زمان کنونی: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۹:۴۶ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه

ارسال:
۰۳ مهر ۱۳۹۲, ۰۶:۵۱ ب.ظ
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
خوب دیگه کم کم وارد فصل پاییز شدیم. فصلی که سرنوشت خیلی از ادمها تو زمینه کنکور کارشناسی ارشد تو این فصل مشخص می شود.
پیش تر در چهار تاپیک نسبتا مفصل در مورد فصل تابستان، شرایط آن و برنامه ریزی که باید برای آن فصل داشت صحبت کردیم که به کار عده ای از دوستان امد. سعی داریم به سان همان روش در چند تاپیک مطالبی را در ارتباط با نحوه درس خوندن در فصل پاییز بیان بداریم. قبل از انیکه شروع کنیم باید بگم روش دیگری به اسم روش مز توسط دوست خوبمون جناب محید زرین کلاه معرفی شده است که شما میتوانید در صورت تمایل از اون هم استفاده کنید.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

قبل از این که بخواهیم برای برنامه ریزی در فصل پاییز صحبت کنیم باید نکاتی را در باب ویژگی های فصل پاییز بیان بداریم. فصل پاییز از فصل تابستان متمایز هست به چندین دلیل.
۱- شروع ازمون های آزمایشی و فشرده تر شدن رقابت
فصل پاییز فصل شروع ازمون های ازمایشی میباشد. ازمونهای ازمایشی که خواه یا ناخواه جو و استرس کنکور رو در ما بیشتر میکنه. ازمونهای ازمایشی مثل یه شمشیر دو لبه میمانند و اگر درست از آنها استفاده کنیم کلی سودمند خواهند بود برای ما و اگر از آنها درست استفاده نکنیم ضررشان خیلی بیشتر از سودشان برای ما خواهد بود. این که برنامه ما باید مطابق با آزمونهای آزمایشی باشد یا خیر کاملا بستگی به استفاده ما از آزمونهای آزمایشی داره. اگر بخواهیم از مزایای ازمونهای ازمایشی بهره ببریم باید برنامه ای مطابق با آنها بریزیم ولی اگر نخواهیم بهره ببریم خوب باالطبع باید برنامه ای مطابق با شرایط خودمون بریزیم.

۲- فصل پاییز فصل بازدهی
فصل تابستان فرصتی بود تا ما همه سعی و خطاهای لازم رو بریم و تو فصل پاییز دیگه باید به یه دانش نسبی راجع به شرایط خودمون میزان توانایی هامون و نقاط قوت و ضعفمون رسیده باشیم و برنامه ای که میریزیم مطابق با آن باشد. به دلیل نزدیکی این فصل به کنکور و فشردگی رقابت دیگه فرصت اشتباه کردن تو این فصل نداریم. پس برنامه ای که میریزیم باید بیشترین مطابقت را با توانایی های ما داشته باشدSmile ما تو این فصل با دانشی که از فصل تابستان به دست اوردیم باید طوری برنامه بریزیم که بتونیم تلاشهایمان را به ثمر بنشانیم.

۳- دشوارتر شدن درس خواندن و برنامه ریزی در فصل پاییز
در فصل تابستان تمرکز ما بیشتر بر روی درس خواندن بود و روی خلاصه برداری و تست زدن کمتر تمرکز داشتیم. اما در این فصل علاوه بر درس خواندن باید بر روی تست زدن، خلاصه برداری و موارد دیگر نیز تمرکز کنیم. در واقع پارامترهای بیشتری به درس خواندن ما اضافه خواهد شد که همین اضافه شدن پارامترها باعث میشه کار ما دشوار تر بشه. در این فصل ما پنج مرحله خواهیم داشت. ۱- مرحله بازخورد که همان تحلیل ازمونهای ازمایشی میباشد. ۲- مرحله مطالعه که مثل تابستان هست ولی در یک زمان فشرده تر ۳- مرحله تست زنی (تستهای کنکور) ۵- مرحله رسیدن به تسلط (مثالهای کتب مرجع و سایر ازمون های ازمایشی) ۵- مرحله جمع بندی مطالعات
البته لزوما برای همه نیاز نیست که این پنج مرحله تو برنامه شان وجود داشته باشه و راجع به این مراحل بیشتر توضیح میدهیم.

۴- برابر نبودن شرایط داوطلبان با یکدیگر
در فصل تابستان تمامی داوطلبانی که خواهان شروع کردن بودند تقریبا شرایط یکسانی داشتند. تمام انها قصد شروع کردن برای کنکور داشتند و اکثرا مطالعه قبلی نداشتند. اما در فصل پاییز شرایط بسیار متفاوت میباشد. عده ای هستند که تابستان خیلی خوبی داشتند و عده ی زیادی از دروس را پوشش دادند. عده ای هستند که تابستان چندان خوبی نداشتند و جز دو یا سه درس نتوانستند باقی دروس رو پوشش بدهند. و عده ای هم هستند که تازه از فصل پاییز قصد شروع کردن دارند. تازه به اینها شروع شدن ترم دانشگاهی و فشار واحدهای دانشگاهی هم باید اضافه کرد. بنابراین برنامه ای که چیده میشود باید با در نظر گرفتن شرایط داوطلبان باشد.

حال با توجه به توضیحات بالا در این تاپیک سعی میکنیم فرضیاتی که روش ارائه شده بر مبنای ان استوار هست را بیان کنیم.

فرض یا اصل اول: شرکت در ازمون ازمایشی
فرض اول ما بر این هست که داوطلبان قصد شرکت در ازمونهای ازمایشی دارند و میخواهند از مزایای آن بهره مند شوند و یا اگر احیانا قصد ندارند شرکت کنند دوست دارند از برنامه ریزی ۲۵ درصد ۲۵ درصد استفاده نمایند و در بازه هی زمانی دو هفته ای این روند را ادامه دهند و سپس هر پنجاه درصد را یک بار مرور کنند.

فرض یا اصل دوم: دسته بندی داوطلبان
ما داوطلبان را بر حسب شرایطی که دارند به سه دسته تقسیم میکنیم.
دسته اول داوطلبانی هستند که فصل تابستان و احیانا فصل بهار را خیلی خوب درس خواندند و تسلط خوبی بر روی اقلا دو سوم درسها دارا می باشند. (یعنی دروس عزیز دردانه و دروس پر توقعشان را تا حد خوبی مطالعه کردند)
دسته دوم داوطلبانی هستند که فصل تابستان موفق شدند حداقل یک سوم و حداکثر نیمی از مطالب را پوشش بدهند و بیش از نیمی از مطالب باقی مانده هست تا در فصل پاییز مورد مطالعه قرار بدهند.
دسته سوم داوطلبانی هستند که یا از مهر ماه شروع کردند و یا اگر از تابستان شروع کردند خیلی دیر شروع به مطالعه کردند و یا بنا به مشکلاتی نتوانستند مطالعه خوبی داشته باشند و حداکثر یک سوم مطالب را مورد پوشش قرار دادند.

فرض یا اصل سوم بخش یندی برنامه
برنامه معرفی شده توسط ما از پنج بخش تشکیل شده است. در تاپیکهای بعدی میگوییم که هر کدام از دسته های معرفی شده باید کدام یک از بخشها را انجام دهند.
۱- بخش اول: بازخورد و تحلیل نتایج تلاش قبلی:
همان طور که گفتم ما برنامه ریزی مان را طبق برنامه ازمونهای ازمایشی به بازه های دو هفته دو هفته تقسیم میکنیم. توی این دو هفته، روز ابتدایی همواره باید به تحلیل نتایج ازمون بگذره. یعنی باید بررسی کنیم که چه سوالهایی را درست زدیم، کدامها را میشد بزنیم ولی به دلیل روش نادرست مطالعه و یا عدم تمرکز نزدیم و کدامها رو باید بیخیال میشدیم ولی سر جلسه زدیم. این تحلیل معمولا با پاسخنامه تشریخی ازمون انجام میشود و کارنامه ما. این تحلیل از این منظر ضروری هست که میتونه بازخوردهای نسبتا درخشانی نسبت به وضعیت ما در آینده به ما بدهد. مثلا یکی از نتایج آن میتواند این باشد که ما به دلیل کم تست زدن تسلط کافی روی درسها نداریم. و یا میتواند این باشد که در یک مبخث خاص نمیتوانیم سوالاتش رو جواب بدهیم (مگر این که اسون باشد)بنابراین خیلی رو اون مبحث سرمایه گذاری نکنیم. و کلی نتایج دیگر. در مورد تحلیل ازمون سعی میکنیم در تاپیک های بعدی بیشتر صحبت کنیم. اما حداکثر زمانی که به تحلیل ازمون باید اختصاص بدهیم یک روز هست. مثلا روز شنبه صبح میتونه زمان مناسبی برای این کار باشد.
۲- بحش دوم: فاز مطالعه
در این فاز تمرکز ما بیشتر بر روی مطالعه مبحثهایی میباشد که باید برای ازمون بعدی پوشش بدهیم. با توجه به نوع دسته، ممکن است مجبور شویم مباحث را اولویت بندی کنیم و در هر ازمون بخشی از مطالب ان را پوشش دهیم و بخشی را به ازمون پنجاه درصد موکول کنیم. البته در مورد این بیشتر صحبت خواهیم کرد. در فاز مطالعه روش ما به مانند همان روشی هست که در تابستان استفاده کردیم. یعنی مطالعه دو یا سه درس در روز و با استفاده از مرتب سازی بر حسب انرژی. یعنی درسهایی که بیشترین انرژی را میگیرند در ساعات پر انرژی و بالعکس. با توجه به حجم مطالبی که باید مطالعه کنیم روش های برنامه ریزی ما متفاوت خواهد بود. در مورد این که چقدر به مطالعه باید اختصاص دهیم بیشتر صحبت میکنیم.
بخش سوم :فاز تست زنی
در این فاز تمرکز ما بیشتر بر تست زنی مطالبی میباشد که در فاز قبلی مطالعه کردیم. مرجع تست زنی ما اغلب تستهای کنکور میباشیم. در انی فاز نیاز نیست تا تمامی تست های مباخث را پوشش بدهیم برای تست زنی سعی میکنیم بیشتر از روش مسیر یادگیری استفاده نماییم. یعنی تستهای مرتبط با هر مبخث را از بین تستها شکار کنیم و پشت سر هم بزنیم تا روی مبحث تسلط پیدا کنیم. در واقع روش تست زنی ما بیشتر به صورت مبحث به مبحث خواهد بود. این که چقدر از تستها را پوشش بدهیم بستگی به این داره که تو کدوم دسته باشیم و نیز بستگی به درسش داره. دروس عزیز دردانه را تلاش میکنیم بخش بیشتری تست پوشش بدهیم تا دروسی که کمتر میخواهیم بزنیم. در ارتباط با روش تست زنی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بخش چهارم : فاز تسلط
این فاز ویژه ان کسانی هستند که میخواهند رو یه سری مطالب از یه سری دروس به تسلط کافی برسند و حل تستهای کنکوری انها را ارضا نمیکند و میخواهند تسلط خود را به حدی برسانند که اگر آنها تستی رو نزنند سایرین هم نتوانند ان تست را بزنند. منابع مختلفی برای رسیدن به تسلط بیشتر وجود داره. از مثالهای کتب مرجع بگیر تا سوالهای با کیفیت خوب ازمونهای ازمایشی دیگر که امسال برگزار شده اند (و یا پارسال برگزار شده اند) و تا تمرین های دانشگاه های برتر دنیا که در اینترنت منابعش موجود هست و یا بعضی کتب حاص تو بعضی دروس (مثل کتاب ۶۰۰ مسئله دکتر قدسی تو ساختمان داده یا کتاب سوالات چهار گزینه استاد روحانی تو پایگاه داده یا تستهای درس مدیریت تو کنکورهای مدیریت برای درس تئوری های مدیریت و ....

بخش پنجم: جمع بندی و نتیجه گیری
این بخش ، قسمتی میباشد که فارغ از این که در چه گروهی قرار دارید همیشه باید انجام بدهید. حداقل زمان تخصیص یافته به این مرحله باید یک روز باشد و حداکثر زمان دو روز باشد. یعنی در بهترین حالت شما باید پنج شنبه قبل از ازمون شروع به جمع بندی مطالبی که خواندید بکنید و سعی کنید مطالب رو تو ذهنتان دسته بندی کنید. در ارتباط با جمع بندی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مقدمات مورد نیاز گفته شد و در تاپیک های بعدی سعی میشود راهنمایی هایی برای هر کدام از دسته ها ارائه شود. مثل همیشه نیازمند لطف شما در ارتباط با بازخوردهایتان راجع به مطالبی که گذاشته می شود میباشمSmile با ارزوی موفقیت برای همه شما.

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۳۷
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mgshervin , Doctorwho , reyman , ehsan2010 , niloofar_68 , نی نی گولو , Saoshiyant , ka1366 , elynn66 , SnowBlind , ندا۱ , ماه بانو , kingxerxes , m_molodi , fatima.sr68 , student_92 , tabassomesayna , sahar_rostami2 , fati_mah , sellena , good , persian_boy , friends , navania , slaf83 , reza_mostafavi63 , jkl-69 , sama89 , narjesk , احسان مومنی , black_knight , Mänu , hnarghani , marisa , h4cker , s.sharif , a.hosh , Afroz , kaviresabz , mohammad8 , m_ok , fatemeh69 , tiran22 , par par_92 , ka arman , Soodabezare , msalehi1991 , bargozideh , sybarite , atenaa , Ariyanic , بنفشه , انرژی مثبت , habibshikh , Pakniat , Donna , Aref Safari , mohsen f , pourya14 , Pegasus , alice , Parva , nasim_msd , Good! , sadra9 , rcsoccer , آسمان ابری , somaieh_hassani , pooyaa , sara901 , tinafanavari , ratanaz , ican , amin750 , e2000 , directline , رها-مکانیک , sahar salehi , farhad_vr32 , MINA 73 , سعید زارع , kingtak , elahe-comp , Skyrim , elixxx , spiritual
ارسال:
۰۳ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۱۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۵۸ ق.ظ، توسط Doctorwho.)
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
با عرض سلام و خسته نباشیید

آقای مهندس جهانی متشکرم از راهنمایی هایی که می کنید فقط میخواستم اگه ممکنه برای کسی که قصد دارند از مهرماه شروع کنند بیشتر مطالب گفته بشود (یعنی پرداخته شود) شاید کسایی باشند که تابستون رو از دست دادند هیچی نخوندن. می دونم این نکته رو توی دسته بندی گفته اید فقط میخواستم تاکید کنم و لا غیر بازم متشکرم عجرتون با خدا

موفقیت برای کسی که باور دارد می تواند موفق شود و آرزوی خویشتن را مبنای عمل قرار داده، به سادگی قابل دسترسی است و اسرار پیچیده ای ندارد/انسانهای موفق دنیا همیشه رویای خود را در ذهن دارند./ .اگر یک نفر می تواند کاری انجام دهد تو هم میتوانی آن را انجام دهی اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد تو باید آن را انجام دهی.
۸
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: tabassomesayna , m_ok , fatima.sr68 , Ariyanic , sadra9
ارسال:
۰۳ مهر ۱۳۹۲, ۰۹:۵۲ ب.ظ
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
من هم بطور جدی دارم از مهر شروع می کنم ... تابستون خوبی نداشتم بنا به دلایل مختلف .... حالا پارسه هم شرکت کردم و می خوام با آزمونهاش پیش برم ....

برای من هم یه بسم الله بگید .... هدفم دانشگاه شماست آقای مهندس جهانی .... آیا می شود ؟!!!!

خدا کند .

بیشتر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم .... بازم سپاس از وقتی که می گذارید .
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: tabassomesayna , m_ok
ارسال:
۰۴ مهر ۱۳۹۲, ۱۰:۱۰ ق.ظ
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
ممنون از راهنماییهاتون آقای جهانی
منم تصمیم گرفتم به جای آرزو کردن یکبار تمام تلاشم رو بکنم ، شرایطم با خیلیها ممکنه متفاوت باشه من شاغلم و بچه دارم ... اما تصمیمم جدیه
منم خواهش دارم برا کسانی مثل من که از مهر میخوان شروع کنن راهنمایی های بیشتری رو بذارین
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: m_ok
ارسال:
۰۴ مهر ۱۳۹۲, ۱۰:۳۰ ق.ظ
RE: برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
تشکر از شما

آرامشه ماقبل طوفانم...
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۴ مهر ۱۳۹۲, ۱۱:۰۰ ب.ظ
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
ابتدا بسیار سپاس از مطالبتون، من پارسال درس خوندم برای کنکور، اما به علت برنامه ریزی نامناسب فرصت جمع بندی رو از دست دادم و امسال تابستان هم درگیر مسائل کاری شدم
الان با گسسته گریمالدی شروع کردم بعضی درس ها رو هم حذف کردم، اما باز احساس می کنم به علت اینکه خیلی کند هستم تو خوندن فرصت کم میارم، پارسال هم همین مشکل رو داشتم خیلی کند هستم
نمی دونم مطالبتون رو چه جوری با شرایط خودم وفق بدم
بازم ممنون خدا خیرتون بده
۱
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۵۶ ق.ظ
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
منم ازتون خواهش میکنم برای کسایی که تابستون خوبی نداشتن بیشتر مطلب بذارید...اونایی که تابستون خوندن میتونن یه طوری جمع کنن پاییز رو Sad
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: fatima.sr68
ارسال:
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۱:۲۹ ق.ظ
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
ممنون از مطالب جالبی که ارائه میدید،بعد می خواستم بگم من ترم آخر نرم افزار هستم و می خوام در کنارش آزمون ارشد امسال رو

هم شرکت کنم،اما تا الان نتونستم شروع کنم به خوندن درسها،اگه میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم؟؟؟؟ واقعا گیج شدم Sad

Don't regret anything that ever made you smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۶:۰۴ ب.ظ
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
واقعا از توصیه های خوبتون متشکرم

تمام حقایق سه مرحله را پشت سرگذاشته‌اند: اول، مورد تمسخر واقع شده‌اند. دوم، به شدت با آنها مخالفت شده است. سوم، به عنوان یک چیز بدیهی پذیرفته شده‌اند.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۲۷ ب.ظ
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
با تشکر از شما
من جز دسته ی سوم هستم و از اون آدمایی که بیشتر با تست زدن چیزی رو تثبیت می کنند حالا میخوام بدونم تست زدن تومرحله یادگیری چجور باید باشه چون اگه به نظر خودم بخوام پیش برم می خوام تو هر درسی اونقدر تست بزنم که کامل جابیفته و به اصطلاح ۹۰ درصد تستایی که ازش میاد و بتونم ج بدم به دلم بچسبه و با توجه به اینکه سرعتم بالا نیس این یعنی فاجعه
از طرفی من کنکور آزمایشی شرکت نکردم پس منو تو پیدا کردن تست تو هر مبخث راهنمایی کنین لطفن
در مورد جمع بندی کردنم مشتاق تایپیکی از شما هستم
بازم تشکر
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۵۶ ب.ظ
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
یادم نیست کی این سایت رو معرفی کرد اون روزهای اول ثبت نام اعتماد به نفسم فوران کرده بود و فک کردم میتونم یکی مثه همه ی رتبه برترهای اینجا باشم ولی الان................................
امیدی ندارم.
خوندم با برنامه ی آزمون (پارسه-آزمون انلاین) پیش رفتم گاهی وقتها بعضی درسها رو صد میاوردم ولی بازم نمیدونم .... مهر سرکار رفتن و مشغولی ذهن نمیزاره خوب درس خوند.
چه پیش خواهد آمد خدا داند!
برای همتون آرزوی موفقیت دارم.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲
۰۸ مهر ۱۳۹۲, ۰۴:۵۶ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
سلام من فرفری ام.
تازه واردم.خوش اومدم مگه نه؟
تشکر آقای جهانی . من طبق برنامه تون شروع کردم خوندن.بعد از ۱۹ مهر رو هم لطفا اگه ممکنه البته زودتر بگید چی کنیم . یه مقدار استرس دارم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳
۰۹ مهر ۱۳۹۲, ۰۱:۵۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۵۱ ق.ظ، توسط fatima.sr68.)
برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
سلام
من از مهر شروع کردم و خیلی کندم! در طول ۳روز فقط فصل ۱ساختمان داده پوران رو خوندم و همه ی تست های آخر فصل رو حل کردم که خوشبختانه ۹۰درصدشو درست حل کردم، ۹تا فصل داره هر فصل ۳روز==۲۷روز!
کسی که از مهر شروع کرده چطور میتونه در دو هفته دوتا کتاب تموم کنه؟!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۴
۰۹ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۵۵ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
(۰۹ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۵۰ ق.ظ)fatima.sr68 نوشته شده توسط:  سلام
من از مهر شروع کردم و خیلی کندم! در طول ۳روز فقط فصل ۱ساختمان داده پوران رو خوندم و همه ی تست های آخر فصل رو حل کردم که خوشبختانه ۹۰درصدشو درست حل کردم، ۹تا فصل داره هر فصل ۳روز==۲۷روز!
کسی که از مهر شروع کرده چطور میتونه در دو هفته دوتا کتاب تموم کنه؟!
اولا که کی گفته قراره که همه تستهای یه فصل رو بزنیم؟ من کی همچین حرفی زدم؟ اصلا من حرفی از تست زدن زدم؟ یا اصلا کی گفتم باید همه تستهای یه فصل رو بزنی؟بعدم کی گفتم ساختمان داده رو انتخاب کنید؟گفتم درسی که قابلیت تموم شدن داره.

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۵
۱۱ مهر ۱۳۹۲, ۰۶:۴۲ ب.ظ
RE: برنامه ریزی برای پاییز- مقدمه
سلام من دیروز و امروز ساختمان داده رو خوندم عالی الان رسیدم bst .بدون تست. مثل امتحان خوندم.درسته؟
امروز تمومش می کنم از فردا میرم تو کار پایگاه
نرم خیلی سخته نصف روزم با فصل اول پرسمن رفت.چی کنم؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کمک برای شروع برنامه نویسی seyed ehsn ۲۱ ۱۴,۳۴۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۵:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: maryamjafari63
  رودمپی برای برنامه نویسی Doctorwho ۱ ۱,۷۹۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  استخدام برنامه نویس یا کارآموز برنامه نویسی سی شارپ Hesitant_Girl ۰ ۱,۵۱۴ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: Hesitant_Girl
  رودمپی برای یادگیری برنامه نویسی Doctorwho ۰ ۱,۵۹۸ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
  درخواست برنامه برای اردینو در iot seokheiry ۱ ۳,۰۱۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: iot-programer
  کدام زبان برنامه‌نویسی بهترین انتخاب است؟ elecomco ۲ ۲,۷۹۴ ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۰۵:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: kilookiloo
Sad مشکل در برنامه نویسی شیء گرا Xialu ۰ ۱,۹۸۳ ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Xialu
  برای آموزش مبانی برنامه نویسی چکار کنیم؟ elecomco ۰ ۲,۳۲۵ ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ق.ظ
آخرین ارسال: elecomco
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۱,۹۹۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  چرا یادگیری برنامه نویسی ؟ elecomco ۰ ۲,۲۸۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: elecomco

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close