زمان کنونی: ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۱:۵۳ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار ارشد ۹۰

ارسال:
۱۷ خرداد ۱۳۸۹, ۱۲:۴۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۱ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۰۲ ق.ظ، توسط HighVoltage.)
اخبار ارشد ۹۰
توی این پست اخبار کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۰ رو قرار بدیم تا مجبور نباشیم N تا خبرگذاری مختلف رو چک کنیم
اخباری از جمله زمان ثبت نام-تغییر دروس ارشد - تغییر احتمالی ضرایب - تغییر ضریب تاثیر معدل(خدایی نکرده)و............

I believe whatever doesn't kill you simply makes you stranger
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: msdn , Mozhgan , dyako , rezvan_m , mohamaduis , samanium , **sara**
ارسال:
۱۲ تیر ۱۳۸۹, ۰۹:۱۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۱۸ ب.ظ، توسط HighVoltage.)
RE: اخبار ارشد ۹۰
' نوشته شده توسط: تاثیر حلقه های ازدواج در قبولی کنکور/ اختلافی که همچنان ادامه دارد

۱۳۸۹/۰۱/۱۳
خلاصه ‌: خبرگزاری مهر‌: یکی از مهمترین اتفاقات آموزش عالی در سال ۱۳۸۸ تخصیص سهمیه به متاهلان در کنکورهای تحصیلات تکمیلی بود. این طرح که از سوی سازمان ملی جوانان مطرح و در دولت تصویب شد با مخالفت شدید مجلس روبرو شد.
ارائه طرح تخصیص سهمیه متاهلان در کنکور

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان در آبان ماه ۸۸ در حاشیه جشنواره زوج خوشبخت ایرانی موضوع اعطاء ۲۰ درصد سهمیه در کنکور برای زوج های جوان دانشجو که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دارند را مطرح می کند و یادآور می شود این موضوع براساس مصوبه اخیر هیئت دولت بوده و دانشجویان متأهل از سال آینده (۸۹) برای ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از ۲۰ درصد سهمیه برخوردار خواهند شد.

این موضوع از سوی سازمان ملی جوانان در راستای تشویق جوانان به ازدواج ارزیابی می شود اما این در حالی بود که بسیاری از روسای دانشگاهها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع اعتقاد نداشتند.
واکنش رئیس کمیسیون آموزش مجلس: سهمیه‌ها باید از طریق مجلس تصویب شوند
در اولین واکنش دکتر علی عباسپور تهرانی فرد رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تعیین سهمیه برای قشری خاص در کنکور سراسری را غیرقانونی دانست و گفت: ایجاد هرگونه سهمیه و اختصاص بخشی از ورودی دانشگاهها به قشر خاصی از جامعه نیاز به مصوبه مجلس و قانون شدن دارد.

پس از آن دیگر اعضای کمیسیون آموزش مجلس نیز بر این نکته تاکید کردند که فرصتها باید به شکل عادلانه بین داوطلبان کنکور توزیع شود و تصمیمات شتابزده ای که قابلیت اجرایی ندارند در موردموضوعاتی مثب کنکور نباید مطرح شود.

در ادامه واکنش‌ها به موضوع اختصاص سهمیه به متاهلین در کنکورهای تحصیلات تکمیلی، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس به عنوان یکی از دانشگاههای کشور که تنها به تحصیلات تکمیلی می پردازد با ابراز مخالفت نسبت به اختصاص سهمیه کنکور به متاهلین گفت: ایجاد تداخل بین مسئله ای مثل ازدواج و تحصیل و دانشگاه را نمی پسندم.

فرهاد دانشجو افزود: به عنوان یک کارشناس متوجه نمی شوم که اگر یک ازدواجی بر اساس دانشگاه و ادامه تحصیل شکل بگیرد خوب است یا خیر اما تجربه کرده‌ام که منافاتی میان ازدواج و ادامه تحصیل وجود ندارد.

در این میان کارشناسان علوم اجتماعی نیز معتقد هستند که ممکن است با اختصاص این سهمیه به افزایش ازدواج های صوری و ظاهری بیانجامد و از سوی دیگر تبعات روانی و اجتماعی آن نیز باید درنظر گرفته شود.

نظر وزیر بهداشت: نمی دانیم

وزیر بهداشت نیز در اولین اظهارنظر خود درباره اختصاص سهمیه کنکور ارشد به متاهلین گفت: این موضوع هنوز نه به وزارت بهداشت اعلام شده و نه ابلاغ شده است. ما در این زمینه هیچ فعالیتی نکرده ایم و هر زمان که به وزارت بهداشت ابلاغ شد قطعاً در این مورد باید در معاونت آموزشی بررسی لازم انجام گیرد.

وی درمورد موافقت خود با این طرح گفت: ما هنوز هیچ فکری در این زمینه نکرده ایم و باید به ما فرصت دهید.

معاون وزیر بهداشت: اجرا می کنیم

دکتر محمد علی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این زمینه در دی ماه به مهر گفت: وزارت بهداشت ابلاغ های قانونی از جمله اختصاص سهمیه ۲۰ درصدی کنکور کارشناسی ارشد به متاهلین را اجرا می کند.

وی افزود: زمانی که ابلاغ قانونی صورت گیرد اجرا می شود و این موضوع نیز از مصادیق همین موضوع است.

محققی اضافه کرد: منطقاً اگر آیین نامه اجرایی به عنوان یک تکلیف قانونی ارائه شود در چارچوب مقررات اجرا می شود.

علاوه بر فرهاد دانشجو برخی روسای دانشگاههای دیگر کشور به خصوص روسای دانشگاههای بزرگ با این موضوع مخالفت کردند و این نوع سهمیه را مضر خواندند اما واکنش وزارت علوم نیز قابل توجه بود.

وزیر علوم: موافقتم
در حالی که به نظر می رسید بدنه دانشگاهها چندان موافق سهمیه متاهلین نیستند کامران دانشجو وزیر علوم در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که مصوبه دولت برای اختصاص ۲۰ درصد سهمیه کنکور کارشناسی ارشد به زوجها با موافقت وزارت علوم و در جهت تشویق افراد شایسته علمی به ازدواج تصویب شده و حقی از داوطلبی را تضییع نخواهد کرد.

دانشجو افزود: سازمان ملی جوانان در بررسی که انجام داده بود و بر اساس آن گزارشی را به هیئت دولت ارائه کرده بود خواستار اختصاص پنج درصد سهمیه کنکور کارشناسی ارشد برای متاهلین شده بود و باید آیین نامه اجرایی این مصوبه تنظیم و به هر مرجعی که باید مسیر قانونی را بگذارند ارائه شود. وزیر علوم معتقد است این مصوبه تشویق مناسبی برای ازدواج جوانان محسوب می شود.

با این وجود موضوع سهمیه متاهلین همچنان ادامه داشت و با وجود تصویب جزئیات طرح برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تغییرات ویژه در سهمیه های زنان در دوره دستیاری پزشکی و سهمیه های مناطق محروم و سایر سهمیه های مورد بحث، هیچ سهمیه ای به متاهلین اختصاص نیافت و مجلس این بار مخالفت خود را با نظر دولت به این شکل نشان داد.

بذرپاش: وزارت علوم بالاخره زیر بار اجرای سهمیه متاهلان می رود

این در حالی است که همچنان بذرپاش به عنوان رئیس سازمان ملی جوانان بر اجرای این مصوبه اصرار می کند و معتقد است اختصاص سهمیه ۲۰ درصدی برای متاهلان در کنکور کارشناس ارشد و دکتری به تصویب هیئت دولت رسیده و به وزارت علوم ابلاغ شده است و این وزارتخانه بالاخره زیربار اجرای آن می رود.

بذرپاش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اظهارنظرها از سوی مجلس بدون دعوت از ما و یا طرح سئوال در ارتباط با علل این تصمیم صورت گرفته است و یک نفر در مجلس مصاحبه کرده و این طرح را رد می کند در حالی که آن نماینده از موضع خود صحبت کرده است، کل مجلس مخالف این طرح نیست و تنها یکی دو نماینده مقاومت می کنند.

به گفته وی، این تصمیم برای رفع بخشی از مشکلات جوانان لازم بوده و دوستان مجلس به ما بگویند دلیل محکم رد آن چیست.

آخرین اظهار نظر کامران دانشجو
کامران دانشجو وزیر علوم در آخرین اظهارنظر در مورد سهمیه متاهلین تاکید می کند که این مصوبه را تنها در صورت قانونی شدن اجرا می کند و به نوعی اجرای آن را منوط به تصویب مجلس می داند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یادآور می شود: چنانچه سهمیه متاهلین در مجلس به تصویب برسد و قانونی شود وزارت علوم آن را اجرا می کند. با قانونی شدن این سهمیه وزارت علوم آن را به اجرا می رساند زیرا دولت ما یک دولت قانونمدار است.

وی در ادامه تاکید می کند: طبعا مواردی که غیرقانونی است اجرایی نمی شود چرا که وزارت علوم تا کنون بر اساس قانون حرکت کرده و بر همین اساس در آینده نیز گام خواهد برداشت.


رئیس سازمان سنجش: اختصاص سهمیه متاهلان در کنکور ۸۹ منتفی است

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در روزهای پایانی سال ۸۸ به مهر گفت: سازمان سنجش با توجه به اینکه تصمیمات برای اجرای مصوبه اختصاص سهمیه به متاهلین در کنکور تحصیلات تکمیلی قطعی نیست هیچ برنامه ای برای اعمال این سهمیه در کنکور کارشناسی ارشد سال ۸۹ ندارد.

محمد حسین سرورالدین افزود: سازمان سنجش نهاد قانونگذار و تصمیم گیرنده ای نیست و مجری مصوبات است از این رو در صورت ابلاغ قوانین درباره کنکورهای سراسری، سازمان سنجش چه موافق و چه مخالف قانون ملزم به اجرای آن است.

وی با اشاره به یکی از مصوبات اخیر دولت درباره اختصاص سهمیه ۲۰ درصد به متأهلین برای ورود به دوره کارشناسی ارشد اظهار داشت: این قانون تا کنون ابلاغ نشده و برای اجرای آن در حال حاضر بین دولت و مجلس توافق به عمل نیامده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دولت اجرای این مصوبه را مفید می داند اما مجلس آن را برای جامعه مفید نمی داند از این رو منتظریم تصمیم قاطع در این باره گرفته شود و نتیجه آن رسما به سازمان سنجش ابلاغ شود.


مصوبه مجلس و ادامه اختلافات
به نظر می رسد با اینکه مجلس با تصویب طرح برقراری عدالت آموزشی تکلیف سهمیه های کنکور را مشخص کرده است اما سازمان ملی جوانان بر نظر خود اصرار می ورزد و در این میان زوج های جوان که درگیر مشکلات ریز و درشت زندگی تازه هستند، با موضوع سهمیه اختصاصی کنکور هم به عنوان یک موضوع تازه مواجه شده اند. موضوعی که به نظر نمی رسد در برابر هزینه های زندگی، اشتغال، آینده کاری و هزاران مسئله دیگر دغدغه چندان جدی باشد.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

طبق خبر که بالا خوندید قرار بود این اعمال سهمیه در کنکور کارشناسی ارشد ۸۹ لحاظ بشه که نشد ولی دوباره امسال این مصوبه در دستور کار مجلس قرار گرفته.
به نظر من که اگه هم می خوان اعمال کنن باید از کنکور ارشد ۴ سال دیگه اعمال بشه از ما که دیگه گذشته و نمی رسیم تو این چند ماه باقی مونده ازدواج کنیم Tongue.
البته من خودم به شخصه اگه توی دفتر چه ثبت نام این قانون رو ببینم که اجرا میشه و من هم خوب خونده باشم حتما یه ازدواج توافقی ترتیب می دم و بعد کنکور ارشد و ثبت نام در دانشگاه(به فرض قبولی ۱۰۰*۱۰۰) طلاق می گیریم Big Grin طبق همین نظر من شاید آمار ازدواج بالا بره ولی بعدش آمار طلاق هم بالا میرهBig Grin البته یادمه یه فیلم به همین شکل دیدم که دختر پسره که نیکی کریمی و پارسا پیروزفر بودن سر یه مشکل دانشگاهی یه ازدواج توافقی کردن که بعدش یه سری مشکلات پیش اومد و طلاق نگرفتن تازه اگه این مشکل هم پیش بیاد که یه سری جون مردم هم بدبخت میشن
حالا شما بگید آیا این به نفع جوانان هستش یا به ضرر چون به نفع اونهایی میشه که قبلا ازدواج کردن و تحریک میشن بیان کنکور بدن و ......

I believe whatever doesn't kill you simply makes you stranger
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۲ تیر ۱۳۸۹, ۰۹:۳۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۳۸ ب.ظ، توسط deansam.)
اخبار ارشد ۹۰
من از یک موضوع سر در نمی آرم
آیا سهمیه فقط برای پسرهاست؟
مگه ازدواج دخترها دست خودشونه
پسر می تونه کیس های خوب را انتخاب کنه و آنقدر به خواستگاری رفتن دخترهای متفاوت ادامه بده تا بالاخره با یکی از دخترها (که مسلما دلخواهش هم هست) ازدواج کنه اما این امکان برای دخترها وجود نداره ،دختر‌ها که نمی تونند جلو در خونه شون پارچه بزنند به یک پسر خوب برای ازدواج،زندگی و کمک در قبولی ارشد نیاز داریم!!!!!!!!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: bright , rezvan_m , Maryam-X , **sara**
ارسال:
۱۲ تیر ۱۳۸۹, ۰۹:۴۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۵۶ ب.ظ، توسط HighVoltage.)
RE: اخبار ارشد ۹۰
سهمیه فکر کنم شامل دختر‌ها هم میشه ازدواج قطعی برای دختر و خواستگار و اینا که دست خداست و پول بابای دختر و زیبایی و شانس (مهمترین مولفه) و چند هزارتا مولفه دیگه اگه برای ازدواج توافقی برای ارشد که من پیشنهاد دادم Big Grin دنبال کیس می گردید اگه این قانون تصویب بشه فکر کنم زیاد گیر بیاد حتی توی فروم کوچک خودمون چه دختر چه پسر(چه پیشنهادی و چه توهماتی)

I believe whatever doesn't kill you simply makes you stranger
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohamaduis , sadr
ارسال:
۱۲ تیر ۱۳۸۹, ۰۹:۵۶ ب.ظ
اخبار ارشد ۹۰
مرسی
حالا متوجه شدم
هدف تحصیل نیست بلکه
چون پسرهای این دوره انگیزه‌ی ازدواج را از دست دادند هدف این طرح بالا بردن علاقه‌ی جوانان به ازدواجه نه اینکه بخواهند باز هم به یک سری بی سواد برای قبولی در دانشگاه بها بدهند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۲ تیر ۱۳۸۹, ۱۱:۳۹ ب.ظ
RE: اخبار ارشد ۹۰
(۱۲ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۵۶ ب.ظ)deansam نوشته شده توسط:  مرسی
حالا متوجه شدم
هدف تحصیل نیست بلکه
چون پسرهای این دوره انگیزه‌ی ازدواج را از دست دادند هدف این طرح بالا بردن علاقه‌ی جوانان به ازدواجه نه اینکه بخواهند باز هم به یک سری بی سواد برای قبولی در دانشگاه بها بدهند

نه عزیز اینها نه به فکر تو جوان هستند نه به فکر ترشیده شدن نسل جوان Angryده سال قبل وقتی توله های آقایان-آقازاده ها-اکثرا حوالی هجده سال سن داشتند قانون خرید خدمت برای دو سال اجرا شد تا نورچشمی‌ها از سربازی معاف شوند حالا هم چون فرزندان دلبندشان مزدوج شده اند قصد دارند از طریق قانونی بچه هایشان را دکتر کنند .شاید بگویید آنها نیاز به کنکور ندارند درست!!!اما کار ازمحکم کاری عیب ندارد چون اگر غیر قانونی باشد فردا خدا را چه دیدی شاید مثل میر حسین موسوی دانشیار شدن زنش و جهش دختر خانمش کوکب از دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول به دانشگاه امیرکبیر بدون کنکور دکترا و بعنوان استعداد درخشان!!!! زدند توی صورتش که ای.....حقه باز....

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

و همچنین

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

وای وای وای این رو ببینید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: خانه سبز
ارسال:
۱۳ تیر ۱۳۸۹, ۱۲:۵۲ ب.ظ
RE: اخبار ارشد ۹۰
با آقا فرزین کاملن موافقم
البته فقط فرزندان از ما بهتران نیستن که میخان بیان ارشد و دکترا بلکه یه سری از دولتمردا که اتفاقن متاهل هم هستن(شاید خیلی هم متاهل باشن مثلن تا ۴ تامورد) دنبال یه سری امتیازات ویژه میگردن برای راه یابی به دانشگاه.
والا کیه که ندونه شرایط بد اقتصادی,بیکاری و ... عامل اصلی بالا رفتن سن ازدواجه این آقایون چون از پس این مشکلات بر نمیان لذا طرح زود بازده Big Grin میدن تا نمودارا بچسبه به سقف و کیه که ندونه این نمودارهای چسبیده به سقف چه کارکردایی ندارهTongue

ما دیگران را فقط تا آن قسمت از جاده که خود پیموده‌ایم می‌توانیم هدایت کنیم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۳ تیر ۱۳۸۹, ۰۸:۵۲ ب.ظ
RE: اخبار ارشد ۹۰
خدایی توی این مملکت آدم یه چیزای میبینه که باورش نمیشه من نمیدونم مزدوج شدن ملت چه ربطی به درس داره

قدر لحظه ها را بدان!
زمانی می رسد که تو دیگر قادر نیستی بگویی جبران می کنم...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۳ تیر ۱۳۸۹, ۰۹:۱۶ ب.ظ
RE: اخبار ارشد ۹۰
(۱۳ تیر ۱۳۸۹ ۰۸:۵۲ ب.ظ)yasemi نوشته شده توسط:  خدایی توی این مملکت آدم یه چیزای میبینه که باورش نمیشه من نمیدونم مزدوج شدن ملت چه ربطی به درس داره

اینجا همه چیز به هم ربط داره، ربط داره که بابات پولدار باشه یا نه، پارتی داشته باشی یا نه، برای دولتش فرق داره ریش داشته باشی یا نه، ولی برای کسی مهم نیست چطور فکر میکنی، توی دلت چی میگذره، هدفت چیه
مهم دروغه که باهاش به هرجا بخوای میرسی

*****شکست پله های موفقیت است*****
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۰
۱۳ تیر ۱۳۸۹, ۱۰:۰۴ ب.ظ
RE: اخبار ارشد ۹۰
(۱۲ تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۴۲ ب.ظ)High_Voltage نوشته شده توسط:  اگه برای ازدواج توافقی برای ارشد که من پیشنهاد دادم Big Grin دنبال کیس می گردید اگه این قانون تصویب بشه فکر کنم زیاد گیر بیاد حتی توی فروم کوچک خودمون چه دختر چه پسر(چه پیشنهادی و چه توهماتی)

به نظرم کاملا توهماتیه!ولی خب فکرکنید چه بامزه‌ام میشه! بعدا که آقا پسرائ زرنگ (البته مشتاق تحصیل) برای طلاق دفترخونه رفتن مسئولش (مثه سریال آشپزباشئ) بگه تا به ۳۴۰ تا از اعضای مانشت که شاهد ازدواجتون بودن چلو کباب سنتی(با هنر دست خودتون) ندید مهر طلاق رو نمیزنهBig Grin!به به چی میشه! Winkفقط بی زحمت ته دیگ ته چینی هم (به همون کیفیت آشپزباشی) یادشون نره Tongue

همیشه رفتن رسیدن نیست،اما برای رسیدن باید رفت.در بن بست هم راه آسمان باز است،پرواز بیاموز.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۱
۱۳ تیر ۱۳۸۹, ۱۱:۲۲ ب.ظ
اخبار ارشد ۹۰
عی کاش در دوره هیاط ما این تره طسویب شده بود

دکتر کردان ؛ از اون دنیا
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: فرزین , aseman , rezvan_m
ارسال: #۱۲
۱۴ تیر ۱۳۸۹, ۰۱:۱۲ ق.ظ
RE: اخبار ارشد ۹۰
(۱۳ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۰۴ ب.ظ)Mozhgan نوشته شده توسط:  
(12 تیر ۱۳۸۹ ۰۹:۴۲ ب.ظ)High_Voltage نوشته شده توسط:  اگه برای ازدواج توافقی برای ارشد که من پیشنهاد دادم Big Grin دنبال کیس می گردید اگه این قانون تصویب بشه فکر کنم زیاد گیر بیاد حتی توی فروم کوچک خودمون چه دختر چه پسر(چه پیشنهادی و چه توهماتی)

به نظرم کاملا توهماتیه!ولی خب فکرکنید چه بامزه‌ام میشه! بعدا که آقا پسرائ زرنگ (البته مشتاق تحصیل) برای طلاق دفترخونه رفتن مسئولش (مثه سریال آشپزباشئ) بگه تا به ۳۴۰ تا از اعضای مانشت که شاهد ازدواجتون بودن چلو کباب سنتی(با هنر دست خودتون) ندید مهر طلاق رو نمیزنهBig Grin!به به چی میشه! Winkفقط بی زحمت ته دیگ ته چینی هم (به همون کیفیت آشپزباشی) یادشون نره Tongue

درسته پیشنهاد کاملا توهماتی هستش خودمم گفتم Tongue ولی باور کنید اگه تصویب بشه و امسال بخواد اجرا بشه کسانی هستند که به این روش فکر کنن از ایرانی‌ها هیچی بعید نیست Big Grin.

I believe whatever doesn't kill you simply makes you stranger
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۳
۲۹ تیر ۱۳۸۹, ۰۶:۳۵ ب.ظ
اخبار ارشد ۹۰
واقعا که این طرح خیلی خیلی افتضاح است اگه اجرا بشه.
حالا چطوری تو شش ماه دختر مورد علاقه‌ام رو پیدا کنم؟
پیشنهاد میکنم یک تایپیک جدید ایجاد کنیم تا دختر پسرها به هم معرفی بشن بیشتر با هم آشنا بشن.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: HighVoltage
ارسال: #۱۴
۲۹ تیر ۱۳۸۹, ۰۹:۰۸ ب.ظ
اخبار ارشد ۹۰
با لحاظ تغییرات در آزمون ارشد، آزمون به صورت دو یا سه بار در سال برگزار می شود

۱۳۸۹/۰۴/۲۷
منبع‌: ایسنا
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درمورد آخرین تصمیم گیری‌ها دربازنگری آیین نامه آزمون های سراسری در کلیه مقاطع، با بیان اینکه به طور مستمر درحال بررسی هستیم که سیستم ورودی آزمون‌ها درتمامی مقاطع بهینه شود، گفت: براین اساس به عنوان نمونه مجلس از ما خواسته است که آزمون ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی حذف و برداشته شود که راهکارهای اجرایی آن در حال انجام است.

دکترحسین نادری منش، افزود: درمقطع کارشناسی ارشد نیز بحث این است که نوع امتحان را دو مرحله ای کنیم و در واقع یک امتحان برگزار شود و بیش از ظرفیت به دانشگاه‌ها اعلام شود تا دانشگاه‌ها پس از بررسی و مصاحبه پذیرش دانشجو داشته باشند.

وی درادامه با بیان اینکه با دو مرحله ای شدن آزمون کارشناسی ارشد دانشگاهها نیز حق انتخاب در چهارچوب بهترین‌ها را خواهند داشت، گفت: درحال حاضر دربرخی رشته های خاص مقطع کارشناسی ارشد آزمون به صورت دو مرحله ای است، بدین نحو که بیش از دو یا سه برابر ظرفیت به دانشگاه‌ها معرفی و پس از انجام مصاحبه پذیرش انجام می شود.


با لحاظ تغییرات در آزمون ارشد، آزمون به صورت دو یا سه بار در سال برگزار می شود

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به مشکل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد به صورت دو مرحله ای، گفت: برگزاری آزمون به شیوه ذکرشده نیازمند زمان مناسب و بیشتر است.

وی با بیان اینکه برگزاری آزمون ارشد به صورت دو مرحله ای درحال بررسی و ارزیابی است در باره اجرایی شدن این تغییرات برای سال جاری نیز گفت: این موضوع در دست بررسی است و زمان اجرای آن مشخص نیست.


آزمون دکتری امسال به صورت پایلوت برای چند دانشگاه اجرایی می شود

نادری منش درباره آخرین تصمیم گیری‌ها در آزمون دکتری، اظهارکرد: آزمون دکتری امسال به صورت پایلوت برای چند دانشگاه اجرایی خواهد شد که در صورت نهایی شدن اسامی دانشگاه ها، آگهی آن اعلام می شود.

معاون آموزشی وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: درآیین نامه نوع آزمون ها، بحث این است که شکل آزمون‌ها تغییرکند.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۵
۲۹ مهر ۱۳۸۹, ۱۲:۴۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ مهر ۱۳۸۹ ۱۲:۴۸ ب.ظ، توسط sadr.)
RE: اخبار ارشد ۹۰
(۲۹ تیر ۱۳۸۹ ۰۶:۳۵ ب.ظ)behzad نوشته شده توسط:  واقعا که این طرح خیلی خیلی افتضاح است اگه اجرا بشه.
حالا چطوری تو شش ماه دختر مورد علاقه‌ام رو پیدا کنم؟
پیشنهاد میکنم یک تایپیک جدید ایجاد کنیم تا دختر پسرها به هم معرفی بشن بیشتر با هم آشنا بشن.

مگه فروم دوست یابیه؟؟؟!!!!!!!!۱
ای بابا یدونه فروم درست و حسابی پیدا کردیم که اونهم احمدی نژاد بهش گند زد
-------
میگم ازدواج سوری هم بد نیستاااا...
دوستان خبر شرکت مستقیم کارشناسی به دکترا رو شندیدی؟؟؟
میگن امسال اجرایی میشه
کسی اطلاعاتی در این مورد داره؟؟؟؟؟؟؟؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۳۷۴ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  اخبار کنفرانس های بین المللی !! αɾια ۰ ۱,۹۲۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: αɾια
  راهنمایی برای ترجمه مقاله برای پایان نامه و همچنین ترجمه اخبار برای وب سایت Doctorwho ۱ ۲,۶۷۹ ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ۰۱:۴۴ ق.ظ
آخرین ارسال: mohamad--figo
Shocked ۹۰۰ معماری behzad6870 ۰ ۸۹۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۴۸ ب.ظ
آخرین ارسال: behzad6870
  درخواست کمک رتبه ۹۰۰ نرم nooshaa ۳ ۲,۲۶۳ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: sadegian
  اگه شما جای من بودید میموندید یا ... (۹۰۰ نرم و ۱۰۰۰ هوش + شاگرد اولی!) testo ۰ ۱,۱۵۱ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۸:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: testo
  قرار دادن اخبار در سایت fatemesoleimani ۵ ۴,۰۷۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ ۰۲:۱۱ ب.ظ
آخرین ارسال: rad.bahar
  با ۹۰۰ نرم افزار کجا قبول میشم؟کمک کنین :( ibish ۶ ۴,۲۲۴ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۳:۲۳ ق.ظ
آخرین ارسال: ali_nemo
  اخبار جدید از مقرری بورسیه های داخل و خارج/ ۳ دانشگاهی که بیشترین خروج دانشجو را داشت good-wishes ۰ ۱,۴۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: good-wishes
  آخرین اخبار از نحوه پذیرش بدون کنکور دانشجویان برتر در مقطع ارشد good-wishes ۰ ۱,۶۸۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ۰۱:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: good-wishes

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close