زمان کنونی: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۹:۰۲ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مسایل مربوط به تغییر ضرایب و گرایش های کنکور آی تی و مهندسی کامپیوتر

ارسال: #۹۱
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۸:۲۵ ب.ظ
RE: تجمع مقابل سازمان سنجش
(۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۳۹ ق.ظ)ma3070 نوشته شده توسط:  
(21 آبان ۱۳۹۳ ۰۲:۴۴ ق.ظ)ehsan68 نوشته شده توسط:  اتفقا من یک دوستی داشتم رشتش معدن بود موقع انتخاب رشته ش که شد دید کد رشته محل که سال قبل بوده رو حذف کردن.پی گیر شدن دوباره درستش کردن

الان وضعیت فرق داره
الان اکثر اساتید دانشگاههای بزرگ از این تغییرات خوشحاالن!!!
و همچنین یکی از استادای دانشگاه شیراز گفت یک ساله این تغییرات انجام شده اما خبرگزاری ها کوتاهی کرده بودن و درست و راست اعلام نکرده بودن!!
وگرنه ورودی کارشناسی امسال این تغییرات اعمال شده بود و گویا ای تی زیر رشته کامپیوتر شده بودگ
نمیخوام بگم کارشون درست بوده نه!!
منم کاملا شاکی هستم که این قدر دیر این تغییرات به صورت کاملا رسمی اعلام شد و کار رو واقعا برای دانشجو سخت کرد
اما میدونم اینها زیر بار نمیرن
فقط خواهرانه میگم وقتتون رو تلف نکنید
باور کنید نظریه با کتاب راهیان ارشد میشه تو دو هفته خوندش و حداقل ۴ سوال از ۶ سوال رو هم درست جواب داااااد
خود دانید!!

خواهشا خودتون کاری نمیکنید مانع دیگران نشید
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۹۲
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۸:۳۳ ب.ظ
RE: تجمع مقابل سازمان سنجش
سلام رفتم تو سایت راهیان ارشد عنوان کتاب بود سیستم عامل و نظریه زبان ها همون کتابیه که شما خوندین ؟؟؟؟؟من کتاب تست برای نظریه ندارم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: shamdooni
ارسال: #۹۳
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۸:۴۵ ب.ظ
تجمع مقابل سازمان سنجش
(۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۰۸:۳۳ ب.ظ)fahimeh1234 نوشته شده توسط:  سلام رفتم تو سایت راهیان ارشد عنوان کتاب بود سیستم عامل و نظریه زبان ها همون کتابیه که شما خوندین ؟؟؟؟؟من کتاب تست برای نظریه ندارم
عزیزم خواهش کرده بودم که اینجا مطالب مربوط به تجمع رو بزارین. این مطالب رو جای مناسب عنوان کنید که بچه ها هم بتونن جواب بدن. تشکر
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۹۴
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۸:۵۸ ب.ظ
تجمع مقابل سازمان سنجش
به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز در نامه‌ای به رئیس سازمان سنجش آموزش کشور دو رشته امنیت و شبکه‌های کامپیوتری را پایه‌های رشته خود دانسته و حذف این دو رشته را زمینه ساز حذف رشته فناوری اطلاعات در آینده‌ای نه‌چندان دور ارزیابی کرده‌اند.

درمتن این نامه که نسخه‌ای از آن برای ایسنا ارسال شده، آمده است:

“ریاست محترم سازمان سنجش

این نامه، از طرف دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز در اعتراض به تصمیم آن سازمان در راستای حذف دو کد رشته امنیت و شبکه های کامپیوتری است.

رشته فناوری اطلاعات، رشته‌ای نسبتا جدید در دانشگاه‌های ایران و میان رشته‌ای مفید بین رشته‌های مدیریت، نرم افزار و سخت افزار بود، ولی با این تصمیم این رشته به رشته‌ای صرفا مدیریتی تبدیل شده است.

این در حالی است که دو کد رشته حذف شده به واقع زیرشاخه‌ها و ستون‌های محکم این رشته به‌شمار می‌روند و چه بسا با حذف آنها در آینده‌ای نه چندان دور، این رشته نیز یا به طور کامل حذف یا به زیرشاخه ای از مجموعه مدیریت تبدیل شود.

دلیل دیگر اعتراض این است که این تصمیم در زمانی به ما اعلام شده که تا آزمون ارشد تنها سه ماه زمان باقی است؛ در حالی که با حذف این دو رشته و اضافه شدن آن به شاخه مهندسی کامپیوتر علاوه بر منابع قبلی، ۶ منبع جدید نیز به کل منابع اضافه شده و خواندن این حجم از دروس در زمان باقی مانده کاری بس دشوار و حتی غیرممکن است.

این در حالی است که سه جلد از این منابع (ریاضیات مهندسی، محاسبات عددی و انتقال داده) خاص رشته‌های مهندسی کامپیوتر و خواندن آن برای دانشجویان آی تی تلاشی بیهوده است.

دلیل آخر کم شدن فرصت شغلی فارغ التحصیلان آی.تی به موجب این تصمیم است. با این کار به جای داشتن چهار فرصت شغلی تنها به دو فرصت شغلی باید بسنده کرد که آنها نیز در حال حاضر بازار کار مناسبی ندارند و حتی اگر داشته باشند با افزایش خیل فارغ التحصیلان و دانشجویان در این دو رشته این بازار کار نیز به زودی اشباع می‌شود و این خود موجب افزایش معضل بیکاری خواهد شد.

لذا از آن مقام مسئول درخواست داریم در تصمیم خود تجدید نظر کرده و بر حق مسلم ما صحه گذاشته و آن را بپذیرد.”
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: star123
ارسال: #۹۵
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۹:۰۰ ب.ظ
تجمع مقابل سازمان سنجش
من نمی دونم چرا بعضی ها متوجه نیستند و هی می گن فلان چیز آسونه بخونید....
دوست عزیز وقتی اومدن این کار رو کردن یعنی سه ضر بزرگ به منی که دارم IT می خونم وارد می شه:
اول اینکه اضافه شدن ۵ درس جدید و خوندن اون ها یعنی کم شدن فرصت دوره ی درسهایی که قبلا خوندم و الان نیاز به دوره دارن ، درس های جدیدی که خودشون هر کدوم دنیایی دارن مثل نظریه و یا دروس ریاضی!!!
دوما اینکه کاهش ظرفیت رشته ی IT و لطمه به کسانی که می خواستن در مجموعه ی IT شرکت کنن چون اون کسانی مثل من که نمی تونن اون ۵ درس اضافه را توی این مدت بخونن مسلما سر کنکور هم پاسخ نمی دن و اینجوری رتبه اشون کم می شه از طرفی بچه های کامپیوتر این درسها را خوندن و می زنن و با یه رتبه ی بهتری نسبت به بچه های IT می رن روی صندلی هایی می شینن که قرار بوده بچه های IT بشینن این یعنی کاهش ظرفیت رشته ی IT و افزایش ظرفیت رشته ی کامپیوتر....!
سوم هم که از همه مهمتره اینکه موارد بالا باعث افزایش استرس دانشجوها می شه!
پر مسلمه که کسانی میان و می گن که بشیند فلان درس و فلان درس رو بخونید آسونه، از رشته ی کامپیوترن و از خداشونه که این رشته ها اضافه بشه و ۴۰۰ ظرفیت به مجموعه ی مهندسی کامپیوتر اضافه بشه و مسلما از طبع اون نفعی بهشون می رسه، کلا سیستم مردم ایران اینجوریه هر جا پای منافع خودشون وسط باشه بد رو خوب نشان می دن!
۱۵
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: am_1370 , mahsagoli , amard , Lonely Palm , sp.sadeghi@yahoo.com , elhamgh , sahar_rostami2
ارسال: #۹۶
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۹:۰۲ ب.ظ
تجمع مقابل سازمان سنجش
خدا خودش کمکمون کنه و تلاش بچه ها مثمر ثمر واقع بشه .خیلی ظلمه بخدا که بخوان اینطوری آیندمون رو خراب کنن.من تهران نیستم ولی برای موفقیتتون دعا میکنم
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۹۷
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۹:۰۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۲۷ ب.ظ، توسط Milestone.)
تجمع مقابل سازمان سنجش
سال پیش دقیقا در زمان انتخاب رشته و دانشگاه رشته IT مشخص شد که دانشگاه صنعتی شریف برخلاف سال‌های قبل هیچ پذیرشی در برخی از گرایش‌های این رشته نخواهد داشت. من در اون زمان صرفا یک دانشجوی مهندسی نرم افزار بودم و اعتراض یا عدم اعتراض و کلا رسیدگی یا عدم رسیدگی مسئولین به اون قضیه نه به من مربوط بود و نه سود و ضرری برای من داشت ولی تا جایی که می‌تونستم سعی کردم این مورد رو بصورت شفاهی و کتبی پیگیری کنم.

در اون زمان هم اون دانشجویان می‌تونستند با گفتن این جمله که "خودتونو خسته نکنین بیفایدس" قید اعتراض رو بزنند و در عین بی‌تفاوتی به تصمیمات مسئولین مربوطه قانع باشند و سکوت کنند، ولی نکردند، و اقدام کردند و خوشبختانه پیروز هم شدند و مطمئنم که براشون از قبولی عادی هم شیرین‌تر شد. بهتره بدونیم که واژه "دانشجو" صرفا در درس خواندن و گرفتن یک مدرک معنا نمی‌شود.

دوستان گرامی؛
اگر نمی‌توانید به سهم خود در گرفتن این "حق" نقش مثبتی داشته باشید، لااقل با انتشار نظرات منفی خود باعث ناامیدی بیشتر این افراد نشوید، اگر کسی در اینجا به دنبال گرفتن حق خود است، وظیفه‌اش را انجام می‌دهد، قاعدتا راحت‌تر بود که مانند خیلی از افراد عافیت‌طلبی می‌کرد و در خانه می‌نشست و این کار را انجام نمی‌داد.
۱۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: artmiss , shamdooni , atropak , sp.sadeghi@yahoo.com , omidah , سارا رجب زاده
ارسال: #۹۸
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۹:۱۵ ب.ظ
RE: تجمع مقابل سازمان سنجش
(۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۴۰ ق.ظ)shamdooni نوشته شده توسط:  با توجه به اینکه در چند روز اخیر اقداماتی مثل مکاتبه، تماس و ایمیل و ارسال نامه توسط داوطلبین رشته های متضرر صورت گرفته و تاکنون هم اثار و علائم پشیمانی در سازمان سنجش به علت تغییرات انجام شده ، به صورت جدی مشاهده نشده، لذا (!) از همه دوستان عاجزانه تقاضا میشود :
روز شنبه ساعت ۱۱ در مقابل درب سازمان سنجش حضور بهم رسانید.
دوستان توجه داشته باشید که این آخرین اقدام و شاید تنها فرصت باقیمانده باشد پس خواهشا دریغ نکنید و به این فکر کنید که همه چی به حالت اول بر خواهد گشت و در حق هیچکس هم بی عدالتی نخواهد شد.

توجه: برای اینکه مسیر حدودی تاکسی و یا مترو و اتوبوس رو برای رسیدن به سازمان پیدا کنید میتونید از لینک زیر استفاده کنید و مبدا و مقصد رو وارد کنید.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

آدرس سازمان :
تهران ، ابتدای پل کریمخان زند، بین خیابان های استاد نجات الهی (ویلا) و سپهبد قرنی، پلاک ۲۰۴/
کروکی سازمان سنجش :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


*حتی الامکان مطالب مربوط به تجمع رو فقط در این تاپیک بنویسید و از نوشتن سایر مطالب خودداری کنید. پیشاپیش از این همکاری شما متشکریم.

سلام عذر میخام من خودم از کسایی هستم که میام برای اعتراض فقط ۲ تا پیشنهاد داشتم
اول اینکه اعتراض به وزارت علوم بهتر نیست چون سازمان سنجش فکر کنم نقش اجرایی داره و تصمیم گیرنده وزارت علومه
بعدشم ساعت ۱۱ کمی دیر نیست ساعت ۱۰ باشه بهتره به نظر من
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۹۹
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۹:۲۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۴۰ ب.ظ، توسط nanajoon.)
تجمع مقابل سازمان سنجش
دوستان دکتر حقیقت در همایش چند روز پیش در پارسه گفتن اگر واقعا پی گیر باشیم امکان بازگشت شرایط قبل وجود دارد ایشون گفتن ۶ سال پیش برای یک رشته دیگه این اتفاق افتاد که با اعتراض دانشجویان همه چی به حالت قبل برگشت حتی گفتن برای اعتراض اگر تعداد هم کم باشد بازهم امید اثر بخشی وجود دارد .((بچه ها تا اخر خط از حقتون دفاع کنید یه جوری از حقتون دفاع کنید که در اینده وقتی به امروز فکر می کنید نه شرمنده خودتون بشید و نه افسوس بخورید)) اگه امروز از این ارزویی که با این همه تلاش وقت و جوونیتون رو براش گذاشتین راحت رهاش کنید من دیگه برای اینده و بقیه ارزو هاتون حرفی ندارم.....بدونید هنوز امیدی هست یادتون باشه حق گرفتنیه نه دادنی .....ما حقمون رو می گیریم بچه ها یادتون باشه که شنبه حتما حتما ماجرا رو رسانه ای کنید حتما به یه خبرنگار خبر تجمعتون رو بدید من قول میدم اگه شنبه داستان رسانه ای بشه همه چی به حالت قبل بر می گرده ...

لطفا عاجزانه از دوستان کامپیوتری تقاضا می کنم که اینجا الکی موج منفی نفرستن هنوز برای بچه های ITوقت هست ما صندلی هایی که قرار بود روش بشنیم رو به هیچکس و به هیچ قیمتی نمیدیم ما این ۴۰۰ صندلی رو پس می گیریم شنبه به هر قیمتی و با هر توانی که داریم فریاد می زنیم ما فقط حقمون رو پس می گیریم .....................خدا با ماست
۱۶
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: shamdooni , tanhatarin , am_1370 , ghazal dl , okok , mahsagoli , behruz_p , Alishadan84 , shamim_s , sp.sadeghi@yahoo.com , elhamgh
ارسال: #۱۰۰
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۹:۵۰ ب.ظ
RE: تجمع مقابل سازمان سنجش
متاسفانه واسه منی که شهرستانم امکانش نیست تو تجمع حاظر باشم اما تا حالا از طریق تلفن و ایمیل تا جایی که میتونستم تلاشم رو کردم، امیدوارم که همه ی دوستانی که شرایطش رو دارن روز شنبه حاضر باشن تا از حق تضییع شده مون دفاع بشه.

گر مرد رهی غم مخور از دوری و دیری
دانی که رسیدن هنر گام زمان است
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰۱
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۹:۵۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۰۱ ب.ظ، توسط shamdooni.)
RE: تجمع مقابل سازمان سنجش
در مورد ساعت چون دوستانمون ازکرج به تهران میان ، بتونن شرکت کنن و
البته عده ای هم از شهرستان های اطراف میان و سازمان هم زیاد خوش مسیر نیست. با در نظر گرفتن این مسائل به نظر می رسه ساعت ۱۱ مناسبه.
البته امیدواریم که همه سر ساعت اونجا باشن.
وزارت علوم نسبت به تجمع حساس تره و ممکن اجازه ندن. الان که وزیر هم نداره و اصلا اوضاعش جالب نیس...
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: amard , omidah
ارسال: #۱۰۲
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۹:۵۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۰۲ ب.ظ، توسط khorshidee.)
تجمع مقابل سازمان سنجش
بچه ها لطفا به همه دوستاتون هم بگید به این حرفام که بعضیا میگن هیچ تاثیری نداره اهمیتی ندید ما حداقل کاری که برای دفاع از حق و تلاش های چند ماهمونه باید انجام بدیم .. هرچی زیاد باشیم بهتره اگه کسی اشنایی تو صدا و سیما داره باهاش تماس بگیره تا صدامون به بالایا برسه ..من به سهم خودم دارم تلاشمو میکنم و به هر کی که میشناسم میگم ..حتی اگه از دوستا یا فامیلاتونم بتونن بیان خوبه هر چی بیشتر باشیم بهتره..کلاسم اگه میرید به بچه ها حتما بگید

حتی اگه گرایشا رو برنگردونن وقتی ببین شااکی زیاده حداقل مجبور میشن ظرفیت ای تیو زیاد کنن
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: okok , amard
ارسال: #۱۰۳
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۱۰:۲۳ ب.ظ
تجمع مقابل سازمان سنجش
یه پیشنهاد قبل از اون شرمنده من تهران نیستم که بیام شماها برین خدا نگهدارتون.
اما پیشنهاد:این که میرین سنجش عالیه نمیخواین چند نفرتون هم برین نمایشگاه مطبوعات که تو رسانه ها بیشتر انعکاس بدن فکر کنم ببینن دارن همه میفهمن یه کاری بکنن.نظرتون؟

*حقیقت به رای اکثریت بستگی ندارد*
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰۴
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۱۰:۲۶ ب.ظ
تجمع مقابل سازمان سنجش
سلام دوستان ای تی.
من امروز یه چیزی دیدم که حالا بماند چی بود
ولی مطمئن شدم که اگه وضعیت شما برنگرده به حالت قبل مطمئن باشین یه نفرتونم قبول نمیشین و ظرفیت شما بین بچه های نرم و هوش تقسیم میشه مخصوصا نرم افزاریا.
هر کاری میتونین باید بکنین تا یکشنبه درست بشه وگرنه .....
بعضی از دوستان میگن ریاضی اسونه، نظریه اسونه و .....
بله منم قبول دارم اسونه ولی واسه کسانی که حسابی خونده باشن نه واسه کسانی که میخوان تازه شروع کنن و فقط ۲ ماه وقت دارن.
تازه یه موضوع دیگه هم هست. اگه درست نشه شما تا چند هفته تو شک هستین و نمیتونین درست درس بخونین.
ببینید دوستان ای تی عزیز بچه های هوش و نرم افزار ریاضی و مشترک رو خوندن. درس شبکه هم که اسونه فقط کافیه یه هفته رو شبکه وقت بذارن. واسه دروس تخصصی هم که ۸۰ دقیقه وقت هست پس خیلی راحت قبول میشن
من قبلا فک میکردم همه رشته شونو بر اساس علاقه انتخاب میکنن اما مثل اینکه اشتباه بود بعضیا هستن که دانشگاه بیشتر واسشون مهمه.
مثل روز روشنه که در حق شما ظلم شده باید سعی کنین حرفتونو بلند بزنین اونقد بلند که همه بشنون
ما هوشیا و نرمیا و ای تیا همه مون از یه خانواده ایم. من از کسانی که رشته شون ای تی هم نیست خواهش میکنم شنبه برن و به دوستان ای تی کمک کنن. من خودم تهران نیستم وگرنه می اومدم.
اگه شماره ای دارین که زنگ زدن بهش موثره بذارین تا زنگ بزنم
من چند ماهه همه چیمو کنار گذاشتم. کار و تفریح و.... حتی گوشیمم خاموش کردم و از دوستام هیچ اطلاعی ندارم. نمیدونم اگه با رشته هوش این کارو کرده بودن چه بلایی سرم می اومد.
امیدوارم شنبه یکی از بهترین روزهای زندگیتون باشه
۱۴
۳
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: okok , behruz_p , sara417 , tanhatarin , sahar_rostami2
ارسال: #۱۰۵
۲۱ آبان ۱۳۹۳, ۱۰:۴۱ ب.ظ
تجمع مقابل سازمان سنجش
سلام دوستان عزیز.سازمان سنجش مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات رو جز رشته های شناور نوشته.شبکه هم رفته زیرمجموعه مهندسی کامپیوتر.واسه ما ITها کنکور دادن فایده ای هم داره؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  حل و بررسی سوالات مدارمنطقی دکتری ۹۲ گرایش معماری nomad:D ۲۵ ۲۴,۴۳۹ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: masoumeh97
  دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) Lonely Palm ۲ ۵,۹۸۹ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  گرایش های علوم کامپیوتر alisaaa ۴ ۳,۷۷۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hashemhamidi
  تست ۸۷ کامپیوتر مربوط به عامل ها Shekarchi_shab ۳ ۱,۸۱۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  ضرایب دروس کنکورریاضی sanjeshserv1 ۰ ۹۳۵ ۰۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۴ ق.ظ
آخرین ارسال: sanjeshserv1
  رشته ای مهندسی کامپیوتر sanjeshserv1 ۰ ۱,۰۶۹ ۰۲ تیر ۱۴۰۱ ۰۴:۴۸ ب.ظ
آخرین ارسال: sanjeshserv1
  نظر شما راجب بهترین موسسه برای کنکور ارشد کامپیوتر vahid_sh@hotmail.com ۶۵ ۴۰,۳۲۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۵۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Hadi7590
  دانشگاه صنعتی اصفهان یا گرایش معماری امیرکبیر sima84 ۰ ۱,۸۳۲ ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۳:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  منابع آزمون دکتری گرایش تجارت الکترونیک wskf ۳ ۶,۱۱۲ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Ametrine
  فیلم های مهندسی نرم افزار خلیلی فر osouly ۰ ۱,۹۶۲ ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: osouly

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close