زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۶:۱۹ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مانشت رو نجات بدید لطفا

ارسال: #۳۱
۰۴ بهمن ۱۳۹۴, ۰۳:۰۷ ق.ظ
مانشت رو نجات بدید لطفا
(۰۴ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۴۴ ق.ظ)armageddon نوشته شده توسط:  بطور متوسط سالی یک میلیون تا یک و نیم میلیون تومن هم که بچه ها کمک میکردند (اینو من از آمار متوسط دوستای خودم و خودم در سالهای اول مانشت میدونم) فکر نمیکنم هزینه یه فروم بیش از این بوده باشه.
رقم دقیق کمک‌ها مبلغ ۲۶۹۶۲۷۴ تومان هست. توی حدود ۶ سال.


(۰۴ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۴۴ ق.ظ)armageddon نوشته شده توسط:  شاید میشد تبلیغ از جای دیگه گرفت یا اینهمه نیروی مهندس را در کاری بکار گرفت تا خرج سایت در بیاد . همه این کمک را میکردند.
چه کار دیگری؟ ما برای سر پا ماندن مانشت بریم یه فعالیت غیر مرتبط انجام بدیم و یا درگیری جدیدی ایجاد کنیم؟ ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش همین شیوه تبلیغ هست. من نمی‌دونم جدا چه مشکلی با این نوع تبلیغ دارید. خیلی ساده می‌تونید فیلترشون کنید تا نبینیدشون.


(۰۴ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۴۴ ق.ظ)armageddon نوشته شده توسط:  ضمنا" مانشت ۵ ساله که راه افتاده نه ۷-۸ سال. تا جایی که من میدونم.
مانشت در تاریخ ۲۰۰۸-۱۰-۱۹ راه‌افتاده. فعالیت اولیه به صورت وبلاگی بوده و بعد از یک‌سال تبدیل به انجمن شده.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: - rasool - , irpersian20 , Mahsash , سعید زارع , teraktor2003 , afrooz-OMD
ارسال: #۳۲
۰۴ بهمن ۱۳۹۴, ۱۱:۵۳ ق.ظ
مانشت رو نجات بدید لطفا
انصافا ۲ روز سایت برای من باز نمیشد
خیلی دلم تنگ شد.
عادت کردیم بهش
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۳
۰۵ بهمن ۱۳۹۴, ۱۲:۲۹ ق.ظ
مانشت رو نجات بدید لطفا
دروود دوستان
خیلی خوب یادمه که کی و چطور تو کنکور ارشد قبول شدم. وقتی مصاحبه من آمد تعداد زیادی از بچه های کامپیوتری باهام ارتباط داشتن و هر کسی به نوعی ازم مشاوره می خواست و وقتی روش مز رو ارائه دادم این تعداد خیلی و خیلی بیشتر شد. با اشتیاق به همه مشاوره دادم و هیچ سوال ومشاوره ای رو بی جواب نذاشتم و روزهامو با خوندن و جواب دادن به بچه ها گذروندم. صندوق پیام هام خیلی سریع پر میشد و خالی میکردم.نه از کسی چیزی خواستم نه درخواستی فقط عاشق جمعیت جوان و آینده ساز اینجا بودم که آینده ای درخشان داشته باشن و کشوری داشته باشم که روزی بی کفایتی اغلب مدیران این کشور رو تبدیل به خاطره زشت سال های جوانی ام کنم.
همه چیز پیش رفت تا روزیکه یه انتقاد زیر پست های من و بقیه دوستانی که واسه روند برنامه ریزی مشتاق بودن نوشته شد. متاسفانه اون روزها به مدت طولانی همه پست های من ، تو صفحه اول قرار میگرفت و این باعث آزار عده ای میشد.
نوشته اون شخص توهین آمیز بود و حرفای من رو مزخرف و قبول شدنم رو شانسی و اینکه همه مانشت رو گند کشیدیم و اون آقا دلش می خواد تو مانشت بگرده نه اینکه هر روز بیاد و در مورد حرف ها و مشاوره ها و سوال جواب های ما بدونه.
من هیچی نگفتم. میدونستم همیشه آدم هایی هستن که دوست دارن خودشونو نشون بدن. میدونستم همیشه آدم هایی هستن که دوست دارن قیافه حق به جانب بگیرن و یه ذهنیت اشتباه رو بدون اینکه حرفی رو درک کنن و گوش کنن تکرار کنن و می دونستم خیلی ها از اینکه ببینن ساکن هستن و دوستشون به سمت پیشرفت حرکت می کنه به تنگی و حسادت می افتن. اما در مورد من اشتباه میکرد. جای جای این انجمن حرف های من هست. هر کسی بتونه یه مورد بیاره که چیزی واسه خودم خواستم و در ادامه این پست لینک کنه، تمام حرف هامو پس میگیرم.
و باز هم متاسفانه توهین این آقا توسط بچه های مانشت بی جواب نموند و بهش گفتن "خوب مگه مجبوری بیای اینارو بخونی، برو هر قسمتی رو که دوست داری بخون"
و رفت و برگشت این حرف ها ، باعث موفقیت اون آقا شد. به هدفش رسید و بحث ها به حاشیه کشیده شد و صفحه اول مانشت فقط بحث های حاشیه ای قرار گرفت.
این ها درد نبود. درد از اون جا بود که مدیر کل ، آقایی به اسم فرداد آمدن و به شدت از اون آقا حمایت کردن و پست گذاشتن یعنی چی که مگه مجبور نیست بیاد و این تاپیک ها رو بخونه و فورا چند نفر از بچه هایی که از من دفاع کردن رو کاربر محروم کرد و به بقیه اخطار داد. مانشت تقریبا سه تکه شده بود که تکه سوم فقط تماشاگر بودند. جز عشق و دوست داشتن به کمک به همه دوستای مانشتی ام منفعتی نداشتم که بخوام ساکت بشینم و هیچی نگم چپ و راست بچه ها به خاطر حمایت هاشون از من محروم بشن و زیر بار زور برم که مشکل نسل های ما همینه. دیکتاتوری مشمئز کننده و در جهت غلط فرداد کار رو به جایی رسوند که مجبور شدم بهش بگم با این دیکتاتوری به هیچ جایی نمی رسی. فهمیدم ریشه از کجاست. فهمیدم مانشت دیگه جای من نیست و این پایان من و مانشت بود. خیلی فکر کردم که چطور میشه به این بچه ها کمک کرد و خیلی زود هر چی لازم بود رو نوشتم و تو مانشت منتشر کردم و جز جاهایی که سوال نپرسیدن حرفی نزدم. تو دو ماه صبح تا شب وب سایت مزبوک رو به عشق همه اونایی که دوست داشتن بیشتر بدونن نوشتم. یک وب سایت اجتماعی با کلی رقابت با دوستاتون و کلی انگیزه واسه تمام کردن درس ها و ... . پول ازش در آوردم؟ نه . هزینه یک سال سرور و نگه داری و بقیه چیزا رو دادم واسه اینکه ، برای اونایی که چشم بزرگ شدن دارن کم نذاشته باشم. و از اون سال تا الان فقط گه گاهی میام اینجا که به پیام های مشاوره ای که واسم ایمیل زده میشه جواب بدم.
از جالب هاست که بگم تو مانشت همه حق داشتن دوست انتخاب کنن و باهاش چت کنن که این گزینه هنوز هم برای من غیر فعاله و من نمی دونم چرا.
بگذریم دوستان، خوشبختانه همه اونایی که سال ۹۱ اینجا بودن دانشگاه هاشون قبول شدن و خیلی هاشون تو روزهای گرفتن نتیجه باعث ذوق من شدن. خوشبختانه سال ها گذشت و شما منو نمیشناسید که بخواهید ازم حمایت کنید، ولی هرجاشو دلتون خواست انتقاد کنید فقط ببخشید که دیگه هیچ جوابی از من نمیبینید.
بگذریم دوستان، اینا درد دل نیست. درد دل هم باشه واسش مرحمی نیست. نخواستم بگم من اینجا چی شدم و به دادم برسید که مسیر زندگی من هزار شاخه داشته باشه یکیش به سمت مانشت و کنکور و این چیزا کج نمیشه. فقط خواستم بگم اگه مانشت و یا حتی هر جای دیگه که متشکل از مردم هست و میخواد به جایی برسه که از این حالت در بیاد، باید جای استعداد ها باشه نه اداره کردن دیکتاتور گونه و خفه کردن استعداد ها.

امیدوارم همه با هم (چه مدیران و چه دانشجویان) کاری کنید که فردای بهتری در راه باشد.
بدرووود دوستان.
بدرووود مانشت.

شاد باشید . بدرووود
۴
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA
ارسال: #۳۴
۰۵ بهمن ۱۳۹۴, ۱۲:۵۱ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۱:۰۶ ق.ظ، توسط A L I.)
RE: مانشت رو نجات بدید لطفا
(۰۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۲۹ ق.ظ)mjzarrin نوشته شده توسط:  دروود دوستان
خیلی خوب یادمه که کی و چطور تو کنکور ارشد قبول شدم. ....
.
.
.

امیدوارم همه با هم (چه مدیران و چه دانشجویان) کاری کنید که فردای بهتری در راه باشد.
بدرووود دوستان.
بدرووود مانشت.
نمیدونم این قصه تعریف کردن و در بین اون توهین کردن به افرادی که حاضر نیستند تا از خودشون در مقابل ادعاهای شما دفاع کنن اسمش تو فرهنگ شما که ظاهرا" قیافه جوانمردی گرفتین چیه؟؟
دوست عزیز و محترم ،اقا فرداد که اینجا نیست که از خودش دفاع کنه.
من ماجرای شما را نمیدونم چی بوده ولی یه چیزی را میدونم که اینجا همه مصاحبه میذارن و بعد مصاحبه ،پشت کنکوریها سوالات زیادی را ازشون میپرسند. معمولا" هم از یک نفر نمیپرسند و گاهی یک سوال را از ده نفر میپرسند. یعنی من خودم که مصاحبه ای نداشتم دهها سوال از من پرسیدند. اینکه شما فکر میکنید خیلی سوال داشتید و حتما" بقیه هیچی اشتباس. منتها بعضیا میگن مثلا" معدلم ۱۲ بوده و یا هیچی بلد نبودم و با یه راه ابتکاری یه دفعه رتبه ام خوب شد یه کمی سرشون شلوغتره. Big Grin
هر کسی هم یک روشی داره. شما اگه مبتکر روش خاصی در کنکور هستید ثبت اش کنید . یک سایت هم بزنید و بشمارید سالی چند نفر با روش شما رتبه برتر میشن .
ولی ادعا کردن و تهمت زدن و توهین کردن شایسته من و شما نیست. من جای شما بودم پستم را ویرایش میکردم. بهتر بود ارزش شما با راهنمایی ها و مشاوره هایی که دادین حفظ میشد تا اینکه با بد و بیراه گفتن پشت سر افراد غایب ، حس کنیم یک عقده چند ساله را خالی میکنید. در آخرش هم خودتون را مستعد بتمام معنا و ایشون را دیکتاتور. من نمیخوام توهین کنم ولی گاهی ما زیادی ذوق زده میشیم و برای خودمون نوشابه باز میکنیم و در حالیکه دیگران رفتار عادی و معمول را بروز میدن فکر میکنیم دیکتاتورند. همینکه مصاحبه شما هست مصاحبه بقیه هم هست و همه هم جواب سوالات مشاوره ای را آزادانه میدن یعنی شما قضاوت نادرستی کردین .
حرفاتون اگه درست باشه غیبت هست اگه دروغ باشه تهمت.
من نمیگم آقا فرداد بی عیب مطلق بوده همه ما اشکالاتی داریم ولی سالها خدمتش به بچه ها ی پشت کنکوری و وقت فراوانی که در مانشت گذاشت بر همه قدیمی ها روشنه. خیلی از ما قدیمی ها دوست داشتیم که بودش و میموند. این رو من نمیگم بپرسید از خیلیا.

مدیران محترم فک کنم این تاپیک بسته بشه بهتره چون الآن هر کی به اداره برق و آلودگی هوا هم اعتراض داشته باشه این زیر مینویسه.
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۵
۰۵ بهمن ۱۳۹۴, ۰۱:۱۸ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۱:۳۹ ق.ظ، توسط Masoud05.)
RE: مانشت رو نجات بدید لطفا
(۰۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۲۹ ق.ظ)mjzarrin نوشته شده توسط:  ...همه چیز پیش رفت تا روزیکه یه انتقاد زیر پست های من و بقیه دوستانی که واسه روند برنامه ریزی مشتاق بودن نوشته شد. متاسفانه اون روزها به مدت طولانی همه پست های من ، تو صفحه اول قرار میگرفت و این باعث آزار عده ای میشد.
نوشته اون شخص توهین آمیز بود و حرفای من رو مزخرف و قبول شدنم رو شانسی و اینکه همه مانشت رو گند کشیدیم و اون آقا دلش می خواد تو مانشت بگرده نه اینکه هر روز بیاد و در مورد حرف ها و مشاوره ها و سوال جواب های ما بدونه.
من هیچی نگفتم. میدونستم همیشه آدم هایی هستن که دوست دارن خودشونو نشون بدن. میدونستم همیشه آدم هایی هستن که دوست دارن قیافه حق به جانب بگیرن و یه ذهنیت اشتباه رو بدون اینکه حرفی رو درک کنن و گوش کنن تکرار کنن و می دونستم خیلی ها از اینکه ببینن ساکن هستن و دوستشون به سمت پیشرفت حرکت می کنه به تنگی و حسادت می افتن. اما در مورد من اشتباه میکرد. ...

بدرووود دوستان.
بدرووود مانشت.


راستش این قضیه ای که میفرمایید که این بحثا پیش اومده اصلا یادم نمیاد. اما کلا شما و مصاحبه تون رو بخاطر دارم. مصاحبه خوب و قشنگی بود...
بنظرم اگه از چیزی دلخور هستید نباید باعث بشه که همه چیز رو کنار بزارید. هر چند من از این بحثی که میفرمایید اطلاعی ندارم اما بنظرم رفتن گزینه خوبی نیست. بنظرم حتما تجدید نظر کنید.
(البته در خصوص آقا فرداد، راستش من مدیریتشون رو خیلی قبول داشتم. حالا ایشون هم حتما اشتباهاتی دارن مثل همه اما توی قضیه شما من طرف هیچ کس نیستم چون مطلع نیستم، بهتره ناراحتی هایی که بوده رو فراموش کرد).

سایر دوستان توجه کنند که : لطفا فقط ایده ها تون رو مطرح کنید. انتقادها همه شده و شنیدیم. الان فقط راه کار نیاز داریم. پس از طرح مجدد ایرادات اجتناب کنید. سایر پست های غیر مرتبط به علت حفظ نظم تاپیک رد تایید شده و قابل رویت توسط سایرین نخواهد بود.

دوستان خدمتتون گفتم که بحث حاشیه ای نکنید. تماس ارسال های غیر مرتبط رو حذف کردم. چه این پست ها له یا علیه آقا فرداد بوده. آقا فرداد موضوع این تاپیک نیست. اصلا بحث راجع به اشخاص (خصوصا حالا که نیستن) غلط هست و اصلا سودی به حال مانشت نداره.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: مجهول
ارسال: #۳۶
۰۵ بهمن ۱۳۹۴, ۰۱:۴۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۱:۴۸ ق.ظ، توسط Masoud05.)
RE: مانشت رو نجات بدید لطفا
(۰۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۱:۴۰ ق.ظ)مجهول نوشته شده توسط:  منم همینا رو میگفتم خب.شما هم هی پاک کن

راستش کاری به محتوای حرف تون ندارم دوست عزیر. فقط چون خارج از بحث تاپیک بود من اونا رو مخفی کردم. هم مال شما هم سایر دوستانی که در خصوص مسائل حاشیه ای بحث کردن.

در واقع میخوام که از بحث اصلی تاپیک دور نشیم.


اینکه حرف ایشون رو پاک نکردم چون قبل از این بود که بگم پاک میکنم Smile من در خصوص صحبت های شما و ایشون موضعی نمیگیرم.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: مجهول
ارسال: #۳۷
۰۵ بهمن ۱۳۹۴, ۰۳:۱۵ ق.ظ
مانشت رو نجات بدید لطفا
موضوع بحث کاملاً منطقی و قابل بحث هست. من نمی‌دونم چه اصراریه که به اشخاص دیگه توهین کنیم. بحث در مورد کم شدن مشارکت بچه‌ها در مانشت و ان شا الله راه حل‌های منطقی است که قابلیت اجرایی دارند.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: مجهول , MShariati
ارسال: #۳۸
۰۵ بهمن ۱۳۹۴, ۰۵:۳۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۵:۳۴ ب.ظ، توسط blackhalo1989.)
مانشت رو نجات بدید لطفا
وقتی سن افراد از سن کنکور میگذره دغدغه هاشون عوض میشه و مانشت در مورد اون دغدغه ها حرفی برای گفتن نداره بنابراین دیگه دلیلی وجود نداره که تو مانشت بمونن. این یکی از دلایل رفتن من و امثال من از مانشت بود.
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: gogooli , Mahsash , admin , HamedNet , RASPINA
ارسال: #۳۹
۰۵ بهمن ۱۳۹۴, ۰۸:۰۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۰۸ ب.ظ، توسط Farmer.)
مانشت رو نجات بدید لطفا
به عنوان یک فردی که ۶ سال در زمینه طراحی و سئو سایت و سی ام اس های مختلف به طور حرفه ای فعالیت کرده راه حل این مشکل رو در یک جمله بیان می کنم و قبل از اینکه بیان کنم این مورد رو هم اعلام می کنم که کمتر وب مسترهایی زمان و توانایی انجام آن را دارند:

ایجاد اپلیکیشن اندروید اختصاصی برای وب سایت
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۰
۰۶ بهمن ۱۳۹۴, ۰۱:۲۱ ق.ظ
مانشت رو نجات بدید لطفا
(۰۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۵:۳۳ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  وقتی سن افراد از سن کنکور میگذره دغدغه هاشون عوض میشه و مانشت در مورد اون دغدغه ها حرفی برای گفتن نداره بنابراین دیگه دلیلی وجود نداره که تو مانشت بمونن. این یکی از دلایل رفتن من و امثال من از مانشت بود.
درسته. مثل خیلی چیزهای دیگه. وقتی دانشگاه تموم شد دیگه خیلی کاری باهاش نداریم و ... زندگی به همین منواله. ان شا الله دوستان در ادامه زندگی بتونن موفقیت‌های این دورانشون رو تکرار کنن.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: blackhalo1989
ارسال: #۴۱
۰۶ بهمن ۱۳۹۴, ۰۲:۲۸ ق.ظ
مانشت رو نجات بدید لطفا
اومدن و موندن تو این سایت گذراست.
روال زندگی به همین صورته. دیگه از کاربرای قدیمی به ندرت میشه اسمی رو یاد داشت.(اگه باشن هم به نوعی دلبستگی به فروم هست و معمولا سکوت میکنن)
یه زمانی که من برای کنکور میخوندم و دوستان دیگه هم بودن، مگه سوال رو زمین می موند!
بنظر من هم فروم رو کاربراش باید بسازن.

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۲
۰۶ بهمن ۱۳۹۴, ۰۵:۳۷ ق.ظ
مانشت رو نجات بدید لطفا
ببخشید یک ایده دارم میتونید نرم افزار مانشت بسازید که هرکی سوال بزاره وقتی پاسخ داده شد یک اعلان واسه گوشی بیاد که هم طرف هی نمی خواد بیاد سر بزنه که کسی جواب داده یا نه هم سرعت دسترسی بهتری داره وتب واسه پیام خصوصی هم اعلان بشه به گوشی مثلا ترم افزار های تلگرام رو دیدید حتی جواب رو هم وبه صورت خلاصه نشون میده اینطوری بهتره شاید مردم از تلگرام برای اینطور کار ها استفاده کمتر کنن و هم در گوگل هست وقتی سرچ کنن هم سرور شاید خلوت تر بشه چون ینطوری بهتره که شاید مردم مانست بیشتر استقبال کنند سرور خلوت تر میشه وهم طرفی که واسه کنکور می خونه وقتش کمتر هدر بر ه چون توسط اعلان سریع میفهمه جواب دادن البته شاید حتی اگه شد واسه هر تالار ی مسئول های پاسخ قرار بدیدکسی که بیشتر پاسخ سوالات رو میدن که اعلان اونم واسه گوشی اگه خواستن با فعال کردن بر واشون که اون ها هم زودتر پاسخ بدن و واسه سایت اون هایی که پاسخ درست داده شدن و اون های که پاسخ داده نشده جدا باشه ایده های دیگه ام بعدا البته شاید زیاد جالب نباشن ایده هام
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۳
۰۶ بهمن ۱۳۹۴, ۱۰:۱۶ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ ق.ظ، توسط عزیز دادخواه.)
مانشت رو نجات بدید لطفا
چند پیشنهاد دارم
۱- از اعضا حق عضویت دریافت کنید و مدیرانی رو در بخش پاسخگویی به سوالات درسی استخدام کنید که ملزم به پاسخگویی باشند و حقوق دریافت کنند و حقوق آنها از محل حق عضویت کاربران پرداخت بشه. مدیران فعلی غالبا نقش مبصری دارند و اکثر فعالیتهاشون در حوزه برقراری نظم انجمنه که فکر میکنم برای این کار دو سه نفر کافی باشند.
۲- برگزاریآزمونهای آزمایشی آنلاین.
۳- ایحاد کانال رسمی در تلگرام برای اعلام فهرست اصلی فالیتها و یا ساخت اپلیکیشن برای سایت. در کل به نظر من یکی از عمده دلایل کمرنگ شدن فعالیتها در مانشت ظهور پدیده تلگرام بود. در تلگرام ارتباط تعامی تر وجذاب تره .
۴- ایجاد بخش فعالیتهای تجاری استخدام افراد حرفه ای برای پذیرش پروژه های برنامه نویسی و غیره که میتونه با استخدام بازاریاب پرداخت حقوق از بخش درآمدها در مینه های تجاری هم فعالیت داشت
۵- حذف موارد عمومی و غیر تخصصی و تبدیل انجمن به یک مجموعه صرفا تخصصی.
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۴
۰۶ بهمن ۱۳۹۴, ۱۰:۳۸ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ق.ظ، توسط farzin3.)
مانشت رو نجات بدید لطفا
بنظرم قبلا همه این پیشنهادها شده:
یعنی: کنکور آزمایشی را یه جایی خوندم تو همین انجمن که نرم افزارش را هم تهیه کرده بودند و بعدا" نمیدونم چی شده.
حق عضویت الآن جواب نمیده. کسی عضو نمیشه. وقتی یه انجمن تو اوجه باید اینکار را کرد.

اینجا اول یه سری مدیر فعال میخواد . مدیران الآن خسه شونهBig Grin حال ندارن.
بعد مدیر فعال خودش راهش میندازه. یعنی با همین وضع راهش میندازه. مدیرفعال و خوب مجانی فک نکنم باشه. میگن قبلا" یکی اینجا بوده رفته . خب حق داشته. اینه که از پول آگهیها باید کمی خرج کنید. یا کمی ریسک پذیر باشید کمی بکارید تا بعدا درو کنید.
در مرحله بعدی یه سری ایده میخواد. اگه شما که دکترای کامپیوتر هستید ایده ای برای ایجاد یه محیط علمی که اقتصادی هم باشه نداشته باشید پس کی داشته باشه.Big Grin
در این حالت لازمه که مخاطب تون را معلوم کنید. مخاطب دانشجو هست , مهندسه ,برنامه نویسه , در همه سطوحه تا استاد دانشگاه.نرم افزاره شبکه است کنکوره . خلاصه کیه مخاطب سایت.
بعضیها تو سطح کنکور هستند . اونها هم ایده دارند. ایده سال ۸۹ و ۹۰ الآن دیگه جواب نمیده.

اگه هیچکدام از مراحل بالا هم مورد قبولتون نیست بهترین پیشنهاد اینه که در اوج خداحافظی کنید. این اطلاعات و منابع و اینایی که توسایت تون هستند را بذارید باشند. ولی امکان ایجاد تاپیک و پست راببندید. مطالب سرگرمی و خاطره ای و اینا که حجم زیادی دارند را بریزید دور . صندوق پیام و اینای کاربران را هم حذف کنید یه پک با یه حجم معقول باشه و فقط خواندنی .یه دو تا آگهی هم داشته باشه که خرجش تا دو سال در بیاد.
مطمئنا اینجوری بهتره تا بمرور تحلیل برید. چون وقتی تحلیل میرید درآمد آگهی تون هم کم میشه و کم کم یهویی ممکنه تصمیم بگیرید ببندینش.

نظر من بود. صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Masoud05 , gogooli
ارسال: #۴۵
۰۶ بهمن ۱۳۹۴, ۱۰:۴۶ ق.ظ
مانشت رو نجات بدید لطفا

دقیقا، اون موقع تنها هدف من خوندن برای ارشد تو دوره زمانی کم و پیدا کردن منابع بود، الآن شده مسائل اجتماعی نظیر شغل و کسب مهارت و ... .
الان با پذیرش بالای دانشگاه آزاد، دسترسی بعضا رایگان به منابع، عدم تفاوت میان دارندگان ارشد و دکتری با کارشناسی جهت استخدام، مشوق برای انجام خدمت سربازی و ... تعداد افرادی که تمایل به گرفتن مدرک ارشد کم شده است.
متاسفانه الآن هم بدون خواندن خاصی میتوان در دوره ارشد دانشگاه آزاد قبول شد.
مانشت هم گنجینه ای از اطلاعات است و با یک جستجو میتوان به سوال خود رسید.
مشکل مدیریت یا تبلیغات نیست، مشکل تغییر نیازها در زمان است.
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: - rasool -


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۵,۶۵۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
Exclamation سلام لطفاً یکی به من بگه مرتبه زمانی ها چطوری به log تبدیل میشن فرمول داره؟؟ Azadam ۶ ۳,۸۳۸ ۰۶ دى ۱۴۰۰ ۰۹:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Soldier's life
  رکوردهای مانشت admin ۱۴۰ ۸۳,۰۸۴ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ۰۲:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: msm1365
  کمکم لطفا پایان نامه ارشد mahtab1928 ۰ ۱,۸۳۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۶:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mahtab1928
  اهدای کتاب هایم به اعضای گل مانشت x86 ۴۴ ۳۴,۸۹۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: abolfazl pepco
Lightbulb گروه ترجمه ی مانشت marvelous ۱۳ ۸,۷۱۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: ziba_090
Star سحر خیــــــــــــــــــزان مانشت nasrolah ۹۴۸ ۲۰۳,۸۷۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۵۲ ق.ظ
آخرین ارسال: عزیز دادخواه
Question یک اشکال ریز، کمک لطفا! marvelous ۶ ۵,۲۲۳ ۳۰ دى ۱۳۹۸ ۰۲:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  پرسش و پاسخ و بحثهای مدیران در مورد امور جاری مانشت Fardad-A ۴,۸۰۶ ۴۴,۶۶۸ ۰۳ دى ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05
  تخفیف گروهی آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف برای اعضای مانشت در سال ۹۹ عزیز دادخواه ۱۲ ۷,۴۷۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: عزیز دادخواه

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close