زمان کنونی: ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۵۵ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۴۹۹۹۶
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۱۱ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
سلام دوستان یک سیستم با مشخصات زیر که فقط یکسال کار کرده و مانیتور ۲۲ اینچ dell، کیبورد و ماوس وایرلس (لاجیتک) میفروشم،کسی خواست بهم پیام بده.
[تصویر:  466664_455106867_210772.jpg]

+اگر مدیران محتوای پست من را صلاح ندونستن مختارن پست منو حذف کنند.ممنونShy

پناه می آورم به تو...
بعد از هرباران،بعد از هر زخم ،قبل از هراتفاق ،بعد از هر حادثه
و بگو جز تو چه کسی می تواند مرهم باشد بردلم ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۹۹۹۷
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۰۲:۲۶ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
دیگه حتی خودمم نمیفهمم که چی میگم‌!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam
ارسال: #۴۹۹۹۸
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۰:۵۶ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۸ ق.ظ، توسط khayyam.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶ ب.ظ)Saman نوشته شده توسط:  این روزا با هر کی حرف میزنی حالش خیلی بده . . .
چون هیچی سرجاش نیست Sad

(۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۲۹ ب.ظ)Amir V نوشته شده توسط:  
(08 اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۲۵ ب.ظ)Soldiers life نوشته شده توسط:  ارزو به دلم موند که یه روز دقیقا طبق برنامه پیش برم و به ۱۰۰ درصدبرنامه هام برسم

نمیدونم چرا اصلا وقتم برکت نداره تند وتند میگذره میره ...

صبح زود بیدار شو.
بله وقتی که شبا بتونه زود بخابه که اصولا اینقدر ذهن درگیره نمیشه !
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۹۹۹۹
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۱:۱۵ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
در پاسخ به شما آقای حسینی
چرا مرده میزدتش خب؟
بله دلیلشو نگفتن فقط گفتن دلیل درخواست طلاق ضرب و شتم بوده، بنظر شما مرد حق داره تحت شرایطی زنش رو بزنه؟؟؟؟ همین قدر بگم که از دید من درگیری فیزیکی و فحاشی واقعا خیلی چیپه، هیچ دلیلی هم نمی تونه این کار رو توجیه کنه (اگه مردی با بحث و صحبت نمی تونه با زنش کنار بیاد دیگه راه حل نهایی همون طلاقه که خدا رو شکر تو این مملکت بصورت یک طرفه حق طلاق هم به مرد داده شده، مطمئنا راه حلش زد و خورد نیست)، درگیری لفظی ممکنه پیش بیاد، جر و بحث پیش میاد ولی اینکه کار به درگیری فیزیکی بکشه خب قطعا مرد بدلیل قدرت فیزیکی بیشتر موفق خواهد بود، واقعا تو چنین زندگی ای اصلا چیزی مونده که ادامه ش داد؟؟؟ اگه میدون جنگ بوده که دیگه تموم بشه بهتره، چطوری تو روی هم نگاه میکنن؟؟ خجالتم خوب چیزیه! این برنامه این مطلب رو به بیننده القا می کنه که به به چه زن خوبی که با کتک خوردن هم طلاق نمی گیره شما هم یاد بگیرین (مجری هم چه با حالت ذوق زده بیانش می کنه)، یه جورایی داره الگو میده به زنان جامعه، اصلا هم این عمل هتک حرمت و ضایع شدن حقوق زن بعنوان یک انسان مطرح نمیشه، و یه مورد دیگه اینکه چه تاثیراتی روی روح و روان اون بچه ها داشته این درگیریها؟

چه مرگش بوده که دوباره برمی گشته؟
منظورم از این که گفتم صداش درنیاد همین بود که دوباره برمی گشته، بله سوال اینه که چرا بر می گشته (چنین زوجی دیگه عملا به طلاق عاطفی رسیدن)؟؟؟ دلایلی که به ذهن من میرسه: عدم حمایت خانواده و مهمتر از اون بخاطر بچه هاش برمی گشته، چون قانون حق حضانت رو به مرد واگذار کرده حتی اگر زن درآمد هم داشته باشه باز هم مرد و حتی جد پدری اولویت دارن (یکی دیگه از حقوق از دست رفته زنان این جامعه)، ی فامیل داریم که شوهرش معتاد بوده طلاق گرفته، ی پسر و دختر دوقلو داره، خودش هم شاغله، علی رغم تلاشهای فراوان حضانت بچه ها به پدر بزرگشون داده شد، حالا این مادر و بچه هاش تو ۲تا شهر جدا زندگی می کنن، یه مدت بچه ها بی تابی کردن اومدن چند ماه پیش مادرشون، پدربزرگه میخواد دختره رو مجبور کنه برگرده دوباره اومد بچه ها رو برد، هی پیغام می فرستن که برگرده، کجا؟ پیش شوهر معتاد؟ حالا این بچه ها عملا پدر درست حسابی که ندارن قانون مادر رو هم ازشون گرفته، واقعا بچه با مادر راحتتره یا با پدربزرگ و مادربزرگ!

دوسش داشته؟
این نتیجه ای که گرفتید دیگه خیلی جالبه، این مدل دوس داشتن ندیدیم دیگه! شاید چون مرده گفت زود دلمون براهم تنگ میشد، ما هم باور کنیم!

طبیعی بوده .... خیلی حرف نمی زنه
چون اکثرا اینطور تو جامعه جا افتاده یا بهتره بگم آموزش داده شده که دختر باید خجالت بکشه، کمتر حرف بزنه، کسی بهش متلک انداخت هم از ترس آبروش هیچی نگه، احیانا اصلا نیازی نیست نظر و دیدگاهی هم داشته باشه، اتفاقا بدیش اینه که اکثر پسرا هم اینطور یاد می گیرن پس حس می کنن تو زندگی مشترک هم نیازی به همفکری همسرشون ندارن و حرف اول و آخر رو اونا باید بزنن اگرچه غیر منطقی هم باشه، قدرت مطلق بهشون داده شده و این خودش باعث ایجاد ناراحتی و درگیری میشه (کل جامعه رو درنظر بگیرین، شهرهای کوچکتر، روستاهای دورافتاده، کساییکه شاید تحصیلاتشون چند کلاس بیشتر نیست و اصلا با واژه حقوق هم آشنا نیستن، کساییکه حتی از پدر و برادر هم توسری خوردن و اصلا اینطوری عادت کردن و ....)

بحث علیخانی و ضیا و .... نیست، ما که والا هیچ کدومو نگاه نمی کنیم، منم تحت تاثیر تبلیغات حرف نزدم، ویدئو رو نگاه کردم اعصابم خورد شد، بنظر من همون الگو دادن مدنظر بود، دیگه جامعه به درجه ای از پیشرفت رسیده که مطرح شدن چنین مسائلی باعث احساس انزجار مخاطب میشه نه جذبش. صدا و سیما که مخاطب رو یه احمق به تمام معنی فرض می کنه و کارش بیشتر توهین به شعور بیننده س

اعصابم خورد بود گفتم، انگار اشتباه کردم، کش پیدا می کنه
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: elect , Milad_Hosseini , Soldier's life
ارسال: #۵۰۰۰۰
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۱:۳۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۵۲ ق.ظ، توسط elect.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۰۲:۵۹ ق.ظ)Milad_Hosseini نوشته شده توسط:  ولی راجع به این زوجی که خیلی ویدئوش سر و صدا کرده که نمیدونم تیتر زدن" زوجی که بیست و هفت بار درخواست طلاق دادن" و اینا چیزی که هست اینه که اولن اونا زن و شوهرن، ما خیلی چیزا رو نمیدونیم از زندگیشون، اصن زنه حرفی زد؟؟چرا مرده میزدتش خب؟؟خیلی از بخش های زندگیشون رو نگفتن که..گفتن؟؟
درسته که خیلی مسائل هست که گفته نشده ولی قطعا شان انسان کتک زدن و کتک خوردن نیست.
مساله مهمتر اون بچه ها بودن, چرا ۲تا بچه باید تو همچین فضایی باشن که بشینن راجع به کتکاری والدینشون بشنون؟

(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۰۲:۵۹ ق.ظ)Milad_Hosseini نوشته شده توسط:  دوما اینکه کسی نگفته زن کتک خورده صداش در نیومده، رفته درخواست طلاق داده دیگه، قهر میکرده میرفته خونه باباش میمونده دیگه، بعد همونجا هم مرده داشته میگفته یه مدت بعد هر درخواست دوباره پشیمون میشد میومد زندگی مونو میکردم.خب زنه چه مرگش بوده که دوباره برمیگشته؟؟پس دوست داشته شوهره رو دیگه؟؟غیر از اینه؟؟
خودتون تناقض حرفاتونو ببینید. پاراگراف قبلی گفتین خیلی مسائل گفته نشده ولی اینجا خودتون با پیش فرض ذهنی خودتون به نتیجه قطعی رسیدین.

شاید به این دلیل که چاره ای نمیدیده. یه مستند درباره یه خانم ۲۱ ساله دیدم تو مشهد. ۱۲سالگی زمانی که حتی به بلوغ نرسیده بوده به خواست والدین با کسی ازدواج کرده بود که حدود ۳۰ سالش بود. در ۱۵و۱۷ سالگی ۲پسر به دنیا آورده بود. مرد معتاد به الکل بود و کتک زدن به حدی شدید که سر یه بچه و دست بچه دیگه رو شکونده بود. ولی خانم سالها تحمل کرده بود چون نمیتونست برگرده پیش خانواده ای که خودشو به تنهایی هم نمیپذیرفتن چه برسه بچه ها و بچه ها رو هم نمیتونست تنها بذاره.خودشم فرصتی تو زندگیش نداشته که تحصیلات و مهارتی به دست بیاره. همه اینها تو دهه اخیر و توی یه کلانشهر اتفاق افتاده.
سازمان حمایتی دولتی موثری هم در کار نیست. حتی NGO ها هم خیلی نمیتونن وارد این مسائل بشن چون به لطف نواقص قانونی دستشون خیلی بسته است و حتی در نهایت ممکنه مشکلاتی براشون ایجاد بشه که فعالیتهای دیگه شون هم مختل بشه.
برخلاف تصور رایج و با وجود تغییرات مثبت هنوز طلاق خیلی بهای سنگینی داره.

(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵ ق.ظ)Autumngirl نوشته شده توسط:  چون اکثرا اینطور تو جامعه جا افتاده یا بهتره بگم آموزش داده شده که دختر باید خجالت بکشه، کمتر حرف بزنه، کسی بهش متلک انداخت هم از ترس آبروش هیچی نگه، احیانا اصلا نیازی نیست نظر و دیدگاهی هم داشته باشه، اتفاقا بدیش اینه که اکثر پسرا هم اینطور یاد می گیرن پس حس می کنن تو زندگی مشترک هم نیازی به همفکری همسرشون ندارن و حرف اول و آخر رو اونا باید بزنن اگرچه غیر منطقی هم باشه، قدرت مطلق بهشون داده شده و این خودش باعث ایجاد ناراحتی و درگیری میشه (کل جامعه رو درنظر بگیرین، شهرهای کوچکتر، روستاهای دورافتاده، کساییکه شاید تحصیلاتشون چند کلاس بیشتر نیست و اصلا با واژه حقوق هم آشنا نیستن، کساییکه حتی از پدر و برادر هم توسری خوردن و اصلا اینطوری عادت کردن و ....)
حتی تو بالاترین سطح هم هنوز هست. حتی آقای پزشک متخصص عضو هیئت علمی هم میتونه اون مردی باشه که کتک میزنه همسرشو. حتی خانم دکتر داروساز هم میتونه اون زنی باشه که در مقابل تحقیر سکوت میکنه چون تهدید میشه با چیزی به اسم آبرو.

جامعه مون بیماره و این بیماری داره هر روز بیشتر تخریب میکنه و کسی هم دنبال درمانش نیست. و دور نیست که دودش به اونها که در ساحل نشسته شاد و خندانند هم برسه.

(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵ ق.ظ)Autumngirl نوشته شده توسط:  اعصابم خورد بود گفتم، انگار اشتباه کردم، کش پیدا می کنه
کار خوبی کردی, ممنونم ازت. خوشحالم که میبینم برای کس دیگه ای هم مهمه


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Milad_Hosseini , Autumngirl , Soldier's life
ارسال: #۵۰۰۰۱
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۰۲ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
از اون مسایلی هست که خانم ها روش حساسن و به سادگی جوش میارن و از دایره منطق خارج میشن.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۰۰۰۲
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۰۷ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
به شخصه می گم کتک زدن زن و کلا انسان درست و جالب نیست ولی وقتی کسی یه مسئله رو ده بار به طرف می گی و نمی فهمه تنها راهش کتک هست .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۰۰۰۳
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۰۸ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  از اون مسایلی هست که خانم ها روش حساسن و به سادگی جوش میارن و از دایره منطق خارج میشن.
از اون مساایلی هس که همه بایدد بهش حساس باشنن

شماا لطف کنین در داایره منطقشو بگیین


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Autumngirl , Amir V
ارسال: #۵۰۰۰۴
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۱۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۱ ب.ظ، توسط blackhalo1989.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸ ب.ظ)elect نوشته شده توسط:  
(09 اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  از اون مسایلی هست که خانم ها روش حساسن و به سادگی جوش میارن و از دایره منطق خارج میشن.
از اون مساایلی هس که همه بایدد بهش حساس باشنن

شماا لطف کنین در داایره منطقشو بگیین
کارهای مهمتری دارم.
خوبه آدم در مورد همه مسائل حساس باشه. نه صرفا بعضی مسائل. راجع به سربازی که افراد بیشتری درگیری هستن هم همینقدر حساس هستید؟ راجع به کار، ازدواج ...


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۰۰۰۵
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۲۰ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  
(09 اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸ ب.ظ)elect نوشته شده توسط:  
(09 اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  از اون مسایلی هست که خانم ها روش حساسن و به سادگی جوش میارن و از دایره منطق خارج میشن.
از اون مساایلی هس که همه بایدد بهش حساس باشنن

شماا لطف کنین در داایره منطقشو بگیین
کارهای مهمتری دارم.
,ولی با وجودد کارهایی مهمترر بازم لذت ایراد گرففتن از دیگزاانو از دس نمیدیدن


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۰۰۰۶
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۲۹ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰ ب.ظ)elect نوشته شده توسط:  
(09 اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  
(09 اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸ ب.ظ)elect نوشته شده توسط:  
(09 اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  از اون مسایلی هست که خانم ها روش حساسن و به سادگی جوش میارن و از دایره منطق خارج میشن.
از اون مساایلی هس که همه بایدد بهش حساس باشنن

شماا لطف کنین در داایره منطقشو بگیین
کارهای مهمتری دارم.
,ولی با وجودد کارهایی مهمترر بازم لذت ایراد گرففتن از دیگزاانو از دس نمیدیدن
باشه دفعه بعد چیزی نمیگم.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۰۰۰۷
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۳۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۰۱:۴۲ ب.ظ، توسط Milad_Hosseini.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
خیلی حرف ها دارم که میخوام در جواب کاربر elect و autumngirl بگم، ای کاش میشد وویس داد Smile Smile
حبث مخالفت نیست با نظر این دو کاربر...درست میگن اتفاقا..من بحثم یه چیز دیگست..

رتبه خواهی همچو خورشید از خلایق دور باش ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۰۰۰۸
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۳۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۳۹ ب.ظ، توسط elect.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  باشه دفعه بعد چیزی نمیگم.
خییر هر چی ماایل هستین بفرمایید. اماا بپذیرین ک روندد سالم گفتگو ایین نیس ک بگی حرفتت اشتباهه ولی دلیلی برا حرفت نیااری و انتظاار داشته باشیی ک قبول کنه


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۰۰۰۹
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۴۰ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۳۵ ب.ظ)elect نوشته شده توسط:  
(09 اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  باشه دفعه بعد چیزی نمیگم.
خییر هر چی ماایل هستین بفرمایید. اماا بپذیرین ک روندد سالم گفتگو ایین نیس ک بگی حرفتت اشتباهه ولی دلیلی برا حرفت نیااری و انتظاار داشته باشیی ک قبول کنه
باشه قبول کردم.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۰۰۱۰
۰۹ اسفند ۱۳۹۷, ۱۲:۴۲ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  
(09 اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۳۵ ب.ظ)elect نوشته شده توسط:  
(09 اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  باشه دفعه بعد چیزی نمیگم.
خییر هر چی ماایل هستین بفرمایید. اماا بپذیرین ک روندد سالم گفتگو ایین نیس ک بگی حرفتت اشتباهه ولی دلیلی برا حرفت نیااری و انتظاار داشته باشیی ک قبول کنه
باشه قبول کردم.

ی جوری مثل عززیزمیی ک ب دشمن خونیی بگییCool


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۴۱۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۱۹,۷۵۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۴۶۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۳۴,۶۷۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۱۹۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۳۳۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۴۷ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۵۲۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۳۱۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۶۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close