(۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ)elize نوشته شده توسط: ممنون خیلی نکات طلایی رو گفتید همین که وقت گذاشتید وکتابی رو خوندید و چکیده وموارد مهم رو بیان کردی جای تشکر داره حالا هرکی میخواد استفاده کنه وهرکسی دوست داره ایراد بگیره به قول شاعر علیه الرحمه : من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
فقط اگه امکان داره درمورد سه دسته ای که گفتید یه کم بیشتر توضیح می دید از لحاظ تسلط منظورمه میزان تسلطی که درحال حاضر داریم . با سپاس فراوان
شعر بسیار جالبی بود ممنون واقعا. به درد من یکی که خیلی میخوره..
بعدم این که کتاب رو مسلما به این هدف نخوندم که بیام تو مانشت پست بگذارم کتاب رو در گذشته خونده بودم و این مطالب رو هم به هدف دیگری از کتاب گلچین کرده بودم منتها دیدم با ساختار و شکل اینجا میخوره و ممکنه بچه ها بهش نیاز داشته باشند اینجا هم ارسال کردم.
در مورد اون دسته بندی هم اون فقط یه مثال بود. منظور این بود که درسها رتبه بندی بشن. اونایی که نقطه قوت هستند رو تو همون سطح نگه داریم. اونایی که با تلاش کمتر میشه به نقاط قوت تبدیل بشن رو مشخص کنیم و به اونا بیشترین توجه رو کنیم. و درسهایی که هر چقدرم تلاش کنیم باز به نقطه قوت تبدیل نمیشن صرفا در این حد تلاش کنیم که اگه سوال اسونی دادند تو اون درس بتونیم بزنیم....
(۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ۰۴:۱۱ ب.ظ)jahani نوشته شده توسط: (27 مرداد ۱۳۹۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ)elize نوشته شده توسط: ممنون خیلی نکات طلایی رو گفتید همین که وقت گذاشتید وکتابی رو خوندید و چکیده وموارد مهم رو بیان کردی جای تشکر داره حالا هرکی میخواد استفاده کنه وهرکسی دوست داره ایراد بگیره به قول شاعر علیه الرحمه : من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
فقط اگه امکان داره درمورد سه دسته ای که گفتید یه کم بیشتر توضیح می دید از لحاظ تسلط منظورمه میزان تسلطی که درحال حاضر داریم . با سپاس فراوان
شعر بسیار جالبی بود ممنون واقعا. به درد من یکی که خیلی میخوره..
بعدم این که کتاب رو مسلما به این هدف نخوندم که بیام تو مانشت پست بگذارم کتاب رو در گذشته خونده بودم و این مطالب رو هم به هدف دیگری از کتاب گلچین کرده بودم منتها دیدم با ساختار و شکل اینجا میخوره و ممکنه بچه ها بهش نیاز داشته باشند اینجا هم ارسال کردم.
در مورد اون دسته بندی هم اون فقط یه مثال بود. منظور این بود که درسها رتبه بندی بشن. اونایی که نقطه قوت هستند رو تو همون سطح نگه داریم. اونایی که با تلاش کمتر میشه به نقاط قوت تبدیل بشن رو مشخص کنیم و به اونا بیشترین توجه رو کنیم. و درسهایی که هر چقدرم تلاش کنیم باز به نقطه قوت تبدیل نمیشن صرفا در این حد تلاش کنیم که اگه سوال اسونی دادند تو اون درس بتونیم بزنیم....
در مورد میزان تسلط هم الان زوده راجع بهش حرف بزنم چون هنوز خیلیها شروع نکردن به خوندن بعد بیایم راجع به این که تو هر درس چقدر تسلط داری یا چجوری اینارو حساب کنیم حرف بزنیم خودش باعث بروز مشکل میکنه و شاید باعث بشه از همین اول نسبت به خیلی درسها دید بدی پیدا کنند بچه ها. حالا اگه فعالیتیم تو مانشت ادامه دار بود به وقتش راجع به اونم صحبت میکنیم.