زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۹:۲۱ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

تغییرات جدید ایجاد شده در انجمن

ارسال:
۱۲ تیر ۱۳۹۱, ۰۲:۲۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ تیر ۱۳۹۱ ۰۲:۳۰ ب.ظ، توسط Fardad-A.)
تغییرات جدید ایجاد شده در انجمن
همانطور که ملاحظه میکنید در بخش عمومی اخبار را کلا" تفکیک کرده ایم و بخش اخبار از سایر قسمتهای سایت جمع میشه تا دسترسی به اخبار راحت تر باشه. سعی خواهد شد اخبار بعد از هر دوماه که از تاریخشون میگذره به بایگانی منتقل بشن تا بخش اخبار مرتب باشه و دسترسی به اخبار راحت تر باشه.(پیرو پیشنهادات و انتقاداتی که شده بود)
بخش پرسش و پاسخ درسی همانطور که ملاحظه میکنید در حال ناپدید شدن هست و مطالب مفیدش به تالارهای دروس کارشناسی در کنکور کارشناسی ارشد منتقل میشه ، تاپیکهای تکراری و بی ربط به مباحث درسی وپستهای احوالپرسی و چاق سلامتی و شوخی و مزاح با اجازه دوستان حذف یا به بایگانی منتقل میشه.
برای زبان و آزمونهای زبان کلا" در نظر هست یه بخش جدید ایجاد بشه.
بخش مهندسی برق انجمن در حال ایجاد و عضو گیری است.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۱۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: maryami , SaMiRa.e , ف.ش , homa , **sara** , narges_r , azad_ahmadi , unicornux , هاتف , Mohammad-A , Jooybari , zzsnowdrop , Mahbanoo313 , yaser_ilam_com , Parva , mosaferkuchulu , samaneh_aftab , Pakzad , alirrrrrr , پروفسور , atti joon , HRZ , انرژی مثبت , Helmaa , uniquegirl , mamat , mehrdad66 , Andrew S.Tanenbaum , behdad , hamidkhl , Sunshine Off , e4me , eris229
ارسال:
۱۳ تیر ۱۳۹۱, ۰۸:۲۵ ب.ظ
تغییرات جدید ایجاد شده در انجمن
اینجا سایت خوبیه و من خیلی استفاده کردم منتها قبول شرایطش یه ذره اذیت کننده است....نمی دونم چند تا مدیر اینجا داره ولی ورود به حریم آدمها خیلی راحت صورت میگیره و هر کسی تشخیص میده این میشه که کار گروهی از بین میره...می بینم یه موضوع رو می بندم اگه بحثی بیراه بره خب قابل قبوله ...مطلب رو پاک میکنند میزارند یه جا دیگه بازم هیچی چرا موضوعی که اسمشو من دلم خواسته یه چی بزارم بعد از ۳ هفته رفته عوض شده....ماله من بود من دوست داشتم این باشه....حریم آدم رعایت نمیشه من که موقع نتایج اخر میام و دیگه اینجا رو نه باز میکنم نه استفاده

زندگی زیباست....بوی کاهگل باران خورده را دوست دارم!زندگی کاهگلی باران خورده است
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ashkan_d13 , mjzarrin
ارسال:
۱۳ تیر ۱۳۹۱, ۰۹:۰۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۱۲ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
تغییرات جدید ایجاد شده در انجمن
در مورد تغییر نام هم من یه مساله دیگه رو عرض کنم البته قبلا هم در یه تاپیک دیگه گفتم و لزوما ربطی به صحبت این دوستمون نداره و بطور کلی گفته می شه این که گاها دیده می شه که عناوینی که برای تاپیک های درسی یا مشاوره ای انتخاب می شه زیادمناسب نیستند مثلا عناوینی مثل مهم و فوری و کمک کنید و... این عناوین عموما بدلیل فوریت و .. تعیین می شه ولی اصلا نمایانگر محتوی تاپیک نیست. بنابراین عموما این عناوین تغییر داده می شه و سعی می کنیم از خود کاربر بخوایم که عنوان رو تغییر بدن ولی ممکنه که بدون اطلاع به کاربر هم تغییر کنه از اونجایی که فرد می تونه با مراجعه به پروفایل خودش به موضوعات ایجاد شده دسترسی پیدا کنه.

برخی از تغییر عناوین هم بدلیل جابجایی های انجمن شده خواهد بود مثلا قبلا زیر بخشی واسه سوالات کنکورهای مختلف وجود داشته ولی این مورد تغیییر کرده در این صورت باید عنوان عوض بشه تا ابهام از بین بره.
البته قبلا هم گفته شد دوستان لطف کنند و عنوان رو متناسب با محتوا انتخاب کنید و در صورت فوری بودن در پرانتز یا .. این کلمه رو عنوان کنید. ممنون .

عذر خواهی می کنم که این ارسال به موضوع تاپیک ربطی نداشت. ان شالله در اینده نزدیک پاک می شه.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , Helmaa , Pakzad , Masoud05 , y_amin
ارسال:
۱۳ تیر ۱۳۹۱, ۰۹:۰۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۰۹ ب.ظ، توسط ف.ش.)
RE: تغییرات جدید ایجاد شده در انجمن
(۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۰۸:۲۵ ب.ظ)fahimehazimi نوشته شده توسط:  اینجا سایت خوبیه و من خیلی استفاده کردم منتها قبول شرایطش یه ذره اذیت کننده است....نمی دونم چند تا مدیر اینجا داره ولی ورود به حریم آدمها خیلی راحت صورت میگیره و هر کسی تشخیص میده این میشه که کار گروهی از بین میره...می بینم یه موضوع رو می بندم اگه بحثی بیراه بره خب قابل قبوله ...مطلب رو پاک میکنند میزارند یه جا دیگه بازم هیچی چرا موضوعی که اسمشو من دلم خواسته یه چی بزارم بعد از ۳ هفته رفته عوض شده....ماله من بود من دوست داشتم این باشه....حریم آدم رعایت نمیشه من که موقع نتایج اخر میام و دیگه اینجا رو نه باز میکنم نه استفاده
در ادامه صحبتهای دوستان :

من در مورد تاپیکهای قسمت پرسش و پاسخ درسی توضیح میدم :

گاهی وقتها بعضی دوستان تاپیک ایجاد میکنند با عنوان برای مثال سوال فوری، خوب بله وقتی این تاپیک جزو ارسالهای جدید میاد شاید خوب به نظر بیاد (از نظر ایجاد کننده البته) اما از نظر سایر افراد اینطور نیست چون ممکنه یک نفر وقت بگذاره تاپیک رو باز کنه سوال رو بخونه و بعد ببینه که اصلا در مورد اون مبحث اطلاعی نداره در صورتی که اگر شخص عنوان رو انتخاب کنه " سوال در مورد فلان مبحث " فقط کسانی که در مورد اون مبحث اطلاع دارند سوال رو میخونند و حتی به نظر من افرادی که تاپیک رو میخونند راجع به مبحث اطلاع دارند و شخص زودتر به جواب مورد نظر میرسه. (پس هم به نفع ایجاد کننده است هم به نفع سایر اعضا)

همچنین وقتی زمانی میگذره و این تاپیک به صورت آرشیو درمیاد افراد با مراجعه به بخش مربوط به اون درس و با نگاه کردن به سوالاتی که از مباحث مختلف مطرح شده و یا حتی جستجو در عنوان ارسالها میتونند حل مربوط به سوالات اون مباحثی که اشکال دارند رو بررسی کنند، ولی اگر همه عناوین مثلا سوال فوری، چند سوال، سوال مهم و ... باشه این آرشیو نمیتونه کمک خوبی باشه.

من شخصا اگر تاپیک با عنوان مبهم ببینم ویرایش میکنم چون هم به نفع ایجاد کننده تاپیک هست هم به نفع سایر اعضا و هم در راستای اهداف انجمن و از اونجایی که بالای تاپیک می نویسه که آخرین بار چه کسی تاپیک رو ویرایش کرده فکر نمیکنم مشکلی برای باز کننده تاپیک ایجاد کنه.

If your success is not on your own terms, if it looks good to the world but does not feel good in your heart, it is not success at all.
(Anna Quindlen)
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , Parva , sepid , SaMiRa.e , **sara** , Helmaa , Pakzad
ارسال:
۱۳ تیر ۱۳۹۱, ۱۰:۰۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۳۲ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
تغییرات جدید ایجاد شده در انجمن
از کاربران عزیز تقاضا دارم در صورتی که نیاز به ایجاد تاپیک جدید در بخش های درسی کنکور ارشد هست قبل از ایجاد تاپیک بررسی کنید تا اگر در تالارهای جدید درس مورد نظر ایجاد شده تاپیک را در بخش های قبلی ایجاد نکنید تا نقل و انتقالات سریعتر انجام گیرد.
با تشکر

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , hamed_k2 , Pakzad
ارسال:
۱۳ تیر ۱۳۹۱, ۱۰:۳۹ ب.ظ
تغییرات جدید ایجاد شده در انجمن
من فکر کنم منظور خانم عظیمی اون تاپیک (مخصوص خانم ها) بودند که اسمش عوض شد...یه خورده اگه دوستان سعی کنند موقع انتخاب موضوع دقت کنند که مربوط باشه به محتوی خیلی بهتره...چون خیلی ها باز میکنند و میبینند کلا موضوع چیز دیگست...یه جوری آدم یاد سایت های زرد می افته..شما روی یه موضوع نسبتا جذاب کلیک میکنید و بعد از کلی اسکرول کردن تبلیغات عطر و ساعت ۱۰ هزار تومنی میبینی ۲ خط مطلب بی ربط نوشته شده...آدم زده میشه..
من توی این قضیه..استثنا ان( حمزه رو پیدا نکردم) حق رو به مدیریت میدم..برای حفظ کیفیت سایت این کارها لازمه..

Real education must ultimately be limited to men who insist on knowing, the rest is mere sheep-herding
Erza Pound
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , eris229
ارسال:
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۱۲:۰۵ ق.ظ
تغییرات جدید ایجاد شده در انجمن
(۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۰۲ ب.ظ)انرژی مثبت نوشته شده توسط:  از کاربران عزیز تقاضا دارم در صورتی که نیاز به ایجاد تاپیک جدید در بخش های درسی کنکور ارشد هست قبل از ایجاد تاپیک بررسی کنید تا اگر در تالارهای جدید درس مورد نظر ایجاد شده تاپیک را در بخش های قبلی ایجاد نکنید تا نقل و انتقالات سریعتر انجام گیرد.
در ضمن منم اضافه کنم که در زمان این نقل و انتقالات برای مرتب کردن و منظم شدن تالارهای جدید، عناوین نامرتب بعضی تاپیکها با موضوع عوض میشن، تا جستجوهای بهتری داشته باشیم.

ای نسخه ی نامه الهی که تویی

ای آینه ی جمال شاهی که تویی

بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست

از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی


(حضرت مولانا)
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , انرژی مثبت , eris229
ارسال:
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۷:۵۶ ب.ظ
تغییرات جدید ایجاد شده در انجمن
به نظر من تغییر عنوان و ویرایش یک مطلب فقط باید توسط خود شخص صورت بگیره .هر شخص نسبت به نوشتش مسئوله و با توجه به ذهنیت و فکر قبلی که داره یک پست رو می زنه.
در صورتی که عنوان مناسب نباشه ویرایش کردن مناسب نیست. میشه بر طبق قوانین برخورد کرد.
اما چون حد و مرز ها در این مورد به صورت دقیق تعیین نشده همه حریم شخص دیگه ای رو در داخل حریم خودشون می بینن.
باید حریم ها مشخص تر بشه و قوانین کاملا شفاف بشه. در صورت نبود قانون ، خلاف کردن ، بی قانونی حساب نخواهد شد و مشکلات پیچیده میشه. اما اگه کسی از قبل بدونه اینجا این هستی و این کارها در حیطه ات خواهد بود مشکلات کمتر خواهد بود.اگه قوانین بر آن شخص خوش نیامد اصلا نمی آید و اگر خوش آمد که خوش آمد.
این مورد هم درباره اعضا و هم مدیران باید به صورت عمومی تعیین و منتشر بشه.

و اما من شخصا با سطح دسترسی هر شخصی به پروفایل شخصی ام ،بالاتر از آنچه خودم برای دیگران تعیین می کنم مشکل دارم که متاسفانه در سیستم مانشت این سطح دسترسی برای مدیران وجود دارد که حتی پروفایل شخصی را ویرایش کنند و این کاملا با ذهنیت من در تناقض است.

شاد باشید . بدرووود
۳
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: blackhalo1989 , narges_r
ارسال:
۱۵ تیر ۱۳۹۱, ۰۳:۰۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ تیر ۱۳۹۱ ۰۳:۰۹ ب.ظ، توسط MarkLand.)
RE: تغییرات جدید ایجاد شده در انجمن
من نمی دونم تا حالا از اقا فرداد تشکر هم شده یا نه؟ تا جایی که دارم می بینم همش انتقادHuh......یه تجربه رو چند روز پیش تو مانشت گذروندم و فهمیدم که چقد کار اقا فرداد سخته این همه ادم از شمال غربی تا جنوب شرقی ایران این وسعت جغرافیا و تبع اون وسعت دیدگاه و اندیشه رو بخوایی یه جا نگه داری و همه رو هم تا حدی راضی کنی چقد سختهConfusedConfused........ من تجربه ای کردم که اگر بعضیا حتی اگه خوبی هم بهشون کردی باید باز بدهکارشون باشیUndecidedUndecided....
واقعا خسته نباشی فرداد خان Smile......

think positive
۱۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , SaMiRa.e , mamat , Parva , Fardad-A , arixooo , ف.ش , fatima1537 , Masoud05 , mehrdad66 , hajar2261 , eris229 , yaser_ilam_com , Mahbanoo313


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  جزوه اسکن شده " سیستم های توزیع شده " دکتر پدرام arash691 ۸ ۱۴,۲۲۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۲:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: negarrah
  فیلم قفل شده Mohammad_TeZaR ۰ ۰ ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ ۰۸:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Mohammad_TeZaR
  تا به حال شده خدا فرصت زندگی کردن دوباره رو بهت بده؟مرگ از جلوی چشمات رد شده؟ abraham ۲۱ ۱۴,۸۴۵ ۲۰ دى ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: raam
  منبع جدید هوش، راسل ویرایش سوم sima84 ۰ ۱,۶۲۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  مرتبه ایجاد درخت rad.bahar ۱ ۳,۰۹۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۰۳:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: rad.bahar
  چگونه گوشی داغ شده را خنک کنیم؟ niloofarmajdi ۰ ۲,۴۷۹ ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق.ظ
آخرین ارسال: niloofarmajdi
  تغییرات کتاب سیستم عامل جدید سیستم عامل sima84 ۱ ۲,۵۷۳ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
Tongue انجمن پسران مانشتی aatwo ۴۰ ۳۰,۳۳۱ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۲۵ ق.ظ
آخرین ارسال: khayyam
  چرا اعتقادات مذهبی کمرنگ شده؟ m_sardaari ۱۶ ۱۴,۹۱۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۱۲ ق.ظ
آخرین ارسال: saad
  ایجاد شغل در زمینه خدمات hiradupvc ۱ ۲,۶۷۲ ۲۱ دى ۱۳۹۸ ۰۵:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: parisa1140

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close