتاب پوران نبود هم از کتاب مدرسان شریف استفاده کردم.

ساختمان داده ها و الگوریتم‌ها‌:
علاوه بر طراحی الگوریتم مقسمی که تابستون خونده بودم و مفید نبود.کتاب ساختمان داده پارسه و
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
و
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
رو چند بار خوندم اما متاسفانه سر کنکور به خاطر اینکه ساعت نداشتم و روی درس گسسته هم خیلی وقت گذاشته بودم و ترسیدم که با کمبود وقت مواجه بشم و سوالات رو سریع و با بی دقتی جواب دادم و ۳ سوال رو صرفا به خاطر بی دقتی غلط زدم!!!
و با اینکه برای این درس انتظار درصد بالای ۵۰ داشتم اما نشد!!

نظریه زبانها‌:: و ماشینها (اتوماتا) :
کتاب پارسه دکتر میبدی،اخرین قدم پارسه سید جوادی و
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
و قسمتهایی از کتاب لینز ترجمه صراف زاده رو خوندم همه خوب بودند فقط پاسخ بعضی تستهای مهندس جبل عاملی مطابق کلید سنجش نبود!!!

اصول سیستم های کامپبوتری:
جزوه مهندس یوسفی رو همراه با ویس کلاسشون مطالعه کردم البته فقط در بعضی مباحث ویس گوش دادم مثلا پایپ لاین،کش،محاسبات و کتاب ایشون رو هم یکم دیر تهیه کردم ولی خیلی خوب بود.نزدیک کنکور هم موریس مانو رو روخوانی کردم.

آنالیز عددی:
قسمتهایی از کتاب بابلیان(پیام نوز) و مدرسان شریف رو خونده بودم ولی چون علاقه ای به این درس نداشتم گذاشتمش کنار و توی آزمونها هم این درس رو پاسخ نمیدادم ولی ماه آخر کتاب محاسبات عددی راهیان ارشد رو خوندم و جبر خطی هم خوندم که یه سوال جبرخطی دادن که اون رو هم شانسی زدم که غلط دراومد.


۴- در صورت امکان روش درس خواندن خود را برای دروس مختلف بیان کنید(زبان -ریاضیات- دروس مشترک- تخصصی ها)


زبان عمومی و تخصصی:

کتاب ۵۰۴ و کتاب زبان تخصصی دکتر مظفری پارسه( چند جلسه ویس کلاس رو گوش دادم فقط قسمتهایی که درس میدادن و لغات رو معنی میکردن)
وقتی حوصله خوندن هیچ درسی نداشتم میرفتم سراغ زبان یا ۵۰۴ یا ویس دکتر مظفری
روش حفظ کردن لغاتم به این صورت بود که یه سررسید برداشتم و مثلا لغات درس اول ۵۰۴ رو توی یک صفحه نوشتم با معنی و مترادف‌ها
بعد دست میگذاشتم روی معنی و اگه معنی لغت رو بلد بودم یه تیک میزدم جلوی لغت و اگر بلد نبودم ضربدر، روز بعد اون درس رو دوباره بررسی میکردم اگه یه لغت مجدد ضربدر میخورد اون لغت رو توی صفحه بعد همراه با لغت های درس بعد میاوردم هر بار هم لغت های درس قبل رو بررسی میکردم چون ممکن بود لغتی که قبلا تیک خورده بعد از ۲ ماه فراموش شده باشه.
به این روش تقریبا همه لغتها رو یاد گرفتم ولی فکر نکنم توی کنکور ازشون استفاده کرده باشم!!!
-------------
درسهایی که از روی جزوه میخوندم به این صورت میخوندم که یه تعداد صفحه مثلا ۶۰ صفحه رو میخوندم( مثلا در دو روز متوالی یه زمانی به این درس اختصاص میدادم تا اون درس رو به یه جایی برسونم) و نکات مهمش رو های لایت میکردم یا نکاتی اضافه میکردم چند هفته بعد نکات رو یه نگاهی می انداختم و میرفتم سر ۶۰ صفحه بعدی حالا بسته به درس ممکن بود ۱۰۰ صفحه هم بشه.
یه دور که جزوه تموم میشد دور دوم( که دیگه نزدیک کنکور بود )سریع یک دورجزوه رو مرور میکردم .
کلا ترجیح میدم یک دور سریع جزوه رو بخونم تا بخوام خلاصه نویسی کنم و خلاصه‌ها رو بخونم!
واسه کتاب هم فصل به فصل پیش میرفتم البته نه الزاما به ترتیب فصلهای کتاب .


۵- فکر می کنید کدام درسها را بیشتر مسلط بودید واین تسلط را مدیون چه چیز بودید؟


گسسته‌:::|علاقه و مطالعه
نظریه زبانها‌:|استاد خوب دوره کارشناسی و مطالعه کتابهای گفته شده
ساختمان داده|استاد خوب دوره کارشناسی‌، علاقه و مطالعه

طراحی الگوریتم‌:|علاقه و مطالعه ( درس مهم و کاربردی برای برخی گرایشهای ارشد )

۶- در مورد برنامه ریزی درسی خود (یک روز درسی خود+ برنامه ریزی کلی )صحبت بفرمایید.

در کل برنامه مشخصی نداشتم اما در طول یک روز معمولا ۲ درس + زبان عمومی/تخصصی رو میخوندم کلا دوست نداشتم چند صفحه از یک درس بخونم و برم سراغ درس دیگه به خاطر همین توی یک روز معمولا دو درسی که اون روز حس خوندش بود انتخاب میکردم و سعی میکردم اون ۲ درس رو به یه جایی برسونم.

۷- در طول دوره ای که می خواندید شده بود دچار عقب افتادگی از برنامه تان شوید این عقب افتادگی‌ها را چطور جبران می کردید؟

برنامه ریزی نداشتم اوایل با برنامه آزمونها پیش میرفتم اما بعد دیگه بدون برنامه ولی خوب میدونستم که مثلا این کتاب یا جزوه باید تا نزدیک کنکور تموم و دوره بشه و از این لحاظ وقتی یه درسی رو برای مطالعه انتخاب میکردم میدونستم که تا چه حد باید روی این درس وقت بگذارم.
هر چند نزدیک کنکور وقت کم آوردم و نرسیدم تست کار کنم اما از لحاظ مطالعه مباحثی رو که قصد داشتم بخونم خونده بودم.


۸- به نظرتان درس خواندن جزیره ای(تک نفره )بهتر است یا چند نفره؟و همچنین در خانه درس می خواندید یا جای دیگر ؟کدام به نظرتان بهتر جواب داد؟


من خودم وقتی در کتابخانه باشم بیشتر درس میخونم ولی این درس خوندن برای من خیلی مفید نیست و وقتی توی خونه میخونم بهتر درسها توی ذهنم میمونه!! هرکسی باید شرایط خودش رو بسنجه و ببینه کجا بازدهی بیشتری داره.
به نظر من تک نفره خوندن برای کسی که میتونه خودش با خودش رقابت کنه خوبه اما ممکنه یه نفر نیاز به انگیزه از طریق درس خوندن با دیگران داشته باشه که در اینصورت گروهی درس خوندن بهتره یعنی هرکسی باید شرایط خودش و گروه رو بسنجه و ببینه آیا اون گروه باعث نمیشه که زمان بگذره(صرف صحبتهای غیر درسی) یا شخص نا امید باشه (مثلا سطح بقیه خیلی بالاتر باشه )یا به خاطر سطح پایین سایر افراد گروه مجبور به صرف وقت در مباحث ابتدایی بشه و بعد تصمیم بگیره.


۹- در طول دوره ای که می خواندید شده بود دچار یاس و نا امیدی از برنامه تان شوید برای رفع آن چه می کردید ؟

به دلیل عدم علاقه درس ریاضی و آنالیز رو کنار گذاشته بودم و از اینکه نمیتونستم سوالات این دروس رو پاسخ بدم ناامید بودم اما با مقایسه کارنامه های رتبه های خوب سال گذشته متوجه شدم که نیازی نیست که همه دروس رو پاسخ بدم و سعی کردم تسلطم رو در درسهایی که علاقه دارم بالا ببرم .(با مرور مجدد دروسی که مسلط بودم مثلا خواندن جزوه های آخرین قدم)

۱۰-کلاسها وکنکورهای آزمایشی جقدر به شما کمک کردند؟شما اصولا موافق هستید که در همه آزمونها شرکت کنیم یا فقط در آزمونهای جامع؟آیا شرکت در همه آزمونها برای همه مفید است؟


آزمونها به شما میفهماند که به کدام مباحث هنوز مسلط نشده‌اید و اینکه رقابای شما در چه جایگاهی نسبت به شما قرار دارند.
اما آزمون میتواند شما را بیش از حد ناامید یا بیش از حد امیدوار کند(سطح انتظار شما را بالا ببرد)
فهمیدن ضعف‌ها در آزمون های جامع نوشدارو پس از مرگ سهراب است! اما شما میتوانید با سنجش خود در آزمونهای سال گذشته(در خانه) از همان ابتدا ضعف و قوت های خود را بشناسید و بعد با شرکت در آزمون جامع تجربیاتی را برای کنکور اصلی پیدا کنید.
دقت کنید که سوالات آزمون،رتبه آزمون و حتی رفتار شما در آزمون ممکن است هیچ شباهتی با کنکور نداشته باشد!!
مثلا خودم در آزمون سعی میکردم فقط به سوالاتی که مطمئن بودم پاسخ دهم اما در کنکور علارغم اینکه قبل از کنکور تصمیم گرفته بودم فقط به سوالاتی که مطمئن هستم پاسخ دهم اما ساده به نظر رسیدن سوالات منجر شد که سوالاتی را که مطمئن نبودم را هم جواب بدهم برای مثال در درس نظریه زبانها به ۱۴ سوال از ۱۵ سوال پاسخ دادم که ۹ سوال درست و ۵ سوال غلط که اگر اصرار بر پاسخ دادن به همه سوالها نداشتم درصدهایم بهتر از این میشد.


۱۱-دوره‌ها وجمع بندی را چطور انجام می دادید؟

مرور سریع جزوات و نکاتی که در جزوات و کتابها نوشته بودم یا های لایت کرده بودم.

۱۲- در مورد روز اول و دوم کنکور بگویید و اینکه در آن روز چقدر توانستید از تواناییهاتان بهره ببرید.

برای رشته علوم کامپیوتر کنکور یک روز است و تنها مشکل من همراه نداشتن ساعت بود!

۱۳-به نظر شما بهترین راهکار در هنگام برخورد با سوالاتی مشکل وخارج از عرف همیشگی کنکور مثل سولات امسال بعضی از دروس (مثل داده وسیستم) چگونه است؟ هم از نظر برخورد روانی وهم برخورد علمی با این گونه مسائل؟

صرف نکردن وقت و پرداختن به سوالات دیگر
لازم نیست به همه سوالات پاسخ دهید‌، اصرار بی جا برای جواب دادن به همه سوالات نداشته باشید.



۱۴-درصدهایتان را ورتبه کسب شده را بگویید و بگویید که با این رتبه کجا قبول شده اید؟ می شوید؟

زبان ۳۴
دروس پایه (ریاضی ، آمار،مبانی کامپیوتر) ۳۳
گسسته ۶۰
ساختمان داده‌ها ۲۴
سیستم های کامپیوتری ۳۵
نظریه زبانها و ماشینها ۴۸
آنالیز عددی ۱۷

علوم کامپیوتر رتبه ۵۲
فکر میکنم علوم کامپیوتر شهید بهشتی قبول بشم.



۱۵-در نهایت اگر بخواهید یک توصیه خاص که فکر می کنید با تمام موفقیتهایتان در شما ریسکی بوده که می توانسته موفقیتتان را تحت الشعاع قرار دهد آن را بیان کنید(تجربیات تلخی که اگر برگردید عقب تکرار نخواهید کرد ویا نیازش را عمیقا احساس میکردید.)


هیج وقت مغرور یا ناامید نشید که هر دو منجر به شکست میشه.
هدفتون رو مشخص کنید اگر واقعا در درسی علاقه و استعداد ندارید بی خیال اون درس بشید و وقتتون رو روی درسهای دیگه بگذارید.
اصرار نکنید که همه سوالات رو جواب بدین ولی در عین حال سعی کنید تا میتونید به سوالات جواب درست بدین!!
بعضی وقتها یک ثانیه بیشتر فکر کردن درمورد یک جواب یا یک سوال میتونه درصد شما رو خیلی تغییر بده !
ساعتتون رو جا نگذارید!
اگر واسه یک درس یک کتاب رو شروع کردین اما دیدین پیش نمیره و دلچسب نیست اون درس رو کنار نگذارید کتاب یا جزوه‌ی دیگه ای برای اون درس انتخاب کنید !!

موفق باشید.


با تشکر .
SarsahArshad
مسئول بخش مصاحبه‌ها


خواهش میکنم.

If your success is not on your own terms, if it looks good to the world but does not feel good in your heart, it is not success at all.
(Anna Quindlen)
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Helmaa , delta , ایرسا , parsaNA , parimehraban , Jabar-Asadi , ریحانه , barca , Mile Stone , Stud , najme60 , marjan2001 , fatima1537 , **sara** , SarahArshad , Raman , firouzi.s , آرمین , narges_r , Br2012 , latifi , emran6630 , tj3938 , marziyeh , Xilinx , computerscience88 , پشتکار , Aurora , pilot2000 , Mansoureh , zarei1991 , ماه بانو , nastaran86 , asemune abi , Engineer , csharpisatechnology , maneshty , fatemesoleimani , sepidsal , alice , ashena1 , haveking , sepand10
ارسال:
۲۲ تیر ۱۳۹۰, ۰۵:۵۹ ق.ظ
RE: [اختصاصی مانشت] مصاحبه با رتبه ۵۲ علوم کامپیوتر ارشد سراسری ۹۰
نقل قول: آزمونها به شما میفهماند که به کدام مباحث هنوز مسلط نشده‌اید و اینکه رقابای شما در چه جایگاهی نسبت به شما قرار دارند.
اما آزمون میتواند شما را بیش از حد ناامید یا بیش از حد امیدوار کند(سطح انتظار شما را بالا ببرد)
فهمیدن ضعف‌ها در آزمون های جامع نوشدارو پس از مرگ سهراب است! اما شما میتوانید با سنجش خود در آزمونهای سال گذشته(در خانه) از همان ابتدا ضعف و قوت های خود را بشناسید و بعد با شرکت در آزمون جامع تجربیاتی را برای کنکور اصلی پیدا کنید.
دقت کنید که سوالات آزمون،رتبه آزمون و حتی رفتار شما در آزمون ممکن است هیچ شباهتی با کنکور نداشته باشد!!
مثلا خودم در آزمون سعی میکردم فقط به سوالاتی که مطمئن بودم پاسخ دهم اما در کنکور علارغم اینکه قبل از کنکور تصمیم گرفته بودم فقط به سوالاتی که مطمئن هستم پاسخ دهم اما ساده به نظر رسیدن سوالات منجر شد که سوالاتی را که مطمئن نبودم را هم جواب بدهم برای مثال در درس نظریه زبانها به ۱۴ سوال از ۱۵ سوال پاسخ دادم که ۹ سوال درست و ۵ سوال غلط که اگر اصرار بر پاسخ دادن به همه سوالها نداشتم درصدهایم بهتر از این میشد.

خیلی خوب بود .مخصوصا این قسمتش خیلی خیلی برای من مفید بود .


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ف.ش , marziyeh , computerscience88
ارسال:
۲۳ تیر ۱۳۹۱, ۰۷:۲۶ ب.ظ
RE: [اختصاصی مانشت] مصاحبه با رتبه ۵۲ علوم کامپیوتر-کنکور ارشد سراسری ۹۰
بابا خداییش ایول داری؟
ما که تو دانشگاه سرمون به چیزای دیگه گرمه
ولی خب از این به بعد دیگه اینجور نیستSmile
۰
۰
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۴ شهریور ۱۳۹۱, ۰۲:۱۴ ب.ظ
[اختصاصی مانشت] مصاحبه با رتبه ۵۲ علوم کامپیوتر-کنکور ارشد سراسری ۹۰
salam ba ejezat emsal man rotbato to konkor avordam alanam daram amirkabir nazarie mohasebat ro mikhnam
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ف.ش
ارسال:
۲۷ شهریور ۱۳۹۱, ۱۲:۳۴ ق.ظ
RE: [اختصاصی مانشت] مصاحبه با رتبه ۵۲ علوم کامپیوتر-کنکور ارشد سراسری ۹۰
(۲۴ شهریور ۱۳۹۱ ۰۲:۱۴ ب.ظ)arabayat نوشته شده توسط:  salam ba ejezat emsal man rotbato to konkor avordam alanam daram amirkabir nazarie mohasebat ro mikhnam
تبریک میگم.Smile

If your success is not on your own terms, if it looks good to the world but does not feel good in your heart, it is not success at all.
(Anna Quindlen)
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  گرایش های علوم کامپیوتر alisaaa ۴ ۳,۵۸۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hashemhamidi
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۲۷,۸۱۴ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۵,۵۰۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۱۹۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۸۹۵ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۱,۹۵۸ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۲۵۷ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۴۷۲ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  رکوردهای مانشت admin ۱۴۰ ۸۲,۷۹۰ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ۰۲:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: msm1365
  حل تمرین شدن و مصاحبه دکتری siiib70 ۱ ۳,۱۷۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close