زمان کنونی: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۹:۲۸ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مصاحبه با رتبه ۴۳ نرم افزار

ارسال:
۱۸ خرداد ۱۳۹۳, ۱۱:۲۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ تیر ۱۳۹۳ ۰۶:۱۱ ب.ظ، توسط shazde kuchulo.)
مصاحبه با رتبه ۴۳ نرم افزار
مانشت ۱ : اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.


سلام من در تابستان سال ۱۳۶۷ در کرمانشاه بدنیا اومدم
رتبه ۴۳ گرایش نرم افزار

مانشت ۲ :در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟


مدرک کارشناسی پیوسته ام رو سال ۹۱ در رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار گرفتم.

مانشت ۳ : با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟


با این رشته کمی آشنایی داشتم اما برام دانشگاه و شهر انتخابی بیشتر مهم بود اما در هر دانشگاهی قبل از هر انتخابی اول مهندسی کامپیوتر رو انتخاب کردم

مانشت ۴ : کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟


دانشگاه الزهرا مدرکم رو گرفتم.

مانشت ۵ :در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .


کلا درس ها برام رتبه بندی داشت دروس تخصصی رو بیشتر دوس داشتم و اکثرا جز نمره های برتر بودم اما مثلا دروس پایه رو فقط ناپلئونی پاس کردم !!!!

مانشت ۶ : از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟


از ابتدا به ارشد فکر میکردم اما کمی این تفکر برام کمرنگ شد تا اینکه ترم ۸ دوباره مصمم شدم که درس بخونم و مطمئن بودم که موفق میشم.

مانشت ۷ :آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟


از اول به همین رشته و گرایش علاقه داشتم

مانشت ۸ : میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.



گروه مهندسی کامپیوتر
زبان سفید
ریاضی ۳۱/۲۵ (۵تا درست ریاضی مهندسی ۳تا امار ۱و گسسته۱)
دروس مشترک ۳۴/۶۲ (۹تا درست:ساختمان داده ۱، نظریه ۳،منطقی۳،معماری۱ و سیستم عامل۱)
تخصصی نرم افزار ۵۱/۱۱ (۸درست و ۱غلط:کامپایلر ۲،برنامه سازی ۲،الگوریتم ۲،پایگاه داد ۲درست و ۱غلط)

دومین بار بودکه کنکور میدادم پارسال هم شرکت کردم و رتبه ام شد ۵۳۷ نرم افزار که مجازی دانشگاه بهشتی قبول شدم و نرفتم .

مانشت ۹ : بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟


بستگی به خود دانشجو داره کسانی که علاوه بر جزوه کلاسی از کتب مرجع هم استفاده میکردن اغلب در کنکور موفق بودن و پایبند بودن به جزوه و فقط نمره گرفتن از استاد خیلی با درس خوندن برا کنکور متفاوته.

مانشت ۱۰ :از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟


دقیقا قرار بود از اول مهر شروع کنم و تا آخر آذر ماه هم درس ها رو کلا تموم کنم اما خیلی نتونستم طبق برنامه جلو برم میشه گفت کل آبان ماه رو درس نخوندم و تا نیمه دی ماه هم درس هام تموم نشد حتی بعضی از درس ها هیچ وقت تموم نشد البته مهم نبود چون از نیمه دی ماه دیگه درس جدید نخوندم و فقط سعی کردم که جمع بندی کنم.

مانشت ۱۱: برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟


تغییراتی تو برنامه ام اتفاق افتاد اینکه کلا محاسبات عددی از برنامه مطالعاتیم حذف شد و گسسته هم فقط به خوندن گراف رضایت دادم و درس طراحی پیاده سازی زبان ها هم کلا نصفه خوندم اما کلا سعی کرم که روحیه خوبی داشته باشم

مانشت ۱۲ : بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.


سعی کردم که به تعداد تست ها توجه کنم و همچنین به نقاط قوت خودم مثلا درس ساختمان داده در کنکور درس نمره بیاریه اما من چون در این درس ضعیف بودم خیلی وقت صرفش نکردم در عوض درس نظریه تست کمتری نسبت به ساختمان داده داره اما من در این درس قویتر بودم پس اینو تقویت کردم .

مانشت ۱۳ : آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟


دقیقا همین بود درس ها رو دسته بندی کردم یه سری از درس ها توش قوی بودم که کلا میشه گفت دوتا درس بیشتر نبود یک سری از درس ها بود که قوی نبودم اما میدونستم میتونم توش موفق شم و یک سری از درس ها که دید خوبی نسبت بهشون نداشتم یعنی همیشه میگفتم که نمیشه که این ها هم کم بودن
اول از همه تصمیم گرفتم زبان رو سفید بزارم بعدش میدونستم ریاضیم خیلی ضعیفه و پارسال ۸درصد ریاضی زدم از همون پارسال نسبت به درس محاسبات عددی بد بین شده بودم پس اونم کنار گذاشتم به ریاضی مهندسی مطمئن بودم که میتونم اگه بخونم، گسسته رو با اینکه دوسش داشتم اما بخاطر گستردگی زیادش مبحثی خوندم و میشه گفت فقط گراف رو خوندم یک تست هم ازش زدم درس آمار رو میخواستم که بخونم اما مطمئن نبودم که حتما میشه کل کتاب پارسه رو خوندم و فقط هم یک تست ازش زدم دروس مشترک با ساختمان داده مشکل داشتم با اینکه درس آسونی به نظر میرسه اما دید منفی که نمیتونم باعث شد زیاد نخونمش و به یه تست ازش رضایت دادم در درس نظریه قوی بودم سعی کردم همون رو حفظ کنم و مدار منطقی رو همه خوب میزنن و درس به نسبت ساده ای هم هست پس اون رو هم خوب خوندم ،درس معماری و سیستم عامل رو دوس داشتم و از اول اوضاع بد نبود اما هرچی جلوتر رفتم بیشتر مبحثی شدم تا کلی چون وقت نداشتم!!!
دروس تخصصی نرم افزار رو واقعا دوس داشتم پایگاه رو قوی بودم کامپایلر رو میتونستم قوی باشم طراحی پیاده سازی رو نصفه و نیمه خوندم اما سعی کردم مباحثی رو بخونم که احتمال تست بیشتری دارند درس طراحی الگوریتم روخوب نبودم اما تلاش خودم رو کردم چون من باید با دروس تخصصی یه کاری میکردم.

مانشت ۱۴ : خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟


دقیقا قبل از شروع به درس خوندن یه دفترچه برداشتم و لیست درس ها منابعی رو که میخوام بخونم و مباحث اون درس رو نوشتم این طور نبود که بگم هفته ای چند ساعت درس میخونم اما دقیقا میدونستم که این هفته از هر درس چه مباحثی رو میخونم و منابع هم مشخص بود روزهای هفته رو تقسیم بندی کرده بودم و در هر روز دوتا درس رو گنجانده بودم یک درس سخت و سنگین و یک درس ساده تر که وقت کمتری میگیره و پایان هر روز جلو مبحثی که خونده بودم تو دفترچه تیک میزدم اگه برای اون مبحث ۳تا منبع داشتم جای ۳تا تیک جلوش گذاشته بود که خیلی وقت ها درست به برنامه نمیرسیدم.

مانشت ۱۵ : میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.


زبان رو نخوندم
ریاضی:
ریاضی مهندسی: جزوه پارسه رو خوندم و ویس هاش رو گوش دادم همین اما جزوه و تمرین هاش رو بارها و بارها حل کردم.
آمار:کتاب پارس
محاسبات عددی :حذف
گسسته: تقریبا حذف فقط گراف رو خوندم از رو کتاب پوران و جزوه دکتر سید جوادی

مشترک:
ساختمان داده:جزوه دکتر ابراهیمی مقدم کتاب پارسه از رو پوران هم تست زدم البته کلا ضعیف بودم.
نظریه: فقط کتاب لینز و تست های ۱۰سال اخیر کنکور
منطقی:مدارمنطقی مانو،حزوه دکتر اجلالی و تست های ۱۰سال اخیر کنکور.
معماری:جزوه دکتر اجلالی و بعضی مباحث کتاب پوران.
سیستم عامل:کتاب پارسه نرسیدم خیلی هم تست بزنم.

دروس تخصصی:
کامپایلر:کتاب پارسه ،پوران، جزوه دکتر کارگهی
طراحی پیاده سازی ربان ها:پوران
الگوریتم: جزوه و ویس دکتر سیدجوادی و تست های کنکور
پایگاه داده: جزوه دکتر کیوان پور و کتاب مقسمی


مانشت ۱۶ : بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.


نظریه و مدار منطقی و معماری البته اگه کسی وقت داشته باشه clrs رو هم بخونه که عالی میشه.

مانشت ۱۷ : ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟


در بعضی از درس ها اونم نه کل درس رو مباحثی رو که متوجه نمیشدم از رو کتاب مرجع میخوندم اما در کل میشه گفت جزوه محور بودم.

مانشت ۱۸ : زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟


وقتی نداشتم که به زبان بدم پس از همون اول به خاطر اینکه زبان ضعیفی داشتم زبان رو ۰ حساب کردم.

مانشت ۱۹ : در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟


ریاضی رو میشه خوب زد و حذف یکی یا دوتا از درس هاش اونم نه کامل میشه مبحثی هم خوند فقط باید اون درسها رو که قراره بخونیم رو خوب بخونیم.

مانشت ۲۰ : اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.


برنامه ریزی کلی من این بود که موازی جلو برم همه درس ها رو و اینکه درسی مثل طراحی پیاده سازی زبان ها که به خاطر حجم زیاد مطالبش خیلی ها اون رو کنار میزارن من اون درس رو به قسمت های حداکثر ۷صفحه ای تقسیم کرده بودم و روزانه یه قسمتش رو میخوندم این طور کمتر حجمش اذیتم کرد.

مانشت ۲۱ : آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.


تنها درس میخوندم و در خانه اما اواخر آذر ماه و اوایل دی ماه که دیگه خسته شده بودم با دوستم که دانشجوی دانشگاه تهران بود میرفتم دانشگاهشون و کتابخونه اونجا درس میخوندم که خیلی به برگشتم به درس خوندن کمک کرد.

مانشت ۲۲ : حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.


هیچ کدوم هیچ وقت به حجم درس هایی که مونده فکر نمیکردم کنکورهای آزمایشی از این نظر خوب بودن که به من زمان بندی میدادن و سعی میکردم در زمان به برنامه برسم بیشتر رو برنامه کوتاه مدتم تمرکز داشتم.میخواستم تا آخر آذر تموم کنم درس ها رو اما از یکی دو هفته تاخیر هم نمیترسیدم بیشتر برنامه ام شناور بود خیلی سعی میکردم به جای فکر کردن به برنامه ریزی ساده عمل کنم.

مانشت ۲۳ : اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟


خیلی وقت ها میشد که از برنامه هفته جا میموندم اول سعی میکردم که آخر هفته جبران کنم یا حتی بعضی از درس ها از اولویت هام خارج شدن اوایل میخواستم سیستم عامل و معماری رو خوب بزنم اما وقتی دیدم وقت کمه مبحثی جلو رفتم .

مانشت ۲۴ : اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟


از روز اول میدونستم که میخوام گرایش نرم افزار شرکت کنم و از همون اول دروس تخصصی جز برنامه ام بود.

مانشت ۲۵ : آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.


بله خیلی زیاد مهرماه شروع کردم به درس خوندن اما میشه گفت کل آبان ماه انگیزه ای برا درس خوندن نداشتم دوباره سعی کردم و انرژی رو به خودم برگردوندم اما باز هم اواخر آذر ماه و اوایل دی ماه سست شده بودم و فکر میکردم نمیشه که این بار دوستم کمکم کرد و بهم انگیزه داد .

مانشت ۲۶ : از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟


بله استفاده کردم ریاضی مهندسی و طراحی الگوریتم رو کلاس رفتم و راضی بودم از کلاس رفتنم شاید خیلی هم کمک علمی به من نکرد اما منو پایبند کرد که این دو تا درس رو که همیشه از خوندنش فراری بودم رو بخونم و واقعا راضی هستم.

مانشت ۲۷ : آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟


بله کنکورهای آزمایشی موسسه پارسه رو میدادم همش رو برا اینکه من در برنامه قرار میداد وگرنه بار علمی چندانی برام نداشت جالب اینه که حتی یکبار هم در این کنکورها رتبه زیر ۵۰ نیاوردم!!!!

مانشت ۲۸ : تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.


از نیمه دی ماه فقط به جمع بندی رسیدم و هرچی هم که نخونده بودم دیگه نخوندم و هر روز دوره میکردم و تست میزدم و گاهی یه خورده مبحثی درس میخوندم.

مانشت ۲۹ : برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟


روز قبل از کنکور استرس داشتم اما به خودم میگفتم که میتونم یه جورایی یه حس پیروزمندانه داشتم دقیقا نمیدونم چطور به این حس رسیدم .

مانشت ۳۰ : آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟


بله دقیقا میدونستم که قراره در هر درس چه تعداد تست بزنم.

مانشت ۳۱ : سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟


دقیقا یک دور دفترچه اول رو جلو رفتم و کلا۷تا تست زده بودم و خیلی ناراحت عصبی شدم اما خودم رو پیدا کردم چون بارها به خودم گفته بودم اگه من نتونم یعنی هیچ کس نمیتونه اینجا بود خودمو پیدا کردم و دوباره رفتم سراغ تست ها ،تست های مدارمنطقی خیلی اذیتم کرد و افکارم رو داغون کرد قرار بود ۱۲ تست درست در درس مشترک بزنم که نشد و کلا ۹تا زدم اما خیلی سعی کردم خودمو کنترل کنم که بهم نریزم و بتونم تست های تخصصی رو بزنم.

مانشت ۳۲ : آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.


نه همون ترتیب دفترچه رو جلو رفتم البته از اول ریاضی شروع کردم.

مانشت ۳۳ : وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟


اغلب به جنگ سوال میرفتم تو اون لحظه اصلا نمیتونستم به یاد بیارم شبیه چه تستی هست اما از نظر مبحثی چرا مشابه ها رو دیده بودم.

مانشت ۳۴ : وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟


وقت خوب بود اما دروس مشترک وقت کم آوردم که ۳تا تست رو پشت پاسخنامه نوشتم و تو وقت تخصصی روشون فکر کردم در کل وقت خوب بود.

مانشت ۳۵ : آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.


اره گزینه ها رو آورده بودم بیرون و چک کردم اما درصد ریاضیم خیلی فرق داشت و مشترک هم فکر میکردم کمتر میشه رتبه ام رو ۲۰۰ میدیدیم.

مانشت ۳۶ : بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی ، دانشگاه کارشناسی، برنامه ریز برای کنکور، کلاس کنکور، کنکور آزمایشی،شرایط سر کنکور، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)،سایر عوامل


پایه تحصیلی:به جز یکی دوتا از درس ها خیلی موثر نبود ۱۰
دانشگاه کارشناسی: ۱۰
برنامه ریز برای کنکور:۳۰
کلاس کنکور:۱۵
کنکور آزمایشی:۱۵
شرایط سر کنکور:۱۰
شرایط مطالعه و زندگی:۱۰

مانشت ۳۷ : حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.


نمیدونم دقیقا چی پیش میاد اما دوس دارم که دکترا بگیرم و فرد مفیدی باشم.

مانشت ۳۸ : چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.


خیلی زیاد استرسم رو کم میکرد.

مانشت ۳۹ : کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.


مادرم و بهترین دوستم

مانشت ۴۰ : ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.


شاید طراحی الگوریتم رو میتونستم بهتر هم بخونم و بیشتر تست بزنم اما از حذف درس هام ناراضی نیستم.

مانشت ۴۱ : چگونه و بر چه اساسی انتخاب رشته میکنید ؟ کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد ترجیح میدید؟ (اگر مایلید دلیل آن را هم بنویسید)
احتمال میدید در کدام دانشگاه قبول شوید؟


دوست دارم دانشگاه تهران درس بخونم قبولیم هم دست خداست انشاالله هرچه که خیره پیش میاد.

مانشت ۴۲ : توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.


اینکه مطمئن باشن که اگه بخوان موفق میشن همین.

مانشت ۴۳ : بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟ جواب شما به این سوال چی هست؟

آره Big Grin
کنکور یک هفته عقب افتاد چه تاثیری در روند شما داشت مثبت یا منفی؟
عالی بود اگه این اتفاق نمیفتاد من نمیتونستم چون دقیقا اون هفته من از نظر روحی باخته بودم


مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟

مانشت و دوستان مانشتی خیلی به من کمک کردند مخصوصا در دوران جمع بندی عالی بود مشاوره هاهمینطور.

بهترین راه پیش بینی آینده خلق کردن آن است!!!
۲۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Morris , M a h d i , Sakura , Amoojan , mahyamk , pooyaa , kaka22 , e2000 , ریحان , احسان مومنی , SaMiRa.e , مهرانگیز , Brueder , mostafa122 , Pure Liveliness , masoud67 , ana9940 , عاطفه پارسا , fateme_asra , p_farhadi , kaviresabz , ka arman , Ms. Saba , saeeed69 , MeysamPH , رعنا , sand , computerman , Engineer , nazanin2020 , RASPINA , faezehtt , d_felfelak , gogooli , Saeed.Do , haveking
ارسال:
۱۸ خرداد ۱۳۹۳, ۰۵:۰۷ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۴۳ نرم افزار
میشه بفرمایین ایا جزوه معماری دکتر اجلالی و کامبایلردکتر کارگهی رو لازمه حتما با ویس خوند؟ یا فقط از جزوه هم کفایت میکنه؟؟؟واقعا گیر افتادم در موردش...مثلا نطریه استاد کارگهی رو واقعا باید با ویس میخوندم وگرنه متوجه نمیشدم...اینها هم همینطوره؟

تنبلی دزد آرزوهاست...
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: shazde kuchulo
ارسال:
۲۰ خرداد ۱۳۹۳, ۱۲:۴۶ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۴۳ نرم افزار
سلام
وقت بخیر
تبریک میگم واسه رتبه و به ثمر نشستن تلاشهای هدفمندتون

اکثر مصاحبه ها که میخوندم دوستان ریاضی مهندسی به تعطیلات فرستاده بودن
اما شما این درس رو خوندین و ظاهرا براساس مبحث(سرفصل) پیش رفتین و خوب هم نتیجه گرفتین
و این مطالعه براساس سرفصل در باقی دروس هم کم و بیش مشاهده میشه

شما واسه سرفصل دروس ارشد و دروس با تعداد تست های بیشتر مرجعی داشتید و یا اینکه سوالات سالهای قبل انالیز کردین
و اینکه می دونم وقت گیر هم هست اما اگه بتونید سرفصل های مهم دروس حجیم برای دوستانی که در ابتدای مسیر هستن شرح بدید قطعا راهگشایی سیل عظیمی از مشتاقان خواهد بود
تشکر
ایام به کام
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: shazde kuchulo
ارسال:
۲۰ خرداد ۱۳۹۳, ۰۱:۵۴ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۴۳ نرم افزار
اورین...انشالله دانشگاه تهران ” مادر دانشگاه ها "قبولی

I feel loneliness in my room
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: shazde kuchulo
ارسال:
۲۰ خرداد ۱۳۹۳, ۰۶:۵۶ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۴۳ نرم افزار
احسنت
ان شاالله موفق و پیروز باشید
قبولی دانشگاه تهران رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم

گویند کریم است و گنه میبخشد @@@@@ گیرم که ببخشد ، زخجالت چه کنم؟Exclamation
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: shazde kuchulo
ارسال:
۲۰ خرداد ۱۳۹۳, ۱۰:۵۰ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۴۳ نرم افزار
تبریک میگم
ایشالا همیشه پله های ترقی رو طی کنی عزیزم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: shazde kuchulo
ارسال:
۲۴ خرداد ۱۳۹۳, ۱۲:۲۵ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۴۳ نرم افزار
(۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ۰۵:۰۷ ب.ظ)ریحان نوشته شده توسط:  میشه بفرمایین ایا جزوه معماری دکتر اجلالی و کامبایلردکتر کارگهی رو لازمه حتما با ویس خوند؟ یا فقط از جزوه هم کفایت میکنه؟؟؟واقعا گیر افتادم در موردش...مثلا نطریه استاد کارگهی رو واقعا باید با ویس میخوندم وگرنه متوجه نمیشدم...اینها هم همینطوره؟

سلام
بستگی به حزوه اش داره
اگه جزوه برای شخصی باشه که خودش ویس ها رو پیاده کرده جزوه کفایت میکنه
البته اون بخش تولید کد میانی و تحلیلگر لغوی در کامپایلر رو خودم خیلی از جزوه نفهمیدم چند تا کتاب خوندم تا یه خورده دستم!!
راستی جزوه نطریه دکتر کارگهی یه خلاصه کتاب لینز هست که اگه همون لینز ترجمه صراف زاده رو بخونی و تمرین ها رو خودت حل کنی بیشتر مسلط میشی.

بهترین راه پیش بینی آینده خلق کردن آن است!!!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۲۸,۶۷۲ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۳۷۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  جزوه خلاصه نکات مهم فصول ابتدایی درس مهندسی نرم افزار Happiness.72 ۱ ۳,۵۴۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: M o h m m @ d
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۴,۰۳۴ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  مهندسی نرم افزار rh1995 ۰ ۱,۳۶۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  مهندسی نرم افزار rh1995 ۰ ۱,۱۶۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ Seyyedab ۴۶ ۱۸,۶۴۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
  فیلم های مهندسی نرم افزار خلیلی فر osouly ۰ ۱,۹۴۵ ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: osouly
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۳۳۴ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۶۲۸ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close