زمان کنونی: ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۱:۰۳ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

طرح پوستر حجاب

ارسال: #۱۶
۲۷ مهر ۱۳۹۰, ۰۴:۴۰ ب.ظ
RE: بدون شرح!
(۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۱۹ ق.ظ)mosaferkuchulu نوشته شده توسط:  فقط یه چیز دیگه هم به شما بگم اینکه من اگر یه روز مادر شم به دخترم هیچ وقت نمی گم مسلمون شو یا حجاب داشته باش!بهش اوستا و تورات و انجیل و قران و می دم و بهش می گم هر وقت خواستی بخون و خودت انتخاب کن!اما اگر انتخاب کردی پای انتخابت وایسا!انتخابش هر چی باشه من ازش حمایت می کنم چون به نظرم کفری که با فکر و منطق بهش رسیده باشی بهتر از ایمانی هست که از روی ندانستن انتخاب کرده باشی و موروثی بهت رسیده باشه!

ببخشید اونوقت تکلیف دختری که توی دین میگن از ۹ سالگی باید نماز بخونه و روزه بگیره و حجاب بزاره چیه؟ احتمالا بهش میگی فعلا این کارا رو بکن‌، در کنار اینا مطالعاتت هم انجام بده !!!!!
دلم واسه بچه سوخت !!

حالم خوب است
هنوز خواب می‌بینم
ابری می‌آید
و مرا تا سرآغازِ روییدن ... بدرقه می‌کند.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۷
۲۷ مهر ۱۳۹۰, ۰۴:۵۵ ب.ظ
طرح پوستر حجاب
چادر یه انتخابه. بعضی‌ها انتخابش می کنن . بعضی‌ها نه. تا اینجا مشکلی نیست. مشکل وقتی پیش می آد که بخوایم بر اساس چادری بودن یا نبودن در مورد آدمها قضاوت کنیم.
باید از خودمون شروع کنین. هر وقت کسی به من میگه ببین فلانی چطور پوشیده با اون سر و وضع میره بیرون یا برعکس در مورد چادر پوشیدن کسی انتقاد میکنه ،میگم خب انتخابشه اینطوری دوست داره. به ما چه. وقتی همه ‌ی مردم جامعه بفهمن که این یه انتخابه و به انتخاب دیگرون احترام بذارن باور کنین خیلی چیزها درست می شه. مشکل مملکت هم چادری بودن یا نبودن مردم نیست. با این اجبارها با این حرفها‌، با این پوسترهای کنایه آمیز هم هیچ کس چادری نمی شه . بلکه فاصله‌ی بین آدمهای جامعه زیاد می شه. مردم از هم متنفر می شن . چادری‌ها فکر میکنن بقیه بی دینن، بقیه فکر میکنن چادری‌ها عامل حکومتی یا عقب مونده(!) هستن. مشکل از حکومت و قانون هم نیست مشکل خود ما آدمهاییم که فکر میکنیم ما حقیم بقیه نا حق. شما خودتون چقدر به انتخاب اعضای خونوادتون‌، به دوستانتون‌، به همسایتون احترام می ذارید و علنا یا تو دلتون قضاوتی نمی کنین؟!

من می تونم Smile
فرمول موفقیت در کنکور =یک درصد هوش + نود و نه درصد پشتکارIdea
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Br2012 , narges_r , Mahtab_m , fatima1537 , Donna , aminian , Mansoureh
ارسال: #۱۸
۲۷ مهر ۱۳۹۰, ۰۴:۵۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۰۵:۰۰ ب.ظ، توسط Br2012.)
طرح پوستر حجاب
متاسفم برای جفتمون هم منی که به حجاب اعتقادی ندارم هم تویی که اعتقاد داری !
کاش به حدی از رشد فکری رسیده بودیم که هر دوتامون میتونستیم تو یک جامعه در کنار هم زندگی کنیم بدون اینکه من تورو به خاطر پوششت مسخره کنم یا عقب افتاده بشمرم یا بلعکس ،یعنی میشه اون روز بیاد فکر نکنم ....
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: si.mozhgan , SarahArshad , narges_r , mammad , aminian
ارسال: #۱۹
۲۷ مهر ۱۳۹۰, ۰۵:۲۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۰۵:۲۵ ب.ظ، توسط narges_r.)
طرح پوستر حجاب
کلا موضوع اینه که جامعه ما اسلامی نیست، اسلامی نماست
حجاب هم فقط چادر نیست
میشه بدون چادر حجاب کامل داشت
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad , Br2012 , Maryam-X , انرژی مثبت , Mansoureh , fateme66
ارسال: #۲۰
۲۷ مهر ۱۳۹۰, ۰۶:۳۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۰۷:۰۴ ب.ظ، توسط هاتف.)
طرح پوستر حجاب
ببینید در مورد حجاب دو جنبه وجود داره؛
یکی جنبه شخصی هرکس، مثلا قومیت یهود اعتقادی به رعایت حجاب ندارند، لااکراه فی الدین، همه داریم به این جنبه نگاه می کنیم.
یکی جنبه اجتماعی اونه، یعنی عمل هر شخص وقتی در اجتماع تاثیر گذار میشه؛ اینجاست که باید در چهارچوب قوانین جامعه قرار بگیره و نمی تونیم بگیم به خودمون مربوطه

گفته شده بی حجابی در جامعه تاثیراتی داره که به افراد جامعه صدمه میزنه، بنابراین با احترام به همه اقوام و مذاهب، شخصی که وارد اجتماع میشه باید به تبعیت از قانون، حجاب رو رعایت کنه.

برای دوستانی که علاقه مند هستند که در این مورد بیشتر بدونن، از سایت پرسمان این لینک‌ها ممکنه مفید باشه:


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



ضمنا این سایت
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
، هم بصورت ایمیل، هم sms جواب سوال میده، افرادی که اینکارو می کنند هم خبره هستند و معمولا زود جواب میدن.
اگر جواب سوالی به نظرتون نامعقول یا مبهم اومد، اونرو مطرح کنید، بگید این چیه فرستادید Big Grin
امتحان اش ضرر نداره

هفت شهر عشق را عطار گشت، ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Bache Mosbat , انرژی مثبت , leilast
ارسال: #۲۱
۲۷ مهر ۱۳۹۰, ۰۸:۴۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۱ ب.ظ، توسط موج.)
RE: طرح پوستر حجاب
"و الّف بین قلوبهم "
خداوند خودش رو با این صفت معرفی میکنه . که بین افراد مهربانی و الفت برقرار میکنه
وظیفه ما هم خدایی شدن هست یعنی نزدیک شدن هر چه بیشتر به خدا و صفات او
طرح مسئله حجاب اون هم به این شکل هیچ تاثیری توی کسی نداره که هیچ همون طور که بعضی از دوستان گفتند موجبات فاصله افتادن و کدر شدن روابط هست
من خیلی حرفها دارم که میشه برای حجاب زد (آسیب شناسی حجاب، بد حجابی و حجاب اجباری) یعنی از خیلی جنبه های مثبت و منفی قابل نقده
ولی بماند اینجا جاش نیست
فقط یه مقاله میذارم در مورد جایگاه زن از دیدگاه حضرت علی (ع)
خود من بارها و بارها خوندم و لذت بردم ازش.

****************************************
جایگاه زن از دیدگاه حضرت علی(ع)‏
به دلیل ارزش و جایگاهی که اسلام برای زن قائل است، سفارش‌های بسیاری در زمینه تکریم، محبت و احترام به زن بیان شده است. دین اسلام، زن را از جایگاه زن بودنش مورد تقدیر قرار می‌دهد.

علی(ع) در این باره به نقل از پیامبر می‌فرماید: "احترام بانوان را پاس نمی‌دارد، مگر کسی که بزرگوار و کریم است و به ایشان اهانت نمی‌نماید مگر کسی که پست و فرومایه است." (نهج‌الفصاحه؛ علائی رحمانی، فاطمه، به نقل از کتاب زن از دیدگاه نهج‌البلاغه) آن حضرت در جایی دیگر، مقام مادری را مورد تقدیس و ستایش قرار می‌دهدو می‌فرماید: اگر فرزند در حق مادر محبت کند، نمی‌تواند یک روز بارداری وی را جبران کند.در جامعه عرب قبل از اسلام، مردم برای زنان و دختران ارزشی قائل نبودند و اگر کسی دارای فرزند دختر می‌شد، او را زنده به‌گور می‌کردند. اما بعد از ظهور اسلام با تلاش‌های پیامبر(ص)، تحولی بزرگ درباره زنان صورت گرفت و نگرش‌های جدیدی در جامعه به‌وجود آمد که زن را مورد تکریم و احترام قرار می‌داد. رسول گرامی اسلام(ص) هر گاه فاطمه(س) دختر گرامی‌اش را می‌دید، او را بسیار گرامی می‌داشت و پیشانی دخترش را می‌بوسید، اصولاً احترام و نکوداشت مقام زن در سیره و گفتار اهل بیت رسول خدا(ص) جلوه‌ای شاخص دارد، چنانکه علی(ع) می‌فرماید: "دختر حسنه است و پسر نعمت، حسنه ثواب دارد، ولی از نعمت حساب می‌کشند "(مستدرک، ابواب الاولاد، باب۵، خ۶)" و باز آن حضرت می‌فرماید: "کسی که دختری دارد، یاری، برکت و آمرزش خدا، شامل حال او می‌شود." (همان)
یکی از مسائل مورد توجه بزرگان دین اسلام، دور نگهداشتن زنان از تهدیدها و آسیب‌های روحی و جسمی است. هم اینک در عصر ما، بی‌توجهی به این مسئله، بسیاری از زنان را قربانی ناملایمات اخلاقی و جنسی نموده است.
علی(ع) برای حفظ شخصیت زن و جلوگیری از آسیب‌های جسمی و روحی وی، به مواردی اشاره می‌کند. از نگاه آن حضرت، زن می‌تواند با حفظ حریم خود، در جامعه حضور یابد و در فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شرکت کند و مانع تعدی بیگانگان شود. علی(ع) به زنان توصیه می‌کند هنگامی که برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، در اجتماع و محافل عمومی حضور می‌یابند، حریم و پوشش مناسب داشته باشند. در این صورت، او در برخوردهای اجتماعی از مصونیت لازم برخوردار می‌شود.
حیا و پاکدامنی اگر چه برای هر فردی نیکو و زیبنده است، اما برای بانوان نیکوتر و لازم‌تر است.
لذا می‌بینیم که امام علی(ع) در حکمت ۴۷۴ نهج‌البلاغه می‌فرماید:‌ "پاداش مجاهد شهید در راه خدا، بزرگتر از پاداش فرد پاکدامن نیست که قدرت بر گناه دارد و آلوده نمی‌شود. همانا انسان پاکدامن، فرشته‌ای‌از فرشته‌های خداوند است." امروزه زنان بسیاری در اقصی نقاط جهان، منزلت و حریم انسانی خود را به خوبی پاس می‌دارند. حضرت علی(ع) ۳ خصلت متانت، احتیاط و حسابگری را از ویژگی‌های مهم زن مسلمان می‌داند. از سخن آن حضرت چنین استنباط می‌شود که زنان باید در مراودات اجتماعی، متانت و در عین حال قاطعیت داشته باشند. این کار برای جلوگیری از تعدی مردان بیمار دل، به آنها مفید است.
آن حضرت هم‌چنین یادآور می‌شود که زنان باید در مراودات اجتماعی، محتاط، دانا و زیرک باشند تا مورد طمع و سوءاستفاده قرار نگیرند و جامعه به چشم کالایی مصرفی به آنها نگاه نکند. علی(ع)، ویژگی دیگر زن مسلمان را، حسابگری بیان می‌کند. آن حضرت به زنان حسابگر ارج می‌نهد و متذکر می‌شود که زنان حسابگر و دقیق، از مال و آبروی همسر خویش مراقبت می‌کنند. بنابراین اگر یک زن به ۳ صفت متانت، حسابگری و احتیاط مزین باشد، به راحتی و آزادی می‌تواند در خانه و اجتماع، گام‌های سازنده و موثری بردارد.
منابع:
- نهج‌البلاغه
- علائی رحمانی، فاطمه، زن ازدیدگاه نهج‌البلاغه، انتشارات سازمان تبلیغات اسلامی، زمستان ۱۳۶۹
- واتسون، هلن، ترجمه بحرانی، مرتضی، "زنان و حجاب" فصلنامه کتاب زنان شماره ۲۰
- شاملی، عباسعلی، "منزلت زن در اندیشه والای امیرالمومنین(ع)" فصلنامه کتاب زنان شماره ۱۱
- نهج الفصاحه
- بورسوا، آدام "افول اخلاقی آمریکا" ماهنامه سیاحت غرب، مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، سال دوم، شماره هفدهم، آذر ۱۳۸۳/

****************************************
اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد
خدایا زندگی ما را مانند زندگانی محمد و اهل بیت او قرار ده و مرگ ما را چنان مرگ محمد و اهل بیتش


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: هاتف , - rasool - , Fardad-A , انرژی مثبت , Donna , ahmadi_development , Bache Mosbat
ارسال: #۲۲
۲۷ مهر ۱۳۹۰, ۰۹:۳۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ مهر ۱۳۹۰ ۰۴:۲۸ ب.ظ، توسط - rasool -.)
طرح پوستر حجاب
دلیل عرفانی بسیار زیبا در مورد حجاب از استاد صمدی

کل عالم و مقام عصمت عالم اگر به صورت یک شکل و یک بافت و صورتی در بیاید، قهراً به بافت انسان در می آید . همانطور که قوه خیال، حقایق آنسویی را مطابق با مناسباتی که بینشان است، با اشکال این سویی برای انسان پیاده می کند.

قوه خیال عالم، عصمت نظام عالم را در نشئه طبیعت به صورت انسان شکل می دهد و چون عصمت بیشتر با اسم شریف (الباطن) سازگار است، لذا به صورت زن شکل می دهد، نه صورت مرد . چون مرد بیشتر با اسم( الظاهر) و زن بیشتر با اسم شریف (الباطن) در ارتباط است . لذا همان مقام اسم شریف (الباطن )آمده در شریعت و برای زن به صورت حجاب مطرح شده است. این حجاب در حقیقت صفت خدا داشتن زن است، خداوند هم محجوب است. خودش فرمود Sad(از پشت هفت هزار حجاب دارید من را می بینید ))اگر عدد را بالاتر ببرد باز هم حق است . دین اگر به زن می گوید (( تو حجاب را نگه داشته باش )) این العیاذ بالله جسارت به زن نیست بلکه این در حقیقت یک احترامی به زن است . به او می گوید (چون تو مطابق اسم شریف ((الباطن )) الهی پیاده شده ای، ما نمی خواهیم که تو در معرض دید هر کسی قرار بگیری، لذا محجوب باش. بگذار اگر دیگران می خواهند تو را ببینند از پشت حجابها ببینند)) این حجاب برگرفته از حجاب حق است، لذا حجاب دژ زن است، چه اینکه برای خداوند هم دژ است. فرمود هر چه کوشش کنید نمی توانید حقیقت غیبیه ذات مرا ببینید، آنقدر محجوبم، آنقدر در حجابم، هر چه کوشش کنید و حجابها را خرق کنید و پاره کنید باز هم همچنان مرا در پشت حجاب باید ببینید. هرگز من کشف تام نمی کنم، حتی در قرآن هم کشف تام ذاتی نکرد. قر آن هم اگر چه خدا را به ما معرفی کرد، اما یا با الفاظ یا با معانی یا با صور. هم الفاظ حجابند و هم معانی و هم صور حجابند. از پشت حجاب‌ها خدا خود را معرفی کرد و الا حق آنطوری که حق است، برای خلق جلوه نمی کند، که اگر بخواهد بکند لازمه جلوه گری حق برای خلق بساط خلق را جمع کردن است . زن تا موقعی که در حجاب است، حق است؛ موقعی که از حجاب در آمده است وجهه‌ی خلقی پیدا می کند. وقتی وجهه‌ی خلقی پیدا کرد، دیگر تواناییش شکسته می شود . این است که حجاب برای زن یک احترام است که زن بیشتر شبیه به خداوند شود. و اگر بخواهید ((عصمت اعظم )) را به صورت شکل زنی در بیاورید، ظاهراً به بهترین شکلی در می آید که بهتر و زیباتر از این چهره در نظام هستی پیدا نمی شود . و چون مشابه چهره جناب صدیقه طاهره در عالم هرگز زنی پیدا نمی شود، (چه اینکه مشابه چهره پیغمبر و امیرالمومنین هرگز در عالم پیدا نمی شود .) این عصمت کبرای الهی در حضرت صدیقه طاهره تجلی کرده است و لذا ایشان آنچنان در حجاب قرار می گیرد که فقط امیر المومنین لیاقت دیدار همچنین جمالی را خواهد داشت . که به او گفتنند (زهرای عزیز اگر علی ابن ابیطالب نبود برای تو هرگز در عالم کفوی پیدا نمی شد )) ...

*** لازم به ذکر است که مراد از حجاب ،حجاب اسلامی و قرآنی‌، یعنی چادر است (اشهد ان سید تنا فاطمه الزهراء عصمه الله الکبری و حجه الله علی الحجج)


Live in such a way that those who know you but
don't know God will come to know God because they know you

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: هاتف , SarahArshad , انرژی مثبت , ahmadi_development , golce
ارسال: #۲۳
۲۸ مهر ۱۳۹۰, ۰۷:۴۷ ق.ظ
طرح پوستر حجاب
من واقعا نمی دونم چرا شما به جایه درس نشستید سره این چیزا بحث می کنید وقتیکه
زن ایرانی محکوم به یک پوشش زشت و سیاه و دلتنگ کننده است !
به رنگ مرگ و غم و عذاداری (بله خانومای ایرانی باید رنگ عذاداری رو بپوشند تا جامعه تاییدشون کنه!)
وقتی یک رنگ شاد و روشن و زیبا میپوشی هرچقدر هم لباست بلند و آزاد باشه..نگاه هرزه‌ی مردها به طرفت میچرخه

این نگاه های هرزه هیچ وقت از بین نمیرن و سیر نمیشن...همیشه سنگینیشون رو تن دخترها و زن‌ها هست

پس الکی بحث نکنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۴
۲۸ مهر ۱۳۹۰, ۰۷:۳۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ مهر ۱۳۹۰ ۰۸:۴۶ ب.ظ، توسط Bache Mosbat.)
RE: طرح پوستر حجاب
سلام به همه دوستان
نوشته‌ام طولانی شد ولی خوب مطرح شدن این جور بحث‌ها در یک سایت کنکور‌ی هم جالب است
جمله روی پوستر نشان دهنده عدم درک طراح است،
از لحاظ روانشناسی بجای ایجاد جذب ،عمل دفع را انجام داده که شاید تاثیر ان را در نظرات برخی دوستان می بینیم
و همچنین از لحاظ خدا شناسی به این درک نرسیده وفلسفه داشتن حجاب برای زن در هنگام نماز را ناشی از عدم محرمیت خدا با او میداند از طرفی با این نوع تفکر برای خدا جنسیت خاص در نظر گرفته واین مساله کاملا رد شده است وقابل بحث در اینجا نیست ودر مورد فلسفه حجاب برای زن در هنگام نماز می تونید به کتاب های استاد مطهری ودکتر شریعتی رجوع کنید
چرا گفتم جحاب ونگفتم چادر به این خاطر که انچه مورد بحث اسلام است داشتن جحاب کامل است ونه الزام داشتن چادر چرا که نوع پوشش در اقوام وملت های مختلف متفاوت است
بطور مثال همین چادر حجابی بوده که در فرهنگ ایران باستان وجود داشته زرتشیان به این مساله قایلند وحجاب برایشان مقدس وحتی برای ان احکامی وجود داره که می تونید در مورد صحت این موضوع به وندیداد ودیگر بخش های اوستا رجوع کنید کار ساده‌تر اینه که نگاهی به کتاب های تاریخی واثار باستانی کشور عزیزمون بیاندازید
اما درمورد دیگر ادیان هم حجاب به همین شکل که دراسلام است وجود داشته مثل بهودیت که حدود رعایت ان برای دختر‌ها و زن‌ها کمی فرق میکنه که در مورد زنها حدود ان یکسان است در مسیحیت تا چندین قرن گذشته وجود داشته می تونید نوع پوشش راهبه‌ها رو در نظر بگیرید ودر دیگر ادیان غیر ابراهیمی هم به همین شکله
اینها رو گفتم که نگاه بعضی از دوستان به حجاب به شکلی است که انگار این حجاب فقط ساخته وپرداخته اندیشه اسلامیست نه فطرت انسانی والهی اینکه در دیگر ادیان اجرا می شود یا نمی شود به خودشان مربوط است وقطعا مومنان به ان ادیان هم این مساله رو رعایت می کنند که شاید تعداشان اندک باشد ولی در همه ادیان حجاب برای زن مقدس است ولی بهترین تعریف وارایه فلسفه ان در اسلام ارایه شده است (رجوع به کتب دکتر شریعتی واستاد مطهری)
اما اگر دید ما سکولار باشد انگاه نگاه ما مغرضانه می شود وبدون دید درست به این مساله با نفرت از ان صحبت می کنیم
اینکه که چرا چادر بیشتر مورد احترام ماست به دلیل کامل بودن ان از لحاظ رعایت حدود مطرح شده است
اینکه چرا الان چادر‌ها مشکی است به دلیل یک حادثه در طول تاریخ صد تا صد وپنجاه سال گذشته کشور ماست وقطعا یک سود جویی بزرگ بوده از طرف بیگانگان (دوستان می تونند کمی در مورد ان تحقیق کنند بعد مخالفت یا موافقت کنند)
اما با این حال اینکه این نوع پوشش موجب دلتنگی وغم وعزاست این رو باید از کسایی پرسید که این نوع پوشش را انتخاب کرده اند واگر به ان دید رسیده باشند وفلسفه خوبی های انرا درک کرده باشند قطعا دیدشون نسبت به شما متفاوت خواهد بود
مشکل ما نگاه سطحی به دین است بعضی‌ها مانند خوارج از دین دفاع می کنند وبعضی مانند کافران در پی نابودی ان هستند
ای کاش مسلمانی ما مانند ان چیزی باشد که اسلام ما رو به ان دعوت می کند

یک روز نسیم خوش خبر می آید
بس مژده به هر کوی و گذر می آید
عطر گل عشق در فضا می پیچد
می آیی و انتظار سر می آید
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: موج , SarahArshad , انرژی مثبت
ارسال: #۲۵
۲۹ مهر ۱۳۹۰, ۰۱:۰۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ مهر ۱۳۹۰ ۰۱:۱۶ ب.ظ، توسط محسن هنرمند.)
RE: طرح پوستر حجاب
یه زمانی باید کشف حجاب می کردند و به زور حجابو از سر زن بر میداشتن.حالا بر عکس شده و حتی هر چی هزینه کنند که حجاب برگرده به جامعه و جامعه مصون بشه از آسیب های اجتماعی ناشی از نبود حجاب اصلا فایده نداره.چی بودیم و چی شدیم و چی خواهیم شد خدا داند.یدک کردن اسم شیعه و اسمی شیعه شدن همینه دیگه. مینویسند پوشش زشت.حداقل به حرمت صاحب چادر حضرت فاطمه(س) اینو نمی نوشتید .بدانید یک روز برا نداشتن حجاب در محضر خدا بازخواست خواهید شد.
دیگه حرف قرآن که زیر سوال نمیره؟؟؟؟؟قدر آبرو را کسی می داند که دیگر آبرویی برایش نمانده.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
[/align]

تو که یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد____حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad , Bache Mosbat , - rasool - , erkin , rst-25 , Mansoureh
ارسال: #۲۶
۲۹ مهر ۱۳۹۰, ۰۳:۱۵ ب.ظ
RE: طرح پوستر حجاب
(۲۹ مهر ۱۳۹۰ ۰۱:۰۸ ب.ظ)محسن هنرمند نوشته شده توسط:  یه زمانی باید کشف حجاب می کردند و به زور حجابو از سر زن بر میداشتن.حالا بر عکس شده و حتی هر چی هزینه کنند که حجاب برگرده به جامعه و جامعه مصون بشه از آسیب های اجتماعی ناشی از نبود حجاب اصلا فایده نداره.چی بودیم و چی شدیم و چی خواهیم شد خدا داند.یدک کردن اسم شیعه و اسمی شیعه شدن همینه دیگه. مینویسند پوشش زشت.حداقل به حرمت صاحب چادر حضرت فاطمه(س) اینو نمی نوشتید .بدانید یک روز برا نداشتن حجاب در محضر خدا بازخواست خواهید شد.
دیگه حرف قرآن که زیر سوال نمیره؟؟؟؟؟قدر آبرو را کسی می داند که دیگر آبرویی برایش نمانده.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
[/align]
محسن جان یه طرفه به قاضی رفتن اصلا درست نیست
شما برای خودتون میبرید ومیدوزید وحکم صادر میکنید
اصلا شما جایگاهتون چیه ؟
برید فلسفه واصل حجاب را مطالعه کنید بعد انگشت اتهام بگیرید سوی افراد دیگه!
من نظر بقیه را نه تایید میکنم نه رد میکنم ولی اینکه هرکسی فکر میکنه خودش درست
مطلق‌، این ناراحت کننده است!

آینده از آن کسانی است که به استقبالش می روند.( فردریش نیچه)
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷
۲۹ مهر ۱۳۹۰, ۰۴:۲۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ مهر ۱۳۹۰ ۰۴:۲۷ ب.ظ، توسط محسن هنرمند.)
طرح پوستر حجاب
دوست عزیز برادر گرامی قربونت برم ما سر خودمون کردیم مثل کبک زیر برف و هر بلایی هم سرمون بیارن هیچی نمی گیم.من حرفی نزدم گفتم این حرف خداست که توی قرآنش گفته زینت خودتون رو برای نامحرم آشکار نکنید.همون قرآنم گفته گناه نکنید آیا برا حرف خدا هم میخوای سند بیاری که اینم قبول نیست. برا من از فلسفه و این حرفا نگو که حداقل مطمئنم تو این موضوع مطلب زیاد خوندم که جلوی کسی کم نیارم.این مباحثو واگذار کنیم به زمان عدل الهی و روز قیامت.دوستان و شیعیان حضرت علی (ع)باید مثل ایشون باشند یا حداقل سعی کنند مثل این بزرگوار باشند و زندگی ایشون رو سر لوحه قرار بدن(یک زمانی مولا علی بوده و یک شهر نامردی و کفر و ناسزا(خوب اندک در مقابل بدی بسیار) آیا حضرت باید اون موقع می گفت چون شرایط جامعه این طوری ما هم باید بد بشیم؟؟؟؟ کسی که با خدا معامله میکنه و همیشه خدا رو ناظر بر اعمالش میبینه هیچ وقت و تحت هر گونه شرایطی پا رو از مسیر خدا بیرون نمیذاره.انجام اعمال نیک هم معامله با خداست که حجاب هم زیر مجموعه اونه نکته مهم دیگر اینکه حجاب برای من بچه شیعه باید از نون شب هم واجب‌تر باشه و هر گونه بی حرمتی به حاجبو بدون شک محکوم می کنیم )حجاب یک زن سرمایه او است اینا شعار نیست به خدا.شما میگید دلمون پاک باشه ظاهر مهم نیست اما آیا ظاهری که مرکز فرمان روایی شیطان و راه نفوذ شیطانه آیا میتونه دل رو حریم امن خدا نگه داره آیا میتونه انسان رو از گناه کردن حفظ کنه.وقتی که نصف روح جایگاه شیطانه مطمئنا شیطون بر روی نمیه دیگر هم سریعتر مسلط میشه.کل دنیا و دل خوشی هاش بیشتر از ۱۰۰ هست؟آیا واقعا ارزش داره که دل امام زمان(عج)خون بشه برا دلخوشی ما؟
متاسفانه خود ما هم تقصیر داریم خود ما شیعه‌ها چون از دینمون استفاده ابزاری می کنیم و زمانی که به نفعمون هست از اون استفاده میکنیم یا کاری می کنیم که در اذهان عموم بد جلوه داده بشه.خدا همه رو از جمله من بنده حقیرشو به راه راست هدایت کنه

تو که یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد____حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: - rasool - , Donna , rst-25 , p.parsaee
ارسال: #۲۸
۲۹ مهر ۱۳۹۰, ۰۸:۲۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ مهر ۱۳۹۰ ۰۸:۳۸ ب.ظ، توسط fe_atash.)
طرح پوستر حجاب
(۲۸ مهر ۱۳۹۰ ۰۲:۱۲ ب.ظ)nsca نوشته شده توسط:  زن ایرانی نباید محکوم باشه به پوشیدن این لباسی که شما به این شکل تعریف کردید ازش.
همون چادر زشت و سیاه و دلتنگ کننده برای خیلیا لباسیه برا در امان بودن از خیلی از آسیب های اجتماعی که به اختیار و علاقه انتخابش میکنن و هر نوع سختیشو تحمل میکنن.
و اگه اجباری براش نبود انقد از چش بعضیا نمیوفتاد و بد تفسیرش نمیکردن.(همینکه خیلی از دانشگاهها به پوشیدنش انقد اصرار میورزن و خیلیا متنفر میشن ازش بخاطر زورکی پوشیدنش نمونشه) ولی اگه هر کس حجابش اختیاری بود مسلمون واقعی راحتتر تشخیص داده میشد و اینقد دورویی تو جامعه پیدا نمیشد.
به امید ایرانی واقعن اسلامی و بدور از هرنوع اجبار و توهین به نوع انتخاب همدیگر...
ببین خانم عزیزم...فکر کنم منظورمو بد متوجه شدی
محکوم بودن از این جهت که حجاب تو کشور ما اجباریه منظورم نبود
از جهت اینکه خیلی از آقایون (بلانسبت مردهایی که دید و تفکری دیگری دارند) با نگاه و رفتاره زنندشون تو جامعه این محکومیت رو برای ما زن‌ها ایجاد کردن.
و زمانی میتونی بگی با علاقه این پوششو انتخاب کردن که تو خونه و مهمونی هام همین جوری لباس بپوشن..اون وقت میشه علاقه...نه علاقه ای که از روی اجباره...از روی وضع جامعه است...از روی نگاه های سنگینه
من میگم چرا همش بحث ما سره حجاب داشتن زن هاست؟؟؟
چرا حجاب زن‌ها همیشه باید فرهنگ سازی بشه؟؟
چرا کسی سعی نمی کنه حجاب و حیای ِ نگاه مردها رو فرهنگ سازی کنه؟چرا واسه تبلیغه حیا و پاکی چشم‌ها هی پوستر نمیسازن؟


جناب محسن هنرمند:

نه پس خیلی خوشکله رنگ سیاه بپوشی!! حتما وقتی ائمه ما رو به پوشیدن لباس های روشن تشویق کردن منظورشون فقط آقایون بوده.
جداً من نمی فهمم چرا نمی گید پیامبر فرموده اند ای مردها چشم هاتون رو حفظ کنید.
الان شما که مرد هستید و هیچ وقت رنج و عذابی که زن‌ها متحمل میشن رو نمیتونید درک کنید چرا به این قسمت قضیه چسبیدید ؟ چرا سعی نمی کنید اون تیکه ای که مربوط به خودتون هست رو در جامعه جا بندازید؟

خوشحال به حال شما که دغدغه تون شده حجاب خانم‌ها و شیعه‌ی واقعی هستید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۹
۲۹ مهر ۱۳۹۰, ۰۸:۴۴ ب.ظ
طرح پوستر حجاب
اول یکی بیاد اینجا یه تعریف درست از حجاب بده؟! بعد راجع بهش بحث کنیم
حجاب یعنی چی؟ فکر کنم اختلاف سلیقه‌ها از اونجا میاد که هرکسی یه تعریفی از حجاب برای خودش داره
ایا حجاب یعنی فقط پوشیدن چادر و اون فقط مختص خانمهاست؟؟؟!!!!!
بنظر من که حجاب یعنی حریم که هم زن و هم مرد باید در حفظ این حریم بکوشند اون هم به اقتضای موقعیت حاکم جامعه
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۰
۲۹ مهر ۱۳۹۰, ۰۹:۰۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۴ ب.ظ، توسط - rasool -.)
طرح پوستر حجاب
و به نظر من‌: حجاب (همون حفظ حریم )چه از سوی آقایان و چه از سوی خانم‌ها متقابلا باید حفظ بشه. و این موضوعی دو طرفه است.
و در هر دو طرف قضیه باید فرهنگ سازی بشه.

همچنین حجاب مقوله ای نه فقط ظاهری بلکه باطنی هم هست.

در مورد نوع حجاب ظاهری فقط اینو بگم که همونطوری که مثلا ما در درس خوندن واسه ارشد همیشه دنبال بهترین منابع و کتاب‌ها و رتبه یک و ... هستیم‌، پس چرا در مورد حجاب به دنبال بهترین آن (مثلا چادر برای خانم ها) نباشیم...!؟


Live in such a way that those who know you but
don't know God will come to know God because they know you

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Masoud05


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  دانلود جزوات طرح ۹۰ درصد پارسه SarahArshad ۱۱ ۳۰,۹۷۷ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۲:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: paaaaah
  دانلود طرح لایه باز yaraplas ۰ ۱,۷۲۷ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۰۱ ب.ظ
آخرین ارسال: yaraplas
  طرح آ ت ت یا مصاحبه برای کارشناسی ارشد sima84 ۱۸ ۹,۳۴۵ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  روش به طرح درخت پیش ترتیب با آرایش داده شده porseshgar ۶ ۶,۱۰۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: porseshgar
  بنظرتون سوالات امسال از کدام کتب طرح شده بود؟ shahryar711 ۵ ۳,۶۹۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۶ ۰۶:۱۷ ب.ظ
آخرین ارسال: okok
  درخواست pdf طرح ۹۰ درصد پارسه طراحی الگوریتم okok ۰ ۲,۵۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۰۶:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: okok
  طرح نذر آموزشی فرادرس-محرم ۹۶(آموزش های رایگان) fo-eng ۲ ۵,۹۶۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۰۳:۰۷ ق.ظ
آخرین ارسال: fo-eng
  طرح ادعا در پروپوزال life24 ۲ ۱,۷۱۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ۰۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mfXpert
  حذف بازگشتی چپ از یک طرح ترجمه iCanDoIt ۰ ۱,۳۲۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰ ق.ظ
آخرین ارسال: iCanDoIt
Exclamation طرح پذیرش دانشجوی پولی ارشدودکتراتوسط دانشگاههای دولتی دربرنامه توسعه دولت به مجلس A L I ۹ ۵,۲۳۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ۰۷:۳۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pezhman.m-AI

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close