زمان کنونی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۲:۴۹ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید

ارسال: #۲۷۱
۰۶ خرداد ۱۳۹۴, ۰۶:۰۷ ب.ظ
برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
سلام دوستان کنکوری , من قراره بیشتر درسام رو از روی کتابای پوران بخونم نمیدونم کار درستی میکنم یا نه میدونید اخرین سال چاپ این کتابا برا چه سالی بوده ؟میشه شما هم بگین چه منابعی رو برا ارشد انتخاب کردین؟و چه برنامه ریزی رو برا خوندن انتخاب کردین؟خواهشا دوستان بیایید با هم فکری و نظر دادنامون به همدیگه کمک کنیم انشالله همه به نتیجه مطلوب برسیم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷۲
۰۶ خرداد ۱۳۹۴, ۰۶:۰۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۶:۱۰ ب.ظ، توسط shafiee123.)
برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
راسی اینم رو بگم ک قراره تو گرایش نرم افزار شرکت کنم

چاپ ۹۴ اومده بیرون؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷۳
۰۶ خرداد ۱۳۹۴, ۰۶:۱۵ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
(۰۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۶:۰۷ ب.ظ)shafiee123 نوشته شده توسط:  سلام دوستان کنکوری , من قراره بیشتر درسام رو از روی کتابای پوران بخونم نمیدونم کار درستی میکنم یا نه میدونید اخرین سال چاپ این کتابا برا چه سالی بوده ؟میشه شما هم بگین چه منابعی رو برا ارشد انتخاب کردین؟و چه برنامه ریزی رو برا خوندن انتخاب کردین؟خواهشا دوستان بیایید با هم فکری و نظر دادنامون به همدیگه کمک کنیم انشالله همه به نتیجه مطلوب برسیم
سلام منم اکثرا دروس رو از پوران میخونم.ساختمان داده،ساختمان گسسته،طراحی الگوریتم،محاسبات عددی،مدارمنطقی از پوران،هوش راهیان ارشد خیلی کتاب خوبی هستش.من هم راسل رو خوندم هم کتاب هوش پوران و هم هوش پارسه ولی راهیان ارشد خیلی خوب توضیح دادن.نظریه زبانها لینز،البته پوران هم دارم ولی شنیدم کتاب فردین شاپوری خیلی خوبه ک متاسفانه ندارم.آمار و احتمالات هم پارسه،سیستم عامل هم پارسه.مدارهای الکتریکی شنیدم هم پارسه خوبه هم مدرسان.
کتابهای من خیلی هاشون اونایی بوده ک توی دوران کارشناسی خریدم یا از دوستام گرفتم سال چاپ واست مهم نباش.ولی دیگه خیلی هم قدیمی نباشه،ولی مهم درسی هستش ک باید یاد بگیری و کتابی ک قراره بخونی همه سرفصلهارو شامل بشه،بقیه شون دیگه سیاستهای موسسات هستش برای فروش کتابهاشون.ان شاالله که تونسته باشم کمکت کنم.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷۴
۰۶ خرداد ۱۳۹۴, ۰۸:۴۹ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
(۰۵ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۱۷ ق.ظ)flowerirani نوشته شده توسط:  
(04 خرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۱۵ ب.ظ)kingmax نوشته شده توسط:  
(04 خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷ ق.ظ)iviaziyar نوشته شده توسط:  سلام.بر دوستان من بنا به دلایلی تغییر رشته میدم برای ارشد، قید ارشد تجارت رو زدم و نظرم کلآ رفتش رشته مدیریت اجرایی کسی انجمنی از بچه های مدیریت اجرایی یاد داره منو بفرسته اونجا ازشون راهنمایی بگیرم!چه جالب بشه لیسانس مهندسی نرم افزار ارشد مدیریت اجرایی!راستی امروز همایش مدرسان بودش در مشهد فقط تا فردا ۳۵%تخفیف میدن برای ثبت نام کنکور های آزمایشی ولی تا جایی که من میدونم توی بخش مدیریت مثل اینکه ماهان فعال تر هستش اطلاعاتی دارین لطف کنین بگین.ممنون
جریان چیه جدیدا همه دارن میرن مدیریت اجرایی(mba) دوست منم که امسال کنکور داد هم مهندسی مکانیک داد هم شناور mba حالا هر دوش رتبه اش خوب شده میخواد و هر دو شریف را میاره و میخواد بره mba کسایی که مثل خودش شده باشن هم زیاد دارهHuh
یعنس اینقدر خوبه؟منم شدیدا دودل شدمConfused

===============
چ.ن جدیدا منم شنیدم نون توی mba هست

واسه کنکور کارشناسی درس ریاضی رو ی استاد مطرح در تهران به ما آموزش میداد...کارش بیســـت بود...همیشه رو دوتا گرایش تاکید داشت و میگفت اگه بخونین عالیه...کارشناسی ای تی و ارشد mba Exclamation
میگفت تو کشورای دیگه هم این مدرک عالیه...
البته هر چند من زیاد قبولش داشتم ولی خب کاش به جای آی تی رشته دیگه ای خونده بودم...

........
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷۵
۰۷ خرداد ۱۳۹۴, ۰۱:۳۵ ق.ظ
برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
میخوام از الان شروع کنم نمیدونم چیکار کنم یکی میگه زوده ار حالا شروع کنی یکی میگه از حالا شروع کن, بین دوراهی گیر کردم خودم ته دلم میگه از الان شروع کنم میترسم اگه دیر شروع کنم نتیجه مطلوب رو نگیرم واقعا نمیدونم خیلی مطلب تو سسایت خوندم با نظرات متضاد شما قراره چکار کنین چه برنامه ای دارین؟امروز ک حساب کردم کلا نرم افزار در دوره روزانه ۲۵۵ تا ظرفیت داره خیلی استرس گرفتم کمممممممک
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷۶
۰۷ خرداد ۱۳۹۴, ۱۱:۵۹ ق.ظ
برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
سلام این مطالب رو خوندم گفتم شاید برا شما هم جالب باشه:


«مدیریت زمان» یعنی توانایی این که چگونه از زمان، صحیح و به درستی استفاده کنیم تا بهتر، سریع تر و مطمئن تر به مقصود و هدف های از پیش تعیین شده خود برسیم. به تعبیر دیگر، «مدیریت زمان» یعنی رعایت انضباط شخصی. در این شیوه مدیریت، پدیده نظم سرلوحه همه امور قرار می گیرد.

مدیریت زمان در یک تعبیر ساده یعنی توانایی اداره ی زمان، که فقط به کنترل زمان و افزایش ساعات مطالعه اختصاص ندارد، بلکه به هر چیزی که منجر به افزایش بهره وری مطالعه شود ارتباط دارد، از جمله: اصول و راهبردهای مطالعه، روش های برنامه ریزی و حتی آمادگی های روانی.

یکی از اصول مهم مدیریت زمان اصل ۲۰-۸۰ است، یعنی از ۲۰% زمان برای انجام ۸۰% کارهایت استفاده کن. موفقیت در مدیریت زمان وابسته به تشخیص کارهای مهم است.

فقط تعداد ساعات مشخصی در یک روز، در یک هفته و یک ترم تحصیلی (نیمسال تحصیلی) وجود دارد. شما نمی توانید تعداد ساعات را تغییر دهید، اما می توانید تصمص بگیرید که چگونه حداکثر استفاده را از آن ها بکنید. برای موفق بودن در تحصیل، حتماً باید زمان مطالعه ی خود را با دقت تمام، مدیریت کنید.

راه های مختلفی برای بیان درک ما از زمان وجود دارد. گذشتگان از حرکت ماه، ساعت آفتابی، اذان، زنگ کلیسا برای تنظیم برنامه زمانی روزانه خود استفاده می کرده اند تا این که در قرن دوازدهم، راهبان کاتولیک ساعت هایی را برای تنظیم فعالیت های خود ساختند.

در طول تاریخ، تمدن ها به زمان و ابعاد آن توجه داشته اند و این توجه در این دوران نیز وجود دارد و عباراتی مانند «وقت طلاست» گویای اهمیت این موضوع است. جوامع امروزی جوامعی هستند که در ان ها تعداد ساعات کافی در طول روز وجود ندارد. فناوری های جدید، محیط را فراهم آورده اند که تقریباً در مدت زمان کم می توان به اطلاعات زیادی دسترسی پیدا کرد و خیلی کارها را سریع تر و آسان تر انجام داد، اما تمایل به بیشتر و سریع تر انجام دادن کارها، روز به روز بیشتر می شود.

چنین رویکردی که همواره با بشر همراه بوده است، این احساس را برای او به وجود آورده که از زمان عقب می ماند و نمی تواند از آن به صورت مؤثر بهره گیرد. تاریخ به ما می گوید که ضعف در مدیریت زمان یک مشکل قدیمی است، مسئله ای است که فناوری آن را به وجود نیاورده، آن را نمی تواند حل کند و همواره با بشر همراه بوده است. مدیریت زمان موضوعی است که همه ما، چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای، نیاز داریم با آن روبرو شویم تا در زندگی موفق گردیم.

بنجامین فرانکلین می گوید: «وقت را تلف نکنید. زیرا زندگی همان وقت است».

استفاده صحیح از وقت و هدر ندادن آن بسیار مهم است، چرا که زمان از دست رفته را نمی توان مجدداً باز یافت. زمان را نمی توان ذخیره کرد، نمی توان خرید یا فروخت و نمی توان از ۲۴ ساعت دیگران قرض گرفت. زمان سرمایه ای است که اگر مورد استفاده قرار نگیرد، از دست می رود، که یک سرمایه مالی این چنین نیست. اگر منصف باشیم با کمی دقت و تأمل درمی یابیم که مشکل اصلی کمبود وقت نیست، بلکه در نحوه استفاده از آن است.




کمبود یا اتلاف وقت

همیشه در اطراف شما شرایط، کارها و افرادی وجود دارند که زمان را می ربایند. شما تنها با کنترل امور می توانید بر گذر زمان مسلط باشید. بیشتر ما انسان ها به جای «کمبود وقت»، مشکل «اتلاف وقت» داریم.

برای مدیریت زمان، قبل از هر کاری باید دزد زمان خود را بشناسیم. یکی از پیش شرط های موفقیت، مدیریت بهینه زمان است و یکی از پیش شرط های مدیریت زمان، این است که هر کسی دزد زمان خود را شناخته و آن را کنترل کند؛ یعنی خودش، کلاهش را قاضی کند و ببیند بیش از همه، چه چیزی وقتش را تلف می کند. دزد زمان شما ممکن است تلفن باشد، یا نشستن پای تلویزیون، یا بی برنامه گی مفرط برای انجام کارهای روزانه، یا استراحت بیش از حد یا هر چیز دیگری از این قبیل، در این قسمت برخی از مواردی را که می توان از ان ها به عنوان دزد زمان یاد کرد برمی شمریم:

- صحبت های کم اهمیت

- میهمانان ناخوانده

- مطالعه مطالب کم اهمیت و غیرضروری

- روش های غیرصحیح و عادات نادرست مطالعه

- تلفن های غیرضروری و مزاحم

- نداشتن انضباط کاری

- سستی و بی ارادگی در تصمیم گیری

- نیمه تمام گذاشتن کارها و دوباره کاری

- ناتوانی «نه» گفتن به خواسته های نابجا

- نداشتن تمرکز حواس و یا فکر و خیال

- عادت امروز و فردا کردن

- ترس از شکست و استرس

- تلیویزیون، کامپیوتر و یا SMS بازی

- وسواس در مطالعه

- کم توجهی به سلامت جسمی و روحی و بیماری

به هر حال، اگر شما هم از آن هایی هستید که روزشان با استرس سپری می شود و همیشه کارهایشان ناتمام می ماند و هیچ روزی نیست که وقت کم نیاورند، از همین امروز برنامه خود را تغییر دهید و با یادگیری اصول مدیریت زمان گامی به سوی موفقیت بردارید.

برای این که تغییر محسوسی در برنامه روزانه تان ایجاد شود، بهتر است اصول «مدیریت زمان» را حداقل به مدت ۲ تا ۴ هفته تمرین کنید تا کم کم به یک عادت در زندگی روزمره شما تبدیل شود. بعد به سراغ موارد بروید و همه آن ها را به تدریج انجام دهید.

موفقیت در مدیریت صحیح زمان وابسته به تفکیک کارهای مهم و غیرمهم است، پس برای موفقیت تحصیلی:

- از کارهای غیرمهم صرف نظر کنید.

- کارها را اولویت بندی کنید.

- دزدان وقت خود را بشناسید.

- راه های ایجاد وقت را یاد بگیرید.



راه های ایجاد وقت

زنده کردن زمان های مرده (مثل زمان هایی که در انتظار هستیم، زمانی که در اتوبوس می گذرد و ...)

- انجام کارها به طور همزمان

- تنظیم کردن زمان خواب

- کنترل بیشتر روی اوقات تفریح

- نه گفتن به درخواست ها و عقب انداختن کارهای غیرمهم

- شرکت در کلاس های کمک آمادگی آزمون

- استفاده از کتاب های مکمل و کمک آموزشی

اما چند نکته کلی:

- درست درس خواندن یا مطالعه ی بهینه، یعنی استفاده ی کامل از زمان موجود برای درک و فهم مطالب.

- اگر افزایش ساعات مطالعه مهم است، استفاده ی بهینه از این ساعات مهم تر است.

- دانشجویی که می خواهد جدی باشد، باید هر چه سریع تر خود را در فضای درس خواندن قرار دهد و از مشغله های ذهنی حاشیه ای و غیرضروری اجتناب کند.
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: yamahdi , Goli.Raad , SEVES
ارسال: #۲۷۷
۱۸ خرداد ۱۳۹۴, ۱۲:۰۳ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
(۲۴ دى ۱۳۹۳ ۱۰:۰۹ ب.ظ)ziba.O نوشته شده توسط:  اگه رشتتون آیتیه تغییرات دفترچه مد نظرتون باشه بعدا ضربه نخورین.
کدوم تغییرات رو می‌فرمایید؟ میشه راهنمایی کنید یا اگه لینکش رو دارید، بذارید؟
من خیلی وقته از درس و دانشگاه دور بودم و اصلا اطلاعات جدید ندارم Sad
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷۸
۱۸ خرداد ۱۳۹۴, ۰۲:۴۵ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

اینم لینکش
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷۹
۲۳ خرداد ۱۳۹۴, ۱۲:۴۷ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
سلام روزهمگی خوش،بچه ها کسی میدونه برای نظریه زبانها چ کتابی خوب هستش؟
کتاب لینز+پوران+وویس دکترکارگهی رو دارم.ولی شنیدم کتاب شاپوری خیلی خوبه.میخوام بدونم کتاب شاپوری و پوران خیلی اختلاف دارن؟ک اگه خیلی تفاوتی ندارن دیگه کتاب جدیدنخرم.از همین پوران بخونم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۸۰
۲۳ خرداد ۱۳۹۴, ۰۷:۵۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۰۷:۵۲ ب.ظ، توسط رتبه یک ۹۵.)
برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
سلام من امروز عضو شدم میخام امروز فردا برم منابع رو تهیه کنم و به امید خدا سال دیگه رتبه یک امنیت Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۸۱
۲۴ خرداد ۱۳۹۴, ۱۲:۳۶ ق.ظ
RE: برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
(۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷ ب.ظ)Elham_tm نوشته شده توسط:  سلام روزهمگی خوش،بچه ها کسی میدونه برای نظریه زبانها چ کتابی خوب هستش؟
کتاب لینز+پوران+وویس دکترکارگهی رو دارم.ولی شنیدم کتاب شاپوری خیلی خوبه.میخوام بدونم کتاب شاپوری و پوران خیلی اختلاف دارن؟ک اگه خیلی تفاوتی ندارن دیگه کتاب جدیدنخرم.از همین پوران بخونم

سلام منم خوبم...
شاپوری درسش بسیار خوبه ولی تست کم داره ...ولی پوران تستاش خوبه...حالا هر جور صلاح میدونید...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۸۲
۲۴ خرداد ۱۳۹۴, ۰۸:۰۵ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
بعدازظهر همگی بخیر.بچه ها برای ساختمان داده کتاب مقسمی بهتر هستش یا دکتر قدسی؟
کتاب یوسفی رو دارم ولی قدیمی.بنظرتون قدیمی بودن کتابها تاثیری داره؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۸۳
۲۴ خرداد ۱۳۹۴, ۱۰:۴۳ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
(۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۰۵ ب.ظ)Elham_tm نوشته شده توسط:  بعدازظهر همگی بخیر.بچه ها برای ساختمان داده کتاب مقسمی بهتر هستش یا دکتر قدسی؟
کتاب یوسفی رو دارم ولی قدیمی.بنظرتون قدیمی بودن کتابها تاثیری داره؟

سلام.
به نظر کتاب ۳،۴ سال قبل دیگه خیلی مناسب نیست.
کتاب های قدسی کلا خیلی خوبن برا کنکور منتها بعدش باید کتابای کنکور رو هم بخونید که با نحوه سوالا آشنا باشید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۸۴
۲۴ خرداد ۱۳۹۴, ۱۱:۴۶ ب.ظ
برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
من هم هستم
دوستان این مدار الکتریکی رو من نمیدونم چیکارش کنم؟ من تا حالا این درس رو نداشتم
بخونم؟ خذقش کنم؟
از به ظرف میگم اگه حذقش نکنم فرصت خوبی برای سبقت از رقبا هست از طرف دیگه هم میگم وقتم رو روی درسهای دیگه که پایه دارم و یا درسهایی که دوست دارم بگذارم
گویا درس رو خیلی حذف میکنند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۸۵
۲۴ خرداد ۱۳۹۴, ۱۱:۵۹ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای ارشد ۹۵ از الان لطفا همراهی کنید
(۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ب.ظ)d_felfelak نوشته شده توسط:  من هم هستم
دوستان این مدار الکتریکی رو من نمیدونم چیکارش کنم؟ من تا حالا این درس رو نداشتم
بخونم؟ خذقش کنم؟
از به ظرف میگم اگه حذقش نکنم فرصت خوبی برای سبقت از رقبا هست از طرف دیگه هم میگم وقتم رو روی درسهای دیگه که پایه دارم و یا درسهایی که دوست دارم بگذارم
گویا درس رو خیلی حذف میکنند
منم همین مشکل رو دارم بااین درس.ولی تصمیم گرفتم حذفش نکنم،چون خیلی هااین درسو حذف میکنن.با توجه ب ضریبش تصمیم گرفتم هرجوری هست تلاش خودم رو بکنم و بخونمش
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: d_felfelak


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کمک برای شروع برنامه نویسی seyed ehsn ۲۱ ۱۴,۵۰۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۵:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: maryamjafari63
  رودمپی برای برنامه نویسی Doctorwho ۱ ۱,۸۲۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  استخدام برنامه نویس یا کارآموز برنامه نویسی سی شارپ Hesitant_Girl ۰ ۱,۵۳۵ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: Hesitant_Girl
  رودمپی برای یادگیری برنامه نویسی Doctorwho ۰ ۱,۶۱۳ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
  درخواست برنامه برای اردینو در iot seokheiry ۱ ۳,۰۴۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: iot-programer
  کمکم لطفا پایان نامه ارشد mahtab1928 ۰ ۱,۹۱۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۶:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mahtab1928
  کدام زبان برنامه‌نویسی بهترین انتخاب است؟ elecomco ۲ ۲,۸۰۹ ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۰۵:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: kilookiloo
Sad مشکل در برنامه نویسی شیء گرا Xialu ۰ ۲,۰۰۳ ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Xialu
  سن واقعی بدن خود را حساب کنید fahimehazimi ۷۱ ۳۵,۹۲۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ۰۴:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: gerdoo_456
  برای آموزش مبانی برنامه نویسی چکار کنیم؟ elecomco ۰ ۲,۳۴۲ ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ق.ظ
آخرین ارسال: elecomco

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close