زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۴۴ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار

ارسال:
۱۲ خرداد ۱۳۹۴, ۱۲:۵۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۹ تیر ۱۳۹۴ ۰۲:۰۱ ب.ظ، توسط captain.)
Rainbow مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار
مانشت ۱ : اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.

مهدی ورسه، متولد ۱۳۷۰ شهرستان تاکستان استان قزوین هستم. رتبه ی ۹۱ نرم افزار ، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار و ۱۸۲ هوش شدم.


مانشت ۲ :در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟

رشته ی مهندسی کامپیوتر – گرایش سخت افزار پیوسته ، تموم کردم.


مانشت ۳ : با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟

راستش من نه شناختی رو مهندسی کامپیوتر داشتم و نه علاقه ای. فقط به پیشنهاد یکی از بستگان که مهندسی کامپیوتر می خوند این رشته رو انتخاب کردم. حتی به پیشنهاد این دوستم تو انتخاب رشته فقط سخت افزار رو انتخاب کردم و حتی یک مورد هم مهندسی نرم تو انتخاب رشته ام نبود . به هر حال تو دانشگاه فهمیدم که به مهندسی نرم بیشتر علاقه دارم به همین خاطر اکثر درسای نرم افزار رو به صورت اختیاری پاس کردم .


مانشت ۴ : کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی


مانشت ۵ :در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .

بر خلاف مدرسه که همیشه دوست داشتم اول بشم و می شدم . تو دانشگاه اصلا همچین حسی تو من وجود نداشت.فقط درسا رو پاس می کردم و درسایی مثل پایگاه داده که دوستشون داشتم رو واقعا با علاقه می خوندم. در کل دانشجوی متوسطی بودم که این از معدل ۱۵/۳۱ ای من پیداست.

مانشت ۶ : از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟
تقریبا از وسطای سال سوم بود که به صورت جدی تصمیم گرفتم برای ارشد بخونم. البته ادامه تحصیل تو مقاطع بالاتر از اولش هم تو ذهنم بود.

مانشت ۷ :آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟

از سال سوم بود که تصمیم گرفتم ارشد بخونم ولی نه کامپیوتر بلکه عمران. تابستون بعد سال سوم هم درسای عمران رو خوندم. ولی اوایل مهر بود که به این نتیجه رسیدم که عمران در واقع با اوم چیزی که تو ذهنم بود کاملا متفاوته. به همین خاطر برگشتم سمت کامپیوتر ، ولی چون ترم ۷ درسام زیاد بود و تابستون هم چیزی برای کامپیوتر نخونده بودم کلا تصمیم گرفتم کنکور رو بزارم برا سال بعد.



مانشت ۸ : میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
زبان ۱۳/۳۳
مشترک ۶۵/۳۸
تخصصی نرم ۲۵
تخصصی هوش ۴/۱۷

بقیه سفید


مانشت ۹ : بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟
به نظر من کنکور با امتحانات پایان ترم تفاوت زیادی هم از لحاظ خوندن و هم از لحاظ سوالات دارند. ولی اونی که پایه اش خوب باشه تو شرایط مساوی با بقیه شانس قبولی بیشتری داره. البته تجربه ثابت کرده تو کنکور تلاش حرف اول رو می زنه، این از روی کانامه های بچه ها تو همین مانشت کاملا پیداست.


مانشت ۱۰ :از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟
تابستون که به خاطر پروژه کارشناسی اصلا نخوندم. از هفته اول مهر برنامه ریزی رو شروع کردم و از هفته دوم مهر به طور جدی شروع به درس خوندن کردم. برنامه ام رو با برنامه ی آزمونای پارسه پیش می بردم. و سعی می کردم به ۵۰ درصد ها برسم. برنامه ریزیم هم ۳ ماهه بود و یک ماه و نیم آخر رو هم گذاشته بودم برای جمع بندی و حل کنکور های چند سال آخر. برنامه ام هم همونطور که گفتم پیش رفت و مشکل خاصی هم پیش نیومد.


مانشت ۱۱: برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟
برنامه ام تقریبا ثابت بود . فقط برای انعطاف بیشتر یک جاهای خالی ای تو برنامه ام وجود داشت که درسایی که عقب مونده بودم یا توشون ضعف داشتم رو تو اون تایم ها می خوندم.



مانشت ۱۲ : بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.
به جز ریاضی و زبان که کمتر روشون وقت گذاشتم ، بقیه درسا رو با توجه به ضریبشون روی اونها وقت میزاشتم.



مانشت ۱۳ : آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟
همون طور که توضیح دادم ، درسای ضعیف رو تو یک تایم های خاصی که بهشون می گفتم تایم جبرانی روشون وقت می گذاشتم.



مانشت ۱۴ : خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟
کتابهای من ثابت بودند . ولی کتابهایی هم داشتم که میگفتم اگه فرصت بشه می خونم ، مثل کتاب ۶۰۰ مسئله ی حل شده که هیچ وقت نرسیدم بخونم.



مانشت ۱۵ : میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.
آمار : کتاب ۹۰ درصد پارسه که تو اینترنته
محاسبات : پوران
گسسته : پوران
ساختمان : مقسمی
سیستم عامل : پارسه (کامل و عالی ، ولی خیلی زیاد)
نظریه : پوران
منطقی : پوران
معماری: پوران (خوبه ولی اگه می تونید بهترش رو پیدا کنید)

کامپایلر : پوران
پیاده سازی : راهیان ارشد
الگوریتم: پارسه
پایگاه : پارسه


مانشت ۱۶ : بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.
البته این بیشتر به دانشگاه و استاد مربوطه تا به درس. بعضی استادا آنقدر خوب درس می دهند که نیازی به مرجع نیست.



مانشت ۱۷ : ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟
تو بعضی درسا مثل هوش مصنوعی ، سیستم عامل ، طراحی الگوریتم و چند تا درس دیگه از روی کتاب مرجع خوندم. البته این کتابها رو خود استادا معرفی می کردند.


مانشت ۱۸ : زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟
زبان رو چند بار سعی کردم بخونم ولی نشد. آخرش هم تصمیم گرفتم زبان چند تا کنکور آخر رو بزنم و خوب تحلیل کنم که همین کار رو هم کردم. به نظرم بهترین کار هم هم همینه.چون هیج کتاب کاملی برای زبان وجود نداره و فقط وقت آدم رو می گیرند.

مانشت ۱۹ : در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟
ریاضی اون طور که معمولا رسمه ، دانشجو با توجه به علاقه و استعدادش دو درس از چهار درس رو انتخاب میکنه و همونا رو میخونه. در کل اصلا نمیشه به ریاضی اعتماد کرد، مثل من که ۳ تا درس رو خونده بودم ولی حتی یک سوال رو هم نتونستم جواب بدم.


مانشت ۲۰ : اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.
خب هر درسی روش خاص خودش رو داره ، مثلا تو ساختمان و الگوریتم ، حل سوال از خود درسنامه خیلی مهمتره ، یا تو سیستم عامل که این برعکسه. که داوطلبا باید همه ی این ها رو بدونند و بر اساسشون عمل کنند.

مانشت ۲۱ : آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.
تنها

مانشت ۲۲ : حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.
با توجه به این که من دانشگاه نداشتم ، زمان آزادم بیشتر بود و زیاد به مشکل کمبود زمان بر نخوردم.




مانشت ۲۳ : اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟
اگه یک درس رو عقب می افتادم سعی می کردم تو زمان های جبرانی بخونمش یا اینکه زمان یک درسی که جلو بودم رو به درسی که توش عقب می موندم ، می دادم.


مانشت ۲۴ : اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟
از اول برای نرم افزار خوندم


مانشت ۲۵ : آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.
سرعت من تقریبا ثابت بود و از اول تا آخر تقریبا روی هفته ای ۵۰ ساعت متمرکز موند.


مانشت ۲۶ : از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟
خیر



مانشت ۲۷ : آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟
بله توی آزمون های آزمایشی پارسه شرکت کردم. با اینکه همه رو ثبت نام کرده بودم ولی چند تا رو نرفتم. به نظر من تو آزمون آزمایشی مهمتر از سولات ، برنامه آزمون و حس رقابتیه که تو آزمون دادن به آدم دست میده.



مانشت ۲۸ : تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.
همون طور که گفتم جمع بندی من از یک ماه و نیم مانده به کنکور شروع شد. تو این مدت ، به صورت یک روز در میان یک کنکور رو حل می کردم و مابین این کنکور ها درس هم می خوندم و سولایی رو که قبلا علامت گذاشته بودم رو می زدم. البته بعضی از کنکور ها رو دوبار حل کردم.


مانشت ۲۹ : برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟

من به اون حدی که می خواستم رسیده بود ولی خب کنکور اصلا قابل پیش بینی نیست.


مانشت ۳۰ : آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟

همچین حسی داشتم ولی نه صد درصد ، مثلا انتطار داشتم اکثر سوالای پایگاه رو حل کنم.


مانشت ۳۱ : سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟
وقتی روی دفترچه عمومی وقت کم آوردم و نتونستم یک سوال هم جواب بدم خیلی مضطرب شدم ، ولی نا امید نشدم چوم شرایط همه یکسان بود.



مانشت ۳۲ : آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.
فقط تو دفترچه ی عمومی همیشه اول می رفتم سراغ سوالای مشترک ، بعد ریاضی و بعد زبان.


مانشت ۳۳ : وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟
خب تو کنکور اصلا نباید از این انتظارا داشته باشی. شاید سوال مشابه سالهای پیش بیاد ولی نباید بهش امیدوار بود


مانشت ۳۴ : وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟
تو دفترچه عمومی وقت کم آوردم ولی دفترچه اختصاصی رو خیلی زودتر تحویل دادم.



مانشت ۳۵ : آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.
درصد هایی که در آورده بودم تقریبا مشابه کارنامه بود، حتی درصد های کارنامه بیشتر هم بود . رتبه ام هم خیلی بهتر از تصوراتم بود



مانشت ۳۶ : بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی ، دانشگاه کارشناسی، برنامه ریز برای کنکور، کلاس کنکور، کنکور آزمایشی،شرایط سر کنکور، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)،سایر عوامل
به نظر من داشتن هدف و برنامه ریزی برای رسیدن به اون هدف مهمترین عوامله. بقیه عامل ها فقط می تونند بهت کمک کنند ، هیچ کدومشون جایگزین تلاش نمی شند.


مانشت ۳۷ : حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.
کار کردن تو یک جای معتبر و آروم هدف کاری منه.



مانشت ۳۸ : چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.
وقتی به خدا توکل می کنی ، دیگه آروم میشی. میدونی که به هر اندازه ای که تلاش کنی نتیجه اش رو می بینی ، و همین باعث میشه قلبت آروم بگیره، وقتی این حالت بهت دست میده ،هم راحتتر درس می خونی و هم بدون استرس کنکور میدی.


مانشت ۳۹ : کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.
خانواده ام ، به خاطر این که شرایطی رو فراهم کردند تا من بتونم درس بخونم.



مانشت ۴۰ : ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.
بله درس پیاده سازی که مطمئنم باید بیشتر روش کار می کردم، شایدم از روی یک منبع دیگه می خوندم



مانشت ۴۱ : چگونه و بر چه اساسی انتخاب رشته میکنید ؟ کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد ترجیح میدید؟ (اگر مایلید دلیل آن را هم بنویسید)
احتمال میدید در کدام دانشگاه قبول شوید؟

بر اساس سطح علمی دانشگاه و محیط اون و شرایط خوابگاه و ... دانشگاه ها رو انتخاب کردم که احتمال می دم علم و صنعت قبول شم.


مانشت ۴۲ : توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.
انگیزه عنصر خیلی خیلی مهمی برای کنکور می باشد . اون چیزی که به آدم انگیزه می ده هدفه. حتما هدفی رو برای خودتون تعیین کنید و برای رسیدن به اون هدف به اندازه ی همون هدف تلاش کنید، شاید به اون هدف نرسید ولی مطمئن باشید به اندازه تلاشی که کرده اید نتیجه زحماتتون رو می بینید.
برای مثال هدف من ادامه تحصیل تو دانشگاه تهران بود و تلاش زیادی هم برای رسیدن به این هدف کردم ، شاید به هدفم نرسیده باشم ولی خیلی خوشحالم و خدا رو شاکرم که امکان ادامه تحصیل تو یه دانشگاه معتبر رو برای من فراهم کرد.



مانشت ۴۳ : بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟ جواب شما به این سوال چی هست؟


مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟
مانشت واقعا یک سایت مفیده که من مشابهش رو برای هیچ کدوم از رشته ها ندیدم. یک محیط واقعا دوستانه که بچه ها توش به اشتراک اطلاعاتی می پردازند که واقعا مفیده. (حداقل برای من خیلی مفید بوده)
والسلام

زندگی عقیده است و جهاد
۱۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Nesyan , gunnersregister , setarehfb , mohsen-z , Ms. Saba , roodantnt , 10:30 , m.teymourpour , bluebaran , Aurora , nlp@2015 , phontom , website.expert , mNajarzadeh , RASPINA , tohidi4503 , elahe-comp , ali0281 , ana9940 , hosein70 , nekata , haveking
ارسال:
۱۲ خرداد ۱۳۹۴, ۰۵:۵۷ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار
مرسی بابت مصاحبه، ایشاله همیشه موفق باشید.

.The best way to predict the future is to invent it
بهترین راه برای پیش بینی آینده خلق آن است.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۲ خرداد ۱۳۹۴, ۰۶:۲۶ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار
موفق باشید
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۲ خرداد ۱۳۹۴, ۰۶:۲۷ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار
(۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۰۵:۵۷ ب.ظ)ssaba نوشته شده توسط:  مرسی بابت مصاحبه، ایشاله همیشه موفق باشید.

خیلی ممنون.

زندگی عقیده است و جهاد
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۳ خرداد ۱۳۹۴, ۱۲:۱۶ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار
مصاحبه خوبی بود کسی سراغ ندارید؟؟؟دانشگاه معمولی در حد آزاد یاغیر انتفاهی یا از اون بهتر پیامنور باشه که ارشد قبول شده باشه؟؟؟؟؟؟؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۳ خرداد ۱۳۹۴, ۱۰:۰۲ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۵۱ ب.ظ، توسط captain.)
RE: مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار
(۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ق.ظ)tondar.sal نوشته شده توسط:  مصاحبه خوبی بود کسی سراغ ندارید؟؟؟دانشگاه معمولی در حد آزاد یاغیر انتفاهی یا از اون بهتر پیامنور باشه که ارشد قبول شده باشه؟؟؟؟؟؟؟
از همین آزاد شهر ما (آزاد تاکستان) هر سال رتبه هایی داریم که دانشگاههای معتبر می شن. همین امسال هم داشتیم . اگه شما کارنامه های مانشت رو ببینید ، حتما می بینید که بعضی ها از دانشگاههایی رتبه های خوب آوردن که اصلا اون دانشگاهها مطرح نیستند. برای نمونه شما مصاحبه با رتبه ۷۹ هوش رو بخونید. همون طور که از مصاحبه ایشون پیداست، مهمترین عامل برای موفقیتشون (شاید برای همه داوطلبا) پشتکارشون بوده.

زندگی عقیده است و جهاد
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۴ خرداد ۱۳۹۴, ۱۲:۵۶ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار
ممنون بابت وقتی که گذاشتید .
امیدوارم همیشه موفق باشید Smile

شما مست نگشتید وزان باده نخوردید

چه دانید چه دانید که ما در چه شکاریم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۴ خرداد ۱۳۹۴, ۰۹:۳۰ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار
(۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۶ ق.ظ)phontom نوشته شده توسط:  ممنون بابت وقتی که گذاشتید .
امیدوارم همیشه موفق باشید Smile

خواهش می کنم.
خیلی ممنون.

زندگی عقیده است و جهاد
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۴ خرداد ۱۳۹۴, ۱۱:۰۶ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار
سلام ممنون بابتم صاحبه اتون.وتبریک رتبه اتون
شما گفتید که سه تاکتاب ریاضی را خوندید و درصد ریاضی اتون سفیدبود
من تقریبا پایه ریاضی ام صفر هست و محاسبات عددی را هم دانشگاه پاس نکردم


به نظرتون همین ابتدای کار بیام و ریاضی را حذف کنم و به جاش روی زبان سرمایه گذاری کنم

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰
۱۴ خرداد ۱۳۹۴, ۱۲:۲۸ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۹۱ نرم افزار، ۷۹ الگوریتم ، ۱۰۵ سخت افزار
(۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶ ق.ظ)RASPINA نوشته شده توسط:  سلام ممنون بابتم صاحبه اتون.وتبریک رتبه اتون
شما گفتید که سه تاکتاب ریاضی را خوندید و درصد ریاضی اتون سفیدبود
من تقریبا پایه ریاضی ام صفر هست و محاسبات عددی را هم دانشگاه پاس نکردم
به نظرتون همین ابتدای کار بیام و ریاضی را حذف کنم و به جاش روی زبان سرمایه گذاری کنم
البته صفر بودن پایه ملاک نیست . کنار گذاشتن ریاضی فقط در صورتی خوبه که وقت کم باشه، نه از الان که فاصله زیادی تا کنکور داریم. شما بهتره یک درس یا بیشتر از دروس ریاضی رو انتخاب کنید و همونا رو بخونید. اگه تا آخر تابستون دیدید که واقعا نمی تونید درسا رو پیش ببرید یا تست های سال های پیش رو نمی تونید بزنید بهتره دیگه ریاضی رو کنار بگذارید، ولی اگه حتی کورسوی امیدی هم بود ادامه بدید. یه نکته مهم دیگه که در مورد گسسته است اینه که این درس خیلی مهمه و برای فهم خیلی از دروس دیگه مثل منطقی ، ساختمان و الگوریتم(بحث گراف ها و مسیر یابی) کاربرد داره ، پس این درس رو گرچه سوالاتش رو نتونید جواب بدید ، حتما بخونید.
اما در مورد ریاضی خودم، من گسسته و محاسبات رو از روی پوران به طور کامل خوندم و آمار رو از روی ۹۰ درصد پارسه فقط دو تا فصل اولش رو خوندم، که با این اوصاف ریاضی سالهای پیش رو حداقل ۲۰-۲۵ درصد میزدم که سر جلسه نتونستم.
در کل درسته ریاضی ضریبش پایینه ولی چون بیشتر داوطلبا نمیزنن ، تاثیر زیادی تو رتبه و تراز داره.

زندگی عقیده است و جهاد
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۳۷۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۴,۰۴۰ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ Seyyedab ۴۶ ۱۸,۶۵۳ ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۳۳۷ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۶۳۱ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  حل تمرین شدن و مصاحبه دکتری siiib70 ۱ ۳,۲۷۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
Smile مصاحبه با رتبه ۱۹ امنیت و شبکه pouya47 ۲۴ ۲۲,۵۶۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: saharitst
  مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی Happiness.72 ۹۸ ۱۰۹,۷۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Ali001100
  اعتراض به حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری q88lp ۱ ۲,۳۳۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Rezaja
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۹۹ Seyyedab ۱۱ ۵,۸۹۰ ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close