زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۲:۵۵ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

حقوق یه فوق لیسانس آی تی

ارسال: #۶۱
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۱:۲۷ ق.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۲۲ ق.ظ)EhsanChess نوشته شده توسط:  به نظر شما خط آخر توهین به قشر خاص نیست؟

اگر منظورت توهین به شیرازی هاست که بیخیال بابا! Wink نویسنده خودش شیرازیه! Big Grin

[تصویر:  balloons.gif]
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Riemann , EhsanChess
ارسال: #۶۲
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۱:۵۸ ق.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۲۲ ق.ظ)EhsanChess نوشته شده توسط:  به نظر شما خط آخر توهین به قشر خاص نیست؟

ببخشید من جواب میدم جای ایشون فقط خواستم زودتر به جواب برسید
ایشون خودشون قشر خاص مد نظرن یعنی با لهجه خودشون گفتن
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Riemann , mohsen@profex.ir , sahar_rostami2
ارسال: #۶۳
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۰:۳۰ ق.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
من نمی فهمم چرا همه دارن دعوا می کنن اینجا!!!!
هر کس نظر و ایدئولوژی خاص خودش رو داره. اینجا هم هر کس میاد نظر خودش رو می گه تا از تجربه ش بقیه رو آگاه کنه . همین!
"بهترین انسان ها کسانی هستند که سخنان مختلف را شنیده و از بهترین انها پیروی می کنند."

هیچکس از یک زندگی عالی بدش نمیاد. همه ما دوست داریم واسه خودمون کار کنیم و آقای خودمون باشیم. اما این کار سرمایه می خواد و البته ایده. یک ایده ی خوب رو با سرمایه گذاری می شه به یک فرصت تبدیل کرد. حالا این سرمایه گذاری بخشیش مالی هست و بخشیش زمان! باید زمان گذاشت و یاد گرفت.
این یادگیری هم چندین وجه مختلف داره که فقط یکی از اونها یادگیری زبان برنامه نویسیه!
بقیه مسائل رو هم باید در نظر گرفت. شما باید با بازار آشنا باشید. بدونید کار توی بازار چه ریسک هایی داره. مشتری ها چه انتظاراتی دارند. مشکلاتی که باهاش روبرو می شید چی هست. چطور باید با مشتری صحبت کنید. چطور باید توی مناقصه ها برنده بشید. چطور باید بیشترین سود رو بدست بیارید. باید یاد بگیرید چطور مدیریت کنید و هزارتا چیز دیگه.
و اینها بدست نمیاد مگر اینکه چند سالی زیر نظر کس دیگه ای و برای اون کار کنی تا تجربه کسب کنی. درست مثل یک فوتبالیست که اولش یک بازیکنه و زیر نظر مربی فعالیت می کنه. وقتی که دوره بازیش تموم شد و تجارب مناسبی کسب کرد میره و مربی میشه و حالا اون یک تیم رو اداره می کنه.
اکثر بچه های این مملکت سرشار از استعداد و نبوغ هستند. اما همین فکر هاست که نمیزاره این فکر ها و ایده ها تبدیل به فرصت بشه. همه می خوان از همون روز اول بشن مدیر و این باعث می شه فرصت های کاری مختلف رو از دست بدن.
باید از یک جا شروع کرد و کم کم بالا اومد. اگر شروع کردید و تا ابد در جا زدید مقصرید . اما اگر شروع کردید و سختی کشیدید ولی تونستید خودتون رو بالا بکشید اونوقته که میتونید بگید یک فرد موفق هستید.
البته استثنا هم همیشه پیدا می شه.
موفق باشید

انقدر شکست میخورم تا راه پیروزی را یاد بگیرم
۱۴
۳
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mohammad-A , mohsen@profex.ir , zahra_ce87 , ana9940 , hosshah , شهاب روغنیان , AmiriManesh , hnarghani , nazi takpar , maryam* , baran , neda_Network
ارسال: #۶۴
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۱:۵۸ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۱۱ ب.ظ، توسط mohsen@profex.ir.)
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵ ب.ظ)yas92 نوشته شده توسط:  دوستان به نظرتون برم php یا سراغ شبکه های حسگر بی سیم پول کدومش خوبه اخه هم برای من پول مهمه هم ادامه تحصیل وهم تخصص والان لیسانس نرم افزارم واز همه چی حالیمه ولی میخوام یکی رو قوی کننم حالا کدوم?
فکر می کنم وسط بحث دوستان سوال شما بی جواب ماند.
شما نمی توانید هم دنبال پول باشید هم ادامه تحصیل و هم تخصص یعنی همش با هم در یک مقطع خاص خیلی سخته و در هر مقطعی باید یک اولویت بندی داشته باشید
اگر بخواهید پول در بیاورید یعنی شغل خوبی داشته باشید یک بحثه!
اگر بخواهید کسب و کار خودتان را راه بیندازید هم یک بحثه!
اگر بخواهید تحصیلاتتان را ادامه دهید شرایط کارتان متفاوت می شود!
اگر هم بخواهید در حین اشتغال روی یک زمینه تخصصی خاص متمرکز شوید بحث دیگری است!
به نظر من ابتدا استراتژی تان را مشخص کنید و سپس یک سوال مشخص تر از دوستان بپرسید تا دوستان بتوانند تجربیات خودشان را با شما به اشتراک بگذارند.

(۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ق.ظ)EhsanChess نوشته شده توسط:  
(14 اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۳:۵۱ ق.ظ)shozdeh نوشته شده توسط:  راستی اینم بگم که الان فقط بجه های کامپیوتر و آیتی با هم رقابت نمیکنند! الان آیتی‌ها - کامپیوتری‌ها - برقی ها - عمرانی‌ها!!- و تقریبا هر کسی که یک بار کد زده، همه داریم با هم رقابت میکنم! حالا خوت بگو اگه مدیر باشی ارشد ساعتی ۱۰ تومن را استخدام میکنی یا لیسانس برق ساعتی ۶ تومن؟! الان یکی از بچه های خوابگاه ما رشتش برقه و داره تو یه شرکت برنامه نویسی کار میکنه و ساعتی هم ۶ تومن میگیره. تازه میگه میخوام تابستون اندروید یاد بگیرم که بیشتر حقوق بگیرم!!!!!!

البته بچه های کامپیوتر هم محدود به آندروید یا سی شارپ و یک سریApp نیستن. و بنظر شما این اشتباه نیست که کسی که رشتش برقه بیات تمرکز و وقتش رو روی آندروید و این Appها بذاره؟حداقل میتونس AVR یا Arduino کار کنه اونم نه در حد افراط که بازدهیش نسبت به برق کم بشه.
مشکل اینه که دوستان بازارکار رشته خودشان را نمی شناسند و گرنه در هر زمینه برای افرادی با علاقه مند و بااستعداد و پر تلاش و (پس از کسب تجربه حرفه ای) بازارکار مناسبی وجود دارد.
آشنایی با بازارکار متناسب با علایق و استعداد افراد کاریست که باید در ابتدای دوران تحصیل و حتی قبل تر انجام شود نه بعد از پایان دوران تحصیل

اصول آموزش به سبک پروفکس
اصل اول، یادگیری عمیق و ساخت هندسه مفهومی درست | درک درستی از مفاهیم داشته باش!
اصل دوم، تمرین کد نویسی با ساخت برنامه های کاربردی | تجربه کن!
اصل سوم، یادگیری best practice ها | از تجربه بیاموز!
اصل چهارم، کسب مهارت های کار حرفه ای از جنبه فنی و اجتماعی و تسلط به ابزارها | حرفه ای باش!
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: AI. , EhsanChess
ارسال: #۶۵
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۴:۴۷ ب.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۴۰ ق.ظ)AI. نوشته شده توسط:  
(14 اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب.ظ)شهاب روغنیان نوشته شده توسط:  حس میکنم این حرفا رو یه جای دیگه هم شنیدم. بعید میدونم اینا حرفای خودتون باشه. تا اونجایی که یادم میاد حس میکنم حرفاتون رو از کتاب پدر پولدار، پدر بی پول کپی برداری کردین. شما که انقد ادعا دارین بهتره از خودتون حرف بزنید نه اینکه جملات دیگران رو به نام خودتون بزنید و با کلی ادعا هیاهو راه بندازین.

جناب شهاب روغنیان
جناب برای وجهـ شما مناسب نیست که با ادبیات کوچه بازاری بر دیگری بتازید آن هم به دلیل خصومت شخصی که بخاطر پستی که در تاپیک تبلیغاتی شما درج کردم:
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۰۹ ب.ظ)AI. نوشته شده توسط:  شما هم مثل اکثر شرکت ها، در نهایت ۵ درصد از سود پروژه را به دانشجو و ۹۵ درصد از سود را به شرکت اختصاص میدهید ؟
آیا شما هم همانند برخی شرکت ها، پروژه های دانشجویی را به عنوان سفارش قبول می کنید؟
البته حتما در جریان هستید که انجام پروژه های دانشجویی غیر قانونی است.
دانشجویان این تمرین ها و پروژه ها را می بایست شخصا انجام دهند نه اینکه پول بدهند و پروژه را بخرند و تحویل استاد بدهند.
اما متاسفانه با رواج شرکت هایی که اقدام به انجام پروژه دانشجویی میکنند، بسیاری از دانشجویان پروژه ها را خریده و تحویل استاد می دهند.
آیا شما هم همانند برخی شرکت ها، پروژه های دانشجویی را به عنوان سفارش قبول می کنید؟
توجه داشته باشید که به بهانه این پست، موضوع را به سمت تبلیغ شرکت خودتان در این تاپیک پیش نبرید، این بر خلاف مقررات مانشت است.
.
.
.
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب.ظ)شهاب روغنیان نوشته شده توسط:  حس میکنم این حرفا رو یه جای دیگه هم شنیدم. بعید میدونم اینا حرفای خودتون باشه. تا اونجایی که یادم میاد حس میکنم حرفاتون رو از کتاب پدر پولدار، پدر بی پول کپی برداری کردین. شما که انقد ادعا دارین بهتره از خودتون حرف بزنید نه اینکه جملات دیگران رو به نام خودتون بزنید و با کلی ادعا هیاهو راه بندازین.
جملات دیگران را به نام خودم بزنم؟
هیاهو راهـ بیندازم؟

مخاطبان این تاپیک، آیا هیاهویی از من شاهد بودید؟ من فقط نطرم را درج کردم و دیگر هیچ! البته که لابلای حرف های من می توانید رد سخنان نویسنده های مختلف را بیابید. زیرا لااقل ۲ هزار جلد کتاب مطالعه کرده ام و همیشه بر اساس مطالعات و البته اعمال نظر خودم، سخن می گویم.
منظور شما از کپی بردری را نمی فهمم؟ یعنی هر وقت، هر جا خواستم چند جمله ای به سبک خودم حرف بزنم، منابع و مراجع مربوطه را در پایان درج کنم؟ مثلا ۱۲ کتاب مختلفی که در خصوص مورد فوق مطالعه کرده ام و شما فط یکی از آنها(پدر پول دار-پدر بی پول) را می شانسید را لیست کنم؟ بله !
در نهایت، حرف های من باشد یا هر کسی دیگر، چرا بجای پرداختن به اصل حرف و تحلیل و شکافتن اصل موضوع، به حاشیه پرداخته و موضوع را به سمتی پیش می برید که هیچ سودی به حال هیچ کس ندارد؟ اگر کمی دقیق باشید می بینید که این شماید که هیاهو میکنید. Shy

.
.

(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب.ظ)شهاب روغنیان نوشته شده توسط:  یه سوال دارم ازتون.
میشه بگید خودتون چه سوابق ارزشمندی داشتین و آیا تونستید برای خودتون کاری کنید که پول واستون کار کنه نه اینکه شما واسه پول کار کنید؟

نخیر. نمی تونید در خصوص سوابق من بپرسید. جوری صحبت می کنید که انگار من کارمند شما هستم! نخیر آقا، کارمند شما نیستم.
باور کنید اینجا یک فروم عمومی است و افراد آزادانه به بیان نظراتشان می پردازند و شرکتی نیست که برای مصاحبه کاری رفته باشند و رزومه و سوابق ارایه دهند برای کارمند شما شدن. Shy
البته اگر آموخته بودید که به انسان ها احترام بگذارید و همه را به چشم کارمندان شرکت تان ننگرید، احتمالا من هم تمایلی به جهت گفتگوی سازنده و مفید با شما می یافتم. یک توصیه: اول طرفتان را بشناسید، سپس دهانتان را باز کنید. Shy

.
.
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ب.ظ)شهاب روغنیان نوشته شده توسط:  البته قصد جسارت نداشتم جناب آقا یا سرکار خانوم AI
شما عادت دارید "جسارت" کنید و در انتها بگویید قصد "جسارت" نداشتید !؟ Shy

ایام بکام جناب روغنیان.

سلام جناب یا سرکار AI که با اسم مستعار در فروم حاضر شدید و به دیگران اجازه شناخت هویتتان را نمیدهید.
علی رغم اینکه علاقه دارم با شخصی شناسنامه دار به بحث بنشینم تا بتوانم صحت حرف های وی را تشخیص دهم، پاسخ برخی سوالات شما را که نیاز است می دهم.
خدا رو شکر که همه حرف های منو آوردید و جواب آنها را دادید تا افراد دیگر نیز بتوانند قضاوت عادلانه ای داشته باشند.
اگر بیشتر به متون من دقت میکردید متوجه منظور من میشدید همونجوری که من از هوش و ذکاوت شما انتظار داشتم. اما گویا باید حرفهایم را باز کنم تا بهتر متوجه شوید و آنها را حمل بر توهین به خودتان تلقی نکرده و به این بهانه خودتان را مجاز به هرگونه توهین و تهمتی ندانید.
اولا که ادعای شما بر خواندن ۲۰۰۰ کتاب رو نمیتونم باور کنم. ثانیا خواندن کتاب های زیاد هنر نیست، بلکه کافی است انسان یک کتاب را درست بخواند و متوجه مفهوم آن شود.
لطفا حرف ها را به سمتی نبرید که از خودتان چهره مظلومی بسازید بلکه به اصل محتوا بپردازید و به سمت حواشی نروید.
منظور من از اینکه از شما تجربه و سابقه خواستم این بود که بدانم آیا فقط متن یک کتاب را حفظ کرده اید یا به گفته های آن جامه عمل پوشانده اید و درگیر سختی ها و مخاطرات آن شده اید.
اتفاقا من هم موافق این هستم که افراد درامد بیشتری داشته باشند. اما آیا به این موضوع توجه کرده اید که درامد بیشتر زحمت و مخاطرات بیشتری را می طلبد؟
یه آمار به شما ارایه میکنم که از کل استارت آپ های دنیا گرفته شده:
بیش از ۹۰ درصد استارت آپ ها در دنیا ورشکسته می شوند
پس مطمئنا شما تجربه کاری نداشته اید وگرنه چنین پیشنهاد خطرناکی را به دوستانتان نمی دادید.
من خودم از اون دسته آدمهایی هستم که علاقه به استارت آپ دارم و به قول شما می خواهم برای خودم کار کنم. اما به دوستانم اکیدا توصیه می کنم که بی گدار به آب نزنند.
شرط اول ورود به این کار را پاک باختگی میدانم خصوصا در فضای ایران، به این معنی که شما که می خواهی وارد این نوع کسب و کار شوید باید آماده انجام ریسکی بزرگ باشید بدین معنی که به احتمال بالای ۹۵ درصد پس از کلی هزینه و زحمت شبانه روزی پروژه شما ورشکسته شود و با کلی بدهی روانه زندان شوید.
پس آدمی که به دنبال درامد بیشتر است منطقی نیست که وارد این زمینه شود. و فقط به افرادی توصیه می کنم که وارد این زمینه شوند که به این کار علاقه مندند و با عشقی وارد آن می شوند که هرگونه شکست و زیانی را برای آنها شیرین می کند.
جالب است سرگذشت افراد موفقی که در این زمینه کار کرده اند را نیز مطالعه کنید، عموم آنها بارها شکست خورده و ورشکسته شده اند اما عشقی که به این کار داشته اند آنها را به تلاش مجدد وادار نموده است.
علی الخصوص که ورود به این حوزه نیاز به دانش زیادی در زمینه های مختلف و تجربه کافی دارد. و اگر شما فقط در زمینه تحصیلی خودتان کار کرده اید و می خواهید وارد این زمینه شوید، کارتان همانند پرت کردن خودتان به دره عمیقی است.
اگر در حوزه کامپیوتر کار کرده اید و می خواهید وارد این زمینه شوید توصیه میکنم تمام اطلاعاتی را که تا حالا کسب نموده اید را فراموش کنید و از ابتدا شروع به کسب دانش در زمینه های استارت آپ نمایید.
من هم که وارد این زمینه شدم درسی با عنوان تجارت الکترونیک نزد جناب آقای دکتر شریف (الان عضو هیئت علمی دانشگاه منچستر می باشند) در رشته MBA دانشگاه صنعتی شریف گذرانده ام علاوه بر درسهایی که در دانشکده اقتصاد گذرانده ام. به شما نیز توصیه میکنم قبل از اینکه پا در این دریای مواج بگذارید دوره های متعددی را بگذرانید و فقط به یک کتاب پدر پولدار، پدر بی پول اکتفا نکنید.
بنده با اسم واقعی خودم وارد این تالار شدم و سوابق من را نیز می توانید در فیسبوک یا دانشگاه محل تحصیلم پی گیری کنید.
بنده با این پستی که برای شما گذاشتم اصلا قصد توهین به شما یا تبلیغ برای وبسایت خودم نداشتم و فقط خواستم به شما بگویم آرامتر هیاهو کن شاید هیاهوی تو بسیاری را بدبخت کند.
هرچند که این، شما بودید که به من تهمت زدید که به دنبال چپاول دیگران هستم. من نمی توانستم شما را بشناسم زیرا اسمتان را مخفی کرده اید اما شما می توانستید مرا بشناسید و هرگونه توهین و تهمت را روانه من نسازید.
در مورد فعالیت های وبسایت من هم انشاالله اگر توفیقی حاصل شد تا سال آینده تمام خدماتی که ارائه خواهم کرد را می توانید مشاهده کنید. امیدوارم آن زمان تهمت هایتان را از یاد نبرده باشید.
و من الله التوفیق
بنده حقیر
شهاب روغنیان
۸
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: javad94 , sadi58 , AmiriManesh , baran , neda_Network
ارسال: #۶۶
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۸:۲۰ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
کسی شما رو مجبور نکرد که دانشگاه بری و ارشد بگیری.شمااگر فقط دنبال بازار کار هستی میتونستی به جای دو سال ارش خوندن البته بعلاوه تلاشی که واسه قبولی کنکور کردید مینشستیدو تویک زمینه متخصص میشدید و در آمد بهتری میداشتید.من کاری به شرایط ناعادلانه کار در ابران ندارم چون حرفهای ماتاثیری روی تغییرشتا به حال نداشته.پس باید دید تو ابن شرایط چی بایدکرد.اگر شمارفتیدو ارشدگرفتی پرستیژ اجتماعیت بایک لیسانسه فرق داره.قدر این ارشد رو بدون.
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Brueder
ارسال: #۶۷
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۰:۳۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۴۰ ب.ظ، توسط Brueder.)
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
حیف شد به خدا یه بحث به این خوبی به کجا رفت.
آقایون این بحث ها و دعوا ها به جایی نمیرسه، ما اینجا نیستیم که زندگی کسی رو متحول و تغییر بدیم، تمام شما حداقل ۲۳ سال سن دارید و به لحاظ تمام قوانین در تمام کشورهای جهان تمام تصمیماتتون به دلیل اینکه صلاحیت عقلی دارید به عهده خودتون هست.
خودتون میتونید تصمیم بگیرید و تمام.

لطفا بچه ها این بحث هارو ادامه ندید، قرار بود بچه ها بیان تجربیات خودشون رو بگن.

من چند وقت پیش با یکی از مدیران سر این مساله گفتگو و بحث در سایت برای یکی از مطالبی که نوشته بودم گفتگوی مفصلی کردم و ایشون میگفتن که بعد از یه مدت بحث ها به حاشیه های بد میره و دلخوری ایجاد میکنه اما من قبول نکردم و گفتم بچه های اینجا همه تحصیل کرده و دنیا دیده هستند اما الان با این پیام ها واقعا شرایط نا امید کننده شده.

لطفا دوستان جدید که مطالب رو میخونن بیان و تجربیاتشون رو بگن، در ضمن برای من خیلی جالبه که تعداد خانومای سایت خیلی زیاده اما در این بحث شرکت کننده فعال ندارن و فقط ۲-۳ پیام مقطعی داشتیم.
۷
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: شهاب روغنیان , hosshah , AmiriManesh , javad94 , mohsen@profex.ir , n268 , baran
ارسال: #۶۸
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۱:۰۸ ب.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
دوستان من از همگی حتی از آقا یا خانوم AI هم عذر میخام اگه متنی نوشتم که براتون خوشایند نبوده. حتی اگر چنین چیزی بوده من قصد ناراحت کردن کسی رو نداشتم و شاید نتونستم منظورمو خوب برسونم.
برای همتون بهترین آرزوها رو دارم و اگه توی این بحث شرکت کردم فقط خواستم به زعم خودم هشدار بدم که دوستان دقت بیشتری به خرج دهند و از روی ظاهر قضایا قضاوت نکنند و برنامه ریزی زندگیشون رو با دقت بیشتری تعیین کنند.
هرچند که میدونم احتمالا برخی دوستان به همین چند جمله من هزاران ایراد وارد خواهند کرد، ولی اشکالی نداره چون من فقط خواستم دوستانه اطلاعاتم رو به دوستان عزیزم بدم و امیدوارم که به هدفم رسیده باشم هرچند که خوشایند برخی نباشد.
و من الله التوفیق
بنده حقیر
شهاب روغنیان
۷
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: hosshah , AmiriManesh , mohsen@profex.ir , javad94 , hnarghani , Brueder , maryam*
ارسال: #۶۹
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۲:۱۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶ ق.ظ، توسط mohsen@profex.ir.)
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
سلام دوستان
چرا باید یک بحث جدی و منطقی و سودمند را تبدیل به بحث شخصی و احساسی و بی فایده بکنیم!؟
چرا باید در این هوای آلوده از خودروی شخصی استفاده بکنیم!؟
چرا؟ چرا؟ چرا؟
بیاید در یک حرکت دست جمعی، روی همدیگر را ببوسیم (البته آقایون جدا و خانم ها جدا!) و پس از انصراف از دریافت یارانه نقدی، با ارائه بلیط اتوبوس شخصیت والای خودمان را به دیگران نشان بدهیم.
برگردیم به بحث خودمون.
بحث سر چی بود؟ من سر نخ از دستم در رفت!

اصول آموزش به سبک پروفکس
اصل اول، یادگیری عمیق و ساخت هندسه مفهومی درست | درک درستی از مفاهیم داشته باش!
اصل دوم، تمرین کد نویسی با ساخت برنامه های کاربردی | تجربه کن!
اصل سوم، یادگیری best practice ها | از تجربه بیاموز!
اصل چهارم، کسب مهارت های کار حرفه ای از جنبه فنی و اجتماعی و تسلط به ابزارها | حرفه ای باش!
۴
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: شهاب روغنیان , hosshah , Brueder , zahra_ce87 , tabassomesayna , zahra2012 , sand , AmiriManesh , maryam* , nazi takpar , neda_Network
ارسال: #۷۰
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۲:۱۳ ق.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

خدایی اصلا جای حرف میمونه دیگه؟
انگار مجبورش کردن نظر بده.
میاد برای تفریح یا مسخره کردن یا هر دلیل دیگه ای همه گزینه ها که باهم در تصاد هست رو علامت میزنه.یعنی مثلا هم "همکاری میکنم" رو انتخاب کرده، هم "همکاری نمیکنم" !!!

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

فقط مثل اینکه یادش نبوده این یه نظرسنجی عمومی هست و گزینه انتخابی کاربر معلوم میشه.Tongue
این تاپیکو هم به حاشیه برده.
۱۱
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: شهاب روغنیان , explorer , javad94 , AmiriManesh , neda_Network
ارسال: #۷۱
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۲:۲۳ ق.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
(۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۱۳ ق.ظ)j87 نوشته شده توسط:  
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

خدایی اصلا جای حرف میمونه دیگه؟
انگار مجبورش کردن نظر بده.
میاد برای تفریح یا مسخره کردن یا هر دلیل دیگه ای همه گزینه ها که باهم در تصاد هست رو علامت میزنه.یعنی مثلا هم "همکاری میکنم" رو انتخاب کرده، هم "همکاری نمیکنم" !!!

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

فقط مثل اینکه یادش نبوده این یه نظرسنجی عمومی هست و گزینه انتخابی کاربر معلوم میشه.Tongue
این تاپیکو هم به حاشیه برده.

واقعا نمیدونم از دوستان واقع بینی مثل شما چجوری میتونم تشکر کنم.
خدا یارتون باشه همیشه
واقعا حرف دل منو زدید
سپاس و سپاس و سپاس
۶
۳
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: MShariati
ارسال: #۷۲
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۵:۴۷ ق.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
پ . موقت :

دوستانی که در این سایت و در این بحث شرکت کردند همگی ماشالله عاقل و بالغ و فهمیده هستند .
هرکسی نظر و عقیده ای داره و نظرشون هم محترم ، پس خواهش میکنم از همه به جای حرفهای حاشیه مثل اوایل دوستان رو راهنمایی بفرمایید .
خیلی هم خوب که هرکسی تجربیات خودشون رو بیان کنند که هم ایجادکننده تاپیک و هم سایرین بهره ببرند .
امیدوارم از این پست من به بعد حرف ناراحت کننده ای زده نشود .

ممنون از توجه همه دوستان . Smile
۸
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: maneshty , Brueder , mohsen@profex.ir , احسان مومنی , شهاب روغنیان , hnarghani , AmiriManesh , neda_Network
ارسال: #۷۳
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۶:۲۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۴:۴۹ ب.ظ، توسط Brueder.)
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
بچه ها اگر کسی در مورد آزاد کاری(freelancing) مطلب جالبی داره لطفا اعلام کنه.

اینکه چطوری میشه در محیط ایران یک فری لنسر موفق بود، از شیوه هایی که میشه برای تبلیغات انتخاب کرد تا نحوه ارائه خدمات و مشخص کردن هزینه های یک کار و هرچیزی که به نظرتون میرسه که یک فری لنسر میتونه در اون متفاوت تر از شرکت ها عمل کنه رو لطفا بیان کنید.
به نظر شما مزیت های آزاد کار بودن چیه؟ سختی های راه آزاد کار بودن چیه؟
به نظر من اینکه آزاد کار حامی نداره و چون ممکنه یک نفر باشه (یعنی یک گروه نباشن) باید همه کارها اعم از بازاریابی و فروش و ساخت و پشتیبانی رو خودش انجام بده ممکنه سخت باشه، اما شاید همین یه فرصت باشه که یه آزاد کار بدونه که نرم افزاری که تولید میکنه باید تمام قواعد نگهداری نرم افزار درش رعایت بشه تا وقت کمتری رو روی اینطور مسائل بزاره و بیشتر بتونه تبلیغات کنه، اما با چه روش هایی تبلیغات انجام بده که موثر هم باشه؟
به نظر شما تفاوت ها برای فعالیت یک آزاد کار در یک شهر بزرگ مثل تهران با یک شهر کوچیک دیگه چه چیزایی میتونه باشه؟ آیا تبلیغات در تهران برای یک آزاد کار راحت تره یا یک شهر کوچیک؟ در تهران در آمد ها که میتونه بیشتر باشه ، اما آیا در شهر کوچیک نمیشه در مدت کمتری بازار رو به سمت خودت تغییر بدی و شهرت کسب کنی؟

به نظر شما اصولا تبلیغات یک فرد آزاد کار چطور باشه که موثر بیفته؟

من فکر میکنم در شهرهای کوچیک میشه یه لپ تاپ به دست گرفت و نمونه کارهارو به صاحبان کسب و کار نشون داد و مشتری جذب کرد.
در ضمن تازه کارها لازم نیست زیاد نگران باشن و با مسلط شدن به وردپرس (در حال حاضر پرطرفدارترین CMS) میتونن قالب طراحی کنن و در زمان کمی وب سایت های زیادی رو راه اندازی کنن که باعث میشه:
۱/ در مدت کمی درآمد معقولی داشته باشن
۲/ با برنامه نویسی و وب و چالش هاش آشنا بشن.
۳/ روزمه کاری خوب و قابل ارائه داشته باشن.

اما به نظر من یه آزاد کار نباید هیچوقت محدود به وب باشه و حداقل لازمه که به جاوا و اندروید هم مسلط باشه تا همیشه بتونه کار برای انجام دادن داشته باشه، چون بازار وب ممکنه در بعضی از اوقات یه رکود مقطعی داشته باشه که براش ممکنه عذاب آور بشه.
با جاوا یاد گرفتن میتونه در این مقاطع اپ تولید کنه و در وب سایت ها برای فروش قرار بده و از این طریق هم تبلیغات انجام بده، دقت کنید که در حال حاضر بنا این هست و در آینده ممکنه لازم باشه چیز های دیگه ای هم یاد بگیره که بستگی به شرایط داره.
مثلا فیسبوک الان زبان جدیدی رو ارائه کرده به نام "هک Hack" که همان زبان PHP هستش که بهینه سازی روش انجام شده، ممکنه این زبان به زودی کاربردی بشه، یه آزاد کار اگر زبان تحت وبش PHP بوده باید حتما این زبان رو یاد بگیره چون احتمال داره به زودی PHP مقبولیت خودش رو به هک واگذار کنه(فقط احتمال رو بررسی کردم ، در حال حاضر PHP هنوز محبوبیتش پایداره).
۳
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohsen@profex.ir , tabassomesayna , MShariati , neda_Network
ارسال: #۷۴
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۸:۲۹ ق.ظ
حقوق یه فوق لیسانس آی تی
دنبال ارشد رفتن یه چیزه دنبال کار رفتن یه چیز دیگه.من بعضی ها رو دیدم مهارت خاصی ندارن اما برا ارشد نشستن خوندن و حرفشون این بود که تو این ۴سال چیزی یاد نگرفتیم بریم ارشد بخونیم یه چیز یاد بگیریم!ارشد پرستیژ میاره اما به نظرم دوره یادگرفتن کارهایی که دوره کارشناسی انجام ندادیم نیست(البته شایدم نظرم اشتباه باشه اگر هست بگین)

با حرف یکی از دوستان که گفت ارشد دوسال ونیمه ،اگر خودمون دوسال وقت بذاریم متخصص میشیم هم کاملاموافقم.همه که نباید برن ارشد بخونن.یه دوستی دارم میگفت اگر۶ماه روی یه زبان برنامه نویسی تمرکز کنی یادش میگیری(خودش خیلی زبان ها بلد بود)

بچه های دانشجوی کارشناسی هم حتما از همین الان به فکر باشن و برن سراغ یه مهارت،مسیر زندگیشون مدنظرشون باشه بی هدف منتظر اتمام دوره کارشناسی نباشن.

دوستانی که اطلاعاتی از وضعیت بازار دارن و شناخت خوبی هم از زبان ها دارن (مثل دوستانی که دربارهPHP گفتن)،نیاز بازار رو میشناسن بیان دونسته هاشونو بگن تاهم دانشجوها و هم فارغ التحصیلها استفاده کنن.

ممنون

You can't reach any skills without hardworking
Maybe you fall
You shouldn't give up
You should stand
and
Try again and again...
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohsen@profex.ir , Brueder
ارسال: #۷۵
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۱:۴۴ ق.ظ
RE: حقوق یه فوق لیسانس آی تی
با سلام به همه مانشتی ها،
یکی از دوستان گفتند چرا خانمها در بحث شرکت نمی کنند؟
از این دوست محترم تشکر می کنم؛ خیلی ها به این موضوع دقت نمی کنند،اونهایی هم که دقت می کنند با خودشون می گن چه بهتر که نیومدن!Blush

من که شخصا از جر و بحث خوشم نمیاد!
بحث و گفتگو و شنیدن نظرات مختلف درست! ولی دعوا کردن خوب نیست! من از همه ی دوستان فهیم و خوب مانشتی خواهش می کنم که از این دعواها نکنید! نظراتتون رو بگید ولی دعوا نکنید.خواهشا!
بعد هم وقتی کسی در مورد مساله ای نمی دونه خب نباید اظهارنظر کنه!

نظر من اینه که همه ی دوستان درست گفتند.بله همه درست گفتند! همه از تجربیات خودشون در شرایط خودشون گفتند.
بعضی ها دیرتر به هدف می رسند(من می گم بدبیاری!) بعضی ها یهو رو نقطه شروع خوب که هیچ،روی سکوی پرتاب ایستادند!(من می گم خوش شانسی!) خلاقیت،تلاش،کوشش و سختی کشیدن هم که جزلاینفک این رشته و زمینه کاریه؛اوضاع آشفته و بی سروسامان کشورمون در زمینه کامپیوتر هم که روشنه!

کاش همه بر و بچ کامپیوتری،این همه جوان بااستعداد،پرانرژی،پر از شوق و شور و شعور ، خوش فکر و البته خوش تیپ! Big Grin دست به دست هم می دادند و یه جریان قوی و یکپارچه نرم افزاری در کشورمون بوجود می اوردند؛ تا همگی به خوبی و خوشی و با درآمد بالا! سالهای سال در کنار هم زندگی کنیم! Undecided

مطالب بالا نظر شخصی اینجانب بوده کمی با چاشنی طنز!Angel

Never give up on something you can't go a day without thinking about

۲) سال ۹۴ : دوباره از نو شروع می کنم.Smile
۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohsen@profex.ir , ana9940 , شهاب روغنیان , Brueder , nazi takpar , zahra_ce87 , fatima.sr68 , MShariati , neda_Network


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ۹۹-۱۴۰۰ edumoshaver1 ۰ ۱,۸۸۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: edumoshaver1
  تکنولوژی و مزایای تین کلاینت maral00 ۰ ۱,۷۸۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۰۴:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: maral00
  با خصوصیات تین کلاینت آشنا شوید zohreeee ۰ ۱,۶۷۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۰۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: zohreeee
Exclamation ارسال پرونده سربازی در تیر ماه....کمک کنید shayanww ۴ ۵,۰۷۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: aali361
  شهریه فوق نجومی شبانه بهشتی! harry ۱۴ ۹,۹۹۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: mehRUN
  تقسیم افراد به دو تیم ss311 ۲ ۱,۶۴۲ ۱۲ دى ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: ss311
  دوره آنلاین #Visual C (پروژه محور با هدف کسب مهارت های برنامه نویسی تیمی) nazi takpar ۴ ۳,۴۳۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵ ق.ظ
آخرین ارسال: nazi takpar
  فروش هر کتابی (کاملا نو) از پارسه که بخوای! (پیشنهاد تخفیفات فوق العاده جدید) lili36 ۵۱ ۲۵,۹۹۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۶ ۰۷:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: lili36
  حقوق ماهیانه برای رشته‌های روزانه shirin_sh ۲ ۲,۴۶۲ ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۱:۵۱ ق.ظ
آخرین ارسال: khayyam
  تغییرات تیم مدیریت انجمن Bache Mosbat ۷ ۹,۵۳۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: noyasystem

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close