ببخشید فقط خواستم جواب یک نفرو بدم که هنوز نمیدونه چه شیوه هایی در دوره دکترا هست و میاد اینجا نطق میکنه از کسیکه حرفش درسته ایراد میگره و میگه دو شیوه اموزشی داریم اموزش محور و اموزشی پژوهشی.
میگه روش اموزش محور داریم خخخخ. بااینکه بهشون گفته بودم دوشیوه هست پزوهش محور که اعتبار نداره و اموزشی پژوهشی که سیستم اصلی هست. با مدرک اوردم اگه چشم بینا داری ببین و قبل از ایراد گرفتن برو تحقیق کن بعد بیا صحبت کن. شما که طرفدار سیستم پژوهش محوری دیگه. حداقل تو حرف نشون بده!!
البته اون صحبت بی پایه و اساشونو مدیر محترم پاک کردن که اومدن از من ایراد گرفتن و توهین کردن گفتن شیوه اموزش محور داریم و اموزشی پژوهشی!!! درحالیکه هنوز نمیدونن چه شیوه هایی موجوده حرف از پژوهش میزنن و از بقیه ایراد میگیرن و توهین میکنن!! واقعا این ادما برام عجیبن
به sharare
(۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ۰۸:۳۸ ق.ظ)sharareh_moradi نوشته شده توسط: منظورتون این نیست که توی مقطع دکتری استاد بیاد سر کلاس و به شما دو دو تا چهار تا یاد بده؟؟؟
این چیزا رو قبلا باید یاد گرفته باشین مهندس
توی مقطع دکتری فقط باید پژوهش انجام بدین و بس
ﺷﻴﻮه آﻣوزشی ﭘﮋوﻫشی، روﺷﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﺤﺘﻮای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ آن ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺑـﺮ واﺣـﺪﻫﺎی درﺳـﻲ و
ﭘﺎﻳﺎن نامه می باشد. اﻳﻦ شیوه ﺗﺎ ﺳﺎل ۱۳۸۹ ﺗﻨﺎﻬ ﺷﻴهﻮ آﻣﻮزﻲﺷ رد اﻳﺮان ﺑﻮهد و ﭘﺬﻳﺮش داﻧﺸﻮﺠ رد ﻛﻠﻴـﻪ داﻧﺸـﮕهﺎ ﻫـﺎ و
ﻣ ﺆ ﺳﺴتﺎ آﻣﻮزش ﻋﺎﻲﻟ ﻛﺸرﻮ ﻓﻘﻂ ﻪﺑ اﻳﻦ روش ﺻﻮتر ﻲﻣ ﮔﺮﺖﻓ .
ﺷﻴﻮه ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﺤور : ﺑﺮ اﺳﺎس آﻳﻦﻴ ﻧﺎﻣﻪ دوره دﻛﺘﺮی، ﺑﺮﮔﺰاری دوره دﻛﺘﺮی ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﺤـﻮر ﻣﺸـﺮوط ﺑـﻪ داﺷـﺘﻦ ﻗـﺮارددا
ﭘﮋوﻫﺸﻲ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﻣﺤﻮر ﺑﺎ ﻛﺎرﻓﺮﻣﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﻲﻣ ﺑﺎﺪﺷ . ﻟﺬا ﻛﻠﻴﻪ داﻧﺸﮕﺎه ﻫﺎ و ﻣﺆﺳﺴﺎت ﭘﮋوﻫﻲﺸ ﻲﻣ ﺑﺎﻳﺴﺖ در زﻣﺎن ﻣﻌﺮﻓﻲ
داوﻃﻠﺒﺎن دوره دﻛﺘﺮی ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﺤﻮر دارای ﻗﺮارداد ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺑﺎ ﻛﺎرﻓﺮﻣﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﺑﺎﺷﻨﺪ و ﻣﺼﺎﺣﻪﺒ و ﭘﺬﻳﺮش ﻧﻬﺎﻳﻲ ﻧﻴﺰ ﺑـﺮ
ﻣﺒﻨﺎی ﻃﺮح ﭘﮋوﻫﺸﻲ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﻣﺤﻮر ﻛﻪ ﻗﺮار اﺳﺖ، ﻣﻮﺿﻮع رﺳﺎﻟﻪ داﻧﺸﺠﻮ ﻗﺮار ﮔﻴﺮد، اﻧﺠﺎم ﺷﻮد