زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۲:۴۶ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار حوزه آموزش عالی در دی ماه ۹۲

ارسال: #۱۶
۰۵ دى ۱۳۹۲, ۰۲:۳۲ ب.ظ
RE: دانشگاه شریف از خیابان آزادی می‌رود (دی ۹۲)
عجب فیلمی شده این داستان الودگی هوا!

خدا به خیر کنه !
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Happiness.72
ارسال: #۱۷
۰۵ دى ۱۳۹۲, ۰۶:۰۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ دى ۱۳۹۲ ۰۶:۰۴ ب.ظ، توسط virtual girl.)
RE: دانشگاه شریف از خیابان آزادی می‌رود (دی ۹۲)
به به چه دری ! چه سردری ! چه دانشگاهی ! Smile

خدا نصیب کنه ما (خودمو میگم )که فعلن تو کف اش ایم Tongue


۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۸
۰۶ دى ۱۳۹۲, ۰۲:۰۴ ق.ظ
دانشگاه شریف از خیابان آزادی می‌رود (دی ۹۲)
خیلی جدی نگیرید. برای گرفتن بودجه است. برخی دانشکده‌ها مثل کامپیوتر هنوز دو سه سال نیست که افتتاح شدن (ساختمان جدید)

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Happiness.72
ارسال: #۱۹
۰۶ دى ۱۳۹۲, ۰۲:۰۸ ق.ظ
دانشگاه شریف از خیابان آزادی می‌رود (دی ۹۲)
نهههههههههههههههههههههههههه


.
.
.
در حال تحقیق و نوشتن پایانامه ....
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۰
۰۷ دى ۱۳۹۲, ۱۲:۵۲ ب.ظ
عدم افزایش میزان وام شهریه در نیمسال دوم تحصیلی/ اعلام سقف وام شهریه دانشگاه آزاد
عدم افزایش میزان وام شهریه در نیمسال دوم تحصیلی/ اعلام سقف وام شهریه دانشگاه آزاد

معاون تسهیلات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی تغییری نسبت به نیمسال اول سال تحصیلی نخواهد داشت .

دکتر منصور حبیب‌پور گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ثبت نام برای دریافت وام شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی جاری، از ۱۶ بهمن ماه سال جاری آغاز می شوند و دانشجویان می توانند تقاضای خود را به معاونت دانشجویی دانشگاه محل تحصیلشان اعلام کنند.

وی ادامه داد: میزان وام شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی همانند نیمسال اول سال تحصیلی بوده و تغییر و یا افزایشی نخواهد داشت.

معاون تسهیلات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: سقف وام شهریه پرداختی متفاوت است در دانشگاه آزاد وام شهریه ای که به دانشجویان کارشناسی پرداخت می شود تا سقف ۵۰۰ هزارتومان، دانشجویان کارشناسی ارشد تا سقف یک میلیون تومان، و دانشجویان دکتری تا سقف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است .

وی ادامه داد: در سایر دانشگاه ها سقف وام شهریه در مقطع کارشناسی تا ۲۵۰ هزارتومان، در مقطع کارشناسی ارشد تا سقف یک میلیون تومان، و در مقطع دکتری تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است .


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , mehrdad372
ارسال: #۲۱
۰۹ دى ۱۳۹۲, ۰۵:۰۸ ب.ظ
شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور (دی ۹۲)
شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور

هر دانشجوی دانشگاه پیام نور براساس آیین‌نامه‌های دانشگاه در طول تحصیل فقط یک‌بار می‌تواند تغییر رشته دهد و برای تغییر رشته داشتن شرایط زیر الزامی است :

حداقل ۱۲ واحد درسی گذرانده باشد، درسهای پیش دانشگاهی ومعادلسازی شده جزو ۱۲ واحد محسوب نمی شود.

نمره آزمون ورودی دانشجو از نمره آزمون پایین ترین فرد پذیرفته شده درهمان رشته همان سال، سهمیه وسال کمتر نباشد.

تغییررشته دانشجویان دوره های فراگیر دوره های بدون آزمون مقدور نمی باشد و دانشجو می تواند از طریق پذیرش مجدد در رشته مورد نظر تحصیل نماید.

درصورت موافقت با تغییر رشته و ثبت نام در رشته جدید حق بازگشت به رشته قبلی را نخواهد داشت.

تا زمانی که با تغییر رشته دانشجو موافقت نشده دانشجو موظف به ثبت نام در رشته قبلی است.

تقاضای تغییر رشته حداقل شش هفته پیش ازشروع نیم سال تحصیلی باید باشد.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال: #۲۲
۰۹ دى ۱۳۹۲, ۰۹:۲۷ ب.ظ
تصمیم دانشگاه آزادبرای انتخاب استاد راهنما/دوره پژوهش محور/حذف محدودیت سنی ارشدودکتری
تصمیم جدید دانشگاه آزاد برای انتخاب استاد راهنما/ پذیرش دانشجوی پژوهش محور/ حذف محدودیت سنی پذیرش بدون آزمون ارشد و دکتری

هیات رئیسه دانشگاه آزاد مصوب کرد تمامی واحدهای دانشگاه آزاد باید از اعضای هیات علمی واحدهای مختلف این دانشگاه به منظور راهنمایی رساله های تحصیلی مقاطع ارشد و دکتری استفاده کنند و تنها در شرایط خاص، انتخاب استاد راهنما و مشاور از بین اساتید خارج از دانشگاه آزاد بلامانع است.

در این جلسه، مقرر شد تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که مجوز اجرای دوره های تحصیلات تکمیلی را دارند، از اعضای هیات علمی واحدهای مختلف این دانشگاه واجد شرایط در دوره های تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) به منظور راهنمایی رساله های تحصیلی استفاده کنند و در شرایط خاص با تأیید هر واحد دانشگاهی مجری، دوره های تحصیلی تکمیلی انتخاب استاد راهنما و مشاور از بین متخصصان با مدرک دکتری خارج از دانشگاه آزاد اسلامی نیز بلامانع است.

هیات رئیسه دانشگاه آزاد همچنین حذف محدودیت سنی برای پذیرش دانش آموختگان ممتاز بدون آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را تصویب کرد.

همچنین در این جلسه راه اندازی کمیته ای با مسئولیت معاونت پ‍‍ژوهش و فناوری و با عضویت معاونان آموزشی و مرکز آزمون به منظور تهیه دستورالعمل پیشنهادی برای پذیرش دانشجوی پژوهش محور به تصویب رسید.

میرزاده در این نشست تأکید کرد: به رغم تعدد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، این مجموعه آموزشی تنها یک هویت واحد دارد و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موظف به همکاری با هم هستند.

وی افزود: هر گونه انحصار و محدودیت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای استفاده از اساتید سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید برداشته شود.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , ppositiveenergy , mehrdad372
ارسال: #۲۳
۱۰ دى ۱۳۹۲, ۰۵:۰۴ ب.ظ
امتحانات روز چهارشنبه ۱۱ دی پیام‌نوری‌ها دایر است
امتحانات روز چهارشنبه ۱۱ دی پیام‌نوری‌ها دایر است


روابط عمومی دانشگاه پیام نور از برگزاری تمام امتحانات این دانشگاه در روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور براین اساس اعلام کرد: طبق اعلام معاونت آموزش و سنجش دانشگاه، با توجه به تعطیلی روز های سه شنبه و پنج شنبه این هفته به مناسبت ایام آخر دهه صفر(شهادت رسول اکرم صل الله علیه و آله و سلم و امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام)و احتمال اعلام تعطیلی روز چهارشنبه از سوی مراجع ذی صلاح ،تمام امتحانات دانشگاه پیام نور در سراسر کشور به قوت خود باقی خواهد بود و در تاریخ تعیین شده برگزار می گردد و هیچگونه تغییری در برنامه امتحانی وجود ندارد.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ماه بانو
ارسال: #۲۴
۱۰ دى ۱۳۹۲, ۰۵:۰۸ ب.ظ
امتحانات روز چهارشنبه ۱۱ دی پیام‌نوری‌ها دایر است
بنده خداها...

EVERYTHING that kills me makes me feel ALIVE


EVERYTHING that drowns me makes me feel wanna FLY
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۵
۱۶ دى ۱۳۹۲, ۱۲:۱۳ ق.ظ
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان: از ۱۳ هزار عضو بنیاد ملی نخبگان تنها ۸۰ نفر نخبه هستند
دکتر سعید سهراب پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف در نخستین هم‌اندیشی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور، گفت: امروز ۱۳ هزار نفر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند اما تنها ۸۰ نفر را می‌توان نخبه بنامیم.

وی افزود: پس از پایان جنگ با توجه به خسارت‌های بسیاری که جنگ بر اقتصاد و صنعت کشور وارد کرده بود، دوران بازسازی شروع شد. پس از این بازسازی تقریبا از ۱۵ سال پیش نهضتی علمی در کشور به طور جدی آغاز شد.

وی افزود: دستور تشکیل بنیاد ملی نخبگان کشور به عنوان یک نهاد فراوزارتخانه‌ای زیر نظر ریاست جمهوری داده شد تا از استعدادهای برتر حمایت شود. در سال ۸۴ این موضوع تصویب و در سال ۱۳۸۵ به طور عملی این بنیاد فعال شد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه سران سه قوه با مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۹ گفت: در این جلسه رهبری دستورات جدیدی را صادر کردند. سند راهبردی نخبگان تهیه و ابلاغ شد و مقدمات اجرای آن نیز هم اکنون در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، سهراب‌پور که رییس سابق دانشگاه صنعتی شریف است، خطاب به دانشجویان حاضر در مراسم گفت: در دین مبین اسلام به کسب علم و دانش تاکید بسیاری شده است و جایگاه و احترام ویژه‌ای برای دانشمندان و پژوهشگران در نظر گرفته شده است ولی در مقابل این احترام مسوولیت سنگینی نیز بر دوش آن‌ها گذاشته شده است. دانشجویان و استعدادهای برتر هم که انشاءالله در آینده از علما خواهند بود در مقابل این استعداد و نعمت خدادادی مسوولیتی بر دوش دارند و باید به کشور و مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به شناسایی و حمایت استعدادهای برتر و نخبگان به عنوان وظیفه بنیاد ملی نخبگان گفت: در تعاریف نخبه کسی است که سال‌ها تلاش کرده، تحقیق انجام داده و شاگرد تربیت کرده است و در نهایت به مرحله اثرگذاری در جامعه خود رسیده است.

وی تاکید کرد :‌از میان ۱۳ هزار نفر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان تنها ۸۰ نفر نخبه هستند که از میان نفرات برتر کنکور، مدال‌آوران المپیادهای علمی جهانی و المپیاد دانشجویی کشور این استعدادهای برتر و نخبگان برگزیده می‌شوند.

وی در ادامه افزود: توجه به شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار حائز اهمیت است و آینده کشور هم در میدان صنعت و فعالیت به نحوه عملکرد این شرکت‌ها وابسته است.
منبع :خبرگزاری ایسنا-۱۵ دیماه ۹۲


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: iammiti , انرژی مثبت , Riemann
ارسال: #۲۶
۱۸ دى ۱۳۹۲, ۰۴:۴۲ ب.ظ
توقف روند توسعه، آغاز تجمیع واحدها و کاهش تدریجی حجم دانشگاه پیام نور ظرف سه سال
به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل فراهانی در نشست روسای استانی دانشگاه پیام نور، گفت: ۲۲ فعالیت خرد اما تاثیرگذار در ایجاد نشاط و امید در دانشگاه پیام نور آغاز شده است که برای اجرایی شدن تمامی فعالیت ها نیازمند مشارکت تمامی همکاران دانشگاه پیام نور در سراسر کشور هستیم. احساس آرامش و اعتماد، حق کارکنان دانشگاه اعم از اساتید و کارمندان است، همان طور که دانشجویان باید با نشاط و امیدوار باشند.

وی به سه نکته مهم در سیاست کلان دانشگاه اشاره کرد و افزود: بحث کیفی بخشی به آموزش تاکنون بارها مطرح شده و باید در جهت اجرایی شدن این موضوع گام های اساسی برداشته شود چرا که در برهه ای هستیم که دانشگاه باید با قابلیت های ارزشمند خود مورد انتخاب داوطلبان تحصیل در دانشگاه ها قرار گیرد.

وی به وضعیت هرم اعضای هیات علمی دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: از تعداد ۳۷۵۰ عضو هیات علمی دانشگاه، ۲۴۵۵ مربی و دستیار، ۱۲۱۲ نفر استادیار و ۹۹ نفر دانشیار و استاد هستند که نشاندهنده تشکیل ۶۵ درصدی هرم هیات علمی دانشگاه پیام نور توسط مربیان است و یک آسیب جدی بر پیکر علمی دانشگاه به شمار می رود که باید خود را برای گذر از این وضعیت آماده کنیم.

فراهانی با اشاره به نگرانی موجود مبنی بر یک بار پذیرش کل رشته محل های دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: خوشبختانه با تدبیر و موافقت شورای گسترش آموزش عالی، این موضوع مرتفع شد و در حال حاضر تمام رشته ها با یک بار پذیرش، به پذیرش قطعی تبدیل شده است.

وی به تجمیع رشته های کم تقاضا اشاره کرد و گفت: ۴ هزار رشته محل از مجموع رشته های دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت زیر ۱۰ نفر هستند و این دانشگاه را با خسارت و افت کیفیت مواجه می کند. از این رو تمامی استانها باید با بررسی های دقیق و کارشناسانه با یک برنامه هدفمند در تجمیع رشته هایی که بعد از گذشت سه سال متوالی هنوز ظرفیت زیر ۱۰ نفر دارند ، اهتمام ورزند.

رئیس دانشگاه پیام نور درباره تجمیع واحدهای زیان ده، تاکید کرد: ادغام و تجمیع واحدهای دانشگاه پیام نور باید با حساسیت بسیار زیاد و با شیبی ملایم پس از بررسی های دقیق و کارشناسانه صورت گیرد تا به این ترتیب از حجم زیان دانشگاه کاسته شود.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷
۲۰ دى ۱۳۹۲, ۰۹:۳۹ ب.ظ
پذیرش بدون آزمون ۳۰۰۰ نفر در دوره دکتری در دولت گذشته(دیماه ۹۲)
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت:‌ در دوره قبل، ۳۰۰۰ بدون آزمون وارد دوره دکتری شده‌اند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر مجتبی صدیقی در اولین نشست مشترک وزیر و معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نمایندگان استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در محل وزارت علوم برگزار شد، افزود: سیاست کلی این سازمان دراین دوره، افزایش کمیت، شفافیت بیشتر در کارها، عدالت در توسعه و توزیع امکانات، قانون گرایی و دفاع از حیثیت آموزش عالی به طور خاص است.

وی با تاکید بر این نکته که در دوره قبل، ۳۰۰۰ نفر بدون آزمون وارد دوره دکتری شده‌اند، اعلام کرد: وزارت علوم به تعهدات قبلی خود پای بند است ولی در حال حاضر داوطبان بورس داخل و بورس خارج باید از طریق رقابت در آزمون وارد این دوره‌ها شوند و تبدیل بورس خارج به داخل هم غیرممکن است.

معاون وزیرعلوم در خاتمه توسعه فرصتهای مطالعاتی را جزو سیاست‌های اصلی سازمان امور دانشجویان دراین دوره دانست.

کد خبر: ۹۲۱۰۲۰۱۱۰۷۹
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
خبرگزاری ایسنا


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , crevice , unique_as14
ارسال: #۲۸
۲۰ دى ۱۳۹۲, ۱۰:۲۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۰ دى ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱ ب.ظ، توسط crevice.)
RE: پذیرش بدون آزمون ۳۰۰۰ نفر در دوره دکتری در دولت گذشته(دیماه ۹۲)
نقل قول: "سیاست کلی این سازمان دراین دوره، افزایش کمیت، شفافیت بیشتر در کارها، عدالت در توسعه و توزیع امکانات، قانون گرایی و دفاع از حیثیت آموزش عالی به طور خاص است."
کیفیت؟! آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. برای من سوال پیش اومده که آیا واقعا مسئولین امر متوجه نیستند که دارن همین کیفیت ناچیز دانشگاههای مادر کشور رو هم با این نبوغ مدیریتی نابود می کنند!

ضمنا همین چند روز پیش برای من از طرف دانشگاه آزاد یکی از کلان شهرهای کشور پیامک آمده با چنین مضمونی: " ثبت نام در کلیه مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ... بدون کنکور"!!! خدا آخر و عاقبت همه رو بخیر کند. بهر حال خیلی ها .... الگوریتم put&evade رو انتخاب میکنند!، من که کسی نیستم ولی حیف از ارزشهایی که پایمال میشه و یا جای دیگری شکوفا می شود.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۹
۲۱ دى ۱۳۹۲, ۱۱:۰۵ ب.ظ
دانشجویان بد حساب و بدهکار در هر مقطع ،نمیتوانند در مقاطع بعدی وام بگیرند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشجویانی که در دوره کارشناسی به صندوق رفاه دانشجویان بدهکار باشند و حدود ۴ الی ۵ سال از فارغ التحصیلی آنها گذشته باشد و تسویه نکرده باشند در صورتی که در مقطع بالاتر پذیرفته شوند نمی‌توانند از تسهیلات صندوق استفاده کنند.
کیوان مرادیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بدهی دانشجویان فارغ التحصیل به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشجویان بدهکار به میزان تاخیری که دارند باید جریمه پرداخت کنند، یکی از دلایل سختگیری صندوق رفاه این است که منابع عظیمی که دراختیار دانشجویان قرار می گیرد باید به صندوق بازگردد اگر این کار صورت نگیرد روند افزایشی در وام ها وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برای باز پرداخت وام های دانشجویی به میزان تاخیری که دارند فرمول هایی طراحی شده است. به عنوان مثال دانشجویان کارشناسی که حدود ۴ الی ۵ سال از زمان فارغ التحصیلی آنها گذشته باشد و به صندوق بدهکار باشند در صورتی که در مقطع بالاتر پذیرفته شوند نمی‌توانند دیگر از تسهیلات صندوق استفاده کنند.

مرادیان تصریح کرد: استفاده از تسهیلات برای این دانشجویان منوط به پرداخت کل مبلغ بدهی و جریمه آن است در صورتی که دانشجویی به موقع وام دریافتی خود را پرداخت کرده باشد می‌تواند در صورت قبولی در مقطع بالاتر در بین اقساط قبلی خود، وام جدید از صندوق دریافت کند.

وی افزود: ‌البته دانشجویانی هم که در پرداخت بدهی خود به صندوق کمتر از یک سال تاخیر دارند جریمه شان این است که به اندازه شش ماه اقساط آخر را زودتر از موعد پرداخت کنند.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: maneshty , انرژی مثبت , Mänu , helena , sahar121
ارسال: #۳۰
۲۲ دى ۱۳۹۲, ۰۹:۱۷ ب.ظ
مهلت ثبت‌نام دانشجویان متاهل برای سبدکالا تمدید شد(دی ماه ۹۲)
مهلت ثبت‌نام دانشجویان متاهل جهت دریافت سبد کالای دولتی در سامانه صندوق رفاه دانشجویان تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۳ دی ماه تمدید شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره ثبت‌نام دانشجویان متاهل جهت دریافت سبد کالای اهدایی دولت مشخصات تمامی این دانشجویان باید از طریق سامانه اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ثبت شود.

بر همین اساس مهلت ثبت‌نام دانشجویان متاهل تا پایان وقت اداری روز دوشنبه، ۲۳ دی ماه تمدید شد.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  درخواست معرفی منبع برای دروس پایگاه داده پیشرفته، تجارت و آموزش الکترونیکی ehsannaq3 ۱۲ ۱۳,۱۸۳ ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  آینده شغلی برقکاران و نحوه آموزش چگونه است؟ liliahmadi ۰ ۵۱ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۹ ق.ظ
آخرین ارسال: liliahmadi
  خرید دیزل ژنراتور یک پیشنهاد عالی برای فرا ا tiaragenerators ۰ ۳۴۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: tiaragenerators
  آموزش زبان ترکی ( آذری ) Eternal ۱۴۶ ۶۰۱,۱۲۷ ۰۳ دى ۱۴۰۱ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: yeni_iran_1290
  فیلم آموزش ساختمان داده negin_bt ۰ ۱,۰۲۱ ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۷:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: negin_bt
  آموزش نحوه گرفتن پرتره ای حرفه ای mortazangz ۰ ۱,۲۸۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mortazangz
  استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم oloom-ensani ۱۵ ۸,۹۱۲ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  سایت آموزش زبان H-Arshad ۳ ۴,۰۹۸ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  آموزش زبان انگلیسی:اصطلاح حساب حساب کاکا برادر! cyruskingsolomon ۰ ۲,۰۶۴ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۴۵ ق.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای مبتدی ها + مکالمه وحشتناک واقعی cyruskingsolomon ۰ ۱,۷۱۵ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۰۲:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close