زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۰۰ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار حوزه آموزش عالی در دی ماه ۹۲

ارسال: #۳۱
۲۲ دى ۱۳۹۲, ۰۹:۲۰ ب.ظ
آغاز ثبت نام حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر(دی ماه ۹۲)
متقاضیان حج عمره نخبگان و استعداد های برتر می توانند تا ۲۴ دی ماه اقدام به ثبت نام اولیه کنند.

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: مشمول این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به‌درگاه مربوطه در وب‌گاه بنیاد ملی نخبگان و بنیاد نخبگان استان قم کاربرگ­های مربوطه را تکمیل کنند.

اخوان علوی با اشاره به اولویت‌های انتخاب و هزینه ثبت نام کنندگان گفت: اولویت پذیرفته‌شدگان در این دوره بر اساس سال افتخار خواهد بود و نتیجه پس از قطعی‌شدن از طریق درگاه‌های مربوطه به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: از سوی سازمان حج و زیارت هزینه کامل عمره در سال ۹۲ با توجه به نوع کارون‌ها و درجه تعیین شده است،‌که بنیاد ملی نخبگان برای افراد شاغل به تحصیل ۸۰ درصد و برای غیر شاغلین به تحصیل ۷۰ درصد مبلغ اعلام را کمک هزینه در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در دو گروه فردی و متاهلی صورت می‌گیرد و به منظور رفاه حال نخبگان و استعداد های برتر تاریخ‌های اعزام در بهترین زمان ممکن خواهد بود.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم افزود: سهیمه حج عمره امسال ۴۲۰ نفر است و در ۳ کاروان که دو کاروان متاهلی و یک کاروان مجردی است.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۲
۲۲ دى ۱۳۹۲, ۰۹:۵۷ ب.ظ
RE: آغاز ثبت نام حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر(دی ماه ۹۲)
سلام
شامل فارغ التحصیلای آزاد دوره ی لیسانس میشه؟؟؟؟؟؟؟HuhHuhHuh

*الا بذکرالله تطمئن القلوب*
مث تمبر به هدفم چسبیدم...Heart
** مکن ز غصه شکایت که در طریق طلب...به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید **Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۳
۲۳ دى ۱۳۹۲, ۱۲:۵۳ ب.ظ
آغاز ثبت نام حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر(دی ماه ۹۲)
دقیقا نمی دونم . می تونید به سایتی که گفته شده مراجعه کنید و در صورت نگرفتن پاسخ، ازشون سوال کنید.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۴
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۱۱:۴۵ ق.ظ
تصمیمات جدید دانشگاه آزاد برای نمره پایان نامه های ارشد و دکتری
مان دریافت خبر : دوشنبه ۲۳م دی ۱۳۹۲

آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۳ : معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته با صدور بخشنامه ای، تصمیمات جدیدی را در خصوص نمره پایان نامه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به یک ماه پیش اعلام کرد که نمره پایان نامه ۱۹٫۵ در نظر گرفته شود و بسیاری از دانشجویان نیز بر اساس این بخشنامه دفاع کردند.

روز گذشته معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه دیگری، تازه ترین تصمیمات را درباره نمره پایان نامه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اعلام کرد.

متن کامل این بخشنامه به شرح ذیل است:

” چگونگی ارزیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و رساله دکتری تخصصی با در نظر گرفتن امتیازهای تشویقی برای دستاوردهای پژوهشی

با توجه به اهمیت ارتقای کیفیت فعالیتهای پژوهشی، ارزیابی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای، رساله های دکتری تخصصی و مقاله ها و دستاوردهای پژوهشی مستخرج از آن ها به شرح زیر انجام می گیرد:

ماده ۱- پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای:

دو نمره از بیست نمره پایان نامه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای با نظر شورای گروه تخصصی و شورای تحصیلات تکمیلی یا شورای پژوهش و فناوری واحد مطابق فرم شماره ۳ به مقاله اختصاص یابد.

دانشجویان یاد شده در صورت دارا بودن فرصت برای نظام وظیفه به مدت شش ماه با مجوز دانشکده و تا یکسال با مجوز معاونت پژوهش و فناوری واحد فرصت دارند تا پذیرش یا چاپ مقاله مستخرج از پایان نامه خود را ارائه دهند.

در صورت ارائه نکردن پذیرش یا چاپ مقاله، پایان نامه دانشجو از نظر کیفت حداکثر بسیار خوب و از نظر کمی حداکثر نمره ۱۸ ارزیابی شده و مطابق فرم شماره ۴ عمل می شود.

تبصره: پایان نامه های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای، چنانچه منجر به اثر بدیع هنری یا چاپ کتاب یا اختراع و اکتشاف شود ” در خصوص اختراع و اکتشاف اگر در مسابقه ها و جشنواره های معتبر غیر از نمایشگاهها رتبه اول تا سوم کسب شود یا در موسسات معتبر داخل و خارج موفق به ثبت علمی شود(شایان گفتن است ثبت حقوقی معیار اعتبار علمی نیست) می تواند نمره اسخراج مقاله را پایان نامه را دریافت کند”.

ماده ۲- رساله مقطع دکتری تخصصی
الف: دانشجویان دکتری تخصصی رشته های غیرعلوم انسانی و هنر باید برای دفاع از رساله دکتری تخصصی خود پذیرش حداقل یک مقاله با نمایه بین الملی ISI ارائه دهند.

ب: دانشجویان دکتری تخصصی علوم انسانی و هنر باید برای دفاع از رساله دکتری تخصصی خود پذیرش یا چاپ یک مقاله ISI یا علمی – پژوهشی مورد تایید وزارتین ارائه دهند.

تبصره۱ : برخی از رشته های علوم انسانی مانند مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی، حسابداری، اقتصاد، روانشناسی بالینی و … که امکان پذیرش مقاله ISI در این رشته ها وجود دارد، لازم است یک مقاله ISI به تشخیص شورای پژوهش و فناوری واحد ارائه کنند.

ج: برای تسویه حساب لازم است افزون بر مقاله های بند الف یا ب، پذیرش یا چاپ یک مقاله ISI یا علمی – پژوهشی وزارتین یا بین المللی معتبر غیر ISI یا ISC( انتشار یافته در ایران) نیز ارائه شود.

د: یک نمره از بیست نمره رساله دکتری تخصصی به مقاله دوم با نمایه بین المللی ISI یا علمی – پژوهشی وزارتین یا ثبت اختراع یا اثر بدیع هنری مستخرج از رساله اختصاص داد که با نظر شورای گروه تخصصی و شورای تحصیلات تکمیلی یا شورای پژوهش و فناوری واحد مطابق فرم شماره ۶ اختصاص می یابد. در صورت برآورده نشدن یکی از این موارد ظرف مدت سه ماه پس از دفاع، رساله دانشجو از نظر کیفیت حداکثر عالی و از نظر کمی حداکثر نمره ۱۹ ارزیابی شده و مطابق فرم شماره ۷ عمل می شود.

تبصره ۲: در صورت داشتن مقاله سوم و بیشتر مستخرج از رساله یا اثر بدیع هنری یا ثبت اختراعی که به تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران رسیده باشد، تا یک نمره( مطابق فرم شماره ۶) به نمره رساله دانشجویان دکتری تخصصی اضافه شود.

ماده ۳: مقاله های مستخرج از پایان نامه های کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و رساله های دکتری تخصصی در صورتی که در نشریات نامعتبر پذیرش یا چاپ شوند مشمول دریافت نمره، مجوز دفاع، تسویه حساب و تشویقی نمی شوند.

ماده ۴: تمام مقاله های مستخرج از پایان یا رساله در صورت رعایت آیین نامه مشمول دریافت جایزه تشویقی نیز می شوند.”

معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد در پایان این بخشنامه اعلام کرد که بخشنامه مذکور جانشین سایر بخشنامه ها می شود.

منبع :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
good-wishes، در تاریخ ۲۵ دى ۱۳۹۲ ۱۰:۳۴ ق.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

ضمن تشکر از فعالیت مفید شما در بخش اخبار : )
لینک به خبرگزاری اصلی مستقیم شد . ممنون میشم اخباری که در مانشت ثبت میکنید فقط از خبرگزاری های رسمی باشه


وجود تونل ها در دل کوه،نشانه ای از وجود امید است.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۵
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۱۱:۴۸ ق.ظ
مصادیق تخلف علمی تعیین شد/ نحوه برخورد با متخلفان پژوهشی
زمان دریافت خبر : دوشنبه ۲۳م دی ۱۳۹۲

مدیر کل دفترسیاستگذاری وبرنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم از تدوین آیین نامه برای برخورد با متخلفان علمی خبر داد و گفت: نشریات علمی نامعتبر از جمله مصادیق تخلف علمی هستند که در این زمینه بیش از ۲۵۰ نشریه علمی خارجی نامعتبر علمی شناسایی شده است.
دکتر مظفر شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، برخورد با تخلفات پژوهشی را از برنامه‌های در دست اجرای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ذکر کرد و افزود: از آنجایی که اعتقاد ما بر این است که تخلفات حوزه پژوهشی اعم از مقاله و پایان نامه‌ها ناشی از عدم آگاهی محققان است از این رو کتابچه‌ای در زمینه اصول و موازین اخلاق پژوهشی منتشر کردیم.

مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، اظهار داشت: در این کتابچه اصول و موازین اخلاقی و درستکاری علمی تعریف شد تا زمینه‌ای برای کاهش تخلفات علمی باشد.

وی فاز دوم اقدامات وزارت علوم را برخورد با متخلفان علمی ذکر کرد و یادآور شد: در این راستا کمیته‌ای برای رسیدگی به تخلفات علمی و پژوهشی ایجاد کردیم. در این کمیته اقدام به تعیین حد و حدود تخلفات پژوهشی از جمله خرید و فروش پایان نامه‌ها، مقالات تقلبی و مجلات تقلبی خواهد شد که بخشی از کار انجام شده است.

شریفی از بازنگری در این کمیته خبر داد و خاطر نشان کرد: به زودی اولین جلسه این کمیته با تیم جدید برگزار خواهد شد.

وی هدف این کمیته را تعیین و تعریف کلیه مصادیق و حد و حدود تخلفات پژوهشی ذکر کرد و ادامه داد: در این کمیته آیین نامه‌ای زمینه تدوین خواهد شد و در آن به نسبت نحوه برخورد با تخلفات علمی تعیین خواهد شد.

شریفی با اشاره به نوع برخورد با متخلفان علمی تعیین شده در این آیین نامه خاطر نشان کرد: در صورت محرز شدن تخلف مقالات و یا پایان نامه‌ها آنها از درجه اعتبار ساقط خواهند شد.

مدیر کل دفترسیاستگذاری وبرنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم ابزار امیدواری کرد که این آیین نامه ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده نهایی شود و اضافه کرد: این آیین نامه از سوی عالی‌ترین مقام در وزارت علوم نهایی و تصویب خواهد شد.

وی برخورد با مجلات جعلی و مقالات جعلی که در نشریات نا معتبر خارجی به چاپ می‌رسند را از دیگر اقدامات این دفتر نام برد و گفت: نشریات علمی نامعتبر خارجی از دیگر مصادیق تخلفات علمی است که دراین زمینه بیش از ۲۵۰ نشریه علمی خارجی که عمدتا به زبان انگلیسی بوده‌اند شناسایی شده است.

شریفی در عین حال با تاکید بر اینکه این آیین نامه مشمول افراد حوزه وزارت علوم می‌شود، یادآور شد: افرادی که بیرون از وزارت علوم و دانشگاه‌ها پایان نامه‌های دانشجویی را خرید و فروش می‌کنند در حیطه اختیارات وزارت علوم نیستند و تنها باید این تخلفات به مراجع قانونی بالاتر اعلام شوند.

منبع :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
good-wishes، در تاریخ ۲۵ دى ۱۳۹۲ ۱۲:۳۸ ق.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

ضمن تشکر از شما دوست گرامی
ممنون میشم در بخش اخبار از خبرگزاری های رسمی اخبار ثبت بشه . همونطور که در متن خبرتون آمده این خبر در خبرگزاری مهر هست ، اسم و آدرس سایت ذکر شده حذف و منبع اصلی اضافه شد

Smile ممنون از همکاری شما


وجود تونل ها در دل کوه،نشانه ای از وجود امید است.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۶
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۰۵:۵۹ ب.ظ
مهلت رفع نقص مدارک دانشجویان عمره گذار اعلام شد (دی ۹۲)
مهلت رفع نقص مدارک دانشجویان عمره گذار اعلام شد

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: متقاضیانی که گذرنامه خود را تا تاریخ مقرر تحویل داده اند از ۵ الی ۱۰ بهمن ماه می توانند به سامانه مراجعه و در صورت داشتن نقص نسبت به رفع آن اقدام کنند.
محمد زارع در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص چگونگی رفع نقص مدارک دانشجویان عمره گذار گفت: پس از تحویل گرفتن تمام مدارک و بررسی آن توسط نمایندگان ستاد عمره در استان‌ها در صورتی که مدارک نقصی نداشته باشد تائید می شوند.

وی ادامه داد: در صورتی که مدارک داری نقص باشند نقص مربوطه برای مشاهده زائر در سامانه ثبت می شود. بنابراین متقاضیانی که گذرنامه خود را تا تاریخ مقرر داده اند از ۵ بهمن الی ۱۰ بهمن ماه می توانند وارد سامانه ثبت نام در سایت شده و ضمن کنترل میزان موجودی از تائید یا عدم تائید مدارک که به رنگ قرمز مشخص هستند؛ مطلع شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: پس از تکمیل موجودی و تحویل کلیه مدارک، مرحله بعد کاروان بندی زائرین است که این کار توسط نماینده ستاد عمره دانشگاهیان در استان های سراسر کشور صورت خواهد گرفت و زائران عمره ‌گزار از بهمن ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی لبیک قادر به مشاهده اطلاعات کاروان خود هستند.

به گزارش مهر، فرایند اعزام دانشگاهیان به عمره از هفتم لغایت ۱۲ فروردین ماه با اعزام اساتید ۱ و ۲ نفره به سرزمین وحی آغاز می شود و سپس دانشجویان متاهل و اساتید سه نفره از ۱۲ فروردین ماه تا ۸ اردیبشهت اعزام می شوند و پسران مجرد نیز از ۸ تا ۲۹ اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی خواهند شد.

مهر
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال: #۳۷
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۰۵:۵۹ ب.ظ
سردر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد (دی ۹۲)
سردر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد

همزمان با هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور ریاست دانشگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه افتتاح شد.

[تصویر:  237173_IMG16290636.jpg]

[تصویر:  237173_S.jpg]

این طرح توسط مهندس اکبرزاده قربانی طراحی شده است.

دکتر علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حاشیه افتتاح سردرب این دانشگاه گفت: این سردرب که امروز به بهره برداری رسیده، علامت دو چرخ دنده است که دارای ۵۰ حلقه است که نماد ۵۰ سال فعالیت دانشگاه امیرکبیر است.

وی ادامه داد: از سال ۸۹ مسابقه ای درباره طراحی سر درب برپا شد، ۷ طرح به دانشگاه ارائه شد که هیات ژوری یک طرح را انتخاب کرد و همین طرح مذکور به صورت فشرده در مدت هشت ماه ساخته شد و امروز به بهره برداری رسید.

رهایی درباره بودجه ای که صرف سردرب دانشگاه شده است، گفت: ۷۵۰ میلیون تومان برای ساخت این سردرب هزینه شد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: دهانه دو قوسی این سردرب ۱۸ متر، ارتفاع آن ۱۲ متر و فاصله آن ۱۶ متر است.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mänu , پرهوده , helena , white bird , virtual girl , niloofar_68 , h4cker , maryam.raz , Xilinx
ارسال: #۳۸
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۰۷:۱۲ ب.ظ
RE: سردر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد (دی ۹۲)
۷۵۰ میلیون تومان؟!!!!!!!!!
مگه برج ساخته؟!Big Grin

Sent from my SM-T210R using Tapatalk

چیزهای مورد علاقه من در زندگی هزینه مالی برای من ندارند. کاملا مشخص است که تنها منبع با ارزشی که ما داریم زمان است.

- استیو جابز
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: AEM4949 , blackhalo1989
ارسال: #۳۹
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۰۷:۳۲ ب.ظ
RE: سردر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد (دی ۹۲)
چقدر خوب شد Big Grin
حالا خدا کنه سال دیگه ما باشیم تو این دانشگاهShy

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم ...
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را...
مبادا گم کنم اهداف زیبا را...
مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت...
دلم بین امیدی و نا امیدی میزند پرسه ...
میکند فریاد...
مـــــــــــــرا تنــــــــــــها تو نگـــــــــــذاری خداوندا.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۴۰
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۰۹:۲۲ ب.ظ
سردر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد (دی ۹۲)
ببین دارن واسم چیکار میکنن! بابا نیاز به این همه تشریفات نیس! ما خاکی تر از این حرفاییم!!


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۸
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: aatwo , Mänu , virtual girl , Engineer , tayebe68 , Eternal
ارسال: #۴۱
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۱۰:۰۲ ب.ظ
سردر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد (دی ۹۲)
ولی به نظرم چندان آش دهن سوزی نیست تو ژاپن از یه جزیره به جزیره دیگه ظرف ۸ ماه یه پل میسازن آخه این سردر چیه اصلا هم جالب نیست

drink 8 glasses of water a day

۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۴۲
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۱۰:۰۷ ب.ظ
سردر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد (دی ۹۲)
همون سر در خیابون حافظ رو این جوری کردن؟ حالا یه حلقه هم بس بود لازم نبود این همه هزینه کنن!!!

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: aatwo , pooyaa , Aurora
ارسال: #۴۳
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۱۰:۱۲ ب.ظ
سردر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد (دی ۹۲)
یادمه جلسه معارفه دانشجو های ورودی بود ...
رفتیم آمفی
مدیر گروهمون اول جلسه اومدن و صحبت کردن حرفای جالبی زدن اما یکیش بد جوری تو ذهنمه زنگ می زنه
گفتن تو دانشکده ۵ ملیون کمک هزینه به هر گروهی که بهتر باشه اعطا می شه ؛ پارسال به گروه عمران اعطا شد
بچه ها گفتن چرا به گروه ما اعطا نشده ؟
گفتن بر اساس عملکرد ،چیزایی مثل قبولی توی ارشد و مسابقات و غیره
چقدر اون لحظه همه بچه ها وا رفتن

به خاطر پنج ملیون ...
احساس کردیم مدیر گروهمون پیش مدیر گروه عمران سر افکنده شده

من اون روز به خودم گفتم به خاطر گروهم باید خوب درس بخونم! البته نشد و موندم پشت کنکور
اما حالا می بینم واسه سر دری به این مسخره ای ۷۵۰ ملیون هزینه شده

چقدر دلم می سوزه

اون روز که تو امفی با دکتر بحث می کردیم
دکتر گفتن از یه دیدگاه خوب معلومه این هزینه اگر به گروه های ضعیف تر تعلق بگیره چاله هاشونو پر می کنن
گفتن چقدر دوندگی کردن برای بالا بردن کیفیت سایتمون و آزمایشگاه هامون و همه ما هم البته در جریان بودیم

۷۵۰ ملیون واسه سر در؟
اون وقت دکتر دزفولیان و بچه های گروه کامپیوتر برای اینکه سیستمای سایت کامپیوتر داغون بودن و دیگه هیچ جوره نمی شد برای کارای سنگین(و حتی بعضا سبک) ازشون استفاده کرد بست نشستن و بعد چقدر دوندگی چقدر به این در و اون در زدن چقدر منت بردن دکتر از مدیرای دانشگاه و دانشکده بلاخره یه مقدار وضعمونو بهتر کردن و چند تا سیستم جدید بهمون دادن و البته سیستمای ازمایشگاه ها که هیچ تغییری نکرد و فقط همون سیستما رو بهمون دادن

نمی دونم چی بگم
کاش کاش کاش این هزینه صرف بالا بردن کیفیت امکانات امیرکبیر می شد نه واسه سردرشون


کی یادشه اون بخاری که تو اون دبستان منفجر شد؟

CoolBig Grin
۸
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: pooyaa , Aurora , fulgent , tabassomesayna , helena , shokoohsun , فوژان , Engineer , tayebe68 , saeidkhan , amirali_s69
ارسال: #۴۴
۲۴ دى ۱۳۹۲, ۱۰:۴۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۴ دى ۱۳۹۲ ۱۰:۴۳ ب.ظ، توسط explorer.)
سردر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد (دی ۹۲)
چرا اون ماشینه رفته رو چمنا؟؟؟
اصن مگه اونجا جا چمن کاشتنه؟؟؟

هی ایـــــــــــــــــــــــــــــــــزد...
Angel
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: aatwo , **sara**
ارسال: #۴۵
۲۵ دى ۱۳۹۲, ۱۲:۰۶ ق.ظ
سردر دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد (دی ۹۲)
خوب بالاخره یه سریا باید به نون و نوا برسن یا نه؟
همینطوری خشک و خالی که نمیشه که دوستان خلاصه پروژه دولتیه و ..... :| :-" (آیکون سوت زدن و نگاه کردن به هوا)
چه سر در قشنگییی دست به افتخارشون هوم؟

[تصویر:  banner.jpg]
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  درخواست معرفی منبع برای دروس پایگاه داده پیشرفته، تجارت و آموزش الکترونیکی ehsannaq3 ۱۲ ۱۳,۱۸۳ ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  آینده شغلی برقکاران و نحوه آموزش چگونه است؟ liliahmadi ۰ ۵۱ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۹ ق.ظ
آخرین ارسال: liliahmadi
  خرید دیزل ژنراتور یک پیشنهاد عالی برای فرا ا tiaragenerators ۰ ۳۴۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: tiaragenerators
  آموزش زبان ترکی ( آذری ) Eternal ۱۴۶ ۶۰۱,۱۴۱ ۰۳ دى ۱۴۰۱ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: yeni_iran_1290
  فیلم آموزش ساختمان داده negin_bt ۰ ۱,۰۲۱ ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۷:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: negin_bt
  آموزش نحوه گرفتن پرتره ای حرفه ای mortazangz ۰ ۱,۲۸۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mortazangz
  استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم oloom-ensani ۱۵ ۸,۹۱۲ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  سایت آموزش زبان H-Arshad ۳ ۴,۰۹۸ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  آموزش زبان انگلیسی:اصطلاح حساب حساب کاکا برادر! cyruskingsolomon ۰ ۲,۰۶۴ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۴۵ ق.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای مبتدی ها + مکالمه وحشتناک واقعی cyruskingsolomon ۰ ۱,۷۱۵ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۰۲:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close