زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۱۹ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!

ارسال: #۱۶
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۱۲:۱۶ ق.ظ
RE: سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
مسئله ای که هست اینه که ، از سیستم عامل هم سوالات ساده اما زمانبری داده میشه ، فکر نمیکنم منظور هیچ کدوم از بچه هایی که بالا نظر دادن این باشه که سیستم عامل رو حذف کنیم ، بحث سر اینه که کتاب آقای حقیقت خیلی کامله و در عین حال سنگینه .

من خودم از این کتاب بعنوان کتاب حل تست استفاده میکردم و خیلی راضی بودم اما بخش درسیش واقعا سنگین هست .
خانم بچه مثبت بنظرم پیشنهاد خیلی خوبی دادن که یه کتاب رفرنس برای این درس خونده بشه ، بنظرم با خوندن رفرنس و استفاده از حل تست دکتر حقیقت میشه تو این درس خیلی قووی شد و سوالاتی که بطور منطقی و اصولی طرح شده اند را پاسخ گفت .

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Bache Mosbat , ماه بانو , SaMiRa.e , Xilinx , iApp
ارسال: #۱۷
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۲:۱۰ ق.ظ
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
من فکر میکنم یه سری از مباحث رو اگر از کتاب دکتر حقیقت نمی‌خواندم متوجهش نمی‌شدم... مباحثی مثل انحصار متقابل رو خیلی جالب پیش برده این کتاب اما خب باید خوب براش وقت گذاشته بشه. یه موضوع مهم هم درباره‌ی این کتاب اینه که فصل‌های اولیه‌ش کندتر از بقیه‌ی فصل‌ها پیش میره و ممکنه خواننده رو خسته بکنه. اما به مرور با آشنا شدن با ادبیات این کتاب٬ راحت‌تر میشه مباحث رو پیش برد.

Yesterday is History, Tomorrow is a Mystery but Today is a Gift
That is why it's called the Present
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: alirrrrrr , اوبالیت به بو
ارسال: #۱۸
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۱۰:۲۲ ق.ظ
RE: سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
(۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۰۸ ق.ظ)موج نوشته شده توسط:  سلام دوستان
این تاپیک رو ایجاد کردم برای اینکه توی پیامهایی که دوستان بهم داشتند من یه مشورتی بهشون دادم و خواستم نظرتون راجع به اون بدونم
من به دوستان کنکوری گفتم که از این به بعد اونهایی که مشکل وقت دارند وقت روی سیستم عامل حقیقت نذارن
البته من خودم خیلی از این کتاب خوشم میاد ولی دلایلم برای این جمله رو کامل بخونید بعد بگید که حرفم درسته یا نه (بدون تعصب)
۱-سیستم عامل دکتر حقیقت کتاب واقعا حجیمی هست که شاید از مراجع بعضی دروس وقت بیشتر بطلبه
۲- این کتاب به نظر من مثل خیلی از کتابهای دیگه قابل خلاصه برداری هم نیست و تقریبا دفعات بعد هم برای مرور باید بیشتر از نصفش رو خوند و کلی وقت میگیره
( البته قبول دارم که این گسترگی مربوط به کتاب تنها نمیشه و خاصیت درس هست )
۳-با توجه به تستهای سال های اخیر اگه تستهای سیستم عامل نزدنی باشه که هر کار کنی هم نمیتونی توی وقت کنکور به جواب رسید و اگه هم زدنی باشه با یه کتاب خلاصه تر هم میشه از پسش براومد
۴-اگه کتاب حقیقت رو قبلا خوندید خوبه ولی بحث بر سر وقت کمی هست که باید در اون دروس زیادی رو جمع کرد
۵- نکته دیگه اینکه اصلا نظرم روی حذف یه درس مشترک نیست حرف اینه که اونایی که ساعات مطالعشون کمه و نمیتونن مرجع بخونن و از روی نکته و تست میخونن این کتاب رو (به لحاظ زمان ) باید از لیست کتابهای نکته و تست حذف کنن و در دسته مراجع قرار بدند و یه کتاب دیگه به عنوان کتاب تستی این درس انتخاب کنند
۶-تجربه شخصی:شاید یک سوم برنامه مطالعه کنکور ۹۰ با توجه به تجربه بد سال قبلش برای این کتاب صرف کردم و حتی دریغ از یه تست ازین درس. در حالی که به نظرم اگه این کار رو نمیکردم و زمانش رو به کتاب ساده تری اختصاص میدم و الباقی رو روی سایر دروس توزیع میکردم رتبم بهتر میشد
۷- به نظرم این عمل هم یه ریسک هست که کتاب خوبی مثل حقیقت رو کنار بذارید و کتاب دیگه ای بخونید ولی باز هم فکر میکنم که با توجه به روند سخت شدن تستهای سیستتوم عامل این ریسک به تجربش میارزه
یک مستندی بود در مورد یک گروهی به که سمت فتح قله اورست میرن. رئیس گروه بهشون میگه اگه تا ساغت ۲ قله رو فتح کردید که هیچی اگه نه هر چا هستید باید برگردید وگرنه از سرما میمیریم. به چندین گروه تقسیم میشن و میرن تا برسند به قله تا این که ساعت ۲ میشه یه گروه دویست متر دیگه داره تا برسه به قله. رئیس گروه اصرار میکنه که برگردند اما بعضی از افراد سرباز میزنند. میگن این همه اومدیم حالا که دویست متر مونده برگردیم؟ خلاصه رئیس گروه به همراه اون چند نفر مجبور میشن تا قله برن و تو راه برگشت تو سرما گیر میکنند و از سرما میمیرند. دقیقا به خاطر همون نافرمونی و به خاطر اون طمع. اینارو گفتم که بگم هیچ جیز خیف نیسسسست.
اولین مشکلی که شما داشتی این بوده که به یه درس بیشتر از ظرفیتش بها دادی. هیچ درسی بازم تاکید میکنم هیچ درسی ارزش این رو نداره که بخوای یک سوم زمان مطالعت رو روی اون صرف کنی. و باید تلاش کنیم جلوی این طمع رو بگیریم چه موقع کنکور دادن چه موقع درس خوندن برای کنکور چون منابع زمانی ما محدوده....
نکته بعدی اینه که منم کاملا موافقم که حجم کتاب حقیقت زیاده و یه جورایی از اون ور بوم افتاده. واقعا همه مطالب این کتاب برای کنکور نیاز نیست (به خصوص کنکور ای تی) و اگه سوال سختی بیاد خونده باشی یا نخونده باشی بعیده بتونی سوالا رو بزنی (مثل سوالای امسال کنکور ای تی که با غایت مزخرف بودند)
اون کاری که از نظر من در قبال این درس باید کرد اینه که یه سقف زمانی برای مطالعه و یه سقف زمانی برای تست زدن تعیین کنی. تو سقف زمانی مطالعه بر طبق اولویتهایی که تعیین کردی باید خوند مثلا اگه ده ساعت گذاشتی برای فصل زمان بندی اول از الگوریتم های مهمترش شروع کنی بعد اگه وقت اضافه اوردی بری سراغ اون الگوریتم های نه چندان مهم.... تو تست زدن هم دقیقا همین طوره. چون داوطلبا تو چند مرحله تست میزنند (یع بار تو ۲۵درصد ها یه بار تو ۵۰ درصد یک یا دوبارم برای جامع ها ) تو هر کدوم از این دفعات بایدیه تعداد کافی تست زد. میشه یه ساختار درختی درست کرد بعد تستهای هر برگ این درخت که خودش یه مبحثه رو جلوش نوشت بعد هر سری یه تعدادیش رو حل کرد...
در باب مسئله بگم که من کتاب سیستم عامل مدرسان شریف رو هم دیدم. این کتاب درسنامه اش به خوبی حقیقت نیست ولی مثالهای تالیفیش به مراتب بهتر از کتابه حقیقته. کلی مثال تالیفی خوب داره که واقعا عالیه.... کسی خواست تست بزنه من اونو به حقیقت پیشنهاد میکنم.
در آخر هم بگم که اگه کسی نخواست حقیقت رو بخونه من کتاب سیستم مدرسان رو پیشنهاد میکنم هر جند که بهترین ترکیب به نظر من خوندن درسنامه حقیقت و زدن تستهای مدرسانه...

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatima1537 , alirrrrrr , zarei1991 , Donna , dont9 , shobair87 , Xilinx , sajaddandy
ارسال: #۱۹
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۱۱:۰۶ ق.ظ
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
بچه ها به نظر من زیاد هم سخت نگیرید. درسته که باید بین تمامی دروس زمان رو تقسیم کنید ولی یه کتاب انقدر هم زیاد نیست که وقت زیادی ازتون بگیره، من خودم بشخصه اولین مرجعم واسه سیستم عامل استالینگز بود، چون واقعا این کتاب رو دوست داشتم واسه یادگیری و استارت سیستم عامل واقعا کتاب خوبیه، به نظر من هم شما یک مرجع رو انتخاب کنید بعد برای هر فصلش تست های حقیقت رو بزنید ، اگر هم وقت کردید و یا به مشکلی خوردید تو منبع ، همون فصل رو از روی حقیقت هم بخونید.
البته فکر کنم از الان انقدر وقت داشته باشید که فقط یکبار کتاب حقیقت رو بخونید. اما فعلا بی خیال شید و مرجع رو بخونید و از تست های حقیقت استفاده کنید در آخر اگه وقت زیاد آورید حقیقت رو هم می خونید.

حرفی برای گفتن نیست .... باید تلاش کرد وبس .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: آرتا , Mohammad-A , چـکاوک
ارسال: #۲۰
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۱۲:۲۲ ب.ظ
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
من نمی دونم چرا بعضی ها با سیستم عامل اینقدر مشکل دارند سیستم عامل درسی نیست که بشینی دوبار یا سه دور بخونی حفظش کنی باید مفهوم رو بفهمید من خودم پارسال زمان کنکور آزمایشی itفقط مبحث بن بست و سمافور ها رو یه چیزایی تو ذهنم داشتم و ۱سال قبل هم درس رو پاس کرده بودم ۵۳ درصد زدم در حالیکه دروس مشترک رو منفی.بیشتر مباحث سیستم عامل از بن بست میاد سعی کنین این مباحث رو روی الگوریتم های مختلف بررسی کنین.نیازی به خوندن حقیقت هم نیست ببینین با کدوم کتاب راحت ترین .مهم فهم مطالبه نه خوندن یه سری کتاب های اسم در کرده.

کامیابی و شادمانی تو در درونت قرار دارد، اراده کن که شاد بمانی، آن زمان، تو و شادمانی‌ات، میزبان نامریی دشواریها خواهید بود.((هلن کلر))Big GrinBig Grin
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mahnaz afshar
ارسال: #۲۱
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۱:۲۸ ب.ظ
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
من که سیستم عامل سیلبرشاتس رو دوست دارم و کلا با انواع کتابای سیلبرشاتس حال می کنم.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: - rasool -
ارسال: #۲۲
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۱:۵۵ ب.ظ
RE: سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
[اگه کنکوری میخونید یه کتاب ملایم تر مثلا" پوران موسوی را بخونید و وقتی تمام شد(حالا یه دور یا دو دور و مسلط شدید) اگه رسیدین مطالب اضافی کتاب دکتر حقیقت و تستهای تالیفیش را هم بخونید.
ولی سیستم عامل را حذفش نکنید.



خیلی پیشنهادتون عالی و مفید بود.. دوستمم به من گفته بود که پوران بخون اما من همش دودل بودمو فکر میکردم کامل نیست.
اما الان دیگه با خوندم این مطالب مطمئن شدم.
الان دیگه حتما همین کارو میکنم. خیلی ممنون

چرااا.... چرا....
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: - rasool -
ارسال: #۲۳
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۳:۱۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ شهریور ۱۳۹۱ ۰۳:۱۷ ب.ظ، توسط Masoud05.)
RE: سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
(۰۱ شهریور ۱۳۹۱ ۰۲:۰۵ ب.ظ)Payam92 نوشته شده توسط:  کاشی اصلا این پستو نمیزدین
هر کی یه نظری داره و قابل احترامه ..
باعث میشه بعضیا دو دل بشن توی خوندن کتابها..

هر کسی هر برنامه ای داره اونو پیاده سازی کنه ( مگر اینکه یقین حاصل کنه که برنامه اش خیلی بده ) ، ما فقط محاسن و معایب رو گفتیم اما کسی که نصف کتاب رو خونده باید دیگه بنظرم تا تهش بره ( چون کتاب خوبیه فقط سنگینه )

به یاد داشته باشید که یه برنامه معمولی که خوب اجرا بشه خیلی موثرتر از یه برنامه عالیه که درست اجرا نشه Smile

یه توصیه دوستانه : رویه درس خوندن و برنامه ریزی تون رو مدام عوض نکنید ، فقط اونو همینطور که پیش میرید اصلاح کنید Smile

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , bagherok
ارسال: #۲۴
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۳:۲۶ ب.ظ
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
به نظر من نباید کسی که از تابستون شروع میکنه درسی رو (ازجمله سیستم عامل)حذف کنه.و حداقل باید ۱ دور بخونه و یک دور هم مرور و تست زنی داشته باشه.ولی به قول دوستای دیگه که توی پستهای اول گفتند نباید گیر بدند به این درس.واگر دیدند وقت گیره دست از سرش بردارند.شاید با صرف همین وقت بتونند خیلی راحت دروس ریاضی رو بهتر بزنند.
تستهای امسال که خوب نبود.ولی تستهای کنکور۹۰(۲سال پیش)را ۳ تاش رو میشد به راحتی با یادگرفتن کتاب حقیقت درست زد.منظورم تستهایی هست که مسئله ای نیستند و بیشتر از مفاهیم سیستم عامل هستند.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e
ارسال: #۲۵
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۳:۳۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ شهریور ۱۳۹۱ ۰۳:۳۹ ب.ظ، توسط Mohammad-A.)
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
درباره‌ی سنگینی این کتاب من یه موضوعی بگم:
ببینید برای مثال در درس مدیریت٬ کتاب رفتار سازمانی رو که باز می‌کنید گاهی هر خطش یک نکته‌ای داره که ممکنه شما رو گیر بندازه و باید به هر حال خوب خوانده باشه... یا درسی مثل هوش مصنوعی با تیپ سؤالاتی که تا به حال ازش به ویژه در دو سال اخیر در IT دیده شده٬ باید درک بشه حالا چه از راسل خوانده میشه چه کتاب دیگری... سیستم عامل هم قطعاً مستثنی نیستش و باز هم به نظرم با تیپ سؤالاتی که سال‌های پیش دیده شده می‌ارزه که کتاب حقیقت براش خوانده بشه.
باز هم همانطور که دوستان گفتند این دلیل نمیشه که اگر کتاب حقیقت کامل‌تر هست٬ کتاب‌های دیگه خوب نباشند یا دوستان در انتخابشون دچار تردید بشن.

Yesterday is History, Tomorrow is a Mystery but Today is a Gift
That is why it's called the Present
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: شاپری
ارسال: #۲۶
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۵:۵۶ ب.ظ
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
من کتابهایسیستم عامل پارسه و سیستم عامل پوران هردوشو دارم سیستم عامل پوران خلاصه ی مطالب پارسه دکتر حقیقت را گفته و حتی بعضی قسمت هاش دقیقا همون متن سیستم عامل پارسه را کپی کرده و حتی زحمت تغییر جمله بندی هم به خودش نداده و نکات سیستم عامل پارسه را جمع بندی کرده داخل کتاب پوران بعد از گفتار ناشر دکتر حقیقت متنی را نوشتند که این کتاب را تایید کردند و گفتند که شامل تمام مطالب مهم کتابهای مرجع میشه و تست های مفیدی داره ولی کتاب پارسه از جزئی ترین مطالب شروع کرده و توضیح داده و خیلی کامل تر هست اگر فکر می کنید فرصت خیلی کمی دارید و یا پایه درسی سیستم عاملتون قویه کتاب پوران پژوهشم مفیده
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: shobair87
ارسال: #۲۷
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۷:۱۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ شهریور ۱۳۹۱ ۰۷:۲۵ ب.ظ، توسط ttiiko.)
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
(۰۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۰۶ ق.ظ)esi نوشته شده توسط:  بچه ها به نظر من زیاد هم سخت نگیرید. درسته که باید بین تمامی دروس زمان رو تقسیم کنید ولی یه کتاب انقدر هم زیاد نیست که وقت زیادی ازتون بگیره، من خودم بشخصه اولین مرجعم واسه سیستم عامل استالینگز بود، چون واقعا این کتاب رو دوست داشتم واسه یادگیری و استارت سیستم عامل واقعا کتاب خوبیه، به نظر من هم شما یک مرجع رو انتخاب کنید بعد برای هر فصلش تست های حقیقت رو بزنید ، اگر هم وقت کردید و یا به مشکلی خوردید تو منبع ، همون فصل رو از روی حقیقت هم بخونید.
البته فکر کنم از الان انقدر وقت داشته باشید که فقط یکبار کتاب حقیقت رو بخونید. اما فعلا بی خیال شید و مرجع رو بخونید و از تست های حقیقت استفاده کنید در آخر اگه وقت زیاد آورید حقیقت رو هم می خونید.

یعنی خوندن سیستم حقیقت بیشتر از خوندن مرجع وقت میگیره؟
من آخر نفهمیدم این حقیقت کم گفته یا زیاد گفته یا بیخود حاشیه رفته و مطالبی که باید میگفته رو نگفته؟ ناقصه؟ کامله؟ مبهمه؟ شده قصه فیل و اتاق تاریک که هر کی یه چیز میگه!
من که الان حقیقت رو خوندم و فهمیدم ، لازمه مرجع هم بخونم؟ یعنی اگر استالینگز یا سیلبرشاتس رو بخونم نکات و یا مفاهیم جدیدی یاد می گیرم که توی حقیقت نبوده یا کم رنگ بوده که مرتبط با کنکور ارشده؟ لطفا اگر جواب مثبته چند مثال موردی بزنید !
مرسی .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sajaddandy
ارسال: #۲۸
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۸:۴۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۱ شهریور ۱۳۹۱ ۰۸:۴۴ ب.ظ، توسط skygirl_00.)
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
من پوران رو خوندم اما وقتی جزوه دست نویس حقیقتو البته بدون ویسش رو هم خوندم،احساس بهتری نسبت به سیستم عامل پیدا کردم. برای من پوران با جزوه حقیقت ،قابل فهم بود .خوب بود

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mänu , mohammadali1990
ارسال: #۲۹
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۸:۵۰ ب.ظ
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
سلام/به نظر من امکان خلاصه برداری از این درس هست و من از بعضی از دوستام شنیدم که اون ها هم مشکل خلاصه برداری از این کتابو دارن ولی برای من که شد!/البته شاید شما دوستان نسبت به نکته های کتاب خیلی حساسید و دوست دارید که همه ی نکات کوچک و بزرگ در خلاصه هاتون باشه!/اگه فکر می کنید که حجم خلاصه هاتون داره زیاد می شه من پیشنهاد می کنم که از خلاصه های چند سطحی استفاده کنید مثل ( جداول صفحه ) شاید نتیجه داد!! فدای همه ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: svk7 , هاتف
ارسال: #۳۰
۰۱ شهریور ۱۳۹۱, ۰۹:۳۵ ب.ظ
سیستم عامل حقیقت رو نخونید!!!
سلام مجدد
ببخشید ازونجایی که دسترسی درستی به اینترنت ندارم امکان نقل قول دوستان نیست
خانوم انرژی مثبت:
موافقم ولی خواستم که دوستان جذب شن و در بحث شرکت کنن

اینو بگم اصلا نظرم روی حذف درس نیست و پست دوم فرداد عزیز شاید چکیده صحبت من بود
یه مطلب دیگه این کتاب واقعا عالی با نثری زیباست که نمیتونی بعد خوندن مقداری ازون ازش بگذری حتی من خودم تنها کتابایی که بعد کنکور گذاشنم توی برنامه مطالعه این کتاب به همراه یه کتاب هوش بوده
یه مسئله مهم دیگه:
این یه نسخه عمومی نیست برا همه که سیستم عامل حقیقت رو همه بخونند یا همه حذف کنن یه افرادی هستند که از همین الان بالای شش و هفت ساعت میخونن که احتمالا با ای کتاب به مشکلی نمیخورن ولی اونایی که اهل ساعات مطالعه سنگین نیستن و هر درس رو از روی یه کتاب میخونن با توجه به اینکه کتاب چندان خلاصه پذیری نیست احتمالا باهاش به مشکل میخورن
یکی از دوستان گفت به هرقیمتی بخونیم و تستی ازین بزنیم
زدن یه تست سیستم عامل وقتی که بتونین با مدیریت بهتر مطالعه چندتا تست از درسای مشترک دیگه بجاش بزنین به نظرتون بصرفه؟

و مطلب اخر از حل تستای سیستم حقیقت به هیچ وجه نگذرید (بحثی که من داشتم سر زمان متن هست و نه تستها)


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Sunshine Off , SaMiRa.e , هاتف


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تست ۸۷ کامپیوتر مربوط به عامل ها Shekarchi_shab ۳ ۱,۷۸۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  انتخاب موضوع پروژه درباره سیستم عامل آیلا ۱۸ ۱۸,۶۵۰ ۱۳ دى ۱۴۰۰ ۰۵:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: Cimia
  سوال در مورد صفحه بندی در سیستم عامل Azadam ۱ ۱,۵۸۲ ۱۳ دى ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ ق.ظ
آخرین ارسال: Azadam
  منابع پایگاه داده وسیستم عامل پیشرفته!دکتری ؟ morweb ۰ ۱,۸۴۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۴:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: morweb
  طراحی یک سیستم عامل (از صفر) sina4everafter ۱۲ ۱۵,۷۹۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب.ظ
آخرین ارسال: nahalmomen2007@yahoo.com
  خواص محیط برای عامل سیستم تحلیل تصاویر پزشکی Ali1991khe ۶ ۵,۳۰۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Ali1991khe
  تغییرات کتاب سیستم عامل جدید سیستم عامل sima84 ۱ ۲,۵۷۲ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  سیستم های عامل(دکتر نقیب زاده) y.zare64 ۵ ۹,۱۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۰۸:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: slayermind
  سیستم عامل سیلبرشاتز marvelous ۱ ۲,۱۲۰ ۲۵ دى ۱۳۹۸ ۰۸:۵۴ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  سیستم عامل طورانی marvelous ۴ ۴,۶۱۰ ۰۳ دى ۱۳۹۸ ۰۲:۲۱ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close