زمان کنونی: ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۴۵ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

نکاتی در باب خلاصه برداری

ارسال:
۲۲ تیر ۱۳۹۲, ۰۱:۴۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۲ تیر ۱۳۹۲ ۰۳:۰۸ ب.ظ، توسط jahani.)
نکاتی در باب خلاصه برداری
تو این روزها یکی از سوالات مهمی که خیلی از داوطلبان در ذهن خود دارند مسئله خلاصه برداری و نحوه و چگونگی آن می باشد.روش ها و راه حل های مختلفی برای این کار وجود دارد که به تناسب حال هر کدام از داوطلبان ممکن است سودمند واقع شوند.در این تاپیک سعی میکنم بحث نسبتا جامعی در ارتباط با خلاصه برداری بکنم و به سوالات داوطلبان بر اساس تجربیات خودم و تجربیات سایر دوستان پاسخ بدهم. قبل از این که به مطالعه این تاپیک بپردازید لازم هست که این دو تاپیک زیر را نگاهی بهش بندازید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


حال با توجه به مطالب این دو تاپیک میخواهم یه جمع بندی نسبت به خلاصه برداری انجام دهیم:
اولین سوالی که میخواهیم بهش جواب بدیم روش های خلاصه برداری هست.باید روشهای مختلفی که برای خلاصه برداری وجود داره رو بررسی کنیم.
روش های خلاصه برداری

۱- خط کشیدن:
مرسوم ترین و قدیمیترین روشی که برای خلاصه برداری از زمان خیلی قدیم وجود داشته است روش خط کشیدن بوده است. این روش نیازی به توضیح ندارد . در این روش زیر مطالبی که احساس میکنیم از باقی مطالب مهمتر هستند خط میکشیم.
[b]2- برجسته سازی:[/b]
با اختراع این ماژیکهای فسفری انگار که تحول عمیقی در صنعت خلاصه برداری پدیدار بشود. این ماژیکها که احتمالا همه شما با آنها اشنا هستید توانایی شگرفی در برجسته کردن متون مهم از نا مهم دارند. به لحاظ محتوایی شبیه قبلی است ولی خوب شکل بهتری دارد.
۳- یادداشت برداری:
برخی از داوطلبان از زمان تحصیلشان عادت کرده اند که برای خلاصه برداری حتما باید نکات مهم را در برگه ای یادداشت کنند. این روش بر خلاف دو روش قبلی بسیار وقت گیر و انرژی بر می باشد ولی در صورتی که به روش مناسبی انجام شود میتواند کارایی بیشتری نسبت به دو روش قبلی داشته باشد.
۴- استفاده از روشهای مایند مپینگ و ساختار درختی:
با ابداع ساختارهای درختی، سلولی و روشهای مایند مپینگ تحول عمیقی در یادداشت برداری به وجود امد .توصیه میکنم که این روشها را اگر بلد نیستید یاد بگیرید زیرا که بسیار سودمند هستند.
۵- خلاصه برداری با استفاده از مثال:
گروهی دیگر از داوطلبان هستند که تنها با مثال یاد میگیرند و با حل مثال میتوانند مطالبی را که خواندند دوباره مرور کنند. این دسته از داوطلبان معمولا با علامت گذاری یک سری از مثالهای حل شده سعی در خلاصه کردن مطلب ومرور مطلب دارند.


دومین سوالی که مطرح میشود این میباشد که مورد استفاده هرکدام از این خلاصه ها چه می باشد؟ ایا باید از همه آنها استفاده کنیم؟

در دور اول مطالعه هنگامی که در سطح شناخت می باشیم بدیهتا ممکن است خیلی از مطالب از نظر ما مهم باشد، بنابراین اگر بخواهیم برجسته سازی کنیم ممکن است به یکباره کل صفحه را برجسته کنیم و یا اگر بخواهیم یادداشت برداری کنیم کلی یادداشت برداریم که هم حجم زیادی خواهند داشت وهم بار علمی چندانی ممکن است نداشته باشند و صرفا همان جمله های کتاب را به کاغذ منتقل کردیم. بنابراین در دور اول مطالعات بهترین روش این است که با مداد مشکی زیر مطالبی که حی میکنیم مهم هستند و دور فرمولهایی که مهمتر به نظر می آیند خط بکشیم. این خط کشی ضرر چندانی ندارد و بیشترین مورد استفاده آن پالایش اولیه اطلاعات ما می باشد.

در دور دوم مطالعات و بعد از این که یه سری مثالهایی در باب اون مطلب حل کردیم(این مثالها میتواند مثالهای داخل متن باشد، و یا مثالهای اخر فصل) و سطح دانش خود را به مرحله فهمیدن رساندیم، آنجاست که میتوانیم برجسته سازی بهتری انجام بدهیم. پس در این مرحله میتوانیم از برجسته سازی استفاده کنیم و از بین مطالبی که در دور قبل با مداد مشکی خط کشیدیم با ماژیک فسفری مطالب مهمتر را برجسته کنیم (اگر کسی با این ماژیک ها مشکل دارد میتواند از خودکار سبز استفاده کنم و دور مطالب مهمتر خط بکشد) در این دور مطالعه همچنین اگر نکات تکمیلی به ذهنمان رسید کنار همان مطالب و در کتابی که مطالعه میکنیم اضافه میکنیم. (نکاتی که معمولا از حل مثال بدست می آیند)

یاد داشتی برداری به شیوه مایند مپینگ و ساختار درختی برای زمانی مناسب هست که شما به سطح سوم از دانش رسیده باشید. یعنی تستهای کنکور ان مطلب را حل کرده اید و حال میخواهید کل فصل را در یک برگه A4 خلاصه کنید. باید حواستان باشد که یادداشت نباید خیلی طولانی باشند و ترجیحا ادرس داشته باشند (مثلا کنارش شماره صفحه و منبع استفاده شده یادداشت شود تا در صورت نیاز به راحتی به آنها ارجاع کنیم)
در ارتباط با نحوه انجام این روش بعدا صحبت میکنیم اما این را در نظر بگیرید که الان خیلی زود است برای این کار.

در انتها باید متذکر شوم آنهایی که به حل تست میپردازند بهتر است بانک تستی برای خودشان درست کنند. روش تهیه این بانک تست بدین صورت میباشد که یک برگه A4 به ازای هر درس تهیه میکنند وتوش به ازای هر فصل یه قسمت از برگه را مشخص میکنند. شماره تستهایی که احساس میکنید مهم بوده و یا نکته ی خاصی در آنها بوده که باید بعدها مرور شوند در این قسمت یادداشت میکنید. لازم به ذکر هست که این لیست باید به مرور زمان کاهش پیدا کند. مثلا در دور اول ممکن است یه لیست بلند بالا که شامل سی تا چهل تست میباشد در این بانک باشد اما به مرور زمان باید این مقدار کاهش پیدا کند به طوریکه در فواصل نزدیک کنکور برای هر فصل تنها چهار یا پنج تست در لیست باقی مانده باشدSmile البته در تاپیکی جداگانه در مورد استراتژی های تست زدن صحبت خواهیم کرد.

چند نکته باقی میماند که در انتها لازم است در موردشان صحبت کنم:
۱- اول این که ازدوست عزیزمان Arcsin بابت تاپیک خوبش کمال تشکر را دارا میباشم.
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

۲- دوم این که اگر دوستانی هستند که خلاصه هایی از پارسال دارند که احساس میکنند کیفیت لازم را ندارند انها را دور نیاندازند. بلکه سعی در بروز رسانی آنها داشته باشند و از همان خلاصه ها استفاده نمایند. یا لااقل قسمتهای مهمش را در یک کاغذ جداگانه پاکنویس کنند.
۳- سوم اینکه در یادداشت و خلاصه هاتون از رنگ و شکل به وفور استفاده کنید زیرا که تاثیر شگرفی در یادگیری خواهد داشت.
۴- چهارم اینکه اگر برای یه درس خاص رفتید مرجع و یا یک کتاب دیگر خوندین و احساس کردین مطالبی در کتاب هست که در کتاب اصلی کنکوری خوب پوشش داده نشده این مطالب را در صورت امکان به کتاب کنکوری و در کنار مبحث مربوطه منقل کنید و اگر حجم آن زیاد هست در کنار کتاب کنکور ادرس کتاب مرجع(شماره صفحه، شماره سطر) را اضافه نمایید تا برای مطالعات تکمیلی به آن مراجعه کنید.
۵- خلاصه های افراد دیگر ممکن است به درد شما نخورد اما گرفتنش ضرر ندارد و میتوانید برای یک سری دروس که نیاز به فهم چندانی ندارند (مثل تئوری های مدیریت) با کمک یکدیگر خلاصه برداری کنید. (مثلا تقسیم کار کنید و هر کس یه فصل را خلاصه برداری کند)

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۳۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: pooyaa , asiehmohammadian , reyhaneh64 , fafa69 , unicornux , Afroz , سجاد۶۷ , Xilinx , آسمان ابری , ندا۱ , Mohammad.K , directline , mgshervin , x86 , Pegasus , afa90 , M.Amin.M , help me plz , tabassomesayna , Mänu , m_ok , hamid88 , IT.setareh91 , اس کا م , mostafa122 , دکترنگاربه امید خدا , mohammad8 , pinar , deh-ab , student_92 , sybarite , Somayeh-h , Hera , ehsan2010 , ریحان , atenaa , انرژی مثبت , somaieh_hassani , hoseng , sara.92 , s.sharif , ican , amash , Nazanin_kheradmand , ali ghaemi , elynn66 , مهربان مادر , Nolan , summer_girl , sara_sb92 , sama89 , Nasi Be , احسان مومنی , فرزانه ۳۴۳ , aniss , Fardad-A , n268 , mohammadali1990 , نارین , takexpert , پرهوده , shamim_70 , happy07 , yegane_91 , shaheen.1366 , faraaz_mb , رتبه۱سال۹۴ , mrsh1372 , alireza11119 , elixxx , دختر مهربان , M_Moshiri
ارسال:
۲۳ تیر ۱۳۹۲, ۰۳:۲۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۳ تیر ۱۳۹۲ ۰۳:۳۰ ب.ظ، توسط tabassomesayna.)
RE: نکاتی در باب خلاصه برداری
(۲۲ تیر ۱۳۹۲ ۰۱:۴۳ ب.ظ)jahani نوشته شده توسط:  تو این روزها یکی از سوالات مهمی که خیلی از داوطلبان در ذهن خود دارند مسئله خلاصه برداری و نحوه و چگونگی آن می باشد.روش ها و راه حل های مختلفی برای این کار وجود دارد که به تناسب حال هر کدام از داوطلبان ممکن است سودمند واقع شوند.در این تاپیک سعی میکنم بحث نسبتا جامعی در ارتباط با خلاصه برداری بکنم و به سوالات داوطلبان بر اساس تجربیات خودم و تجربیات سایر دوستان پاسخ بدهم. قبل از این که به مطالعه این تاپیک بپردازید لازم هست که این دو تاپیک زیر را نگاهی بهش بندازید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

سلام
خیلی ممنون از توضیحاتتون
یه سوال : نظرتون درمورد استفاده از روش جعبه لایتنر برای خلاصه برداری درسای تخصصی کامپیوتر چیه ؟
طبق اینکه درسها رو تقسیم بندی کردیم که مثلا" روزای زوج ۳ تا درس و روزای فرد هم ۳ تا درس , مثلا" روز زوج مدار منطقی میخونیم
وقتی تست هاشو زدیم حالا اونایی که نکته دارن رو سوالشو یک طرف و جوابشو طرف دیگه بنویسیم , بعد یک روز درمیون بخونیم و همین طور به ترتیب.. به نظرتون این روش میتونه واسه درسای رشته کامپیوتر مفید باشه ؟

من نه آنکه گویی هستم نه آنکه گویند / من همانم که همانم ..
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۳ تیر ۱۳۹۲, ۰۴:۴۴ ب.ظ
نکاتی در باب خلاصه برداری
بینهایت سپاس
واقعا این لطفتون رو نمیدونم چجور جبران کنم
سالم و موفق باشین جناب جهانی عزیز و دوست داشتنی

هیج وقت دیر نیست
........................!!!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: jahani
ارسال:
۲۳ تیر ۱۳۹۲, ۰۵:۰۷ ب.ظ
RE: نکاتی در باب خلاصه برداری
(۲۳ تیر ۱۳۹۲ ۰۳:۲۸ ب.ظ)tabassomesayna نوشته شده توسط:  
(22 تیر ۱۳۹۲ ۰۱:۴۳ ب.ظ)jahani نوشته شده توسط:  تو این روزها یکی از سوالات مهمی که خیلی از داوطلبان در ذهن خود دارند مسئله خلاصه برداری و نحوه و چگونگی آن می باشد.روش ها و راه حل های مختلفی برای این کار وجود دارد که به تناسب حال هر کدام از داوطلبان ممکن است سودمند واقع شوند.در این تاپیک سعی میکنم بحث نسبتا جامعی در ارتباط با خلاصه برداری بکنم و به سوالات داوطلبان بر اساس تجربیات خودم و تجربیات سایر دوستان پاسخ بدهم. قبل از این که به مطالعه این تاپیک بپردازید لازم هست که این دو تاپیک زیر را نگاهی بهش بندازید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

سلام
خیلی ممنون از توضیحاتتون
یه سوال : نظرتون درمورد استفاده از روش جعبه لایتنر برای خلاصه برداری درسای تخصصی کامپیوتر چیه ؟
طبق اینکه درسها رو تقسیم بندی کردیم که مثلا" روزای زوج ۳ تا درس و روزای فرد هم ۳ تا درس , مثلا" روز زوج مدار منطقی میخونیم
وقتی تست هاشو زدیم حالا اونایی که نکته دارن رو سوالشو یک طرف و جوابشو طرف دیگه بنویسیم , بعد یک روز درمیون بخونیم و همین طور به ترتیب.. به نظرتون این روش میتونه واسه درسای رشته کامپیوتر مفید باشه ؟
درسهای کامپیوتر و ایتی همینطوریش این قدرزیاد هستند که نمیرسیم بخونیم بعد اگه بخواهیم همچین روشی هم پیاده سازی کنیم که اصلا به هیچی نمیرسیم. شاید این روشی که میگید جواب بده ولی بسیار بسیار انرژی بگیر و زمان بر میباشد.

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: tabassomesayna , deh-ab , ماه بانو
ارسال:
۲۳ تیر ۱۳۹۲, ۰۵:۵۵ ب.ظ
RE: نکاتی در باب خلاصه برداری
ممنون اقای جهانی
خیلی وقت بود منتظر این مطلب بودم
مفید بود .سپاس
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۴ تیر ۱۳۹۲, ۱۲:۳۴ ب.ظ
RE: نکاتی در باب خلاصه برداری
(۲۳ تیر ۱۳۹۲ ۰۵:۰۷ ب.ظ)jahani نوشته شده توسط:  
(23 تیر ۱۳۹۲ ۰۳:۲۸ ب.ظ)tabassomesayna نوشته شده توسط:  
(22 تیر ۱۳۹۲ ۰۱:۴۳ ب.ظ)jahani نوشته شده توسط:  تو این روزها یکی از سوالات مهمی که خیلی از داوطلبان در ذهن خود دارند مسئله خلاصه برداری و نحوه و چگونگی آن می باشد.روش ها و راه حل های مختلفی برای این کار وجود دارد که به تناسب حال هر کدام از داوطلبان ممکن است سودمند واقع شوند.در این تاپیک سعی میکنم بحث نسبتا جامعی در ارتباط با خلاصه برداری بکنم و به سوالات داوطلبان بر اساس تجربیات خودم و تجربیات سایر دوستان پاسخ بدهم. قبل از این که به مطالعه این تاپیک بپردازید لازم هست که این دو تاپیک زیر را نگاهی بهش بندازید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

سلام
خیلی ممنون از توضیحاتتون
یه سوال : نظرتون درمورد استفاده از روش جعبه لایتنر برای خلاصه برداری درسای تخصصی کامپیوتر چیه ؟
طبق اینکه درسها رو تقسیم بندی کردیم که مثلا" روزای زوج ۳ تا درس و روزای فرد هم ۳ تا درس , مثلا" روز زوج مدار منطقی میخونیم
وقتی تست هاشو زدیم حالا اونایی که نکته دارن رو سوالشو یک طرف و جوابشو طرف دیگه بنویسیم , بعد یک روز درمیون بخونیم و همین طور به ترتیب.. به نظرتون این روش میتونه واسه درسای رشته کامپیوتر مفید باشه ؟
درسهای کامپیوتر و ایتی همینطوریش این قدرزیاد هستند که نمیرسیم بخونیم بعد اگه بخواهیم همچین روشی هم پیاده سازی کنیم که اصلا به هیچی نمیرسیم. شاید این روشی که میگید جواب بده ولی بسیار بسیار انرژی بگیر و زمان بر میباشد.


بیشتر آدم گیج میشه با این روش به نظر من همون روش های قبلی خلاصه برداری خوبه
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۴ تیر ۱۳۹۲, ۰۲:۲۸ ب.ظ
RE: نکاتی در باب خلاصه برداری
(۲۴ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴ ب.ظ)farzaneh1991 نوشته شده توسط:  
(23 تیر ۱۳۹۲ ۰۵:۰۷ ب.ظ)jahani نوشته شده توسط:  
(23 تیر ۱۳۹۲ ۰۳:۲۸ ب.ظ)tabassomesayna نوشته شده توسط:  
(22 تیر ۱۳۹۲ ۰۱:۴۳ ب.ظ)jahani نوشته شده توسط:  تو این روزها یکی از سوالات مهمی که خیلی از داوطلبان در ذهن خود دارند مسئله خلاصه برداری و نحوه و چگونگی آن می باشد.روش ها و راه حل های مختلفی برای این کار وجود دارد که به تناسب حال هر کدام از داوطلبان ممکن است سودمند واقع شوند.در این تاپیک سعی میکنم بحث نسبتا جامعی در ارتباط با خلاصه برداری بکنم و به سوالات داوطلبان بر اساس تجربیات خودم و تجربیات سایر دوستان پاسخ بدهم. قبل از این که به مطالعه این تاپیک بپردازید لازم هست که این دو تاپیک زیر را نگاهی بهش بندازید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

سلام
خیلی ممنون از توضیحاتتون
یه سوال : نظرتون درمورد استفاده از روش جعبه لایتنر برای خلاصه برداری درسای تخصصی کامپیوتر چیه ؟
طبق اینکه درسها رو تقسیم بندی کردیم که مثلا" روزای زوج ۳ تا درس و روزای فرد هم ۳ تا درس , مثلا" روز زوج مدار منطقی میخونیم
وقتی تست هاشو زدیم حالا اونایی که نکته دارن رو سوالشو یک طرف و جوابشو طرف دیگه بنویسیم , بعد یک روز درمیون بخونیم و همین طور به ترتیب.. به نظرتون این روش میتونه واسه درسای رشته کامپیوتر مفید باشه ؟
درسهای کامپیوتر و ایتی همینطوریش این قدرزیاد هستند که نمیرسیم بخونیم بعد اگه بخواهیم همچین روشی هم پیاده سازی کنیم که اصلا به هیچی نمیرسیم. شاید این روشی که میگید جواب بده ولی بسیار بسیار انرژی بگیر و زمان بر میباشد.


بیشتر آدم گیج میشه با این روش به نظر من همون روش های قبلی خلاصه برداری خوبه
سلامSmile کدوم روش گیچ کننده هست روش توصیه من یا روشی که دوستمان توصیه کرده اند؟Smile اگر روش من گیج کننده هست ممنون میشه مواردی که به نظرتان مشکل ساز هست را بیان کنیدSmile

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پندگیر خواه ملال
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۵ تیر ۱۳۹۲, ۱۱:۴۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۵ تیر ۱۳۹۲ ۱۱:۴۱ ب.ظ، توسط farhud.)
نکاتی در باب خلاصه برداری
(۲۳ تیر ۱۳۹۲ ۰۳:۲۸ ب.ظ)tabassomesayna نوشته شده توسط:  سلام
خیلی ممنون از توضیحاتتون
یه سوال : نظرتون درمورد استفاده از روش جعبه لایتنر برای خلاصه برداری درسای تخصصی کامپیوتر چیه ؟
طبق اینکه درسها رو تقسیم بندی کردیم که مثلا" روزای زوج ۳ تا درس و روزای فرد هم ۳ تا درس , مثلا" روز زوج مدار منطقی میخونیم
وقتی تست هاشو زدیم حالا اونایی که نکته دارن رو سوالشو یک طرف و جوابشو طرف دیگه بنویسیم , بعد یک روز درمیون بخونیم و همین طور به ترتیب.. به نظرتون این روش میتونه واسه درسای رشته کامپیوتر مفید باشه ؟
سلام
به نظر من برای کسی که دو سال فرصت داره مبتونه مفید باشه. نه برای کسی که ۶ ۷ ماه بیشتر فرصت نداره. چقدر تو روز وقت داریم که یه چن ساعتشو هم فیش نویسی به سبک جعبه لایتنر بکنیم؟

راستی، یه توصیه برای کسایی که میخوان استفاده کنن از روش جعبه لایتنر: خودتونم میتونید درستش بکنید بسادگی. من یکی دارم و چون تجربه شو دارم میگم که با هزینه خیلی کمتر همون نتیجه و یا بهترشو میگیرید. پس پولتونو بدید یه چن تا پسته بخرید زیر باد کولر بشینید پسته خوران درس بخونید Tongue

یا به اندازه آرزوهات تلاش کن یا به اندازه تلاشت آرزو
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: tabassomesayna
ارسال:
۱۳ مرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۳۱ ب.ظ
نکاتی در باب خلاصه برداری
ممنون آقای جهانی
خیلی مفید بود.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰
۲۹ مرداد ۱۳۹۲, ۰۵:۲۴ ب.ظ
نکاتی در باب خلاصه برداری
اقای جهانی ممنون که بی منت این همه وقت میزارید و مارو اینقدر خوب راهنمایی میکنید دعای خیر بچه های مانشت همیشه پشت و پناهتون
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱
۳۰ مرداد ۱۳۹۲, ۰۴:۳۷ ب.ظ
نکاتی در باب خلاصه برداری
ممنون جنابه جهانی عزیز
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲
۰۱ مهر ۱۳۹۲, ۱۰:۲۱ ق.ظ
نکاتی در باب خلاصه برداری
mer c
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۱۰:۲۲ ب.ظ
RE: نکاتی در باب خلاصه برداری
ممنون واقعا مطالب مفیدی رو اشاره کرده بودین Rolleyes
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۴
۲۱ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۱۲ ب.ظ
نکاتی در باب خلاصه برداری
جدن ممنون خیلی مفید بود
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  جزوه ی خلاصه مدار های منطقی HamidReza1 ۰ ۷۳۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  جزوه خلاصه نکات مهم فصول ابتدایی درس مهندسی نرم افزار Happiness.72 ۱ ۳,۵۴۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: M o h m m @ d
  جزوه ی خلاصه ی درس مدار منطقی HamidReza1 ۱ ۲,۸۱۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۰۲:۱۱ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  [دانلود] خلاصه درس کامپایلر و مهندسی نرم افزار baran.r ۵ ۱۰,۲۲۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: rray
  خلاصه داده الگوریتم boshbosh ۷ ۱۰,۱۹۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷ ق.ظ
آخرین ارسال: sajjad_s84
  درخواست معرفی یک منبع خوب و خلاصه برای استفاده در حداقل زمان! hrh_fourtyseven ۷ ۸,۶۷۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: mevm
  درخواست حل تست - پردازش برداری ۴۴۰۰۰۰ ۰ ۱,۱۵۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: ۴۴۰۰۰۰
  نکاتی جهت نوشتن پروپوزال diligent ۹ ۱۰,۶۰۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: parhamgift
  نکاتی مفید برای پاسخ دادن به داورهای یک مقاله equilibrium ۱۰ ۱۶,۰۹۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: Masoud05
  خلاصه ی درس مدار منطقی HamidReza1 ۳ ۲,۶۶۷ ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ۰۱:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close