(۱۸ دى ۱۳۹۳ ۱۰:۴۶ ق.ظ)slinda نوشته شده توسط: این سوال منم هست.کسی از دوستان میتونه راهنمایی کنه؟
خود شما آقای codin چیکار کردین؟
خب با تحقیقاتی که من کردم تدریس تو دانشگاه با شرایط قعلی من امکانش نیست و تهش درس های مثل کارگاه رو بدن با حقوق خیلی کم حدود ساعتی ۷-۸ تومن.که به رفت و آمد و ایناش خیلی نمی ارزه مخصوصا درسای کارگاه هم خیلی به خود آدم چیزی اضافه نمی کنن.
من از بین دوستام افراد زیادی رو میبینم که درس های دبیرستان رو تدریس می کنن اما هم نظر من و هم نظر همین دوستام اینه که تدریس دبیرستان چیزی به ادم اضافه نمی کنه و حالت فرسایشی به خودش میگیره مثلا برای منی که الان ارشد هستم این که برم از اول فیزیک و شیمی و ریاضی رو ببینم چی بوده و برم درس بدم و احتمالا تنها فایده اش هم پولش باشه زیاد جالب نیست..البته اگر کسی از ترم اول دانشگاه (کارشناسی) این کارو بکنه خب این مساله سربار خیلی کمتری داره (طرف همه مطالب یادشه و ...) مشکل دیگه من با تدریس دبیرستان این بود که من ماکزیمم تا یک سال و نیم دیگه میخوام به این کار ادامه بدم و این سربار تقسیم بر این زمان اصن برام خوب نیست.حالا یکی میخواد این کارو ادامه بده تا مدت ها باز هم شاید خوب باشه...
راستش تنها موردی که من به شخصه دنبالشم تدریس خصوصی دروس دانشگاهیه : با این کار هم درس هایی که هر کدومشون ممکنه بعدا تو ریسرچ و .. مفید باشن رو ادم خیلی مفهومی تر میفهمتشون و هم اون سربار خیلی خیلی کمتره (درسا یادتن و بلدی). من چند مورد تجربه خصوصی تدریس دروس دانشگاهی رو داشتم به بچه های دانشگاه های آزاد تهران و چند تا غیر انتفاعی و به دلایل بالا راضی بودم مخصوصا که درامد تدریس (چیزی در حدود ساعتی ۴۰-۵۰ تومن به نظرم کم نیست.مشکل من این بود که این در امد ها خیلی منقطع هستن بیشتر از طریق دوست و آشنا و .. رخ میدن من دنبال ایده ای برای continuous کردن این درآمد discrete هستم
شاید تشکیل یک گروه تدریس و پخش اعلامیه در دانشگاه ها یک ایده باشه
(۱۸ دى ۱۳۹۳ ۱۲:۳۳ ب.ظ)Riemann نوشته شده توسط: (18 دى ۱۳۹۳ ۱۲:۲۱ ب.ظ)The BesT نوشته شده توسط: دانشجویان
دانش آموزان؟
بله حرف شما درست هست، منتهی مثلا یه نمونش رفیق خودم هست که ایشون توی کنکور لیسانس ریاضی ۱۰۰ زده!!!! و الان هم شیراز تدریس میکنه و شریف هم درس میخونه. وارد شدن به نظر من خیلی سخته توی این وادی!
خب کسی که ۱۰۰ میزنه یه کیس خاصه و میتونه درآمد عالی داشته باشه اما مساله مهم تر فن بیانه. تو همین تهران خانواده هایی هستن که حاضرن خدا تومن خرج کنن که مثلا ۲۰ درصد بچشون بشه ۴۰ درصد فکر می کنین کسی که ریاضی رو ۱۰۰ زده لزوما همچین توانایی رو داره؟من به اطمینان به شما میگم خیر! کسی میتونه که بتونه اون ساختار و ارتباط بین موضوعات رو تو ذهن دانش آموز شکل بده...