زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۶:۲۵ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ

ارسال: #۴۶
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۱۲:۱۴ ق.ظ
RE: توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
راست میگه ، اوین نزدیکه نمیشه حرفی زد . خدا لعنت کنه کسانی رو که از اسلام بهره برداری شخصی کردن.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۷
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۱۲:۲۵ ق.ظ
RE: توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
(۰۵ اسفند ۱۳۹۰ ۱۰:۰۴ ب.ظ)banou نوشته شده توسط:  
(05 اسفند ۱۳۹۰ ۰۱:۱۶ ق.ظ)mosenabdoli نوشته شده توسط:  سر کیو دارین شیره میمالین؟!
تبدیل علم به تکنولوژی؟!! کدوم علم...؟ کدوم تکنولوژی؟
پیشرفت تصاعدی...؟!!
دشمن؟!!
قصد بی احترامی ندارم... ولی پستتون بیشتر شبیه یه انشاست ... یا شبیه حرفای رفیقمون تو سفرای استانیش ...
دوست ندارم مسئله کش دار بشه ولی یعنی شما می گی دست رو دست بزاریم و صرفا چون به ایده آلهای مورد نظر هنوز نرسیدیم بگیم الفاتحه و تلاش نکنیم.آیت الله خامنه ای خودشون در یکی از سخنرانی هاشون گفتند : ما تا رسیدن به ایده آلهامون خیلی فاصله داریم.همه جا مشکلات هست،همه هم حق نظر دادن دارند.نظر هر کسی هم محترمه.دوست عزیز نمی دونم شما چند سالته؟ من تا جائیکه یادم میاد میخوام یه چیزهایی رو از منظر خودم تعریف کنم و در نهایت می خوام یه نتیجه ای بگیرم. ببینید سالهای ۶۳-۶۴ یادم میاد اوضاع بهداشت حداقل در شهر من،خیلی افتضاح و اسفناک بود.۸۰ درصد بچه های ابتدایی شپش داشتن.منطقه ما پر از دکترهای هندی بود.جنگ بود و خیلی مسائل دیگه.بیشتر پدر مادرهای ما یا بی سواد بودند یا کم سواد بودند.اگه کسی دیپلم داشت مثل لیسانس الان بود و خیلی چیزای دیگه.در حوزه صنعت نفت شرکتهای خارجی همه تخصص در دستشون بود.عکسای اونموقع صنعت نفت رو اگه ببینید،مشاهده می کنید ایرانی ها کارگری می کردند و خارجی ها ارباب بودند.به مهندسای اون موقع ما کار یاد نمی دادند.فقط می گفتن این پیچ لوله رو باز کنید این پیچ رو ببندید.اما حالا ما در صنایع بالادستی نفت خیلی حرفا واسه گفتن داریم.همین چند وقت پیش همایش ملی انرژی برگزار شد و مقالات بسیاری در این حوزه ارائه کردند که خیلیهاشون در عمل جواب دادند.بله یه زمانی می گفتن برید درس بخونید چون مردم ما بی سواد بودند.باید به یه سطحی از علم می رسیدند که تازه بفهمند چی به چیه؟ولی حالا دیگه موقع اینه که بریم سراغ تولید فناوری.از این نظر که سخته حرفی نیست ولی باید تلاش کرد.بنده نه شعار دادم و نه میدم ولی اگه فک کردید همین کشورهای جهان اولی به راحتی تکنولوژی به دست آورده اند سخت در اشتباهید.باید کار کرد،زحمت کشید.حالا من از شما می پرسم این پیشرفت نیست؟از این نظر که برای تحقیق و پژوهش باید پول خرج کرد منم قبول دارم.کلا من قبول دارم که خیلی نواقص هست که باید رفع بشن ولی مخالف این هستم که با دید منفی محض به قضیه نگاه کرد.اگه ما فناوری میخوایم باید سختیش هم بکشیم باید دود چراغشم بخوریم.
اینکه شما می گین کدوم علم کدوم فناوری؟یعنی اینکه به خودتون ایمان ندارید و این یه زنگ خطره.ببخشید مگه اونا که علم و فناوری دارند ۴ چشم دارند و ما ۲تا؟۲ مغز دارند و ما یکی؟نه مشکل اینجاست که ما اتحاد نداریم و اینکه هنوز کسانی هستند که خودشونو باور ندارند.
حالا به همه این موارد تحریم های اقتصادی و از بین بردن دانشمندان هسته ای مونو هم اضافه کنید.مثل اینکه دیگران بهتر از ما به توانایی های ما واقفند دوست گرامی.
و اما کلام آخر.......
اینکه محصول شرکتی را تبلیغ کنند و بعد آن شرکت بگوید ببخشید ما اطلاع نداشتیم که محصول ما در فلان جا به این سبک تبلیغ شده جای بسی تعجب است و هیچ عقل سلیمی آنرا نمی پذیرد.

ببینید دوست من درست ما پیشرفت داشتیم، اما تو ۱۰ سال اخیر کل دنیا با سرعت نور تو همچی پیشرفت کرده و ما در مقایسه با پیشرفت سایر کشورها به جایی نرسیدیم واقعا!! برای نمونه کافی یه سر به کشور سنگاپور بزنیم، یا هنگ کنگی که از جزیره قشم ما هم کوچکتر هست!! شما هم زیاد به تبلیغات تلوزیون و رسانه ها توجه نکنید. کمی هم واقعیت ملموس جامعه رو ببینید.

از شیخ بهایی پرسیدن خیلی سخت میگذرد.چه باید کرد؟
شیخ فرمود : خودت میگویی سخت میگذرد.[undefined=undefined]سخت نمیماند[/undefined]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۸
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۱۲:۴۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۴۶ ق.ظ، توسط banou.)
توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
(۰۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۲۵ ق.ظ)hosnieh نوشته شده توسط:  ببینید دوست من درست ما پیشرفت داشتیم، اما تو ۱۰ سال اخیر کل دنیا با سرعت نور تو همچی پیشرفت کرده و ما در مقایسه با پیشرفت سایر کشورها به جایی نرسیدیم واقعا!! برای نمونه کافی یه سر به کشور سنگاپور بزنیم، یا هنگ کنگی که از جزیره قشم ما هم کوچکتر هست!!
بله قبول دارم ولی شما هم مسئله تحریم را درنظربگیرید.اون کشورها تحریم های اقتصادی مارو ندارند.در ضمن من همیشه واقعیات رو می بینم.

اگر به خطا رفتی، از برگشتن واهمه نداشته باش./برگ در هنگام زوال می افتدمیوه در هنگام کمال می افتدبنگر که چگونه می افتی چون برگی زرد و یا سیبی سرخ.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۹
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۰۱:۴۳ ق.ظ
توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
(۰۵ اسفند ۱۳۹۰ ۱۱:۱۷ ب.ظ)موج نوشته شده توسط:  الحمدلله هنوز مدیرا این بحث رو نبستند
مدیرا اگر به ندرت بحثی رو ببندن به خاطر خود کاربراست و به خاطر اینکه بی احترامی نشه و باعث ناراحتی نشه . چون بعضی اوقات هیچ کدوم از طرفین کوتاه نمیاد . والا مدیر که نمیخواد با بستن یه بحث نظر خودش رو به کرسی بنشونه .
بعضی اوقات این بحثها خوب هم هست و میبینی آخرش طرفین با هم آشتی هم کردن یا نظر همدیگه و قبول کردند
حالا ادامه بحث... Smile
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: موج , mosaferkuchulu , banou , Masoud05 , barca
ارسال: #۵۰
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۱۱:۵۱ ق.ظ
RE: توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
بازم سلام

به نظرم تو این جایگاهی که ما هستیم (دانشجو) بحث خوبه تا اونجا که نظرات همدیگرو بشنویم و به همشون واقعا فکر کنیم و از دریچه استدلال های دیگران مساله رو ببینیم ، شاید بتونیم همه جانبه نظرات قبلیمونو اصلاح کنیم.
در هر حال چند تا عقل و دیدگاه روی هم از جهات مختلف بیشتر چیزیو روشن میکنه ، ولی سعی کنین زیاد بحثی رو ادامه ندین
همین که اینطور بحثا وقت مارو به خودش مشغول کنه ، خودش ایراد داره!

بیشتر رو خودسازی کار کنیم بیشتر نتیجه میگیریم.

و لا یحیطون بشیء من علمه الا بما شاء
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۱
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۱۲:۰۲ ب.ظ
RE: توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
(۰۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۴۵ ق.ظ)banou نوشته شده توسط:  
(06 اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۲۵ ق.ظ)hosnieh نوشته شده توسط:  ببینید دوست من درست ما پیشرفت داشتیم، اما تو ۱۰ سال اخیر کل دنیا با سرعت نور تو همچی پیشرفت کرده و ما در مقایسه با پیشرفت سایر کشورها به جایی نرسیدیم واقعا!! برای نمونه کافی یه سر به کشور سنگاپور بزنیم، یا هنگ کنگی که از جزیره قشم ما هم کوچکتر هست!!
بله قبول دارم ولی شما هم مسئله تحریم را درنظربگیرید.اون کشورها تحریم های اقتصادی مارو ندارند.در ضمن من همیشه واقعیات رو می بینم.

نه دوست من مسئله صرفا تحریم نیست. مسئله اینه که تمرکز مسئولین ما به جای پیشرفت تو خیلی زمینه ها صرفا بازی قدرت بوده. مثل همین انرژی هسته ای. الان کشورهای پیشرفته دیگه دارن این سبک نیروگاه هارو تعطیل میکنند و رو به انرژی های جدید میارد. ولی ما به خاطر همین نیروگاهی که هنوزم نتونستیم ( به هر دلیل) راش بندازیم، کلی به بعضی ها باج میدیم و از یه طرفم تحریم میشیم!

از شیخ بهایی پرسیدن خیلی سخت میگذرد.چه باید کرد؟
شیخ فرمود : خودت میگویی سخت میگذرد.[undefined=undefined]سخت نمیماند[/undefined]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۲
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۱۲:۴۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۴۳ ب.ظ، توسط alamdar.)
توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
مطمئن باشید تا مردم ما عوض نشن کشور ما عوض نمیشه و اینم ممکن نیست جز با افزایش آگاهی و شعور اجتماعی و سواد عمومی مردم

اول مردم باید درست بشن تا بعد مسئولین لایقی رو انتخاب و سر کار بیارند تا فضای عمومی کشور از آموزش گرفته تا کسب و کار و سایر موارد اصلاح بشه

و اگر مردم منتظر باشند تا مسئولین این فضای افزایش آگاهی و فرهنگ اجتماعی رو بالا ببرند میشه قضیه مرغ و تخم مرغ که توی دور باطل میفته

توی کشور ما الان یک عده که این قضیه رو میفهمند تلاش میکنند که به هر روشی مسئولینی رو که فکر میکنند لایق این کار هستن سر کار بیارند اما اغلب موفق به این کار نمیشن چون حمایت مردمی پشت سرشون وجود نداره ، چون سطح آگاهی عمومی هنوز به اون حد بالا نرفته ... واسه همین این گروه ها هم یک سری اشتباهاتی میکنن مثل قضیه سال ۸۸ که به جای درست کردن ابرو ، میزنن چشم رو هم کور میکنند

به نظر من این دسته افرا ، و کلا هرکسی که دلش واسه این مملکت میسوزه و عاشق اینه که همیشه و همه جا اسم کشورش بدرخشه و به ایرانی بودنش بیشتر افتخار کنه ، بیاد تو زمینه بالا بردن آگاهی مردم تلاش کنه ، تلاشی بدون انگیزه های قدرت ، ثروت و .... . بدون زدن این حرف که هدف وسیله رو توجیه میکنه

و انتظار پیشرفت های یک شبه هم نداشته باشیم ... دوستمون حرف خوبی زد ، سی سال پیش کجا بودیم و الان کجاییم؟

کسی که میره تو دانشگاه هاروارد تا دکتری درس میخونه باید با من که با هزار و یک مشکل میرم یه کتاب دست دوم چند سال پیش اونها رو میخرم و بدون استاد خودم شروع میکنم به خوندن از صفر با یه سرعت پیشرفت کنه؟

نه توهم پیشرفت بزنیم که خود فردیمون رو گنده کنیم (تو عرصه بین المللی اشکالی نداره اما واسه داخلیا چرا داره) ، یعنی یه مسئول بخواد بگه آره من بودم که این پیشرفتارو کردیم و خیلی هم پیشرفت زیاد کردیم

و نه بیایم بگیم آقا دنیا کجاس ما کجاییم ... همینطور بدون مصداق بشینیم همش بزنیم تو سر این مملکت ... اینم ۱۰۰% اشتباهه ... کلی گویی هیچکس رو به هیچ جا نمیرسونه

بیاید سند و مدرک بیارید بگید فلان کشور الان اینجاست ، ما الان اینجاییم ...اونا چند سال کار کردن رو این موضوع؟ ما چند سال؟ شرایط اونها چطوری بود؟ شرایط ما چطوری بود؟ از ما چه انتظاری منطقی میرفت که الان کجا باشیم؟

خیلی بده تو نقد منفی بگیم فلانی توهم پیشرفت زده ، بعد از اینطرف خودمون توهم بزنیم بگیم ما الان میبایست فلان جا میبودیم و انتظارات متوهمانه داشته باشیم!!

آخرش اینکه نه طرفدار دولتم و نه ضد دولت .... هرچند که شاید حرفام بوی طرفداری بده اما اگر هم اینطوره چون الان این دولت سر کاره و این دولت رو تو جهان به نام ایران میشناسنش پس جای تخریب دلم میخواد بسازمش
فردا کس دیگه هم بیاد به اونم کمک میکنم تا ایران رو بسازه ، هرچند اگر ضد تفکرات و عقاید کلی من باشه

اگر کم کم این رفتار واسه ما فرهنگ بشه که ایران و جامعه و ساختنش مهمه نه کسی که اون بالا نشسته ، یواش یواش دیگه هرکس و ناکسی هم نمیتونه بره اون بالا بشینه

ایران رو من و توی ایرانی میسازیم نه مسئولین بالا دستی ... مسئولین میان و میرن و بعضیا ممکنه شرایط مارو سخت کنن و بعضیا تسهیل اما ما راه خودمون رو بریم و اگر این روح جمعی و بیداری توی همه ملت شکل بگیره ایشالا مسئولینشم با ملتش هم صدا میشه


چقدر حرف زدم امیدوارم حداقل یه جمله اش به دل یکی بشینه Big Grin

موفق باشید

همیشه خراب کردن آسونتر از ساختنه
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۳
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۰۱:۱۰ ب.ظ
RE: توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
(۰۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۲:۴۰ ب.ظ)alamdar نوشته شده توسط:  مطمئن باشید تا مردم ما عوض نشن کشور ما عوض نمیشه و اینم ممکن نیست جز با افزایش آگاهی و شعور اجتماعی و سواد عمومی مردم

اول مردم باید درست بشن تا بعد مسئولین لایقی رو انتخاب و سر کار بیارند تا فضای عمومی کشور از آموزش گرفته تا کسب و کار و سایر موارد اصلاح بشه

و اگر مردم منتظر باشند تا مسئولین این فضای افزایش آگاهی و فرهنگ اجتماعی رو بالا ببرند میشه قضیه مرغ و تخم مرغ که توی دور باطل میفته

توی کشور ما الان یک عده که این قضیه رو میفهمند تلاش میکنند که به هر روشی مسئولینی رو که فکر میکنند لایق این کار هستن سر کار بیارند اما اغلب موفق به این کار نمیشن چون حمایت مردمی پشت سرشون وجود نداره ، چون سطح آگاهی عمومی هنوز به اون حد بالا نرفته ... واسه همین این گروه ها هم یک سری اشتباهاتی میکنن مثل قضیه سال ۸۸ که به جای درست کردن ابرو ، میزنن چشم رو هم کور میکنند

به نظر من این دسته افرا ، و کلا هرکسی که دلش واسه این مملکت میسوزه و عاشق اینه که همیشه و همه جا اسم کشورش بدرخشه و به ایرانی بودنش بیشتر افتخار کنه ، بیاد تو زمینه بالا بردن آگاهی مردم تلاش کنه ، تلاشی بدون انگیزه های قدرت ، ثروت و .... . بدون زدن این حرف که هدف وسیله رو توجیه میکنه

و انتظار پیشرفت های یک شبه هم نداشته باشیم ... دوستمون حرف خوبی زد ، سی سال پیش کجا بودیم و الان کجاییم؟

کسی که میره تو دانشگاه هاروارد تا دکتری درس میخونه باید با من که با هزار و یک مشکل میرم یه کتاب دست دوم چند سال پیش اونها رو میخرم و بدون استاد خودم شروع میکنم به خوندن از صفر با یه سرعت پیشرفت کنه؟

نه توهم پیشرفت بزنیم که خود فردیمون رو گنده کنیم (تو عرصه بین المللی اشکالی نداره اما واسه داخلیا چرا داره) ، یعنی یه مسئول بخواد بگه آره من بودم که این پیشرفتارو کردیم و خیلی هم پیشرفت زیاد کردیم

و نه بیایم بگیم آقا دنیا کجاس ما کجاییم ... همینطور بدون مصداق بشینیم همش بزنیم تو سر این مملکت ... اینم ۱۰۰% اشتباهه ... کلی گویی هیچکس رو به هیچ جا نمیرسونه

بیاید سند و مدرک بیارید بگید فلان کشور الان اینجاست ، ما الان اینجاییم ...اونا چند سال کار کردن رو این موضوع؟ ما چند سال؟ شرایط اونها چطوری بود؟ شرایط ما چطوری بود؟ از ما چه انتظاری منطقی میرفت که الان کجا باشیم؟

خیلی بده تو نقد منفی بگیم فلانی توهم پیشرفت زده ، بعد از اینطرف خودمون توهم بزنیم بگیم ما الان میبایست فلان جا میبودیم و انتظارات متوهمانه داشته باشیم!!

آخرش اینکه نه طرفدار دولتم و نه ضد دولت .... هرچند که شاید حرفام بوی طرفداری بده اما اگر هم اینطوره چون الان این دولت سر کاره و این دولت رو تو جهان به نام ایران میشناسنش پس جای تخریب دلم میخواد بسازمش
فردا کس دیگه هم بیاد به اونم کمک میکنم تا ایران رو بسازه ، هرچند اگر ضد تفکرات و عقاید کلی من باشه

اگر کم کم این رفتار واسه ما فرهنگ بشه که ایران و جامعه و ساختنش مهمه نه کسی که اون بالا نشسته ، یواش یواش دیگه هرکس و ناکسی هم نمیتونه بره اون بالا بشینه

ایران رو من و توی ایرانی میسازیم نه مسئولین بالا دستی ... مسئولین میان و میرن و بعضیا ممکنه شرایط مارو سخت کنن و بعضیا تسهیل اما ما راه خودمون رو بریم و اگر این روح جمعی و بیداری توی همه ملت شکل بگیره ایشالا مسئولینشم با ملتش هم صدا میشه


چقدر حرف زدم امیدوارم حداقل یه جمله اش به دل یکی بشینه Big Grin

موفق باشید

حرفاتون بنظر من بیشتر بوی شعار میده! یا خیلی خوش بین هستین!
خانه از پای بست ویران است برادر!!

از شیخ بهایی پرسیدن خیلی سخت میگذرد.چه باید کرد؟
شیخ فرمود : خودت میگویی سخت میگذرد.[undefined=undefined]سخت نمیماند[/undefined]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mosenabdoli
ارسال: #۵۴
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۰۲:۰۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ ۰۲:۰۵ ب.ظ، توسط alamdar.)
توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
خوش بین نباشیم که هیچوقت پیشرفت نمیکنیم ... به قول شاعر : زنده ام به امید

نمیدونم کجاهای حرفام شعاری شده اما

من تا جایی که شد سعی کردم حرف از منطق و سند و پرهیز از کلی گویی و بحث مصداقی کنم که همه اینها بر پایه استدلال باشه

گرچه شاید این عشق به ایران که تو وجودمه و تو وجود تک تک ما هست که میایم این بحث هارو میخونیم و نظر میدیم رو نتونستم پنهان کنم و به قول شما شبیه بحث های شعاری شده

ولی من بازم میگم اولا عادلانه ببینیم تا بتونیم گیر های واقعی رو پیدا کنیم

ثانیا عاشقانه کار کنیم تا بتونیم همه شو برطرف کنیم


شعار نمیدم ... من پایه کار هستم
ما باید این روح جمعی رو بیدار کنیم و همه تلاش های ما باید در این جهت باشه

جون هرکی دوست دارید نیاید بگید نون دونه ۵۰۰ تومن ، گوشت کیلو ۲۰ هزار تومن ، کدوم روح جمعی؟ باید فکر شاممون باشیم تا از گشنگی نمیریم

چون به نظرم همین جمله است که قرن ها مثل بختک افتاده تو باور و اندیشه این مملکت و نذاشته که پیشرفت کنیم

مگه هرجا که پیشرفت کرده همه چیز بهشت بوده از اول؟ اگه بوده که پیشرفت اصلا چه معنایی داره؟!!

همیشه خراب کردن آسونتر از ساختنه
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۵
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۰۲:۱۲ ب.ظ
RE: توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
(۰۶ اسفند ۱۳۹۰ ۰۲:۰۱ ب.ظ)alamdar نوشته شده توسط:  خوش بین نباشیم که هیچوقت پیشرفت نمیکنیم ... به قول شاعر : زنده ام به امید

نمیدونم کجاهای حرفام شعاری شده اما

من تا جایی که شد سعی کردم حرف از منطق و سند و پرهیز از کلی گویی و بحث مصداقی کنم که همه اینها بر پایه استدلال باشه

گرچه شاید این عشق به ایران که تو وجودمه و تو وجود تک تک ما هست که میایم این بحث هارو میخونیم و نظر میدیم رو نتونستم پنهان کنم و به قول شما شبیه بحث های شعاری شده

ولی من بازم میگم اولا عادلانه ببینیم تا بتونیم گیر های واقعی رو پیدا کنیم

ثانیا عاشقانه کار کنیم تا بتونیم همه شو برطرف کنیم


شعار نمیدم ... من پایه کار هستم
ما باید این روح جمعی رو بیدار کنیم و همه تلاش های ما باید در این جهت باشه

جون هرکی دوست دارید نیاید بگید نون دونه ۵۰۰ تومن ، گوشت کیلو ۲۰ هزار تومن ، کدوم روح جمعی؟ باید فکر شاممون باشیم تا از گشنگی نمیریم

چون به نظرم همین جمله است که قرن ها مثل بختک افتاده تو باور و اندیشه این مملکت و نذاشته که پیشرفت کنیم

مگه هرجا که پیشرفت کرده همه چیز بهشت بوده از اول؟ اگه بوده که پیشرفت اصلا چه معنایی داره؟!!

گفتم که دوست من خانه از پای بست ویران است! باید از بن ساخته بشه.
وقتی مسئولین دانشگاهی ما فقط دنبال این هستند که دانشجو ها رو ساکت نگه دارن و از هرگونه تجمعشون (حتی بهانه های علمی) جلوگیری کنند. من و شما چی رو میخوایم بسازیم؟! وقتی همه ی فعالیت ها صرفا میره زیر نظر یه نهاد خاص!! تو دانشگاه و اگه عضو اون نباشی عملا کاری نمیتونی کنی؟!
فکر میکنم این بحث بیشتر ادامه پیدا نکنه بیشتر به نفعمون باشه!

از شیخ بهایی پرسیدن خیلی سخت میگذرد.چه باید کرد؟
شیخ فرمود : خودت میگویی سخت میگذرد.[undefined=undefined]سخت نمیماند[/undefined]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mosenabdoli , Joonz
ارسال: #۵۶
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۰۲:۴۴ ب.ظ
توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
دوستان فرهیخته یه ذره ارسال های کوتاه تر بنویسین رحم کنین نیم ساعته دارم می خونم Big Grin

الهی و خلّاقی و حِرزی و مَوئلــی اِلیکَ لَدَی الاِعسارِو الیُسرِ اَفزَعُ
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ف.ش , Donna
ارسال: #۵۷
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۰۶:۱۶ ب.ظ
RE: توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

هر چند دو سال گذشته ولی با بحث های مطرح شده بسیار همخوانی داره...
البته یادمه اون زمان همین جا هم در موردش بحث شد.

I believe whatever doesn't kill you simply makes you stranger
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ف.ش
ارسال: #۵۸
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۰۶:۵۸ ب.ظ
توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
منم قبل از خوندن مقاله ای که قرار دادید خواستم بگم که مگه ما بنز داریم میتونیم بنز هم بسازیم؟
و موارد مشابه دیگه که دیدم توی مقاله توضیح داده و آخرشم نتیجه ای که منم بهش اعتقاد دارم رو نوشته که :

همکاران پژوهشی سخت کوش نگران نباشند. بی دغدغه به کار خودشان ادامه دهند و راه انتشار یافته هایشان را در اجتماع علمی ملی و بین المللی به هرصورت ممکن بجویند! ما باید این مرحلة "مشق علم" را همراه با افزایش تولید مقالات ادامه دهیم، تا پس از گذر از این "دورة مشق" به مرحلة تولید علم وارد شویم و با حضور بین المللی نقش خودمان را در جهان و وظیفة خودمان را نسبت به مردم کشورمان ادا کنیم. آینده ارزش این زحمات را درک خواهد کرد. و البته امیدوار باشیم نسل بعدی مدیران کشور ما هم به نقش خود بهتر واقف شوند و راه تولید دانش فنی و تجاری سازی این دانش را هموار سازند؛ از خود بصیرت نشان بدهند و بصیرت دیگران را با سپر ولایتی دفع نکنند!

والذین جاهدافینا لنهدیهم سبلنا.


تازه من میگم نباید فقط جامعه علمی ما به فکر رشد خودش باشه و از مردم فاصله بگیره ، باید زکات این علم و دانشی رو هم که کسب کرده بپردازه و سطح آگاهی همه جامعه رو بالا ببره تا در نهایت همین جامعه ازش حمایت و کمکش کنه تا بتونه جای مدیران نالایق رو بگیره

وگرنه همیشه عده ای با عوام فریبی سر قدرت میان مگر اینکه عوامی داشته باشیم که فریب نخوره .....
این رسالت بزرگ جامعه علمیه

همیشه خراب کردن آسونتر از ساختنه
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۹
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۰۷:۳۸ ب.ظ
RE: توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
(۰۶ اسفند ۱۳۹۰ ۰۲:۰۱ ب.ظ)alamdar نوشته شده توسط:  جون هرکی دوست دارید نیاید بگید نون دونه ۵۰۰ تومن ، گوشت کیلو ۲۰ هزار تومن ، کدوم روح جمعی؟ باید فکر شاممون باشیم تا از گشنگی نمیریم.
چون به نظرم همین جمله است که قرن ها مثل بختک افتاده تو باور و اندیشه این مملکت و نذاشته که پیشرفت کنیم
مگه هرجا که پیشرفت کرده همه چیز بهشت بوده از اول؟ اگه بوده که پیشرفت اصلا چه معنایی داره؟!!
هرم نیازها میدونید چیه؟ ما هنوز تو قاعدش گیر کردیم!
من نمیگم تمام مردم تو آسایش باشن ولی میگم حداقل کسایی که به عنوان نخبه میشناسن رو یه پولی بهشون بدن. اصلا پول هم نمیخواد بدن سالی یه بار بفرستنشون یه کنفرانش بین المللی.
پ.ن. اون تاپیک نخبه های شریف و ۱۵۰ تامن و اینا رو که یادتونه؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۶۰
۰۶ اسفند ۱۳۹۰, ۰۸:۰۶ ب.ظ
توهین و تمسخر ایران توسط شرکت سامسونگ
متاسفانه من اون تاپیک رو ندیدم و نمیدونم درباره چی بوده

ولی از شما میپرسم اگر دانشگاه شریف قبول نمیشدید بازم نظرتون همین بود ؟

به نظر من که نخبه نیستم ، اگر کسی نخبه باشه خودش راه خودش رو پیدا میکنه اگر کسی جلوش رو نگیره ... حتی بگیرن هم باز نخبه راه خودشو میره و به موفقیتش میرسه ... نمونه اش تقریبا همه نخبه های تاریخ که تو محدودیت ها رشد کردند و اسم هاشون جاودانه شد تو تاریخ بشر

فکر میکنم دعوتنامه هم واسش بفرستن و نیاز نباشه کسی بفرستتش

به هر حال بحث ما اصلا سر این چیزها نیست و این تقابل بی پایان و نتیجه است چون هم من درست میگم هم شما

اما من میگم این بحث ها رو ول کنیم و بیایم پله پله به کمک هم راه های پیشرفت رو پیدا کنیم و جلو بریم

به جای صحبت از نداشته هامون روی داشته هامون برنامه ریزی کنیم

یه بنای تاریخی رو که مال چند صد سال پیش هست رو میان ذره ذره با صبر و حوصله و ملایمت مرمتش میکنند ... برای کوچکترین عملی که میخوان روی این بنا انجام بدن بارها آزمایش و محاسبه و بررسی میکنن و در نهایت با احتیاط تمام رفتار میکنن

ولی چطور میشه چندین قرن تاریخ و فرهنگ و عرف و باورها و خرافات و ... و .... یک مملکت رو یک شبه درستش کرد من نمیدونم ....!

واقع بین باشیم یکم

همیشه خراب کردن آسونتر از ساختنه
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  رد نشدن مرخصی توسط دانشگاه sajjad7 ۱ ۲,۵۱۹ ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  همه چیز درباره کمپانی بزرگ سامسونگ SAMSUNG zibaara ۰ ۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۰۱:۴۸ ب.ظ
آخرین ارسال: zibaara
  نحوه مصاحبه نمره علمی توسط سازمان سنجش mina.ah ۹ ۸,۳۸۶ ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: hassan_alikarami
  نحوه مصاحبه نمره علمی توسط سازمان سنجش mina.ah ۳ ۳,۶۶۸ ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۱:۰۷ ب.ظ
آخرین ارسال: qaranqush
  نتایج نهایی دکترا ۹۶ توسط سازمان سنجش در دهه اول شهریور shahmorteza ۴ ۴,۱۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hani89
  آخرین رتبه بندی دانشگاه های ایران منتشر شده توسط isc mohamadmanesht ۱ ۳,۰۷۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: alilash
  آخرین رتبه بندی دانشگاه های ایران منتشر شده توسط isc mohamadmanesht ۰ ۱,۳۹۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۹ ق.ظ
آخرین ارسال: mohamadmanesht
  پر کردن پرسشنامه مربوط به پایان نامه توسط شما دوستان در ۵ دقیقه(کمک فوریییی) shamim_s ۳ ۴,۰۹۹ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۵:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shamim_s
  حداکثر تعداد ناحیه های ایجاد شده توسط n خط شکسته به صورت بازگشتی shamim1395 ۲ ۶,۶۲۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ۰۷:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: djshalam
  تربیت اشتباه فرزندان توسط خانواده ها H-Arshad ۷ ۱۰۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ۰۶:۰۰ ق.ظ
آخرین ارسال: آیلا

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close