زمان کنونی: ۰۴ تیر ۱۴۰۵, ۰۹:۴۴ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

چطوری با گیت XOR و OR میشه NOT - AND-OR را ساخت؟

ارسال:
  

jahad92 پرسیده:

چطوری با گیت XOR و OR میشه NOT - AND-OR را ساخت؟

گیت xor و or کامله چون میشه باهاش سه تا گیت or and not را ساخت حالا چطوری با گیت XOR و OR میشه NOT - AND-OR را ساخت؟
ممنون میشم جواب رو با شکل بگید
نقل قول این ارسال در یک پاسخ

۱
ارسال:
  

mk1992 پاسخ داده:

RE: چطوری با گیت XOR و OR میشه NOT - AND-OR را ساخت؟

OR رو که خودمون داریم. می مونه NOT و AND که مطابق شکل زیر ساخته میشن:

[تصویر:  303570_XOR_OR.png]
نقل قول این ارسال در یک پاسخ

ارسال:
  

jahad92 پاسخ داده:

RE: چطوری با گیت XOR و OR میشه NOT - AND-OR را ساخت؟

(۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ۰۷:۲۰ ب.ظ)mk1992 نوشته شده توسط:  OR رو که خودمون داریم. می مونه NOT و AND که مطابق شکل زیر ساخته میشن:

[تصویر:  303570_XOR_OR.png]

ممنوووووووووووووووووووووووونم که جواب دادی میشه لطفا منبعی رو که داشتی معرفی کنی؟؟؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ

ارسال:
  

mk1992 پاسخ داده:

RE: چطوری با گیت XOR و OR میشه NOT - AND-OR را ساخت؟

(۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۳۶ ق.ظ)jahad92 نوشته شده توسط:  
(26 شهریور ۱۳۹۳ ۰۷:۲۰ ب.ظ)mk1992 نوشته شده توسط:  OR رو که خودمون داریم. می مونه NOT و AND که مطابق شکل زیر ساخته میشن:

[تصویر:  303570_XOR_OR.png]

ممنوووووووووووووووووووووووونم که جواب دادی میشه لطفا منبعی رو که داشتی معرفی کنی؟؟؟

پوران
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ



موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Question بهترین منبع ساختمان داده برای کنکور ارشد marvelous ۱۰ ۱۶,۳۴۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۷:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: msnmkh
  فیلم آموزش ساختمان داده negin_bt ۰ ۲,۱۹۴ ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۷:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: negin_bt
Sad میشه اگه میدونین کمک کنین? . مقالههه Negarrr.n ۰ ۲,۰۵۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: Negarrr.n
Exclamation سلام لطفاً یکی به من بگه مرتبه زمانی ها چطوری به log تبدیل میشن فرمول داره؟؟ Azadam ۶ ۷,۸۷۹ ۰۶ دى ۱۴۰۰ ۰۹:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: Soldier's life
  دانشگاه های پزشکی رو برای رشته انفورماتیک چطوری اولویت بندی کنم ؟ mrpool ۷ ۱۱,۴۰۰ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۰۱:۵۲ ق.ظ
آخرین ارسال: hossein1991
  رفع اشکال نصب جاوا، مشکل ساخته نشدن virtual machine shiivaa ۱۲ ۲۵,۳۳۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۲۹ ب.ظ
آخرین ارسال: wanted471
  معرفی کتاب برای ساختمان داده siamakaf ۲ ۶,۴۱۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۲۱ ق.ظ
آخرین ارسال: siamakaf
  گیت های نوری mostafaheydar1370 ۳ ۶,۰۱۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۱۱ ب.ظ
آخرین ارسال: morteza318
  ساختمان داده و پایگاه داده پارسه امیدوار ۴ ۶,۴۴۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  فصل HEAP از کتاب ساختمان داده طورانی (پارسه) tourani ۳۷ ۵۱,۲۴۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: hossein4070

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close