زمان کنونی: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۰:۲۳ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار مسابقات و جشنواره ها در سال ۹۱

ارسال:
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۱:۱۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۱:۱۵ ب.ظ، توسط Mansoureh.)
اخبار مسابقات و جشنواره ها در سال ۹۱
نخستین دوره مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه صنعتی شریف
زمان: ۵ تا ۷ مهرماه ۱۳۹۱
مکان: دانشگاه صنعتی شریف
به همراه لیگ بینایی ماشین
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی مسابقات به آدرس زیر مراجعه نمایید:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.




Change Your FATE
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , pos , elhameli , alamdar , M.H.P , javadjj , admin , ف.ش
ارسال:
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۸:۵۹ ق.ظ
اولین دوره ی مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه شریف
عجب مسابقات رباتیک بیمزه شده. یکسری بچه های دبیرستانی و حتی راهنمایی پول میدن یه ربات میخرن . اگه نرم افزار هم بخواد باز میخرن و میان مسابقه!!!


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Rafiee , M.H.P
ارسال:
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۲:۰۶ ب.ظ
اولین دوره ی مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه شریف
من زیاد توی جریان این مسابقات نبودم.ولی ظاهرا داشتن ربات و برنامه زیاد کارساز نیست و باید اونجا هم بتونی برنامه هات رو بهتر کنی.مثلا اگر دیدی یک تیم حرکتهای بهتری رو برای رباتش طراحی کرده و تو نتونی اون رو برای رباتت بنویسی بازنده ای.و کلا باید بتونی توی مسابقه هم طبق وضعیت حریف،برای رباتت برنامه جدید بنویسی
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۷:۳۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۷:۳۷ ب.ظ، توسط Mansoureh.)
RE: اولین دوره ی مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه شریف
(۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۸:۵۹ ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  عجب مسابقات رباتیک بیمزه شده. یکسری بچه های دبیرستانی و حتی راهنمایی پول میدن یه ربات میخرن . اگه نرم افزار هم بخواد باز میخرن و میان مسابقه!!!

بله درسته... در ضمن ربات خریدن فقط مخصوص بچه دبیرستانی و راهنمایی نیست!!! توی سطح دانشگاهی هم از این کارها کردند!

اما چیزی که در این مسابقه ارزش داره قسمت لیگ بینایی ماشینشه... که من به شخصه تا حالا نشنیده بودم مسابقه ای توی این زمینه کار کنه! (تا اونجا که من میدونم!!!)

Change Your FATE
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad , ف.ش
ارسال:
۰۴ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۰۲ ب.ظ
اولین دوره ی مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه شریف
من پی دی اف بینایی رو خوندم ... تو بخض دوم مسابقه ابهام زیاده

من نفهمیدم بالاخره تو اون فایل نوشتاری چی باید نوشته بشه؟!! شماره فریم و موقعیت مینیمم و ماکزیمم اون مستطیل فرضی؟ خب برای چنتا شی؟ هر شی که متحرک بود؟!

یا مثلا زاویه حرکت ، اندازه بازو ، سرعت حرکتش چقدره؟ (البته انگار ایشالا بعدا قراره بگن!)

یا اینکه میگن هر تیمی هرچنتا دوربین خواست میتونه بذاره شرایط رو ناعادلانه میکنه

حداقلش ۳ مدل دوربین معرفی میکردن میگفتن هرکس هرطور دلش خواست بچینه و یا اصلا میتونه کمتر از این ۳ تا مثلا استفاده کنه ... منطقی تر بود (بحث هزینه ها بالاخره الکی نیستش!)

ضمنا اینکه میاد آخرش کتابخونه هایی مثل openCV رو معرفی میکنه خب دیگه این اسمش استفاده از هوش و خلاقیت و .... نمیشه

میشه کپی کاری از الگوریتم هایی که قبلا روش کار شده و واسه تک تک چیزایی که خواسته الگوریتمش موجوده و کسایی که قبلا با این کتابخونه یا متشابهاتش کار کردند کار خاصی نمیخواد انجام بدند!

ضمنا نحوه امتیاز دهی هم به نظرم اینقدری نامعقوله که تیم اول مسابقات هم حدس میزنم امتیازش منفی بشه!!

البته سری اوله و اصلا نمیشه با قاطعیت نظر داد ... مخصوصا استفاده از کتابخونه های آماده و کسایی که قبلا باهاش کار کردن ممکنه این حدس رو باطل کنه

ولی خلاصه به نظرم اینطوری کشور پیشرفت نمیکنه

اما یه جای امید توش هست و اونم لیگ طراحی مسابقه هست .... اولش میخواستم تو بینایی شرکت کنم منتهی وقتی فایل pdf طراحی مسابقات رو خوندم نظرم عوض شدش

آخرش نوشته که طراح ترجیحا یه مدل از رباتی که قراره تو لیگی که طراحی کرده شرکت کنه ، بسازه و این خیلی خوبه
یعنی خیلی خیلی خوبه
به شرطی که داورهای آگاهی باشن و مچ متقلب هارو بگیرن

این از همش بهتره و اگه بتونم توی این لیگ شرکت میکنم
اگه وقت کنم تو بینایی هم یه تستی میزنم Big Grin

همیشه خراب کردن آسونتر از ساختنه
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۲ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۵۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۰۵ ب.ظ، توسط me.mz.)
RE: اولین دوره ی مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه شریف
سلام
بنده مسئول برگزاری لیگ بینایی ماشین هستم!
چند تا نکته به فرمایش دوست عزیز:
۱) تو فایل جواب باید مستطیل ماشین‌هایِ موجود در تصویر باشه که البته موضوع مسابقه هم هست!!!!
۲) شما اگر میتونید از opencv استفاده کنید و جواب مسابقه را بدید! بنده روی سیستم‌های پردازش تصویر برای مرکز کنترل ترافیک و سازمان‌های دیگه کار می‌کردم و بین سادگی‌ که شما فکر می‌کنید نیست! اگر فکر می‌کنید هست میتوانید بیاید شرکت کنید و ۱ میلیون تومن برنده شوید!!!
۳) در ویژن ما بعضی‌ موقع می‌خواهیم فقط مساله را حل کنیم! در جاهای که دست شما باز گذشته شده یعنی‌ این که شما با هر روشی‌ که بلد هستید میتونید اینکار را انجام دهید ! مثلا در مورد دوربین‌ها در قسمت اول!
۴) امتیاز دهی‌ مسابقات هم نامعقول نیست و کلی‌ روی اینها وقت گذشته شده و با researcher‌های بزرگی‌ در دنیا هم موضوع این مسابقه به اشتراک گذشته شده! خواهشاً کمی‌ عمیقتر در مورد موضوعی که میخواید نقد کنید فکر کنید!
با احترام فراوان

Mahdi Mazaheri
ee.sharif.edu/~mmazaheri
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , ف.ش
ارسال:
۲۳ خرداد ۱۳۹۱, ۱۲:۲۸ ب.ظ
تمدید مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شروین امیری دبیر چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی در بخش دانشجویی و آزاد گفت: ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه مکانیزه در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره صورت می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره با داشتن حداکثر ۳۰ سال تمام (متولدین ۱/۱۲/۱۳۶۰ به بعد) می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
نسبت به ثبت نام خود در سامانه اقدام کنند.

خبرگزاری فارس
۲۳/۳/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: frg_2009 , mhkpnu , alirrrrrr
ارسال:
۲۳ خرداد ۱۳۹۱, ۱۲:۴۳ ب.ظ
تمدید مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی
کسی هست که تو دوره های قبل شرکت کرده باشه؟

از زندگانیم گله دارد جوانیم
شرمنده ی جوانی از این زندگانیم
"شهریار"
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۳ خرداد ۱۳۹۱, ۰۳:۳۳ ب.ظ
تمدید مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی
من یه دوره بخش آزاد شرکت کردم. بعد از اعلام نتایج ،دعوتنامه برای حضور در مراسم برام ارسال شد . اما متاسفانه نتونستم برم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: pos
ارسال: #۱۰
۲۳ خرداد ۱۳۹۱, ۱۰:۲۰ ب.ظ
تمدید مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی
ما پارسال شرکت کردیم. دو بار ایمیل زدن که هزینه شرکت را نریختید برین بریزین وگرنه حذف می شین(در حالیکه ریخته بودیم). ما هم زنگ زدیم گفتیم بابا ریختیم. گفتن اگر ریختین عیبی نداره.
ولی دریغ از یک تماس. تو هیچ کدام از مراحل داوری حتی زنگ نزدن بگن طرحتان تو این مرحله اصلا رد شد یا قبول شد. حتی ایمیل هم نزدن. دعوت نامه اختتامیه هم که ندادن. هر وقت هم که زنگ می زدیم دفتر جشنواره یا می گفتن خودمان اطلاع میدیم! آخرش هم نفهمیدیم چی شد.

از زندگانیم گله دارد جوانیم
شرمنده ی جوانی از این زندگانیم
"شهریار"
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۱
۱۲ مهر ۱۳۹۱, ۰۵:۲۶ ب.ظ
[جداسازی] اخبار مسابقات و جشنواره ها در سال ۹۲
جشنواره‌ی بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر بیست و سوم تا بیست و پنجم آبان ماه با حضور محققان و دانشگاهیان، تولید کنندگان ربات و نرم‌افزارهای هوشمند و متقاضیان آنها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سعید شیری، دبیر کمیته‌ فنی جشنواره‌ رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام این مطلب اظهار کرد: در پی دو دوره برگزاری مسابقات رباتیکی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تحت عنوان AUTCup درصددیم تا در آبان ماه سال جاری جشنواره‌ی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر را برگزار کنیم تا در قالب این جشنواره بتوانیم سومین دوره‌ مسابقات رباتیک جام امیرکبیر (AUTCup)، نخستین دوره‌ی مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر، نخستین فن بازار رباتیک و هوش مصنوعی و نخستین گردهمایی علمی صنعتی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر را برگزار کنیم.

وی افزود: ارتقای دانش بومی در زمینه‌ هوش مصنوعی و شناسایی و معرفی محصولات و شرکت‌های موفق داخلی مرتبط با رباتیک و هوش مصنوعی، فراهم کردن بستر لازم برای عرضه‌ ایده‌های جدید محققان و کمک به تجاری سازی آنها، فراهم کردن بستر لازم برای عرضه‌ نیازهای سازمان‌ها، شرکت‌ها و صنایع و ارائه‌ راهکار توسط محققان و بحث و تبادل نظر میان دانشگاهیان، محققان و صنعتگران پیرامون زمینه‌های مستعد همکاری از جمله اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

رییس پژوهشکده‌ رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر خارج شدن از برگزاری مسابقات محض و جهت دهی علمی و صنعتی به این مسابقات علمی را از دیگر اهداف جشنواره‌ی بین‌المللی رباتیک وهوش مصنوعی امیرکبیر برشمرد و تصریح کرد: در تمام مراحل این مسابقات مضامین به گونه‌ای طراحی شده تا برای برندگان آن خاستگاه و نیازی از سوی صنایع وجود داشته باشد و ارتباط علمی و صنعتی مناسبی میان تیم‌های مسابقه دهنده با جامعه‌ صنعتی کشور برقرار شود.

وی سومین دوره‌ مسابقات رباتیک جام امیرکبیر را یکی از بخش‌های جشنواره‌ بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر عنوان کرد و گفت: سومین دوره مسابقات رباتیک جام دانشگاه امیرکبیر در سال جاری با رویکردی متفاوت نسبت به مسابقات دوره‌های گذشته و سایر مسابقات رباتیک برگزار شده در سطح کشور طراحی شده است به گونه‌ای که برای هر یک از لیگ‌های تعریف شده با یک نهاد صنعتی تماس برقرار کرده و از آنان برای حضور در بخش‌های مختلف مسابقه از طراحی و تدوین آیین‌نامه تا برگزاری و تقدیر از پرندگان دعوت به عمل آورده‌ایم تا این صنایع بتوانند مساله‌ خود را تحت عنوان یک پرسش در طول این مسابقه طرح کرده و حاضران و شرکت کنندگان بتوانند پاسخ رباتیکی لازم را ارائه دهند.

این مسابقات با هدف تجاری سازی محصولات رباتیک در ۱۰ لیگ ربات‌های امدادگر، ربات‌های پزشکی، ربات‌های شهری، ربات‌های انسان‌نما، ربات‌های سرویس رسان، ربات‌های دریایی، ربات‌های پرنده، ربات‌های مین‌یاب، ربات‌های انباردار و ربات‌های نمایشی برگزار می‌شود.

دبیر کمیته فنی جشنواره بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر با بیان این که افزودن بخش مسابقات هوش مصنوعی در این دوره برای نخستین بار در کشور صورت گرفته است، اظهار کرد: نخستین دوره‌ مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر با هدف فراهم کردن زمینه ای برای شناسایی و طرح مسایل و نیازهای داخلی کشور در زمینه‌ هوش مصنوعی و کمک گرفتن از محققان داخلی برای حل آنها راه‌اندازی شده است.

همچنین یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقه ورود هر چه بیشتر جنبه‌ها و کاربردهای مختلف هوش مصنوعی در جامعه است که در حال حاضر نیز مشاهده می‌شود که هوش مصنوعی در زمینه‌هایی مانند راهنمایی و رانندگی ورود پیدا کرده و به جای ماموران پلیس نسبت به شناسایی و ثبت پلاک خودروهای رانندگان خاطی اقدام می‌کند.

شیری ادامه داد: در مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر برای هر یک از مسائل شناسایی شده، مسابقه‌ خاصی طراحی می‌شود و محققان مختلف ایده‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود را برای حل مسائل مذکور به رقابت می‌گذارد.

در این دوره از مسابقات هوش مصنوعی هفت لیگ مختلف تایید هویت از طریق دست خط فارسی، تشخیص حالت چهره انسان، شناسایی رسته‌ اشیاء، شناسایی صحنه‌های محیط باز و بسته، تشخیص و ردگیری توپ در بازی فوتبال، کشف تقلب‌های بانکی و بهینه سازی در محیط‌های پویا تعریف شده است.

دبیر کمیته فنی جشنواره‌ بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر با اشاره به این که در بخش‌های مختلف جشنواره از تیم‌های شرکت کننده خارجی و مدعوان برجسته بین‌المللی برای شرکت و حضور در این رویداد حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برگزاری نخستین کنگره‌ علمی، صنعتی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر و نخستین بازار ایده ومحصولات رباتیک و هوش مصنوعی از جمله بخش‌های جشنواره‌ی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر است. هدف از برگزاری کنگره‌ علمی صنعتی رباتیک وهوش مصنوعی امیرکبیر، گردهم آوردن دست‌اندرکاران صنعت و دانشگاه در این دو حوزه است تا فضای همکاری بین آنها گسترش پیدا کند و همچنین قابلیت‌های موجود در کشور بهتر به جامعه اطلاع رسانی شود. چرا که حوزه‌ رباتیک وهوش مصنوعی در برگیرنده‌ طیف وسیعی از روش‌ها و کاربردهاست که دانشگاهیان و محققان، شرکت‌ها و سازمان‌های تولید کننده‌ ربات و نرم‌افزارهای هوشمند و سازمان‌ها و شرکتهای استفاده کننده از آنها سه بازیگر اصلی آن را تشکیل می‌دهند و گردهمایی علمی صنعتی رباتیک و هوش مصنوعی می‌تواند از جمله بخش‌های مهم این جشنواره باشد که در راستای فراهم کردن بستر لازم برای برقراری ارتباط میان دست‌اندرکاران رباتیک با هوش مصنوعی کشور گام بردارد.

رییس پژوهشکده‌ رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان این که سخنرانی‌های کلیدی کارگاه‌های آموزشی، معرفی و محصولات شرکتهای مختلف داخلی، نشست‌های هم‌اندیشی و ارائه کارهای موفق مسابقات هوش مصنوعی امیر کبیر از جمله بخش‌های نخستین کنگره‌ علمی صنعتی رباتیک و هوش مصنوعی امیر کبیر است در خصوص نخستین فن بازار ایده و محصولات رباتیک و هوش مصنوعی به عنوان یکی دیگر از بخش‌های این جشنواره اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازهای حوزه‌ رباتیک و هوش مصنوعی، ایجاد بازاری برای داد و ستد فناوری و خدمات این حوزه است و در چنین بازاری علاوه بر این که دانشمندان و فناوران حوزه‌ی رباتیک و هوش مصنوعی می‌توانند به معرفی توانایی‌های خود و دانش‌های نوین این حوزه بپردازند، صنایع مختلف کشور و سایر متقاضیان و مشتریان فناوری‌های رباتیک و هوش مصنوعی نیز می‌توانند ضمن شناسایی پیمانکاران مناسب نیازهای خود را به صورت مطلوب برطرف سازند. در فن بازار رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر، کلیه‌ی محققان و شرکتهای فعال در هر یک از شاخه‌های رباتیک و هوش مصنوع ایده‌های جدید خود در زمینه‌‌ توسعه محصولات جدید را به جشنواره‌ رباتیک هوش مصنوعی امیرکبیر و کمیته‌ برگزار کننده‌ فن بازار ارائه کرده و در صورت پذیرش دستاوردهای خود را عرضه کنند.

شیری با بیان این که متخصصان و محققان دانشگاهی باید یاد بگیرند به جای آن که در انتظار حمایت صنایع باشند ایده‌های ناب خود را به صنعت تبدیل کنند، تصریح کرد: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرکتهایی وجود دارند که موتورهای الکتریکی ربات‌ها و سنسورهای آنها را خودشان تولید می‌کنند. این در حالی است که این موتورها یا سنسورها توسط کشورهای معدودی مانند سوییس و ژاپن ساخته شده و کشور برای دسترسی به آنها در تحریم به سر می‌برد و این شرکتها می‌توانند همانند شرکتهای خارجی که ابتدا با تعداد نفرات کم کار خود را آغاز کرده‌اند به قطب‌های تولید کننده‌ این محصولات در جهان تبدیل شوند.

دکتر محسن بهرام، دبیر کمیته اجرایی جشنواره‌ بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر هم اظهار کرد: فعالیتهای رباتیک از حدود سال ۶۴ در کشور آغاز شده و با ادامه‌ روند رو به رشد خود شاهد نمودهای بارز و تجلیات آن در سالهای اخیر بوده‌ایم، که می‌توان به شرکت و برگزیده شدن تیم‌های ایرانی در مسابقات بین‌المللی رباتیک اشاره کرد و در این دوره از جشنواره رباتیک وهوش مصنوعی امیرکبیر انتظار داریم که حدود هزار و۲۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان در این رویداد علمی شرکت کنند.

وی در پایان برقراری و گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه نسبت به سالهای گذشته مثبت ارزیابی کرد و افزود: اگر چه حمایت دانشگاه‌ها و صنایع از فعالیت‌های علمی تخصصی دانشجویان و دانشگاهیان نسبت به دهه‌ها و سالهای گذشته رشد زیادی داشته و می‌توان آن را مثبت ارزیابی کرد اما تا رسیدن به هدف مطلوب در زمینه‌ی ارتباط صنعت و دانشگاه راه بسیاری برای پیمودن داریم.


لینک کوتاه شده خبر:


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: neilabak
ارسال: #۱۲
۰۲ آبان ۱۳۹۱, ۱۱:۵۴ ق.ظ
RE: مسابقه برنامه نویسی بیان

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


[تصویر:  604x92.png?view]
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , a.hooshmand , Pakzad , Lonely Palm , sina_bhh
ارسال: #۱۳
۱۹ آذر ۱۳۹۱, ۱۰:۳۳ ب.ظ
چهاردهمین مسابقات منطقه‌ای برنامه نویسی اول دی برگزار می شود
چهاردهمین دوره مسابقات منطقه‌ای برنامه نویسی ای سی ام در غرب آسیا به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف اول دی ماه ۱۳۹۱ برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، در این مسابقات ۹۰ تیم سه نفره از بهترین برنامه نویسان دانشجو از دانشگاه‌های مختلف کشور شرکت خواهند کرد، دو یا سه تیم برتر این مسابقات به سی و هفتمین مسابقه جهانی برنامه نویسی ای سی ام که در دانشگاه سنت پیترزبورگ روسیه برگزار می شود راه خواهند یافت.

برای تعیین حدود یکصد و بیست تیمی که به مسابقه جهانی راه می یابند که برخی آن را المپیک برنامه نویسان هم می نامند بیش از بیست هزار تیم دانشجویی از حدود یکهزار و هشتصد دانشگاه از هشتاد کشور جهان در طول چهار ماه با هم رقابت خواهند کرد که مسابقه دانشگاه یکی از آنها است.
دانشگاه شریف با برگزاری سالانه این مسابقه نقش مهمی در ارتقا و توان نخبگان برنامه نویس کشور ایجاد شور و هیجان مثبت در آنان داشته است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد می توانند به سایت رسمی مسابقه به آدرس
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مراجعه کنند.
۹۱/۹/۱۹


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۴
۲۳ بهمن ۱۳۹۱, ۱۱:۴۷ ق.ظ
نخستین بازی آنلاین ایرانی نامزد نهایی مسابقات بین المللی آلمان شد(بهمن ۹۱)
آسمان دژ II» به عنوان نخستین بازی آنلاین ایرانی در جمع پنج نامزد نهایی هشتمین دوره مسابقات بین المللی بازی‌های آنلاین پرمخاطب در آلمان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، بازی استراتژیک کهکشانی «آسمان دژ» نخستین بازی کامپیوتری آنلاین ایرانی است که نخستین نسخه آن (آسمان دژ I) در سال ۱۳۸۸ به محیط مجازی ایران وارد شد.

با تمام ابزار دیجیتالی ارتباطی از جمله رایانه، موبایل و تبلت میتوان به سراغ این بازی رفت و بنا به انتخاب به یکی از زبانهای فارسی یا انگلیسی بازی کرد.

«آسمان دژ» در رده بازیهای پرمخاطب برخط تحت مرورگر(massively multiplayer online browser based strategy game) قرار دارد و به تعداد زیادی از کاربران اجازه میدهد همزمان و از سراسر ایران به بازی پیوسته امتیاز گرفته و موقتا خارج شوند.

رده بندی سنی این بازی سیزده سال به بالاست و کاربران باید سواد خواندن و نوشتن داشته باشند اما این حداقل شروع است چرا که ماهیت شطرنج گونه و بسیار جدی «آسمان دژ» تنها کاربرانی را نگه میدارد و به مراحل بالاتر می‌فرستد که از هوش و قدرت تصمیم گیری قاطع و سریعی برخوردار باشند. گرچه این بازی نخستین از نوع خود است و الگو یا رقیب قبلی نداشته اما تیم بازی ساز تلاش و تاکید زیادی داشته اند تا نمونه شان را به سطح استاندارد کمی و کیفی بازیهای خارجی نزدیک کنند تا کاربران داخلی را راضی نگه دارند. از آنجا که دسترسی همگانی با سرعتهای معمول اینترنت ایران نیز از نقاط مورد تاکید تیم سازنده بوده، نسخه اول این بازی توانست در پایان دوره خود به رقم بیش از صد هزار کاربر دست پیدا کند.

به علاوه این نسخه در پنجمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال (۱۳۹۰) مقام بهترین بازی آنلاین ایران را کسب کرد. با بسته شدن آخرین سرور این بازی در سال قبل، تیم بازی ساز که طراحی نسخه دوم را از قبل شروع کرده بودند, «آسمان دژ II » را در دی ماه ۱۳۹۱ در دسترس علاقمندان قرار دادند.

نسخه جدید که مزایای تکنیکی و هنری و روایتی بیشتری نسبت به نسخه اول دارد تنها چندی پس از ارائه در محیط اینترنت موفق به کسب مقام بهترین بازی آنلاین ایران در دوره ششم جشنواره رسانه های دیجیتال (۱۳۹۱) شد و طی مراسمی که با حضور وزیر ارشاد برگزار شد، تندیس این دوره را دریافت کرد. بلافاصله پس از این موفقیت «آسمان دژ II» در مسابقات بین المللی MMO آلمان نیز پذیرفته شد.

مسابقات MMO چیست ؟

«آسمان دژ II» چندی قبل به عنوان یکی از پنج فینالیست نهایی هشتمین دوره مسابقات بین المللی بازی‌های آنلاین پرمخاطب انتخاب شده است: مسابقه ای که سالانه در کشور آلمان و با حضور ده ها تیم حرفه‌یی از سراسر جهان که بازی جدیدی رونمایی کرده باشند برگزار میشود.

به گفته تمیم طراح بازی، این نخستین بار در تاریخ صنعت - هنر بازی سازی ایران است که یک بازی تماما ایرانی موفق به حضور در چنین مسابقه ای و سپس موفق به رسیدن به مرحله نهایی شده است. این ماجرا علاوه بر دستاورد فردی اعضای «آسمان دژII» از چشم انداز وسیعتری نیز قابل بررسی است چرا که توجه مخاطبان و منتقدان جهانی را به این حوزه در ایران نیز جلب می‌کند و می‌تواند راهگشای سایر بازیهای از این دست باشد. نتیجه نهایی رقابت تیم «آسمان دژ» با چهار رقیب خارجی که هریک به طور متوسط بالای صد عضو دارند ۲۷ بهمن جاری اعلام می‌شود. علاوه بر جایزه هیات داوران، مخاطبان نیز می‌توانند به ارسال رای‌های خود به سایت مسابقه از بازی محبوبشان حکایت و آن را برنده اعلام کنند، بنابراین «آسمان دژII» این بخت را دارد که با حمایت کاربران ایرانی به این مقام برسد. ....

متن کامل خبر:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


خبرگزاری ایسنا
۲۳/۱۱/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۵
۲۸ بهمن ۱۳۹۱, ۰۶:۰۲ ب.ظ
اینفوگرافیک زبان های برنامه نویسی و شرکت کنندگان مسابقه بین المللی بیان
راستی مسابقه آغاز شد: ۷۰ برنامه نویس در تلاش برای کسب بادکنک ها

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

[تصویر:  163846_1_1379085751.png]

...
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , Helmaa , azad_ahmadi , d.KH , csharpisatechnology


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۵۴۳ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  اخبار کنفرانس های بین المللی !! αɾια ۰ ۱,۹۴۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: αɾια
  راهنمایی برای ترجمه مقاله برای پایان نامه و همچنین ترجمه اخبار برای وب سایت Doctorwho ۱ ۲,۷۰۱ ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ۰۱:۴۴ ق.ظ
آخرین ارسال: mohamad--figo
  مسابقات ACM javadjj ۳۳ ۲۵,۲۹۶ ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ۰۱:۱۴ ق.ظ
آخرین ارسال: amirdeljuyi
  روز برنامه نویس مبارک - روز ۲۵۶ از سال میلادی -۱۳ سپتامبر(۱۲ سپتامبر در سال‌ کبیسه) aminsl ۰ ۱,۹۷۲ ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: aminsl
  تبریک سال ۹۵ در سال ۹۵ husen ۵ ۴,۲۰۹ ۰۲ فروردین ۱۳۹۵ ۰۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  راهنمایی در رابطه با این جشنواره zahra13.66 ۰ ۱,۸۷۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ ۰۶:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: zahra13.66
  مسابقات تخصصی مهارت سنجی فن آورد Aurora ۴ ۳,۰۳۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: Riemann
  تیم برای مسابقات کشوری mohammadi27@yahoo.com ۰ ۲,۳۳۴ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: mohammadi27@yahoo.com
  فینال و جشن اختتامیه مسابقات برنامه نویسی بیان daredevil ۰ ۲,۰۸۳ ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ ق.ظ
آخرین ارسال: daredevil

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close