زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۹:۴۵ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت

ارسال:
۰۳ تیر ۱۳۹۱, ۱۱:۵۱ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت

نام خدا
موفقیت شما را مجددا"در آزمون کارشناسی ارشد،تبریک میگم.بسیاری از داوطلبین شرکت کننده در این ازمون مایلند راه و روش شما را برای غلبه بر سد کنکور بدانند.پاسخهای شما در سالهای آینده برای بسیاری از داوطلبان مفید و مورد استفاده خواهد بود.
از اینکه لطف میکنید و سوالات مصاحبه را ،که سوالات جمع قابل توجهی از دوستان شما در مانشت هست جواب میدین بسیار ممنونم.اگرچه سوالات زیاد بنظر میرسه ولی بعضی جوابهای کوتاه و یک کلمه ای دارند. با اینحال پاسخ به سوالات اختیاری است و میتونید بعضی که دوست ندارید را جواب ندید یا فقط یک قسمتهای دلخواهش را جواب بدید.



مانشت ۱ : اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.

به نام خدا
مجتبی ملکپور – متولد ۱۳۶۷ ساکن اصفهان –۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت


مانشت ۲ :در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟

کارشناسی پیوسته رشته مهندسی IT – درسم تموم شد پارسال رتبم خوب نشد!


مانشت ۳ : با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟

راستش من در دوره نوجوانی به برق علاقه داشتم و هر از گاهی میرفتم از این کیت ها میخریدم!در کنکور کارشناسی رتبم ۸۰۰۰ منطقه ۱ شدم و به ترتیب تمام برقها رو در دانشگاه های تهران و نزدیک خونمون زدم و بعد هم رشته های دیگر رو شبانه هم که نباید میزدم.خلاصه اخرش از این ۱۰۰ انتخاب فقط ۲ تاش رو آوردم
فناوری اطلاعات – کردستان
برق مخابرات – زاهدان
اولی رو که انتخاب ۸۴ بود اوردم و دومی که ۱۰۰ بود دیگه هیچی دیگه!
در کل بدون آگاهی اومدم الان از برق خیلی خوشم نمیاد و به جای اون از رشته های زبان فرانسه یا انگلیسی- عکاسی و شیمی بیشتر خوشم میاد(البته الان از IT هم بدم نمیاد خیلی)


مانشت ۴ : کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟

دانشگاه کردستان (سنندج)


مانشت ۵ :در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .

در کل درسهای اختصاصی رو میخوندم ولی عمومی ها رو همش رو با ۱۰ -۱۱ پاس مردم و همین شد که معدلم اومد پایین.درس فیزیک ۱ رو هم که اوفتادم !


مانشت ۶ : از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟

از روزی که وارد شدم.ولی تا پارسال کاری براش نمی کردم !


مانشت ۷ :آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟

من با کمی تحقیق به این نتیجه رسیدم که ادامه تحصیل در رشته های شبکه و امنیت هموارتره وبرای همین از اول تو فکر اینا بودم


مانشت ۸ : میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.

فناوری اطلاعات:
زبان تخصصی ۴/۴۴
مشترک ۵۴/۴۴
اصول ومبانی مدیریت سفید
پایگاه ۱۶/۶۷
هوش مصنوعی ۳۸/۸۹
سیستم های عامل ۵۰
معماری کامپیوتر ۳۳/۳۳

کامپیوتر:
زبان ۲۵/۵۶
ریاضیات ۱۱/۱۱
دروس مشترک ۱۰/۲۶
دروس تخصصی معماری کامپیوتر ۲۵
دروس تخصصی هوش مصنوعی سفید
دروس تخصصی نرم افزار ۱۱/۱۱
اومدم بیرون سر جلسه جدی نگرفتم!

خیر سال دوم پارسال خوب نشدم


مانشت ۹ : بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟

۱۰۰درصد متفاوت و البته بی ربطه به نظر من!روشهاش فرق داره


مانشت ۱۰ :از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟

من برای پارسال کمی خونده بودم ولی نه به صورت جدی.ولی امسال کل تابستون رو پایان نامه مینوشتم.ولذا از اول مهر شرو کردم.از این روز تا روز کنکور کلا درس خوندم به جز ۲ هفته که ۱ هفته شدیدا سرما خوردم و ا هفته هم برای اینکه خواهرم مهاجرت میکردند نشد بخونم.ولی کلا برنامم مثل پارسه بود.هر یک از ۲۵ درصد ها ۲ هفته بود که ۱ هفته خود درصها رو میخوندم و هفته بعد تا جایی که میرسیدم تست میزدم.توی ۵۰ درصدها هم باز مرور میکردم و تست ها رو میزدم.


مانشت ۱۱: برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟

نه کلا مثل پارسه ولی با ۱ تفاوت که در ۵۰ درصد دوم رفتم اون مطالب جا مانده از ۵۰ درصد اول رو خوندم و تا سر ۱۰۰ درصد اول درسها ۱ دور کامل با تست شده بود.


مانشت ۱۲ : بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.

خیر.من برام مهم بود همه درسها تموم بشهو همه رو بخونم.ولی در کل برای گسسته و ساختمان و طراحی وقت بیشتری گذاشتم(چون حجیم تر بودند نه برای ضریب)


مانشت ۱۳ : آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟

بله من توی معماری و نرم افزار ضعیفتر بودم و بهترین بازه زمانی رو براشون میزاشتم
توی سیستم عامل و گسسته قویتر


مانشت ۱۴ : خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟

سوال خوبیه.
من چون پارسال هم کنکور دادم کمی با منابع آشنا بودم.وهر درسی رو به صورت خاصی خوندم.مثلا معماری رو ضعیف بودم و هیچ یک از این دو کتاب کامل نبودند هر دو کتاب رو همزمان میخوندم ولی گسسته رو تک منبع رفتم جلو بعد که تموم شد رفتم بعدی.


مانشت ۱۵ : میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.

اولا شخصا استفاده از ویس و فیلم رو توی این مورد توصیه نمیکنم.

ولی منابع:

زبان:کتابهای ۵۰۴ و تافل و پارسه رو فقط کلمه خوندم.
باورکنید اینقدر هم زبانم بد نبود که ۴ بزنم ولی خیلی سر زبان هول شدم و حسابی خراب کردم!!!

گسسته: راهیان ارشد (جز گراف و درخت)- پوران
اکیدا کتاب راهیان ارشد را برای کسانی که وقت زیاد دارند و پایه درسی خوبی دارند توصیه میکنم.اگر دقیق بخونید.خیلی خوب میزنید ولی کتاب زمانگیر و سنگینیه!من خوندم و ۳ تا درست زدم امسال!

ساختمان:پارسه – مقسمی
به نظر من ترکیب این دو کتاب برای پاسخگویی به حداقل ۵ سوال از ۶تا کافیست

طراحی:پارسه – مقسمی
هر دو ناکاملند و مکمل هم ولی اگه یکی باشه مقسمی رو ترجیح میدم

شبکه: پارسه
یه نکته جالبی که داره اینه که دفعه اول هیچی ازش نفهمیدم و حتی تستاشم حل نکردم.ولی دفعات بعد راه افتادم و ۳تا زدم تو کنکور

نرم:کتاب سالخورده – پوران
راستش الان اگه باز کنکور میدادم دیگه سالخورده رو نمیخوندم (به نظر شخصی من که شایدم اشتباه باشه کتاب اصلی برای کنکور هیچ فایده نداره)و به جاش سپاهان رو میخوندم!میگن خوبه

پایگاه:مقسمی و پوران
از اون جفت کتاباییند که باید با هم باشند و مکمل البته مقسمی کاملتره شاید بشه برای پوران جایگزین بهتری پیدا کرد

هوش:کتاب راسل- پوران
درست کپی همند!پوران رو میخوندم ولی ۲ بار بهتر بود شاید

سیستم:پارسه – مقسمی
به نظرم کتاب پارسه خوبه ولی فصول بنبست و کلا حافظه ها رو خیلی بد گفته من اینا رو از روی پارسه نخوندم!

معماری:مقسمی – پوران
هر کدوم نصف مطالب رو دارند.


مانشت ۱۶ : بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.

به نظر من اگه پایتون نسبتا خوب باشه هیچ کدوم.من سال اول این اشتباه رو کردم.خوندن از روی ۳ کتاب تست بهتر از خوندن کتاب مرجع است(این نظر شخصی منه)


مانشت ۱۷ : ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟

بستگی به درسش داره ولی تخصصی رو اکثرا را از روی کتاب میخوندم.


مانشت ۱۸ : زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟

همون طور که گفتم کتابهای ۵۰۴ و تافل و پارسه رو خوندم.ولی سر جلسه راستش کمی هول شدم سوال اول هم بود خودم فکر میکردم ۲۰-۳۰ درصد بشه ولی شد ۴/بد نیست زبانم.دارم میرم کلاس IELTS تا اخر تابستون برم امتحان بدم!


مانشت ۱۹ : در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟

امسال ریاضی گسسته رو سخت داده بودن.ولی من به واسطه همون ۲ کتاب ۳ تاشو زدم درست.که به نظرم کافیه.فقط باید خیلی تست بزنید.در این صورت حتما میشه بالا زد.


مانشت ۲۰ : اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.

در کل برنامه ریزی من به این صورت بود که ابتدا سعی میکردم در هر روز ۳ درس بخونم . و هر روز درسی را که شروع میکردم فقط یک فصل یا مبحث از اون رو میخوندم در ۳ روز بعد که دوباره نوبت اون درس میشد اون رو خلاصه میکردم (اکیدا این کار را توصیه میکنم.)در کل خیلی قانون دقیق نداشت ولی در کل میشه گفت:
شنبه: گسسته - سیستم - نرم افزار - زبان
۱ شنبه:ساختمان – معماری -هوش- زبان
۲ شنبه: طراحی – پایگاه – شبکه- زبان
۳ شنبه: گسسته - سیستم - نرم افزار- زبان
۴ شنبه: ساختمان – معماری -هوش- زبان
۵ شنبه: طراحی – پایگاه – شبکه- زبان
جمعه: مرور
البته میگم جابجا هم میکردم خیلی این دقیق نیست
هفته دوم تست اینا رو میزدم


مانشت ۲۱ : آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.

تنها
اگه شرایط خانه اروم باشه همون خانه بهتره.


مانشت ۲۲ : حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.

من سعی میکردم هر ۲ هفته ۲۵ درصد درسها رو بخونم و تست بزنم.البته برخی مواقع نمیرسیدم که میرفت برای جمعه یا ۵۰ درصد.


مانشت ۲۳ : اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟

درسی رو کنار نگذاشتم ولی اگه جا میموندم ساعت رو زیاد میکردم.ولی هرگز نباید کیفیت رو فدا کرد.به نظر من خواندن بخشی از کتابها و تست زدن همه اونها خیلی بهتره از خوندن تمام کتابا با تست کم یا بدون تست.


مانشت ۲۴ : اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟

من از همون اول همه درسها رو میخوندم چون هدفم معولم بود فقط شبکه و امنیت رو میخواستم.ولی حالا خیلی خیلی پشیمونم چرا مدیریت نخوندم.به این امید بودم که شریف بازم تو شبکه بیاد که نموند. حتما به دوستایی که برای سال بعد میخونند توصیه میکنم مدیریت رو بخونن حتما.


مانشت ۲۵ : آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.

طبیعتا در طول این ۵-۶ماه گاها ادم ناامید میشه.یا حوصله درس خوندن نداره.ولی این موارد انگیزه شما چاره سازه و ینکه چقدر براتون این قضیه مهمه.اگه برای ادامه تحصیل انگیزه کافی داشته باشید(حالا به هر دلیلی) حتما زود به حالت پر انرژی خود بر میگردید.


مانشت ۲۶ : از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟

من اصلا به کلاس کنکور هیچ اعتقادی ندارم.فقط وقت تلفیه.اگه همون زمان رو بزاری ۱ کتاب بیشتر بخونی درصدات خیلی بهتر از حالتی که کلاس بری!


مانشت ۲۷ : آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟

من کل ازمونای پارسه رو شرکت کردم.به نظرم خیلی مفیده مخصوصا اگه رتبتون خوب شه!خود آزمون به خودی خود کمکی نمیکنه ولی به قول شما باعث میشه که حس کنکوری در شما به روز بشه که خیلی خوبه!میتونم بگم تاثیر زیادی داشت.هم خودش هم کتاباش!
رتبه هام به ترتیب تو ۸ ازمون:
۱۰
۲۳
۳۲
۱۱۰
۳۸
۴۸
۱۸۰
۱۶۰
مخصوص ازمون نمیخوندم!مخصوصا جامع ها رو


مانشت ۲۸ : تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.

بعد از پایان ۲۵ درصد دوم پارسه من تمام کتابا رو خونده بودم .تا ۲ هفته به کنکور فقط خلاصه ها رو مرور کردم و تست میزدم. ۲ هفته اخر هم سوالات سال قبل رو خوندم و تست زدم.


مانشت ۲۹ : برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟

من معیار امادگیم تسلط به منابعی که خوندم بود.ولی در سیستم و معماری حافظه ها رو مسلط نبودم و میترسیدم ولی استرس نداشتم بیشتر از معماری میترسیدم.به ول ورزشکارا ۹۰% اماده بودم.


مانشت ۳۰ : آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟

۱۰۰% رو اصلا ولی معماری رو قانع بودم!!!


مانشت ۳۱ : سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟

نه به نظرم ادمی که خونده باشه از این فکرا نمیکنه


مانشت ۳۲ : آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.

هرگز این کار رو نکردم و دوباره هم کنکور بدم این کار رو نمیکنم.فقط متن اخر زبان رو نمیخوندم و بعد از معماری همیشه میامدم به زبان باز.


مانشت ۳۳ : وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟

حتما میرفتم به جنگش.مخصوصا سوالای گسسته.ولی واقعیتی که وجود داره شما اگر تستهای سالهای قبل رو زده باشی حتما با سوال تکراری تو کنکور مواجه میشی از این رو میگم خلاصه نویسی خیلی مفیده.


مانشت ۳۴ : وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟

بله وقت کم آوردم ، معماری شاید اگه بیشتر کار میکردم سر جلسه ۱ سوال دیگه میزدم.


مانشت ۳۵ : آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.

در مورد تخمین خودم سیستم (۲۷)و مشترک (۵۰)بیشتر و هوش خیلی کمتر(۶۰) بود.
رتبمو فکر میکردم ۷۰-۱۲۰ بشم!


مانشت ۳۶ : بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی ، دانشگاه کارشناسی، برنامه ریز برای کنکور، کلاس کنکور، کنکور آزمایشی،شرایط سر کنکور، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)،سایر عوامل

ایه تحصیلی=۱۵ ، دانشگاه کارشناسی=۱۵، برنامه ریز برای کنکور=۳۰، کلاس کنکور=۰، کنکور آزمایشی=۲۰،شرایط سر کنکور۱۰، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)۱۰،سایر عوامل=انگیزه=۱۰۰%


مانشت ۳۷ : حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.

راستش من خیلی دوست داشتم و دارم که برای دکترا اپلای کنم و برای همین هم ارزو داشتم برم توی یکی از سه دانشگاه شریف تهران و امیر کبیر که مسیر هموارتر بشه ولی به خاطر اون اشتباهی که گفتم(نخوندن مدیریت) شریف و تهران رو که حتما نمیارم با این رتبه و امیر کبیر هم که حتما به من نمیرسه ۳۵ پارسال اخرین رتبه شبکه و ۳۶ امنیت بوده و چون امسال هم کمتر شده هم شریف توی گرایش فناوریه احتمالا برم علم و صنعت ):


مانشت ۳۸ : چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.

حتما خیلی. توکل بخدا همیشه به من جواب داده.همیشه


مانشت ۳۹ : کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.

البته پدر و مادرم نقش بزرگی داشتند


مانشت ۴۰ : ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.

حتما باید مدیریت رو میخوندم.
نرم افزار رو نباید از سالخورده میخوندم کنکوری ها بهترن اگه ۲-۳-تا کتاب بخونی


مانشت ۴۱ : چگونه و بر چه اساسی انتخاب رشته میکنید ؟ کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد ترجیح میدید؟ (اگر مایلید دلیل آن را هم بنویسید)
احتمال میدید در کدام دانشگاه قبول شوید؟

فناوری دانشگاه صنعتی شریف
شبکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر
امنیت دانشگاه صنعتی امیرکبیر
فناوری دانشگاه تهران
شبکه دانشگاه علم و صنعت ایران
امنیت دانشگاه تربیت مدرس

چهار تا اولی رو نمیارم که
احتمالا علم و صنعت بشه


مانشت ۴۲ : توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.

برای موفقیت به نظر من کافی است انگیزه داشته باشید چیزی که شما رو روزانه بیش از ۶-۷ ساعت پای کتاب نگه داره. توکل داشته باشید و ایمان داشته باشید که تلاش شما بی نتیجه نمی ماند


مانشت ۴۳ : بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟ جواب شما به این سوال چی هست؟

بدون پاسخ


مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟

من فقط یه پیشنهاد میدم . کاش یه قسمت wiki هم به جای home اصلی سایت و اطلاعات دسته بندی شده رو اونجا قرار میدادید.
ولی کارتون عالیه!
در آخر بگم ببخشید اگه اشتباه زیاد داره کلم داغ کرد!!


از اینکه با دقت و صبر و حوصله و صرف وقت به سوالات دوستانتون جواب دادین بی نهایت سپاسگزارم . براتون آرزوی موفقیتهای بیشتر در مسیر علم و دانش و در زندگی دارم.

گر مرد رهی میان خون باید رفت *** از پای فتاده سر نگون باید رفت
تو پای در ره نه و هیچ مپرس*** خود راه بگویدت که چون باید رفت
۹
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: saba_1984 , SaMiRa.e , Aurora , kerm , MONA_STAR , majid67110 , Mänu , moha , sohrablou , Xilinx , jameshenas , شاپری , fateme_68 , dasthayekhaly , sattar2 , barankhanom , احسان مومنی
ارسال:
۰۴ تیر ۱۳۹۱, ۱۲:۱۴ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
ممنون homa جون ازبابت مصاحبه .
امیدوارم آقای ملکپور همیشه موفق وسربلند باشند . Smile
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۴ تیر ۱۳۹۱, ۱۲:۲۸ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
(۰۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۱۴ ق.ظ)SaMiRa63 نوشته شده توسط:  ممنون homa جون ازبابت مصاحبه .
امیدوارم آقای ملکپور همیشه موفق وسربلند باشند . Smile

ممنون خیلی لطف دارید
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e
ارسال:
۰۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۷:۵۰ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
(۰۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۲۸ ق.ظ)mojtaba14405 نوشته شده توسط:  
(04 تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۱۴ ق.ظ)SaMiRa63 نوشته شده توسط:  ممنون homa جون ازبابت مصاحبه .
امیدوارم آقای ملکپور همیشه موفق وسربلند باشند . Smile

ممنون خیلی لطف دارید

پسر میبینم که هنوز زنده ای !


حالا دیگه تو رو داشتن خیاله
دل اسیر آرزوهای محاله
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۸:۰۲ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
نقل قول: پسر میبینم که هنوز زنده ای !
ای بابا تازه میخوام برم دانشگاه!قرار بوده بمیرم؟UndecidedUndecidedUndecided
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۲ تیر ۱۳۹۱, ۰۱:۳۶ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
تبریک میگم مجتبی جان. ایشالا این سرآغازی باشه برای موفقیت های بعدی. بخصوص دکترا.

if things were easy to find, they wouldn't be worth finding
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۱۲:۱۸ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
(۱۲ تیر ۱۳۹۱ ۰۱:۳۶ ق.ظ)ghaderiyaser نوشته شده توسط:  تبریک میگم مجتبی جان. ایشالا این سرآغازی باشه برای موفقیت های بعدی. بخصوص دکترا.

ممنون یاسر جان انشا الله شما هم موفق باشید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۵ مرداد ۱۳۹۱, ۰۷:۵۴ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
ببخشید می خواستم بدونم مهندسی رو از چی می خوندید؟که گفتید پرسمن نمی خوندم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۸ مرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۳۵ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
(۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ۰۷:۵۴ ب.ظ)sarav نوشته شده توسط:  ببخشید می خواستم بدونم مهندسی رو از چی می خوندید؟که گفتید پرسمن نمی خوندم

من که نوشتم میخوندم پرسمن رو ! 
نقل قول: نرم:کتاب سالخورده – پوران
جایی اشتباه نوشتم؟
پرسمن و پوران رو میخوندم ولی میگم شاید بهتر بود یه کتاب تست خوب میخوندم.خیلی بد زدم گویا توی دروس مشترک فقط ۱ سوال اشتباه زدم اونم مال نرم افزار بود و چندتاشو هم یادم رفته بود نزدم.Sad
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰
۱۸ مرداد ۱۳۹۱, ۱۱:۵۶ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
با تشکر فراوان
یعنی نرم پرسمن بی فایدس؟؟
گسسته گریمالدی خیلی میخونن! اون چی؟
من که کتاب گریمالدی رو دیدم سکته زدم!!!

چرااا.... چرا....
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱
۱۹ مرداد ۱۳۹۱, ۰۷:۱۵ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
(۱۸ مرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۵۶ ب.ظ)شاپری نوشته شده توسط:  با تشکر فراوان
یعنی نرم پرسمن بی فایدس؟؟

نه بیفایده که نیست ولی چون خیلی زیاده من یادم رفت.در واقع کتاب هم ترجمه خوبی نداره و هم مطالب غیر کنکوری مثل مثال و توضیح زیاد داره ولی اگه پرسمن رو میخونید حتما یه کتاب تست باهاش باشه چون مطالب خوبی دارند.

نقل قول: گسسته گریمالدی خیلی میخونن! اون چی؟
من که کتاب گریمالدی رو دیدم سکته زدم!!!

من کتاب ۴ جلدی رو خوندم (یه ۲ جلدی هم داره) که البته چندتا از فصلاش نمیاد ولی خیلی خوبه و حجیمه.اگه وقت دارید (بیش از ۵ ماه به کنکور تازه بدون اینکه برید دانشگاه و تو خونه باشید.) حتما بخونیدش. ولی برای سوالات کنکور همون ۲ تا کتاب تست که گفتم کفایت میکنه!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲
۲۰ مرداد ۱۳۹۱, ۰۳:۲۹ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
ای ول مجتبی. چهار جلدشو خوندی؟ بابا دمت گرم بخدا

if things were easy to find, they wouldn't be worth finding
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sohrablou
ارسال: #۱۳
۲۰ مرداد ۱۳۹۱, ۰۲:۵۳ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
(۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ۰۳:۲۹ ق.ظ)ghaderiyaser نوشته شده توسط:  ای ول مجتبی. چهار جلدشو خوندی؟ بابا دمت گرم بخدا

اره سال اول که کنکور دادیم تابستونش خوندم.خلاصه هاشو هم هنوز دارم.ولی سال دوم نرسیدم بخونم!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۴
۰۹ خرداد ۱۳۹۲, ۰۳:۱۶ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۵ شبکه و ۷۸ تجارت
اینا همه درست حالا با رتبه ۲۷۲ امیدی به روزانه هست
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۲۶۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۳۵ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  درخواست معرفی منبع برای دروس پایگاه داده پیشرفته، تجارت و آموزش الکترونیکی ehsannaq3 ۱۱ ۱۲,۹۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۳ ق.ظ
آخرین ارسال: pouya47
  تجارت الکترونیک خواجه نصیر یامدیریت سیستمهای اطلاعاتی تربیت مدرس؟ lotuss ۰ ۱,۵۹۳ ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۰۴:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: lotuss
  منابع آزمون دکتری گرایش تجارت الکترونیک wskf ۳ ۵,۹۷۱ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Ametrine
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۲۸۳ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۵۱۲ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  حل تمرین شدن و مصاحبه دکتری siiib70 ۱ ۳,۲۱۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
Smile مصاحبه با رتبه ۱۹ امنیت و شبکه pouya47 ۲۴ ۲۲,۲۷۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: saharitst
  مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی Happiness.72 ۹۸ ۱۰۸,۳۶۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Ali001100

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close