زمان کنونی: ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۸:۱۶ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

داستان غم انگیز حداقل برای خود من

ارسال: #۳۱
۲۹ تیر ۱۳۹۰, ۰۳:۳۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ تیر ۱۳۹۰ ۰۳:۲۱ ب.ظ، توسط Fardad-A.)
داستان غم انگیز حداقل برای خود من
در مورد انجمن بیماران MS:اگه بخواهید به انجمن کمک کنید میتونیدحضوری یا از طریق واریز بحساب اینکار را بکنبد. آدرس انجمن تهران -خیابان انقلاب-خیابان وصال-خیابان شمس - پلاک ۳۵ هست. کمکها به انجمن صرف تهیه داروهای بیماران ،توانبخشی،مددکاری و کمک به خانواده هاشون و همچنین صرف تحقیقات پزشکی مرتبط با بیماری میشه و هرکس میتونه دقیقا" درخواست کنه که کمکی که میکنه در کدامیک از این زمینه‌ها هزینه بشه.
انجمن بیشتر بانک اطلاعاتی بیماران هست و محل جمع آوری کمکها و بیماران میتونند به انجمن مراجعه و ثبت نام کنند. اخیرا" یک مرکز نگهداری بیماران MSتوسط یک خیر در کهریزک ساخته شده ولی انجمن در نگهداری از بیماران دخالتی ندارد.
شماره حساب انجمن: ۰۱۰۰۴۴۹۳۸۹۰۰۳


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ملیکا , blackhalo1989 , Br2012 , SarahArshad , ف.ش , narges_r
ارسال: #۳۲
۲۹ تیر ۱۳۹۰, ۰۴:۰۹ ب.ظ
داستان غم انگیز حداقل برای خود من
خیلی دلم گرفت این تاپیکو خوندم‌، چه نعمت بزرگی داریم و قدرشو اصلا نمی دونیم ..
سلامتی...

حالم خوب است
هنوز خواب می‌بینم
ابری می‌آید
و مرا تا سرآغازِ روییدن ... بدرقه می‌کند.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۳
۲۹ تیر ۱۳۹۰, ۰۴:۲۶ ب.ظ
داستان غم انگیز حداقل برای خود من
ممنون آقای علیخانی.(اگه درست گفته باشم منظورم همون Fardad_A هست).
اگه کمک‌ها به حد نصاب هم نرسید باز هم اعلام کنید.

یه چیز دیگه:چون صندوقم پره و نمیتونم خصوصی بپرسم اینجا مطرحش میکنم(با اجازه)
من صندوقم رو خالی کردم اما باز پیغام پر بودن میده.ممکنه بررسش کنید.با تشکر


آرام باش***دنیا بی قرار توست...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۴
۲۹ تیر ۱۳۹۰, ۰۵:۵۶ ب.ظ
داستان غم انگیز حداقل برای خود من
(۲۹ تیر ۱۳۹۰ ۰۴:۲۶ ب.ظ)NoOne نوشته شده توسط:  ممنون آقای علیخانی.(اگه درست گفته باشم منظورم همون Fardad_A هست).
اگه کمک‌ها به حد نصاب هم نرسید باز هم اعلام کنید.

یه چیز دیگه:چون صندوقم پره و نمیتونم خصوصی بپرسم اینجا مطرحش میکنم(با اجازه)
من صندوقم رو خالی کردم اما باز پیغام پر بودن میده.ممکنه بررسش کنید.با تشکر
من هم همسن مشکل رو داشتم سطل بازیافتتون رو هم خالی کردید؟ اگه اون رو خالی نکردید از اون هست


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Msccom
ارسال: #۳۵
۳۰ تیر ۱۳۹۰, ۱۲:۳۴ ق.ظ
داستان غم انگیز حداقل برای خود من
آقا فرداد به نظر من بهتره شماره حساب و اینکه واسه خرید لب تاپ هست و .... رو به عنوان یک اطلاعیه بزنید چون ممکنه کسی که وارد این تاپیک میشه نظرات دیگران رو نخونه و ندونه که ماجرا از چه قراره ولی اطلاعیه رو همه میخونن.
با تشکر

If your success is not on your own terms, if it looks good to the world but does not feel good in your heart, it is not success at all.
(Anna Quindlen)
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad , ali_computer69 , Fardad-A
ارسال: #۳۶
۳۰ تیر ۱۳۹۰, ۰۲:۰۹ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ تیر ۱۳۹۰ ۰۲:۱۱ ق.ظ، توسط narges_r.)
داستان غم انگیز حداقل برای خود من
این شماره کارت مربوط به بانک ملت هست؟
چون من نمیتونم از طریق کارت واریز کنم و باید از طریق بانک پولو واریز کنم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۷
۳۰ تیر ۱۳۹۰, ۰۸:۴۲ ق.ظ
RE: داستان غم انگیز حداقل برای خود من
آقا فرداد بهتره شماره کارت و شماره حساب رو درج کنید چون ممکنه کسی به اشتباه به شماره حسابی که نوشتید شماره حساب انجمن پول رو واریز کنه.
همچنین اگه این کاری که afagh1389 دوستمون گفته انجام بشه خیلی بهتره " آقا فرداد به نظر من بهتره شماره حساب و اینکه واسه خرید لب تاپ هست و .... رو به عنوان یک اطلاعیه بزنید چون ممکنه کسی که وارد این تاپیک میشه نظرات دیگران رو نخونه و ندونه که ماجرا از چه قراره ولی اطلاعیه رو همه میخونن."
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۸
۳۰ تیر ۱۳۹۰, ۰۸:۴۳ ق.ظ
RE: داستان غم انگیز حداقل برای خود من
(۳۰ تیر ۱۳۹۰ ۰۲:۰۹ ق.ظ)narges_r نوشته شده توسط:  این شماره کارت مربوط به بانک ملت هست؟
چون من نمیتونم از طریق کارت واریز کنم و باید از طریق بانک پولو واریز کنم
شماره حساب را هم علاوه بر شماره کارت اضافه کردم.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: narges_r
ارسال: #۳۹
۳۰ تیر ۱۳۹۰, ۱۲:۳۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۴۹ ب.ظ، توسط ali_computer69.)
RE: داستان غم انگیز حداقل برای خود من
دوستان خدا روشکر من دیروز نتونستم تو جشن تولد فریبا شرکت کنم
امروز سر زدم مرکز سالمندان صدیق گفتن
که مشکلات حل شده و شکر خدا کامیپوتر هم از طرف فرماندار خرم آباد آقای شریعت نژاد برای فریبای عزیز خریداری شده.
از آقا فرداد و کلیه دوستان تشکر و قدردانی میکنم.
از کلیه دوستانی که فریبا رو مورد لطف خودشون قرار دادن
گزارش این مراسم رو هم تا چند لحظه دیگه قرار میدم.
خرم آباد - خبرگزاری مهر: با فریبا قرار گذاشته بودم که برای روز تولدش محبت بیاورم؛ دیروز تولد فریبا پر بود از پیام های تبریک و کمکهای هم وطنان ایرانی از سراسر دنیا؛ از انگلیس و آلمان گرفته تا همین نزدیکی های خودمان تهران و اراک و خرم آباد تا فریبا باورش شود که هنوز هم محبت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر‌، گزارش فریبا دختر جوان مبتلا به "ام اس" را که در خانه سالمندان زندگی می کند با دلی شکسته و بغضی در گلو روی خروجی خبرگزاری مهر قرار دادیم که در کمتر از چند ساعت چندین هزار نفر از گزارش بازدید کردند تا اولین تلفن برای کمک به فریبا در کمتر از نیم ساعت بعد از انتشار گزارش به دفتر خبرگزاری مهر زده شود؛ هم وطنی که می‌خواست یکی از آرزوهای فریبا را تحقق بخشد.

تلفن هایی برای تحقق آرزوهای کوچک یک دختر جوان

با گذشت هر دقیقه و هر ساعت از انتشار گزارش تعداد ایمیل‌ها و تلفن هایی که از خارج و داخل کشور برای کمک به فریبا زده می شد دلمان را شادتر و باورمان را قوت می بخشید؛ شاید هنوز دلهایی باشد که در جای جای دنیا برای غم یک دختر جوان می گیرد و بغض هایی که در گلو می میرد تا باران ببارد.

همه کسانی که تماس می گرفتند دوست داشتند کمک شان در روز تولد فریبا به او برسد؛ خیلی‌ها برای فریبا کامپیوتر می خواستند بفرستند؛ خانمی زنگ زده بود که استطاعت مالی چندانی نداشت ولی اصرار داشت که به فریبا کمک کند و می گفت که می داند "ام اس"یعنی چه.

[تصویر:  671521_orig.jpg]
حضور معاون استاندار در خانه سالمندان

مسئولان سرای سالمندان صدیق خرم آباد به خاطر محدودیت های مالی توان گرفتن دو جشن در یک هفته را نداشتند برای همین تولد فریبا را با جشنی که به مناسبت میلاد امام زمان برگزار کرده بودند یکی کردند تا در حاشیه جشن یگانه منجی با دادن کادوهای تولد فریبا دلش را شاد کنند.

تبریک تولد فریبا از جای جای دنیا / معاون استاندار تنها مسئولی که آمد!

بعد از انتشار گزارش خبرگزاری مهر رغبت همه برای گرفتن جشن تولد فریبا در روز ۲۹ تیرماه بیشتر شد. همه ایرانیها برای گرفتن یک جشن تولد کوچک مشارکت کردند، کامپیوتری که به موقع به دست فریبا رسید، تلفن‌ها و ایمیلهایی که به فریبا زده شد و خلاصه همه چیز آماده بود برای گرفتن یک جشن تولد دیگر.

ساعت ۵ عصر روز چهارشنبه قرارمان را برای برگزاری جشن تولد فریبا مدار کردیم. منتظر بودیم ببینیم که در میان مسئولان چه کسی چراغ اول را روشن می کند که به مانند همیشه پای ثابت اینگونه مراسم خیریه حسن شریعت نژاد سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان و فرماندار مرکز لرستان بود.

کم کم مهمانان همه آمدند، مسئولان بهزیستی، خبرنگاران رسانه های گروهی، برخی از خیرین و خلاصه مراسم هر چند کوچک و خودمانی بود ولی گرم بود و صمیمی. قرار بود استاندار لرستان هم بیاید ولی به خاطر مشغله کاری حضور در این مراسم خیریه را از دست داد.

بغض فریبا باران می شود...

به هر حال حضور معاون استاندار از میان مسئولان خود مرهمی بود برای قلب فریبا که می گفت ما "پرت شده روزگاریم"!حسن شریعت نژاد در اولین دقایق حضور در سرای سالمندان صدیق به اتاق فریبا رفت تا با دختری که فکر می کرد فراموش شده روزگار است دیدار کند؛ معاون استاندار هدیه تولد فریبا را می دهد و اشک در چشمان فریبا حلقه می زند!

[تصویر:  671517_orig.jpg]
کامپیوتر اهدایی به فریبا که مهندس کامپیوتر است

توان ایستادن را ندارد، روی تخت می نشیند و اشک هایش را پاک می کند؛ احساسش را آنقدر صادقانه و بی پیرایه می گوید که همه را تحت تاثیر قرار می دهد. فریبا خوشحال است نه تنها به خاطر اینکه امروز همه برای تولدش آمده اند؛ برای اینکه تولدش بهانه ای شده تا همه دور هم جمع شوند! این احساس پاک دختری جوان است که بی مهری زمانه هم هنوز نتوانسته قلبش را تیره و کدر کند.

وجودتان نعمت است...

مسئولان سرای سالمندان فرصت را غنیمت می شمارند و معاون استاندار را برای بازدید از دیگر بخش های آسایشگاه می برند و ما با فریبا که هنوز اشک در چشمانش می درخشد تنها می شویم. در پاسخ به حضورمان می گوید: "وجودتان نعمت است و برکت."ساده و عامیانه حرف می زند ولی صمیمی و از روی خلوص.

می پرسم که هنوز هم معتقد است که فراموش شده روزگار است؟ می گوید: نه، ولی کاش محبتی را که این روزها همه ایرانیها در حق من داشتند خانواده خودم و خواهرهایم می داشتند.

کنار کامپیوترش می ایستد تا عکس بگیریم. فریبا اینجا هم دست از شوخی بر نمی دارد و از عکاس مهر می پرسد "حالا توی کادر دوربین تو خودم مهم هستم یا کامپیوترم!؟" و ما جواب می دهیم که البته خودت! و بعد همگی با هم می خندیم.

پست های نصفه و نیمه امروزی به درد آدم نمی خورد!

فریبا را به اتاقی که برای تولدش تزئین شده است می بریم؛ اهالی خانه سالمندان هم جمع شده اند؛ کیک تولد فریبا را روی میز می گذاریم تا بازدید معاون استاندار هم تمام شود و برای آغاز جشن بیاید. حسن شریعت نژاد که بومی لرستان است در این فرصت با همه پدران پیر خانه سالمندان با زبان لری به گفتگو می نشیند. با یادآوری نام و شغل پدرش به برخی از آنها آشنایی می دهد، یکی از پیرمردها که ۸۷ سال سن دارد معاون استاندار را می شناسد و همین بهانه می شود برای گفتن از خاطره های دور.

شریعت نژاد می گوید که از روی عمد خودش را به نام پدرش معرفی می کند؛ معتقد است که پست های نصفه و نیمه امروزی به درد آدم نمی خورد و آنچه انسان را هدایت می کند همان دعای خیر پدر و مادر است.

تقدیر معاون استاندار از گزارش مهر

گفتگوی معاون استاندار با اهالی خانه سالمندان تمام می شود تا برای جشن تولد فریبا دور هم جمع شویم. شریعت نژاد از گزارش خبرگزاری مهر می گوید و از خبرنگاران این خبرگزاری به خاطر اینکه بانی خیر شده اند تشکر می کند.

[تصویر:  671519_orig.jpg]
جشن تولد ۲۸ سالگی فریبا به همت خبرگزاری مهر

مسئولان سرای سالمندان صدیق هم از مشکلات می گویند و از اینکه اکثر قریب به اتفاق ساکنان این خانه کسی را ندارند که از آنها حمایت کنند. مسئول فنی خانه سالمندان می گوید که گاهی اوقات وقتی عیدها هم با بعضی از خانواده این افراد تماس گرفته می شود که برای عید دیدنی با پدران و مادرانشان بیایند طفره می روند و گوشی را می گذارند!

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان هم در پاسخ به مطالبات مسئولان خانه سالمندان قول می دهد که در جلسات هیئت مدیره شرکت و برای رفع مشکلات با دستگاههای متولی رایزنی کند.

برخی از خواسته های ۴۰ سالمندی که در این آسایشگاه زندگی می کنند کوچک است و حل شدنی؛ فقط همت می خواهد که خوشبختانه در نزد مردم لرستان زیاد است. خواسته ای مثل اینکه نانوایی پیدا شود و روزانه ۱۵۰ عدد نان را به صورت رایگان در اختیار ساکنان این آسایشگاه بگذارد و یا اینکه کسی پیدا شود و پول شیر روزانه سالمندان را بدهد و یا...

فریبا- یک روز سرد زمستانی....

به هر روی صحبت‌ها که به اینجا می رسد یکی از اعضای هیئت مدیره سرای سالمندان صدیق خرم آباد از فریبا می گوید و اینکه در یک روز سرد زمستانی با ویلچر و یک ساک دم در خانه سالمندان گذاشته شده است.

خوشنود می گوید که اگر این دختر شب را بیرون می ماند از سرما از بین می رفت و انسانیت حکم می کرد که هر چند اینجا خانه سالمندان است ولی ما به او پناه بدهیم؛ و فریبا اینجا با صدایی که با بغض همراه است می گوید که اگر خانه سالمندان نبود آیا جای دیگری بود که مرا پناه دهد؟

معاون استاندار بعد از شنیدن همه حرفها و گلایه‌ها قول می دهد که برای حل مشکلات پیگیری کند. شریعت نژاد با یادآوری اینکه امروز یک روز استثنایی برای او بوده است می گوید که اگر روزی بازنشسته شود دوست دارد در چنین جایی خدمت کند.

مسئولان می روند و جمع ما با فریبا خودمانی می شود. فریبا می گوید کاشکی هر روز تولد من باشد تا همه اینجا جمع شوند. تشکر می کند و با تکرار چند باره جملات قدردانی اش همه ما را شرمنده می سازد.

فریبا: امسال دو بار متولد شدم!

فریبا از خبرنگاران مهر تشکر می کند و می گوید که هیچ گاه جشن تولدی به این مفصلی نداشته است. دختر جوان که امسال دو بار تولدش را جشن گرفته است با کمی تامل ادامه می دهد: امسال من دو بار متولد شدم!

[تصویر:  671516_orig.jpg]
گفتگوی فریبا با خبرنگاران مهر

خودش می گوید: شاید اگر این روزها این همه محبت نمی دیدم فکر نمی کردم هنوز هم محبتی وجود داشته باشد؛ از ابراز محبت های همه ایرانیها من اشک ریختم در حالی که همیشه فکر می کردم که محبت مرده است.

از فریبا می خواهیم جمله ای به همه کسانی که این روزها از جای جای دنیا پیام داده اند و یا زنگ زده اند بگوید؛ کوتاه و خالصانه می گوید: واقعا به خاطر حال امروزم ممنونشون هستم؛ امیدوارم همیشه سلامت باشن؛ بعد می خندد و می گوید که به همه شان بگویید که به من خیلی خوش گذشت؛ احساسی که در کلمات جای نمی گیرد...

فریبا بدبخته تولد داشت!

فریبا با صدای بلند می گوید: اینجا، امروز "فریبا بدبخته تولد داشت"! نمی دانیم با گفتن این جمله اش اشک بریزیم یا از احساسش بعد از سالها تنهایی شادمان شویم. سرزنشش می کنم که چرا بدبخت! آخر آدمی که این همه همراه دارد در سراسر دنیا بدبخت می شود؟! ولی چیزی نمی گوید.

بلند می شویم که خداحافظی کنیم و بیاییم، دستم را در دستش به نشانه خداحافظی می گذارم، با رمق اندکی که در انگشتانش است دستم را فشار می دهد، در نگاهش چیزی شبیه خواهش است. می گوید بازهم به من سر بزنید...این یک جمله را چند بار می گوید و بعد می بیند که با گفتن دلش آرام نمی شود از همه ما قول می گیرد که بازهم برای دیدنش به خانه سالمندان برویم.

به خودمان قول بدهیم...

از نگاه فریبا که تا دم در ورودی حرکتمان را می پاید دلم می گیرد؛ اینقدر تنهایی اینجا لانه کرده است که یک هفته شلوغی و حضور همه نمی تواند بر این لشکر غم غلبه کند؛ فریبا امروز خوشحال است ولی از تنهایی فردا و فرداها نگران است و بی تاب؛ به خودم قول می دهم فراموش نکنم اینجا فریبایی برای دیدن من چشم انتظار است و شاید باید همه مان به خودمان قول دهیم که در گوشه و کنار شهرهایمان فریباهایی هستند که بیش از هر چیزی چشم انتظار حضورمان هستند؛ چیزی که دریغ کردنش قلبمان را تاریک خواهد کرد.

یادمان نرود که به خودمان قول بدهیم که فراموش نکنیم...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad , blackhalo1989 , ف.ش , Br2012 , ملیکا , bahari , delta , Parva , Maryam-X , hardware23 , گلبرگ
ارسال: #۴۰
۳۰ تیر ۱۳۹۰, ۰۳:۲۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ تیر ۱۳۹۰ ۰۳:۲۶ ب.ظ، توسط Fardad-A.)
داستان غم انگیز حداقل برای خود من
با توجه باین خبری که دادند شماره حساب را حذف کردم. ظاهرا" تا الآن هم کسی پولی نریخته. اگه کمک در مورد دیگری هست میتونید به انجمن بیماران Msکمک کنید.
علی جان به فریبا میگفتی عضو مانشت بشه تا بهتر با بچه‌ها ارتباط داشته باشه و اگه مشکلی داره متوجه بشیم.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ali_computer69 , SarahArshad
ارسال: #۴۱
۳۰ تیر ۱۳۹۰, ۰۳:۲۸ ب.ظ
داستان غم انگیز حداقل برای خود من
خیلی خوبه دست همشون درد نکنه فقط کیکش کوچیک نیست? Big Grin

If your success is not on your own terms, if it looks good to the world but does not feel good in your heart, it is not success at all.
(Anna Quindlen)
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۴۲
۳۰ تیر ۱۳۹۰, ۰۳:۲۹ ب.ظ
RE: داستان غم انگیز حداقل برای خود من
(۳۰ تیر ۱۳۹۰ ۰۳:۲۰ ب.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  با توجه باین خبری که دادند شماره حساب را حذف کردم. ظاهرا" تا الآن هم کسی پولی نریخته. اگه کمک در مورد دیگری هست میتونید به انجمن بیماران Msکمک کنید.
علی جان به فریبا میگفتی عضو مانشت بشه تا بهتر با بچه‌ها ارتباط داشته باشه و اگه مشکلی داره متوجه بشیم.

سپاس عزیزم از زحماتی که کشیدید .
کاش میشد عضو بشه ولی نمیشه متاسفانه چون اون تو آسایشگاه چطوری به اینترنت دسترسی داشته باشه ببینم میتونم برم صحبت کنم با مسئولین آسایشگاه واسه تهیه یه اینترنت براش.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ف.ش , SarahArshad
ارسال: #۴۳
۳۰ تیر ۱۳۹۰, ۱۰:۲۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۳ ب.ظ، توسط SarahArshad.)
RE: داستان غم انگیز حداقل برای خود من
نمیشه براش ز این مودمهای بلوتوثی استفاده کرد .دوستان می بینید که این بنده خدا چقدر برکت داشته که به گرمای وجودش چقدر این سرای پیران خسته دل شلوغ شد به نیت فریبای عزیز نه بدبخت دل چقدر پیر مرد وپیرزن مهربون هم شاد شده ویه لبخند کوچولو به لبشون اومد .چقدر فریبا خوشبخته حتی شاید از بچه های این بابابزرگ ومامان بزرگها هم خوشبختتر ه که لبخند وشادی به برکت وجودش اومد رو لب این بندگان پاک ودلشکسته خدا شده ند .کاش میشد بهش این حرف رو بزنید که بدونه بد بخت نیست چون خدا دوستش داره وبهش نگاه می کنه .HeartHeartHeartHeartHeart
فریبای عزیزم تولت مبارک باشه !!!!
تولد تولد تولدت مبارک !!!!(تولدت مبارک گل پاک خدا HeartHeartHeartHeart
برای سلامتیت دعا می کنم که هیچ چیز از بزرگی خدا بعید نیست )

وقتی میام مانشت علاوه بر خوندن مطالب درسی که بهم روحیه درسی میده .دیدن این طور مسائل چقدر دلم رو روشن میکنه خدا یا شکرت به خاطر تمام نعمتهات به خاطر دل مهربون بنده هات که دیدنش آدم رو شاد میکنه .یادتوننه دیروز می اومدیم این تاپیک دلمون می گرفت .خدا چقدر بزرگی که گذاشتی این تاپیک از ناراحتی به شادی تبدیل شد و پایانش به شادی تمام شد . یه کار وقتی خدایی باشه چقدر جنبه داره !!!این جوری شاید بشه به نیت بانیان سایت هم پی برد حالا میفهمم کار خدایی یعنی چی !!!!!


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Ravi , ali_computer69
ارسال: #۴۴
۳۰ تیر ۱۳۹۰, ۱۰:۳۵ ب.ظ
داستان غم انگیز حداقل برای خود من
جالب........
۱
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۴۵
۳۱ تیر ۱۳۹۰, ۱۱:۴۳ ق.ظ
داستان غم انگیز حداقل برای خود من
واقعا عالی...
مودم ۳G با یه سیم کارت ایرانسل کارشو راه می اندازه فقط هزینه شارژ میخاد.اگه بشه خوب میشه.بعد با همه بچه های اینجا هر روز میتونه صحبت کنه و ....


آرام باش***دنیا بی قرار توست...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Smile حضور خود را با صلوات بر محمد و آل محمد به ثبت برسانید soheila-zd ۴۱۲ ۸۸,۲۶۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۱ ق.ظ
آخرین ارسال: salam az ma
  بهترین منبع برای درس شبکه ارشد msnmkh ۲ ۱,۲۴۲ ۱۲ دى ۱۴۰۱ ۱۲:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: پشتکار
Question بهترین منبع ساختمان داده برای کنکور ارشد marvelous ۱۰ ۱۱,۴۵۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۷:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: msnmkh
  بهترین منبع درسی و کلاس به صورت افلاین برای کنکور ارشد nrgs_h99 ۰ ۱,۳۴۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: nrgs_h99
  معرفی منبع مناسب برای ارشد گسسته saharitst ۲۱ ۲۴,۸۱۱ ۲۲ دى ۱۴۰۰ ۰۶:۱۱ ب.ظ
آخرین ارسال: YasiAli
  منبع خوب برای معماری hamid_p ۰ ۱,۱۶۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: hamid_p
  منابع برای دکترا -مهندسی فناوری اطلاعات sarit ۱ ۳,۳۶۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴ ق.ظ
آخرین ارسال: pouya47
  درخواست معرفی منبع برای دروس پایگاه داده پیشرفته، تجارت و آموزش الکترونیکی ehsannaq3 ۱۱ ۱۳,۱۲۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۳ ق.ظ
آخرین ارسال: pouya47
  منبع خوب برای الکترونیک دیجیتال _student_98 ۱ ۲,۱۳۹ ۲۱ دى ۱۳۹۹ ۰۵:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Mehran jam
  فراخوان داستان کوتاه fas ۱ ۲,۷۰۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: mehrad1011

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close