زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۶:۱۶ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

حقوق یه فوق لیسانس آی تی

ارسال: #۷۶
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۱:۵۵ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
کاش یکی میگفت وضعیت کاری رشته های دیگه چه جوریه؟
کلا یه آماری داشته باشیم بد نیس.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۷۷
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۴:۲۶ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴ ق.ظ)Bahar_HS نوشته شده توسط:  با سلام به همه مانشتی ها،
یکی از دوستان گفتند چرا خانمها در بحث شرکت نمی کنند؟
از این دوست محترم تشکر می کنم؛ خیلی ها به این موضوع دقت نمی کنند،اونهایی هم که دقت می کنند با خودشون می گن چه بهتر که نیومدن!Blush

ای خانم پس ما چی بودیم ؟ :پی

(۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۵۵ ب.ظ)EhsanChess نوشته شده توسط:  کاش یکی میگفت وضعیت کاری رشته های دیگه چه جوریه؟
رشته های دیگه منظورتون چیه دقیقا؟ گرایش یا رشته؟‌
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohsen@profex.ir
ارسال: #۷۸
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۸:۵۵ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
سلام مجدد
من تازه تو یه شرکتی شروع به کار کردم
یک شرکت تجاری که قصد داره برای نیازهای خودش و بازار سایت هایی رو طراحی کنه
من هم به عنوان برنامه نویس PHP وارد شدم و قرار سایتی در حد و اندازه های esam طراحی بشه (برای طراحی یک نمونه از سایت های این شرکت). برای این امر قرار شد یک تیم ۳ نفره طراحی وب تشکیل بشه و پروژه رو به اتمام برسونه که یکی از اعضای این تیم هم احتمالا من هستم. فردا توی روزنامه همشهری آگهی دادن و من هم خواستم اینجا بگم تا دوستانی که شرایط فنی زیر رو دارن و در شهر تهران زندگی می کنن و در ضمن دسترسی به شمالغرب تهران براشون راحته بگن تا من آدرس شرکت رو بدم , فردا بیان برای اینکه ببینیم میتونیم با هم همکاری کنیم یا خیر:
۱- یک نفر برنامه نویس مسلط به PHP و آشنا به فریم ورک Yii (با توجه به قدرت و سرعت من این فریم ورک رو انتخاب کردم)
۲- یک نفر UI کار مسلط به CSS3 و JQUERY
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Good! , azarakhsh1986 , Riemann
ارسال: #۷۹
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۴:۲۱ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۴:۲۷ ق.ظ، توسط mammad_asir.)
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ق.ظ)Nima Masghadi نوشته شده توسط:  من سه ماهه که شاغل شدم. می خواستم از تجربه ای که کسب کردم بگم :

من از طریق یکی از دوستام و با چهار واسطه به این شرکت معرفی شدم . قبلش هیچ جا کار نکرده بودم و فقط چند تا برنامه با سی شارپ برای دانشگاه دوره لیسانسم نوشته بودم و از برنامه نویسی وب هیچ سر رشته ای نداشتم.
روز مصاحبه هم خیلی چیزها ازم پرسیدن که بلد نبودم اما بهشون این اطمینان رو دادم که ظرف یک ماه راه میفتم. حقوق هم ساعتی بود و قرار شد ماهانه ۱۲۰ ساعت کار کنم. در این صورت چیزی حدود یک میلیون می شد حقوقش.
توکل کردم به خدا و شروع به تمرین کردم و حتی شاگرد گرفتم واسه طراحی وب و با تدریس مطالبی که خودم شب قبل می خوندمشون و فردا تدریسشون می کردم خودم رو قوی کردم و در عرض کمتر از یک ماه راه افتادم و سر ماه و در ارزشیابی شرکت به عنوان دومین کارمند خوب بخش فنی انتخاب شدم بعد از مدیر فنی مون!!
همین طور ادامه دادم و خودم رو نشون دادم و هر روز چیزای بیشتری رو یاد گرفتم تا اینکه من رو وارد بزرگترین پروژه ی شرکت که مربوط به یکی از ارگان های دولتی بزرگه کردن و الان یکی از اعضای اصلی پروژه هستم و حتی یک پروژه رو از صفر به من دادن که استارتش رو بزنم.
فقط با تلاش می تونی به چیزی که می خوای برسی.
زیاد تو فکر کم بودن حقوق نباش. وقتی که خوب کار کنی بعد از چند ماه می تونی درخواست اضافه حقوق بدی و وقتی ببینن که کارت درسته موافقت می کنن. تجربه ای که تو این سه ماه کسب کردم توی ۴ سال درس خوندن کارشناسی کسب نکردم . الان می تونم به خودم بگم مهندس چون واقعا دارم مسائل واقعی که باهاش مواجه می شم رو با دید مهندسی حل می کنم و ازش لذت می برم. همه چیز پول نیست اما پول هم مهمه به اندازه خودش.
موفق باشی

سعی کنیم یکم هم چالش بر انگیز به موضوع نگاه کنیم .
کجا الان کسی رو میگیرن که ساعتی ۹ تومن بدن وقتی چیزی بلد نیست!!!!
اگه الان تو شریف نبودی و حتی تهران نبودی رویکردت عوض میشد.

یه چیزی که تو آدما هست به طور کلی
وقتی چیزی گیر میارن میگن تلاش کردیم و بقیه نکردن و وقتی چیزی نمیگیرن میگن شانس و پارتی و...
هر دوش هست. به نظر من اولیش خیلی بیشتر
اصلا همینه که ادمو جووری میکنه که بقیه رو درک نکه
مثلا قدیمیا میگن ما به اون سختی میخوندیم الان شما ...........
یا ما به نسل های بعد میگیم دوره ما بدترینه و...............

واقعا سخته

(۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۲۵ ب.ظ)hosshah نوشته شده توسط:  
(13 اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۲۶ ق.ظ)Bahar_HS نوشته شده توسط:  شما این شانس رو داشتید که روی یک نقطه شروع خوب باشید و با تلاش خودتون این نقطه ی شروع خوب رو تبدیل به سکوی پرتاب کنید.
ولی این نقطه شروع های خوب واقعا برای همه فراهم نیست.
وقتی یادم می افته خیلی غصه دار می شوم؛ خیلی پرانرژی و امیدوارانه شروع کردم ؛ خیلی سختی کشیدم؛ حاضر بودم سختی ها رو تحمل کنم به شرط اینکه بالا برم؛ ولی چی شد؟ افسرده،سرخورده و ناامید و حالا حدود ۲ سالی میشه که کد نزدم و با همه ی عشقی که یک روزی به برنامه نویسی و برنامه نویس شدن داشتم الان یک کارمندم!
و مدت هاست که دارم با خودم کلنجار می رم و از خودم و خدا می پرسم جای من کجاست؟برنامه نویسی رو بذارم کنار و یک کار جدید شروع کنم؟ به نتیجه نمی رسم با خودم......

به نظر من آدم به همون اندازه که تلاش کنه نتیجه میگیره و وقتی هم که نا امیدی بیاد سراغمون خب معلومه زمینگیر میشیم و دیگه راهی برای پیشرفت نیست و متاسفانه دچار روزمرگی میشیم.
من هنوز به اون رده ای نرسیدم که مجبور باشم برم سر کار و شاید حرفی که میزنم خیلی درست نباشه اما وقتی که دوره کارآموزیم رو تو ایرانخودرو گذروندم با خودم عهد بستم که هیچ وقت برای استخدام سمت این جور شرکت ها نرم. چون واقعا روزمرگی اون جا بیداد میکنه، کسی دنبال پیشرفت نیست و اگر هم کسی باشه با پتک میزنن تو سرش تا سر جاش بایسته. تا حالا با خودتون فکر کردین که بین شرکت ایرانخودرو که سال ۱۹۶۲ تاسیس شد و kia که سال ۱۹۵۷ تاسیس شده چه فرقی وجود داره؟ شاید بحث از مسیرش منحرف شد ولی میخوام اینو بگم که الان اکثر کارمند های این شرکت ها در ایران هیچ انگیزه ای ندارن که دلایل متعددی داره اما وقتی که این اتفاق می افته هم اون کارمند، هم اون شرکت و هم اون مملکت رو به انحطاط و افسردگی میره چون هیچ چیز جای خودش نیست و ارزش هیچ کس و هیچ چیز مشخص نیست. حالا ما شاید نتونیم کل مردم رو آموزش بدیم که این موارد رو رعایت کنن ولی میتونیم از خودمون شروع کنیم و جایی بریم برای استخدام که واقعا مطابق میلمون هست و وقتی استخدام شدیم به هر طوری که شده بهترین کار و خلاقیتمون رو انجام بدیم حتی اگر به قیمت متوقف شدن و اخراج شدن باشه. هیچ چیز به اندازه زندگی و سلامتی روحی و جسمی ارزش نداره

درد از اونجاست که سیست های کشورمون داره دوره ای با روی کار اومدن مدیر جدید کلی عوض میشه .
هدف واحدی برای رسیدن به اون تو دل مسئولین نیست..
وقتی وارد کردن یه قطعه از بیرون کلی میتونه دلالان رو شاد کنه مگه مریضیم خودمون بسازیم و کلی دردسر ببینیم .
اونی که مسئوله فکر همین دو سال خودشه..... برنامه بلند مدتمون شده همین ۴ ساله ها.......

گویند کریم است و گنه میبخشد @@@@@ گیرم که ببخشد ، زخجالت چه کنم؟Exclamation
۵
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: hosshah , sand
ارسال: #۸۰
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۴:۳۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۴:۳۷ ق.ظ، توسط shozdeh.)
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ق.ظ)EhsanChess نوشته شده توسط:  
(14 اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۳:۵۱ ق.ظ)shozdeh نوشته شده توسط:  راستی اینم بگم که الان فقط بجه های کامپیوتر و آیتی با هم رقابت نمیکنند! الان آیتی‌ها - کامپیوتری‌ها - برقی ها - عمرانی‌ها!!- و تقریبا هر کسی که یک بار کد زده، همه داریم با هم رقابت میکنم! حالا خوت بگو اگه مدیر باشی ارشد ساعتی ۱۰ تومن را استخدام میکنی یا لیسانس برق ساعتی ۶ تومن؟! الان یکی از بچه های خوابگاه ما رشتش برقه و داره تو یه شرکت برنامه نویسی کار میکنه و ساعتی هم ۶ تومن میگیره. تازه میگه میخوام تابستون اندروید یاد بگیرم که بیشتر حقوق بگیرم!!!!!!

البته بچه های کامپیوتر هم محدود به آندروید یا سی شارپ و یک سریApp نیستن. و بنظر شما این اشتباه نیست که کسی که رشتش برقه بیات تمرکز و وقتش رو روی آندروید و این Appها بذاره؟حداقل میتونس AVR یا Arduino کار کنه اونم نه در حد افراط که بازدهیش نسبت به برق کم بشه.
والل تو دانشگاه ما که مرغ کامپیوتر غازه! همه دارن پروژه هاشون رو تو زمینه کامپیوتر تعریف میکنن. کار هم میرن. الان امنیت تو برق داریم که استاده دانشحوهاشو مجبور کرده سر کلاس ما بشینه!!!! که چی که امنیت از کنترل بیشتر کار هست!!!! یعنی کامپیوتر میشه سکوی پرتاب. با این کار هم سابقه جمع میکنن و هم سرگرم میشن. جالبش اینه که من مجبور شدم (واقعا مجبور شدم) برای پایان نامم رو چیزی کار کنم که بیشتر برقیه تا کامپیوتری!!!!! مدرکت میشه ارشد برق متخصص کامپیوتر یا ارشد کامپیوتر و متخصص برق!!!!!
هوش که کلا با برق قاطی شده. الان یکی از بچه های برق خوابگاه همین ترم شبکه ۲ و پردازش تصویر داره!!!!!! ترم پیش هم برنامه نویسی و شبکه ۱ داشت! فک کنم تا چند سال دیگه جای دو رشته عوض بشه!

یادت باشه تو زندگی، هر چه "لیاقتش" رو داری به تو میدن نه هر چی "دوست داشته باشی".
پس جوری زندگی کن که لایق بهترین ها باشی
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mahyamk , neda_Network
ارسال: #۸۱
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۱:۵۹ ب.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
مرسی از همه دوستانی که نظرات ارزشمند خودشون رو در اختیار ما قرار دادن.

من خودم چند ماهی است که فارغ التحصیل شدم و مشغول به کار پاره وقت. و این دغدغه هایی که دوستان اشاره کردن رو دارم.

اما تجربه ای که من در حدود یه سال سابقه کاری در بانک و یه شرکت معتبر امنیت شبکه دارم اینه که اگه با عشق هر کاری (تاکید میکنم هر کاری) رو انجام بدیم، بدون اینکه به پول، آینده شغلی و دغدغه های دیگه کار کنیم، حتما توش پیشرفت میکنیم.

این چیزی بود که من حداقل برای خودم بارها سر کار پیش اومده. البته هر موقع دغدغه های دیگه ذهنم رو مشغول میکنه، توقعات زیاد از شرکت، مدیر، درآمد بیشتر، مقایسه با دیگران و ... تو کارم افت داشتم و دیگه از اون عشق و علاقه و البته پیشرفت خبری نیست.

اما زمانی که بدون دغدعه فقط به کار با علاقه تمرکز میکردم، میدیدم که پیشرفتم تو کار بیشتر بوده و مدیرم از من راضی تر.
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: hosshah , zahra_ce87 , neda_Network
ارسال: #۸۲
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۲:۰۱ ق.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
آب کم جو تشنگی آور به دست
تا بجوشد آبت از بالا و پست
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۸۳
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۲:۱۷ ق.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
چند روز پیش بنا به یه پارتی یه پروژه گیرم اومد. از صحاب پروژه خوشم نیومد نرفتم سراغش (می تونست شروع کارم شه چون جای بزرگی بود)
اگر هدفت پوله باید بقیه ی چیز ها رو بذاری در رده ی دوم و می تونی تا حدی موفق شی
ولی اگر هدفت چیز دیگری هست باید پول رو بذاری در رده ی دوم

Ayyy ya ya ya
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: hosshah
ارسال: #۸۴
۲۲ خرداد ۱۳۹۳, ۱۲:۲۸ ق.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
سلام به همگی می خواستم یه سوالی از کسانی که با بازار کار آشنایی دارن بپرسم. اینکه تو آگهی های استخدامی نوشته مسلط به فلان زبان منظور چیه. چون من مدتیه دنبال کار می گردم با زبان c#, اس کیو ال سرور و asp.net آشنایی دارم. مثلا مفاهیم شی گرا رو می فهمم و با اصول پایگاه داده در حد انجام پروژه دانشگاهی آشناام ولی چون تجربه کار ندارم مسلط نیستم. وقتی میگن مسلط منظور حرفه ای هست؟ اگه اینطوریه، متاسفانه تو برنامه نویسی تا تجربه کار نباشه نمیشه حرفه ای شد و بازار کار هم فقط نیاز به افراد با تجربه داره گویا.....
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۸۵
۲۲ خرداد ۱۳۹۳, ۰۹:۳۷ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
سلام

اول تشکر کنم بابت بحث های خوبی که اینجا شد و امیدوارم ادامه داشته باشه.

سوالی که دارم در زمینه طراحی وب هست.
اینجا تو مملکت ما طراح وب و توسعه دهنده وب با هم تفاوت دارن یا لزوماً طراح وب باید کار توسعه دهنده رو هم انجام بده؟!
و اینکه ضرورتاً یه طراح وب باید چه چیزایی رو بلد باشه؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۸۶
۲۳ خرداد ۱۳۹۳, ۰۲:۳۱ ب.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۳۷ ب.ظ)Ametrine نوشته شده توسط:  سلام
سوالی که دارم در زمینه طراحی وب هست.
اینجا تو مملکت ما طراح وب و توسعه دهنده وب با هم تفاوت دارن یا لزوماً طراح وب باید کار توسعه دهنده رو هم انجام بده؟!
و اینکه ضرورتاً یه طراح وب باید چه چیزایی رو بلد باشه؟

سلام
Web Designer به کسی میگن که مسئول طراحی واسط کاربری سایت یا همون UI هستش و با HTML، CSS و JS کار می کنند.
Web Developer به کسی میگن که مسئول کدنویسی Back-end یا Server-side سایت هستش و باید با یکی از زبان های تحت وب مثل PHP، JSP، Python یا ASP کار کنه
اما هر کدوم از این ها باید به آخرین تکنولوژی ها و متدولوژی ها آشنایی داشته باشن تا بتونن نیازهای بازار کار و تجارت رو رفع کنن و اگر شما بخواین به دانش اولیه تون اتکا کنین حتی بعد از ۱ سال دیگه حرفی برای گفتن ندارین

کسی که به تنهایی پروژه انجام میده باید هم Designer باشه و هم Developer ولی اگر عضو تیم باشه میتونه روی یکی از این مباحث تمرکز کنه
معمولا هر Developer یه روزی Designer هم بوده ولی عکسش لزوما صادق نیست
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: neda_Network , Ametrine , ana9940 , سجاد۶۷


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ۹۹-۱۴۰۰ edumoshaver1 ۰ ۱,۸۴۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: edumoshaver1
  تکنولوژی و مزایای تین کلاینت maral00 ۰ ۱,۷۴۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۰۴:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: maral00
  با خصوصیات تین کلاینت آشنا شوید zohreeee ۰ ۱,۶۳۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۰۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: zohreeee
Exclamation ارسال پرونده سربازی در تیر ماه....کمک کنید shayanww ۴ ۵,۰۰۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: aali361
  شهریه فوق نجومی شبانه بهشتی! harry ۱۴ ۹,۹۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: mehRUN
  تقسیم افراد به دو تیم ss311 ۲ ۱,۶۱۴ ۱۲ دى ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: ss311
  دوره آنلاین #Visual C (پروژه محور با هدف کسب مهارت های برنامه نویسی تیمی) nazi takpar ۴ ۳,۳۹۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵ ق.ظ
آخرین ارسال: nazi takpar
  فروش هر کتابی (کاملا نو) از پارسه که بخوای! (پیشنهاد تخفیفات فوق العاده جدید) lili36 ۵۱ ۲۵,۵۲۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۷:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: lili36
  حقوق ماهیانه برای رشته‌های روزانه shirin_sh ۲ ۲,۴۲۸ ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۱:۵۱ ق.ظ
آخرین ارسال: khayyam
  تغییرات تیم مدیریت انجمن Bache Mosbat ۷ ۹,۴۳۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: noyasystem

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close